Senior Frontend Developer till IT Customer and accounts
AB Trav och Galopp
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

I rollen får du:• Skapa värde för våra produkter och kunder.• Jobba med fantastiska medarbetare i en lärande och utvecklande miljö.• Flexibelt arbete och balans i livet.Vi söker nu två frontend-utvecklare till IT customer and accounts. Teamet jobbar med centrala applikationer i ATG:s miljö inom områdena payment, responsible gambling och anti money laundry, så det är en fördel om du trivs med att jobba i komplexa och transaktionstunga miljöer. Gör du det så välkomnas du till ett team som har kul tillsammans och som tror på öppenhet och transparens i arbetet. Vi jobbar blandat på kontoret och hemifrån, men har daglig kontakt i teamet och samarbetar även tvärfunktionellt med andra team inom IT.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har flera års arbetslivserfarenhet inom frontend-utveckling. Vidare ser vi att du är nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Det är viktigt att du är en teamspelare som har en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Meriterande är om du har erfarenhet av och intresse för backend-utveckling samt app-utveckling och eventuellt vill gå mot att bli fullstack-utvecklare på sikt. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och värdesätter teamarbete men även eget ansvar. Vidare ser vi att du gillar att hålla dig uppdaterad om och är nyfiken på att lära dig nya tekniska lösningar. Vi ser att du har erfarenhet av: • React • Typescript • Redux • Redux Saga • HTML • CSS • (GraphQL) • (React Native) Meriterande: • AWS • Microfrontend "För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare” Jag är en engagerad ledare som drivs av att se människor och organisationer utvecklas. Jag litar på mina medarbetare fullt ut. De är experterna, och jag finns där för att stötta och skapa så bra förutsättningar som möjligt för att alla ska kunna göra ett bra jobb och trivas på arbetsplatsen. Jag har arbetat med IT sen början av 00-talet, men är själv inte tekniskt utbildad, istället finns mina styrkor i ledarskapet och organisationsutvecklingen. För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare. - Lisa Oldmar, Manager IT Customer and Accounts.We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. ​ För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. ​ Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.​ Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.

21 februari 2025
Sista ansökan:
19 augusti 2025
Software Engineer till Geposit
Geposit AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens lösningar för optimerad logistik? Geposit söker nu en Utvecklare som brinner för att bygga skalbara lösningar och vill vara en del av ett snabbväxande SaaS-företag. Låter det intressant? Läs vidare! Geposit är ett Stockholmsbaserat SaaS-företag som erbjuder ledande tjänster inom geodata. Vi hjälper bolag att förstå och driva sina affärer utifrån ett geografiskt perspektiv med hjälp olika tjänster, däribland API för adressvalidering, digital karttjänst för geografisk zonindelning och tjänster för geotargeting av online-annonser. Våra kunder finns i många branscher men vi vänder oss särskilt till företag med resurser ute på fältet, t.ex. transport och serviceföretag. Nu gör vi satsningar för att utveckla och växa vårt erbjudande med marknadsledande tjänster för optimering av leveranser. Det är ett komplext men spännande område och därför söker vi en ny kollega till vårt härliga och drivna utvecklingsteam! Om rollen I rollen som Software Engineers hos Geposit kommer du ha stort fokus på backend-utveckling (Golang / Go). Vår ideala kollega tar stort ägandeskap och har förmåga att arbeta självständigt. Även om huvudfokus läggs på backend, krävs viss flexibilitet för att också bidra i frontend-utveckling (React.js) när det behövs. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: API Development: Designa, utveckla och underhålla robusta API:er Backend Engineering: Arbeta i Golang för att bygga skalbara backend-lösningar Database Management: Arbeta med SQL-databaser för att säkerställa effektiv datahantering Cloud Integration: Deploy:a och hantera applikationer på molnplattformar Frontend Collaboration: Vid behov stötta i frontend-utveckling (React.js) Project Ownership: Ta ansvar för delprojekt från idé till release Om dig Vi söker dig som har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom utveckling. Därutöver ser vi gärna att du har: Erfarenhet av API-utveckling Gedigna färdigheter i Golang Goda färdigheter i molntjänster (t.ex. AWS, Azure eller GCP) Kunskaper och erfarenhet av SQL-databaser Viss kunskap inom frontend-utveckling i React.js Vi söker dig som kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har: Kunskap inom Java och C++ Erfarenhet av algoritmisk problemlösning och ruttoptimering Språkkunskaper i danska Utöver detta har du en stark drivkraft att komma framåt, att hitta kreativa vägar förbi problem och du tar saker i mål med en stor portion grit. Du trivs i ett mindre bolag där ditt engagemang och din tekniska kompetens får fritt spelrum. Eftersom du gillar både stora som små projekt, är vår sammansvetsade organisation där det händer mycket, en attraktiv plats för dig nu när du börjar känna dig redo för nya utmaningar. Låter det intressant – kontakta oss Låter det här som en roll, ett team och en arbetsmiljö som du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist, på Progrits. En del av Progrits Du blir del av Progrits - en mjukvarukoncern med ledande marknadspositioner och produkter, ett stort tillväxtfokus och en tydlig strategi. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som vi, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Geposit till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Chef Informationssäkerhet - CISO
Transdev Sverige AB
IT-säkerhetsspecialister

Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt, ha mycket internationell kontakt och ansvara för Transdev Sveriges cybersäkehetsfunktion ska du söka den här befattningen. Du kommer arbeta både strategiskt och verksamhetsnära och befattningen är en nyckelfunktion och med ansvar att utveckla både funktion och förmåga i Transdev. Om rollen I rollen som CISO kommer du på strategisk nivå ha det övergripande ansvaret för att etablera och förvalta metodik och verktyg samt inrikta, leda, samordna, stödja och följa upp arbetet med cybersäkerhet i våra affärer och avdelningar i Transdev Sverige. Cybersäkerhet i Transdev utgörs, utöver informationssäkerhet, även av IT-säkerhet och alla risker och hot cyberdomänen omfattas av. I ditt ansvar ingår bland annat: Fortsätta arbetet med att etablera förmåga i enlighet med NIS2 samt certifiera verksamheter i enlighet med ISO/ IEC 27001 Skapa och upprätthålla en stark företagskultur för informationssäkerhet genom att främja medvetenhet, utbildning och efterlevnad av informationssäkerhet. Du kommer att rapportera till Transdev Sveriges Direktör för avdelningen Risk, Security & Compliance och ha din placering på Transdev Sveriges huvudkontor i Bromma och planera samt budgetera i enlighet med Transdev Group Cyber Security i Paris. Vem är du? Vi söker dig som är driven, motiverad, ambitiös och som vill utvecklas i befattningen med kompetenta kollegor och under ett tydligt och stöttande ledarskap. Du har akademisk examen och/ eller har arbetat minst fem år med cybersäkerhet i koncernstruktur. Personliga egenskaper såsom ordningssinne, målmedvetenhet, prestigelöshet, ansvarstänkande, drivkraft och social-/ kommunikativ-/ pedagogisk förmåga värderas högt. Du har befäst förmåga i att inrikta och leda genom funktionsstyrning. Du har god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska och engelska. Befattningen ställer krav på att kunna hantera stundom högt arbetstryck vilket är en naturlig del av hur vår bransch och vårt företag verkar. Befattningen har inga rapporterande till sig och ingår i det globala cybersäkerhetsnätverket och arbetar tätt med vår IT-organisation, våra affärer och avdelningar. Vi erbjuder dig Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Bromma med närhet till Sundbybergs centrum och kollektivtrafik. Tjänsten innebär resor till våra affärer ute landet såväl som till Transdev Group HK i Paris. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP. Du får även ett gruppförsäkringspaket, lunchförmån via Edenred, ett årligt friskvårdsbidrag, subventionerad massage samt flera andra trivselaktiviteter. Mer om tjänsten och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Transdev vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Befattningen kan komma att placeras i säkerhetsklass varför svenskt medborgarskap krävs. I vår rekryteringsprocess använder vi oss av arbetspsykologiska tester som en del i vårt urval. Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag. Har Du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig [email protected], tel. 073-973 83 01 Välkommen att söka ! Om oss Transdev ger människor frihet att resa när de vill och hur de vill. Vårt erbjudande spänner över flera transportslag, bland andra buss, tåg, spårvagn och båt. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev, som med över 100 000 medarbetare möjliggör 10 miljoner dagliga resor världen över. I Sverige är vi en av de största operatörerna inom persontrafik, med över åttio års erfarenhet. Vår verksamhet bygger dels på långsiktiga partnerskap med trafikmyndigheter och företag, dels på kommersiell trafik som vi driver under egna varumärken. Vi utvecklar framtidens persontrafik – för en hållbar utveckling och för att ge människor frihet att resa.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Systemtestare
Decerno AB
Systemtestare och testledare

Är du intresserad av testning och vill bidra till samhällsnytta? Har du kanske en bakgrund som utvecklare men har gått över till kvalitetssäkring? Då kan den här tjänsten vara perfekt för dig! Vad gör vi? Vi på Decerno är specialister på skräddarsydda digitala lösningar och är stolta över att våra uppdrag bidrar till samhällsnytta. Det betyder att vi förstår att alla kunder är olika och har unika förutsättningar. Vi skräddarsyr våra lösningar utefter kundens behov vilket medför att vi kan erbjuda våra medarbetare ett smörgåsbord av spännande projekt och tekniker. Samtidigt som vi skapar digitala lösningar vill vi också göra skillnad på riktigt. Det är inte bara något vi säger, vi menar det! Sedan vår start 1984 har vår etiska policy varit vår kompass och vi väljer aktivt bort projekt inom vapenindustri, spel om pengar, tobak och alkohol. Om rollen Som systemtestare hos oss får du en nyckelroll i vårt kvalitetsarbete. Du kommer att arbeta med både manuell och automatiserad testning av komplexa IT-system för att säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet. Utöver testning kommer du även att axla en ledande roll som Scrum Master, där du ansvarar för att stötta och driva teamet framåt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Placeringen är på vårt kontor i Stockholm, och vi ser därför gärna att du bor inom pendlingsavstånd för att kunna vara på plats vid behov. Är det här du? Har minst två års erfarenhet av systemtestning Har erfarenhet av en ledande roll, exempelvis som Scrum Master, eller har en vilja att utvecklas i en sådan roll Har god förståelse för agila arbetssätt Har intresse för automatiserade tester Nyfiken på möjligheterna kring att använda AI inom systemtestning Är flytande i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du antingen har en relevant högskoleutbildning, en bakgrund som utvecklare, erfarenhet av automatiserade tester, AI eller maskininlärning. För att trivas i rollen tror vi att du är tekniskt lagd, strukturerad och gillar problemlösning. Du är kommunikativ och har erfarenhet av, eller förmåga att, leda en grupp i det dagliga arbetet. Därför ska du välja Decerno I våra medarbetarundersökningar blir det gång på gång tydligt att det är de fantastiska kollegorna, de roliga och utmanande projekten och möjligheten att kunna bidra till samhällsnytta som gör att våra medarbetare trivs så bra på Decerno. Sedan finns det också några ytterligare aspekter vilka vi ser som självklarheter: En flexibel arbetsplats med större frihet att planera vardagen för att få arbete och privatliv att gå ihop Extra föräldraförmåner eftersom vi tycker att familjen är viktigast Ett fräscht nybyggt kontor i Stockholm med tillgång till eget gym, cykelgarage och takterrass Vi tycker att din kompetensutveckling är viktig! Därför anordnar vi interna utbildningar löpande i vår egen Dec Academy, gör satsningar inom AI, håller i bokcirklar och arrangerar årliga konferenser Vi vill att du ska må bra, trivas och ha roligt på arbetet och därför arrangerar vi regelbundet olika sociala aktiviteter, utmaningar och hälsotävlingar – såväl virtuellt som på plats Utöver detta erbjuder vi även ett brett förmånspaket som inkluderar bland annat friskvårdsbidrag och ett generöst försäkringspaket. Vi berättar gärna mer om du vill veta vad mer vi på Decerno skulle kunna erbjuda dig. Låter detta som din nästa utmaning? Vad kul! Vi ser fram emot att läsa din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor? Kontakta ansvarig rekryterare Klara på [email protected]

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Civilingenjörer - se hit!
Gigstep AB
Systemtestare och testledare

Nu söker vi dig som har en Civilingenjörsexamen inom datateknik, elektronikdesign, teknisk fysik, elektroteknik eller motsvarande för kommande gig! För dessa roller söker vi dig som är resultatinriktad och har god analytisk förmåga. Du tar ansvar för ditt arbete som du effektivt driver vidare på ett strukturerat sätt för att leverera efterfrågade resultat i tid. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och samarbetar på ett bra och konstruktivt sätt med såväl kollegor som uppdragsgivare. Eftersom vi arbetar med flera globala bolag är det även viktigt att du kommunicerar väl både på svenska och engelska. Nyexaminerad eller några års erfarenhet! Utöver ovanstående kompetens bör du också ha god förståelse för: Något eller flera utvecklingsspråk så som C, C++, C#,Java, Python mm. Ha en god teknisk förståelse och ett genuint intresse till att utvecklas ännu mer. Tycka att det är kul att ta till dig ny information för att kunna utvecklas i ditt arbete. Projektledning i en teknisk befattning/område. Det är meriterande om du har erfarenhet inom ett eller flera av hårdvarunära programmering samt mjukvaruutveckling för styrning av extern elektronik och hårdvara. Att jobba som konsult hos oss på Gigstep är perfekt för dig som är nyexaminerad och vill komma in på coola och spännande tekniska företag, men även för dig som har jobbat några år och vill ta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med olika företag runt om i Sverige och främst i Malmö/Lund området. Vill du höra mer om våra gig? Välkommen med ditt CV redan idag!

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Software Asset Manager till Peab
Clevry Sweden AB
Systemförvaltare m.fl.

Om företaget Peab är Nordens samhällsbyggare med 16 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger Peab vardagen där livet levs. Är du en strukturerad och analytisk person med passion för licenshantering och kostnadseffektivisering? Vill du spela en nyckelroll i att optimera Peabs programvaruanvändning och säkerställa regelefterlevnad? Då kan du vara den vi söker! Din roll Som Software Asset Manager (SAM) har du huvudansvar för att säkerställa en effektiv hantering av programvarulicenser, kostnader och avtal inom Peabs IT-miljö. Du kommer att arbeta nära både IT och inköp för att säkerställa att de har rätt licenser, rätt antal och till rätt kostnad. Utöver SAM-området kommer du även att hantera sedvanliga IT-administrativa uppgifter. Det innebär bland annat: Hantering av beställningar i ärendehanteringssystem. Fakturagranskning och uppföljning av kostnader. Administration och support kring tjänster, mjukvarubeställningar och licenshantering. Hantering av abonnemangsfrågor och användarsupport. Dialog med leverantörer samt uppföljning av avtal och licenser. Säkerställande av att interna processer följs och utvecklas. Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Clevry och arbetar hos Peab. Efter uppdragets slut är målsättningen att du erbjuds en tillsvidareanställning hos Peab, men det finns även möjlighet att övergå till Peab tidigare. Startdatum är så snart som möjligt och vi ser helst att du utgår från kontoret i Ängelholm. Din profil Vi söker dig som har: Erfarenhet av Software Asset Management och licenshantering. God förståelse för olika licensmodeller och avtal. Erfarenhet av verktyg som Xensam, Flexera, Snow eller liknande. Förmåga att analysera kostnader och optimera licensanvändning. Strukturerat och analytiskt arbetssätt med fokus på detaljer. Erfarenhet av IT-administrativa uppgifter och systematiskt arbete inom IT-support eller inköp. När det kommer till personliga egenskaper söker vi dig är strukturerad och analytisk samt är bra på att samarbeta i grupp. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Peab med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet och vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
NOC-tekniker
Human IT-support AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Är du en driven och kompetent NOC-tekniker? Hos oss kommer du ansvara för att övervaka vår kunds nätverksinfrastruktur, och säkerställa hög prestanda och säkerhet. Arbetsuppgifter: Som NOC-tekniker kommer du att spela en central roll i att övervaka, underhålla och felsöka nätverksinfrastrukturen. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Kontinuerlig övervakning av nätverksprestanda och funktionalitet. Identifiering och felsökning i realtid av nätverksrelaterade problem. Ge teknisk support och eskalera problem vid behov. Noggrann dokumentation av nätverksincidenter och lösningar. Samarbete med andra NOC-tekniker och IT-specialister för att lösa komplexa problem. Du kommer att arbeta i en stimulerande miljö med spännande teknikprojekt och möjlighet att växa i din karriär. Du har förmodligen: En utbildning inom nätverk. Erfarenhet av arbete inom ett Network Operations Center eller liknande teknisk supportområde. Goda kunskaper om nätverksprotokoll, rutning och switchning. Färdigheter inom nätverksövervakningsverktyg och mjukvara. Förmåga att arbeta i en snabbt föränderlig miljö och hantera flera uppgifter samtidigt. Flytande kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du är förmodligen: Lösningsorienterad - där du tar egna initiativ och kommer med lösningsförslag för att komma framåt i ditt arbete Samarbetsvillig och kommunikativ - där du är vass på att skapa och underhålla kundrelationer samtidigt som du samarbetar väl med kollegor i teamet Strukturerad - där du kan planera och lägga upp ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt Humanit Humanit handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång. Tillsammans skapar vi framtiden Tillsvidareanställning med fast månadslön Kollektivavtal Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive maxat friskvårdsbidrag Utvecklingsplan Hälsoförsäkring + pension Förskottssemester Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Stockholm Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! Humanit arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats. Och förresten: Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Humanit’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Humanit anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
IT Supporttekniker till Östersund!
Camai Consulting AB
Supporttekniker, IT

Nu söker vår kund drivna IT Supporttekniker till deras härliga team som sitter i Östersund. Brinner du för teknik, är driven och är hungrig på att utvecklas, då tycker vi att du ska skicka in en ansökan! Som servicedeskmedarbetare kommer du främst att ge användarsupport och service mot olika kunder gällande all typ av felsökningar samt hantering av deras konton. Du ger även support till kunder relaterat till den hårdvara som används i kombination med företagets systemlösningar. I rollen tar du emot inkommande samtal från kunder inom offentliga myndigheter, kommuner och landsting där kunden hanterar deras större IT-tekniska lösningar. Du kommer att ha telefonen och ärendehanteringssystem som dina främsta arbetsredskap och du tar löpande emot inkommande ärenden. I din roll kommer du bland annat att få arbeta med: Felsökning av hård-och mjukvara Kontoadministration i Active Directory samt Azure AD Besvara och supportera användare kring tekniska frågor Ärendehantering i ärendehanteringssystem Tjänsten passar dig som har ett stort IT- och serviceintresse och vill ta steget vidare till att arbeta mer kundfokuserat, i ett team som arbetar mot gemensamma mål. Du har en god teknisk förståelse och du har en bakgrund inom IT-support eller som tekniker. Vidare är det meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att jobba inom en kommun. Du talar och skriver obehindrat i det svenska språket samt är bekväm att kommunicera på engelska. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. På arbetsplatsen förespråkar frihet under ansvar vilket kräver att du är självgående och kan ta egna initiativ. Du behöver vara kommunikativ och serviceinriktad samt ha förmåga att arbeta bra såväl i grupp som självständigt. Vidare krävs det att du kan arbeta under högt tempo och är lösningsfokuserad. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Östersund Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Skiftarbetande IT-supporttekniker
Human IT-support AB
Supporttekniker, IT

Är du en serviceinriktad lagspelare med passion för teknisk support och en förkärlek för kvälls-, natt- och helgjobb? Då är rollen som supporttekniker hos oss något för dig! Arbetsuppgifter: Som supporttekniker kommer du att tillhöra Service Desk-avdelningen i Stockholm. Du kommer att hjälpa användare och kunder med IT-, nätverks- och systemrelaterade frågor. Du kommer att arbeta med support via telefon, i ärendehanteringsystemet ServiceNow och ansikte mot ansikte direkt mot användare. Förutom traditionellt supportarbete kommer du att ha möjlighet att delta i olika projekt, arbeta med förbättringar och ta ansvar för ett större system tillsammans med systemägare. Vi letar efter Service Desk-tekniker som är intresserade av att arbeta skift, inklusive dagtid, kväll, natt och helg. Arbetsuppgifter: • Felsökning och lösning av IT-problem • Installation och konfiguration av programvara och hårdvara • Support via telefon, e-post och personliga möten • Dokumentation av problem och lösningar • Underhåll av IT-system och infrastruktur • Samarbete med andra team för att lösa tuffare problem Du har förmodligen: Erfarenhet av att arbeta inom teknisk supportfunktion/service desk. Erfarenhet av att stödja PC och Microsoft-miljöer. Förståelse för nätverk och IT-infrastruktur. Kunskap om ITIL-ramverket. Erfarenhet av ett eller flera ärendehanteringsystem. Utmärkta kommunikationsfärdigheter. Full arbetskompetens i svenska och engelska. Relevant utbildning samt erfarenhet av Azure AD, Opera och/eller Simphony är meriterande. Du är förmodligen: Lösningsorienterad - där du tar egna initiativ och kommer med lösningsförslag för att komma framåt i ditt arbete Samarbetsvillig och kommunikativ - där du är vass på att skapa och underhålla kundrelationer samtidigt som du samarbetar väl med kollegor i teamet Strukturerad - där du kan planera och lägga upp ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt Humanit Humanit handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång. Tillsammans skapar vi framtiden Tillsvidareanställning med fast månadslön Kollektivavtal Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive maxat friskvårdsbidrag Utvecklingsplan Hälsoförsäkring + pension Förskottssemester Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Stockholm Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! Humanit arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats. Och förresten: Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Humanit’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Humanit anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
IT-Projektledare med kundansvar till Multisoft // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi på Multisoft har blivit utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsplatser fyra år i rad. Kanske undrar du varför vi skriver detta i början av vår annons? Svaret är rätt enkelt: Du ska ju förhoppningsvis börja jobba här och vi måste få din uppmärksamhet där ute i det digitala bruset. Men vilka är vi, förutom en fantastisk arbetsplats? Jo, vi älskar automatisering och utvecklar systemlösningar som sparar tid. Med anpassningsbara och automatiserade system, kan våra kunder fokusera på värdeskapande och arbete som gör skillnad. Med vår välbeprövade metodik, identifierar vi utvecklingsområden och sköter nödvändig systemintegration, automatisering, normalisering av databaser och centralisering av information. Vi är ett medarbetardrivet företag som nu, tillsammans med Oddwork, söker efter vår nya IT-Projektledare med kundansvar att välkommna till vårt stockholmskontor på Brunkebergstorg 5. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa! Som IT-Projektledare Föreställ dig att komma på smarta lösningar som gör varje arbetsdag mer kreativ och rolig för tiotusentals människor. Det är precis vad vi gör på Multisoft! Här kommer du fokusera på affärsutveckling, kundrelationer och projektledning av systemimplementation, i både grundleverans och vidareutveckling. Ingen dag är den andra lik och här kommer du kliva in i Stockholms roligaste och mest utmanande roll inom verksamhetsutveckling. Varför vi nämner att det är utmanande är för att vi vill vara ärliga, men också för att vi tror att du älskar utmaningar. Ordningsamt parerar du flera kunder samtidigt där du planerar och leder projekt mot kund. Här kommer du guida kundrelationer och med fingertoppkänsla identifiera det bästa samarbetssättet inom varje enskilt projekt. Ensam är du dock inte – tillsammans med kunden och resten av teamet ser ni till att driva leveransen i mål. På ett resultat fokuserat och inspirerande sätt hittar du utvecklingsmöjligheter hos kund i samma veva som du uppmuntrar ditt team med din varma personlighet. Du gör projekten inte bara lönsamma, utan också roliga. Med ditt affärstänk och ditt fokus på att alltid se lösningar, är du bryggan mellan verksamheten och kunden – kommunicerar och visualiserar tänkta IT lösningar samtidigt som du har stenkoll på leveransens nuvarande status. Vi söker dig som... …talar IT-projekt flytande. Du som inte är rädd för att säga nej, men som alltid lyckas få kunden nöjd ändå. Personen som vet att man inte föds med ett pannben av stål – man skapar ett. Vi tror att du snabbt kan fånga upp detaljer och vågar dig på saker du inte alltid är helt bekväm med. Som den anpassningsbara personen du är, kan du hoppa mellan att vara skämtsam i lunchrummet till att vara sylvass i kundsammanhang. Det är även den anpassningsbarheten som gör att folk har förtroende för dig. Du skapar helt enkelt entusiasm bland andra och kan coacha dina kollegor för att nå lite längre. Du har med dig: Ett par års erfarenhet av IT-projektledning inom affärsystem. Ett par års erfarenhet av kravinsamling och processkartläggning. Du har jobbat med systemutvecklingsprojekt i stor utsträckning. Du har koll på hur hela leveransprocessen av system inom B2B fungerar. Du har en förståelse för konceptuell lösningsdesign. Du älskar att leverera bra resultat tillsammans med andra. Flytande i svenska och engelska. Varför Multisoft? Välkommen till ett bolag där vi alla verkligen bryr sig om varandra. Här kommer du ha roligt på jobbet och mötas av både transparens och högt i tak. Vi hjälps åt där det behövs och har en enorm kompetens inhouse där det finns möjlighet att lära sig ett och annat, bara du ställer frågan. I vårt medarbetardrivna företag kommer du får chansen till kompetensutveckling och kompetensdelning – för vi strävar alltid efter att bli bättre som både arbetsgivare och arbetsplats. Vi har dessutom en väletablerad onboarding-process som säkerställer att alla nyanställda får de verktyg och kompetenser som behövs för att både trivas och prestera på jobbet. Om du är lika intresserad av oss som vi är av dig, tycker vi du ska skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att träffa dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Vill du utvecklas? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är Oddwork här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025