Medicinsk sekreterare (Uppdrag på 6 månader) - Neko Health
Neko Health AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Om rollen Vi söker nu en medicinsk sekreterare att joina oss så snart som möjligt på ett 6 månader uppdrag med chans på förlängning! Som medicinsk sekreterare hos Neko Health kommer du att spela en central roll i vår kliniska verksamhet. Du kommer att arbeta nära vårt medicinska team och vara en nyckelperson i att säkerställa att vår administrativa process är effektiv och patientsäker. Arbetsuppgifter: Medicinsk dokumentation och journalföring i vårt journalsystem. Diagnos- och åtgärdskodning enligt gällande riktlinjer. Hantering av remisser och patientkorrespondens. Kvalifikationer Krav: Utbildning som medicinsk sekreterare/vårdadministratör (YH/KY eller motsvarande). Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God datorvana och erfarenhet av att arbeta i elektroniska journalsystem. Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Hög noggrannhet och ansvarskänsla. Meriterande: Erfarenhet av arbete i journalsystemet WebDoc eller liknande. Kunskaper i medicinsk terminologi och DRG-kodning. Tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård eller specialistvård. Intresse för teknik och digitala lösningar inom vården. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och har en positiv inställning till förändring och utveckling. Du trivs i en dynamisk miljö och har en god samarbetsförmåga. Din förmåga att kommunicera och skapa goda relationer med både patienter och kollegor är av stor vikt. Vi erbjuder En modern och inspirerande arbetsplats med stort fokus på innovation. En vänlig och stöttande arbetsmiljö där din insats verkligen gör skillnad. Friskvårdsbidrag och andra hälsofrämjande förmåner. Om Neko Health Neko Health är ett svenskt health tech bolag med ambitionen att förändra hur vi arbetar med förebyggande hälsa. Vi har utvecklat ett avancerat system för hälsoskanning och AI-baserad analys som möjliggör omfattande hälsobedömningar på bara några minuter. Vår vision är att skapa en vårdupplevelse som är tillgänglig, effektiv och förebyggande, där teknologin stödjer både patienter och vårdpersonal. Ansökan Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

2 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Medicinsk sekreterare
Bestderm Halland AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vi söker nu en engagerad och noggrann medicinsk sekreterare till vår hudmottagning. Hos oss får du en viktig roll i ett kunnigt och varmt team där vi tillsammans skapar trygg och professionell vård för våra patienter. Om tjänsten Som medicinsk sekreterare hos oss arbetar du i nära samarbete med läkare, sjuksköterskor och receptionist. Dina arbetsuppgifter inkluderar journalskrivning i Melior och Webdoc, hantering av remisser och kallelser,delar receptionsarbete samt administrativa uppgifter som stöttar verksamheten med receptionist. Vi söker dig som: Har utbildning som medicinsk sekreterare, gärna med erfarenhet från mottagningsarbete Har god datorvana och är van att arbeta i journalsystem Melior och Webdoc Är noggrann, strukturerad och har ett gott bemötande Trivs med att arbeta i team men också självständigt Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete på hudmottagning eller annan specialistmottagning. Vi erbjuder: Ett stimulerande och varierat arbete i en verksamhet med hög medicinsk kompetens Kollegor som stöttar och hjälper varandra Möjligheter till kompetensutveckling Stimulerande lön Om oss På uppdrag av Region Skåne inom Vårdval Hud på hudmottagningen Hudcenter Eslöv, vi tar emot patienter med olika hudsjukdomar, både kroniska och akuta, och arbetar med modern behandling och diagnostik. Här möter du ett öppet och välkomnande arbetsklimat där vi sätter patienten i fokus. Välkommen med din ansökan!

24 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Medicinsk sekreterare till Öron-, näsa-, hals, Region Norrbotten
REGION NORRBOTTEN
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vill du ha ett självständigt men omväxlande arbete? Då är det dig vi söker som ny kollega till Öron/Näsa/Hals. Du kommer ingå i ett team med kunniga och hjälpsamma kollegor runt om i länet som alltid finns där som stöd om det behövs.  Vi sökerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, läkarsekreterare eller vårdadministratör. Mertiterande är kunskaper i journalsystemet Cosmic. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, kommunikativ och servicintriktad. Du värderar och ser nyttan av samarbete med andra. Det här får du arbeta med Du kommer arbeta med patientdokumentation, journalhantering, posthantering och att vara behjälplig till övrig personal på mottagningen. Vi är en länsklinik med verksamhet på flera orter i länet och är en del av verksamhetsområdet Ögon/ÖNH/Käkkirurgi. Vi söker dig som känner ett engagemang att tillsammans med oss driva verksamheten framåt. Vår arbetsgrupp finns i hela länet som ett team, vi stöttar upp varandra vid eventuella frågor eller funderingar men också vid semestrar eller annan frånvaro.  Det här erbjuder vi dig - Möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse med rekryterande chef - Individanpassad introduktion - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/   Information om tjänstenVi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid, dagtid. Tillträde enligt överenskommelse. Valfri placeringsort mellan Gällivare/Piteå/Sunderbyn. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

