Säljledare

Sök bland 92 lediga jobb som Säljledare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Säljledare, färskvaror
Jobway AB
Företagssäljare

Nordby Supermarket är en del av koncernen Grensemat med verksamhet i tre butiker inom gränshandeln mot Norge. Butiken är en av Sveriges ledande dagligvarubutiker med ca 2,5 miljoner besökare och en omsättning på ca 1,3 miljarder per år. Här finns 170 anställda och vi satsar stort på vårt färskvaruområde med manuell köttdisk och eget butikspackat kött. Nordby Supermarket expanderar och söker dig som är redo att ta nästa steg i karriären, sök tjänsten som Säljledare – färskvaror, Strömstad Vi söker en engagerad, tydlig, förändringsbenägen och driven säljledare för färskvaror med öga för detaljer samt stort matintresse. Du har en betydande roll för butikens och medansvarigas utveckling. Tillsammans med ditt team driver du försäljning och skapar den bästa möjliga miljön för våra kunder.   Som säljledare arbetar du nära butikschefen och ingår i butikens ledningsgrupp. Du har en aktiv roll i det dagliga operativa arbetet. Dina huvudsakliga ansvarsområden är Kött, Chark, Manuella disken och Demo. Inom dess områden säkerställer du ett effektivt, flexibelt och inspirerande färskvaruområde med högt kundfokus. Du utför ett målinriktat arbete för att utveckla butikens försäljning och lönsamhet. Du ska vara en förebild med fokus på att leda, coacha, inspirera och utveckla medansvariga till sina bästa jag.  Din profil Erfarenhet av ledarskap och butiksdrift inom handel, gärna med erfarenhet från färskvaror Ett brinnande intresse för mat, i synnerhet för färskvaror God kommunikationsförmåga och en tydlig ledare som drivs av att motivera, engagera och utveckla andra Grensemat erbjuder Ett ekonomiskt välmående företag med tillväxtambitioner En nyckelroll med stort inflytande på en av Sveriges största butiker Goda utvecklingsmöjligheter på ett framåtlutat företag Är du intresserad och vill veta mer? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Grensemat med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Celina Sundberg, [email protected] eller Nicklas Thorstenson, [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

23 mars 2025
Sista ansökan:
5 april 2025
B2B Säljare
Kantur & Associates AB
Företagssäljare

Driven säljare sökes till Kantur & Associates – 100% provision med stor potential! Vill du vara med och koppla topp IT-talanger till deras drömprojekt? Kantur & Associates är ett dynamiskt nätverk som stärker IT-branschen genom expertis inom bl.a. AI/Data, Management och Development. Vi söker dig som brinner för försäljning och vill ha obegränsad inkomst i ett bolag med stark tillväxt. Vi erbjuder: Hög provision på varje affär. Möjlighet till bonus efter 12 mån. Flexibelt remote-arbete och tillgång till vårt nätverk av kunder och konsulter. Krav på dig: Minst 2 års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom IT eller rekrytering. Förmåga att bygga kundrelationer Självgående Flytande i Engelska, Svenska/Danska Du är: Självgående, resultatorienterad och redo att växa med ett företag som sätter individen först.

23 mars 2025
Sista ansökan:
22 april 2025
Tjäna 50 000 SEK/M
Digental AB
Företagssäljare

Sök jobbet som teamleader på Submit för att tjäna 50 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 50 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 50 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt boende & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

21 mars 2025
Sista ansökan:
20 april 2025
Säljledare/Ställföreträdande butikschef Uddevalla
Lidl Sverige KB
Företagssäljare

Lidl Sammanfattning av tjänsten Är du ett serviceproffs som vill vara med och bidra till fantastiska kundupplevelser? Är du dessutom en mästare på att inspirera och utveckla människor? I #teamlidl hjälper vi varandra att lyckas. Och vi växer tillsammans. Nu söker vi en engagerad säljledare/ställföreträdande butikschef till vårt team! Tjänsten gäller för hela distriktet med orter som Uddevalla, Trollhättan och Vänersborg. Din roll Som säljledare/ställföreträdande butikschef på Lidl är du butikschefens högra hand och har en given plats i butiksledningen. Du motiverar och inspirerar butiksteamet till att uppnå sin fulla potential varje dag och säkerställer att uppgifter utförs effektivt, korrekt och i tid. Du deltar självklart i det dagliga butiksarbetet och arbetar tillsammans med teamet för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen.  Rollen innefattar uppgifter som: •    Säkerställa och leverera utmärkt kundservice i butiken  •    Stötta butikschefen i det dagliga arbetet i butiken och se till att ni når resultat genom att leda, motivera och utveckla butikspersonalen samt delta i det dagliga arbetet på ett föredömligt sätt •    Säkerställa att butiken lever upp till våra grundpelare inom kundvänlighet, varutillgänglighet, färskhet, renlighet och lönsamhet  •    Arbeta målinriktat med butikens nyckeltal •    Samordna och organisera introduktion och vidareutbildning av alla butiksmedarbetare •    Du har även totalansvaret för butiksdriften när butikschefen inte är på plats Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och utveckla team i en snabbrörlig och resultatorienterad miljö. Du har god problemlösningsförmåga och är duktig på att planera och delegera arbetsuppgifter. Du drivs av ditt starka kundfokus och prioriterar alltid kundupplevelsen. Att överträffa satta mål och maximera produktiviteten i ditt arbete ihop med teamet ser du som en självklarhet. Utöver det är du en god kommunikatör och kan genom feedback utveckla teamet och butiken. Vi ser även att du: •    Har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med inriktning mot handel.  •    Behärskar svenska flytande i både tal och skrift.  Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som ställföreträdande butikschef, butikschef eller som avdelningsansvarig inom dagligvaruhandeln eller annan serviceorienterad bransch. Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension.  Vill du vara med på vår resa? Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär: •    Klicka på “Sök nu” •    Fyll i formuläret  •    Bifoga CV  Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Hör av dig till oss om du har ett särskilt behov av anpassning när det kommer till urvalstesterna. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

21 mars 2025
Sista ansökan:
6 april 2025
Säljare
NearYou Sverige AB
Företagssäljare

Om företaget I år har Greatwhite funnits i 10 år och har idag anläggningar i Uddevalla, Gränna samt i Danmark. Under åren har vi blivit en av de största tillverkarna av ribbåtar på den Skandinaviska marknaden. Vi utvecklar, designar och producerar våra egna båtar - Det gör att vi kan våra båtar utan och innan. Våra båtar används till både fritids och yrkesbruk. På våra anläggningar i Uddevalla & Gränna är vi idag 4st heltidsanställda båtbyggare som sätter sin yrkesstolthet på att bygga just din båt! Vi är auktoriserade serviceverkstäder och återförsäljare av Mercury samt Tohatsu. Greatwhite är med dig hela vägen från sjösättning till upptagning och vinterförvaring. Tjänstebeskrivning Lockas du av att arbeta med försäljning i ett framåtsträvande företag inom den spännande båtbranschen? Vår kund erbjuder en dynamisk roll där du får kombinera ditt båtintresse med försäljning och nätverkande. Bli en del av ett engagerat team och bidra till företagets fortsatta expansion. Som säljare kommer du att hantera kundkontakter, annonsera på säljsajter som Blocket, och utföra B2B försäljning. Du kommer även att ha ansvar för provkörning och sjösättning av RIB båtar samt samarbeta med återförsäljare i Skandinavien. Kvalifikationer Vi söker dig som har ett genuint intresse för försäljning och båtar. Du bör ha erfarenhet av kontakt med återförsäljare och kunna hantera annonser på olika säljsajter, inklusive Blocket. Grundläggande datavana och intresse för sociala medier är nödvändig. Körkort för bil är ett absolut krav för att kunna utföra arbetsuppgifterna effektivt. Tjänsten är tills vidare vilket innebär en stabil och långsiktig arbetsplats. Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra mindre RIB-båtar och sjösätta dem med trailer, då provkörning med kunder förekommer. Praktiska färdigheter som att kunna skruva och underhålla båtar är en stor fördel. Erfarenhet av B2B-försäljning kommer att gynna dig i rollen, samt en förmåga att navigera och optimera försäljningsstrategier på sociala medier. Kunskaper om motorer från Mercury och Tohatsu kan också vara till din fördel. Låter det intressant? Låter det intressant ? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Magnus Andersson tel 0707-858444 Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast . I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

