Vill du ha ett varierat jobb där du får möjlighet att visa på din förmåga att ge service? Nu söker vi en Receptionist till vår kunds Servicefunktion över sommaren. En 75% tjänst med start omgående. Om rollen Du blir en del av bolagets serviceteam och arbetar med allt från receptionstjänst till intern service. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: Bemanna receptionen och ta emot besökare Hantera inkommande och utgående gods Utföra kontorsronderingar och se till att gemensamma ytor håller god standard Hantera passerkort och IT-relaterade behörigheter Utföra enklare administrativa uppgifter Köra ärenden som biltvätt och inköp vid behov Ge grundläggande IT-stöd till kollegor, inklusive konferensteknik Det förekommer även praktiska moment som kräver att du kan lyfta tyngre föremål och ibland utföra enklare städuppgifter. Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet från ett serviceyrke Är trygg i dig själv och kan möta människor i ibland känsliga situationer Har god förståelse för service och trivs med att hjälpa andra Kan följa rutiner och stå på dig när det behövs, även internt Är flexibel, stresstålig och gillar att ta tag i varierande uppgifter Har B-körkort Talar och skriver obehindrat på svenska Är van vid att hantera dator och mobil – gärna med viss teknisk förståelse Bolaget värdesätter prestigelöshet, engagemang och ett gott bemötande – både mot kollegor och besökare. Om anställningen Detta är en konsulttjänst där du blir anställd av OIO. Omfattning: mån–fre, 8:30–15:30 (75%) Period: september 2025 – till och med 31 december 2025 (med chans till förlängning) Placering: På plats, Centrala Gävle Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Norrfällsvikens Camping, Stugby & Marina är en stor 4- stjärnig familjecamping beläget vid havet mitt i Höga Kusten. Vi söker nu Receptionister/turistvärdar för sommaren 2025. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta emot bokningar, checka in/ut våra gäster, besvara telefon/mail och ge våra campinggäster och gäster på Marinan riktigt bra service. Vi söker dig som är glad och positiv. Du behöver gilla att ge våra gäster fantastisk service. För arbetsuppgifterna krävs goda färdigheter att kommunicera och dokumentera på svenska. Det är meriterande om du behärskar engelska i tal och skrift. Personalboende finns, lön enligt avtal. Även du som går i gymnasiet är välkommen att söka tjänsterna.
Har du fått höra från dina vänner att du har en fingertoppkänsla för service? Motiveras du av att göra det där speciella för människor du möter? Om svaret på frågorna är ’Ja’ tror vi att du med stor sannolikhet är vår kunds nya Customer Experience Manager! Barona har ett stolt samarbete med Europeiska Motor som just nu söker efter en ny stjärna. I rollen receptionist på Europeiska motor kommer du få titeln Customer Experience Manager. Du kommer i din roll att upprätthålla det dagliga arbetet på Europeiska Motors anläggningar. – Ett arbete som präglas av fantastiska kundmöten, samarbete och glädje! Arbetsbeskrivning Som Customer Experience Manager kommer du tillsammans med ditt team att äga allt som händer i bilhallen. Du är den första personen som kunderna möter och du ansvarar för att guida kunderna i hallen. Du ställer frågor för att ta reda på kundens behov för att därefter lämna över till en säljare på plats. Utöver det fysiska kundbemötandet kommer du även arbeta med mer administrativa uppgifter. Tjänsten är i Vällingby så det är bra om du bor i närheten Förutom ditt närmaste team jobbar du nära andra avdelningar som exempelvis försäljning- leverans och serviceavdelningen. Övriga arbetsuppgifter omfattar:Organisera fordon i anläggningens bilpark Upprätthålla en konstant hög visuell standard i bilhallen Besvara anläggningens telefon Parkeringsinventering Inventering och inköp av kontorsmaterial Hantera provkörningar Din profil Europeiska Motor strävar alltid efter att leverera både fysisk och digital service i världsklass. Vi ser därför att du har ett genuint intresse för service och brinner för att ge kunder en oförglömlig upplevelse vid varje besök i bilhallen. Rollen omfattar mycket eget ansvar vilket bidrar till att vi tror att du har en god förmåga att strukturera och prioritera bland dagens uppgifter. Du arbetar alltid tillsammans med kollegor, både inom din avdelning samt i nära relation till andra avdelningar. Vi ser också att du som söker har:B-körkort Erfarenhet av kundbemötande serviceyrken så som butik Erbjudande Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider mellan 09.00 och 18.00 och start i mitten av Augusti. Utöver detta söker vi även en deltidsanställd, där arbetstiderna kan variera under vardagar och helger. Helgarbete sker främst mellan 11.00 och 15.00, och vi kan vara flexibla med schemat för att hitta lösningar som passar dig. Denna deltidsroll är idealisk för dig som till exempel studerar och vill kombinera arbete med dina studier. Du kommer vid uppstart att genomföra utbildningar som ger kunskaper om service och kundens produkter. Rekryteringsprocessen Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och Europeiska Motor. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här: http://barona.se/om-oss/