17 april 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Medicinsk sekreterare till Öron/Näsa/Hals, flera orter
REGION NORRBOTTEN
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vill du ha ett självständigt men omväxlande arbete? Då är det dig vi söker som ny kollega till Öron/Näsa/Hals. Du kommer ingå i ett team med kunniga och hjälpsamma kollegor runt om i länet som alltid finns där som stöd om det behövs. Vi sökerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, läkarsekreterare eller vårdadministratör. Mertiterande är kunskaper i journalsystemet Cosmic. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, kommunikativ och servicintriktad. Du värderar och ser nyttan av samarbete med andra. Det här får du arbeta med Du kommer arbeta med patientdokumentation, journalhantering, posthantering och att vara behjälplig till övrig personal på mottagningen. Vi är en länsklinik med verksamhet på flera orter i länet och är en del av verksamhetsområdet Ögon/ÖNH/Käkkirurgi. Vi söker dig som känner ett engagemang att tillsammans med oss driva verksamheten framåt. Vår arbetsgrupp finns i hela länet som ett team, vi stöttar upp varandra vid eventuella frågor eller funderingar men också vid semestrar eller annan frånvaro. Det här erbjuder vi dig - Möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse med rekryterande chef - Individanpassad introduktion - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/   Information om tjänstenVi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid, dagtid. Tillträde enligt överenskommelse. Valfri placeringsort mellan Gällivare/Piteå/Sunderbyn. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!

17 april 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Medicinsk sekreterare till Öron/Näsa/Hals, flera orter
REGION NORRBOTTEN
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vill du ha ett självständigt men omväxlande arbete? Då är det dig vi söker som ny kollega till Öron/Näsa/Hals. Du kommer ingå i ett team med kunniga och hjälpsamma kollegor runt om i länet som alltid finns där som stöd om det behövs. Vi sökerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, läkarsekreterare eller vårdadministratör. Mertiterande är kunskaper i journalsystemet Cosmic. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, kommunikativ och servicintriktad. Du värderar och ser nyttan av samarbete med andra. Det här får du arbeta med Du kommer arbeta med patientdokumentation, journalhantering, posthantering och att vara behjälplig till övrig personal på mottagningen. Vi är en länsklinik med verksamhet på flera orter i länet och är en del av verksamhetsområdet Ögon/ÖNH/Käkkirurgi. Vi söker dig som känner ett engagemang att tillsammans med oss driva verksamheten framåt. Vår arbetsgrupp finns i hela länet som ett team, vi stöttar upp varandra vid eventuella frågor eller funderingar men också vid semestrar eller annan frånvaro. Det här erbjuder vi dig - Möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse med rekryterande chef - Individanpassad introduktion - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/   Information om tjänstenVi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid, dagtid. Tillträde enligt överenskommelse. Valfri placeringsort mellan Gällivare/Piteå/Sunderbyn. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!

