Kranbilsförare till Svevia Jönköping
Svevia AB (publ)
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. På grund av en kommande pensionsavgång söker vi nu en erfaren kranbilsförare till vår drift- och underhållsverksamhet i Jönköping. Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Ditt uppdrag som kranbilsförare I rollen som kranbilsförare kommer du huvudsakligen att arbeta inom vår driftverksamhet och arbetet kommer att innefatta uppdrag gentemot alla våra kunder, både internt och externt. Tjänsten innebär huvudsakligen arbete med vägunderhåll och infrastruktur, men även transportering av material. Fordonet används även för att lägga stödkanter, vilket är en viktig del av tjänsten och som sker under vissa sammanhängande perioder. Till din hjälp har du nära arbetsledning och underentreprenörer att samarbeta med. Arbetet är av fysisk karaktär och sker utomhus. Tjänsten är heltid och arbetstiden är normalt förlagd mellan kl. 07-16, dock kan obekväma arbetstider förekomma. Beredskap kan även komma att förekomma i tjänsten. Start enligt överenskommelse. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning. Placeringsort är Jönköping. Vem är du?För att lyckas i rollen ser vi det som ett krav att du har: C-körkort och YKB Erfarenhet inom drift och underhåll av väg Goda kunskaper i svenska tal och skrift Vi ser det som meriterande om du har CE-körkort, APV samt krancertifiering. I denna rekrytering lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är van att arbeta självständigt ute på väg och som på ett tryggt sätt kan fatta beslut och lösa praktiska problem. Du har förmågan att anpassa dig till olika situationer och trivs med varierande arbetsdagar. Vidare är du en trygg och effektiv person som trivs med många kontaktytor, såväl internt som externt. Grunden till att lyckas i den här tjänsten är att du utöver din kompetens har en hjälpsam och serviceinriktad profil och vill ha roligt på arbetet! En del av något större Svevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer. Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar. Varför Svevia? Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta och det är lätt att göra sin röst hörd. Samtidigt blir du en del av en praktisk verklighet och ett företag där konkreta resultat skapas med rykande asfaltmaskiner, stora snöplogar och tonvis med armeringsjärn och betong. Med ditt yrkeskunnande kan du göra skillnad på vägen. Och vi sätter alltid säkerheten först – både med omtanke om din egen arbetsmiljö och andras trygghet. För dig som vill ta nästa steg i utvecklingen finns det många möjligheter. Både om du vill fördjupa dig inom ditt specifika område eller gå vidare i en arbetsledande position. Tillsammans får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 23 mars. Urval och intervjuer görs löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Thomas Landström, 036-31 21 09. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Byggprojektledare inom kommersiella fastigheter
Jobbs On Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vi är ett väletablerat fastighetsbolag med lång erfarenhet av att äga, utveckla och förvalta kommersiella fastigheter samt bygga bostäder för framtiden. Med en omfattande fastighetsportfölj och en bred kundbas spelar vi en viktig roll i stadens utveckling. Vårt fokus ligger på prisvärda och energieffektiva lösningar, och vi har en familjär samt effektiv organisation med engagerade medarbetare. Om rollen Vi söker nu en driven och tekniskt kunnig byggprojektledare som vill vara med och bidra till utvecklingen av fastighetslandskapet. Du kommer att ha ett brett ansvar som inkluderar allt från ritningsframtagning och projektering till kvalitetsgranskning och arbetsledning. Ansvarsområden Ritningsunderlag: Skapa ritningar för befintliga byggnader och anpassningar samt detaljritningar för byggnation. Projektering: Arbeta självständigt och tillsammans med konsulter för att ta fram tekniska lösningar inom VVS, el och konstruktion. Resursplanering: Planera interna byggresurser och säkerställa att projekt levereras i tid. Projektledning och kvalitetsgranskning: Leda och samordna byggmoment, granska utförande och säkerställa att projekt genomförs enligt plan. Beställningar: Ta fram förfrågningsunderlag och hantera beställningar av material och tjänster. Myndighetshantering: Hantera bygg- och marklov samt annan relevant myndighetskontakt. Din profil Vi söker dig som är tekniskt driven och praktiskt lagd, med förmåga att ta ansvar från planering till slutförande av projekt. Krav: Högskoleingenjör (civilingenjör är meriterande) Goda kunskaper i AutoCAD Flytande svenska och god engelska B-körkort