Homecall - Stockholm
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

Din framtid inom försäljning börjar här Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Vill du jobba med välkända varumärken och samtidigt utvecklas i ett socialt och drivet team? På HomeCall får du chansen att göra just det. Vi söker dig som är hungrig, ambitiös och vill skapa framgång tillsammans med andra som har samma driv. Ingen erfarenhet av försäljning? Inga problem. Vi utbildar dig från grunden om du visar rätt inställning Vad får du hos oss En attraktiv provisionsmodell där du belönas för ditt arbete Utbildning och coaching varje vecka som ger dig rätt verktyg att lyckas Tydliga möjligheter att växa inom bolaget En del av ett team som jobbar hårt, peppar varandra och har roligt varje dag Vi söker dig som Talar flytande svenska i tal och skrift Har ett starkt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Vill ha ett jobb där du utvecklas både professionellt och personligt Kan jobba heltid, måndag till fredag Om oss HomeCall startade 2017 med visionen att bli bäst på försäljning och service. Vi samarbetar med några av Nordens största varumärken och har ett starkt rykte i branschen. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag där du inte bara är en siffra, utan en viktig del av vårt lag. Vårt kontor ligger mitt på Drottninggatan i Stockholm och är fullt av energi, musik och vinnarmentalitet. Om tjänsten Plats: Stockholm Arbetstid: Heltid, måndag till fredag Lön: 30 000 till 70 000 kronor per månad, beroende på prestation Typ av anställning: Tillsvidare Förmåner Bonusar varje månad Extra bonusar varje kvartal Företagsevent och tävlingar Satsning på personlig utveckling Redo att kickstarta din resa med oss

1 juli 2025
Sista ansökan:
18 december 2025
Är du en driven säljare med fokus på resultat? Vi söker dig!
WeQube AB
Företagssäljare

Säljare till WeQube Rehab Vill du göra skillnad för människors hälsa – och samtidigt utvecklas som säljare? WeQube Rehab växer och söker en driven säljare som vill vara med och utveckla våra tjänster inom arbetsplatsinriktad rehabilitering, arbetsmiljö och hälsa. Hos oss blir du en viktig del av ett engagerat team som arbetar med att hjälpa människor tillbaka till arbete och välmående. Om rollen Som provisionsbaserad säljare hos WeQube Rehab kommer du att: ✅ Prospektera och kontakta nya kunder, både privat och offentligt ✅ Bygga långsiktiga relationer med arbetsgivare, myndigheter och samarbetspartners ✅ Presentera våra tjänster på ett professionellt och förtroendeingivande sätt ✅ Driva försäljningsprocesser från första kontakt till avtal ✅ Arbeta självständigt men med stöd av vårt team och vår expertis Vi söker dig som: ✨ Erfarenhet av försäljning, gärna B2B eller inom tjänsteförsäljning. ✨ Är självgående, målinriktad och gillar att skapa resultat ✨ Är en god kommunikatör och trivs med att bygga relationer ✨ Har intresse för hälsa, arbetsmiljö eller rehabilitering (meriterande men inget krav) ✨ Talar och skriver svenska obehindrat (ytterligare språk är meriterande) Vi erbjuder: En provisionsbaserad tjänst med goda möjligheter till höga inkomster Möjlighet att jobba flexibelt och självständigt Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad för både individer och företag Stöttning och introduktion i våra tjänster och målgrupper Läs gärna mer om oss på www.weqube.se/rehab. Intresserad? Skicka din ansökan eller kontakta oss direkt för att veta mer! Vi intervjuar löpande – vänta inte med att höra av dig. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 juli 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Operativ säljledare - Borås
Kinnarps Sverige Försäljning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Bli en del av Kinnarps framtid – vi söker en Operativ säljledare till vår verksamhet i Borås, som vill bära ut marknadens bästa erbjudande för hållbara arbetsmiljöer Marknaden efterfrågar mer hållbara lösningar. Inredningsbranschen måste förändras och vi på Kinnarps tar ledningen. Vill du starta din karriär i en dynamisk och internationell miljö där hållbarhet och innovation är i fokus? Vi söker en driven och passionerad Säljledare som operativt vill vara med och bära ut marknadens bästa erbjudande för framtidens arbetsmiljöer. Hos oss på Kinnarps får du möjlighet att utvecklas och växa i en framgångsrik, global inredningskoncern. Arbetsbeskrivning Som Operativ säljledare hos oss kommer du att: • Sälja hållbar arbetsplatsdesign och helhetslösningar som bidrar till bättre arbetsmiljöer för människor inom kontor, utbildning och omsorg. • Utveckla vår lokala verksamhet i Borås och säkerställa att vi växer och tar marknadsandelar. • Aktivt bearbeta beslutsfattare inom offentlig och privat sektor. • Ansvara för fortlöpande analys, prognoser och budgetering. • Bygga och leda ett högpresterande lokalt team. Kvalifikationer För att lyckas i rollen söker vi dig som: • Har en akademisk utbildning (t.ex. civilingenjör eller civilekonom). • Har ett starkt affärsmannaskap och är resultatinriktad med mycket god ekonomisk förståelse. • Är strukturerad och strategisk – du arbetar metodiskt och har en förmåga att tänka både kort- och långsiktigt. • Är en ambassadör och inspiratör – du är en förebild som inspirerar andra. • Är bildad, nyfiken och kunskapstörstande – du håller dig uppdaterad om omvärlden och affärstrender. • Har förmågan att driva förändringsledning och är inte rädd för att utmana. • Är kommunikativ och relationsskapande – du har en naturlig förmåga att bygga, utveckla och vårda relationer. • Har goda kunskaper i Office-paketet, behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt innehar B-körkort. Vad vi erbjuder Förutom en välkomnande kultur, passionerade kollegor och ett spännande arbete där ditt ledarskap gör skillnad erbjuder vi: • Chans att vara en del av en internationellt framgångsrik inredningskoncern. • Möjlighet att utvecklas och växa inom organisationen. • Kontinuerlig kunskapsutveckling och träning i värdeskapande försäljning. • Nätverkande med andra, både internt och externt, i liknande roller. • En inspirerande arbetsmiljö i vårt showroom. Vi ser detta som en perfekt möjlighet för dig som har några års arbetslivserfarenhet efter din examen och nu vill ta ditt nästa steg i karriären. Är du redo att anta utmaningen och vara med på vår resa mot framtidens hållbara arbetsmiljöer? Välkommen med din ansökan till en roll där du kommer göra skillnad – varje dag. Ansök nu! Annonsen kommer att vara publicerad över sommaren med sista ansökningsdatum 3 augusti 2025. Vi hanterar ansökningarna därefter och kommer återkomma till dig i augusti. Placeringskort Borås.  Upptäck Kinnarps värld på kinnarps.se. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Kinnarps Kinnarps är en av Europas ledande helhetsleverantörer av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, utbildning och omsorg. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Kinnarps är representerade i delegationen för cirkulär ekonomi, det rådgivande organet till regeringen som ska bidra till näringslivets omställning till en cirkulär ekonomi.

1 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Säljare
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

HomeCall söker säljare som vill utvecklas och skapa framgång tillsammans med oss! Vill du vara en del av ett växande och framgångsrikt team, där du får möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning? Hos oss får du inte bara chansen att jobba med stora varumärken, utan också verktygen och stödet för att lyckas. Vi söker dig som är driven, målmedveten och brinner för att utvecklas. Vad vi erbjuder, Generös provision. Du får betalt för ditt resultat! Omfattande utbildning och daglig coaching. Vi ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. Stora karriärmöjligheter. Vi tror på intern utveckling och erbjuder konkreta vägar för att växa. Ett energiskt team. Bli en del av en positiv och drivande arbetsmiljö! Vi söker dig som, Är en kommunikativ person och talar flytande svenska, både muntligt och skriftligt. Är målinriktad och har en vilja att nå resultat. Vill utvecklas och bygga en framgångsrik karriär inom försäljning. Har möjlighet att arbeta heltid, måndag till fredag. Har ingen erfarenhet av försäljning? Inga problem! Vi tror på din potential och ger dig all utbildning du behöver för att lyckas. Om HomeCall Sweden HomeCall grundades 2017 och har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom försäljning och kundservice. Vi erbjuder en dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetare och deras utveckling. Hos oss får du möjlighet att jobba med stora varumärken och bidra till att skapa framgång både för företaget och för dig själv. Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare. Lön: 30 000,00 - 70 000,00 SEK per månad. Schema: Kontorstider, Måndag till fredag. Förmåner:  Bonus Provisionslön Företagsevent Professionell utveckling OBS. Jobbet är baserat i Stockholm. Bor du här eller har möjlighet att flytta? Då är du varmt välkommen att ansöka! #Main

1 juli 2025
Sista ansökan:
18 december 2025
Sales Advisor (vid behov) SIBA-Huset
Rituals Cosmetics Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Om rollen Som Rituals nya butikssäljare brinner du för kundupplevelse och teamwork. Varje Rituals-kund är unik. Med dina färdigheter och kunskap guidar du varje kund till rätt produkter för att möta deras behov. Utöver detta ansvarar du för att: Ha ett nära samarbete med dina kollegor för att nå dina och butikens mål. Ta kontakt med kunderna och leverera en kundupplevelse som är Best in Class. Hålla butiken ren och prydlig enligt företagets standard, så att produkterna alltid presenteras enligt Rituals riktlinjer för visuell merchandising. Följa säkerhetsrutinerna i butiken. I gengäld får du möjlighet att växa med oss utveckla dina kunskaper och färdigheter inom detaljhandeln genom våra globala utbildningsprogram där du lär dig mer om vårt produktsortiment och vår säljteknik. Kravspecifikation I butiken jobbar du tillsammans med passionerade och entusiastiska kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Precis som du brinner de för att skapa en magisk kundupplevelse. Du är one of a kind eftersom du har förmågan att få genuin kontakt med kunder och få dem att känna sig som hemma i våra butiker. Som Rituals butikssäljare är du även professionell och är en ambassadör för vårt varumärke. Du har även: Relevant erfarenhet från en liknande tjänst inom detaljhandel, kundservice eller vård och omsorg. Resultatdrivet tänk och är en lagspelare. Förmåga att ta beslut och lösa problem. Öga för detaljer, är organiserad och strukturerad. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst vid behov. Startdatum: Omgående Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i rekryteringsprocessen! I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Key Account Manager
Hirely AB
Företagssäljare

