VD-sekreterare
Sök bland 15 lediga jobb som VD-sekreterare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Uppdraget i korthet Vi söker nu en Senior Executive Assistant för ett uppdrag hos vår kund i Västerås! Du kommer att ersätta den ordinarie assistenten under hens planerade frånvaro. Perfekt tillfälle för dig som söker nya utmaningar till sommaren och som gillar struktur, service och tempoväxling! Vad du kommer att göra: Vara en viktig länk mellan Marketing- och Sales-teamet i Sverige Ge kvalificerat stöd till både chefer och team i det dagliga arbetet Boka resor, möten och event Stötta kontorsdrift och hantera fakturor Vara en aktiv del av Executive Assistant-nätverket och Travel Team Vi söker dig som har: Hög integritet och trygghet i en senior assistentroll. Tidigare erfarenhet från liknande roller där du stöttat ledningsgrupp med administrativa arbetsuppgifter. God datorvana med erfarenhet av SAP, MS365 och Salesforce. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Om du har en eftergymnasial utbildning inom inköp, ekonomi, marknadsföring eller business management ser vi det som starkt meriterande. Varför detta uppdrag? Det här är ett uppdrag med stor variation, ansvar och självständighet, där du får stötta ledande funktioner inom ett välkänt företag. Du får dessutom möjlighet att arbeta delvis på distans vilket ger flexibilitet i vardagen. Praktisk information: Plats: Västerås Period: 11 augusti 2025 – 10 februari 2026 Omfattning: Heltid 100 % Sista ansökningsdag: 30 juni 2025, dock arbetar vi med löpande urval och intervjuer. Varmt välkommen med din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Om rollen I denna breda och varierade roll blir du navet i organisationens vardag – ett kvalificerat stöd till både VD och ledningsgrupp. Du får möjlighet att arbeta nära verksamhetens kärna med administrativa arbetsuppgifter, kontorsservice, HR-relaterade insatser och intern kommunikation. Du kommer bland annat att arbeta med: Inköp och PO-hantering Fakturahantering och kontakt med leverantörsreskontra Onboarding/offboarding av medarbetare Mötes- och eventkoordinering Reseadministration & mötesservice Kontakt med Global Security – ID-brickor, besök, säkerhet Kontorsservice och felanmälningar Uppdatering av interna system enligt policy Förbättringsarbete inom administrativa processer Vi söker dig som har: 3–7 års erfarenhet från liknande administrativ roll Vana att stötta chefer i en servicefunktion Mycket goda kunskaper i MS Office och MS Teams Flytande svenska och engelska både i tal och skrift Självständighet, samarbetsförmåga och öga för förbättringar En prestigelös och flexibel inställning Praktisk information Ort: Linköping Omfattning: Heltid, 100 % Uppdragsperiod: 1 juli 2025 – 31 december 2025 Låter det som du? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan senast 29 juni 2025 och bli en del av ett inspirerande uppdrag där din struktur och energi verkligen gör skillnad! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
www.reapriser.com Hos www.reapriser.com har vi en unik uppgift att få landet som helhet att handla som en nation i jämförelse mot Temu koncept handla som en miljardär. Arbetet Rollen innefattar att ta beslut och leda det vardagliga arbetet såväl som att kontakta underleverantörer för att få dem att gå med i konceptet som sådant. På Tvaker entreprenuer leker vi med miljarder som vardag. Så är du en som vill leka mot andra småföretag och visa din ledarskaps egenskaper är du rätt person för arbetet. Du kan varken ha brottsregister eller betalnings anmärkningar när du intar en ledarroll. Vi arbetar efter arom modellen som innebär levande företagsliv genom generationer. Vi har arbetat med att driva in alla våra upphovsrätts pengar under en tid nu. Och du kommer in i start fasen av konceptet som sådant. Se nedanstående www.tvaker.se/nyheter/ Lön Enligt överenskommelse Anställningsform Provanställning 6 månader som därefter övergår i fast anställning med ägardel i plattformen enligt levande företagsliv genom generationer. Kontor Vi är i full färd med att leda arbetet och finna en kontorsplats för samtliga koncept under ett och samma tak i centrala Stockholm.