Om tjänsten Som telefonist kommer du att arbeta med att förstärka receptionen och växelfunktionen hos en statlig myndighet i Uppsala under sommarperioden juni till augusti. I din roll som telefonist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Bemanna receptionen och ge service till besökare - Hantera inkommande samtal via växeln - Arbeta i Telias system ACE Agent och Touchpoint - Samarbeta med övriga kollegor inom administration och kundtjänst Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som telefonist är ett konsultuppdrag på heltid med start 27 juni och beräknas pågå tom augusti. Det finns även möjlighet till förlängning fram till slutet av december. Arbetstiderna är mån-fre, 07:50 - 15:50. Krav för tjänsten: - Arbetslivserfarenhet från reception och/eller växel - God kommunikativsförmåga på svenska och engelska - Erfarenhet av att arbeta i Telias växelsystem ACE Agent och Touchpoint För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig Vi söker dig som trivs med att möta människor och ge service. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du kan arbeta självständigt och samtidigt bidra till ett gott samarbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 16 juni 2025. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Arctic Falls AB grundades 1985 och tillhandahåller testanläggningar för vintertester av fordon, fordonskomponenter och däck med tillhörande service. Arctic Falls har idag en ledande position globalt med sina landbaserade testanläggningar för fordonsindustrin året runt. Kunderna består av världsledande bil- och däcktillverkare. Vi har åtta permanenta anläggningar, fem utomhus och tre inomhus. Vi sätter effektivitet, sekretess, säkerhet och service framför allt, för att säkerställa att våra kunder är nöjda. Hos oss jobbar bland annat ingenjörer, testförare och servicemedarbetare. Tillsammans säkerställer vi att fordonsindustrins ledande varumärken kan genomföra vintertester året runt. Oavsett väder och årstid. Vi söker nu en Receptionskoordinator och en Receptionist som är stjärnor på administration, värdskap och möjliggör service i världsklass på våra anläggningar i Flurheden och Vitberget. Om tjänsterna Som Receptionskoordinator vid testanläggningen i Flurheden kommer du att arbeta i nära relation till vår kund Pirelli med ansvar för koordinering av kundbokningar, planering och administration kopplat till kundprocessen. När besökare kommer till vår anläggning genomför du informationsmöte- och säkerhetsgenomgång gällande anläggningen. Du är en viktig del kring vårt säkerhetsarbete, och en del av arbetsdagen är du ansvarig för övervakning av vårt säkerhetssystem, när testning på våra banor utförs. Med en fallenhet för administration, kundansvar och delaktighet kring event, har du en känsla för värdskap och kan lyfta blicken för att se sammanhang och skapa synergier. Du kan ta plats och genomföra presentationer i ett rum med kunder från hela världen. Som Receptionist vid testanläggningen i Vitberget under säsong 2025/2026 kommer du att arbeta med stora flöden av besökare, där du bemannar receptionen med incheckning, utcheckning och hanterar praktiska frågor som möjliggör våra besökares genomförande av tester under sin vistelse hos oss. Även vid Vitbergets anläggning genomför Receptionisten en säkerhetsgenomgång gällande anläggningen. Med nyfikenhet, flexibilitet och lyhördhet bidrar du till att Arctic Falls levererar mer än vad som förväntas. Du trivs med att vara del av en bransch med snabba vändningar och flexibilitet, oavsett frågeställningar är du en självgående möjliggörare. - Arctic Falls levererar service i världsklass! Utöver värdskapet gentemot kund och besökare, är du som medarbetare den bästa ambassadören för Arctic Falls. Arbetsuppgifter: Planera och genomföra informationsmöten- och säkerhetsgenomgångar Hanterar den dagliga verksamheten med drift, bokning och samverkan med kunder från hela världen. Ansvarar för kundprocessen, administration, bokning, koordinering. Delaktig kring skapande av event. Kvalifikationer: Svenska och engelska i tal och skrift Har jobbat inom serviceyrke God datavana – Office 365 B-körkort Meriterande: Du behärskar det italienska eller tyska språket. Du kan gärna ha gått någon utbildning inom värdskap och turism. Vi erbjuder: Tjänsten: Heltid, provanställning tillämpas samt säsongsarbete Arbetstid: Flexibla arbetstider med visst helgarbete Tillträde: Enligt överenskommelse Låter detta som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av vårt team som levererar service i världsklass. Vi ser fram emot att höra från dig! Ansökan: Senast 10 augusti Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval sker löpande. Kontaktperson: Namn Sandra Senbom Telefon: 073-82 67 902 E-post: [email protected]