Meriterande: Erfarenhet inom byggprojektledning, hustillverkning eller konsultverksamhet (upp till 5 års erfarenhet) Kompetens inom programmering Förståelse för myndighetsprocesser Vem är du? Vi ser gärna att du är nyexaminerad eller har upp till fem års erfarenhet. Du har en bred teknisk förståelse och trivs i en praktisk roll där du får driva projekt framåt. Du uppskattar en familjär arbetsmiljö och har en långsiktig ambition att utvecklas inom fastighetsbranschen. Vi erbjuder Konkurrenskraftig lön med bonusmöjlighet 25 semesterdagar Tjänstepension enligt ITP1 Förmåner i form av rabatterade inköp En roll med stor påverkan i ett stabilt och växande företag Ansökan Ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Arbetsledare NYAB Infrastruktur, Västerbotten
NYAB Sverige AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

NYAB möjliggör samhällets utveckling för kommande generationer, med en omfattande erfarenhet från komplexa och utmanande projekt. Vi erbjuder ingenjörs-, bygg- och underhållstjänster inom hållbar infrastruktur, industribyggnation och förnybar energi och bidrar därigenom till den gröna omställningen. Vi är verksamma i Sverige, Norge och Finland, inom både privat och offentlig sektor. NYAB Infrastruktur växer med de individer som utmärker sig som entreprenörer med nyfikenhet och kunskap. Med nya spännande projekt inom anläggningssektorn behöver vi bli fler för att möta vår växande marknadsandel. Vi söker nu dig som vill vara med på vår resa att göra NYAB till en av de större aktörerna inom anläggningssektorn i Västerbotten. Varför ska du arbeta på NYAB? Som Arbetsledare på NYAB Infrastruktur agerar du som platschefens förlängda arm ute i produktion. Du är en viktig person i teamet och en länk mellan yrkesarbetare och platschef. Du medverkar till projektets tekniska och ekonomiska genomförande samt leder och fördelar det löpande arbetet efter det. Som arbetsledare förväntas du vara delaktig och samarbeta med platschefen och arbeta för att driva din del av projektet och verksamheten framåt. Du ansvarar för att leda ditt team och säkerställa en god arbetsmiljö, samtidigt som du samarbetar med underentreprenörer, leverantörer, kunder och myndigheter med flera. I rollen som Arbetsledare ingår dessa ansvarsuppgifter Att ansvara för arbetsledning av UE och YA i produktion samt resurssättning av egen eller extern personal. Att tillsammans med platschef planera inköp och beställningar, hålla kontakt med leverantörer samt tillsätta egen eller extern personal. Planera och ta ansvar för den dagliga produktionen Fortlöpande kundkontakt och ekonomiskt ansvar för din del av produktionen Motivera och vägleda teamet i utförandet av arbetet Se till att arbetet utförs i enlighet med gällande krav och skyldigheter Arbeta med arbetsberedningar, riskbedömningar, resursplanering, avrop av externa tjänster är några exempel. Avvikelsehantering, genomförande av korrigerande åtgärder och förslag på förbättringsåtgärder Säkerställa att projektet genomförs i enlighet med NYAB’s säkerhetsföreskrifter och Trafikverkets krav. Hantera kundrelationer och kommunikation, inklusive att identifiera och tillvarata möjligheter till merförsäljning. Samarbeta med andra funktioner inom NYAB, såsom entreprenadsingenjörer, kalkylatorer och inköpare, för att säkerställa ett effektivt projektgående. Som arbetsledare rapporterar du till platschefen för de aktuella projekten. NYAB Infrastruktur har idag kontor i Umeå samt projektkontor vid pågående projekt i Skellefteå och Umeå Rollen kan innebära resor eftersom arbetet sker där projekten finns. Är det här du?För att vara framgångsrik i denna roll krävs det att du har minst två års erfarenhet av liknande roller. Erfarenhet från järnvägsprojekt eller större infrastrukturprojekt är meriterande samt kunskap om AMA/MER – entreprenadjuridik. Vi ser att du är van vid att arbeta mot kunder och trivs med att bygga långsiktiga relationer. Du har en god förmåga att väga kostnader mot intäkter och har ett strategiskt och finansiellt tänk. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker efter dig som är omtänksam, vilket innebär att du är empatisk, lyhörd och har lätt för att sätta dig in i andra människors perspektiv. Du är pålitlig och tar ansvar för dina handlingar. Som person är du företagsam, van vid att ta egna initiativ och trivs med att arbeta resultat- och målinriktat. AnsökanAnsök till oss med ditt CV redan nu! Rekrytering sker löpande, vi återkommer när vi sett över din ansökan. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef: David Åkesson, Projektchef på e-post [email protected] alternativt Daniel Lambertsson, Arbetschef på e-post [email protected] Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och ger lika möjligheter för alla att ansöka till våra tjänster. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Umeå och Skellefteå med omnejd

