Sommarjobb inom kundservice
The Place AB
Backofficepersonal m.fl.

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar på universitet eller högskola och söker sommarjobb inom kundservice och support! Varje vår hjälper vi studenter att hitta spännande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin kundserviceavdelning. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga gärna en presentation om dig själv där du också beskriver vad du helst vill arbeta med. Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom kundservice finns det vanligtvis jobb som kundservicemedarbetare, kundrådgivare, chattsupport och teknisk support. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

31 mars 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom ekonomi
The Place AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom ekonomi och finans och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. De lyckliga studenterna som går vidare i nästa steg i ansökningsprocessen kommer vi att matcha med flera spännande företag i Stockholm som söker uppbackning till sin ekonomi-avdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag! Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga gärna en presentation om dig själv där du också beskriver vad du helst vill arbeta med. Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom ekonomi och finans-området finns det vanligtvis jobb som ekonomiassistent, fakturamatchare och ekonomiadministratör. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler vi tycker är intressanta, och dessa försöker vi matcha ihop med rätt jobb. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
HR-konsult med inriktning mot Rehabilitering Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Har du gedigen erfarenhet av rehabiliteringsarbete inom kommunal sektor och brinner för att stötta både medarbetare och organisation genom professionell vägledning? Då är det här uppdraget för dig! Vi söker nu en engagerad HR-konsult med inriktning mot rehabilitering för ett spännande deltidsuppdrag med flexibla arbetsformer. Här får du möjlighet att bidra med din expertis i ett kunnigt HR-team – både på plats och på distans. Vi söker dig som: Eftergymnasial utbildning som personalvetare eller beteendevetare. Har mångårig erfarenhet som HR-konsult med inriktning på rehabilitering inom kommunal verksamhet. Har utbildning inom samtalsterapi eller andra relevanta samtalsmetodiker. Är trygg och förtroendegivande i dialog med både chefer och medarbetare. Har förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och lösningsfokuserat. Erfarenhet av handledning och förmåga att navigera i komplexa personalärenden med integritet och professionalitet. Vana att arbeta IT-systemet Adato. Om uppdraget: - Omfattning: Deltid ca 16–24 timmar per vecka (2–3 dagar) - Arbetsform: Hybrid – möjlighet till distansarbete kombinerat med insatser på plats - Uppdragsperiod: 2025-06-02 tom 2025-12-31, med möjlighet till 1 års förlängning - Sista ansökningsdag: 4 april 2025 Gör skillnad – bidra med din kompetens där det gör verklig nytta Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Rekryterare – Konsultuppdrag
Edge of Talent AB
Personal- och HR-specialister

Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Vi söker nu en erfaren och driven rekryterare för ett konsultuppdrag hos vår kund. Har du gedigen erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering och trivs i en roll där du får arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar med ett engagerat team? Då kan detta vara uppdraget för dig! Din roll Som rekryterare kommer du att driva hela rekryteringsprocessen från start till mål med ett konsultativt förhållningssätt. Rollen innebär ett stort ansvar för att säkerställa att rekrytering sker enligt en kompetensbaserad metodik, där objektivitet och rättvisa bedömningar är centrala. Du kommer att arbeta nära rekryterande chefer, HR-partners och övriga rekryterare i teamet. Ditt ansvar Driva rekryteringsprocesser från kravprofil till anställning enligt en kompetensbaserad metodik. Arbeta aktivt med search av kandidater via LinkedIn Recruiter. Säkerställa att tester (MAP och Matrigma) används som en integrerad del av urvalsprocessen. Stötta rekryterande chefer genom rådgivning och vägledning i kompetensbaserade intervjuer. Bidra till utvecklingen av rekryteringsarbetet och arbetssätt inom organisationen. Fungera som ambassadör för arbetsgivarvarumärket och säkerställa en positiv kandidatupplevelse. Kvalifikationer Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som rekryterare. Minst två (2) års erfarenhet av att arbeta i en intern rekryteringsfunktion i en större organisation (+500 anställda). Erfarenhet av att självständigt driva hela rekryteringsprocessen, inklusive search. Minst tre (3) års erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering och arbete med urvalstester. Minst tre (3) års erfarenhet av LinkedIn Recruiter och search. Certifiering i Assessios tester MAP & Matrigma (certifiering ska vara genomförd innan uppdragsstart). Meriterande erfarenheter Minst fem (5) års erfarenhet av rekrytering i en intern rekryteringsfunktion i en större organisation (+500 anställda). Högskoleutbildning eller yrkesutbildning inom HR, rekrytering eller motsvarande. Erfarenhet av att hålla i workshops eller utbildningar inom rekrytering för chefer. Placering Kontoret ligger på Kungsholmen i Stockholm. Konsulten förväntas vara på plats minst 50% av tiden. Tidplan och omfattning Start: 2025-04-28 Slut: 2026-04-24 Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka. Förlängning: Möjlighet till förlängning i upp till 1 år. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan! Transparens och ansvarsfull AI-användning På Edge of Talent strävar vi efter att arbeta effektivt och professionellt. Vi använder därför ibland AI-baserade verktyg som stöd i vår administration, exempelvis för att strukturera och sammanfatta information. Vi vill dock vara tydliga med att AI aldrig fattar beslut åt oss. Alla beslut om vilka kandidater som går vidare i våra processer fattas av en människa som noggrant utvärderar varje kandidat utifrån kompetenskriterier och hur dessa matchar kundens kravspecifikation för rollen. Vår ambition är att säkerställa en rättvis och transparent rekryteringsprocess där alla kandidater bedöms utifrån sina faktiska meriter och erfarenheter.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Interim redovisningschef – Stockholm (hybrid)
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en interim redovisningschef på heltid med övergripande ansvar för redovisningsprocesserna inom både den centrala organisationen och dess bolagsstruktur. Rollen omfattar även ansvaret för den löpande förvaltningen av ett antal stiftelser kopplade till verksamheten. Ansvar för budget- och uppföljningsprocesser ligger hos en separat enhet inom ekonomiavdelningen. I rollen som redovisningschef leder du, tillsammans med din enhet, för: – Ansvara för bokslutsarbete, inklusive delårs- och årsbokslut – Samordna koncernredovisning och ta fram konsoliderade finansiella rapporter – Upprätta sammanställningar av ekonomiska resultat enligt gällande rapportkrav (exempelvis RS) – Utveckla och kvalitetssäkra redovisningsrutiner samt strukturera redovisningsflöden – Hantera redovisning kopplad till investeringar – Ansvara för förvaltning av ekonomisystem – Ge stöd och vägledning till verksamheten i redovisningsfrågor – Säkerställa att all redovisning sker i enlighet med gällande regelverk och god praxis I rollen som interim enhetschef har du det övergripande ansvaret för budget, personal och verksamhet för enheten, som består av fyra medarbetare. Du bär det yttersta ansvaret för att enhetens leveranser håller hög kvalitet och sker enligt uppsatta mål. Du ansvarar för lönebildningen i dialog med ekonomichefen och genomför både utvecklings- och lönesamtal. En viktig del av uppdraget är att planera, leda och följa upp det dagliga arbetet, samt att ge stöd och vägledning till medarbetarna i deras operativa uppdrag. Skallkrav • Akademisk examen inom ekonomi, gärna med specialisering inom redovisning • Tidigare erfarenhet av kommunal redovisning, antingen genom arbete med revision mot kommun eller direkt i en kommun • Dokumenterad erfarenhet av chefs- och ledaruppdrag • Erfarenhet av att upprätta sammanställd redovisning, kassaflöden, årsredovisningar samt uppbokningar av pensionsskulder och kontoavstämningar • Utmärkta kunskaper i svenska språket, både muntligt och skriftligt • Två tidigare uppdrag av liknande karaktär ska anges som referens. För dessa uppdrag önskas även kontaktuppgifter till referenspersoner som kan bekräfta uppdragets innehåll och resultat Börkrav • Ska kunna arbeta självständigt och ge kvalificerat stöd till verksamheten i frågor som rör redovisningsprocesser Tillträde och ansökan Startdatum: 2025-05-01 Slutdatum: 2026-02-28. Möjlighet till 1 månads förlängning Ansök senast: 2025-04-11 Ort: Stockholm. Hybrid arbete tillkommer i överenskommelse med kunden Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