Om tjänsten Är du en servicestjärna som vill arbeta heltid i en professionell och representativ miljö där struktur, ansvar och bemötande står i fokus? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu en heltidsanställd receptionist till en modern fastighetsreception i den välkända byggnaden Platinan i centrala Göteborg. Här möter du både medarbetare, besökare och leverantörer i en roll där du är företagets ansikte utåt. Du kommer att bemanna fastighetsreceptionen Mårten Krakow- Vasakronan fastigheter, och ingå i ett team med hög servicenivå. Rollen innebär ett stort eget ansvar och kräver att du är självgående och flexibel. Arbetsuppgifterna i rollen varierar och kan bland annat innebära att välkomna och assistera besökare, hyresgäster och leverantörer, hantera fastighetstelefonen samt administrativa uppgifter. Du kommer också att ansvara för post- och budhantering, dela ut accesser och nyckelbrickor, agera kontaktperson för leveranser och konferenser samt samarbeta med andra receptioner i huset. En viktig del av ditt ansvar är att se till att receptionen alltid upplevs som en trivsam, professionell och välkomnande plats. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från reception, kontorsservice eller liknande serviceyrke Är strukturerad, självständig och initiativtagande Trivs i sociala miljöer och har ett naturligt servicetänk Har god administrativ förmåga Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Du är flexibel, professionell och en god lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som vill växa med rollen. Om Carotte Staff Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltids uppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, reception, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg – Platinan Lön: Enligt överenskommelse Ansök genom att klicka på “Jag vill ansöka!”. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Som telefonist kommer du att arbeta med att förstärka receptionen och växelfunktionen hos en statlig myndighet i Uppsala under sommarperioden juni till augusti. I din roll som telefonist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Bemanna receptionen och ge service till besökare - Hantera inkommande samtal via växeln - Arbeta i Telias system ACE Agent och Touchpoint - Samarbeta med övriga kollegor inom administration och kundtjänst Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som telefonist är ett konsultuppdrag på heltid med start 27 juni och beräknas pågå tom augusti. Det finns även möjlighet till förlängning fram till slutet av december. Arbetstiderna är mån-fre, 07:50 - 15:50. Krav för tjänsten: - Arbetslivserfarenhet från reception och/eller växel - God kommunikativsförmåga på svenska och engelska - Erfarenhet av att arbeta i Telias växelsystem ACE Agent och Touchpoint För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig Vi söker dig som trivs med att möta människor och ge service. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du kan arbeta självständigt och samtidigt bidra till ett gott samarbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 16 juni 2025. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill vara vårt ansikte utåt och som tycker det är roligt att ge våra patienter/besökare bästa tänkbara bemötande och service. Rehab Västra är en egen resultatenhet inom Stockholms läns sjukvårdsområde med uppdrag att bedriva primärvårdsrehabilitering (basuppdrag) samt ett tilläggsuppdrag för neuroteam i öppenvård. Våra mottagningar finns i Bromma, Ekerö, Kista och Spånga och tillsammans är vi ca 75 medarbetare. Vi erbjuder en arbetsplats med kompetenta, positiva och drivna arbetskamrater som tillsammans skapar förutsättningar för att förbättra våra patienters livskvalité. Vårt arbete präglas av arbetslust och stort engagemang! I vår verksamhet arbetar vi aktivt för en god arbetsmiljö och en utvecklande lärandemiljö. En hälsosam livsstil och en bra balans mellan arbete och privatliv är för oss en självklarhet! Därför satsar vi på flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. På Spånga Rehab arbetar arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter/ sjukgymnaster, kiropraktor samt receptionist och vi är en lagom stor grupp på 27 personer. Arbetsuppgifter: Du kommer att bemanna vår reception i Spånga och i och med det vara vårt ansikte utåt med mycket patientkontakt via besök och telefon. Du utför kassaregistrering av besök i TakeCare, hanterar ärenden och daglig telefontid i TeleQ, hanterar och fördelar ärenden i chatt i ”Alltid Öppet” samt tidsbokning av de olika yrkeskategoriernas besök. Övriga uppgifter är bland annat scanning av