Är du en noggrann och analytisk ekonom med gedigen erfarenhet av redovisning? Vill du vara en del av ett entreprenöriellt och dynamiskt bolag där du får möjlighet att påverka och utveckla ekonomifunktionen? Då kan rollen som redovisningsekonom vara nästa steg för dig! Vår kund, verksam inom byggsektorn, erbjuder produkter för yrkesfolk. Bolaget har en stark position på marknaden och har haft en stadig tillväxt de senaste åren. Kontoret är beläget i södra Stockholm, och du kommer att ingå i ett mindre team samt bli anställd direkt av kund. Om rollen Som redovisningsekonom har du en central roll i bolaget och ansvarar för att säkerställa korrekt redovisning och rapportering. Du arbetar brett inom ekonomi och är involverad i allt från löpande redovisning till bokslut och analys. Rollen är både operativ och utvecklande, där du får möjlighet att effektivisera processer och stötta verksamheten med din ekonomiska expertis. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Löpande redovisning – Hantering av kund- och leverantörsreskontra, avstämningar och periodiseringar. Bokslutsarbete – Självständigt ansvara för månads-, kvartals- och årsbokslut samt upprättande av årsredovisning. Moms & skatter – Hantera momsdeklarationer, skatteberäkningar och rapportering till myndigheter. Rapportering & analys – Ta fram ekonomiska rapporter, nyckeltal och analyser för att stötta verksamhetens beslutsfattande. Revision & compliance – Vara kontaktperson gentemot revisorer och säkerställa att bolaget följer gällande redovisningsstandarder och regelverk. Processutveckling – Arbeta proaktivt med att effektivisera och förbättra redovisnings- och ekonomiprocesser. Om dig Vi söker dig som är affärsorienterad med en stark analytisk förmåga. Du har erfarenhet av brett ekonomiarbete och färdigheter i affärsstrategi och långsiktig planering. Som person är du initiativrik och lösningsorienterad, du trivs i en dynamisk miljö och har lätt för att samarbeta med olika delar av verksamheten. Du arbetar proaktivt och är duktig på att skapa engagemang och få saker att hända samtidigt som du är trygg i att fatta egna beslut och trivs med att arbeta självständigt under stort eget ansvar. Ansökan Låter detta som en spännande utmaning? Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men har du specifika frågor om tjänsten, är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rakel Lilja på [email protected].
Om tjänsten: Som förvaltningsekonom kommer du självständigt att sköta den ekonomiska förvaltningen för en diversifierad kundportfölj. Möjliga kunder för dig skulle exempelvis kunna vara aktiebolag, stiftelser, enskilda firmor och bostadsrättsföreningar. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: Redovisning samt rapportering som bland annat innefattar löpande bokföring, upprättande av periodiska- och årsbokslut, likviditetsrapporter, prognoser och budgetarbete samt årsredovisningar. Deklaration och skatt som bland annat innefattar att upprätta momsdeklarationer, inkomstdeklarationer samt kontrolluppgifter. Analysera och kvalitetssäkra rapporter som lämnas till kund Tjänsten innebär många varierande arbetsuppgifter med många kontaktytor, både internt och externt såsom kundansvariga förvaltare, kunder, revisorer, banker och Skatteverket. Din profil För att vara framgångsrik i denna roll söker vi dig med minst 3–5 års erfarenhet av redovisning, gärna inom fastighetsbranschen. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att självständigt upprätta bokslut, årsredovisningar samt har kunskap inom lagstiftning som berör fastighetsverksamhet. Vi ser även att du har god vana av inkomstskatteberäkning och fastighetsrelaterad moms. Som person är du strukturerad, resultatorienterad och har lätt för att skapa nya relationer. Du har en god dator-och systemvana samt goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av redovisning för större fastighetsägande bolag ses som meriterande. Att du likt oss andra på Einar Mattsson har karaktärsdrag som framåt, engagerad och omtänksam tar vi för givet! Ansökan Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid som börjar med en provanställning på 6 månader, tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid. I denna rekrytering samarbetar Einar Mattsson med Newr. För frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen kontakta rekryteringskonsult Josefin Cicek-Häggqvist [email protected], eller Pontus Palmborg, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan! Om oss Vi erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan vi säga att vi är en stark aktör i alla konjunkturer, vi är långsiktiga på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Vi förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm
Vill du bli en del av ett växande globalt bolag som direkt bidrar till att förbättra människors liv? Oticon Medical utvecklar, producerar och distribuerar avancerade hörsellösningar till människor i alla skeden av livet. Nu söker vi en driven och redovisningstrygg Financial Controller till vårt Finance team – varmt välkommen med din ansökan! Om rollen Rollen är ny och du kommer ha stora möjligheter att påverka struktur och effektivitet i våra processer. Som Financial Controller kommer du i huvudsak att arbeta med redovisning, konsolidering och rapportering, vilket i sin tur innefattar att ha löpande kontakt med vårt outsourcing-team för leverantörs- och kundreskontra samt G/L, men även vara kontaktperson för vår skattepartner, revisorer och moderbolaget. Mycket fokus kommer även ligga i att säkerställa smidiga intercompanyflöden och transaktioner, då vi säljer över hela världen. Inom kort implementeras Business Central. I teamet finns idag en Business Controller och du rapporterar till CFO Andreas Tullborg. På vårt ljusa och fina huvudkontor i Sisjön arbetar ca 70 medarbetare inom R&D, marknadsföring, produktion, QA/RA och projektledning. Här bjuder vi på kultur präglad av förtroende, öppenhet och respekt samt hybridarbete. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Månads- och årsbokslut, årsredovisning Konsolidering (K3) samt rapportering (IFRS) till moderbolaget i Danmark Moms – och skattedeklarationer Kontaktperson för våra outsourcingteam och revisorer Kvalitetssäkra och säkerställa att redovisningen följer aktuella lagar och regler, samt uppdatera regeländringar och implementera dessa Kontinuerligt förbättra befintliga rutiner, processer och systemstöd Vem är du? Vi söker dig som är trygg i din redovisning, har goda kunskaper inom K3 och IFRS. Du har tidigare har arbetat i en internationell miljö och motiveras av att grotta i detaljer, likväl som att utveckla nya arbetssätt. Du är prestigelös och sätter liksom oss stort värde i lagarbete, humor och businesstänk och förstår att det är det som tar vår verksamhet framåt. Då vi verkar både nationellt och internationellt, behöver du behärska både svenska och engelska i tal och skrift samt tycka om att ha många kontaktytor. Du är digitalstark och mycket van Excelanvändare. Meriterande om du arbetat i Business Central och har viss lagerförståelse. Har du frågor om tjänsten? I den här rekryteringen samarbetar Oticon Medical med Mpya Finance. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvariga rekryteringskonsulter Anette Zantelid tfn 073-203 67 77 eller Elin Antonsson tfn 070-931 87 69. Vi tillämpar löpande urval och ansökan sker via www.mpya.