Receptionist till Nordic Wellness Linköping City
Sportlife M W AB
Kontorsreceptionister

Säljande receptionist till Nordic Wellness Linköping City  Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Linköping City. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Heltid på klubben Linköping City  I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation Ansökan Tjänsten är på 100 % Vi tillämpar 6 månaders provanställning Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Administratör kyrkogårdsförvaltningen
Töreboda Pastorat
Kontorsreceptionister

Töreboda pastorat söker administratör 100 % En tillsvidareanställning hos kyrkogårdsförvaltningen. Töreboda pastorat är ett landsbygdspastorat och ligger i norra Skaraborg, i Skara stift. Det består av fyra församlingar och 15 kyrkor. Både jordbruksmark och skogslandskap ger en varierande natur och man kan färdas på både Göta kanal och västra stambanan genom pastoratet. Ansvarsområden I rollen som administratör i pastoratets kyrkogårdsförvaltning ingår du i en arbetsgrupp bestående av administrativ personal och vaktmästare. Du kommer i tjänsten som administratör att möta människor i olika skeden i livet både genom direkt kontakt och via telefon. Det innebär att du behöver vara balanserad, positiv och observant i ditt kundbemötande. Arbetsuppgifter: Arbeta med begravningsärenden Sköta fakturering och beställning av gravskötslar Arbete med gravrätter Diarieföring inom begravningsverksamheten Administrativt arbete gällande stensäkring Ansvarig för expedition, så som telefon, mejl och besök Kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom administration/förvaltning Stor kunskap och erfarenhet av digitala arbetssätt. Goda kunskaper i Word, Excel och Microsoft 365 Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Körkort Erfarenhet: Gärna erfarenhet från administrativt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande tjänst inom Svenska kyrkan. Egenskaper: Som person är du Strukturerad Noggrann Förmåga att kunna hålla i flera ärenden samtidigt Förmåga att snabbt kunna växla mellan arbetsuppgifter Serviceinriktad (telefon, mejl, besök,) Kunna arbeta självständigt Prestigelös God social kompetens Som medarbetare i Svenska kyrkan i Töreboda pastorat förväntas du dela kyrkans värderingar. Detta innebär till exempel att ha trovärdighet och ärlighet i det vi säger och gör, att ha ett gott bemötande i våra kontakter med alla människor, bidra till en god samarbetskultur i pastoratet och medverka till god arbetsmiljö, bidra till sin egen och pastoratets lärande och utveckling, vara medlem i Svenska kyrkan. Svenska kyrkan i Töreboda pastorat är en evangelisk-luthersk kyrka och verkar utifrån det uppdrag och den tro och lära som detta innebär. Alla medarbetare i pastoratet förväntas arbeta solidariskt för att uppfylla pastoratets mål och visioner i enlighet med Församlingsinstruktionen, se hemsidan. Övrigt: Tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 3 augusti 2025 Skicka ditt CV samt svar på frågorna nedan, till [email protected] eller Töreboda pastorat, Box 103, 545 23 Töreboda. Frågor att besvara i ansökan: Vilka uppgifter tycker du är viktigast för Svenska kyrkan? Beskriv hur du bemöter någon som är upprörd? Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Se till att namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV. Fackliga ombud Vision: Björn Carlstedt tel. 0511-28530, [email protected] Kommunal, avdelning Vänerväst: tel: 010 -442 85 16, [email protected]

10 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Receptionist med erfarenhet av fakturahantering till kund i city

