Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Administratör 70% I din roll som administratör kommer du att arbeta som spindeln i nätet då du fungerar som ett stöd mot anställda och förtroendevalda i Vinberg-Ljungby, Morup och Stafsinge församlingar. I dina arbetsuppgifter ingår olika former av administration till exempel bokningar av begravning, dop, vigsel, lokaler samt intern och extern information och kommunikation. Till viss del innehåller tjänsten även dokumenthantering, arkivering, diarieföring. Vidare kommer du att ansvara för expeditionen och vara sekreterare till församlingsrådet i Vinberg-Ljungby. Arbete kan komma att ske kvällstid. Tjänsten är till för dig som har erfarenhet av att arbeta som administratör, informatör, kommunikatör eller liknande administrativa tjänster. Du delar Svenska kyrkans värderingar och är medlem i Svenska kyrkan. Vidare ser vi att du kommunicerar med lätthet i tal och i skrift. Dina IT-kunskaper är goda och du besitter betydande erfarenhet av att arbeta med olika IT-stöd. Som person är du ordningsam och serviceminded. Du behöver ha förmågan att arbeta mot deadlines, kunna behålla fokus då du hanterar ett ständigt flöde av uppgifter och samtal. Är du kommunikativ, besitter mycket god samarbetsförmåga och har lätt för att lära känna såväl nya rutiner som människor kommer du att trivas i rollen. Sista ansökningsdag 27 juli. Vi kommer att hålla intervjuer för tjänsten torsdagen den 31 juli. Tillträdesdag måndag den 8 september eller enligt överenskommelse. Vikariatet avslutas 10 mars 2026. Välkommen med din ansökan!
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Är du en varm, lösningsorienterad och serviceinriktad person som älskar att skapa en välkomnande atmosfär? Nu har du chansen att bli en viktig del av ett globalt team som brinner för att skapa en inspirerande arbetsmiljö. Vår kund är ett globalt techbolag där innovation, kreativitet och rytmen i vardagen går hand i hand! OM TJÄNSTEN Vi söker en Hospitality Concierge för vår kunds räkning till deras kontor i Stockholm för ett konsultuppdrag med start snarast, då vår nuvarande kollega går på föräldraledighet till november 2026. Tjänsten är på heltid, måndag till fredag, och du kommer att arbeta på plats. Som Hospitality Concierge är du den första personen våra medarbetare och besökare möter – oavsett om det är deras första dag eller en vanlig tisdag. Du spelar en nyckelroll i att skapa en positiv och minnesvärd upplevelse varje dag. Du erbjuds - En dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där du får vara med och forma arbetsplatsupplevelsen. - Möjlighet att arbeta i ett globalt team med högt engagemang och stark teamkänsla. - Ett uppdrag där du verkligen gör skillnad – varje dag. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Skapa en varm och professionell välkomstupplevelse för alla som kliver in genom dörren. * Hantera receptionens dagliga rutiner, intern kommunikation och administration. * Stötta interna event och hjälpa till med logistik och uppsättning vid behov. * Hålla koll på interna kommunikationskanaler (Slack) och ärendehanteringssystem (Jira). * Säkerställa att kontorsmiljön – inklusive mötesrum och gemensamma ytor – alltid är i toppskick. * Koordinera med leverantörer och följa upp serviceavtal kopplade till receptionen. * Ansvara för rumsbokningar och gästservice. * Bidra till kvalitetskontroller och förbättringsinitiativ inom vår hospitalitytjänst. VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av reception, kundservice eller liknande roll. - Är självgående, strukturerad och har ett öga för detaljer. - Trivs i en snabbföränderlig miljö där samarbete och kommunikation är A och O. - Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Vår klient
Does your heart beat a little extra for books, problem-solving and customer experience? Are you a “people person” who’s passionate about giving customers the best possible service and like to familiarize yourself with problem solving? Do you have a good understanding of the Finnish market as well as communicate fluently in Finnish? Great! Then keep reading why this temporary position may be the perfect opportunity for you! OM TJÄNSTEN Currently, our BookBeats's support team consists of a mixture of German, Swedish, Polish, Dutch, Danish, and Finnish speaking support agents who work together to provide the best possible service to the users of the audiobook platform. The need is long-term and the passes are placed mainly during the day during Monday - Sunday. The role is flexible as you can work from wherever you want and is therfore not tied to an office. As Customer Support, you are expected to be available to work at least 20 hours/week. As a consultant for Academic Work, we offer great opportunities for you to grow professionally, build your network and create valuable contacts for the future. Read more about our consulting offer. As customer support, you will primarily answer Swedish customers' questions in our customer's web-based support system. These can be questions about how the service works, technical problems, account settings, sales questions, etc. To help you, you have ready-made email templates for the most common questions that you can use as a basis in your feedback to the customer. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Respond to customer inquiries via phone, email, and chat * Provide accurate and helpful information about products and services * Resolve customer complaints and issues * Escalate complex issues to the appropriate team VI SÖKER DIG SOM - Are a student at post-secondary level and have at least one and a half years left in your studies - Has previous experience in customer service and administrative work - Has very good knowledge of Finish and English, both spoken and written - Are available for working 20h/w between monday-sunday It is also highly meritorious: * If you speak and write freely in Swedish, German or Danish. If you have knowledge of other languages (Finnish, Dutch and Polish), this is also an advantage As a person, you are interested in literature and good at expressing yourself in writing. You are curious about learning how things work and have a good sense of customer service and customer service. As the work is independent, it is also required that you have good problem-solving skills, are communicative and dare to take your own initiative. Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i tyska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i vår kunds supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består vår kunds supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till vår kunds användare. Vår kund som är en välkänd ljudboksplattform växer och behöver utöka den tyska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du är tillgänglig för att jobba minst 20h/v. Som kundsupport kommer du främst att svara på tyska, svenska och engelska kunders frågor i vår kunds webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av studier alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Har möjlighet att arbeta minst 20 h /veckan - Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete - Har mycket goda kunskaper i tyska, svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk Det är meriterande om du har * Har tidigare erfarenhet av kundservice och administrativt arbete * Har mycket goda kunskaper i polska, finska, danska, och/eller norska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i tyska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i BookBeats supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består BookBeats supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till BookBeats användare. BookBeat växer och behöver utöka den tyska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. Som kundsupport kommer du främst att svara på tyska, svenska, och engelska kunders frågor i BookBeats webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av studier alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Har möjlighet att arbeta minst 20 h /veckan - Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete - Har mycket goda kunskaper i tyska, svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk Det är meriterande om du har - ar tidigare erfarenhet av kundservice och administrativt arbete - Har mycket goda kunskaper i polska, finska, danska, och/eller norska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Högskolan i Borås erbjuder mer än bara ett jobb – här är du med och påverkar och bidrar till utveckling. Vi vill att du ska må bra både på och utanför jobbet. Därför erbjuder vi bland annat flexibla arbetstider, ett generöst semesteravtal och bra villkor vid föräldraledighet. Det finns även möjlighet till internationell kompetensutveckling genom studier eller praktik utomlands. Med vårt centrala läge har du nära till stadens utbud och goda pendlingsmöjligheter. Välkommen till oss på avdelningen Kommunikation! Dina arbetsuppgifter Som kommunikatör med inriktning mot varumärke jobbar du framför allt med ett av våra starka dottervarumärken: Textilhögskolan. Du arbetar i nära samarbete med den kommunikationsansvariga kommunikatören vid Akademin för textil, teknik och ekonomi. Du kommer främst att arbeta praktiskt med att producera material som nyhetsbrev, affischer, broschyrer, skriva nyheter och webbtexter samt skapa content för sociala medier och på webben. Du förväntas vara uppdaterad inom sociala medier och har ett nära samarbete med kollegor på avdelningen Kommunikation. I arbetsuppgifterna ingår även att planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser samt stödja verksamheten i frågor som rör marknadsföring och varumärkesarbete. Dina kvalifikationer För att vara aktuell för anställningen behöver du ha några års erfarenhet som kommunikatör eller marknadsförare. Du ska ha en högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap, marknadskommunikation, PR och varumärke, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Det är också ett krav att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Utöver den formella utbildningen förväntas du ha praktisk erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har även arbetat med sociala medier och har relevant kunskap inom varumärke och strategisk kommunikation. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och vi söker dig som kan arbeta självständigt, är lösningsorienterad och strukturerad med förmåga att organisera ditt arbete väl. Du är samarbetsinriktad och har ett tillmötesgående förhållningssätt. Meriterande: • Arbete med varumärkesstrategi • Adobe CS Din anställning Vikariat på heltid, som längst till och med 30 november 2026. Tillträde 1 oktober 2025 eller enligt överenskommelse. Placeringsort Borås. Diarienummer: PA2025/117 Så här ansöker du Välkommen med din kompletta ansökan inklusive diarienummer och bilagor via vårt rekryteringssystem senast 10 augusti. Guide för hur du ansöker i vårt rekryteringssystem och bilagor som ska bifogas Högskolan i Borås uppmuntrar ansökningar från personer med varierande bakgrunder, erfarenheter och synsätt eftersom detta berikar och stärker vår verksamhet. Vi eftersträvar jämn könsfördelning hos medarbetarna och värdesätter mångfald i verksamheten. Vill du veta mer? Intervjuer sker på plats i Borås den 26 och 27 augusti. Högskolan i Borås är en statlig myndighet vilket innebär att du får särskilda förmåner, generös semester och en förmånlig tjänstepension. Förmåner för anställda Jobba hos oss Kontakta nedanstående personer om du vill veta mer. Observera att våra kontaktpersoner kan vara svåra att nå under sommaren på grund av semester. Vi återkopplar så snart vi kan och tackar för ditt tålamod! Jennifer Tydén, rekryterande chef. Facklig företrädare för Saco-S är Klas Håkan Alm som nås via högskolans växel tfn 033-435 40 00. Facklig företrädare för OFR/S nås via [email protected]. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag och annonsförsäljare i samband med denna rekrytering.