17 april 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Bemanningsassistent/administratör till Capio Bemanning!
Capio Sverige AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Om oss Nu finns det möjlighet att arbeta som bemanningsassistent/administratör hos oss på Capio Bemanning! Vi är ett litet team som trivs med varandra och arbetar med bemanning av vårdpersonal inom Capio.  Vi arbetar i trevliga lokaler på Sollentuna sjukhus med närhet till bussar och pendeltåg. Möjlighet till hybridarbete finns. Din roll I Rollen som bemanningsassistent/administratör kommer du ha en viktig funktion för att våra verksamheter ska känna sig trygga med att alltid ha rätt personal på plats i rätt tid. Tillsammans med dina kollegor i vårt bemanningsteam kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att lösa korttidsfrånvaro och hantera delar i anställningsprocessen. Du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor i teamet samt schemaläggare och vårdenhetschefer ute i våra verksamheter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning.   Vi erbjuder dig Ett spännande, roligt och ansvarfullt arbete där du tillsammans med trevliga kollegor bidrar till att stötta Capios verksamheter med internbemanning.  Friskvårdsbidrag Personalparkering till reducerad kostnad En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Individuell lönesättning En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta som bemanningsassistent, gärna med bakgrund i vården. Som person är du strukturerad, noggrann och kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du är en god kommunikatör och har lätt för att samarbeta med andra människor. Du är flexibel och ser det som en utmaning att arbeta i ett omväxlande tempo. Du tycker om att samarbeta med olika människor i olika yrkeskategorier och bidrar aktivt till en god arbetsmiljö genom ditt engagemang och lösningsorienterade förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon.   Publicerat: 2025-04-16 Sista ansökningsdag: 2025-05-18 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Medicinsk sekreterare/vårdadministratör
Capio Sverige AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Om oss Vi är en mottagning för privat- och försäkringsvård samt multimodal rehabilitering för smärta och utmattning fram till 2024-12-31. Vi är ett trevligt och multiprofessionellt  team där alla utgör en viktig del för patientresan.  Din roll Vi behöver förstärkning i administrationen framförallt som timvikarie under veckorna men sedan också hela veckor under sommaren och en del mer intensiva perioder.  Som administratör så är du både tillgänglig för receptionsarbete, bokningar/ombokningar, svara i chatt och telefon (vi använder Doctrin och TeleQ), göra patientscheman för multimodal rehabilitering och vara en service funktion både för patienter och andra medarbetare som behöver hjälp med bokningar. Vår administration är väldigt omtyckt av både andra medarbetare och patienter, kundservice är något som vi tror att du både tycker om och är bra på.  Vi erbjuder dig En timanställning med varierade arbetsuppgifter. Ett trevlig arbetsgrupp och möjligheter att utvecklas i din administratörs roll.  Vi erbjuder:  • Kollektivavtal • Närvarande chef • Varierade arbetsuppgifter och trevliga kollegor • Frukost varje torsdag, färsk frukt varje dag.  • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Du är en person som tycker om att vara i ett team, är kvalitets och servicemedveten och gillar att ha varierade arbetsuppgifter.  Du har har inga problem att lära dig olika digitala system och tycker om att verksamhetsutveckling. Vi tror att du är en student,  pensionär eller mellan arbete som vill arbeta extra och lite mer under sommaren gärna med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom psykiatri eller multimodal rehabilitering. Varmt välkommen med din ansökan!  Publicerat: 2024-04-30 Sista ansökningsdag: 2024-05-30

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Medicinsk sekreterare till Lugnetkliniken Vårdcentral
Lugnetkliniken Sverige AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Lugnetkliniken är en privat vårdcentral som slog upp portarna i september 2021. Vi ingår i Vårdval Halland och är en liten organisation som har nära till beslut och handling. Dina arbetsuppgifter: Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare och som är en person som har ett gott bemötande och servicekänsla. Du har en förmåga att planera och prioritera i det dagliga arbetet. Arbetet som medicinsk sekreterare hos oss innefattar till stor del receptionsarbete, utskrifter av diktat, posthantering samt övrig vårddokumentation. Tillträde enligt överenskommelse. Sex månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden vilket innebär att du kan komma att kallas till intervju innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Vi svarar ej på förfrågningar från bemanningsföretag och säljare av ytterligare annonsering.

14 mars 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Produkt och Regulatorisk Specialist EMV (långt vikariat) | Stockholm
Apotea AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Om rollen som Produkt och Regulatorisk Specialist I rollen som Produkt och Regulatorisk Specialist kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att de produkter som Apotea säljer är säkra, lagliga och lever upp till Apoteas höga kvalitetskrav. Du kommer bland annat att: Ansvara för löpande produktgranskning av nya artiklar i vårt handelssortiment, med fokus på innehåll, marknadsföring, märkning och övrig regulatorisk efterlevnad. Hålla dig informerad om uppdateringar inom relevant lagstiftning. Delta i produktutvecklingsprojekt för vårt EMV-sortiment, där du säkerställer att de regulatoriska kraven uppfylls. Fungera som kontaktperson gentemot myndigheter i frågor som rör produkt- och regulatoriska frågor. Samarbeta nära vårt produktutvecklingsteam, men du tillhör organisatoriskt Hållbarhetsteamet. Detta är en operativ roll med särskilt fokus på produktgranskning av vårt handelssortiment samt ansvar för regulatoriska frågor för EMV-sortimentet. Tjänsten är ett föräldravikariat och sträcker sig till och med september 2026, möjlighet till fast anställning efter vikariatet finns. Vi erbjuder i dagsläget ingen hybrid arbetsmodell utan vi utgår från kontoret. Vi söker dig som Vi söker dig som är strukturerad, noggrann, kvalitetsmedveten och ansvarstagande. Du kan kombinera arbetet med att omsätta din regulatoriska kunskap till praktiska lösningar som stöd för dina kollegor i EMV-teamet samtidigt som du ansvarar för att vi vidmakthåller Apoteas högt ställa kvalitetskrav på övrigt sortiment. En kandidat- eller magisterexamen inom naturvetenskap eller juridik. Några års erfarenhet av regulatoriskt arbete, gärna med en bred produktportfölj inom receptfria läkemedel, kosttillskott, livsmedel, medicintekniska produkter, kosmetiska produkter, kemiska produkter. Erfarenhet av rådgivande eller utredande roll kring regelefterlevnad och produktsäkerhet. Meriterande är kunskaper om medicinteknik, kosmetikaförordningen, REACH, CLP eller annan lagstiftning som berör kemikalier och produktsäkerhet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad Apotea erbjuder dig Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och förmåner såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 27 000 receptfria varor och nästan 15 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

