Serviceproffs sökes! Ta klivet till en administrativ roll!
Wise Professionals AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi på The Pace är specialister på att matcha rätt person med rätt administrativ roll – och vi vet att det handlar om mer än vad som står på ditt CV. Vi söker dig som har driv, energi och en vilja att utvecklas. Om du är van vid att hantera kunder, organisera, hålla koll på detaljer och samarbeta i ett högt tempo – då har du redan en fantastisk grund att bygga vidare på! Många som jobbar inom service har också en teknisk nyfikenhet utan att kanske tänka på det. Kanske använder du digitala kassasystem, hanterar bokningar online eller löser kundproblem via olika digitala verktyg? Den typen av erfarenhet är ovärderlig i en administrativ roll där teknik och system ofta är en central del av jobbet. Din förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och hitta lösningar kommer att vara en stor tillgång! Hos oss kan du få möjligheten att ta steget in i en administrativ roll där du får nytta av dina färdigheter inom service, koordinering och problemlösning. Vad kan du förvänta dig? Möjlighet att matchas med en administrativ tjänst som passar din bakgrund och ambition Ett första steg in i kontorsvärlden – med stöd och vägledning längs vägen Nya utvecklingsmöjligheter och chansen att bygga en långsiktig karriär Nu är det dags att ta steget! Skicka in din ansökan eller connecta med oss – vi matchar löpande rätt personer med rätt roller. Genom att bli en del av vårt nätverk får du tillgång till nya karriärmöjligheter när de dyker upp! När du blir en av oss Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Vi vill göra dig uppmärksam på att det här är en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som konsult via The Pace. Annonsen är inte kopplat till något skarpt uppdrag. Varmt välkommen med din ansökan!

1 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Koncernredovisningsekonom med systemintresse👩🏽‍💻
Wrknest AB
Redovisningsekonomer

Om tjänsten Är du en koncernredovisningsekonom med tech-intresse och goda kunskaper i Cognos? Då kan den här rollen vara rätt för dig! Du kommer att arbeta i PE-backade industrikoncerner där du hanterar redovisning och konsolidering för flera bolag. Här erbjuds du en självständig roll i ett mindre team med breda arbetsuppgifter och möjlighet att påverka hur rollen utformas. Dina framtida arbetsuppgifter I denna roll ansvarar du för koncernredovisning och rapportering, där du arbetar både operativt och strategiskt för att säkerställa hög kvalitet i redovisningen. Du använder Cognos som ett centralt verktyg i arbetet och jobbar aktivt för att effektivisera och kvalitetssäkra rapporteringen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Konsolidering och upprättande av redovisning för flera bolag inom koncernen Hantering av löpande bokföring, avstämningar, momsrapportering samt fördelning och budgetering av fasta kostnader, inklusive bokslutsarbete och upprättande av årsredovisningar. Kvalitetsgranskning av finansiella rapporter och proaktiva analyser av bolagens ekonomi Vi söker dig som För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av koncernredovisning Goda kunskaper i Cognos och Excel Förståelse för regelverk, särskilt K3 Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet från byrå eller konsultbranschen Erfarenhet från industri- eller fastighetssektorn För att trivas i denna roll är du prestigelös, självgående och orädd. Du tycker att det är roligt att arbeta med system och har ett intresse för digitalisering. Eftersom koncernen är familjeägd är det viktigt att du är flexibel och trivs med att arbeta högt och lågt. Du är trygg i din kompetens, tycker om att vara hands-on i ditt arbete och har en positiv inställning. Samtidigt är du en lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till ett gott teamklimat där man hjälps åt och delar med sig av sina kunskaper. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Västerås Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är en PE-ägd koncern med verksamhet inom industri och fastighet. De befinner sig i en tillväxtfas och satsar på att utveckla sina ekonomiprocesser. Här får du möjlighet att arbeta i en företagskultur där samarbete, ansvarstagande och utveckling står i fokus. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Nyligen tagit studenten? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Har du nyligen tagit studenten och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Heltidstjänst inom teknisk kundsupport - iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar att besvara kunders frågor. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och serviceminded Har en fullständig gymnasieexamen Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundserviceavdelningens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag. Obs. Detta är en tillsvidareanställning, denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst. I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag tjänsten gäller delges längre fram i rekryteringsprocessen. Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänst och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska. Vi söker dig som: Är social och noggrann Har en tekniskt intresse Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Är du en problemlösare? Starta din karriär inom kundservice hos Sprio!
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Eventvärdar till Funding day!⭐
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i Funding day den 10/4 där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 10/4 och är tillgängliga dagtid Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 10/4 Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Nextgen

1 april 2025
Sista ansökan:
18 september 2025