Stylish123 är ett exlusivt varumärke för verkligt välbefinnande. Stylish123 söker efter en VD som tror på verkligt välbefinnande. Vad vi söker efter Vi söker efter en energisk person som vill vara med på sitt livs äventyr under styrning av den bästa investeraren och säljaren i världen. Det vill säga Dennis Yrkestitel Precidentseller. Du kan varken ha brottsregister eller betalnings anmärkningar för denna rollen då vi tror på verkligt ansvarstagande för sin personal som affärsmodell. Så vill du leka med miljarder som vardag är du rätt person för arbetet. Se nedanstående. www.tvaker.se/nyheter/ Konceptet Vi kommer endast gå ut med hela konceptet efter att vi har anställt den VD som skall leda Stylish123 in i framtiden med den bästa affärsmodellen det vill säga arom modellen. Levande företagsliv genom generationer. Lön enligt överenskommelse Anställningsform Provanställning 6 månader och därefter fast anställning med delägande i plattformen som garanti för ett levande företagsliv genom generationer. Kontor Vi är i full färd med att hitta en fast kontorsplats för alla våra koncept under ett och samma tak. I centrala Stockholm.
Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är trygg arbetsgivare med en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som Executive Assistant till vår koncernchef (CEO) kommer du att spela en viktig roll i att möjliggöra ett effektivt ledarskap och styrning av bolaget. Du fungerar som en förlängd arm till CEO:n - med uppdraget att skapa struktur, säkerställa rätt prioriteringar och möjliggöra ett fokuserat och välkoordinerat ledningsarbete. Du tar ett helhetsansvar för att planera, koordinera och följa upp såväl operativa som långsiktiga aktiviteter. Rollen kräver en exceptionell förmåga att hantera komplexa frågor med stor integritet, diskretion och gott omdöme. Du förväntas agera proaktivt, ha ett starkt ansvarstagande och vara ett förtroendeingivande stöd i alla led. Ansvarsområden - Säkerställa en välfungerande kalender för CEO:n, inklusive planering av möten, resor och logistik – både nationellt och internationellt - Förbereda material inför möten och presentationer till styrelse och ledningsgrupp - Vara en central kontaktpunkt för interna och externa intressenter - Följa upp beslut, åtgärder och deadlines för att säkerställa att rätt saker drivs framåt - Hantera känslig och konfidentiell information med högsta integritet och diskretion - Planera och koordinera ledningsgruppsmöten samt interna och externa evenemang, såsom kundträffar, investeringsevent och andra sammankomster - Rollen har även ett sammanhållande ansvar för koncernledningen och kan även supportera övriga medlemmar Kvalifikationer - Flera års erfarenhet som Executive Assistant eller i liknande roll på ledningsnivå. - Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. - Hög digital vana, särskilt i Office 365, Teams och affärsstöd som HR- och tidrapporteringssystem. - Strukturerad, självgående och van att hantera många uppgifter parallellt. - Professionell och förtroendeingivande med hög integritet och förmåga att hantera konfidentiell information. Vi erbjuder dig Som Executive Assistant till vår CEO får du en central och förtroendefull roll i att forma framtidens Coor – ett ledande nordiskt servicebolag med stark tillväxtagenda. Du blir en nyckelperson nära koncernledningen och får möjlighet att arbeta på strategisk nivå i en dynamisk och affärsnära miljö. - En nyckelposition i ett börsnoterat bolag i tillväxt, där du aktivt bidrar till effektiv styrning och ledarskap. - Nära samarbete med en erfaren och engagerad koncernledning i frågor som gör verklig skillnad. - En arbetsmiljö som kombinerar högt