Servicerådgivare / tidsbokare till Länna

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigaste roll? Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande och din kunskap. Arbetsuppgifter Som servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att svara i telefon och boka in kunder på verkstadsbesök, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem Kobra samt via telefon och mail. Din profil Vi söker dig som har en bakgrund inom serviceområdet samt har en dokumenterad arbetslivserfarenhet av bilbranschen gärna som servicerådgivare/ kundmottagare. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om att detta är ditt drömjobb. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. - Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. - Krav är att du innehar B-körkort. - Mycket meriterande är om du har erfarenhet av bilbranschens datorsystem Kobra. - Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaper Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Tillträde och ansökan Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Malin Dunder, 076-7776762 eller Amanda Svenberg, 076-0097746. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Roligt och socialt extrajobb i butik!

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Våra duktiga Produktambassadörer jobbar med att bjuda butikens kunder på varsitt smakprov av dagens produkt, vilket kan vara allt ifrån juice till en ingrediens i ett smarrigt recept. Jobbet är superkul för dig som älskar att prata med människor! Vill du ha ett flexibelt och roligt extrajobb som Produktambassadör så läs vidare och ansök sedan genom att klicka på "Skicka ansökan" (du behöver inget cv - utan du ansöker genom att besvara ett par frågor) Vi söker dig som - Är över 18 år - Är social och utåtriktad - Har jobbat med sälj, event eller service tidigare - Har ett intresse för marknadsföring - Har ett intresse för det som säljs i matbutiker - Är trevlig, pigg, serviceminded, ödmjuk, flexibel & självständig - Håller vad du lovar - Är en duktig problemlösare - Kan jobba sista fredagen varje månad mellan kl 10-18 eller 11-19 (minsta krav) Meriterande om du dessutom… - Har körkort och egen bil - Har jobbat i livsmedelsbutik - Är tillgänglig för jobb på torsdagar och fredagar mellan kl 10-18 eller 11-19 & lördagar kl 10-15. Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt och flexibelt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och exponering. Var det dig vi beskrev så ansök med dina kontaktuppgifter samt svara på ett par snabba frågor så kontaktar vi dig ifall du är den vi söker. Stort Lycka till!

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Teknisk utesäljare till Profcon // Göteborg med omnejd

Är nätverkande med nära kundkontakt, teknik och stort ansvar under frihet din grej? Strålande! Vi söker nämligen en relationsbyggande säljare som är redo att spela en nyckelroll i vårt bolag och identifiera nya affärsmöjligheter på vår spännande tillväxtresa. Ditt nya uppdrag: Nu söker vi dig som vill ta ägandeskap för försäljningen av Profcons produkter och lösningar på den svenska marknaden! Här på Profcon levererar vi allt från enstaka kort till kundspecifika industridatorer. Inom företaget har vi också möjlighet att komplettera vårt kraftfulla erbjudande med egenutvecklad hårdvara och ofta skräddarsyr vi även Windows Embedded-lösningar där vi implementerar kundens egna program. Vi levererar till både större och mindre företag, exempelvis inom fastighetsautomation, medicin, industri och fartyg, men även högskolor och universitet. I denna självständiga och flexibla roll, ansvarar du för att luska och gräva fram nya affärsmöjligheter och affärsområden, skapa din egen struktur och bygga vidare på våra befintliga kundrelationer. Du kommer samarbeta tätt med både Micael, närmsta chef och kollega, samt teamet i Vansbro som har en gedigen erfarenhet i branschen. Är du en relationsbyggare av rang, som trivs i nätverkande momentum och är redo för en ny utmaning? Då ser vi fram emot din ansökan! Din profil: - Erfaren och teknikintresserad: Du har ett tekniskt intresse och några års säljerfarenhet. Har du även en teknisk utbildning och kunskap om datorer eller elektronik? Pluspoäng till dig! - Lyhörd och affärsmannamässig: Du har ett naturligt driv att nå uppsatta mål och en fallenhet för att identifiera nya möjligheter till merförsäljning - Ett körkort i plånboken: Vi står för tjänstebilen. - Svenska och engelska. Är du vår nästa kollega? Kul! Vi läser ansökningar löpande och gör vårt bästa för att återkoppla till dig så snart som möjligt. Förresten - du har väl inte missat att vi just nu söker två säljare? Här (https://jobb.oddwork.se/jobs/3612733-teknisk-utesaljare-till-profcon-goteborg) hittar du vår andra annons om du vill ta en kik eller tipsa en kompis. Vi hörs! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg med omnejd OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Remarketing Specialist till Autolease/DNB Finans

Autolease/ DNB Finans är ett av Nordens ledande finansbolag. På den svenska marknaden har vi ett brett utbud av tjänster gentemot såväl företag som privatpersoner och kan erbjuda det mesta som efterfrågas på marknaden inom leasing och avbetalning. Affärsverksamheten är indelad i fyra affärsområden: Bilfinansiering, Investeringsfinansiering, Kort & Privatlån och Autolease. Merparten av våra medarbetare arbetar i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi finns representerade på sju andra orter runt om i Sverige.    Om tjänsten Just nu söker vi drivna och engagerade remarketing-specialister till vårt framgångsrika team. Du kommer att spela en nyckelroll i hanteringen av det växande antalet privatleasing-bilar som återlämnas till oss. Vi letar efter dig som är en skicklig administratör, trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt och har en passion för branschen. Erfarenhet från liknande roller är en fördel, men det viktigaste är din entusiasm och vilja att göra skillnad. I rollen kommer du att ansvara för: - Att ha en löpande dialog med återförsäljare och tredjepartsaktörer angående auktioner, dess utfall och administration vid upphämtning av bil. - Att arbeta i interna system och hantera kundrelationer med slutavräkning av kontrakt gentemot kund; Debitera slutreglering, övermil samt eventuell onormal förslitning och att stoppa avier. - Prissättning av bilar inför utköp och rapportering av korrekt avräkning. - Att värdera bilar individuellt eller i stock samt analys av marknaden. - Att ge kundsupport i samband med återlämning. - Kommunikation med ansvariga säljare inom DNB Finans. - Att följa upp löpande listor för utköp, nekade avtal och avtal som väntar på avslut. - Systemarbete vid eventuellt byte av leverantör. Vi sitter i fina lokaler centralt i Stockholm och erbjuder en hybrid arbetsplats där du delvis kan jobba hemifrån. Vem är du? Vi söker dig som är en god administratör och gillar att ha många bollar i luften. Ett bilintresse och dokumenterad erfarenhet från liknande roller inom remarketing och fleet är ett stort plus. Vidare är du en van dator- och systemanvändare och du behärskar svenska samt engelska obehindrat i tal och skrift. Dina yrkesmässiga kunskaper är viktiga för oss men vi värdesätter din personlighet minst lika mycket. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är en prestigelös och utpräglad lagspelare som är lätt att samarbeta med. Du har god social förmåga, utmärkta kommunikationsfärdigheter och du är förtroendeingivande såväl externt som internt. Vi uppskattar kreativitet, mod och förmågan att utmana befintliga processer. Allt för att hitta lösningar som matchar efterfrågan i en utmanande bransch. Vi erbjuder Hos Autolease är affärerna viktiga, men människorna inom organisationen är de allra viktigaste. Vår samlade kunskap och engagemang är vår starkaste tillgång. DNB är en organisation med mängder av möjligheter. ”Vi” är vår starkaste tillgång och vi vill påstå att vi förmodligen har branschens mest digitala produkter men också ett positivt och modernt ledarskap. Vi arbetar utifrån synsättet att mångfald och jämn könsfördelning ökar kvaliteten på de produkter och tjänster som DNB erbjuder. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansöka så snart som möjligt. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och uppdraget ingår i deras uthyrningsverksamhet. Det innebär att du bli anställd av Starfinder men jobbar heltid hos oss på Autolease. Uppdraget tillsätts omgående och pågår fram till december men med goda chanser till förlängning. Hos Starfinder får du en trygg anställning och en konsultchef som stöttar dig under din resa hos oss. Frågor om rollen besvaras av Marcus Sölvin på 070 074 59 18 eller av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkra din chans.

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Butikssäljare till våra cykelbutiker i Stockholm

Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Våra kontor och butiker är belägna i Jönköping, Stockholm och Karlstad. Välkommen att läsa mer kring våra butiker på cykelkraft.se (https://www.cykelkraft.se/), cykelkraft.fi (https://www.cykelkraft.fi/), cykloteket.se (https://www.cykloteket.se/), spobik.se (https://www.spobik.se/), kronan.com (https://www.kronan.com/), tooorch.com (https://www.tooorch.com/), hockeystore.se (https://www.hockeystore.se/), hockeystore.com (https://www.hockeystore.com/), hockeytown.se (https://www.hockeytown.se/). Om rollen Spobik AB växer snabbt i Sverige och över Europa. För att fortsätta vår tillväxtresa söker vi nu ytterligare erfarna och engagerad säljare till våra cykelbutiker i Stockholm med omnejd. Vår målsättning är att etablera Nordens främsta cykeldestinationer och söker en lagspelare som delar vår passion för cykel och affärer. Som säljare i våra butiker kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder. Vår målsättning är att alltid leverera den bästa upplevelsen kring att köpa och serva sin cykel. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för cykel och tillbehör. Vem är du? Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har ett stort cykel- och idrottsintresse och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö. Vi är måna om att upprätta en mångfald i företaget och ser därför extra positivt på kvinnliga sökanden! Dina ansvarsområden inkluderar bland annat: - Erfarenhet av arbete med cyklar eller ett stort intresse, kunskap kring cykel - Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke - Dator- och kassavana - Gillar att jobba i team - Trivs med ett arbete i högt tempo - Ansvarstagande Vad kan vi erbjuda? Att vara en del av Spobik AB innebär att du får möjlighet att vara med på en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du har möjlighet att påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion. Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig. De butiker som behöver förstärkning är belägna på attraktiva adresser i Häggvik (Sollentuna), Bromma Blocks, Solna Business Park och Kungens Kurva. Anställningsform och lokalisering: Vi söker både dig som vill arbeta deltid eller heltid under högsäsongen med chans till förlängning. Heltidstjänsterna gäller främst för butikerna i Bromma och Solna. Arbetet utförs på plats i någon av våra cykelbutiker i Häggvik (Sollentuna), Bromma Blocks, Solna Business Park eller Kungens Kurva. Intresserad? Låter detta för roligt att vara sant? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Intervjuer sker löpande och tillsätts snarast. Om företaget Spobik AB är en del av Wesports Scandinavia AB. WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken. Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer på wesports.se (https://www.wesports.se/)

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Säsongsanställning Byggmax Luleå

Vill du hjälpa människor förverkliga sina drömmar? Byggmax affärsidé är att sälja byggmaterial av hög kvalitet till lägsta möjliga pris för att på så vis ge människor råd och möjlighet att förverkliga sina byggdrömmar. Vi erbjuder dig utmaningen att bidra till företagets expansiva utveckling och spännande resa mot att bli världens bästa byggvaruhandel! Alla medarbetare utför samtliga arbetsuppgifter på våra anläggningar, vilket gör arbetet väldigt roligt och varierande. Är du handlingskraftig och kan greppa en hammare? Vill du arbeta i en snabbrörlig och föränderlig organisation med trevliga kollegor och en stark företagskultur? Som butikssäljare är ditt viktigaste uppdrag att se och lösa kundens behov, vilket möjliggörs genom kundbemötandet och upplevelsen av anläggningens ordning. Detta görs genom att: - Arbeta aktivt med kundbemötandet – vi vill ge alla kunder en förstklassig service. - Sälja högkvalitativa byggvaror till marknadens bästa pris. - Hålla ordning och reda i lokalerna och se till att hyllorna alltid är välfyllda. - Plocka virke, inventera, hantera inleveranser och prismärka varor för att säkerställa att kundens upplevelse blir positiv - Hjälpa kunderna att mäta, räkna och skriva underlag. Tjänsten är en en säsongsanställning på deltid 80%. Vi har flertal platser att tillsätta med olika startdatum så skriv i din ansökan från vilket datum du är tillgänglig då vissa platser behöver tillsättas redan i Mars/April. - Vill arbeta med service och försäljning - Kan göra dig förstådd på både svenska och engelska - Har ett intresse eller erfarenhet av bygg, detaljhandel och kundbemötande - Har B-körkort. Truckkort är meriterande - Finns tillgänglig att arbeta under anläggningens öppettider Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför erfarenhet och ser gärna att du är snabb, effektiv och lyhörd på samma gång – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse. Det du inte redan har kunskap kring, har vi utbildningar för. Vi har en väldigt stark företagskultur med mycket glädje och starkt samarbete i grunden och vi söker dig som vill vara en del av detta. För att matcha oss är du redo att ta ansvar för både din utveckling och för anläggningens framgång, med inställningen laget före jaget. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande, vår rekryteringsprocess är därför byggd för att ge oss en objektivitet. Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Svara då på urvalsfrågorna och ansök. Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Alla hemmasnickare ska kunna förverkliga sina byggdrömmar, det tycker i alla fall vi på Byggmax. Oavsett om det handlar om inomhus-, utomhus- eller trädgårdsprojekt. Därför jobbar alla Byggmaxare mot samma mål: att ge dessa hemmasnickare både råd och möjlighet till det! Byggmax har totalt över 190 butiker fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utöver de fysiska butikerna finns även en ständigt växande e-handel. Sedan starten 1993 har Byggmax haft som affärsidé att vara det bästa och billigaste alternativet för hobbysnickare och proffs som vill köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har gått från att vara en ettrig uppstickare till att bli en av Sveriges största byggmaterialkedjor. Med hjälp av ständiga förbättringar, löpande effektiviseringar och en förändringsbenägen företagskultur har bolaget blivit ett av branschens lönsammaste. I koncernen Byggmax Group ingår även Skånska Byggvaror, Buildor, Right Price Tiles och Næstved Lavpristræ. Varmt välkommen till Byggmax, både som kund och som potentiell medarbetare!