Har du några års erfarenheter från rollen som receptionist där du även arbetat med fakturahantering? Söker du en ny roll där du får arbeta tillsammans med härliga och engagerade kollegor i en spännande bransch? Då kan det här vara möjligheten för dig! Arbetsbeskrivning Till en av våra kunder i city söker vi en glad och energifylld receptionist som även kommer ha ett tätt samarbete med ekonomiavdelningen där du stöttar dem i fakturahantering. En spännande roll där du får träffa nya människor, supportera kollegor och tillsammans med ekonomiavdelningen utveckla fakturahanteringen framåt! Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Reception • Ansvara för växeltelefonen och receptionen. • Ansvara för posthantering; dela ut post i postfack och samla ihop fakturor som kommer med post och via mail • Ta emot besökare och förbereda inför externa möten med kaffe och ibland lunch. • Generell överblick och koll på kontoret • Support till kollegor på kontoret; beställa bud, luncher, olika typer av inköp etc. • Ansvara för den dagliga frukosten vi erbjuder på vårt kontor • Veckobeställning av mat och dryck • Kontakt mot IT-avdelningen, beställningar av dator/mobil i och med on- och offboarding • Kontakt mot fastighetsägaren om parkeringsplatser och passerbrickor etc. Fakturahantering • Hantera fakturor som kommer in via mail och post; ta emot leverantörsfakturor, skicka på attest samt kontera fakturorna • Lägga upp nya leverantörer i systemet • Arbeta för förbättringar gällande fakturahantering och vårt nya system Vem är du? Vi söker dig som har något/några års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med service och receptionsarbete som även inneburit hantering av inkommande fakturor. Som person ser vi att du är en framåt och serviceinriktad person som trivs i en roll där du får supportera både dina kollegor som externa besökare. I rollen får du gärna komma med nya idéer och tillsammans med oss utveckla vårt arbetssätt rörande fakturahanteringen och vi ser därför att du är en nyfiken och driven person som har förmågan att komma med förbättringsåtgärder. Du är flytande i svenska och har mycket goda engelskkunskaper. Vi erbjuder Vår kund är belägen i Stockholm city och har precis flyttat in i helt nyrenoverade och mycket fina lokaler. Ett familjärt och trevligt bolag som präglas av energi och samarbete där du får arbeta tillsammans med trevliga kollegor i en intressant och rolig bransch. I denna roll kommer du arbeta som konsult via Jurek men arbeta hos vår kund och som konsult på Jurek är du med i vårt konsultnätverk och har tät dialog med din närmsta konsultchef. Uppdraget planeras att starta i augusti och löpa på under 12 månader. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Hedda Grenlöv på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Flexibel servicestjärna sökes till reception i Stockholm!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferens och café Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning Tjänsten är på 100% Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i City, Solna, Kista, Sickla) Start omgående eller enligt överenskommelse Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist. Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!   #Monster

10 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist till Nordic Wellness Norrtälje
Sportlife M W AB
Kontorsreceptionister

Säljande receptionist till Nordic Wellness Norrtälje Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Norrtälje. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Deltid på en av våra anläggningar I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER

10 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist till företag i Solna
Hirely AB
Kontorsreceptionister

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som receptionist på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som receptionist har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för den dagliga driften av kontoret och receptionen Dekorera vid högtider och vara behjälplig vid event Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter såsom statistikföring Hantering och registrering i besökssystem Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september med möjlighet att starta upp redan under sommaren Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint! #Monster

9 juni 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Receptionist (timanställning) till plastikkirurgisk verksamhet
Utbildning & Estetik 1 AB
Kontorsreceptionister

Receptionist (timanställning) till plastikkirurgisk verksamhet Söker du extrajobb? Är du en positiv och glad person? Har du hög social kompetens? Vill du jobba som receptionist med många bollar i luften och ett högt tempo på en populär mottagning för plastikkirurgi? Läs då vidare. Vi behöver stärka upp bemanningen i vår reception och söker därför en receptionist som vid behov kan hoppa in och jobba fredagar och lördagar. Dina arbetsuppgifter Du är vårt ansikte utåt då det är dig våra patienter möter när de kommer till kliniken. Du svarar även på frågor via telefon och mail. Din huvuduppgift är att arbeta i vårt journalsystem Metodika. Du kommer även fakturera, göra beställningar och registreringar. Sända ut kallelser, ge information och underlag till patienter inför operationer. Som person är du social och prestigelös. Gillar att arbeta både självständigt och i team, du är en flexibel person som alltid gör ditt bästa. Vi tror du trivs bäst hos oss om du är stresstålig då tempot tidvis kan vara högt. Du sköter logistik inför patienthantering av operation och service på operationsavdelning dvs vara allmän hjälpreda. Vad är nödvändigt? · Du har datorvana och arbetar i Microsoft Office. · Du behärskar svenska och engelska bra i tal och skrift. · Du har erfarenhet från tidigare receptionsarbete Vad är meriterande? · Du är utbildad undersköterska eller har liknande vårdutbildning · Tidigare arbete som receptionist inom plastikkirurgi är starkt meriterande Vårt erbjudande Tjänsten är en timanställning vid behov, fredagar och lördagar. 20-50 % tjänst. Tycker att det här låter spännande och roligt vill vi gärna höra från dig och lära känna dig. Skicka oss ditt CV med bild omgående tillsammans med ett kort personligt brev, max 150 ord, där du berättar varför du är intresserad av jobbet. Ansök snarast dock senast 15 juli 2025. Intervjuer genomförs löpande så tjänsten kan tillsättas innan detta datum. Har du frågor är du välkommen att kontakta vd Tobias Lange, [email protected].

