Har du precis tagit studenten och är redo att ta nästa steg? Vill du jobba med något meningsfullt, utvecklas snabbt och ha kul på vägen? Då kan en säljroll hos Tryggsam vara helt rätt för dig! Om jobbetVi på Tryggsam jobbar med att skydda människors identitet och ekonomi – något som blir allt viktigare i dagens digitala samhälle. Som säljare kontaktar du privatpersoner via telefon och berättar om våra tjänster inom ID-skydd och kreditbevakning. Ditt mål är att skapa trygga kunder – och nå dina egna mål på vägen. Du blir en del av ett ungt och peppande team med cirka 20 kollegor. Här lär vi oss tillsammans, firar framgångar och har roligt både på och utanför kontoret. Du som söker: Har nyligen tagit studenten (eller är i början av din karriär) Är nyfiken, driven och gillar att prata med människor Vill utvecklas, tjäna pengar och få en bra start i arbetslivet Behöver inte ha tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver! Vi erbjuder: En betald säljutbildning med löpande coachning Fast lön + provision utan tak Karriärmöjligheter – väx med oss! En rolig arbetsplats med tävlingar, gemenskap och afterworks Arbetstider: Måndag-Fredag 09-18:00. Placering: Hästholmsvägen 28, Danvikcenter
Vi söker en nya medarbetare till vårt säljteam! Connecting Carlstad startades upp 2017 och marknadsför produkter och tjänster åt en rad olika uppdragsgivare. Vi sitter i nya fräscha lokaler nära centrum. Du arbetar som kommunikatör och marknadsför produkter, både till nya och tidigare kunder. Vi erbjuder en utförlig utbildning oavsett om du är en van säljare eller nyfiken på att testa försäljningsyrket. Det viktigast för oss är att du är motiverad, har en positiv inställning och en vilja att lära dig. Vi erbjuder dig: En fast månadslön med en tydlig löneutveckling som du själv kan påverka med en hög provision. Upplärning av erfarna ledare som har som mål att du ska trivas och lyckas i din nya roll. Stora möjligheter till en fortsatt karriär inom företaget. Sociala aktiviteter som exempelvis after works, tävlingar m.m. Vi söker dig som: Motiveras av utmaningar, är social och pratar god svenska. Arbetstider: Dagtid: måndag till fredag Välkommen att söka tjänsten genom att söka via att skicka CV + personligt brev till [email protected]
Arbetsbeskrivning Har du talang för att ge fantastisk service och är intresserad av privatekonomi och bankvärlden? Vi söker nu passionerade och engagerande studenter till ICA Banken i Borås som gillar att skapa mervärde för bankens kunder och bygger starka kundrelationer. Om du är redo för nästa steg i din karriär inom bankbranschen, är detta din chans. Din framtida uppdragsgivare Att göra varje dag lite enklare, det är vår vision. När du jobbar hos oss bidrar du till att hitta enklare och bättre lösningar för våra kunder så att de får en tryggare hushållsekonomi. Det bidrar till att vårt jobb känns meningsfullt på riktigt. Varje dag. ICA Banken erbjuder ett komplett utbud av banktjänster för privatpersoner, allt ifrån spara och betala till låna och försäkra. Våra Företagstjänster levererar effektiva betaltjänster och finansiella lösningar till ICA Handlare, ICA Gruppen samt myndigheter och kommuner. Vi vill göra varje dag lite enklare och förenkla vardagen för ICAs kunder. Vi möter våra kunder i butik, digitalt och via telefon. ICA strävar efter att återspegla både våra kunders mångfald och samhället som helhet och är därför beroende av medarbetare med olika kompetenser och erfarenheter. Vi värdesätter mångfalden av kunskap och perspektiv som detta innebär. Vad erbjuder rollen? Som kundansvarig hos ICA Banken har du en central roll där du är kundens första kontakt. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa kunder över telefon, chatt och mejl med olika frågor om bankens produkter, tjänster och digitala lösningar. Du kommer att erbjuda skräddarsydda lösningar för privatpersoner baserat på kundens individuella behov. I ditt uppdrag ingår även att naturligt bredda kundernas engagemang på ICA Banken och därigenom bidra till långsiktiga relationer. Du förväntas kunna arbeta minst 35 timmar per månad både under vardagar samt 1-2 helgpass. Arbetspassen är mellan 4-5 timmar eller heldagar enligt överenskommelse. Arbetstiden för studenter är flexibel och följer ICA Bankens öppettider, vilket innebär vardagar kl. 07:50-20:10 samt helger 9:50-15:10. Du har själv ansvaret att lägga in din tillgänglighet så det passar bra ihop med studier eller annat arbete. Du är anställd via Randstad AB på uppdrag hos ICA-banken och uppdraget börjar med en introduktionsutbildning som pågår i ca fyra veckor och samordnas med dig så att det passar dina studier/annat arbete. Vem är du? Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en säljroll eller har en bakgrund inom service där du är van vid att ta ett stort eget ansvar. Som person är du genuint serviceinriktad, nyfiken och älskar utmaningar. Du trivs med försäljning och har ett stort intresse för privatekonomi. Självledarskap är något som kommer naturligt för dig, och du söker en arbetsmiljö som präglas av ständigt lärande, entreprenörskap och ett starkt fokus på kunden. Är detta din perfekta match? Bli en del i teamet på ICA Banken, där du kommer att inspireras och utvecklas tillsammans med våra engagerade kollegor när vi möter och hjälper våra kunder! Vår vardag på ICA Banken präglas av en kontinuerlig inlärningsprocess och en entreprenörs anda, där vi strävar efter att växa tillsammans med våra kunder i fokus. Vi tror på kraften i samarbete och är övertygade om att framgång uppnås när vi arbetar tillsammans och har kul på jobbet. Tillsammans med Randstad AB kommer du att trivas i en arbetsmiljö på ICA Banken som kännetecknas av glädje och engagemang, och där du har möjlighet att fortsätta utvecklas. Om Randstad AB Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Varmt välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan via randstad.se. Sista ansökningsdag är 250713 intervjuer sker löpande. Vi tillämpar drogtestning, kontroll av kreditupplysning och utdrag ur belastningsregistret i samband med rekryteringsprocessen. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Maria Samuelsson, [email protected] eller Amanda Aasa, [email protected]. Ansvarsområden Besvara inkommande samtal, mejl, chattfrågor från kunder Hantera administrativa kundärenden och säkerställa en hög nivå av kundtjänst. Jobba med merförsäljning till nya och befintliga kunder Arbeta proaktivt för att identifiera kundbehov och föreslå lämpliga lösningar. Samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa att kundbehoven uppfylls. Kvalifikationer du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och har minst 1,5 år kvar av dina studier. kunna jobba heltid under sommaren samt under mellandagar jul/nyår goda kunskaper i både svenska och engelska, samt god datorvana godkända gymnasiebetyg Vi är även öppna för dig som vill ha en deltidsanställning. Erfarenhet Banktjänster Professionell kundservice Om företaget ICA Banken AB
Som Customer Sucess Manager blir ditt huvudfokus att skapa goda relationer och driva tillväxt hos dina avtalsstyrda nyckelkunder. Du har en helhetssyn på kundresan och är skicklig på att bygga starka relationer och identifiera nya affärsmöjligheter i din kundportfölj. Tillsammans med medarbetare över hela Sverige skapar ni bästa möjliga förutsättningar för kunden att bedriva sin verksamhet. Det är även ditt ansvar att omförhandla avtalen. Med en tydlig och strukturerad säljprocess i ryggen använder du en blandning av webbmöten och telefonsamtal för att skapa resultat. Tillsammans med dina kollegor som besitter expertkompetens om produkten står ni redo att ta fram lösningar som skapar mervärde för era kunder. Du trivs med att kommunicera med både interna och externa intressenter. Din fingertoppkänsla är on point och du gillar att projektleda. Det är ett krav att du talar och skriver svenska och engelska flytande. Tidigare har du arbetat med försäljning på liknande vis. Vår förhoppning är att du arbetat i en tillväxtorienterad organisation och trivs med det. Du är en fena administrativt och drivs av siffror. Din analytiska förmåga är hög samtidigt som dina sociala skills är out standing. Givetvis är det meriterande om du arbetat med försäljning inom brandskydd tidigare och ett extra plus i kanten får du om du arbetat med avtalsförhandlingar tidigare. Vi ser gärna att du har 1-2 års erfarenhet av Account Manager-rollen. Det här är en relativt junior roll men du bör har arbetat i en liknande tidigare, det är ett krav från kunden. Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!
Vill du ta nästa steg och bli en del av ett växande team inom mötesbokning? Kylslaget AB, med över 15 års erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar, söker nu engagerade medarbetare till vårt nya team för mötesbokning. Om rollen I rollen som mötesbokare hos oss så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Vi söker dig som: Är bekväm med att ta första kontakten och trivs med att kommunicera med olika typer av människor. Har en positiv inställning och ett starkt driv att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom försäljning och kundrelationer. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Fast månadslön – trygghet från dag ett. Säljutbildning och kontinuerlig coachning för att stötta din utveckling. Teambaserade tävlingar och aktiviteter för att stärka gemenskapen. Placering och arbetstider Placering: Fågelsångsvägen 16, Vallentuna Arbetstider: 07:30–16:30, måndag till fredag Omfattning: Heltid Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Kylslaget AB. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
På Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med Mötesbokning och hushålls nära tjänster. Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där vi gemensamt strävar mot positiv utveckling och förändring av hemindustrin. För att kunna fortsätta expandera söker vi nya stjärnskott till vårt Team med större ambitioner Jobbet Vi söker nu säljare med erfarenhet för att ta hand om våra varma kunder. För just denna tjänst krävs erfarenhet av försäljning för att på bästa sätt kunna förvalta våra kontakter. På kontoret i Stocksund är vi ca 15 medarbetare som jobbar tillsammans i en trivsam miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. För denna tjänst erbjuder vi för rätt person fast lön, provision och bonusar men erfarenhet är ett KRAV. Profil Du ska vara utåtriktad, social, ha nära till skratt, envis och kunna bidra med bra energi tillsammans med hela teamet . Du ska vara en ordentlig person med ett sinne för försäljning som tänker lösning istället för problem när det oväntade sker. Du gillar att peppa andra samtidigt som du strävar efter dina personliga mål. Inga problem ska vara för stora att hantera för dig. Vi står givetvis för produkt utbildning. Placering: Brovägen 5, Stocksund Lön: Fast lön, provision samt bonus Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Meriterande är att du utövat någon form av sport Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse
Dital – ett företag som ständigt växer När vi startade verksamheten 2009 var vi endast tre anställda – idag är vi 26, har tre DI Gasell-utmärkelser i ryggsäcken och finns i både Kalmar och Karlskrona. Vi har utvecklats i stadig takt men vi är långt ifrån klara! Vi utvecklas och växer hela tiden, och letar nu efter ännu fler säljare som vill växa tillsammans med oss. Startdatum är måndag 1 september. Om jobbet – Familjärt team, utveckling och provision utan tak Du jobbar självständigt mot din egen budget samtidigt som du är en del av ett familjärt team som alltid stöttar och hjälper varandra i strävan att nå vårt gemensamma kontorsmål. Vi erbjuder personlig coachning, vidareutbildning inom försäljning samt goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget. Här kan du känna dig trygg, med både trygga anställningsavtal och försäkringar samt en fast grundlön och självklart – provision utan tak! Hur långt du kan gå eller hur mycket du kan tjäna är med andra ord helt upp till dig. Exklusiv partner till Telia Sedan 2013 är vi exklusiv partner till Telia och säljer Telias kommunikationslösningar till företag. Du kontaktar nya och befintliga Telia-kunder för att presentera helhetslösningar gällande mobilabonnemang, bredband och växellösningar. Du kan alltid garantera kvalitet och trygghet. Telia har nämligen överlägset bäst täckning samt flest nöjda kunder – och du har fina erbjudanden att presentera för de företag du kontaktar. Bra för kunden, och bra för dig! Vi erbjuder: Fast grundlön med provision utan tak Tryggt anställningsavtal och försäkringar Betald försäljningsutbildning och produktutbildning Vidareutbildningar inom försäljning och självledarskap Personlig coachning varje dag för att hjälpa dig att lyckas Goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget Roliga arbetsdagar i en trivsam arbetsmiljö Vi finns i nyrenoverade lokaler vid Stortorget, mitt i centrum, nära både kommunikation och lunchställen. Våra arbetstider är måndag-fredag 08:00-16:00 med möjlighet att sluta 12:00 på fredagar. Och du? Vi lovar att du kommer få både trevliga kollegor och nya vänner hos oss! Krav Flytande svenska i tal och skrift God datorvana Planerat startdatum: Måndag 1/9 eller enligt överenskommelse