27 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Administratör till HMC Företagshälsa i Landskrona
Hälsomedicinskt center i Sverige AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vi fortsätter att växa och söker en administratör/medicinsk sekreterare till vår enhet och mottagning i Landskrona. Vill du vara med i vårt team inom HMC Företagshälsa och tillsammans skapa en bra arbetsmiljö och hälsa hos våra kundföretag? Vi söker dig som utifrån din profession kan vara vår administratör och stöd för våra olika kompetenser såsom företagsläkare, företagssköterska, psykolog/beteendevetare m.fl. i våra gemensamma uppdrag för våra kundföretag. Rollen som Administratör hos oss på HMC Företagshälsa innebär att - På ett konsultativt och professionellt sätt besvara/hantera inkommande telefonsamtal/ e-mail från våra kunder och vid behov slussa vidare till rätt kompetens. - Arbeta i vårt journalsystem CGM J4 samt övriga IT-system med tidsbokning och uppdatera register. - Hantera bokningar och schemaläggning av hälsoundersökningar, mottagningsbesök och utbildningar med mera. - Ansvara för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbeta med intern och extern administration. Arbeta med ett professionellt och serviceinriktat bemötande gentemot våra kundföretag och deras anställda, myndigheter samt kollegor på enheten. Att vara stöd till våra rehabkoordinatorer då det gäller administration. - Förbereda dokumentation och stödmaterial för möten och utbildningar. - Ansvara för journalskrivning och vara ett stöd till våra företagsläkare då det gäller journalhantering och tillhörande arbetsuppgifter ex. brev- och remisshantering om du är medicinsk sekreterare. Sammanfattningsvis söker vi dig som trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är flexibel, målmedveten, initiativrik, nyfiken och lösningsfokuserad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Utbildning och erfarenhet - Krav för tjänsten är att du har en 3-årig gymnasieutbildning samt meriterande om du har godkänd utbildning inom hälso- och sjukvårdsadministration. - Du har god datorvana där du gärna behärskar Microsoft Office, Word, Excel mm. - Du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska. -Det är meriterande om du tidigare haft erfarenhet av administrativt arbete inom företagshälsovård eller vården. - Tjänsten kan innebära resor mellan våra enheter, det är meriterande att ha körkort. HMC Företagshälsa arbetar efter Våra värdeord: respekt, tilltro, engagemang, empati och alltid med det “lilla extra”. Vi erbjuder dig: - Ett varierande arbete med ständig utveckling och nytt lärande. - Att bli en del i vårt engagerade team som tillsammans arbetar både för kundernas och organisationens bästa. - Arbete på en enhet med lång tradition, hög kompetens och nöjda kunder inom företagshälsovård. - En arbetsplats där vi levererar hög service till våra kunder och har möjlighet att anpassa våra tjänster efter kundens behov. - Trevliga kollegor inom företagshälsovården och primärvården som finns i samma koncern. - En tjänst med möjlighet att påverka innehållet och att utvecklas. - Att arbeta i en av Sveriges viktigaste framtidsbranscher. Vid denna rekrytering lägger vi i urvalet stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänstens omfattning: 50-100%, tillsvidareanställning. Ort: Placering Landskrona men även arbete på våra andra enheter i Arlöv/Malmö/Staffanstorp/Löddeköpinge eller på kundföretag kan förekomma vid behov. HMC-koncernen: HMC Företagshälsa, tidigare Industrihälsan och Företagshälsan Arlöv-lomma är erfarna av företagshälsovård och har verkat sedan 60-70 talet. Idag har vi mottagningar i Landskrona, Löddeköpinge, Arlöv, Staffanstorp, Malmö och Göteborg. Vi har anställda företagsläkare, företagssköterskor, undersköterskor, psykoterapeut, psykolog, rehabkoordinator, fysioterapeut, ergonom och arbetsmiljöingenjör. HMC Företagshälsa erbjuder komplett företagshälsovård som utgår ifrån en djup kompetens inom yrkesmedicin och arbetsmiljö i kombination med en välutvecklad livsstilsmedicin och fokus på att förstärka det friska. I dag finns ca 300 företag med över 9500 anställda anslutna till vår företagshälsovård. HMC Företagshälsa ingår i koncernen Medtanken groupe AB som även driver primärvård genom vårdavtal med Region Skåne och Region Västra Götaland. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om våra mottagningar, vad vi står och går för; www.hmcforetagshalsa.se Låter det intressant för dig så tveka inte att höra av dig till oss eller skicka in en ansökan. Du kan kontakta verksamhetschef Patricia Cedervall på 040-53 66 76 eller [email protected] vid frågor.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025