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Resande Servicetekniker
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Om jobbet Bee Bemanning söker nu en erfaren och engagerad HVAC-tekniker för en tillsvidaretjänst hos vår kund inom transportindustrin, med fast månadslön. I rollen kommer du att arbeta med service, underhåll och reparation av HVAC-system i bussar och tåg över hela Sverige. Om du har erfarenhet av felsökning, reparation samt söker en självständig och utvecklande tjänst, kan detta vara en möjlighet för dig. Dina arbetsuppgifter Som rullande tekniker kommer du att ansvara för att säkerställa att våra kunders klimatsystem fungerar optimalt. Du kommer att ha stor frihet att planera din arbetsdag och utgår oftast från din bostad. Resande är en naturlig del av arbetet, och du kan förvänta dig att vara borta flera dagar i rad under vissa perioder. I rollen får du också chansen att delta i utvecklingen av innovativa HVAC-övervakningslösningar. Vi söker en tekniker med följande kvalifikationer Utbildning som mekaniker eller motsvarande. Erfarenhet av felsökning på elektroniska system, gärna med HVAC eller kylteknik. Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Flexibilitet kring arbetsplats och arbetstider, samt möjlighet att vara borta från hemmet flera dagar i sträck. Hög arbetsmoral och en stark vilja att utvecklas inom HVAC-teknik. Giltigt körkort för personbil. Vi erbjuder En självständig och dynamisk tillsvidaretjänst med frihet att utgå från din bostad. Företagsbil för tjänsteresor. Ett attraktivt lönepaket med fast månadslön som matchar dina kvalifikationer. Möjlighet att vara en del av ett erfaret team som arbetar med klimatstyrningslösningar i hela Skandinavien. En unik chans att utvecklas professionellt inom HVAC-teknik och bidra till framtidens klimatsystem. Kontaktuppgifter och ansökan Rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning AB. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår rekryteringsansvarig Philip Börjesson via e-post: [email protected]. Vi tillämpar löpande urval – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser rekryterings- och bemanningsuppdrag för både små och stora företag över hela landet.

17 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Anbudsansvarig till Utetjänst i Kungsbacka
Bravura Sverige AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Har du en bakgrund inom anbud och produktion och vill ha en roll där du blir en nyckelperson i organisationen? Vi söker dig som trivs i en roll med eget ansvar, som har stort eget driv och som är redo att utvecklas i din yrkesroll! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Utetjänst i Kungsbacka. Om företaget Utetjänst i Kungsbacka är specialiserade på att projektera, utföra och samordna entreprenader inom alla typ av markarbeten i Göteborg med omnejd. De utför alla typer av mark- och anläggningsprojekt för såväl kommersiella som offentliga uppdragsgivare inom grundläggning, VA-arbeten, gatubyggnationer, finplaneringar och planteringar samt lekplatsbesiktning. De är ISO-certifierade inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Exempel på nyligen avslutade projekt är SMHI:s nya forskningslokaler på Nya Varvet, Parkhusen i västra Göteborg och Stuveriet på Masthugget. Arbetsuppgifter I rollen som anbudsansvarig har du en nyckelroll där du både samordnar och driver arbetet kring anbud och inköp för mark- och anläggningsprojekt. Du har det övergripande ansvaret för att ta fram och förvalta anbud, där du utvärderar vilka projekt som passar er bäst och presenterar konkurrenskraftiga anbud. Du ansvarar också för inköp där du arbetar strategiskt och operativt för att säkerställa effektiva lösningar för projekten. Här har du ett nära samarbete med kalkylingenjören, till vem du också fördelar arbetsuppgifter till. En del av ditt ansvar är även att bevaka marknaden och hålla dig uppdaterad om branschtrender och leverantörer. Vidare erbjuds du möjlighet att påverka både arbetssätt och metodik då tjänsten tidigare varit fördelad mellan flera personer. Då företaget är en mindre organisation kommer du att ha täta samarbeten med andra funktioner, vilket snabbt ger dig en bred förståelse för hela verksamheten. I ditt dagliga arbete kommer du att använda verktygen Elecosoft Bidcon och Asta Powerproject. Samordna och driva arbetet kring anbud och inköp för mark- och anläggningsprojekt Övergripande ansvar för att ta fram, förvalta och utvärdera anbud Strategiskt och operativt arbete kring inköp och leverantörer Nära samarbete med kalkylingenjör liksom andra funktioner i organisationen Bevaka marknaden och branschtrender Arbetet sker i Elecosoft Bidcon och Asta Powerproject Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av anbud av mark och anläggning Kunskaper inom AB och ABT samt entreprenadjuridik och AMA B-körkort Vi tror att du som person tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och självständigt driver ditt arbete framåt. Som person har du ett stort intresse för affärer, verksamheten i sin helhet och har förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta till dess resultat är uppnådda. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt då du är mån om att göra ett bra arbete. Det är viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Anläggare till Addstruction (Gärna med C-körkort)
Tillväxt Botkyrka AB
Anläggningsarbetare

Addstruction AB är ett mindre entreprenadföretag som verkar i hela Stockholmsområdet. Våra projekt är varierande med inriktning på markarbeten så som dräneringar, husgrunder, stödmurar/marksten, kabelschakter, V/A installationer, snöröjning och finplanering som några exempel. Våra kunder är en kombination av privatpersoner, bostadsrättsföreningar och andra företag. Vi utmärker oss genom att prioritera goda kundrelationer och ett professionellt bemötande. Företaget växer och vi får allt fler förfrågningar, vi söker nu en erfaren anläggare som vill bli en del av vår utveckling. Vi söker också dig som är behörig att köra lastbil. Vi är kollektivavtalsanslutna via maskinföraravtalet och SEKO. Du ska vara pålitlig, gilla ansvar och vara ute efter en stabil anställning där vi tillsammans kan utveckla företaget och ta det till nästa nivå utan att tappa det där personliga samt kontakten och kommunikationen mellan oss som driver företaget och dig som anställd. Vi strävar efter att sätta ihop flexibla arbetsgrupper med maskinist och personal utanför maskinen, detta innebär att du kommer få lära dig att hantera dumprar, hjullastare och grävmaskiner. Allt för att vi ska kunna byta av varandra och få utmanande, produktiva och roliga arbetsdagar. Som Anläggare hos oss kommer du bland annat: Utföra sedvanliga arbetsuppgifter för en anläggare bl.a: Grovplanering och finplanering av tomt, Grävning och installation VA, kabelschakter Husgrunder, Platta på mark, Plintgrund, Dränering, Husdräneringar Marksten, Murar, Kantsten, L-stöd, Trappor Du kommer för det mesta arbeta i team, men i vissa situationer kommer du också arbeta självständigt. Krav: B-körkort Minst 2 års erfarenhet inom yrket Har god fysik Goda tal- och skrivkunskaper i svenska Goda talkunskaper i engelska Vi söker dig som är: Social & Serviceinriktad, Noggrann, Lyhörd & Ordningsam; Vi får många av våra jobb via rekommendation och vi tror att dessa egenskaper är nyckeln för att fortsätta på den vägen. En problemlösare som gillar att lära dig nya saker; Ingen dag är den andra lik och vi stöter alltid på oförutsägbara hinder samtidigt som företaget utvecklas vilket betyder att du vi gärna ser att detta är motiverande. Meriterande om du: Yrkesbevis Möjlighet att arbeta OB Har C-körkork & YKB Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 7-16 med viss flexibilitet Placering: Södra Stockholm Anställningsform: Heltid och börjar med 6 månaders provanställning som sen övergår i en tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Erfaren snickare/montör till spännande projekt
2S bygg och akustik AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vi söker erfarna snickare till våra projekt i Göteborg! 2S Bygg & Akustik AB letar efter skickliga och självgående snickare för arbete med lokalanpassningar, renoveringar och akustikmontage. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och möjlighet att arbeta i ett erfaret team med varierande projekt. Arbetsuppgifter: • Utföra snickeriarbeten enligt ritningar och tidsplaner • Använda hand- och elverktyg på ett säkert och effektivt sätt • Samarbeta med projektledare, underentreprenörer och andra yrkesgrupper • Materialhantering Vi söker dig som: • Har erfarenhet av snickeriarbete • Har goda kunskaper i att läsa ritningar och arbeta självständigt • Är pålitlig, ansvarsfull och håller deadlines • Är en lagspelare som bidrar till ett gott arbetsklimat och har yrkesstolthet Vi erbjuder: • Trygg anställning med kollektivavtal • Spännande projekt och ett team där vi trivs och utvecklas tillsammans • Goda utvecklingsmöjligheter och chans att växa med företaget Skicka din ansökan med CV enligt nedan. Vi rekryterar löpande, så tveka inte att höra av dig.