Telefonförsäljning hos Tryggsam – Skapa trygghet och utvecklas inom sälj Vill du vara med och göra skillnad för människor i deras vardag? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med telefonförsäljning inom marknadens mest efterfrågade trygghetstjänster, och samtidigt bygga värdefull erfarenhet för framtiden. Om jobbet – Telefonsäljare inom trygghetslösningar Kartlägga kundens behov och presentera våra tjänster inom kreditbevakning, ID-skydd samt personförsäkringar per telefon. Bygga långsiktiga relationer och erbjuda lösningar som skapar trygghet. Bidra till en positiv teamkänsla och arbeta mot tydliga, gemensamma mål. Delta aktivt i tävlingar, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Dina egenskaper – Kundfokus och säljglädje Du är kommunikativ, ansvarstagande och trivs med att ge professionell service. Du motiveras av uppsatta mål och vill utvecklas inom försäljning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uppskattar att arbeta i team där gemenskap och samarbete är en självklarhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder – Lön, förmåner och utveckling hos Tryggsam Garantilön samt provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. En modern kontorsmiljö på Hästholmsvägen 28 i Nacka/Stockholm. Gemensamma frukostar, AW:s, kickoffs och roliga tävlingar. Friskvårdsbidrag, friskvårdstimmar och tjänstepension. Tydliga karriärvägar och möjlighet att växa inom företaget. Vem är du? Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag 09–18. Du är motiverad, gillar att tala med nya människor och har viljan att lyckas. Praktisk information – Telefonförsäljningsjobb i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, mån–fre 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision Tryggsam – Din framtida arbetsplats i sälj och trygghet Tryggsam är ett växande företag med fokus på trygghetslösningar, personlig utveckling och kundsäkerhet. Hos oss får du stöd, inspirerande kollegor och möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning. Ansök nu och bli en del av ett vinnande säljteam där din energi och ditt engagemang värderas högst!
Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och sälja in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Tre månaders garantilön kombinerat med en attraktiv provisionsmodell – därefter övergår upplägget till enbart provision på förmånliga villkor. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare. Vi söker nu nya säljare till vår expanderande säljkår. Du kommer att arbeta med att sälja försäkringar till såväl företag som privatpersoner. Vi är idag ett av de största försäkringsbolagen i Sverige med flera år i branschen. Vi erbjuder våra kunder en bred och kostnadseffektiv produktportfölj vilket gör våra tjänster intressanta och roliga att sälja och med goda möjligheter att tjäna bra med pengar. Du kommer per telefon kontakta nya och till viss del befintliga kunder. Du kommer att arbeta vardagar 9-17. För den som vill tjäna extra pengar eller behöver ett flexibelt schema finns möjligheten att jobba kvällar och helger. Du kommer sitta i en ny fräsch, central lokal nära till kollektivtrafiken, med ett team med bra teamkänsla och engagerade chefer. Vi genomför kontinuerligt säljutbildningar för att öka kompetensen hos våra säljare. Vi erbjuder fast lön på 22 000 + generös provision samt bonus. Du får även en grundutbildning som vara i 3 dagar som du har nytta av hela livet. Du behöver inte ha jobbat med försäljning tidigare. Vi ser gärna att du: * Kan ta ansvar över din egen prestation. *Är social och har lätt för att prata med människor. * Är målinriktad och har viljan att bli bättre. * Har en seriös attityd med en serviceminde till bolaget och deras kunder. * Vill du tjäna mycket pengar och belönas för din prestation? * Vill du ha riktigt kul med dina kollegor? * Vill du utvecklas som säljare samt växa som person? Här har du din chans! Vänta inte med din ansökan då rekrytering sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer