Vill du vara med och skapa verklig förändring i människors liv? Vi på Yrkescentrum söker en engagerad Jobbcoachsom vill matcha våra deltagare ut mot arbete eller utbildning inom Arbetsförmedlingens tjänst rusta och matcha 2. Vi söker en person som har lätt för att knyta kontakter, som har mycket driv och engagemang och som arbetar resultatinriktat. Viktigt för tjänsten: Kommunikativ förmåga: Du har lätt för att knyta kontakter Du är kommunikativ, övertygande och trygg i möten med människor. Du bygger förtroende och nätverk med både deltagare, företagskontakteroch kollegor Du skriver och talar flytande svenska Service och affärsfokus: Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta med höga kvalitetsstandarder. Du tillämpar Yrkescentrums metoder och arbetssätt för att säkerställa en hög kvalitet på tjänsten. Du är noggrann och strukturerad när det gäller att följa upp deltagarnas utveckling och säkerställa att de får rätt stöd för att nå sina mål. Du har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade program så som ordbehandlings- och presentationsverktyg, epost och internet. Struktur: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus och levererar alltid med kvalitet. Du är självgående och har ett starkt driv att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling. Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra deltagare att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens. Därefter jobbar vi med att finnamöjligheter som passar den enskilda individen- oavsett om det gäller jobb eller utbildning. Företagskontakter är en viktig del i matchningen och du behöver kunna utveckla och vårda kontakter med arbetsgivare och utbildningsanordnare. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra individuella möten med deltagare för att stötta och vägledadem iderasprocesser. Noggrant och korrekt sköta dokumentation kringindividens utveckling. Hantera administration, planering och säkerställa leverans av hög kvalitet. Utveckla befintliga kundkontakter och aktivt bearbeta nya företagskontakter. Planera och genomföra föreläsningar och workshops. Du kommer att arbeta som ensam ansvarigjobbcoach på vårt kontor men ingår i ett hjälpsamt och stöttande team av jobbcoacherpå Yrkescentrums övriga kontor. I rollen som jobbcoach bidrar du konkret till individens utveckling samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för tjänsten. Ansökningar som inte uppfyller kompetenskraven kommer inte att hanteras utan avvisas direkt. Kompetenskrav Du har minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Anställningsvillkor: Tjänsten är på 50%, med arbetstid mån-fre. Inget distansarbete. Tillträde omgående. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Om tjänstenSom konsult inom kundreskontra blir du en viktig del av våra kunders ekonomiavdelning. I denna roll ansvarar du för att hantera kundbetalningar, avstämningar och rapportering. Du bidrar också till att skapa och upprätthålla en effektiv och korrekt reskontrahantering som ger en smidig upplevelse för både kunder och kollegor. Dina framtida arbetsuppgifterI rollen som konsult inom kundreskontra kommer du att: Säkerställa korrekt hantering av kundfakturor och inbetalningar i företagets ekonomisystem. Följa upp förfallna fakturor och skicka påminnelser för att säkerställa att betalningar sker enligt överenskomna villkor. Utföra löpande avstämningar mellan reskontra och huvudbok för att upprätthålla korrekt bokföring. Kommunicera med kunder för att hantera frågor, betalningsavvikelser och skapa goda kundrelationer. Skapa rapporter och analyser relaterade till kundbetalningar och kundreskontra. Bidra till att förbättra och effektivisera processer inom kundreskontrahantering. Dokumentera och arkivera relevanta kundfakturor och betalningsunderlag. Vi söker dig somÄr en erfaren ekonom med starka färdigheter inom kundreskontra och administration. Du behöver vara noggrann, självgående och serviceinriktad för att passa in i rollen. Krav Minst 3 månaderserfarenhet av ekonomiarbete. Flytande svenska i tal och skrift. God vana av att arbeta i ekonomisystem. Meriterande Erfarenhet av Dynamics. Du har ett öga för detaljer och är strukturerad i ditt arbetssätt. Som person trivs du med att ge förstklassig service och att arbeta självständigt, samtidigt som du har en vilja att bidra till teamets framgång. Övrig information Start: Omgående, högst inom en månad. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid (100 %). Anställningsform: Konsultuppdrag på minst tre månader med möjlighet till förlängning. Sök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande! En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Nu söker vi receptionister till framtida uppdrag! Vi letar efter personer som vill utvecklas i rollen som receptionisttillsammans med oss och våra kunder. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Uppdragen kan vara både hel- och deltid. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats!VEM ÄR DU SOM SÖKER?Vi letar efter dig som har erfarenhet från rollen som receptionist eller liknande roll.Du trivs med att vara i en social roll och har en passion för att leverera service. Du är självgående, har lätt för att kommunicera med andra samt orädd att anta nya utmaningar. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull. Du har förmågan att se vad som behöver göras på många ställen samtidigt och kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Du har god datorvana och kunskaper i samtliga delar av Officepaketet Meriterande om du arbetat i hotellbranschen. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult för projektstödsfunktion till en kund i Stockholm!. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 14-feb-2025 och pågå till och med 16-feb-2026. Om uppdragetVi söker en konsult för projektstödsfunktion till vår kund i Stockholm! Som konsult i denna roll ansvarar du för att samordna olika delar av projektet och ge stöd till projektledarna i planering, genomförande och uppföljning. Du genomför analyser av planerad projektprestation i förhållande till faktisk prestation, under ledning av projektledaren eller projektets planerings- och kontrollchef.I rollen ingår även att förbereda material och assistera vid projektgranskningar, uppdatera projektkostnadsjusteringar som godkänts av projektledaren och controllern i SAP eller andra projektkontrollsystem samt övervaka, kontrollera och hantera faktureringsförfrågningar i enlighet med instruktioner från projektledaren. Rollen kräver en strukturerad arbetsmetod, ett starkt administrativt fokus och en förmåga att samarbeta effektivt i projektmiljöer. Arbetsuppgifterna kan inkludera: Dokumenthantering Inköpsadministration/fakturering Projektuppföljningsuppgifter (t.ex. tidrapportering, tidsplanering) Stöd med att uppdatera instruktioner och mallar Övrigt:Start: 17-feb-2025Slut: 16-feb-2026Omfattning: heltidPlacering: StockholmAnställningsform:Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om digVi söker dig som har erfarenhet av stöd- och administrativa uppgifter, helst inom en producerande och/eller systemlevererande projektverksamhet. Vidare ser vi att du har erfarenhet av SAP och dokumenthanteringssystem. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00 Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Om tjänsten Conlega har kontor i Norrköping och Stockholm och i denna roll kommer du att arbeta med allt från löpande bokföring, kompletta bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Conlega arbetar med flera externa bolag och som redovisningskonsult kommer du att axla rollen som partner för de bolag du arbetar med och stötta dem i deras redovisnings samt faktureringsbehov. I rollen kommer du att arbeta i ett mindre team med erfarna kollegor. För att lyckas i rollen krävs det att du har gedigen kunskap inom området och är självgående i arbetsuppgifterna. Du kommer få möjlighet till stor utveckling inom företaget. Du erbjuds: Utvecklingsmöjligheter i din roll inom ett växande bolag En flexibel arbetsplats med högt i tak Möjligheter att implementera nya idéer och visioner i ditt arbete Goda förmåner Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter i rollen som redovisningskonsult innebär att bli ansvarig för redovisning, bokföring, bokslut, deklarationer och fakturering. Tjänsten innefattar även att: Ansvara för den yttersta kommunikationen med kunder Arbeta med löpande redovisning Arbeta med bokslut och årsredovisningar Tjänsten passar dig som har en stabil grund inom redovisningsekonomi men vill utveckla din kunskap i en ansvarsfylld roll på ett roligt företag. Vi söker dig som Har flera års erfarenhet som redovisningsekonom/redovisningskonsult Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har mycket goda datorkunskaper i Excel Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare. Placering: Stockholm I denna rekrytering samarbetar Conlega med XLNT Talent och vid eventuella frågor kring rollen når du rekryteringskonsult Robin Ring på [email protected]