dokument, förråds- och tvättbeställning, posthantering, bokning av tolk och sjukresetillstånd mm. Kvalifikationer: Behärska svenska språket i tal och skrift samt tala och förstå engelska. God datorvana och ha erfarenhet av journalsystemet TakeCare Arbetat inom vård/omsorg eller ha någon form av vårdutbildning. Erfarenhet av primärvård är meriterande samt att ha arbetat med telefonisystemet TeleQ och beställningssystemet Clockwork. Erfarenhet från receptionsarbete är önskvärt men intresset för arbetsuppgifterna är viktigast. Personlig kompetens: Personlig kompetens: Vi söker dig som är serviceinriktad, prestigelös och stimuleras av att ge våra patienter/besökare bästa tänkbara bemötande och service. Du är trygg som person och tycker om att ta på dig nya uppgifter och ta egna initiativ. Du är flexibel, lyhörd och har en god kommunikativ förmåga. Då du kommer att ha mycket kontakt med våra vårdgivande medarbetare behöver du ha lätt för att samarbeta. Som person är du prestigelös och ser alla människors lika värde. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande under annonseringstiden och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag passerat varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Är du vår nästa servicestjärna? Middlepoint söker nu en serviceminded, glad och positiv receptionist till vår kund. Du är anställd hos oss på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort mediabolag beläget på Södermalm i Stockholm. I rollen som receptionist har du, tillsammans med din kollega det övergripande ansvaret för den kvalitativa leveransen av service till medarbetare och besökare. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om två personer i en professionell och omväxlande miljö där ingen dag är den andra lik. Du ansvarar för att representera bolaget utåt och erbjuda en hög nivå av service till alla du möter. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Att ta emot och hantera besök Skapa en trivsam och inspirerande miljö för medarbetare och gäster Vara behjälplig vid evenemang och livesändningar Telefon, mail och andra relaterade administrativa uppgifter Post- och pakethantering samt bud Beställningar och felanmälningar Ronderingar Vem är du? Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an dina arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, och gillar att jobba i team. Vi lägger stor vikt vid din extroverta sida och tror att du är en "People person" som kan hantera olika människor och situationer på ett professionellt och ett serviceminded sätt. Vi är måna om att skapa goda relationer med kollegor och medarbetare och ser därför att du har lätt för att få kontakt med andra och vill vara en stor del av serviceupplevelsen på kontoret. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% heltid Arbetstider: måndag-fredag kontorstider Start: I juli månad Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Hej blivande receptionist-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi ca 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett supportkontor. Aqua Dental befinner sig i en spännande tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Som receptionist på Aqua Dental Mood kommer du bli en del av ett duktigt team och jobba på en modern klinik i Mood Gallerian. På kliniken kommer du att jobba nära dina kollegor där du kommer få stöttning i det dagliga arbetet samt i din professionella utveckling. Du har i denna roll möjlighet att vara med och påverka din arbetsdag samtidigt som du bidrar till att skapa en tandvårdsupplevelse utöver det vanliga. Som receptionist är du många gånger den första kontakten en patient har med Aqua Dental, du är den första att svara i telefon och den första våra patienter möter när de kliver in på kliniken. Tillsammans med kollegorna på kliniken och inom Aqua Dental jobbar i för att levererar tandvård av hög kvalitet till våra patienter och är med och bidrar till att utveckla svensk tandvård. För att trivas i rollen tror vi att du har ett effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet gentemot patienter och dina kollegor. I denna roll kommer du att ansvara för receptionen, kallelser till våra behandlare, telefonen samt bemötande av patienter. Denna tjänst är en timanställning med start enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Brinner för att ge högkvalitativ service Har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift Är flexibel, tillmötesgående och kommunikativ. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdagen är den 6 juli. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta driftkoordinator Robin Söderlund, [email protected] Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Vill du se mer av vad Aqua Dental gör och lära känna oss bättre? Besök vår hemsida, www.aquadental.se eller följ oss på Instagram @aquadental.
Välj ett jobb för att visa detaljer