försäljningschef

Som byggsäljare som arbetar för oss som underleverantör kommer du att ligga i framkant av vår verksamhet, ansvara för att driva försäljningstillväxt och ge utmärkt kundservice. Du kommer att rådgöra med potentiella kunder, förstå deras behov av renovering av hus och presentera skräddarsydda lösningar. Din förmåga att bygga relationer, kommunicera effektivt och avsluta affärer kommer att vara nyckeln till din framgång i denna roll. Vi arbetar inom byggbranschen, så de leads vi har på betongarbeten, på renovering och byggande av hus, tillbyggnader. Huvudsakliga ansvarsområden: 1. Genomför hemkonsultationer med potentiella kunder. 2. Utbilda kunder om våra tjänster och visa upp de exceptionella fördelarna med våra tjänster 3. Svara på kundernas frågor om priser, tillgänglighet och kreditvillkor. 4. Bedöm kundernas behov och rekommendera skräddarsydda lösningar. 5. Förhandla om kontrakt och betalningsinformation och förbered försäljningskontrakt och beställningsformulär. 6. Stäng försäljningen och uppfyll eller överträffa månatliga försäljningsmål 7. Ge exceptionell kundsupport efter försäljningen. 8. Bygg och upprätthåll starka kundrelationer. Kvalifikationer: 1.Dokumenterad försäljningserfarenhet av försäljning av betongarbeten, renovering och byggande av hus samt tillbyggnadstjänster. 2.Utmärkt kommunikations- och interpersonell förmåga. 3.Stark förhandlingsförmåga. 4.Förmåga att föra register över möten och scheman 5.Möjlighet att avsluta försäljningen på plats 6.Detaljerat underhåll av möten, kalendrar och inspektions- och försäljningsrapporter Vi kan diskutera %, timpris eller fast lön, allt beror på dina önskemål. Räknar med 20-40 timmar/vecka.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Relationskapande Säljare

Vi söker nu en relationskapande och konsultativ säljare till Qvalify Som ackrediterat certifieringsorgan är det Qvalify´s jobb att utföra revisioner inom kvalitet, miljö, arbetsmiljö, informationssäkerhet och oberoende granskningar. Vill du veta mer om Qvalify och om dina framtidsmöjligheter hos dem – tveka inte att skicka in din ansökan! Ditt arbete utförs i linje med företagets mål och strategiska ansvar att aktivt driva försäljning och marknadsföring av företagets hela utbud av tjänster. Du kommer ta hand om både befintlig och upparbetad kundstock men även direkt nyförsäljning. Försäljningsarbetet innebär dels uppsökande försäljning med kundbesök men framför allt byggande av nätverk och relationer riktad mot definierad marknad med kontakter mot exempelvis slutkund, projektansvariga och underleverantörer vilket företrädesvis sker på kontoret i Jönköping. Qvalify lägger stort fokus på att bygga långvariga kundrelationer och du fungerar som en rådgivande, konsulterande och närvarande säljare som är delaktig i hela säljprocessen. Du lyssnar in behov och skapar den bästa lösningen för din specifika kund. Som kundansvarig är du med under hela förloppet från försäljning till slutleverans och stöttar verksamhet och kund i frågor som uppkommer. Övriga arbetsuppgifter innefattar: - Hantering av förfrågningar och kundärenden som inkommer via mail och telefon - Skriva avtal och ansvara för att skapa och lämna offerter - Konkurrent- och marknadsbevakning - Medverka vid mässor och kundaktiviteter - Administrera i affärssystemet Microsoft Business Central samt Office 365 Vi söker en projektsäljare som brinner för att skapa och upprätthålla goda relationer till sina kunder och som trivs med att arbeta rådgivande och konsulterande. Du arbetar fritt i din roll, med övriga säljare, marknadsansvarig och affärsområdeschef som bollplank. Vi ser att du är självgående och att du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, se resultat och att ro affärer i land. Som person har du stort driv, engagemang och är uthållig i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är lösningsorienterad, tålmodig och arbetar strukturerat. För att lyckas i rollen har du: - Tidigare erfarenhet av att arbeta som relationskapande säljare - Erfarenhet och kunskap inom KMA - Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket - God datorvana - God förhandlingsvana - Körkort Qvalify är Sveriges ledande företag för certifiering av ledningssystem, bland annat enligt standarderna ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 samt ISO 45001. Som oberoende part kan vi även ge dig en ärlig bild av organisationens förmågor, resurser, risker – eller i princip vad som helst där du behöver en oberoende granskning. DET GÅR BRA FÖR OSS OCH VI SÖKER DÄRFÖR ALLTID FLER KVALIFICERADE MEDARBETARE Men… det är vi inte ensamma om. Det är konkurrens om ”humankapitalet” och idag är det lika mycket du som arbetstagare som ställer krav. Därför har vi frågat oss själva: Är Qvalify ett företag där människor vill arbeta och utvecklas? Är kollegorna schyssta, är chefen bra och smakar kaffet gott? Kort sagt: DO WE QVALIFY? Qvalify är ett av Sveriges största certifieringsorgan. Vi har hjälpt praktiskt taget alla typer av verksamheter att kvalificera sig för sin marknad sedan 1992. I dag anlitas Qvalify av drygt 2000 företag och organisationer i varierande storlekar. Allt från de riktigt små till de riktigt stora. Anledningen till att de valt oss varierar också; kanske är det vårt affärsmässiga fokus eller det pragmatiska arbetssättet? Qvalify består idag av 11 fast anställda och ca 50 underleverantörer. Fast egentligen så behandlar vi alla på samma sätt, det är bara en annan betalningsform. Som ackrediterat certifieringsorgan är det vårt jobb att utföra revisioner inom kvalitet, miljö, arbetsmiljö, informationssäkerhet och oberoende granskningar. Men det är inte upp till oss att bedöma om vi är rätt arbetsgivare för dig. Så om du vill veta mer om oss och om dina framtidsmöjligheter på Qvalify – tveka inte att skicka in din ansökan via paverka.nu!