31 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Financial Controller till NetOnNet – Vi växer och söker en analytisk tal...
Netonnet AB
Controller

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Är du med? Om tjänsten Älskar du siffror, analyser och att arbeta i en miljö där enkelhet och handlingskraft står i centrum? Är du redo att ta ansvar och vara en nyckelspelare i en organisation där vi tillsammans skapar framtidens detaljhandel? Då är det dig vi söker! Som Financial Controller hos oss på NetOnNet blir du en del av ett dynamiskt ekonomiteam som tillsammans ansvarar för att leverera högkvalitativ rapportering. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Analys av månads- och årsbokslut. Förbereda och analysera finansiella rapporter och prognoser. Säkerställa korrekt redovisning enligt gällande regelverk och företagsstandarder. Stödja i budgetering och kostnadskontroll. Genomföra interna kontroller. Bidra till utvecklingen av rapporteringssystem och finansiella processer. CSRD rapportering. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett starkt driv och en passion för att arbeta med siffror och analyser. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du: Har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi, redovisning eller finans. Har minst 3 års erfarenhet från en liknande roll, gärna inom detaljhandeln eller e-handel. Har god kommunikationsförmåga och kan förklara komplexa ekonomiska begrepp på ett enkelt sätt. Har goda kunskaper i redovisning och ekonomistyrning. Är självgående, strukturerad och lösningsorienterad Vad erbjuder vi? En spännande och utvecklande roll i ett framåtsträvande företag. Möjlighet att påverka och utveckla företagets ekonomiska processer. En inkluderande kultur där ditt bidrag verkligen gör skillnad. Konkurrenskraftiga förmåner och en balans mellan arbete och privatliv. Wow – det här är vi! NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat. Bli en del av vårt team Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig. Vi accepterar enbart ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Har du referenser, ber vi dig att inte inkludera dem direkt i ansökan, utan lämna dessa vid en senare begäran. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emélie Sandström, Chief Finance Director.

31 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Kundtjänstmedarbetare
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Strävar du efter utveckling inom kundbemötande, försäljning och tekniska lösningar? Vill du få möjlighet att bygga upp ett konkurrenskraftigt cv och starta din karriär i väletablerade organisationer som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter? Kontakt med Bravura kan hjälpa dig in på arbetsmarknaden! Om tjänsten Det här är konsultuppdrag på heltid, med möjlighet att arbeta enbart under sommaren eller långsiktigt. Du får initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Just nu har vi stor efterfrågan på kundtjänstmedarbetare och vi vill proaktivt kunna presentera kandidater till våra kunder med kort varsel. Efter intervju tillsammans med Bravura kommer vi snabbt kunna matcha dig mot ett passande uppdrag. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kundkontakten via inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av både praktisk och teknisk karaktär. Under samtalen utför du en behovsanalys och informerar din kund om företagets tjänsteutbud för att leverera den bästa möjliga lösning. Du arbetar med service och merförsäljning med syfte att förse kunden med rätt information för att säkerhetsställa hög kundnöjdhet. Du erbjuds alltid en gedigen introduktion och utbildning samt fortsatt kontinuerlig dialog med din närmsta chef på både företaget och Bravura för att säkerställa din trivsel och utveckling! Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Inkommande samtal från kunder • Presentera lösningar på kunders frågor och problem • Samarbeta med kollegor och utvecklas tillsammans Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasieutbildning • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande I rollen som kundtjänstmedarbetare är din känsla för service viktig tillsammans med vilja och förmåga att leverera lösningar efter kunders behov. Du har en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande med kunderna. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Arbetet innebär ett varierat arbetstempo mot uppsatta mål där du har ambition att utvecklas. Övrig information Start: April/maj/juni Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-28 #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Säkerhet- och beredskapskoordinator
Hushållningssällskapet Kalmar-Kronoberg-Blekinge
Lednings- och organisationsutvecklare