tempo, innovation och kundfokus – med en varm, inkluderande och prestigelös kultur. - Möjlighet att utvecklas i en organisation som värdesätter professionalism, eget ansvar och långsiktighet Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - Kollektivavtalade villkor - Friskvård för att gynna en balans i livet - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: 8-17 - Startdatum: enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester och utför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Övrig information Vid frågor kontakta: [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande så sök in redan idag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du en strukturerad person med öga för detaljer? Trivs du i en varierad roll med stort ansvar? Vill du arbeta tätt med en visionär ledare i ett framgångsrikt och designfokuserat bolag? Om företaget Företaget är en väletablerad aktör som gjort sig känd för sin höga kvalitet, stilrena uttryck och förmåga att ligga steget före i en kreativ och krävande marknad. Med ett globalt perspektiv, ett starkt varumärke och en passion för innovation, är bolaget idag en självklar partner för kunder som söker det där lilla extra. Arbetskulturen präglas av engagemang, tempo och en stark gemenskap. Om tjänsten som Personal Assistant Som Personal Assistant till VDn har du en nyckelroll i att underlätta och effektivisera hans arbetsdag och privatliv. Du kommer att vara hans närmsta stöd och arbeta både operativt och strategiskt med uppgifter som varierar mellan det dagligt praktiska till att delta i ledningsarbete och projekt. Du kommer att ha ett stort inflytande i planering, struktur och genomförande av aktiviteter. Rollen kommer att innefatta resor och arbete utanför normala arbetstider. Detta är en unik möjlighet att jobba med designsveriges ledande personer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:Delta vid och dokumentera lednings- och styrelsemöten Hantera e-post och kalender på ett proaktivt och strukturerat sätt Vara ett bollplank till VDn och stötta i daglig struktur Koordinera och boka resor, möten och event Om dig Du har några års erfarenhet från en liknande roll, gärna som Personal Assistant eller Executive Assistant. Erfarenhet från service- eller resebranschen ses som meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, har mycket goda kunskaper i Officepaketet och är van att arbeta i en digital miljö.Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du har ett naturligt sinne för ordning och prioritering. Du är trygg i dig själv, har hög integritet och förstår vikten av diskretion i alla lägen. Din sociala skicklighet och professionella framtoning gör dig till en självklar länk mellan VD och övriga organisationen. Viktigt för tjänsten är:Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter i en assisterande roll Hög organisatorisk förmåga och öga för detaljer Mycket god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Förmåga att arbeta proaktivt och självständigt Meriterande är:Intresse för design, estetik eller exklusiva livsstilsprodukter Erfarenhet från internationellt arbete Företagets erbjudande Du erbjuds en varierad och spännande roll i en verksamhet med hög ambitionsnivå och mycket kreativitet. Här finns en tydlig vision, korta beslutsvägar och en kultur som uppmuntrar initiativ, ansvar och samarbete. Du får möjlighet att utvecklas professionellt i en miljö där kvalitet, innovation och design står i centrum. Övrigt Start: Enligt överenskommelseOmfattning: HeltidPlacering: Stockholm Finner du tjänsten som Personal Assistent intressant? Skicka in din ansökan idag, vi på Needo ser fram emot att höra från dig!