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Säljande projektledare med ledaransvar till Strele Logistics

Strele Logistics AB är ett växande mobil- och larvkransföretag i Sverige med en tydlig ambition att vara bland de starkaste och mest stabila aktörerna på marknaden. Vi tillhandahåller tunga mobil- och larvkranar med operatörer för bygg/industri/vindenergi och olika andra projekt där vi erbjuder tunga lyfttjänster inklusive tekniska beräkningar, lyftsimuleringar. Strele Logistics började sin resa 1972 i den lilla staden Mazeikiai i Litauen men finns idag på flera platser i Litauen, Lettland, Estland och Sverige. Strele Logistics är ett företag där medarbetarna utforskar möjligheter, utnyttjar sin potential, tar ansvar för sin personliga utveckling och skapar långvariga karriärer. Vi växer och söker nu dig som vill vara med på en spännande resa och utvecklas tillsammans med oss! Om rollen I rollen som projektledare ingår du i divisionen projektledning och försäljningschefer och ansvarar för att sälja lyfttjänster åt lokala företag, från att hitta, träffa, underhålla relationer med kunderna, lämna anbud, upprätta kontrakt, samt leda arbetet upp till 10 kranar och kranförare. Du driver den regionala utvecklingen av organisationen, försäljning och lönsamhet på kort och lång sikt. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och att du utvecklar verksamheten/organisationen inom ramen för vår affärsmodell. Du kommer att ha ett hjälpande team av sex personer som direkt assisterar och hjälper dig med olika uppgifter, inklusive rådgivning, besök av kunder och byggarbetsplatser. Tillsammans hjälps vi åt att välja den specifika kranen för projektet, kalkylering samt anbudslämnande med mera. I rollen som säljande projektledare är ingen dag den andra lik. Denna roll är spännande för dig som söker en ledarroll där du arbetar nära marknaden och aktivt driver verksamheten. Det innebär att en stor del av arbetstiden läggs ute hos kunder i direkta kundrelationer så räkna med dagliga resor och ibland även övernattning på annan ort. Vi tror att du bor i Storstockholm med omnejd och du väljer om du vill utgå hemifrån eller från kontorshotell. Rollen rapporterar till VD och senior projektledare. Vem är du? Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av säljande projektledning, helst inom bygg, entreprenad eller närliggande bransch och som brinner för kundrelationer. Har du dessutom en universitetsexamen med teknisk eller ekonomisk inriktning är detta i så fall en fördel. Då detta är en roll med ledaransvar söker vi dig som trivs med att leda andra och som besitter goda ledaregenskaper. För att lyckas och trivas i tjänsten tror vi att du: * Har en god social förmåga, drivet att lära och lyckas, är service-minded. * Talar och skriver flytande svenska och engelska samt delar våra kärnvärden som mod, integritet, lagarbete och engagemang. * Skapar konkreta resultat utifrån uppsatta mål och kan prioritera och leda i en komplex miljö. * Är målmedveten, engagerad, ansvarsfull och trivs i en utmanande miljö med högt tempo. Vad kan vi erbjuda dig? Strele Logistics kommer ge dig de förutsättningar du behöver för att växa och lyckas i din roll. Vi ger dig en exceptionell introduktion med fortlöpande utbildning och nära coaching samt stöd från chefer och kollegor. Vi ger dig stort personligt ansvar och frihet att planera din dag, samt flexibiliteten att välja om du vill arbeta från hemmakontor eller kontorshotell. Du kommer till ett företag där stämningen är god och där man hjälper varandra. Hos oss kommer du att utgöra en mycket viktig roll. För rätt person erbjuder vi ett utmanande och givande arbete med möjligheten att vara med och påverka Strele Logistics positiva utveckling. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Strele Logistics med Jefferson Wells. Tjänsten söker du via länken nedan. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Sofia Huhta på 08-452 33 69 alternativt [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säljledare Frukt och Grönt och Blommor ICA Maxi Göteborg

Om rollen; Som Säljledare hos oss arbetar du främst operativt i butik för att dagligen säkerställa en säljfärdig butik, genom god planering, varuplock och effektivitet. Du arbetar i tätt samarbete med försäljningschefen och blir därmed en nyckelspelare för att avdelningen ska fungera optimalt. Du är personen som skall vara lagkaptenen för plocklaget och sätta upp tydliga mål och förväntningar på det dagliga arbetet.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter; Att operativt delta i vårt dagliga arbete ute i butik med varuplock, leveransmottagning, frontning och kundservice. Du styr och leder arbetet framåt, bidrar med framförhållning och säkerställer att rätt person är på rätt plats.  Agerar bollplank och är en god förebild till andra medarbetare. Du följer upp arbetet på individnivå t.ex. ser till att rutiner efterföljs samt att medarbetarna är informerade och uppdaterade om vad som behöver göras. Du bidrar själv med din kunskap där du stöttar, visar och lär ut till andra medarbetare. Genom ett lärande förhållningssätt säkerställer du kompetens hos medarbetare och uppmärksammar utvecklingsbehov.  Vi söker dig som; Tycker om att arbeta i team samt uppskattar en arbetsmiljö som är fartfylld. Du jobbar för att ge förstklassig service till våra kunder och ditt arbetssätt genomsyras av hög kvalitet. Jobbar du i en matvarubutik idag som du känner att du vuxit ur och vill ta nya steg i din karriär samt skaffa dig nya utmaningar är detta ett perfekt tillfälle för dig. Är bra på att ta eget ansvar, brinner för service och är stresstålig. Vi ser det som en självklarhet att har flexibel inställning och är engagerad. I denna roll har du många kontaktytor och därför behöver du vara kommunikativ som person. Vi erbjuder; Ett spännande arbete i en händelserik och stimulerande miljö. Hos oss har du möjlighet till att utveckla ditt ledarskap samtidigt som du bidrar till butikens framgång. Våra mål och visioner är tydliga och vi på Maxi ICA Stormarknad Göteborg sätter stor stolthet i det vi gör, nämligen att bidra till att människor ska få en enklare vardag. Vi ser gärna att du i framtiden vill fortsätta utvecklas hos oss i linje med vår värdegrund: GLÄDJE.   Villkor; Tillsvidaretjänst, vi tillämpar provanställning i 6 månader. Arbetstid: ca 38h/veckan. Butiken är öppen mellan 06.00-23.00 och schemaläggningen rullar på 4-veckorsschema, med jobb varannan helg. Öppning, stängning och arbete varannan helg ingår. För oss är det viktigt att du kan ta dig till butiken, vara ombytt och instämplad 05.00 vid öppning. Lön: Fast timlön enligt kollektivavtal, ansvarstillägg tillkommer för tjänsten.   Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Välkommen med din ansökan   Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken. Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år. Vision Vi förenklar vardagen. Affärsidé Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna. Målgrupp Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad. Värdegrund Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.

