Projektplanerare som vill forma kollektivtrafikens framtid - Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Planerare och utredare m.fl.

Vill du vara med och bidra till framtidens kollektivtrafik i Stockholm? Vi söker dig som brinner för projektplanering och vill ta en central roll i att utveckla tunnelbanesystemet – ett uppdrag med stor samhällsnytta! Om uppdragetDu kommer att arbeta som tidplanerare inom en sektion som driver och uppgraderar tunnelbanans infrastruktur. I teamet Planering & Stöd stöttar du projektledare i tidplanearbetet för sektionens projekt inom områden som spårfordon, depåer, trafikstyrning och elförsörjning. Din roll är att ta fram, analysera och följa upp tidplaner – ett av projektens viktigaste styrverktyg. Du arbetar både övergripande och på detaljnivå, i nära samverkan med projektorganisation, leverantörer och andra enheter. Ditt uppdrag i korthet Skapa och hålla uppdaterade tidplaner i projektens alla faser. Analysera, kontrollera och föreslå justeringar i planering. Samordna mellan projekt och intressenter. Bidra till struktur, transparens och framdrift i investeringsprojekten. Arbeta utifrån tydliga värderingar: öppenhet, kompetens, pålitlighet och samverkan. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Högskole- eller YH-utbildning inom samhällsbyggnad eller annat relevant område Minst 4 års erfarenhet av tidplanering i komplexa investeringsprojekt med inriktning bygg, infrastruktur eller system. Djup kunskap i produktions- och projektplanering, gärna med verktyg som MS Project, Primavera eller liknande. Erfarenhet av att ta fram, följa upp och revidera detaljerade produktionstidplaner. Vana att arbeta med samhällsnyttiga projekt i tekniska miljöer Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av: Offentlig sektor och infrastrukturprojekt Systemstöd som Antura eller motsvarande Verksamhetsutveckling kopplad till planeringsprocesser Vem är du? Du är en analytisk och strukturerad person med hög integritet. Du har förmågan att skapa samsyn i komplexa sammanhang och kommunicerar tydligt med olika typer av intressenter. Du trivs i en stödjande roll där din insats gör skillnad för helheten. Praktisk information: Uppdragsperiod: 1 maj 2025 -30 april 2026 (möjlighet till förlängning finns) Omfattning: Heltid (40 timmar/vecka) Placering: Stockholm med möjlighet till viss distansarbete Sista ansökningsdag: 7 april 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
HR Business Partner till konsultuppdrag med start i juni
People Experience AB
Personal- och HR-specialister

