Resultatfokuserad uthyrare till Märsta

Brinner du för försäljning, kundrelationer och att nå höga resultat? Vill du arbeta i en roll där du får använda din kommunikativa förmåga och din säljdrivna personlighet? Vi söker nu en engagerad och målinriktad uthyrare till vårt team i Märsta! Om rollen I den här rollen får du en nyckelposition i vårt uthyrningsteam där ditt primära fokus är att fylla våra lediga bostäder snabbt och effektivt. Vi har ambitiösa mål och strävar efter 0 % vakans. Därför behöver du vara en relationsbyggare med förmåga att skapa förtroende och engagemang hos bostadssökande. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras av vår centrala uthyrningsenhet i Malmö, ditt fokus som uthyrare ligger i att finnas på plats i vårt område och genomföra visningar och skapa långsiktiga relationer med våra hyresgäster och bostadssökande. För att lyckas i rollen krävs därför att du är affärsmässig, serviceinriktad och drivs av att leverera resultat. Kvälls- och helgarbete förekommer. Vem är du? Vi söker dig som: Trivs i en social och utåtriktad roll där du dagligen möter och kommunicerar med kunder Har ett starkt resultatdriv och ser möjligheter snarare än hinder Är flexibel, initiativrik och har lätt för att samarbeta Har goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Innehar B-körkort och tillgång till bil Vi erbjuder Läs mer om oss som arbetsgivare och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Plats: Märsta  Bakgrundskontroll - och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryetringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten? Kontakta områdeschef Stefan Malmsten på [email protected]. Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team i Växjö!

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Senior projektledare anläggning - interimsuppdrag 75%

Vi söker dig som är senior projektledare och som kan ta dig an ett uppdrag under sju månader med start 1:a juni.  Uppdraget är uppskattat till 50-75% och är beläget i närheten av Arlandastad.  Vi söker dig som är tillgänglig från och med 1:a juni och sju månader framåt. Du behöver vara erfaren av att självständigt driva projekt. I stora drag handlar det om att drifta en anläggning, vara kontakten för kunder, besökare och leverantörer. Arrangera visningar av anläggningen och schemalägga samt tillsätta extrapersonal. Anställningen blir via oss på Vi Bemannar.nu och en uthyrning som konsult till vår kund.  Vi ser med fördel att du bor norrort Stockholm. Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

21 april 2025
Sista ansökan:
8 oktober 2025
Uthyrare med säljfokus till Södertälje

Är du en självgående, kommunikativ och driven person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Nu söker vi en uthyrare till vårt fastighetsbestånd i Södertälje. Vi söker dig som vill ta dig an en socialt utåtriktad och säljfokuserad roll som nästa steg i karriären. Har du erfarenhet av relationsskapande försäljning där kundfokus har varit en central del av din roll? Då kan du vara den vi söker!  Om tjänsten I den här rollen får du en nyckelposition i vårt uthyrningsteam där ditt primära fokus är att fylla våra lediga bostäder snabbt och effektivt. Vi har ambitiösa mål och strävar efter 0 % vakans. Därför behöver du vara en relationsbyggare med förmåga att skapa förtroende och engagemang hos bostadssökande. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras av vår centrala uthyrningsenhet i Malmö, ditt fokus som uthyrare ligger i att finnas på plats i vårt område och genomföra visningar och skapa långsiktiga relationer med våra hyresgäster och bostadssökande. För att lyckas i rollen krävs därför att du är affärsmässig, serviceinriktad och drivs av att leverera resultat. Kvälls- och helgarbete förekommer. Vi söker dig som Trivs i en social och utåtriktad roll där du dagligen möter och kommunicerar med kunder Har ett starkt resultatdriv och ser möjligheter snarare än hinder Är flexibel, initiativrik och har lätt för att samarbeta Har goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Innehar B-körkort och tillgång till bil Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Läs mer om oss som bolag på vår hemsida www.victoriahem.se. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Södertälje Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Ferdi Kapkac på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Uthyrare sökes till depå för maskin- och verktygsuthyrning

Hos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet. Arbetsbeskrivning Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att enklare rekond och iordningställande av maskinreturer. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån. Kompetenskrav och personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är prestigelös och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande.  Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player! Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.  Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.  Välkommen med din ansökan!

