Säljande Konsultchef (Malmö)
Expario Consulting AB
Personal- och HR-specialister

Bli en nyckelspelare i vår tillväxt – vi söker en Säljande Konsultchef till Expario Consulting i Malmö! Har du erfarenhet av bemanning eller rekrytering och ett skarpt affärssinne? Är du en relationsbyggare som motiveras av att skapa resultat? Då kan det här vara din nästa utmaning! Expario Consulting är ett entreprenöriellt bemannings- och rekryteringsföretag i tillväxt. Vi söker nu en driven och affärsinriktad Säljande Konsultchef som vill vara med och bygga något större tillsammans med oss. Du kommer ha en nyckelroll i att etablera och utveckla kundrelationer, samtidigt som du ansvarar för våra konsulter och säkerställer att både kund och kandidat trivs och utvecklas. I rollen kommer du att: Driva aktiv nykundsbearbetning och bygga långsiktiga affärsrelationer. Ansvara för hela rekryteringsprocessen – från behovsanalys till matchning och uppföljning. Vara en närvarande chef för dina konsulter – coacha, stötta och utveckla. Arbeta med digitala verktyg och processer som effektiviserar din vardag. Bidra till vår fortsatta expansion genom att tänka nytt, testa och förbättra. Vi erbjuder dig: En nyckelroll i ett snabbväxande företag med stark entreprenörsanda. Fast lön + generösa bonusmodeller – du påverkar din inkomst. En modern och digital arbetsmiljö där idéer snabbt blir verklighet. Möjlighet att växa med företaget – vi satsar på din utveckling. En inkluderande och prestigelös kultur där vi firar framgång tillsammans. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av bemanning, rekrytering eller liknande roll. Brinner för försäljning och älskar att skapa nya affärsmöjligheter. Är en relationsskapare med stark kommunikativ förmåga. Trivs med ansvar, är självgående och får saker att hända. Motiveras av att nå mål och ser utmaningar som möjligheter Placering: Malmö Omfattning: Heltid/Deltid Start: Enligt överenskommelse Redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Säljande Konsultchef
Expario Consulting AB
Personal- och HR-specialister