21 mars 2025
Sista ansökan:
30 april 2025
Retail Manager till Mobello Göteborg
Mobello AB
Företagssäljare

Retail Manager – Göteborg Mobila accessoarer med stil & funktion Om Mobello Mobello är Sveriges ledande destination för moderna, fashionabla och funktionella mobilaccessoarer. Vi finns i några av landets största köpcentrum och erbjuder ett brett sortiment av trendiga skal, skydd och tillbehör – alltid med fokus på design och personlig service. Genom ett starkt kundfokus och ett dynamiskt butikskoncept har vi byggt en lojal kundbas. Nu söker vi tre drivna Retail Managers – två i Stockholm och en i Göteborg – för att fortsätta utveckla våra butiker och ta kundupplevelsen till nästa nivå. Din roll Som Retail Manager har du ett övergripande ansvar för försäljningen och utvecklingen av tre till fyra butiker. I nära samarbete med butikscheferna säkerställer du att varje butik presterar på topp genom starka säljstrategier, optimerad drift och engagerad personal. Du analyserar resultat, identifierar möjligheter och implementerar åtgärder för att maximera omsättningen. Tre dagar i veckan är du ute i butik där du själv säljer, möter kunder och säkerställer att butiksmiljön är optimerad för försäljning. Genom att vara närvarande på golvet får du en direkt förståelse för kundernas behov och kan justera säljstrategier i realtid. Två dagar i veckan arbetar du från kontoret med analys, rekrytering, schemaläggning och utveckling av butikernas affärsmöjligheter tillsammans med dina kollegor och din närmsta chef. Som Retail Manager i Göteborg kommer du att utgå från våra två butiker i Nordstan och Frölunda och göra butiksbesök i Malmö och Jönköping. Dina superkrafter 🚀 Driva försäljning & butiksresultat - säkerställa starka säljinsatser och en inspirerande kundupplevelse. 💡 Optimera erbjudandet – maximera butikslayout, produktpresentation och merförsäljning. 📊 Analysera & agera – tolka försäljningssiffror, skapa strategier & implementera förbättringar. 🎯 Leda & motivera teamet – rekrytera, utbilda & skapa en positiv arbetsmiljö. 🏢 HR & planering – schemaläggning, rekrytering & personalutveckling. Vem är du? 🔥 Självsäker säljare & erfaren retail-ledare – minst 3–5 år inom butikschefs- eller flerbutiksansvar. Erfarenhet av rekrytering är starkt meriterande. 🛍️ Kundupplevelse i fokus – vet exakt hur man skapar en butik som lockar, engagerar och konverterar besökare till köp. 📈 Målfokuserad & analytisk – triggas av försäljningsmål och ser möjligheter i siffror. 👥 En inspirerande ledare – bygger starka, självgående team med höga säljresultat. 🔄 Flexibel & lösningsorienterad – trivs i en snabbföränderlig miljö och får saker att hända. Vad vi erbjuder ✨ En snabbväxande retailmiljö där du får påverka, utveckla & växa. 📍 Möjlighet att arbeta både operativt & hands on i butik samt strategiskt på kontoret. 💡 En arbetsplats där kreativitet & innovation står i fokus. Är du redo att ta Mobello till nästa nivå? Ansök redan idag! Intervjuer sker löpande. Mobellos kontor ligger i Solna och vi har butiker på följande platser: Stockholm: SKHLM Centrum, Täby Centrum, Mall of Scandinavia, Farsta Centrum, Nacka Forum, Åhléns City. Uppsala: Gränbystaden. Göteborg: Nordstan (Femman), Frölunda Torg. Malmö: Emporia. Jönköping: Asecs (öppnar i juni)

21 mars 2025
Sista ansökan:
20 april 2025
Retail Manager till Mobello Stockholm
Mobello AB
Företagssäljare