16 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Värmepumpsinstallatör till DREM
DREM Energy AB
VVS-montörer m.fl.

Om DREM Vi hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar. Vi vill vara med och bidra i den gröna omställningen. Visste du att 12% av Europas koldioxidutsläpp kommer från uppvärmning av våra hus? Det är lika mycket som alla bilutsläpp tillsammans. Därför vill vi hjälpa husägare minska sin energiförbrukning, både för sin plånbok och för klimatets skull. Vi gör det genom att leverera en lösning som är Trygg, Prisvärd och Enkel för husägaren. Vi tror på den enkla devisen att en nöjd kund ger tre nya kunder. Därför är jobbar vi stenhårt för att alla våra kunder ska vara nöjda med de lösningar vi levererar. Vårt mål är 100% nöjda kunder så att vi får chansen att förmedla fler energilösningar till kunden och dennes bekanta. DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat! Om rollen Vi söker nu en värmepumpstekniker med placering på plats i Göteborg. Kontoret är helt nyetablerat, och inledningsvis kommer du att behöva utgå hemifrån. Som Värmepumpstekniker kommer du att ansvara för installation av värmepumpssystem för våra privatkunder. Du kommer att få möjlighet att arbeta med ett dynamiskt team av proffs med chans till utvecklingsmöjligheter internt. Ditt arbete kommer att bidra till att påverka branschen för förnybar energi och bidra till en mer hållbar värld. Kvalifikationer Erfarenhet av installation, service och reparation av VVS-system, med särskild expertis inom värmepumpar. Gedigen kunskap inom både el- och VVS-system samt certifiering inom VVS. Du bör ha god kommunikationsförmåga och en professionell inställning i kundbemötande. Förmåga att arbeta både självständigt och i team, med effektiv hantering av tid och arbetsuppgifter. För att söka tjänsten behöver du ha ett giltigt körkort, fysisk förmåga att lyfta tung utrustning och arbeta i trånga utrymmen. Det är särskilt meriterande om du har Kyl-certifikat, Säker vatten-behörighet. Vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till personlig och professionell utveckling Chansen att vara en del av ett framstående företag med en stark arbetsgemenskap Attraktiv lön och förmåner Att bli del av ett härligt team som bryr sig och vill göra en skillnad för klimatet Möjligheten att vara med på en riktigt spännande tillväxtresa med utvecklingsmöjligheter Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Göteborg Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Förändra världen med oss Bli en del av DREM och förändra världen – ett hem åt gången. Skicka in din ansökan idag!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Trafikvakt Stockholm City
Nator Personal AB
Anläggningsarbetare

Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu Trafikvakter som vill vara med och bidra till vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av yrket är detta en utmärkt möjlighet för dig att ta nästa steg i din karriär! Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Trafikvakter sökes till spännande projekt i Stockholm City! Vi söker ansvarsfulla och kommunikativa trafikvakter till ett spännande projekt i centrala Stockholm. Arbetet är förlagt till kvällar och nätter, måndag till fredag. Arbetsuppgifter Som trafikvakt blir du en viktig del av ett team som ska säkerställa ett smidigt och säkert trafikflöde på arbetsplatsen. Din främsta uppgift är att förebygga olyckor och bidra till att arbetet kan genomföras så effektivt som möjligt. Du kommer vara i ständig kontakt med ditt team och även kommunicera med trafikanter. Vem är du? Vi tror du är kommunikativ och kan kommunicera på svenska eller engelska. Du är pålitlig, plikttrogen och trivs med att arbeta obekväma arbetstider. Det är meriterande om du har utbildning inom "Arbete på väg" (1.1-1.3) samt trafikvaktsutbildning. Vi erbjuder Ett dynamiskt och ansvarsfullt arbete. En viktig roll i ett spännande projekt i hjärtat av Stockholm. Ett strukturerat arbetsschema med arbete måndag till fredag kväll/natt. Arbetsplats Våra arbetsplatser är generellt placerade i Storstockholm. Vi erbjuder en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta på omväxlande projekt. Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders tillämpad provanställning. Lön enligt kollektivavtal. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Projektledare till EcoDataCenter
Ecodc AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

EcoDataCenter söker en driven projektledare som vill vara med på en unik tillväxtresa och bidra till att säkerställa en hållbar infrastruktur för samhällets digitalisering. EcoDataCenter har utsetts till världens mest hållbara datacenter. Med innovativ design och världsledande teknik bygger vi framtidens datacenter. EcoDataCenter är ett snabbt växande företag med ambitionen att vara ledande i Norden och förstahandsvalet när det gäller hållbara och säkra datacenterlösningar. Vår marknad är internationell, och vi har kunder från flera olika länder. I ryggen har vi kapitalstarka ägare som vill driva förändring inom branschen. Om tjänsten Som projektledare arbetar du tillsammans med en huvudprojektledare, och det är ni som säkerställer att våra projekt drivs enligt uppsatta mål och beslutade riktlinjer. Du kommer att vara involverad från projektering till färdigställande av projektet samt under idrifttagandet. Våra projekt är indelade i tre faser: husbyggnad, kraftdistribution och kylinstallation. Tillsammans med resten av teamet blir du en nyckelspelare i att realisera affärsplanen och bidra till vår ständiga utveckling och förbättring av processerna. I dagsläget bedriver EcoDataCenter verksamhet i Falun, Piteå och Stockholm, med en planerad storskalig anläggning i Borlänge samt fler etableringar i sikte. Våra datacenter kännetecknas av hög säkerhet, hög redundans och en tydlig miljöprofil. Beläggningen i de befintliga anläggningarna är god, och eftersom efterfrågan på marknaden fortsätter att öka behöver vi expandera och bygga fler datacenter. Du kommer att arbeta i ett team med hög kompetensnivå och stort engagemang. Teamet består av tio specialister inom projektledning, elinstallation, testning, IT, hjälpkraft, säkerhet samt kyla och ventilation. Teamet är självgående med god stämning och hög energi. Ett viktigt fokus framåt är att driva utvecklingen av byggprocessen och hitta optimala synergier med våra partners. Verksamheten kommer under de närmaste åren att präglas av stark tillväxt, vilket kräver mod, samarbete och förmåga att tänka i nya banor. Du rapporterar till Chief Development and Construction, Fredrik Elmgren, och kommer att ha ett nära samarbete med kollegorna inom drift, försäljning, ekonomi och HR. I det dagliga arbetet är det du och huvudprojektledaren som självständigt driver projekten. Ansvarsfördelningen inom teamet bestämmer ni tillsammans, men sannolikt tar du ansvar för logistik och planering i samarbete med våra partners inom bygg, kraft och kyla. Din profil Du är en självgående person som trivs med att arbeta i en snabbfotad och dynamisk miljö. Du har en stark drivkraft att leverera kvalitativa resultat och en utpräglad förmåga att prioritera och lösa problem. Du gillar att arbeta operativt nära produktionen. Du har erfarenhet av att arbeta i projekt och team, gärna inom industriell eller samhällskritisk verksamhet. Du är van vid att samarbeta med underleverantörer och har förmågan att effektivt leda arbetet framåt. Troligtvis har du en högskoleutbildning inom bygg, anläggning eller installation, alternativt motsvarande kunskap förvärvad på annat sätt. Du har gedigen erfarenhet av byggprojekt samt av planering och styrning av produktion. Erfarenhet av kostnadsstyrning är meriterande. Vi tror också att du har en god administrativ förmåga och tidigare erfarenhet av att arbeta med produktion eller projektering i stora, multidisciplinära projekt inom industrin eller andra infrastrukturprojekt. Du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Placeringsort: Falun/ Borlänge Ansökan Vi samarbetar med PowerXec för denna rekryteringen. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringskonsult André Halvarsson på tel. 070-390 28 60. Personlighetstest, bakgrundskontroll och drogtest är obligatoriska för slutkandidater och en del av rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan senast 21 mars: Urvalet sker löpande och alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025