Vill du vara med och skapa verklig förändring i människors liv? Vi på Yrkescentrum söker en engagerad Rekryterare med säljerfarenhettill vårt team i Malmö. Vi söker en person som har lätt för att knyta kontakter, som harmycket driv och engagemang ochsom vill arbeta med rekrytering. Viktigt för tjänsten: Kommunikativ förmåga: Du har lätt för att knyta kontakter Du är kommunikativ, övertygande och trygg i kundmöten. Du bygger förtroende och nätverk med både kunder och kollegor. Säljerfarenhet: Du har tidigare erfarenhet av försäljning/rekrytering och vet vikten av att tänka lösningsorienterat. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot höga kvalitetsstandarder. Service och affärsfokus: Du är lyhörd och sätter kundens behov i centrum. Du tillämpa Yrkescentrums metoder och arbetssätt för att säkerställa hög kvalitet på tjänsten. Du är noggrann och strukturerad när det gäller att följa upp deltagarnas utveckling och säkerställa att de får rätt stöd för att nå sina mål. Har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade program så som ordbehandlings- och presentationsverktyg, epost och internet. Struktur: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus och levererar alltid med kvalitet. Du är självgående och har ett starkt driv att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling. Du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Yrkescentrum arbetar enligt strukturerad modell med fokus på ny sysselsättning till våra deltagare.Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra sökande att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla befintliga kundkontakter och aktivt bearbeta nya kunder. Genomföra individuella möten med deltagare för att stötta och vägleda dem i deras processer. Hantera administration, planering och säkerställa leverans av hög kvalitet. Planera och genomföra föreläsningar och workshops. Du kommer att arbeta som ensam ansvarig rekryterare på vårt kontor men ingår i ett hjälpsamt och stöttande team av medarbetare på Yrkescentrums övriga kontor. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för tjänsten. Ansökningar som inte uppfyller kompetenskraven kommer inte att hanteras utan avvisas direkt. Kompetenskrav Du har minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du har minst ett års erfarenhet av Rekryteringsarbete. Anställningsvillkor: Tjänsten är på 50 %, med arbetstid mån-fre. Inget distansarbete. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Northmill Bank is a pioneering financial institution at the intersection of technology and finance, committed to revolutionizing the way people manage and protect their financial well-being. We are creating a different kind of banking experience, digital yet personal. Northmill Bank was founded in 2006 and have grown to over 170 employees in 4 countries, 2.500 merchants and 600.000 end users. We use the latest technology to develop safe, smart, and user-friendly products for our customers. They are the sole reason why we do what we do. We are a 100% cloud-based product company where technology is the driver to create smarter banking products. Grab this opportunity to be a part of us and our journey! About the role Northmill Bank is seeking a seasoned Credit Analyst with extensive expertise in real estate financing.The ideal candidate has experience in underwriting large loans secured by real estate, preferably including construction loans, as well as commercial experience managing a portfolio of customers.This role also includes responsibility for the bank's corporate lending department, targeting a 1 billion SEK portfolio growth in 2025.Initially, you will oversee a team of three senior analysts, with the expectation to build and enhance the department's capabilities to ensure efficient and effective operations.You willreport directly to Northmill Bank’s Chief Lending & Analytics Officer and offers the opportunity to make a significant impact on the bank's corporate lending strategy. Responsibilities Underwrite loans secured by real estate, ensuring thorough risk assessment and compliance. Oversee the day-to-day operations of the Corporate Lending Department, driving performance and efficiency. Chair the bank's Credit Underwriting Committee, leading decision-making on loan approvals. Develop and enhance operational capabilities to ensure seamless, efficient, and effective processes. Qualifications We are seeking an experienced Credit Analyst with a proven track record in underwriting real estate loans. The ideal candidate brings extensive banking experience and deep expertise in real estate financing. A university degree in Accounting, Finance, Business, or Economics. At least 10 years of experience in real estate financing. Strong knowledge of relevant regulations, including the Capital Requirements Directive Proven experience in managing distressed assets and loan workouts. Fun Facts: Work-life balance - hit the gym two minutes away or go for a jog in the city. Event - highly appreciated “Northchill”. Health - 5000 kr health care allowance Breakfast and fruits every day, as well as "holy fika” each Friday. Regular after work and celebrated successes at the office. Stockholm's most beautiful office space that the city has to offer, right in the city center with incredible views and our very own roof top terrace. Apply today and be a part of Northmill!