Bli en nyckelspelare i vår tillväxt – vi söker en Säljande Konsultchef till Expario Consulting i Ljungby! Har du erfarenhet av bemanning eller rekrytering och ett skarpt affärssinne? Är du en relationsbyggare som motiveras av att skapa resultat? Då kan det här vara din nästa utmaning! Expario Consulting är ett entreprenöriellt bemannings- och rekryteringsföretag i tillväxt. Vi söker nu en driven och affärsinriktad Säljande Konsultchef som vill vara med och bygga något större tillsammans med oss. Du kommer ha en nyckelroll i att etablera och utveckla kundrelationer, samtidigt som du ansvarar för våra konsulter och säkerställer att både kund och kandidat trivs och utvecklas. I rollen kommer du att: Driva aktiv nykundsbearbetning och bygga långsiktiga affärsrelationer. Ansvara för hela rekryteringsprocessen – från behovsanalys till matchning och uppföljning. Vara en närvarande chef för dina konsulter – coacha, stötta och utveckla. Arbeta med digitala verktyg och processer som effektiviserar din vardag. Bidra till vår fortsatta expansion genom att tänka nytt, testa och förbättra. Vi erbjuder dig: En nyckelroll i ett snabbväxande företag med stark entreprenörsanda. Fast lön + generösa bonusmodeller – du påverkar din inkomst. En modern och digital arbetsmiljö där idéer snabbt blir verklighet. Möjlighet att växa med företaget – vi satsar på din utveckling. En inkluderande och prestigelös kultur där vi firar framgång tillsammans. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av bemanning, rekrytering eller liknande roll. Brinner för försäljning och älskar att skapa nya affärsmöjligheter. Är en relationsskapare med stark kommunikativ förmåga. Trivs med ansvar, är självgående och får saker att hända. Motiveras av att nå mål och ser utmaningar som möjligheter Placering: Ljungby Omfattning: Heltid/Deltid Start: Enligt överenskommelse Redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Praktik inom rekrytering och bemanning till Adecco i Malmö HT 2025
Adecco Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Söker du en praktikplats där du får samarbeta tätt med kompetenta rekryterare och konsultchefer samt utvecklas inom både rekrytering och bemanning? Vill du bli en del av en arbetsplats som genomsyras av glädje, laganda och livskvalitet samtidigt som du skapar kontakter på en av världens största HR-partner? Då har vi praktikplatsen för dig! Om praktiken Som praktikant hos oss kommer du att tillhöra ett engagerat team på 15 personer som arbetar med rekrytering och bemanning av både tjänstemän och arbetare till våra kunder i Skåne. Du kommer främst att stötta rekryteringsansvariga och konsultchefer i deras dagliga arbete. Vidare kommer du framförallt att ha mycket kontakt med kandidater och du kommer att använda telefon och dator som ditt främsta arbetsverktyg. Du kommer att ingå i en ambitiös arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå till målet väger tyngre än den individuella prestationen. Dessutom delar vi passionen för att göra bra affärer och ha roligt på jobbet. Vi sitter i fräscha lokaler i Hyllie i Malmö och du kommer att trivas i vårt öppna kontorslandskap, där positiv atmosfär och arbetsglädje genomsyrar en tempofylld miljö. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: • Search • Referenstagning • Utformning av annonser • Gallring • Telefonintervjuer • Skriva kandidatpresentationer • Schemaläggning • Tidrapportering Om dig Vi söker dig som har en påbörjad eftergymnasial utbildning och är berättigad till att genomföra praktik under hösten 2025. Vi tror att du eventuellt tidigare arbetat administrativt eller med service i någon form samt med telefon och dator som redskap. I dina studier har du kanske berört HR-frågor samt rekrytering eller kanske går du en säljinriktad utbildning. Vidare ser vi positivt på att du har ett intresse för användandet av digitala rekryteringskanaler så som Linkedin och Facebook samt att du är bekväm med att använda både engelska och svenska som arbetsspråk. Som person är du social, prestigelös och tycker om att ta dig an arbetsuppgifter från lågt till högt. Du är serviceinriktad, kommunikativ och uppskattar att arbeta i en fartfylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Vidare ser vi att du har en positiv inställning till utmaningar, är noggrann och strukturerad samt ansvarfull i ditt eget arbete. Att du är en tävlingsfokuserad person som tycker om att engagera dig affärsmässigt kommer vara nyckeln till din framgång som praktikant hos Adecco! Viktigt för praktiken är: • Att du är berättigad till att genomföra praktik genom din utbildning på högskola/universitet • Att du är trygg med att använda svenska och engelska som arbetsspråk i både tal och skrift. • Att du är social, ansvarstagande och noggrann samt inte är rädd för utmaningar. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om praktikperioden Vi ser positivt på om du har möjlighet att praktisera hos oss under hela hösten 2025. Arbetet är förlagt på heltid, måndag-fredag kl. 08.00-17.00, med hänsyn till eventuellt arbete eller rapport som skall skrivas till skolan. Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 3000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en praktikperiod hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov kommer du få goda kunskaper om arbetsmarknaden och olika branscher samt våra kunder. Om ansökan Praktiken startar under hösten 2025 och pågår under terminen efter överenskommelse. 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. Kontaktuppgifter Har du frågor om praktikplatsen eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Area Manager: Michaela Forss via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten: [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Rekrytering, Internship, Praktikplats, Rekryterare, HR

28 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
VIASALES söker en rekryterare!
VIASALES AB
Personal- och HR-specialister

Söker du ett socialt och omväxlande uppdrag? Vill du arbeta med några av Sveriges största varumärken? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter en driven rekryterare som vill ta nästa steg i karriären. Vi söker en driven rekryterare som vill arbeta med några av Sveriges största varumärken! I denna roll ansvarar du för att hitta och matcha rätt kandidater för säljuppdrag och arbeta i ett högt tempo för att leverera resultat. Erfarenhet av rekrytering är ett krav och vi ser gärna att du även har erfarenhet av försäljning. Vi söker dig som: Har erfarenhet av rekrytering Är social och bekväm med att prata med människor Har god förmåga av att kommunicera, lyssna och är resultatinriktad Talar och skriver obehindrad svenska Trivs i en fartfylld arbetsmiljö Vi erbjuder: Heltidstjänst Fantastiska kollegor och en stark teamkänsla Personlig coachning, vidareutbildningar och generösa bonusar Fast lön Är detta du eller ditt nästa drömjobb? Skicka in din ansökan direkt!  Vid frågor angående tjänsten, kontakta någon av våra rekryteringskonsulter Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Säkerhetshandläggare
Försvarsmakten
Personal- och HR-specialister