Om uppdraget och dig vi söker Till vår spännande kund i centrala Stockholm, söker vi nu en konsultativ, handlingskraftig och affärsdriven HR Business Partner till ett konsultuppdrag på 100 % som startar i juni och pågår ca 12 månader. Kunden har en hybrid arbetsmodell där du förväntas vara på kontoret 3 dagar i veckan. Uppdraget passar perfekt för dig som trivs med bredden inom HR och söker en operativ, affärsnära och konsultativ HR-roll. Uppdraget är en klassisk HRBP roll där du stöttar chefer och medarbetare brett i alla delar inom HR. Du kommer ingå i en mindre People organisation på totalt 3 personer. Kunden är i en föränderlig fas och du kommer till din rätt om du gillar förändring, affärer och att driva projekt. Vi söker dig som är driven, kommunikativ och prestigelös med 5-8 års erfarenhet av en liknande roll. Du kommer att fokusera mycket på förändringsledning, digitalisering, kompensationer/C&B, lönetransparensdirektivet, projektledning och att arbeta nära affären. Exempel på arbetsuppgifter Ge konsultativt affärsdrivet HR stöd inom hela HR scopet Arbeta aktivt med förändringsledning Arbeta med kompensationer/C&B Leda HR relaterade projekt Planera och stärka arbetet med framtida kompetenser/ TA strategier Arbetsmiljö och arbetsrätt Lättare fackliga förhandlingar Vi ser gärna att du har erfarenhet av Tidigare roll som HRBP, HR Specialist, HR Generalist eller People Partner i 5-8 år Businessdriven HR konsultation till senior/mid stakeholders Att arbeta med kompensationer och förmåner (C&B) Lättare fackliga förhandlingar TA strategier Förändringsledning För att passa bra in i uppdraget ser vi gärna att du är en stark kommunikatör och en tydlig teamplayer. Vidare bör du vara affärsorienterad och prestigelös. Vi kommer intervjua kandidater under de kommande två veckorna och intervjuer med kunden förväntas vara vecka 15. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Finsktalande HR Advisor
The Place AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker efter en finsktalande HR Advisor till en av våra uppskattade kunder i Stockholm. I rollen kommer du att arbeta i ett HR-team på ett internationellt bolag och samarbeta med kollegor placerade i hela Norden. Du kommer att sköta HR-relaterade processer och rutiner för Finland. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på The Place men arbetar hos vårt kundföretag. Arbetstiderna är 08:00–17:00, och du utgår från kontoret med möjlighet till distansarbete cirka 2 dagar i veckan. Vi söker dig som kan starta omgående, och uppdraget löper initialt i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter I rollen som HR Advisor kommer du att: Driva arbetsrättsliga frågor för Finland Ha kontakt med finska arbetsgivarorganisationen och finska myndigheter Medverka i lokala förhandlingar med företagets fackliga representanter Delta i olika HR-relaterade projekt Stötta payroll team i samband med lönekörningar Hantera förmåner och frågor gällande anställningar, kollektivavtal mm Supporta vid onboarding och offboarding av finska medarbetare Ha kontakt med företagshälsovård och administrera personaldata Kvalifikationer För att passa in och lättats kunna ta dig an rollen ser vi att du har följande bakgrund: Flytande kunskaper i Finska, Engelska och Svenska God arbetslivserfarenhet från en likande roll inom HR God data- och systemvana Meriterande Goda kunskaper kring arbetsrättsliga lagar och regler i Finland Goda kunskaper inom löneadministration Har en relevant utbildning inom HR eller liknade Vem är du? Du är intresserad av människor och van att arbeta i en liknade position med många kontaktytor där det krävs noggrannhet och struktur. Du är ansvarstagande, pålitlig och noga med att följa deadlines. Vidare är du lösningsfokuserad, prestigelös och är duktig på att kommunicera. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag då vi behandlar ansökningar löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Kundservicehandläggare inom byggbranschen, provanställning 80%, start om...
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 6 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! Vi letar efter dig som talar både norska och svenska. I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i norska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu Care NordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Servicedriven Rese- och boendeagent till Bonliva - vikariat
Bonliva AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

SERVICEDRIVEN RESE- OCH BOENDEAGENT TILL BONLIVA Är du den i sällskapet som alltid hittar de smidigaste resorna och det perfekta boendet med gångavstånd till alla sevärdheter? Gillar du att planera, budgetera och strukturera upp resor och boenden – och vill använda den talangen för att göra verklig skillnad? Då är den här rollen perfekt för dig! Vi söker en Rese- och boendeagent till vårt supportteam. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa att våra konsulter inom vård, skola och omsorg får en smidig och professionell bemanningsupplevelse. Hos oss är du som person viktigare än exakt vilka erfarenheter du har, men vi ser gärna att du är lösningsorienterad, proaktiv och ansvarsfull – precis som vi! Tjänsten är ett vikariat till och med 1 september 2026, med möjlighet till förlängning. ÄR DU EN FÖRBÄTTRARE? För att trivas hos oss tror vi att du: Är serviceinriktad och gillar att skapa smidiga lösningar. Trivs i ett högt tempo och har en god förmåga att strukturera ditt arbete. Har mycket god kommunikation, både i skrift och tal. Är självständig och ansvarstagande, men också en naturlig teamplayer. Trivs i en föränderlig miljö, där du är med och driver förbättringar. KORT OM ROLLEN Som Rese- och boendeagent är du en central del av supportteamet och bemanningsenhetens högra hand. Du ansvarar för att våra konsulter, både i Sverige och Norge, får Nordens bästa service under hela bemanningsprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Bokning och hantering av boenden och resor, inklusive avtal. Förhandling med potentiella samarbetspartners inom området. Stöd till bemanningsteamet i administrativa frågor. Du drivs av att hålla ordning, är skicklig på både ord och siffror och motiveras av att ge bästa möjliga service. FORMELLA ÖNSKEMÅL Erfarenhet av serviceyrken och/eller administrativa roller. Meriterande med yrkes- eller högskoleutbildning inom resebranschen, service, ekonomi – särskilt om du har en bakgrund som resekonsult. Stark problemlösningsförmåga och ett öga för detaljer. Men viktigast av allt – vi söker någon med rätt driv och engagemang! UTVECKLINGSMÖJLIGHETER Bonliva växer snabbt och har bland annat utnämnts till Mästargasell av Dagens Industri. Vi ser tillväxten som en möjlighet för våra medarbetare att växa med oss, och vi lyssnar gärna in dina karriärdrömmar. VAD VI ERBJUDER DIG En spännande roll i ett expansivt bolag. En omtänksam arbetsplats med långsiktiga utvecklingsmöjligheter. Tillgång till personalgym, friskvård och gemensamma träningspass. AW:s, aktiviteter och en arbetsmiljö där vi har roligt tillsammans! URVALSPROCESSEN Urval sker löpande, så var snabb med din ansökan! Vi går igenom ansökningar löpande och kommer att påbörja intervjuer så snart som möjligt. I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en längre personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen. Inför anställning tar vi även alltid referenser. DETALJER OM TJÄNSTEN Period: Vikariat till och med 1 september 2026 (med möjlighet till förlängning). Arbetstid: 08:00–17:00 med en timmes flextid. Placering: Stockholm. Omfattning: Heltid. OM BONLIVA Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård, skola och omsorg. Vi har hjälpt över 4000 konsulter att hitta uppdrag och har verksamhet i både Sverige och Norge. ANSÖKAN & KONTAKT Skicka in din ansökan via ansökningsformuläret. Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot att träffa dig!