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du vara med på vår digitaliserings- och energiomställningsresa? Är du redo för en spännande tjänst där du kan bidra med ditt kunnande kring redovisning och vara en del i en växande region med stora möjligheter att påverka? I en värld i ständig förändring erbjuder VINCI Energies Sweden tjänster som stödjer utvecklingen inom områdena: digitalisering och energiomställning. Våra globala och lokala varumärken Actemium, Conductor, Eitech och Emil Lundgren erbjuder ett brett utbud av tjänster inom områdena bygg, infrastruktur och industri. Vi är organiserade i affärsenheter nära våra kunder och lyhörda för den lokala marknaden. Samtidigt har vi tillgång till ett brett nätverk av kompetens genom övriga affärsenheter över hela världen. Vi tillhör VINCI Energies som i sin tur tillhör VINCI med 220.000 anställda i över 120 länder. Du kommer att tillhöra ett ekonominätverk som stöttar våra olika bolag inom VINCI Energies koncernen. Våra varumärken är idag Actemium, Emil Lundgren, Eitech, Elektro Kroon som erbjuder tjänster inom elteknik. Hos oss blir du en del av ett härligt gäng med tillgång till vårt globala nätverk där säkerhet, ansvaroch en vilja att delakunskap och kompetensstår i fokus! Om rollen I rollen som Redovisningsansvarig kommer du att ha övergripande ansvar för redovisningen för ett eller flera av bolagen inom VINCI Energies-koncernen. Idag sköts redovisningen från annan ort och ditt uppdrag blir i första hand att ta hem redovisningen samt sätta upp rutiner och processer i region Syd. Din roll är bred och ditt ansvar innefattar allt från månads- och årsbokslut, årsredovisning, rapportering, deklarationer till revisionsarbete. Du kommer även vara behjälplig i vårt kund och leverantörsflöde samt bidra med din kompetens inom olika utvecklingsprojekt. Tillsammans med ekonominätverket kommer du arbeta med ständiga förbättringar och kontinuerliga anpassningar av redovisningsprinciper. I nätverket har vi olika kompetenser och erfarenheter där vi lär av varandra. SAP är det ekonomisystem vi arbetar i och du är placerad på något av våra kontor i region syd. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi söker dig som har: Ekonomisk högskoleexamen Flerårig erfarenhet av redovisningsarbete Erfarenhet av IFRS och K3 Goda kunskaper i Office-paketet Mycket god förmåga att uttrycka dig väl på såväl svenska som engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet från internationell koncern Erfarenhet från redovisnings- eller revisionsbyrå Erfarenhet av successiv vinstavräkning/projektredovisning Kunskap om skatte- och momsregler Erfarenhet från större komplexa ekonomisystem, gärna SAP Som person är du målmedveten, tycker om utmaningar och vill vara med och bygga upp något från början. Du har ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt med en förmåga att lätt förstå helheten i affären och verksamheten. Du blir en viktig deltagare i vårt ekonominätverk där du bidrar med ditt kunnande. Rollen som redovisningsansvarig ställer krav på att vara serviceinriktad och professionell vilket bl a innebär att du har förmågan att både vara tydlig och lyhörd när du kommunicerar. Du har ett öga för att bygga upp processer och gillar att jobba med ständiga förbättringar och driva förändringsprocesser. Du behöver ha intresse för att etablera och utveckla kontakter inom koncernen och som person är du uthållig, strukturerad och utför ditt arbete med kvalitet. Vad vi erbjuder En nyckelroll i en framåtblickande och växande region Möjlighet att bygga upp och utveckla redovisningsfunktionen inom företaget En internationell koncern med stora utvecklingsmöjligheter Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner Har du frågor om tjänsten så kontakta regionscontroller Johan Kellgren på mail [email protected] Vi ser fram emot din ansökan och genomför intervjuer löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vi söker en konsult omgående till Stockholm city som kan stödja vår kund under sin tillväxtresa. I första hand innebär uppdraget att hantera det dagliga arbetet med leverantörsreskontra för både Sverige och Danmark, samt bokföra banktransaktioner för de svenska bolagen. På sikt ser vi gärna att personen bidrar till att effektivisera vår kunds arbetsprocesser. Som ekonom kommer du att arbeta nära CFO samt övriga kollegor som ansvarar för redovisningen i Sverige. Ekonomiavdelningen består för närvarande av 7 personer och du kommer även att ha ett nära samarbete med externa redovisningsbyråer som hanterar faktureringen för dotterbolagen i Danmark, Finland, USA och Tyskland. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Ansvara för kontering av leverantörsfakturor i Rillion One. · Utreda avvisade leverantörsfakturor och erhållna betalningspåminnelser. · Ansvara för påminnelse om attest av leverantörsfakturor. · Ansvara för hantering av företagskort. · Ansvara för bokning av återrapportering av betalfiler samt löpande bokföring bank. · Underhåll av leverantörsreskontran och leverantörsuppgifter. · Vid månads- och årsbokslut ansvara för avstämning och dokumentation av balansposter. · Vara behjälplig vid avstämning av övriga balansposter vid månads- och årsbokslut samt upprättande av likviditetsprognoser. · Effektivisera flödet för att skapa smidigare processer. Kvalifikationer och färdigheter · Gymnasial utbildning. Eftergymnasial utbildning inriktning ekonomi. · Flera års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och bokföring av bank. · God datorvana och systemintresse, särskilt kunskaper i/vana av Excel och önskvärt i Visma Net/ Visma PM. · Utrycka sig väl i tal och skrift, även på engelska. · Social kompetens och hög servicemedvetenhet. Anställningsform: Konsultuppdrag på 3 månader med god möjlighet till förlängning. Start: Omgående. Omfattning: Heltid. Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du Accounting Managern som trivs i en global kontext och vill vara med på vår fortsatta resa framåt? Vi på Emerson utvecklar och tillverkar högteknologisk utrustning och erbjuder innovativa lösningar till våra kunder med syftet att göra världen hälsosammare, säkrare, smartare och mer hållbar. Om rollen Som Accounting Manager hos oss på Emerson blir du en del av ett drivet finansteam som idag består av 8 personer. Emerson verkar över hela världen och det råder internationellt sorl och hög aktivitet i fabriken. Hos oss i Mölnlycke arbetar vi närmre 500 personer. Rollen är ny och vi är i ett skede där du får stor möjlighet att vara med och bygga och förfina våra processer och arbetsrutiner. Vi kommer under våren att implementera Oracle som vårt nya affärssystem. Du kommer att få stötta kollegorna i Sverige samt vårt SCC i Rumänien i systemet samt med frågor som rör redovisningen. Du jobbar i nära samarbete med och rapporterar till Göran Mayner, vår CFO. Som titeln antyder, blir du med andra ord vår nyckelperson som ansvarar för och säkerställer att redovisningen och rapporteringen är korrekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda bokslutsarbetet och rapporteringen Samordna och förbereda årsbokslut och rapporter Internkontroll, säkerställa efterlevnad av finansiella policys och regelverk Moms – och skattedeklarationer, SCB rapportering Underhålla dokumentation för internprissättning och lager Driva förbättringsarbete kopplat till processer och rutiner Kontaktperson för redovisnings- och affärsystemsfrågor samt ad-hoc frågor Kontakt med Global Financial Services och Global Business Services-team Vem är du? För att trivas i denna roll behöver du vara trygg i din redovisning. Du har erfarenhet av arbete i en internationell verksamhet med SCC funktion och även vana och vilja att arbeta och utnyttja system maximalt samt bygga effektiva processer. I bagaget har du relevant ekonomisk utbildning, är van system- och Excelanvändare. Som person besitter du en god blandning av struktur och noggrannhet och har ett proaktivt förhållningssätt till problemlösning och kontinuerlig förbättring. Du drivs av att komma framåt och tycker det är både roligt och värdefullt att bygga relationer både lokalt och globalt. Meriterande om du tidigare arbetat i Oracle. Du kommunicerar obehindrat på svenska- och engelska i tal och skrift. Har du frågor om tjänsten? I den här rekryteringen samarbetar Emerson med Mpya Finance. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elin Antonsson 070-931 87 69 eller Anette Zantelid 073-203 67 77.