Försvarsmakten finns för att försvara Sverige, våra allierade och vår frihet att leva som vi själva väljer. Tänk att kunna gå till jobbet och bidra till en säkrare framtid? Nu finns möjligheten att ta nästa steg i karriären och samtidigt bli en del av något större där du får bidra till att stärka Sveriges försvarsförmåga. Om enheten Södra Militärregionen (MR S) är en av fyra militärregioner, vilka representerar en permanent militärgeografisk indelning av Sveriges territorium. Militärregionen ansvarar för territoriell ledning & samordning av insatser och operationer, totalförsvarsplanering, försvarsplanering, underrättelse- och säkerhetstjänst samt stöd till samhället. Ansvaret omfattar även produktions- och insatsledning av MR S fem Militärregiongrupper med tillhörande elva hemvärnsbataljoner. Kalmar och Kronobergsgruppen (KRAG) är placerad i Växjö/Räppe och dess främsta uppgift är att utbilda, utveckla och leda länets två Hemvärnsbataljoner. Hemvärnet har till uppgift att verka över hela konfliktskalan - från stöd till samhället vid svåra påfrestningar i fred till väpnad strid i krig. Hemvärnet är en del av Försvarsmaktens insatsorganisation och utgör nästan hälften av Försvarsmaktens personal. På detta sätt bildar hemvärnsförbanden en nationell, territoriell basplatta för försvaret och skyddet av Sverige. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som rekryteringskoordinator är du rådgivare till chefen för KRAG i rekryteringsfrågor. Du arbetar med rekrytering till en hemvärnsbataljon och ägnar stor del av din tid åt att säkerställa kandidatflöden för olika aktuella roller. Du anordnar och stödjer vid event, genomför informationsträffar, anordnar rekryteringsråd samt agerar stöd till chefer i Hemvärnet. Jobbet innefattar även handläggning av ansökningar samt uppföljning av rekryteringsarbetet i IT-verktyget ”Mitt Försvarsmakten”. om rekryteringskoordinator ingår du i ett nätverk med övriga fyra rekryteringskoordinatorer i regionen för att genomföra regionala insatser i rekryteringsspåret. KRAV Kvalifikationer • något års aktuell och relevant erfarenhet av rekryteringsarbete, från förarbete tills dess att önskade effekter uppstått • mycket god förmåga att kommunicera på svenska i såväl tal som skrift • goda IT kunskaper (Office-paketet) • godkänd gymnasial utbildning • B-körkort Personliga egenskaper Vi söker dig som stimuleras av utmaningar, har en hög arbetskapacitet, är kommunikativ och utåtriktad samt har en förmåga att arbeta proaktivt både i grupp och självständigt. Vi värdesätter att du har en positiv och lösningsinriktad grundsyn och snabbt kan sätta dig in i nya förutsättningar och arbetsuppgifter. Du kommer att koordinera kontakterna med förband, frivilliga försvarsorganisationer och andra myndigheter vilket ställer krav på social kompetens och en förmåga att se helheten. Befattningen ställer krav på struktur, initiativförmåga och god simultanförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • examen från eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant • erfarenhet av att projektleda event • kunskaper om Hemvärnet och frivilliga försvarsorganisationer • genomförd och godkänd militär grundutbildning • erfarenhet av HCM/HRM-system För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning, sex månaders provanställning tillämpas för dig som för närvarande inte är anställd inom Försvarsmakten. Sysselsättningsgrad: Heltid. Tjänstgöring på kvällar och helger förekommer. Resor inom Sverige med övernattning förekommer. Arbetsort: Växjö Tillträde: Enligt överenskommelse men önskvärd i början av september. Upplysningar om befattningen Kontakta: Christian Broqvist. Information om rekryteringsprocessen Kontakta: Joe Vilhelmsson Fackliga företrädare OFR: Krister Forsberg OFR/S: Senadin Sela SEKO: Sven-Erik Borg SACO: Maria Iglesias Samtliga personer ovan nås via Försvarsmaktens växel på 010-826 80 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-07-11. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Södra Militärregionen (MR S) är ett krigsförband och en Organisationsenhet där Chef och Stab är lokaliserad till Revingehed. Organisationen består av Chef med stab, fem militärregiongrupper för utbildning och stöd av hemvärn samt ca 7000 hemvärnssoldater organiserade i elva bataljoner och ett antal fristående enheter. C MR S med regional stab leder underställda förband, samverkar med regionala och lokala aktörer, leder säkerhets- och underrättelsetjänsten samt stödjer operativ- och taktisk chef som löser uppgift inom regionen. Södra Militärregionens organisation och verksamhetsområde omfattar länen Östergötland, Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Blekinge och Skåne. Läs mer om Södra militärregionen här. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