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Senior Legal Counsel

The opportunity Hitachi Energy is looking for a Senior Legal Counsel for the legal entity in Sweden to further strengthen Hitachi Energy’s global legal team by providing legal advice to business units in Sweden, primarily for Hitachi Energy´s Grid Integration business unit with focus on high value complex tenders and projects in HVDC business (i.e. HVDC Interconnectors and offshore wind connections). As Senior Legal Counsel, you will bring your legal know-how to diverse tasks, and ensure all contractual activities are executed in accordance with the relevant regulations and instructions as well as local statutory provisions. Reporting to the Head of Legal HVDC & PGQS Europe, the successful candidate will advise business units on wide range of legal and integrity topics. The preferred working location for this role is Västerås, Sweden, with the possibility to work in hybrid model. The role may require some domestic and overseas travelling occasionally. “We are proud of our history and are now focusing on the future. As the world is changing you as a Senior Legal Counsel will be able to support the energy transition to a sustainable energy future for all. We are very much looking forward for you to joining us in this journey.”- Christophe Barwig, Head of Legal HVDC & GPQS Europe. How you’ll make an impact Meeting with customers, partners and suppliers, negotiating contract terms (including framework agreements and partnership/consortium agreements) in collaboration with relevant business stakeholders, also to drive the development of different business models particularly with regard to high value complex tenders and projects. Working as a trusted business partner. Identifying legal issues of concern to the business and proactively developing effective legal strategies, mitigation actions and practical solutions in support of business activities. Contributing to the preparation of tender submissions by in particular review of tender documents, identification of risks, drafting of deviations and participation in risk reviews relating to the respective project. Collaboration with local and global legal as well as interdisciplinary teams. Promoting dispute avoidance and managing disputes and litigations with internal and external stakeholders, including liaising, where necessary, with external law firms and experts. Ensuring compliance with the applicable laws and regulations as well as internal processes, regulations and guidelines in various fields. Contributing to the development of guidelines and directives and assisting with their implementation. Supporting the implementation of the Code of Ethic and Business Conduct and assisting the resolution of integrity-related issues and other actions and assisting the resolution of integrity-related issues and other actions. Training of Company employees in all legal and integrity matters. Your Background University Law Degree from Swedish university. Extensive experience as a lawyer relating to grid system or major utilities construction/ engineering projects with a successful track record of handling complex international corporate and commercial transactions as well as significant claims and litigations. Knowledge of governmental and commercial regulations and practices, working knowledge of FIDIC and offshore contracts. Proven communication, drafting of contracts and negotiation skills; strong interpersonal skills including team spirit. Committed, business-minded and solution oriented; strong decision-making capability as well as ability to influence at all levels. Ability to travel. Proficiency in Swedish and English; proficiency in other European languages is a plus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More information: Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Christophe Barwig, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer:  Mikael Hjort, +46 107-38 25 73; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 10 7387043; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected].

21 mars 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänst och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska. Vi söker dig som: Är social och noggrann Har en tekniskt intresse Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025