Revikonsult Revisionsbyrå som finns i Helsingborg söker nu en auktoriserad revisor. Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid och tillträdesdatum kan anpassas till din nuvarande uppsägningstid. Är du en driven auktoriserad revisor som nu vill ta nästa steg i din karriär? För rätt person erbjuder vi en unik möjlighet att kunna bli framtida delägare i vårt bolag. Vi är en väletablerad och långsiktig revisionsbyrå med stort kundfokus och gedigen kompetens. Vi har funnits på marknaden i över 40 år. Revikonsult Revisionsbyrå erbjuder ett brett utbud av tjänster inom revision, rådgivning och redovisning. Vi har en stabil kundbas av framgångsrika små till medelstora företag som består av både svenska och internationella bolag. Vår kultur präglas av kundorientering, samarbete och utveckling. I Sverige samarbetar vi med andra revisionsbyråer via Sverev. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer. Om tjänsten Som auktoriserad revisor hos oss kommer du att ha ett nära samarbete med våra kunder, du kommer att arbeta både i en självständig roll och även i team med erfarna kollegor. Revikonsult Revisionsbyrå kännetecknas av korta beslutsvägar, en hög ambitionsnivå och professionalism. Bakgrunden till rekryteringen är en framtida pensionsavgång där det finns möjlighet att ärva en kundstock. Vi har en god tillströmning av nya kunder varför du inte behöver lägga mycket tid på marknadsföring och försäljning. Revikonsult Revisionsbyrå erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö. Samtidigt värnar vi om en bra balans mellan arbete och fritid både under högsäsongen och under övriga delar av året. Vem är du? Vi söker dig som är auktoriserad revisor du har ambitionen att bli delägare och vill bidra till företagets utveckling och tillväxt. För att vara framgångsrik i vårt team tror vi att du har ett affärssinne och ett tydligt kundfokus. Som person är du engagerad och ansvarstagande med god förmåga att arbeta självständigt. Samtidigt trivs du med att jobba i team samt har god kommunikations- och ledarskapsförmåga. Du är också förtroendeingivande och relationsskapande. Du pratar och skriver svenska obehindrat. Du har också minst normalgoda kunskaper i engelska. Tjänsten förutsätter att du har ett IT-intresse och goda kunskaper i Office-paketet. Vid rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat. Tjänsten kräver körkort B. Om verksamheten Revikonsult Revisionsbyrås affärsidé är att med hög kompetens och service, tillhandahålla kvalitetsgranskad revision, redovisning och rådgivning som ger mervärde och skapar trygghet i små och medelstora företag. Revikonsult bildades i slutet av 1980-talet. Vi är för närvarande 10 medarbetare, varav tre är auktoriserade revisorer och en auktoriserad redovisningskonsult. Revikonsults kunder är mindre och medelstora familjeföretag men även stora företag, föreningar och organisationer finns bland våra kunder. Alla företagsformer och branscher är representerade. Revikonsult Revisionsbyrå är ett av Revisorsnämnden registrerat revisionsbolag. Auktoriserade revisorer samt auktoriserade redovisningskonsulter i Revikonsults Revisionsbyrå har erhållit sina yrkestitlar i Sverige. De kvalificerade medarbetarna är medlemmar i FAR. Vi ingår i SVEREV. Läs mer om verksamheten på https://revikonsult.se/
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Välj ett jobb för att visa detaljer