Eco-Oil söker en engagerad och proaktiv VD-assistent med erfarenhet av att arbeta i en snabbväxande, internationell miljö. I rollen ingår att arbeta nära VD samt att stödja professor/forskningschef i ett brett spektrum av administrativa och organisatoriska uppgifter. Ditt bidrag blir avgörande för en smidig verksamhet och effektiv kommunikation inom företaget. Arbetsuppgifter i korthet: Kalenderhantering: Planera och koordinera möten, resor och evenemang för VD. Korrespondens: Ansvara för hantering av e-post, brev och andra kommunikationskanaler. Dokumenthantering: Utarbeta, redigera och formge presentationer, rapporter och andra administrativa dokument. Organisatoriskt stöd: Bistå VD med projekt och initiativ samt säkerställa att verksamhetens processer följs. Reception och besökshantering: Välkomna gäster och hantera telefonväxel. Bokning av resor och möten: Utföra bokningar via internet och i samarbete med våra partners. Kvalifikationer: Dokumenterad erfarenhet av kontorsarbete eller en liknande administrativ roll Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, såväl skriftligt som muntligt. Hög organisatorisk förmåga, noggrannhet samt flexibilitet. Utmärkta kunskaper i MS Office, NAS Goda kunskaper i MS Office, NAS och erfarenhet av mobiltelefonsystem (t.ex. mobilväxel, e-kalender). Skicklig i att hantera sociala medier. Vi erbjuder: · En dynamisk arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. · Direkt samarbete med företagsledningen och möjlighet att påverka företagets framgång. · Konkurrenskraftig lön och ett attraktivt förmånspaket. · Möjligheten att arbeta med administration och koordinering för uppsättning av processanläggningar för fossilfritt bränsle – både inom Norden och internationellt. · För den mest drivna och kompetenta kandidaten finns även möjligheten att utvecklas till rollen som vice VD. · Arbetsplatsen är huvudsakligen belägen vid vårt EU-kontor i Sverige, med viss verksamhet kopplad till vårt US-office i Delaware. Om dig: · Du är en person som trivs i en varierad arbetsmiljö, kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och har en positiv inställning. · Du ska kunna resa i de perioder som verksamheten kräver det. Du besitter starka kommunikationsfärdigheter och har förmågan att hantera konfidentiell information med hög diskretion. · Du trivs med att samarbeta med kollegor och externa kontakter från olika delar av världen samt att representera företaget vid seminarier, evenemang, kongresser och andra sociala sammanhang. Kort om Eco-Oil: Eco-Oil är ett innovativt och växande företag med starkt hållbarhetsfokus. Vi producerar syntetiskt biobränsle baserat på energigrödor med målet att erbjuda 100 % förnybara och koldioxidneutrala bränslen. Med en unik, patenterad processanläggning – stödd av fem världspatent och nära samarbete med Umeå Universitet samt Åbo Akademi – arbetar vi kontinuerligt med att utveckla miljövänliga och hållbara teknologier. Sammanfattningsvis erbjuder Eco-Oil dig en möjlighet att vara en del av en organisation som strävar efter att göra en positiv skillnad för miljön. Som nyanställd kan du förvänta dig att vara en del av ett team som arbetar mot en mer hållbar framtid. Eco-Oils värdegrund är grundläggande för deras engagemang i hållbarhet och deras strävan att göra en positiv skillnad. Här är några av deras kärnvärden: 1. Integritet: Ärlighet och etik präglar allt vi gör. 2. Heder: Transparent och öppen kommunikation är centralt i vår verksamhet. 3. Respekt: Vi värnar om människor, miljö och kulturella perspektiv i vårt dagliga arbete. Dessa värderingar vägleder Eco-Oil´s arbete och bidrar till dess engagemang för hållbarhet och innovation. Genom att följa dessa principer strävar de efter att skapa en bättre framtid för alla. Eco-Oils verksamhet bidrar positivt till miljön genom: - Produktion av fossilfria bränslealternativ som reducerar klimatpåverkan. - Återvinning av avfall för minskat tryck på mark och vattenresurser. - Ständigt innovationsarbete för en långsiktig hållbar utveckling. Ansökan: Vi ser gärna att du bifogar följande i din ansökan: - CV - Personligt brev - Scannad kopia av körkort/ID-kort och/eller pass För att trivas i rollen är det önskvärt med erfarenhet av liknande administrativa uppgifter samt någon form av eftergymnasial utbildning – akademisk examen är meriterande. Även om du saknar vissa formella kvalifikationer kan extraordinära personliga egenskaper och en naturlig fallenhet för yrket väga tungt. Skicka din ansökan till [email protected] senast den 21 September 2025. Ytterligare information finns även på http://www.eco-oil.se Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Med vänliga hälsningar, Kent van Klint VD, Eco-Oil