11 april 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Client Partner

What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating many opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. Moreover, this is your chance to be part of the success story: we are looking for a Client Partner! The role As a Client Partner you play a key role in Cognizant’s growth and are responsible for rapid business expansion within one of our most important clients in the retail space. You are responsible for the growth, health, and prospects of the client relationship. Your key success factors: Ability to identify new business, consult your client and manage excellent relationships with your stakeholders. Additionally, you have a deep understanding of IT tools, systems, and solutions. You will identify and forge partnerships and tap into existing alliance partnerships of Cognizant to win large deals and grow the account. You are not the one waiting for RFPs, you proactively make proposals to the client, offer solutions to help achieve their business goals while also increasing company revenue. We trust you to have an existing network and a deep understanding of specific challenges that your industry clients’ experiences or will be exposed to soon, enabling you to propose solutions, open new doors and nourish your client relationship. Your Key Responsibilities Developing sales strategies and tactics to drive growth of the account relationship as well as cross-selling Cognizant services for the client's respective business area Review the performance metrics of the account with the delivery, operations, and finance teams on regular basis To develop solutions and a business plan, you collaborate with multiple service lines, innovation teams and business teams across Cognizant Identifying new opportunities is one of your strengths, building and expanding the pipeline To increase the visibility of Cognizant in the account relationship, you have regular meetings and interface with the clients’ decision makers and influencers You will be responsible for execution and customer satisfaction in all the revenue portfolios within the accounts Your Qualifications Experience in a client facing sales role, gained in IT Consulting/Services Innovation and creativity are your lead qualities Successful in deal closing drives with proven history of winning large deals An outstanding communicator with cross-cultural skills combined with a visionary attitude and analytical curiosity English is a must, Swedish is a merit What you can expect Become part of a ‘flag ship’ success story - We go through enormous growth! Organization driven by technology – We have a tremendous technology backbone Open, ‘can do’ team spirit Environment where you can make your own ideas reality Drive your own career Market conform benefits Diversity and Inclusion at Cognizant At Cognizant, we believe diversity and inclusion are at the heart of our ability to execute successfully and consistently over the long term. We recognize that our people are our most important asset. We strive to create an environment where all associates feel comfortable to be themselves, feel accepted and can therefore thrive both personally and professionally. We continue to drive D&I throughout our organization to unlock the insights, imagination and innovation of our associates, as well as reflect the diversity of our clients and communities. We are a European Top Employer and continually drive employment recognition and engagement through employee-friendly policies and affinity groups such as “Women in Cognizant Consulting”, “Women Empowered”, “Embrace LGBTQ+” and “Race Equality Network”.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Säljande Coach sökes för vårt innesäljare team!

Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu en säljande coach till vårt Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt. Arbetsbeskrivning: Som Säljande Coach kommer du att ha en nyckelroll i att stödja och motivera vårt innesäljarteam för att maximera deras potential och resultat. Ditt team kommer bestå av 8 säljare. Dina ansvarsområden inkluderar: Daglig coaching och mentorering för innesäljarna för att förbättra deras försäljningsteknik och prestanda. Skapa och genomföra utbildningsprogram för att utveckla säljkompetenser och försäljningsstrategier. Analys av säljprestationer och identifiering av områden för förbättring och tillväxt. Utveckla individuella mål och handlingsplaner för att stödja varje säljares framsteg. Samarbeta med ledningen för att implementera effektiva strategier och initiativ för att öka försäljningen. Eget försäljningsmål Krav: Erfarenhet av försäljning och coaching, företrädesvis inom B2B försäljning. Starka kommunikations- och ledarskapsförmågor. Förmåga att motivera och inspirera andra till att uppnå sina mål. Analytisk förmåga med förmåga att dra slutsatser från säljdata. Flexibilitet och anpassningsförmåga i en snabbrörlig miljö. Högt driv och en passion för att uppnå resultat. Förmåner: Konkurrenskraftig lön och förmånspaket. Möjlighet att arbeta i en dynamisk och framgångsrik organisation. Utvecklingsmöjligheter och kontinuerlig träning. Arbeta i fräscha lokaler vid centralstationen. Ansökan: Tror du att du har vad som krävs för att bli vår nästa Säljande Coach? Skicka in din ansökan inklusive CV och personligt brev där du beskriver din erfarenhet och varför du är lämplig för rollen. Vi ser fram emot att höra från dig!

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Relationskapande Säljare

Vi söker nu en relationskapande och konsultativ säljare till Qvalify Som ackrediterat certifieringsorgan är det Qvalify´s jobb att utföra revisioner inom kvalitet, miljö, arbetsmiljö, informationssäkerhet och oberoende granskningar. Vill du veta mer om Qvalify och om dina framtidsmöjligheter hos dem – tveka inte att skicka in din ansökan! Ditt arbete utförs i linje med företagets mål och strategiska ansvar att aktivt driva försäljning och marknadsföring av företagets hela utbud av tjänster. Du kommer ta hand om både befintlig och upparbetad kundstock men även direkt nyförsäljning. Försäljningsarbetet innebär dels uppsökande försäljning med kundbesök men framför allt byggande av nätverk och relationer riktad mot definierad marknad med kontakter mot exempelvis slutkund, projektansvariga och underleverantörer vilket företrädesvis sker på kontoret i Jönköping. Qvalify lägger stort fokus på att bygga långvariga kundrelationer och du fungerar som en rådgivande, konsulterande och närvarande säljare som är delaktig i hela säljprocessen. Du lyssnar in behov och skapar den bästa lösningen för din specifika kund. Som kundansvarig är du med under hela förloppet från försäljning till slutleverans och stöttar verksamhet och kund i frågor som uppkommer. Övriga arbetsuppgifter innefattar: - Hantering av förfrågningar och kundärenden som inkommer via mail och telefon - Skriva avtal och ansvara för att skapa och lämna offerter - Konkurrent- och marknadsbevakning - Medverka vid mässor och kundaktiviteter - Administrera i affärssystemet Microsoft Business Central samt Office 365 Vi söker en projektsäljare som brinner för att skapa och upprätthålla goda relationer till sina kunder och som trivs med att arbeta rådgivande och konsulterande. Du arbetar fritt i din roll, med övriga säljare, marknadsansvarig och affärsområdeschef som bollplank. Vi ser att du är självgående och att du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, se resultat och att ro affärer i land. Som person har du stort driv, engagemang och är uthållig i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är lösningsorienterad, tålmodig och arbetar strukturerat. För att lyckas i rollen har du: - Tidigare erfarenhet av att arbeta som relationskapande säljare - Erfarenhet och kunskap inom KMA - Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket - God datorvana - God förhandlingsvana - Körkort Qvalify är Sveriges ledande företag för certifiering av ledningssystem, bland annat enligt standarderna ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 samt ISO 45001. Som oberoende part kan vi även ge dig en ärlig bild av organisationens förmågor, resurser, risker – eller i princip vad som helst där du behöver en oberoende granskning. DET GÅR BRA FÖR OSS OCH VI SÖKER DÄRFÖR ALLTID FLER KVALIFICERADE MEDARBETARE Men… det är vi inte ensamma om. Det är konkurrens om ”humankapitalet” och idag är det lika mycket du som arbetstagare som ställer krav. Därför har vi frågat oss själva: Är Qvalify ett företag där människor vill arbeta och utvecklas? Är kollegorna schyssta, är chefen bra och smakar kaffet gott? Kort sagt: DO WE QVALIFY? Qvalify är ett av Sveriges största certifieringsorgan. Vi har hjälpt praktiskt taget alla typer av verksamheter att kvalificera sig för sin marknad sedan 1992. I dag anlitas Qvalify av drygt 2000 företag och organisationer i varierande storlekar. Allt från de riktigt små till de riktigt stora. Anledningen till att de valt oss varierar också; kanske är det vårt affärsmässiga fokus eller det pragmatiska arbetssättet? Qvalify består idag av 11 fast anställda och ca 50 underleverantörer. Fast egentligen så behandlar vi alla på samma sätt, det är bara en annan betalningsform. Som ackrediterat certifieringsorgan är det vårt jobb att utföra revisioner inom kvalitet, miljö, arbetsmiljö, informationssäkerhet och oberoende granskningar. Men det är inte upp till oss att bedöma om vi är rätt arbetsgivare för dig. Så om du vill veta mer om oss och om dina framtidsmöjligheter på Qvalify – tveka inte att skicka in din ansökan via paverka.nu!