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du tillgänglig efter årsskiftet och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/2 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/2 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Skandiabanken - Det mesta för de flesta Här kan din insats göra verklig skillnad. Det kräver förstås ditt engagemang och din vilja att utveckla dig själv, kollegorna och affären. Hos oss blandas lång erfarenhet med nya tankar och idéer - vi vill framåt och ge långsiktigt värde. Vi bryr oss på riktigt, om jobbet och om varandra, så vi kan prestera och samtidigt må bra på vägen. Nu ser vi fram emot din ansökan! Handläggare kundservice Bank | Skandia | Linköping Är du en person som drivs av och har ett genuint intresse för kundservice och ekonomi? Hos oss på Skandiabanken får du, utöver en god arbetsmiljö och härliga kollegor, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Är du vår nya kollega? Om tjänsten Skandiabanken är dotterbolag till försäkringsbolaget Skandia. Bankens kundservice har sin placering i ljusa fräscha lokaler i centrala Linköping. I denna roll kommer du att arbeta huvudsakligen med att svara på inkommande samtal från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Som handläggare jobbar man mot uppsatta mål såsom att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där även Skandiabankens övriga produkter och tjänster erbjuds - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Jobbet innebär att kontinuerligt arbeta mot individuella samt teambaserade mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp. Arbetsuppgifter - Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler - Samarbeta med andra avdelningar - Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter Du erbjuds - En gedigen bankutbildning som ger dig rätt förutsättningar i din arbetsroll - Att bli en del av ett fartfyllt härligt gäng med positiv energi och god arbetsmiljö - Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan - En prestigelös och flexibel lagspelare som sätter kunden först - Ansvarstagande och driven både i din egen utveckling samt verksamhetens Vi söker dig som - Har tidigare erfarenheter av ett kundnära jobb där du är van vid att ge god service - Har ett intresse för ekonomi - Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Meriterande - Erfarenhet inom finansbranschen - Akademisk utbildning inom ekonomi Startdatum: Snarast möjligt Anställningstyp: Heltidsanställning Arbetstider: 08:30 -17:00 OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregister och UC Vi arbetar med urvalsprocessen löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Vi ser fram emot din ansökan! Kontakt av rekryteringsfirmor undanbedes då vi hanterar rekryteringen internt. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!
Om jobbet Är du Avardas nya Customer Service AdvisorAvarda är en del av TF Bank AB, noterat på Nasdaq OMX, med kontor i Sverige, Norge, Finland, och Tyskland. Vi är en utmanare i betalbranschen, där vi sticker ut genom att erbjuda butiker möjligheten att marknadsföra sitt eget varumärke under hela kundresan. Med vår ”real white label”-strategi hjälper vi butiker att stärka sin varumärkesidentitet och bygga långsiktiga kundrelationer. Bland våra kunder hittar du ledande varumärken som Boozt.com, Bubbleroom, Beijer Bygg, Däck 365 och Wakakuu. Avarda växer snabbt i Norden och söker nu lösningsorienterade och serviceinriktade medarbetare för att stärka vårt Customer Service Team. Vi söker dig som behärskar finska, norska eller svenska och är intresserad av heltid, deltid eller tidsbestämd anställning Varför Avarda? På Avarda erbjuder vi en unik möjlighet att arbeta i ett företag i stark tillväxt, där du blir en viktig del av vår resa mot att leverera "Best In Class" kundupplevelser. Vårt kontor i ljusa och moderna lokaler i centrala Boråserbjuder en inspirerande arbetsmiljö med närhet till andra avdelningar, vilket ger dig en djupare förståelse för e-handel och hur en verksamhet fungerar som helhet. För rätt kandidat finns goda möjligheter till både utveckling och inflytande i rollen, samt att arbeta brett inom Customer Operations. Vad innebär rollen? Som Customer Service Advisor kommer du att: Besvara kundärenden via e-post, telefon och chatt. Utföra administrativa uppgifter kopplade till kundärenden. Aktivt arbeta med att förbättra kundupplevelser och säkerställa hög servicekvalitet. Identifiera och föreslå förbättringar för att effektivisera arbetssätt och processer. Stötta andra avdelningar och bidra till samarbete inom organisationen. Vem söker vi? Vi söker dig som är: Serviceinriktad med en förmåga att hantera olika kundsituationer med professionalism. Lösningsorienterad, målinriktad och orädd att ta dig an nya utmaningar. En stark kommunikatör med god förmåga att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Flytande kunskaper i finska eller norska. Övriga kvalifikationer: Grundläggande kunskaper inom e-handel och ekonomi. Ett genuint intresse för att lära dig nya saker och utvecklas. Vad erbjuder vi? Möjligheten att bli en del av ett snabbt växande företag med starkt fokus på innovation och service. En arbetsmiljö som präglas av samarbete och utveckling. Möjlighet att bidra med idéer och påverka arbetet i en dynamisk miljö. Flexibla anställningsformer: heltid, deltid eller tidsbegränsad anställning. Låter det som något för dig?Ansök redan idag och bli en del av Avardas framgångssaga!
Välj ett jobb för att visa detaljer