Om tjänsten Som Säkerhets- och beredskapskoordinator utvecklar, leder, stödjer och samordnar du arbetet inom säkerhet, beredskap, krisledning, och kontinuitetplanering. Din roll omfattar såväl intern verksamhet som externa uppdrag åt kunder. Arbetet utförs dagligen inom Kalmar, Kronoberg och Blekinge men även andra platser runt om i landet kan vara aktuella. Du arbetar brett med fysisk säkerhet, personsäkerhet, informationssäkerhet, driftsäkerhet och brandskydd. Inom krisberedskap ansvarar du för att upprätthålla och utveckla organisationens krisledningsförmåga på central nivå samtidigt stöttar du de lokala krisledningsfunktionerna. Cybersäkerhet hanteras i samverkan med vårt affärsområde NIT (nationellt IT) som har specialkunskaper inom området och chefen för NIT leder arbetet med cybersäkerhet. Arbetet med arbetsmiljö leds av HR-funktionen men allt arbete som berör personsäkerhet ska vara väl samordnat i en sömlös samverkan mellan funktionerna och är därför en del av ditt arbete också. Vi arbetar med många olika miljöer som sträcker sig från rådgivning med ensamarbetande rådgivare till skola som är vårt största affärsområde med ungefär 650 gymnasieelever på tre olika platser. Inom rådgivningen utför vi arbete inom såväl lantbruk, skogsbruk som vattenbruk och vi arbetar både på kontor, land, på vatten och i vatten. I rollen ingår även att stärka vår kontinuitetsförmåga. Vår kontinuitetsförmåga ska planläggas på en nivå som medger att driften av våra tre skolor ska kunna upprätthållas vid olika störningar och kriser i samhället. I uppdraget ingår som betydande del att på ett pedagogiskt sätt utbilda och instruera personal inom området. Du kommer att planera och genomföra utbildningar och övningar, formulera och uppdatera rutiner och riktlinjer samt hantera akuta ärenden, incidenter och säkerhetsrelaterade frågor. Ditt arbete sker i nära samverkan med övriga funktioner inom verksamheten, där även dotterbolag ingår. Avgränsningar Arbetsmiljöfrågor hanteras av HR-funktionen. Cybersäkerhetsarbetet leds av Affärsområde Nationellt IT. Kvalitetsarbetet inom skolorna leds av skolchefen. Om dig Vi söker dig som har en stark bakgrund inom säkerhet, kvalitet eller krishantering. Du är analytisk, kommunikativ och van vid att arbeta i en dynamisk miljö. Du har dokumenterad erfarenhet av att utveckla och genomföra strategier inom SQC. Kvalifikationer För att kunna ta dig an det breda uppdraget ser vi att du behöver ha utbildning och erfarenhet inom minst ett område av följande: Säkerhet, brand, krisledning, beredskapshandläggning och risk management. För oss är det särskilt meriterande med kunskap och erfarenhet av säkerhetsarbete i skolmiljöer samt arbete med beredskapsfrågor inom totalförsvaret. Vi verkar i en dynamisk miljö där snabba förändringar är vardag. För att du ska lyckas i ditt arbete och trivas behöver du vara rationell, lösningsorienterad och initiativrik. Du måste trivas att arbeta i nära samarbete med andra människor, du ska uppskatta arbete i skolmiljön och vi ställer stora krav på hur vi bemöter varandra och vi värnar våra elevers trivsel och trygghet. För tjänsten krävs B-körkort, då resor ingår i arbetet. Anställning och placering Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Då säkerhet är en viktig del av verksamheten genomförs bakgrundskontroller och säkerhetsintervjuer inför en eventuell anställning. Du rapporterar direkt till VD, som även är din närmsta chef. Placering är möjlig på något av våra sex kontor Kalmar, Ingelstad, Gamleby eller Bräkne-Hoby. Vi erbjuder På Hushållningssällskapet får du möjlighet att utvecklas, ditt arbete präglas av frihet under ansvar samtidigt som du är med och bidrar till den gröna sektorns utveckling och en levande landsbygd. Du får möjlighet att arbeta med breda och varierande uppgifter, samtidigt som du får stöd och resurser för att lyckas i din roll. Vi erbjuder också flexibla arbetsmöjligheter, kompetensutveckling och friskvård i form av friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Sista ansökningsdatum Sista ansökningsdag är 2025-04-15. Urval kommer att ske löpande under ansökningsperioden så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta VD Paul Robertson telefon 070-524 27 02 eller epost [email protected] Välkommen med din ansökan! Hushållningssällskapet Kalmar Kronoberg Blekinge Kunskap för landets framtid är vårt löfte. Vi är ett av 15 fristående Hushållningssällskap med målet att främja landsbygdens utveckling. Hushållningssällskapet är en oberoende, icke vinstdrivande organisation som verkar för kunskap, forskning och utveckling av landsbygdens gröna näringar och en ökad försörjningsgrad inom svenska livsmedel. Vi är en medlemsstyrd organisation vilket innebär att det är våra medlemmars behov som utgör ryggraden i vår verksamhet. Hushållningssällskapet Kalmar Kronoberg Blekinge består av ca 250 medarbetare som är utspridda på sex olika kontor och skolor. Detta gör att vi kan söka kompetenser över en stor del av landet och erbjuda arbetsmöjligheter i tre olika län. Läs gärna mer om vår verksamhet på www.hushallningssallskapet.se