9 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Receptionist sökes till Infocenter i Frölunda Torg - Extrajobb
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team!  I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Timanställning  Sysselsättningsgrad: Fasta helgpass samt extra vid behov. Du kan även komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande under centrumets öppettider (vardagar: 10.00-20.00, lördagar: 10:00-18.00 och söndagar: 11:00-17:00). Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

5 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist till trafikskola, deltid/vid behov
Be a resource SWE AB
Kontorsreceptionister

Be a resource söker nu för en kunds räkning en engagerad och serviceinriktad receptionist till vår vikariepool. Denna tjänst passar den som vill ha ett extrajobb vid sidan av sina studier därför är studier på distans att föredra! Om tjänsten Kunden har sitt huvudkontor i västra Stockholm men har flera kontor runt omkring i Stockholm så arbetsställe kan vara varierande beroende på behov. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Mottagning av kunder och registrering. Ta emot samtal och svara på mejl. Administrativa uppgifter och dokumentering. Hjälpa kunderna med frågor och vara problemlösare. Vem är du? Vi ser gärna att du är glad, serviceinriktad och professionell. Du trivs med att arbeta strukturerat och är ordningsam i ditt arbetssätt. Vidare så bör du vara noggrann och klara av att ha flera bollar i luften samtidigt. Du bör även klara av stress och veta vilka arbetsuppgifter som bör prioriteras så arbetet blir effektivt utfört. Krav för tjänsten: För att söka till tjänsten så behöver du vara studerande på distans (helst 100%) eller ska börja studera. Du behöver vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel. Vara tillgänglig hela sommaren (juni,juli,aug) för längre pass. Vi ser gärna ett längre samarbete även efter sommaren. Svenska obehindrat i tal och skrift. Engelska i tal. Meriterande om du har arbetat i reception tidigare. Om verksamheten Vi på Be a resource vet av erfarenhet från ett proaktivt rekryteringsarbete att det finns ett bättre sätt att matcha talanger med företag än sedvanliga jobbannonser. Vi är passionerade när det gäller att hitta, utbilda och förmedla högpresterande arbetskraft. Vi är specialiserade på headhunting och tar varje uppdrag på allvar och gör vårt yttersta för att både parter ska vara nöjda. Är detta tjänsten för dig? Ansök redan idag via supportmejlen. Då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag!

4 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Receptionist i sommar på Seläter Camping
Seläter Camping AB
Kontorsreceptionister

Seläter Camping ligger rofyllt belägen några få kilometer från Strömstad Centrum och med Strömstad Golfklubb som närmsta granne. Sommaren 2019 flyttade vi in i vår helt nybyggda reception som även rymmer en servicebutik och restaurang. Vi har en stor fin lekplats med hoppkudde och minigolf. På vårt område har vi ca 350 campingplatser och närmare 70 stugor, som fylls till brädden under sommarmånaderna Vi söker en person från mitten av juni till augusti. Du är en glad och trevlig person som brinner för att ge våra gäster den bästa servicen. Du måste kunna behärska svenska, norska och engelska i tal och skrift, grundläggande kunskaper i tyska är önskvärt. Tidigare erfarenhet av bokningssystemet Visbook eller liknande är meriterande. Då det krävs visst ansvar över kassan så vill vi att du är över 18 år Vid ansökan vill vi ha CV och personligt brev. Då vi för tillfället rekryterar många olika tjänster är det viktigt att du anger vilken tjänst du söker. Ofullständig ansökan beaktas ej.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025