Om uppdraget och dig vi söker Till vår spännande och internationella kund, söker vi nu en självgående, handlingskraftig och strukturerad Executive Assistant till ett konsultuppdrag på 100 % som startar i Juni och pågår i 12 månader. I detta uppdrag ser kunden gärna att du är på kontoret i centrala Stockholm 5 dagar i veckan med en viss flexibilitet. Som Executive Assistant stöttar du 4 seniora ledare i deras dagliga arbete. Du bistår bl.a. med stöd i kalenderbokningar, problemlösning, komplexa möten i en internationell miljö i flera olika tidszoner, prioriteringar, rådgivning och kommunikation etc. Uppdraget passar perfekt för dig som trivs med högt tempo, har en stor dos av integritet och "availability" och trivs i internationella kontexter. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet som Executive Assistant i 5 år eller mer Tidigare erfarenhet från bolag med högpresterande miljöer Du har lätt för att sätta dig in i nya system och har en god teknisk vana Tidigare erfarenhet av stakeholding management på C-level nivå Flytande i tal och skrift på engelska och svenska En hög dos av integritet och en tydlig "sence of urgancy" Denna EA-roll är något utöver det vanliga och är du en person med stor problemlösaranda, tar stort ägandeskap och ansvar i dina uppgifter och såklart har en hög servicegrad i ditt arbete tror vi att detta är helt rätt för dig! Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Är du en strukturerad och självgående person med juridisk förståelse och fingertoppskänsla för att stödja ledningspersoner? Trivs du med att ha många bollar i luften och vill arbeta i en internationell miljö? Då är detta uppdrag något för dig! Om uppdraget I rollen som Legal / Executive Assistant kommer du att arbeta nära VP Tech Strategy och MD för Sverige. Ditt uppdrag är både operativt och strategiskt där du är spindeln i nätet och får saker att hända. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Juridiskt stöd: Hantera alla legala frågor kopplade till VD-rollen Förbereda styrgruppsmöten, hantera legala processer och kontrakt Fungera som Data Privacy Officer för den svenska verksamheten Stöd till ledningsgrupp: Planera och koordinera möten med svenska ledningsgruppen Förbereda material för ledningsgenomgångar Samordna intern kommunikation från VD, inklusive All Hands-möten Executive Assistant-uppgifter: Boka resor, möten och hantera kalenderbokningar Stödja Tech Strategy-teamet i kommunikation och administration Uppdatera och underhålla intranätsida för Tech Strategy Kvalifikationer: Vi söker dig som har: Kandidatexamen eller motsvarande erfarenhet minst 5 år i liknande roller. Grundläggande kunskap i svensk lagstiftning och stark förmåga att förstå juridiska krav i hantering av legal enhet Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Mycket god datorvana och att jobba i olika CRM-system Personliga egenskaper Du är kommunikativ och social Du har hög integritet Du är strukturerad och noggrann Du är ansvarstagande och trivs i en självständig roll Praktisk information: Uppdragsperiod: 14 apr 2025 tom 31 okt 2026 Omfattning: Heltid, 100% Plats: På plats i Linköping Redo för nästa steg i karriären? Detta är din chans att ta en central roll i en organisation där du verkligen kan göra skillnad! Skicka in din ansökan senast den 6 april. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Äntligen! Nu har vi en roll för dig som verkligen gillar att skapa struktur, driva digitala förbättringar och se till att VD och koncernledningen har allt de behöver för att fatta smarta beslut. Med din skarpa analysförmåga och fingertoppskänsla för effektiva processer blir du länken som får allt att flyta på. Är du redo att ta plats i händelsernas centrum? Vad kommer du att göra? I rollen som Executive Operations Specialist hanterar du bland annat koncernledningens mötesstruktur, skapar tydliga agendor och säkerställer att VD alltid har rätt underlag för viktiga beslut. Du planerar och koordinerar initiativ, driver uppföljning av beslut och ser till att koncernledningen kan fokusera på det som är viktigast. Det gör du genom att kontinuerligt se till att vi hela tiden har smarta digitala lösningar och AI-verktyg, alltid med ett mindset att effektivisera arbetssätt och beslutsfattandet. Du en viktig spelare i att säkerställa att VD och koncernledningen kan arbeta strategiskt, effektivt och med rätt beslutsunderlag. Du fungerar som en brygga mellan ledningen och organisationen, där du koordinerar, strukturerar och optimerar arbetssätt för att skapa smidigare och mer produktiva flöden. Med en kombination av strategiskt tänk, digitala verktyg och datadrivna insikter hjälper du till att beslut fattas på rätt grunder som leder till att vi hela tiden rör oss framåt tillsammans. Du har även en viktig roll i att sammanställa VD-rapporter där du ser till att beslutsunderlag är tydliga, korrekta och insiktsdrivna. Med din organisatoriska skicklighet och förmåga att hantera flera uppgifter parallellt ser du till att ledningsarbetet flyter smidigt – med fokus på affärsnytta, effektivitet och framtidens arbetssätt. Med andra ord – du är den som säkerställer att VD och koncernledningen kan fokusera på rätt saker, vid rätt tidpunkt, på rätt sätt. Är du den som kommer att göra det? För att lyckas i rollen tror vi att du är strategisk, analytisk och en mästare på att skapa struktur i en dynamisk miljö. Du har en naturlig förmåga att se helheten, vara proaktiv, identifiera förbättringsområden och optimera arbetssätt med hjälp av digitala verktyg och AI. Med stark kommunikationsförmåga navigerar du smidigt mellan VD, koncernledning och andra intressenter. Du är självständig, lösningsorienterad och trivs med att driva förändring – alltid med fokus på effektivitet, kvalitet och affärsnytta. Vi ser även att du har: Minst 5 års erfarenhet aven en liknande roll där du arbetat nära VD och ledningsgrupper samt erfarenhet av att driva förändring Erfarenhet av digitala lösningar som Office 365 och att effektivt jobba med AI-verktyg som ChatGPT och Copilot En utbildning inom ekonomi, teknik, IT, management eller annat relevant område Flytande kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Vi är Svenska Spel Vi är stolta över att vara hela Sveriges spelbolag. Varje dag skapar vi spelglädje med omtanke och ger tillbaka till samhället. Med spel som Triss, Stryktipset och Oddset bjuder vi på spänning, gemenskap och drömmar – men vi är mer än bara ett spelbolag. Som medarbetare hos oss är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor. Hos oss möter du en kultur där vi lär oss varje dag, skapar resultat tillsammans och gör det enkelt. Vi är nyfikna, modiga och tror på kraften i att samarbeta. Våra olikheter är en styrka som hjälper oss att utvecklas, utmana oss själva och hitta nya lösningar. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där vi delar kunskap, vågar testa nytt och alltid strävar efter att bli lite bättre – varje dag. Vill du veta mer om våra förmåner? Besök: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Placeringsort är Visby eller Stockholm. I mitten av maj flyttar vårt stockholmskontor till nya fräscha lokaler vid Slussen. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst, ibland är det i hemmet och ibland på något av våra kontor. I ansökningssteget kommer du att få svara på frågor som är relevanta för rollen så du behöver inte bifoga ett personligt brev. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Joakim Karlsson [email protected] Vi utför intervjuer och urval löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi vet att olika perspektiv och erfarenheter gör oss starkare. Därför strävar vi efter att skapa en arbetsplats där alla, oavsett bakgrund, kan trivas och utvecklas. Vi välkomnar ansökningar från personer med olika erfarenheter och ser fram emot att höra vad just du kan bidra med! #LI-HYBRID
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb