Om företaget Företaget är en världsledande aktör inom energiteknik som utvecklar och tillverkar avancerade gasturbiner för en global marknad. Med över 2600 medarbetare levererar de innovativa och hållbara lösningar för elproduktion, ånga och värme. Företaget spelar också en viktig roll inom olje- och gasindustrin med sina högpresterande turbiner för kompressorer och pumpar. Dina arbetsuppgifter Som ERP-specialist får du en central roll i företagets digitaliseringsresa. Du kommeratt arbeta med systemutveckling, förbättringsarbete, analyser och utbildning. Ditt fokus ligger på att anpassa och förvalta systemen för att optimera verksamheten och säkerställa ett effektivt användarstöd. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Delta i implementationsprojekt som MES, S4E och PLM. Genomföra tester och analysera konsekvenser vid systemförändringar. Driva utbildningar och stötta användare med ett pedagogiskt perspektiv. Fungera som problemlösare i systemrelaterade frågor och stötta operativa utmaningar. Du blir en del av ett sammansvetsat team med blandad erfarenhet. Teamet ansvarar för inköp och planering av produktionsmaterial och samarbetar nära med flera avdelningar, såsom teknik, kvalitet, logistik och produktion.Din profil För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du: Har flera års erfarenhet av SAP inom produktion, logistik och inköp, och en god helhetssyn på processer och system. Haren högskoleutbildning inom teknik, ekonomi eller IT/systemutveckling. Är en strukturerad och analytisk person med god problemlösningsförmåga. Kommunicerar tydligt på svenska och engelska. Har erfarenhet av ERP-utveckling, digitaliseringsprojekt och BI-verktyg som Qlik, Tableau eller liknande. Ansökningsförfarande Start för tjänsten är så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected].
UMS Skeldar, ett mångfacetterat företag, med förmågor inom forskning, utveckling, design, tillverkning, testning, utbildning, konsultande, underhåll och mycket mer. Vi utvecklar en av världens mest avancerade Unmanned Aerial Vehicle. Bli en del av vårt växande team! Du blir del av teamet System & Software som består ca 25 medarbetare i roller som teamledare, systemingenjörer, mjukvaruutvecklare och testare. Teamet jobbar tvärfunktionellt och med alla tre delar i helikoptersystemet: Helikopter, Markstation och Simulatorn. I rollen som mjukvaruutvecklare har du möjlighet att: Programmera i hela eller delar av systemet; Markstationen, som används för planering och genomförande av uppdrag med systemet, är till större delen utvecklad i .NET C# och WPF. Simulatorn, som används för att testköra funktionalitet med hjälp av simulerade helikopterkörningar, är utvecklad i C++. I helikoptern sker utvecklingen i C++. Utveckla nya funktioner som inkluderar design och implementation av mjukvara. Utveckla automatiska testfall. Arbeta med underhåll och förbättringsåtgärder av befintlig mjukvara. Låter tjänsten intressant? Tveka inte att söka redan idag! Är du den vi söker? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att du ska trivas så bra som möjligt söker vi efter dig som har god samarbetsförmåga, är självgående och ansvarstagande. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en högskole- eller universitetsutbildning inom relevant ingenjörsområde samt relevant arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av programmering i .NET C# och/eller C++. Erfarenhet inom flygverksamhet och kunskaper inom WPF är meriterande. Tjänsten ställer krav på goda kunskaper i såväl engelska som svenska i tal och skrift. Vi erbjuder: en unik möjlighet att vara med i ett snabbt växande företag. en dynamisk arbetsplats där ingen dag är den andra lik. en högteknologisk produkt som just nu ligger i framkant på marknaden. en familjär arbetskultur med högt i tak och högt engagemang. Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. För en anställning hos oss på UMS Skeldar krävs att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Roller där vi har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Key words: Software Engineer, Engineer, Mjukvaruutvecklare, Software Design Engineer
Do you want to be part of a leading Nordic scaleup and contribute to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase, and we are now looking for a Rollout Lead to play a key role in our product delivery operations and support our growth across global markets. This role will be based in one of our established markets, with a hybrid work arrangement available. About Position Green At Position Green, we bring together leading experts within ESG strategy, communication, and software to help businesses accelerate their sustainability agendas. Our integrated offering spans environmental, social, and governance domains and encompasses strategy advisory, data management, reporting, e-learning, and executive training. Position Green serves 700+ clients with more than 350 employees across 10 locations in Norway, Sweden, Denmark, the US, Benelux, and the UK. You will become a pivotal member of our team, working alongside bright, like-minded colleagues with diverse expertise and backgrounds. We value a non-formal working environment and an uplifting team culture. At Position Green, we embrace feedback, welcome new ideas, and constantly evolve. About the Role As a Rollout Lead, you will take ownership of the rollout phase for new products and features—from concept to post-release. You will ensure operational excellence and seamless collaboration across departments, acting as a bridge between Product, Customer Success, Sales, and Marketing Communications (MarCom). Your focus will be on streamlining processes, resolving blockers, and ensuring consistent communication to drive successful product launches tied to our Saas platform. Key Responsibilities Lead and coordinate the rollout phase for new products and features, ensuring timely delivery and successful launches. Work closely with Sales, Customer Success, and MarCom to operationalize rollouts effectively and provide clear communication guidelines aligned with roadmap stages. Oversee the creation and maintenance of essential documentation, including internal guides, one-pagers, and knowledge base articles, ensuring consistency across languages and regions. Act as a central point for sharing accurate information with internal teams and maintaining updated shared roadmaps for stakeholders and customers. Manage localization and translation processes in collaboration with the Product Communicator to ensure smooth execution. What Are We Looking For? To thrive in this role, you should have a passion for cross-departmental collaboration, strong organizational skills, and the ability to work in a fast-paced, scaleup environment. You are detail-oriented, solution-focused, and able to manage multiple priorities effectively. With excellent communication skills, you can convey complex concepts clearly and adapt to diverse teams and stakeholders. You are highly collaborative, ensuring alignment and efficiency across departments, and possess a customer-focused mindset that prioritizes clear, actionable communication. Your problem-solving abilities allow you to identify and address challenges effectively during the rollout phase, and you demonstrate leadership qualities that inspire and guide teams toward shared goals. Desired Qualifications 5+ years of experience in B2B SaaS, with a background in Product Management, Product Marketing, Customer Success, Sales or other relevant field Strong project management skills, with a track record of leading complex rollouts or cross-departmental initiatives. Fluency in English, written and spoken Knowledge of compliance-related products to sustainability is a plus Familiarity with product localization and translation processes is a plus. What’s Next? If this opportunity excites you, submit your CV today! We value personal suitability and review applications continuously, so don’t wait too long to apply. We hope to welcome our new team member as soon as possible. Location We believe that you are based in Malmö or Stockholm, with flexibility to work in a hybrid arrangement.
Varför detta jobb är något för dig Du vill skapaprodukter som gör skillnad och trivs när du arbetar i team som stöttar, utmanar och har kul tillsammans.Hos oss jobbar vi med allt från att utveckla egna uppkopplade sensorer, smarta algoritmer för dataanalys och funktioner för styrsystem på både hög och låg nivå.Mindre bolag har använt oss som FoU-avdelning för att se vad de kan åstadkomma med elektronik ochvi har utvecklat system som får farkoster att färdas autonomt.Vi är en mix av glada utvecklare och innovatörer, och vi hoppas att du också har en genuin nyfikenhet för teknik och en vilja att skapa något bra! Vad du kommer att göra Använd din tekniska expertis för att hjälpa kunder optimera deras embeddedlösningar. Driva och bidra till utvecklingsprojekt – från att vidareutveckla befintliga produkter till att skapa nya från grunden. Samarbeta med kollegor över olika discipliner för att lösa verkliga utmaningar. Översätta komplexa tekniska idéer till begripligt språk, både för tekniker och icke-tekniker. Håll koll på ny teknik och metoder för att driva innovation och förbättringar. Vem vi tror att du är Erfarenhet av embeddedutveckling i språk som C, C++ eller Python. Erfarenhet av hela produktutvecklingscykeln, från idé till implementation. Stark bakgrund inom embedded eller mjukvaruteknik. Intresse för att jobba inom områden som MedTech, Automotive eller försvar. Kreativ problemlösare med en positiv inställning till teamwork. Flytande i svenska i tal och skrift. Vad vi erbjuder: På Knightec får du en arbetsplats där samarbete, innovation och personlig utveckling står i fokus. Vi tror starkt på att ge våra medarbetare frihet att växa och utvecklas mot sina professionella mål genom en variation av spännande projekt och uppdrag. Oavsett om du arbetar på vårt kontor i Örnsköldsvik eller i Umeå, kommer du att vara en del av ett engagerat team som stöttar varandra i att lösa tekniska utmaningar och skapa hållbara lösningar. Vi tror på värdet i att ta en kaffe tillsammans på kontoret och snickesnacka runt tekniska problem eller fritidsintressen. Om du också gillar att hänga med och cykla MTB, kolla på Formel 1 eller baka tyska kringlor så kan det här bli hur bra som helst! En spännande resa med Knightec Group Vi på Knightec går nu samman med vårt systerbolag Semcon och bildar Knightec Group. Tillsammans blir vi den ledande aktören i norra Europa inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Vårt gemensamma erbjudande blir både bredare och djupare, vilket gör att vi kan ta oss an stora, strategiska kundprojekt på högsta nivå av innovation och komplexitet. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar. Låter detta som platsen för dig? Häng med oss på denna spännande resa! Ansökningsprocessen: Skicka gärna in din ansökan med CV och personligt brev. Ansökningsperioden är öppen tillsvidare.
Älskar du tech och ledarskap? Vi med! Så bra. Fortsätt läs mera... Vi söker dig som tycker om ledning, problemlösning, vill leverera äkta kundvärde och tycker om att samarbeta i team. Har du erfarenhet av att jobba med produktutveckling, inom IT eller SWså har du kommit rätt. Vi letar efter en ny konsult som vill bli våran nästa expert på produktutveckling, gillar att ta ansvar, kan sammarbeta med kund och utvecklingsteam, leverera roadmaps, planera produktleveranser, etc VEM ÄR DU? Våra konsulter har oftast varit aktiva i sina roller ett tag men vi ogillar att prata om år av erfarenhet och vill istället se vad du kan. Vi jobbar inom tech och ser gärna att du är aktiv inom branschen idag. Du fattar konsultgrejen och vill ha variation i vad du får jobba med. Du har utbildning inom aktuellt område. Du vill tillhöra ett team och nätverk av andra konsulter. Du pratar god Svenska och Engelska. Du älskar att utvecklas, är nyfiken och vågar. Du är I Göteborg eller vill flytta hit. VILKA ÄR VI? Mgmt by Logikfabriken är ett konsultbolag av och för talangfulla, engagerade och roliga personer inom tech som brinner för ledning.Ambitionen är att bli Göteborgs roligaste management bolag! Vi gör saker och ting lite annorlunda. Vi är grymma ledare men kan våran tekniska domän. Vi kan leda tekniskt komplexa problem och samtidigt leda våra team framåt. Vi kan leda incidenter och samtidigt rapportera i styrelserummet. Tillsammans skapar vi förutsättningar och driver företaget framåt. Vi älskar att utbilda oss och lära oss nya saker tillsammansVi gillar att hitta på saker och ting tillsammans. Utbildningar, events, AW:s, konferanser mm.Förutom ovanstående tror vi på schyst ersättning och transparens.Därför har alla på mgmt samma villkor, sätter sin egen lön, pension, föräldraersättning, antal semesterdagar och andra förmåner. Vår modell är flexibel, trygg och ger i de flesta fall en ordentlig löneökning.Här kan du själv se vad du skulle kunna tjäna: Räkna ut din lön
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer och vill bli fler, hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.Vad har du för kvalifikationer? Uppdraget som systemägare för Balders lösning i Dynamics innebär ett ansvara för förvaltning och vidareutveckling av systemet. Arbetet innebär också att man är länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att designa, konfigurera och administrera vår Dynamics-plattform. Du medverkar i nyutveckling och vidareutveckling samt de anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet. Arbetet sker tillsammans med systemspecialist, systemadministratör, processägare, projektledare och användare. I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter utmaningar som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver kunna plattformen, känna dig säker på funktionalitet i systemet samt kunna föreslå lösningar som i största utsträckning håller sig inom standardfunktionalitet och förverkliga dem i systemet.Vem är du som person?För att lyckas i rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är meriterande om du har erfarenhet av ClickDimensions, DocumentCorePack eller PowerApps, vilket är applikationer vi också nyttjar. Troligtvis arbetar du idag i en kundinriktad roll som exempelvis applikationskonsult inom MS Dynamics men vill lämna konsultlivet bakom dig och kunna fokusera på en spännande och kontinuerlig utveckling på Balder i vår digitala resa. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs eller arbetar i Dynamics. Placeringen av tjänst kan ske från ett av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.Din ansökanÄr du rätt person för att kunna hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på [email protected] eller på 031-10 95 75. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Why This Job Is for You You are passionate about developing products and services that have a real-world impact, and you thrive when working alongside teams that are pushing the boundaries of innovation. Recently, we’ve contributed to advancements in blood analysis technology, electric powertrains, and control systems for major manufacturers, to name just a few. For you, embedded development isn’t just about writing code — it's about choosing the right technology to build robust products and solve meaningful problems with your team. Your curiosity and desire to innovate drive you to collaborate with cross-functional teams to develop the best solutions on the market. Responsibilities Use your technical expertise to assist clients in optimizing their embedded software solutions. Lead and contribute to diverse development projects, from enhancing existing products to creating new ones from scratch. Collaborate with teams across disciplines to solve complex, real-world challenges. Communicate complex technical ideas clearly and effectively to both technical and non-technical stakeholders. Continuously explore and implement new technologies and methodologies to drive innovation. Qualifications 5+ years of experience within software engineering Proven experience in embedded development with C/C++ or Python. Experience across the full product development lifecycle, from concept to deployment. Strong background in embedded systems or software engineering. Interestin working in industries such as MedTech, Automotive, or Defense. Innovative mindset and a collaborative approach to problem-solving. What We Offer At Knightec, you'll work in an innovative and supportive environment that promotes your personal development through exciting projects and training. We value diversity, with over 40 nationalities contributing to a dynamic and inclusive workplace. Our vibrant culture is built on curiosity, collaboration, and knowledge sharing. We support your work-life balance with a hybrid work model and offer competitive benefits for your well-being and financial security. About Knightec Knightec is a strategic partner in product and service development, committed to helping companies drive positive change for future business opportunities. We believe that collaboration and co-creation are keys to success and approach our clients' challenges holistically. Our global experts bring unique perspectives and skills, and together with our clients, we create innovative and sustainable solutions. Want to get to know your potential future manager, Johan Fahlgren? Read more here! An Exciting Journey with Knightec Group We at Knightec are now merging with our sister company Semcon to form Knightec Group. Together, we will become the leading player in Northern Europe within product and digital service development – how cool is that? Our combined offering will be both broader and deeper, enabling us to take on large, strategic client projects at the highest levels of innovation and complexity. For our employees, this means incredible opportunities for skill development and career growth. Does this sound like the place for you? Join us on this exciting journey!
Why This Job Is for You Because you want to focus on solving technical problems, developing new products that last, and striving towards a more sustainable world. In recent years, we've developed tools for blood analysis, electric powertrains,control systems for large manufacturers, created smart image analysis tools for PCs, and visualized products in multi-user VR. We capture surfaces in 3D with our own camera technology, build prototypes for autonomous vehicles, and implement software to meet increasing cybersecurity demands. You’ll have the freedom to propose solutions, working on diverse projects to enhance or create new products. Collaboration is key, as you'll be part of cross-functional teams solving complex problems. Whether working with small companies as their external R&D or providing expertise to larger companies remotely, we offer growth and development opportunities. Responsibilities Assist clients in enhancing their embedded software solutions through technical expertise and innovative approaches. Lead and participate in various development projects. Enhance existing products or create new ones from scratch. Collaborate with cross-functional teams to solve complex problems. Communicate effectively with both experts and non-experts about highly complex technical issues. Qualifications Experience in C/C++ or Python. Experience in product development and lifecycle of a new project. Experience in embedded software or software engineering. Interest in fields such as MedTech, Automotive, or Defense. What We Offer At Knightec, you'll work in an innovative and supportive environment that promotes your personal development through exciting projects and training. We value diversity, with over 40 nationalities contributing to a dynamic and inclusive workplace. Our vibrant culture is built on curiosity, collaboration, and knowledge sharing. We support your work-life balance with a hybrid work model and offer competitive benefits for your well-being and financial security. About Knightec Knightec is a strategic partner in product and service development, committed to helping companies drive positive change for future business opportunities. We believe that collaboration and co-creation are keys to success and approach our clients' challenges holistically. Our global experts bring unique perspectives and skills, and together with our clients, we create innovative and sustainable solutions. An Exciting Journey with Knightec Group We at Knightec are now merging with our sister company Semcon to form Knightec Group. Together, we will become the leading player in Northern Europe within product and digital service development – how cool is that? Our combined offering will be both broader and deeper, enabling us to take on large, strategic client projects at the highest levels of innovation and complexity. For our employees, this means incredible opportunities for skill development and career growth. Does this sound like the place for you? Join us on this exciting journey! Application Process Please submit your application with a CV and cover letter. The application period is open until further notice.
Introducing evroc At evroc, we are building a secure, sovereign, and sustainable hyperscale cloud to reimagine the digital future of Europe. By joining our company, you have an exciting opportunity to contribute to the development of next-generation cloud services. We are seeking intellectually curious and highly motivated team members who are ready to embrace the thrilling challenge of building the first European owned hyperscale cloud. Location: Stockholm Job type: Permanent position The Role We are looking for an experienced Cloud DevSecOps Engineer to enhance our cloud security and vulnerability team. You will focus on proactive security research, developing security tools, conducting assessments, and assisting development teams with secure code reviews. Deep knowledge of cloud security models and a proven track record of successful incident resolution are essential for this role. What You’ll Tackle Implement and manage security monitoring tools to detect real-time threats in cloud environments. Collaborate with cloud engineering teams to integrate security best practices into CI/CD pipelines. Conduct regular security assessments on cloud infrastructure to address vulnerabilities. Develop and maintain cloud security policies, ensuring compliance with standards like ISO 27001, PCI DSS, and GDPR. Monitor and respond to security alerts and incidents, mitigating risks promptly. Design and implement incident response plans for cloud-based security breaches. Stay up to date with cloud security trends and technologies to enhance the organization’s security posture. Skills We Value Typically 5+ years of hands-on experience in platform and cloud security. Strong knowledge of GCP, Azure, AWS, containerization technologies (e.g., Docker, Kubernetes), and cloud infrastructure security. Advanced C, C++, Golang or Rust (Linux and systems-level) programming skills and secure coding practices. Experience with networks, system security, IAM, encryption, firewalls, SIEM tools, vulnerability scanners, and Terraform. Certifications such as CISSP, CISM, CEH, or CompTIA Security+ are advantageous. Excellent communicator who collaborates effectively with cross-functional teams, including remote colleagues.We value individuals who demonstrate strong leadership and initiative, with the ability to take ownership of security projects independently. We offer a competitive salary and an equity package to attract the best. Whether it’s the cosmopolitan allure of London, the vibrant Stockholm, or the Mediterranean charm of Sophia Antipolis, you’re poised for an inspiring work environment and a captivating local culture! At evroc, diversity is our strength. We champion an inclusive environment where every background - ethnicity, age, gender identity, beliefs, and culture - is celebrated. Applicants must possess a valid work permit.
Vill du ta nästa steg och bli en del av vårt nya team IT Martech? Vi söker nu en senior backend-utvecklare som vill utveckla och utvecklas inom området Martech. Vill du arbeta med utveckling på ett bolag med den senaste tekniken och i ett team där vi har kul på jobbet? Då är detta rollen för dig!I rollen får du: - Arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system, backend-applikationer och dataintegrationer. - Ansvara för och optimera den övergripande systemarkitekturen.- Vara med från starten i vårt nya team IT Martech och kommer kunna påverka teamets way of working. - Vara delaktig i att kontinuerligt förbättra teamets utvecklings- och kvalitetsprocesser. - Stödja affären i att uppnå visionen av ett effektivt och datadrivet arbetssätt för att skapa en sömlös kundupplevelse. Martech är all teknologi som används för att optimera marknadsföringsinsatser, inklusive alla verktyg och processer som hjälper marknadsförare att planera, genomföra, mäta och inte minst optimera kampanjer och aktiviteter för att skapa kundvärde och unika och personliga kundupplevelser. Som senior backend developer i vårt team IT Martech kommer du att arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system och backend-integrationer för dataflöden till och från vårt marketing automation system Adobe Campaign – både för att säkerställa att kampanjteamet kan agera på korrekt data och följa gällande lagkrav samt främja ett hållbart spelande hos våra kunder. Rollen innebär även utveckling av nya microtjänster för kundkommuikation samt robusta integrationer till bland annat en molnbaserad dataplattform. För rätt person kan rollen dessutom innehålla uppgifter som tech lead som i samarbete med IT-arkitekterna ansvarar för marknads övergripande systemarkitektur. Du kommer att samarbeta tätt med andra delar av ATG för att bidra till produktutvecklingen och en datadriven kundupplevelse i världsklass.Är det här du? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har högskoleutbildning eller motsvarande inom systemutveckling samt har förståelse för det agila arbetssättet. Du har även några års relevant arbetslivserfarenhet inom backend-utveckling och ett genuint intresse för den tekniska marknadsföringen och hur man skapar kundvärde genom relevant kommunikation i alla kanaler. Vi ser att du är nyfiken, orädd och ambitiös. Då det är ett relativt nytt team ser vi att du är prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Vidare söker vi dig med en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska, eftersom en stor del av arbetet kan ske på engelska. Det är meriterande med erfarenhet inom Machine Learning och AI. Vi ser att du har några års erfarenhet av: - Kotlin/Java/Spring Boot - Python - AWS - Openshift/Kubernetes - REST, SOAP - Robusta dataintegrationer med höga krav på tillförlitlighet, test och kvalitet. ” Tillsammans kan vi flytta berg” Tillsammans kan vi flytta berg - det finns nästan inget som inspirerar mig mer än starka team där individer får ta plats, blir sedda och kan utvecklas och därmed bidra till något alldeles fantastiskt. Jag bygger mitt ledarskap på transparens och kommunikation, vilket är A och O i att skapa engagemang, motivation och tillit och de rätta förutsättningarna för gruppen. På min lediga tid älskar jag att vara ute i naturen tillsammans med min familj och vänner - i löpspåret, skidbacken eller på golfbanan. Just ATGs fokus på hälsa är enastående och vårt hållbarhetsarbete gällande medarbetarna, våra kunder och hästnäringen, tillsammans med en väldigt inkluderande företagskultur gör att det är roligt att gå till jobbet varje dag.” - Rekryterande chef, Solvejg Berntzon, Manager IT Martech We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Välj ett jobb för att visa detaljer