11 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Teamleader inom cleantech till 1komma5°

Om oss1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som Teamleader till våra säljare ute på fält. Du kommer vara med och sälja samt ta hand om hela kundprocessen. En stor del av din roll kommer innefatta daglig coaching och utveckling av ditt team. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder. Vi kommer ge dig: Möjlighet att sälja våra innovativa produkter Möjlighet att vara med och bygga vår säljorganisation En fast lön och en attraktiv provisionsmodell En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter Kompentensutveckling inom försäljning Utbildning av våra produkter och branschen Friskvårdsbidrag och tjänstepension Vi tror att du: Har tidigare erfarenhet av försäljning- meriterande ifall det är på fält Är driven och ser positivt på utmaningar Har varit chef/teamleader/ledare tidigare eller har ledaregenskaper Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska Har arbetat med CRM-system (meriterande) Har b-körkort START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-Torsdag kl.12-20, Fredag kl.12-16 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Teamleader inom cleantech till 1komma5°

Om oss1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som Teamleader till våra säljare ute på fält. Du kommer vara med och sälja samt ta hand om hela kundprocessen. En stor del av din roll kommer innefatta daglig coaching och utveckling av ditt team. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder. Vi kommer ge dig: Möjlighet att sälja våra innovativa produkter Möjlighet att vara med och bygga vår säljorganisation En fast lön och en attraktiv provisionsmodell En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter Kompentensutveckling inom försäljning Utbildning av våra produkter och branschen Friskvårdsbidrag och tjänstepension Vi tror att du: Har tidigare erfarenhet av försäljning- meriterande ifall det är på fält Är driven och ser positivt på utmaningar Har varit chef/teamleader/ledare tidigare eller har ledaregenskaper Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska Har arbetat med CRM-system (meriterande) Har b-körkort START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-Torsdag kl.12-20, Fredag kl.12-16 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

9 april 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Teamleader inom cleantech till 1komma5°

Om oss1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som Teamleader till våra säljare ute på fält. Du kommer vara med och sälja samt ta hand om hela kundprocessen. En stor del av din roll kommer innefatta daglig coaching och utveckling av ditt team. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder. Vi kommer ge dig: Möjlighet att sälja våra innovativa produkter Möjlighet att vara med och bygga vår säljorganisation En fast lön och en attraktiv provisionsmodell En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter Kompentensutveckling inom försäljning Utbildning av våra produkter och branschen Friskvårdsbidrag och tjänstepension Vi tror att du: Har tidigare erfarenhet av försäljning- meriterande ifall det är på fält Är driven och ser positivt på utmaningar Har varit chef/teamleader/ledare tidigare eller har ledaregenskaper Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska Har arbetat med CRM-system (meriterande) Har b-körkort START: Enligt överenskommelsePLATS: MalmöOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-Torsdag kl.12-20, Fredag kl.12-16 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

9 april 2024
Sista ansökan:
5 september 2024