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Rekryterare till en myndighetskund i Stockholm!
Devotum AB
Personal- och HR-specialister

För vår kunds räkning söker vi just nu en rekryterare till ett konsultuppdrag i stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-04-28 och pågå till och med 2026-04-24. Om uppdraget Som rekryterare hos vår kund driver du hela rekryteringsprocessen från start till mål med ett konsultativt förhållningssätt. Vår kund rekryterar kompetensbaserat, vilket innebär att objektivitet och rättvis bedömning är centralt i arbetet. Testerna MAP och Matrigma är viktiga verktyg som används genom hela rekryteringsprocessen för att säkerställa välgrundade urvalsbeslut. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Driva rekryteringsprocessen enligt kompetensbaserad metodik, från kravprofil till anställning. Arbeta aktivt med search av kandidater via LinkedIn Recruiter. Säkerställa att tester används som en integrerad del av urvalsprocessen för att skapa träffsäkra beslut. Stötta rekryterande chefer genom tydlig kommunikation och rådgivning samt guida dem i kompetensbaserade intervjuer. Bidra till utvecklingen av kundens arbetssätt. Fungera som en ambassadör för kundens arbetsgivarlöfte (EVP) och säkerställa en positiv kandidatupplevelse. Hos vår kund är rekrytering ett samarbete. Du arbetar självständigt i dina processer i nära samarbete med rekryterande chefer, samtidigt som du är en del av ett engagerat och sammansvetsat team där samarbete och lärande står i fokus. Du får möjlighet att utvecklas i en samhällsviktig organisation med en bredd av rekryteringsuppdrag inom infrastruktur, IT, teknik och andra områden. Den här rollen kommer att ha ett extra fokus på rekrytering till kundens projektverksamhet, med roller som projektledare, projekteringsledare, tekniskt sakkunniga och andra tjänster inom ramen för deras infrastrukturprojekt. Övrigt: Start: 28 april 2025 Slut: 24 april 2025 Omfattning: heltid Placering: Stockholm Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet i rollen som rekryterare/ TA Minst två (2) antal års arbetslivserfarenhet av att ingå i en intern rekryteringsfunktion/ -team i större verksamhet (+500 anställda) Minst tre (3) års erfarenhet av att ha arbetat praktiskt med alla delar i rekryteringsprocessen inklusive search i rollen som rekryterare Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av att självständigt driva kompetensbaserade rekryteringsprocesser med stöd av tester i urvalsarbete. Minst tre (3) års erfarenhet av LinkedIn Recruiter med search Konsulten ska vara certifierad testanvändare i Assessios tester MAP & Matrigma. Certifieringen ska vara genomförd innan uppdragsstart Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av rekrytering i rollen som rekryterare i en intern rekryteringsfunktion i en större verksamhet (+500 anställda) Yrkesutbildning eller högskoleutbildning inom HR, rekrytering eller motsvarande relevant område. Minst ett (1) tidigare uppdrag av att hålla i workshops/ utbildning inom rekytering för chefer Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-7108200 Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025