14 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Kundcentermedarbetare till Luleå
Ramirent AB
Uthyrare

Vill du arbeta inom ett ledande serviceföretag i byggbranschen med en av marknadens modernaste maskinparker? På Ramirent är vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Till vårt kundcenter i Luleå söker vi en kundcentermedarbetare som vill ge våra kunder oslagbar service. Är det du? Lagspelaren med kunden i fokusSom medarbetare på Ramirent ansvarar du för hela processen, från kundens samtal till återlämnande av produkten. Du är en aktiv kontakt för kunden och ser till att uthyrningen genomförs på ett framgångsrikt sätt. På kundcentret präglas dagen av samarbete, tillsammans möter vi kundens utmaningar på ett effektivt sätt. Detta innebär mer specifikt att du kommer att arbeta med: Hantering av uthyrnings- och försäljningssortiment mot våra kunder Rådgivning i valet av våra produkter Proaktivt säljarbete mot kund Framtagning av offerter Din profil Vi ser att du har genomgått gymnasieutbildning eller motsvarande Du har tidigare arbetat med någon form av administration eller kundhantering Erfarenhet inom byggbranschen är meriterande Goda IT-kunskaper, god datorvana och förmåga att nyttja affärssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift B-körkort är ett krav. BE-körkort och truckkort är meriterande. För att lyckas i rollen som vår nya medarbetare tror vi att du skapar goda relationer både till kunder och kollegor, där du bygger effektiva kontaktnät inom och utanför organisationen. Du fokuserar på kundbehov och kundtillfredsställelse samt visar intresse och förståelse för andra. Vad kan Ramirent erbjuda dig? På Ramirent är våra värderingar ”Smooth Service with a Smile”. Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten. OmfattningTjänsten är en tillsvidareanställning. Vi tillämpar provanställning om 6 månader. Tjänsten är på heltid. Låter det intressant?Välkommen med din ansökan senast den 2025-05-30. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta Lars Svedelius på 072-0583994. RAMIRENT AB Vi är marknadsledande inom svensk maskinuthyrning. Ramirent hjälper sina kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Det gör företaget genom att leverera de bästa maskin- och säkerhetslösningarna med en oslagbar service och kunskap. Kundcenter finns över hela landet, från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Ramirentgruppen har verksamhet i nio länder och tillhör sedan 2019 Loxamkoncernen som är ett av Europas ledande företag inom maskinuthyrnings-branschen och världens fjärde största maskinuthyrningsbolag. Besök oss på www.ramirent.se Ramirent - Din lokala maskinuthyrare

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Uthyrare sökes till depå för maskin- och verktygsuthyrning

Hos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet. Arbetsbeskrivning Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att enklare rekond och iordningställande av maskinreturer. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån. Kompetenskrav och personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är prestigelös och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande.  Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player! Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.  Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.  Välkommen med din ansökan!

10 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Uthyrare sökes till depå för maskin- och verktygsuthyrning

Hos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet. Arbetsbeskrivning Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att enklare rekond och iordningställande av maskinreturer. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån. Kompetenskrav och personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är prestigelös och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande. Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player! Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

8 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
Vikariat som Uthyrare- och förvaltningsadministratör

Brinova utvecklar och förvaltar primärt bostäder och samhällsfastigheter belägna på utvalda orter med goda kommunikationer i södra Sverige. Företaget har kontor i Helsingborg, Hässleholm, Landskrona, Eslöv, Malmö, Kristianstad, Karlskrona och Växjö. Verksamheten kännetecknas av långsiktighet, samverkan med aktörer inom samhällssektorn och en lokal egen engagerad förvaltning på de orter där bolaget aktivt valt att verka. Våra värdeord är engagerad, pålitlig och ansvarstagande vilket speglas både internt och externt. Som anställd hos Brinova tar du del av ett gediget tjänstepension- och försäkringspaket samt ett generöst friskvårdsbidrag. Brinovas B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och handlas på Mid Cap-listan. Kort om tjänsten Tjänsten är en visstidsanställning på ett sex (6) månader. I rollen som uthyrare- och förvaltningsadministratör är du den första kontakten för våra befintliga eller blivande hyresgäster. Du är den som tar emot felanmälan via vår växel dagligen. Du utgår från förvaltningskontoret i Malmö och arbetar huvudsakligen med uthyrningen av våra bostäder och bostadskomplement samt administrationen som rör detta. För den här placeringen i Malmö så kommer du att arbeta väldigt förvaltningsnära. På kontoret i Hässleholm förvaltas just nu ungefär 1200 bostadslägenheter belägna i Bara, Bjärred, Dalby, Limhamn, Lomma, Lund, Oxie, Skurup, Staffanstorp, Trelleborg, Vellinge. Din profil Du har antingen utbildning för och/eller erfarenhet av de arbetsuppgifter vi beskriver för rollen. För oss är vilja och långsiktighet lika viktigt som tidigare erfarenhet. Det är meriterande om du har arbetat i motsvarande roll, men du kan också vara nyutexaminerad från högskole- eller yrkeshögskoleutbildning. Det är också meriterande om du arbetat i programvaran Vitec. Körkort med minsta behörighet B är ett krav för tjänsten. Du utgår från Malmö och ingår i en arbetsgrupp med fastighetschef, förvaltare och fastighetstekniker. Du rapporterar till Fastighetschef i Malmö. Mer om tjänsten Som uthyrare- och förvaltningsadministratör hos oss så arbetar du med: Uthyrning och fastighetsförvaltning Ansvar för uthyrningsprocessen (start och avslut) gällande bostäder och bostadskomplement (parkeringsplats, förråd etc.) Handlägga andrahandsuthyrning och lägenhetsbyten. Förbesiktning i samverkan med fastighetstekniker, vid behov medverka på slutbesiktning. Medverka tillsammans med fastighetstekniker vid störningsärende I samråd med förvaltare göra beställningar av det inre underhållet, samt uppdatera och registrera i berörda system Vara behjälplig med nycklar och tagghantering Registervård Kundkontakt och kommunikation Tar emot felanmälan via vår växel och övriga frågor från befintliga eller blivande hyresgäster, både muntligen och skriftligen Lägga ut och uppdatera kommunikationskanaler med lediga bostäder och bostadskomplement Lägga upp notiser på hyresgästappen. Uppdatera infotavlor och porttelefoner. Analoga och digitala. Medverka vid hyresgästmöte Ekonomi Fakturahantering och kontering av dessa Hyresavisering, enligt rutin Hantera prövningar för aktuella hyresgäster Sköta ärenden gällande inkasso och krav Övergripande Aktivt medverka till en god trivsel på arbetsplatsen Låter det intressant? Då är du är varmt välkommen att söka via ansökningsformuläret. Urval sker löpande. Vid ansökan bifogar du CV och personligt brev där du skriver kort om dig själv och dina tidigare erfarenheter som du knyter till tjänstens beskrivning. Observera att vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringen, vänligen kontakta HR-ansvarig Ellen Broomé på [email protected]