Retail Manager – Stockholm & Göteborg Mobila accessoarer med stil & funktion Om Mobello Mobello är Sveriges ledande destination för moderna, fashionabla och funktionella mobilaccessoarer. Vi finns i några av landets största köpcentrum och erbjuder ett brett sortiment av trendiga skal, skydd och tillbehör – alltid med fokus på design och personlig service. Genom ett starkt kundfokus och ett dynamiskt butikskoncept har vi byggt en lojal kundbas. Nu söker vi tre drivna Retail Managers – två i Stockholm och en i Göteborg – för att fortsätta utveckla våra butiker och ta kundupplevelsen till nästa nivå. Din roll Som Retail Manager har du ett övergripande ansvar för försäljningen och utvecklingen av tre till fyra butiker. I nära samarbete med butikscheferna säkerställer du att varje butik presterar på topp genom starka säljstrategier, optimerad drift och engagerad personal. Du analyserar resultat, identifierar möjligheter och implementerar åtgärder för att maximera omsättningen. Tre dagar i veckan är du ute i butik där du själv säljer, möter kunder och säkerställer att butiksmiljön är optimerad för försäljning. Genom att vara närvarande på golvet får du en direkt förståelse för kundernas behov och kan justera säljstrategier i realtid. Två dagar i veckan arbetar du från kontoret med analys, rekrytering, schemaläggning och utveckling av butikernas affärsmöjligheter tillsammans med dina kollegor och din närmsta chef. Dina superkrafter 🚀 Driva försäljning & butiksresultat - säkerställa starka säljinsatser och en inspirerande kundupplevelse. 💡 Optimera erbjudandet – maximera butikslayout, produktpresentation och merförsäljning. 📊 Analysera & agera – tolka försäljningssiffror, skapa strategier & implementera förbättringar. 🎯 Leda & motivera teamet – rekrytera, utbilda & skapa en positiv arbetsmiljö. 🏢 HR & planering – schemaläggning, rekrytering & personalutveckling. Vem är du? 🔥 Självsäker säljare & erfaren retail-ledare – minst 3–5 år inom butikschefs- eller flerbutiksansvar. 🛍️ Kundupplevelse i fokus – vet exakt hur man skapar en butik som lockar, engagerar och konverterar besökare till köp. 📈 Målfokuserad & analytisk – triggas av försäljningsmål och ser möjligheter i siffror. 👥 En inspirerande ledare – bygger starka, självgående team med höga säljresultat. 🔄 Flexibel & lösningsorienterad – trivs i en snabbföränderlig miljö och får saker att hända. Vad vi erbjuder ✨ En snabbväxande retailmiljö där du får påverka, utveckla & växa. 📍 Möjlighet att arbeta både operativt & hands on i butik samt strategiskt på kontoret. 💡 En arbetsplats där kreativitet & innovation står i fokus. Är du redo att ta Mobello till nästa nivå? Ansök redan idag! Intervjuer sker löpande. Mobellos kontor ligger i Solna och vi har butiker på följande platser: Stockholm: SKHLM Centrum, Täby Centrum, Mall of Scandinavia, Farsta Centrum, Nacka Forum, Åhléns City. Uppsala: Gränbystaden. Göteborg: Nordstan (Femman), Frölunda Torg. Malmö: Emporia. Jönköping: Asecs (öppnar i juni)

21 mars 2025
Sista ansökan:
6 april 2025
Teknisk säljare med brinnande intresse för service
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Är du en driven och ansvarsfull person som älskar att ta initiativ? Vill du bli en del av ett familjärt företag där relationsbyggande är i fokus? Hos CARL BECHEM SCANDINAVIA får du inte bara chansen att växa och utvecklas tillsammans med företaget – du får också vara en del av en arbetsplats där du har roligt varje dag. Tveka inte, sök redan idag! Till rollen som teknisk säljare hos CARL BECHEM SCANDINAVIA … …söker vi dig som är driven och resultatinriktad. Du har en stark vilja att ta dig framåt och har kunden i fokus. Viktigt att bygga långsiktiga relationer och förstår vikten av att vara lyhörd och tillmötesgående. Du är en person som trivs med att arbeta nära både kunder och kollegor, och som inte är rädd för att ta i när det behövs. Du är en problemlösare som alltid sätter kunden i centrum och ser möjligheter där andra ser hinder. Vi kommer lägga stor vikt på din personliga lämplighet men för att passa in i rollen behöver du också ha:      •Arbetslivserfarenhet från industrin (t.ex. tillverkningsindustri, verkstadsindustri eller liknande) •Svenska och Engelska •Körkort B Meriterande för jobbet är om du har: •Tidigare erfarenhet av sälj Arbetsuppgifter Rollen som teknisk säljare är dynamisk, rolig och utmanande. Har du en serviceådra och gillar att lösa problem är detta rätt arbetsplats för dig. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta kundmöten, säljmöten, prospektering och planering. Du kommer att arbeta från ditt hemmakontor och förväntas bo i eller nära Västerås, Eskilstuna, Köping eller Arboga. Som ny i rollen får du en grundlig introduktion för att känna dig trygg och säker i ditt arbete. Du kommer även att ha nära samarbete med en kunnig och engagerad kollega som mentor under din första period. Om CARL BECHEM SCANDINAVIA CARL BECHEM SCANDINAVIA är en del av det globala BECHEM-koncernen och är verksamma inom smörjmedel. Företaget erbjuder ett brett utbud av lösningar för tillverkningsindustrin. Huvudkontoret är i Växjö. Som anställd hos CARL BECHEM SCANDINAVIA får du personlig utveckling och attraktiva förmåner. För att få reda på mer, sök tjänsten idag! Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du bli direkt anställ hos kundföretaget. Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av följande steg: 1. CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande. 2. Kortare telefonavstämning. 3. Kompetensbaserad intervju med Framtiden. 4. Personlighetstest. 5. Referenstagning. 6. Slutintervju på plats med CARL BECHEM SCANDINAVIA. Villkor Start: efter sommar ledigheten 2025 Ort: Västerås, Eskilstuna, Köping, Arboga med omnejd Omfattning: Heltid Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!

20 mars 2025
Sista ansökan:
10 april 2025
Vikarierande Säljchef - Stora Coop Palmviken

Vi söker dig som är en positiv och energifylld person som är redo att leda ett säljglatt arbetsteam på Stora Coop Palmviken! Är du en målinriktad och utpräglad lagspelare som sporras av utmaningar och brinner för försäljning? Motiveras du av nöjda kunder och att se människorna i din omgivning växa? Då kan du vara en nyckelspelare till vår butik Stora Coop Palmviken. Som säljchef kommer du att arbeta tillsammans med butikschefen och du ingår i butikens ledningsgrupp. I ledningen arbetar ni gemensamt strategiskt för butikens ständiga utveckling. Din roll kräver att du är mål- och resultatinriktad med ett utpräglat sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du har en gedigen och dokumenterad erfarenhet eller liknande från ledande position inom detalj- eller dagligvaruhandel. Din roll Du ska i din roll verka för att skapa en effektiv, inspirerande och lönsam butik med förstklassig kundservice. Du har en positiv inställning och trivs med ett högt arbetstempo och varierande arbetsuppgifter. Du behöver ha ett stort driv och vara trygg i ditt ledarskap då detta är en stor del i din vardag. För att lyckas måste du ha lätt för att kommunicera, vara tydlig samt ha ett coachande och stöttande förhållningssätt. Vinnande team Med hög ambition och målsättning skapar du ett vinnande team med resultat och arbetsglädje i fokus. Med smittande entusiasm driver du arbetet tillsammans med butikschef och medarbetare, där du med stor delaktighet och engagemang har förmåga att bygga starka team. Som säljchef ansvarar du för din arbetsgrupp bestående av både butikssäljare och Försäljningsledare på din avdelning. I din roll skapar du förutsättningar för deras jobb samt coachar och utmanar dem till utveckling. Vad som ingår i din roll är bland annat att: - Leda försäljningsarbetet för ditt ansvarsområde. - Säkerställa den dagliga driften vad som gäller alltifrån bemanning till varuförsörjning och säljplanering. - Följa upp försäljning, budget och marginaler. - Skapa en säljande och inspirerande miljö i butiken. - Coacha dina medarbetare. - Personalansvar ingår i tjänsten. Vi tror att om vi frågar dina medarbetare vad som kännetecknar ditt ledarskap får vi nyckelord som närvarande, tydlig och coachande. Du trivs i att jobba i högt tempo och arbetar utifrån hela butikens välmående när du tar dig an dina arbetsuppgifter. Med glädje, kunskap och en affärsmässig attityd bidrar du till en butik som sätter kunden i fokus. Att få bidra med nya idéer, inspirera och utmana är något som motiverar dig. Tjänsten är ett vikariat, heltid, med start enligt överenskommelse. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Intervjuer sker löpande. För mer information om tjänsten, kontakta butikschef Alexandra Persson 073-3228002 Hur ser din framtid ut? Står du på tröskeln in i arbetslivet eller har du nya planer på gång? Kanske finns ditt framtida yrke inom Coop Värmland? För oss är service ett nyckelord, oavsett vilken roll man har i organisationen, och vi har alltid kundens behov i fokus. Vi har gott om kompetent personal och vi värdesätter engagemang och ambition. Vill du arbeta tillsammans med vår serviceinriktade personal? Har du vinnarinstinkt och ett brinnande intresse för att göra ett bra arbete? Är du dessutom ansvarsmedveten och flexibel kan ett jobb hos Coop Värmland passa dig. Se våra andra lediga tjänster inom Coop Värmland här!

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 april 2025
Account manager
Meetly AB
Företagssäljare

Partneransvarig till Meetly Vill du utveckla affärsrelationer och bidra till framtidens mötesplattform? Vi söker en engagerad och resultatorienterad Partneransvarig som vill vara med och forma Meetlys fortsatta framgång. Om du brinner för försäljning, affärsutveckling och långsiktiga samarbeten, kan detta vara möjligheten för dig. Om rollen I rollen som Partneransvarig ansvarar du för att optimera och utveckla samarbeten med Meetlys partners, främst inom hotell- och konferensbranschen. Du arbetar aktivt med att stärka befintliga relationer samtidigt som du identifierar och etablerar nya affärsmöjligheter. Genom digitala verktyg och en nära dialog med våra partners säkerställer du att deras affärsbehov möts och att de når sina mål. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där du får stort ansvar för dina affärer och samtidigt stöd från ett engagerat team. Dina ansvarsområden Etablera, utveckla och upprätthålla långsiktiga relationer med Meetlys partners. Identifiera och driva nya affärsmöjligheter genom proaktivt arbete och strategiska samarbeten. Skräddarsy lösningar som säkerställer att Meetlys plattform skapar maximalt värde för våra partners. Arbeta nära våra partners för att förstå deras behov, utmaningar och möjligheter samt erbjuda rådgivning och stöd. Samarbeta med interna team för att optimera våra tjänster och utveckla erbjudandet. Ansvara för uppföljning av affärsresultat och säkerställa att målsättningar uppfylls genom kontinuerlig analys och dialog. Vem vi söker Vi söker en driven och affärsmässig person med utpräglad förmåga att bygga och vårda relationer. För att lyckas i rollen tror vi att du har: Dokumenterad erfarenhet av försäljning, kundansvar eller affärsutveckling. Starka kommunikativa färdigheter och vana vid att hantera strategiska affärsrelationer. Resultatorienterad inställning med förmåga att uppnå och överträffa uppsatta mål. Självständighet och initiativförmåga i en dynamisk miljö, samtidigt som du är en lagspelare. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att arbeta i en snabbväxande och innovativ organisation där du kan påverka och göra skillnad. En dynamisk roll med stort eget ansvar och frihet att forma din arbetsdag. Kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom företaget. Ett engagerat team där samarbete och affärsdriven utveckling står i fokus. Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och en arbetsplats som värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Ansökan och kontakt Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänligen bifoga ditt CV och personliga brev i din ansökan. Placering: Jungfrugatan 28, Stockholm Anställningsstart: Snarast, enligt överenskommelse Anställningsform: Heltid Sista ansökningsdag: 2025-01-20 Kontaktperson: [email protected] Om Meetly Meetly är en digital plattform som revolutionerar samarbetet mellan hotell, konferensanläggningar och företag. Genom innovativa och användarvänliga lösningar hjälper vi våra partners att effektivisera sin verksamhet och maximera sina affärsmöjligheter. Med Meetly är framtidens mötes- och konferenshantering bara ett klick bort. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag!

19 mars 2025
Sista ansökan:
29 april 2025