22 februari 2024
Sista ansökan:
19 augusti 2024
Regionsäljare

Nu letar vi efter dig som vill vara med och driva försäljningen inom ett av de mest spännande områdena på Knowit i Malmö. Här får du jobba med långsiktig försäljning av moderna konsulttjänster inom systemutveckling och tillhörande tjänster. Tro oss när vi säger att du kommer ha riktigt härliga team, projekt och spännande åtaganden att erbjuda våra kunder. Känner du att det är dags för ett nytt steg och vill bygga upp något nytt? Varmt välkommen hem till Knowit. För första gången söker Knowit i Malmö en regionsäljare för att jobba med försäljningen av våra tjänster på en övergripande nivå. Vi kan lova dig att ditt jobb kommer att vara både utmanande, roligt och händelserikt. Din främsta uppgift kommer bestå av att göra större affärer med våra kunder. Till din hjälp har du många duktiga och erfarna kollegor i organisationen. Du kommer även att jobba nära vår regionchef, Jonas Svensson (https://www.linkedin.com/in/svenssonjonas/), som dessutom kommer att vara din närmsta chef. I den här rollen kommer du jobba både operativt och strategiskt. Det innebär att det är du som både kommer att ringa kunder, träffa kunder, skriva avtal och sedan ha en långsiktig relation med våra kunder. Om dig Kort och gott - vi letar efter dig som älskar att göra affärer. Det må låta som en klyscha, men i det här fallet precis lika sant ändå. I den här rollen lägger vi stor vikt vid både din erfarenhet och personliga egenskaper. Vi letar efter dig som kommer från en liknande verksamhet som vår och som har stor förståelse för konsultbranschen. Eftersom vi tror att rätt person för den här tjänsten har jobbat ett antal år på ett annat konsultbolag, ser vi även givetvis att du har ett starkt upparbetat nätverk. Vi vill även att du har tidigare erfarenhet av att sälja större projekt och team (det vill säga något mer komplexa affärer). Vi tror inte på att mäta massa siffror och kundmöten, men vi hoppas innerligt att du har en hög egen drivkraft som bidrar till en hög aktivitet i ditt dagliga arbete. Vi jobbar i en spännande bransch med högt teknikfokus, vilket innebär att vi förväntar oss att du har en förståelse för och kan navigera i diskussioner om modern systemutveckling. I den här rollen behöver du behärska både svenska och engelska samt ha B-körkort. Du kommer att ansvara för ett väldigt viktigt område hos oss på Knowit och vi tror att du trivs i en organisation med stort nätverksfokus. Vi tror att du, precis som vi, gillar att ”get the job done” och inte drar dig för att utmana både dig själv och dina kollegor. Vi hoppas att du känner igen dig i ord som orädd, pålitlig och kundfokuserad. Ansökan Vi använder analyser i rekryteringsprocessen för att säkerställa en rättvis bedömning av dig som kandidat och ha ett kompetensbaserat urval. Vi arbetar med löpande urval, så varmt välkommen att söka tjänsten redan idag! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jonas Svensson (regionansvarig) [email protected] eller Elin Zahlander (rekryterare) [email protected] Om Knowit Knowits vision är att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Vi skiljer oss från andra konsultbolag genom en decentraliserad organisation och vårt agila arbetssätt i kunduppdrag. Verksamheten är indelad i fyra affärsområden, Solutions, Experience, Connectivity och Insight som erbjuder tjänster inom skräddarsydd systemutveckling, digitala kundupplevelser, internet of things, cloud, cybersäkerhet och managementkonsulting. Knowit grundades 1990 och har cirka 4,400 medarbetare, huvudsakligen i Norden, men även i Tyskland och Polen. Knowit AB (publ) börsnoterades 1997, och finns i dag på NASDAQ OMX Stockholm Mid Cap.

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Mötesbokare

Jobbeskrivning Är du student med en termin kvar av dina studier och ivrig att börja samla på dig erfarenhet redan nu? Drömmer du om att bli en del av ett framgångsrikt säljteam, lära dig grunderna i försäljning och efter dina studier kliva in i en rådgivarroll riktad mot företag? Om svaret är ja, är din plats hos Advisera, tillsammans med branschens toppsäljare!" Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. Din roll som Mötesbokare / Junior Företagsrådgivare: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Det ger mycket goda förtjänstmöjligheter. Fokus ligger på prospektering och mötesbokning av både nya och befintliga kunder. Tjänsten ger dig möjlighet vara med på en spännande resa. Du har stor möjlighet till personlig utveckling i ett ledande och expanderande bolag. Rollen innebär stort eget ansvar och du har frihet att påverka din egen vardag. Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning, men du kommer också att lära dig om hela försäljningsprocessen; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Personliga egenskaper: - Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer - Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten - Är socialt kompetent med hög moral och etik - Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk Vi ser gärna att du: - Studerar relevant utbildning och har en temin kvar av dina studier - Serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar - Strukturerad, målinriktad och affärsdriven - Innehar B-körkort - Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan! Sökord: B2B, Account manager, rådgivning, företagsförsäljning, B2B säljare, sälj

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Sommarvikarie till vår butik!

Nu söker vi en sommarvikarie till vår butik och museum under (v.29 tom v.32) 15 juli tom 10 augusti. Vi söker dig som har god kunskap om samisk kultur samt har erfarenhet av försäljning, service och har hög ansvarskänsla. Vill du få möjligheten att jobba i en unik samisk butik med tillhörande museum? Om ja, ansök redan idag! Intervjuer sker löpande. Anställningsprocessen avslutat när vi hittat rätt person. Se därför till att meddela ditt intresse så snart som möjligt. Arbetsuppgifter: Välkomna besökare till museet hålla i guidade turer i utställningarna, arbeta i butiken samt lättare administrativt arbete. Du har ensamt ansvar över att sköta försäljningen samt svara på frågor om Stiftelsen Gaaltije samt generella frågor om samisk kultur, därför ser vi gärna sökande med hög kunskap om det samiska samhället och har en god förmåga att arbeta självständigt. Butiken har öppet tisdag – fredag mellan 11:00 -17:00 samt lördag 11:00 – 15:00. Tjänsten ligger på 28 timmar per vecka. För att lyckas i rollen ser vi att du uppfyller följande kriterier: - Har erfarenhet av försäljning och/eller arbete inom servicesektorn - Har god kännedom om samisk kultur - Har erfarenhet av att arbeta självständigt - Har goda språkkunskaper i engelska 2 - Meriterande om du har språkkunskaper i något av de samiska språken och tyska, spanska eller franska. - Meriterande om du har erfarenhet av event eller pop-up butik - Är ordningsam och strukturerad - Är flexibel, lösningsorienterad och initiativrik - Är en naturlig glädjespridare och relationsskapare För mer information om tjänsten, maila dina frågor till: [email protected] alternativt ring 072 515 39 40 Vi önskar ditt CV, personligt brev samt 2 referenser. läs mer om Stiftelsen Gaaltije här; www.gaaltije.se

22 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi söker dig som har erfarenhet av dagligvaruhandeln

Storesupport är en del av Jobandtalent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport. Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker? Om tjänsten Som butiksmedarbetare hos oss jobbar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i Stockholms län. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Du kommer att vara involverad i olika delar av den dagliga driften av butiken. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta kassa, varuplock och inventeringar samt vara med och skapa en trevlig atmosfär i butiken. Personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person trivs i en serviceinriktad roll och har goda kommunikationsfärdigheter gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Krav - Du ska ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställningsform Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att jobba två till tre dagar i veckan främst måndag-fredag, både dag- och kvällstid. Helgarbete förekommer också. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024