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Sommarvikarierande förvaltningskoordinator till Växjö

Vill du ha ett sommarjobb där du gör skillnad varje dag? Victoriahem söker nu en strukturerad och serviceinriktad förvaltningskoordinator som vill vara en del av vårt team i Växjö under sommarmånaderna. Om rollenSom förvaltningskoordinator blir du en viktig del av vårt team där du stöttar med uthyrning, visningar, administration och besiktningar. Du kommer även bemanna kontorets reception under givna öppettider och vid nyckelutlämning. I din roll som förvaltningskoordinator har du regelbunden kontakt med våra hyresgäster för att svara på frågor och ta emot synpunkter. Du är en central länk i vårt dagliga arbete och ser till att allt flyter på smidigt på kontoret. Vi söker dig som: Är noggrann, organiserad och trivs i en snabbfotad miljö Kan bemöta människor på ett serviceinriktat och professionellt sätt i olika situationer Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift Har B-körkort och tillgång till egen bil Vi erbjuder: Ett utvecklande och meriterande sommarjobb Prestigelösa och engagerade kollegor Möjlighet att få värdefull erfarenhet inom fastighetsförvaltning Övrig information Placering: Växjö Startdatum: Så snart som möjligt, med upplägg heltid eller deltid beroende på din tillgänglighet innan sommaren. Heltid under sommarmånaderna. Slutdatum: 2025-08-31 Låter det intressant? Ansök redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande. Vid frågor, kontakta Jay Bou Saleh på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Uthyrare sökes till depå för maskin- och verktygsuthyrning

Hos oss står alltid människan i centrum. Oavsett din roll i företaget, är relationerna – både med kollegor och kunder – alltid i fokus. Vi värdesätter samarbete och tror på att våra unika erfarenheter och kunskaper tillsammans skapar en stark helhet. Arbetsbeskrivning Som uthyrare hos oss kommer du att vara ansvarig för det dagliga mötet med kunderna och spela en central roll i att driva depån framåt. Din huvuduppgift är att hantera kundernas order och lösa deras behov med hög servicenivå, så att varje kund lämnar nöjd. Förutom personliga möten kommer du även ha kontakt med kunder via dator och telefon, vilket innebär att datorvana och god social förmåga är viktiga. Ibland kan arbetet innebära att utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt att enklare rekond och iordningställande av maskinreturer. Rollen som uthyrare är bred och flexibel, och du kommer även stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter på depån. Kompetenskrav och personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med ett varierat arbete där flexibilitet, samarbetsförmåga och laganda är avgörande. Du är lyhörd och social, bidrar till en god stämning och ser relationsbyggande som en naturlig del av ditt arbete. Noggrannhet, kvalitet och service är självklarheter för dig. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, är prestigelös och kan prioritera effektivt. Har du erfarenhet av byggbranschen är detta meriterande. Du sätter alltid laget före jaget – en riktig team player! Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076-777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

2 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025