22 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Talent Sourcer till Camai
Camai Consulting AB
Personal- och HR-specialister

Har du känsla för matchning och ett intresse för tech? Vi på Camai är mitt i en spännande tillväxtfas och söker nu en nyfiken och engagerad Talent Sourcer som vill vara med och hitta Sveriges skarpaste IT-konsulter! Om rollen: Som Talent Sourcer hos oss får du en nyckelroll i att identifiera, kartlägga och attrahera kvalificerade kandidater inom IT – både för aktuella och framtida behov. I den här rollen är du en nyckelperson i att stärka vårt team genom att hitta rätt talanger som möter våra kunders behov av konsulter och spetskompetens. Du arbetar tätt tillsammans med Talent Acquisition och våra Account Managers för att bygga upp och vårda vårt nätverk av IT-specialister. I rollen kommer du att arbeta med verktyg som LinkedIn Recruiter, Teamtailor och vårt CRM-system för att kartlägga relevanta profiler och skapa kontakt med potentiella kandidater. Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning (HR, Personal-och arbetsliv, IT eller motsvarande). 6 månader – 1 års erfarenhet av search eller rekrytering. God kommunikationsförmåga och ett strukturerat arbetssätt. Intresse för IT och förståelse för olika tekniska roller är ett plus! Meriterande med 6–12 månaders erfarenhet av research, rekrytering eller administration. Varför Camai: På Camai tror vi på att belöna hårt arbete och engagemang. Vi erbjuder generösa utvecklingsmöjligheter och förmåner för våra medarbetare samt en stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Hos oss är du inte bara en anställd, du är en hjälte som bidrar till vår gemensamma framgång. Vårt löfte: När du blir en del av Camai-familjen kan du förvänta dig mer än bara ett jobb – du blir en del av en dynamisk gemenskap som värdesätter din personliga och professionella utveckling. Vi är inte bara ett företag, vi är en kraftfull rörelse som strävar efter att skapa en arbetsmiljö där varje individ kan blomstra och nå sin fulla potential. Vi lovar att ge dig de verktyg och resurser du behöver för att lyckas, inklusive generösa utvecklingsmöjligheter, kontinuerlig träning och stöd från en erfaren mentor inom branschen. Vi tror på att belöna hårt arbete och engagemang, och som en del av vårt team kommer du att få tillgång till en rad förmåner och belöningar som erkänner dina prestationer och bidrag till vår gemensamma framgång. På Camai är du inte bara en anställd, du är en hjälte som spelar en avgörande roll i att forma framtidens IT-landskap. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt inspirerande team? Välkommen till Camai – där dina ambitioner möter oändliga möjligheter! Vi ser fram emot att välkomna dig till Camai! Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Vi värderar rätt person framför datum. Placeringsort: Stora Essingen, Stockholm (Hybrid) Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Praktikplats inom Talent Acquisition & Inkludering
B3 Consulting Group AB (publ)
Personal- och HR-specialister

Praktik inom rekrytering & inkludering – hösten 2025Hej Har du praktik som en del av din YH- eller universitetsutbildning och vill få en ärlig inblick i hur det faktiskt är att jobba med rekrytering, employer branding och inkludering på ett värderingsdrivet IT-konsultbolag? Då kanske det är dig jag letar efter! Jag heter Lidia och jobbar som Talent Acquisition & DEI Partner på B3. I höst söker jag en praktikant som vill gå vid min sida, bidra med sina perspektiv och samtidigt få lära sig massor i en miljö där vi både tar ansvar – och skrattar mycket. Om rollenDet här är en praktik där du får vara med på riktigt. Hos oss är det högt tempo, många kontaktytor och lika delar struktur och hjärta. Du kommer att jobba tillsammans med mig i vardagen – ibland framför Teamtailor, ibland i samtal med chefer, kandidater eller konsulter och alltid med något meningsfullt i fokus. Jag har jobbat med rekrytering i flera år och är särskilt passionerad kring att göra processer mer rättvisa, lyfta inkluderingsfrågor och bygga relationer som håller. Du kommer att få en trygg och stöttande handledning, men också plats att testa idéer, vara kreativ och ta egna initiativ. Det är en praktik där du lär dig mycket och förhoppningsvis har kul under tiden Exempel på vad du kan få jobba med: Söka upp och kontakta kandidater Boka och samordna intervjuer Hålla kontakt med rekryterande chefer och andra stakeholders Stötta i employer branding och kommunikation, både internt och externt Skapa innehåll till sociala medier eller intranät Vara med i diskussioner om inkludering, mångfald och kultur Om praktiken Praktiken är förlagd under hösten 2025. Vi jobbar hybrid, det betyder att du är på plats några dagar i veckan på vårt kontor på Wallingatan 2 i Stockholm, men också har frihet att jobba hemifrån. OBS! För att vara aktuell behöver praktiken vara en del av din utbildning – på YH- eller universitetsnivå. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot praktikanter utanför ramen för studier. Vem är du?Vi tror att du: Läser en utbildning inom HR, personal, beteendevetenskap, kommunikation eller liknande Har ett intresse för rekrytering, inkludering och hur företag bygger en stark kultur Gillar att ta eget ansvar, vara kreativ och ta kontakt med människor Har öga för detaljer och gillar att få saker att hända Erfarenhet av verktyg som Teamtailor eller LinkedIn Recruiter är ett plus, men absolut inget krav. AnsökanLåter det här som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande. Berätta gärna vilken utbildning du går, och under vilka datum du har praktik.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Vi söker en driven mäklare som vill förändra branschen!
Ecareer AB
Personal- och HR-specialister

Är du en person som vill mer än att bara följa strömmen? En mäklare med visioner, driv och viljan att vara med och påverka – på riktigt? Vi söker dig som är mäklare med ambitioner – en person som vill mer än bara förmedla bostäder. Du vill utveckla branschen, bygga långsiktiga relationer och skapa resultat med både hjärta och affärssinne. Vem är du? Du är en engagerad, initiativtagande och målinriktad mäklare som trivs i en miljö där försäljning, prestation och gemenskap går hand i hand. Du vågar utmana gamla sanningar, brinner för att skapa värde för kunden och vill vara med och förändra hur branschen ser ut – från grunden. Vi söker dig som: Har registrerad mäklarbehörighet. Trivs i en säljande miljö där fokus ligger på resultat, utveckling och laganda. Drivs av att nå mål och ser utmaningar som möjligheter. Har ett naturligt säljfokus och brinner för att skapa värde för både säljare och köpare. Är kommunikativ och förtroendeingivande i mötet med människor. Meriterande: Universitetsutbildning inom försäljning eller ekonomi, t.ex.: Kandidatexamen i företagsekonomi Civilekonomexamen Kandidatexamen i marknadsföring eller liknande Vad du får hos oss: Möjligheten att påverka branschen i en riktning där transparens, värme och professionalism väger tyngre än gamla traditioner. En miljö som uppmuntrar nytänkande, där dina idéer tas på allvar och innovation är en del av vardagen. Frihet att arbeta självständigt, med stöd från ett engagerat team som delar din vision om att skapa en modern och mänsklig mäklartjänst. Verktyg, varumärke och resurser som ger dig kraften att växa – inte bara som mäklare, utan som förändringsledare. Om Nordic Investin Group Nordic Investin Group är inte som andra – vi är en snabbväxande investerings- och innovationskoncern som bygger bolag med syfte och hjärta. Hos oss står människan alltid i centrum – både när vi investerar i idéer och när vi bygger team. Vi är aktiva inom områden som utbildning, IT, teknik och finans – och driver i dag 15 unika varumärken som alla har ett gemensamt mål: att skapa verklig samhällsnytta. Inom kort kommer vi vara över 20 varumärken starka, och vår expansion fortsätter – både i Sverige och internationellt. Att jobba hos oss innebär att du får vara med och skapa något nytt. Här får du inte bara ett uppdrag – du blir en del av en större vision. En vision om att förändra branscher, utmana det etablerade och bygga något som verkligen gör skillnad. Vill du bli en del av vår resa? Välkommen till Nordic Investin Group – där idéer blir verklighet.

26 april 2025
Sista ansökan:
13 oktober 2025
Studerande rekryteringsassistent till växande bolag
Wrknest AB
Personal- och HR-specialister

Om tjänsten Vi på Wrknest söker nu en Talent Sourcer till ett uppdrag hos vår partner och deras kontor i centrala Stockholm. Denna roll passar dig som studerar HR eller beteendevetenskap, har minst ett år kvar av dina studier (examen tidigast januari 2026) och nu vill samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet i ett spännande bolag!  Du kommer att bli en del av deras Talent Acquisition Team där du jobbar nära kollegor och blir en del av en härligt, schysst och stöttande team där ni jobbar mot flera regioner och städer i Sverige- och därmed ansvarar för hela Sveriges rekryteringsmål! Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos kund. Starten är i maj och uppdraget sträcker sig över 6 månader, med chans till förlängning.  Dina framtida arbetsuppgifter Som Talent Sourcer är du ansvarig för att proaktivt söka, identifiera och attrahera högkvalitativa kandidater. Du kommer att bygga och underhålla en talangpool genom att använda olika rekryteringsmetoder och verktyg. Utöver det ingår även rekryteringsadministration och assisterande av andra moment i rekryteringsprocessen som att boka in intervjuer. I nära samarbete med kollegor kommer du att säkerställa att de har tillgång till de mest lämpliga talangerna för att möta deras rekryteringsbehov. Vi tror att du som söker denna roll är strukturerad, resultatinriktad och trivs i en roll där du får arbeta mot högt uppsatta mål tillsammans med kollegor. Vi söker dig som Studerar HR eller Beteendevetenskap Tar examen tidigast januari 2026 Kan jobba minst 2 dagar i veckan Kommunicerar flytande på svenska och engelska Vi ser det som meriterande Med teknikintresse Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, engagerad och resultatinriktad. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Maj Plats: City, Stockholm Omfattning: Deltid, 6 månader med chans till förlängning/överrerkrytering Anställningsform: Konsultuppdrag via oss på Wrknest Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

26 april 2025
Sista ansökan:
13 oktober 2025
Assisterande Personaladministratör
DM TAK AB
Personal- och HR-specialister

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 25 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Då vi får allt fler kunder som vill ha kvalitativa tak söker vi en verkligt effektiv och energisk person som kommer bli vår nya ASSISTERANDE PERSONALADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Du kommer bli en viktig del i vårt team och i tjänsten ingår ”allt” som en personalavdelning sysslar med. Det innebär rekrytering, onboarding av nya medarbetare, administration kring personal samt att supporta vår personalchef med det som behövs. Vad krävs av dig? Vi söker dig som är produktiv, resultatinriktad en nyfiken individ som brinner för att få hjälpa till och sköta om vår hårt arbetande personal samt de nya som kommer till. Tidigare erfarenhet av arbete med personal är meriterande men inget krav, det viktigaste är att du kan påvisa resultat där du är och har varit samt alltid har haft en stark drivkraft. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där personlig utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Du kommer få tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

25 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025