Om rollen Vi söker en Junior Redovisningsekonom för ett uppdrag hos en av våra kunder i Västerås. Här får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö och arbeta med viktiga redovisningsprocesser. Dina arbetsuppgifter Hantering av fakturor i fakturasystemet Cosmoz Daglig kontakt med leverantörer och kunder Hantering av påminnelser och inkassoärenden Genomföra månadsavstämningar i reskontran Om uppdraget Startdatum: 25 mars 2025 Slutdatum: 31 maj 2025 Plats: Västerås (100% på plats) Omfattning: Heltid Språk: Svenska & Engelska Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi gärna att du: Har en relevant utbildning inom redovisning/ekonomi Har tidigare erfarenhet av fakturahantering och reskontra Är strukturerad, serviceinriktad och noggrann Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Ansökan Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och ansökningstiden går ut den 5 mars 2025. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vi söker en interim koncernredovisningsansvarig till ett noterat bolag norr om Stockholm. Start för uppdraget är i början av maj och det beräknas pågå i 10 månader. I rollen som interim koncernredovisningsansvarig blir du del av företagets ekonomiavdelning och rapporterar till CFO. I rollen får du det övergripande ansvaret över koncernens redovisning och rapportering. I arbetsuppgifterna ingår: Ansvar över bolagets koncernredovisning Ansvar över rapportering Ansvar för bokslut Ansvar över årsredovisning Kontakt med revisorer vid revision Arbeta för att effektivisera och utveckla koncernens ekonomiprocesser Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning. Du har också flerårig erfarenhet från arbete med koncernredovisning och en vana att ha helhetsansvaret för redovisning. Som person är du kommunikativ, noggrann och effektiv i ditt arbete. Välkommen med ansökan!
Om oss Tur & Company är en butik i Tumba som i över 20 år har försett åkeri- och entreprenadföretag med utrustning, reservdelar och tillbehör. Vi är ett litet och sammansvetsat team på sju personer som trivs tillsammans, tar hand om varandra och har låg personalomsättning. Vi satsar på utveckling och vill fortsätta växa – och nu söker vi dig som vill vara med på resan! Om rollen Som ekonomi- och marknadsadministratör blir du VDns högra hand och får en central roll i företagets dagliga verksamhet. Du ansvarar för ekonomi och administration samtidigt som du driver företagets marknadsföring och synlighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ekonomi & administration Löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra Skapa månads- och årsbokslut Ta fram KPI:er för uppföljning Hantera inkommande mejl, samtal och post från leverantörer och myndigheter Säkerställa att företagets ekonomiska processer fungerar smidigt Arbeta i Fortnox, Specter och Vinassist Marknadsföring & kommunikation Planera och genomföra marknadsföringsaktiviteter Sköta företagets sociala medier (Facebook & Instagram) Driva trafik till webshopen och uppdatera den (WooCommerce) Hantera skyltmaterial, affischer och produktblad SEO, SEM och digitala kampanjer Vem är du? Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av ekonomi och administration Har erfarenhet av bokslut, leverantörsreskontra och kundreskontra Är van vid att arbeta med marknadsföring och sociala medier Har god kunskap i Excel och kan analysera KPI:er Har erfarenhet av layout och grafisk formgivning på grundläggande nivå Har tidigare administrerat en webshop Vi tror att du är... Strukturerad & självgående – Du håller ordning på detaljerna och ser vad som behöver göras. Lösningsorienterad & flexibel – Du hittar kreativa sätt att lösa problem. Affärsdriven & säljfokuserad – Du förstår hur ekonomi och marknadsföring påverkar företagets framgång. Meriterande: Körkort Praktisk information Placering: Tumba, på vårt kontor och i butiken Arbetstid: 07:00–16:00 eller 08:00–17:00 (flexibelt) Start: Omgående Anställning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser ansökningar som skickas via mejl. Klicka på länken och ansök genom att trycka på knappen "skicka ansökan": https://jobb.tillvaxtbotkyrka.se/jobs/5619838-ekonomi-och-marknadsadministrator-bli-hjartat-i-var-ve... Rekryteringen sker i samarbete med Tillväxt Botkyrka, som stödjer oss i att hitta rätt kandidat. Urvalet sker löpande. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten är hos Tur & Company.
Välj ett jobb för att visa detaljer