Har du ett starkt affärsfokus och ett intresse för sportvärlden? Då kan detta vara din nästa utmaning. Vi söker en engagerad och strukturerad Key Account Manager som vill utveckla våra viktigaste kunder inom fotboll och hockey. Du kommer att arbeta nära välkända varumärken med höga förväntningar och stora affärsvärden. Vi hjälper klubbarna att lyckas På Voky arbetar vi för att stärka klubbarnas affärer och supporterrelationer genom väl genomförda merchandise-satsningar. Vi designar och utvecklar klubbarnas merch, stöttar dem i planering och sortimentsstrategi. För flera av våra kunder hanterar vi logistik, e-handel och andra kringliggande tjänster. Vårt mål är alltid detsamma: att skapa en lönsam, hållbar och upplevelsedriven merchandiseaffär för våra kunder. Driv tillväxt och förtroende i våra största affärer I rollen som Key Account Manager ansvarar du för några av våra mest strategiska kunder. Du koordinerar interna resurser, följer upp avtal, leveranser och mål, och säkerställer att samarbetet fungerar enligt plan. Ditt uppdrag är att förvalta, utveckla och maximera affärsvärdet i ett antal utvalda partnerskap, med tydlig struktur och kvalitet i varje steg. Du arbetar metodiskt och långsiktigt med kunden, alltid med fokus på att bygga förtroende och skapa affärsnytta för såväl oss som dina kunder, genom ett välorganiserat samarbete. Vi söker dig som har koll på detaljer och samtidigt förstår helheten Du trivs i en miljö där saker händer snabbt och där du får arbeta nära kund med affären i fokus. Du har förmågan att hålla ihop komplexa projekt med struktur och tydlighet samtidigt som du bygger långsiktiga relationer och skapar affärsvärde över tid. Du är kommunikativ, lösningsorienterad och har lätt för att bygga förtroende med olika typer av människor, både internt och externt. Rollen kräver att du kan driva långsiktiga kundsamarbeten med tydlig affärsförståelse, där du proaktivt identifierar möjligheter och initierar försäljning av hela kollektioner och större affärer. Din erfarenhet Du har erfarenhet av B2B-försäljning och är van att ta långsiktigt ansvar för kundrelationer. Du arbetar målstyrt, följer upp både resultat och processer, och vet vad som krävs för att skapa affärsnytta över tid. Har du arbetat med eller inom sportklubbar är det meriterande, men inget krav. Däremot behöver du ha ett intresse för sport, det är en förutsättning för att förstå våra kunders värld. Vi ser gärna att du har en högskole- eller universitetsutbildning, men det är inte avgörande om du har omfattande yrkeserfarenhet och rätt driv. Därför vill du ha jobbet Hos oss får du möjlighet att arbeta med några av de mest välkända aktörerna inom svensk sport, i en miljö som kombinerar affär, upplevelse och utveckling. Du blir en del av ett strukturerat, engagerat och samarbetsinriktat team där ordning, kvalitet och professionell leverans är avgörande för framgång. Utöver ett schysst kompensationspaket får du se hur produkter och kollektioner som du initierat säljer slut och bärs med stolthet av supporters runt om i norden. Om anställningen 100% tillsvidare Tillträde enligt överenskommelse Placering i Linköping Sista ansökningsdag är 10 augusti, men urval sker löpande – sök tjänsten redan idag.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kundkommunikatör med säljfokus till kontor i Helsingborg
Fibio Nordic AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Fibio är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla och prisvärda mobilabonnemang. Vi har högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot och är en av få mobiloperatörer i Sverige som erbjuder miljömärkta abonnemang certifierade med Bra Miljöval. Det betyder att våra kunder kan göra ett bra val för både plånboken och miljön – utan att tumma på kvaliteten. Om rollen Som kundkommunikatör hos Fibio arbetar du med att kontakta våra befintliga kunder. Du hjälper dem att få ut mer av sitt abonnemang genom att ge service, lösa problem och vid behov erbjuda förbättrade lösningar. Det handlar om kundvård och relationsbyggande, inte om att jaga nya kunder. Dina arbetsuppgifter: - Kontakta befintliga kunder via telefon - Hjälpa kunder med frågor och ge bra service - Identifiera behov och föreslå förbättrade lösningar där det passar - Fokusera på att skapa nöjda, lojala kunder - Bidra till en positiv och engagerad arbetsmiljö tillsammans med kollegor Vad vi söker hos dig: - Du är kommunikativ och har lätt för att prata med människor - Du är lyhörd, lösningsorienterad och professionell i ditt bemötande - Du har god datorvana och behärskar svenska flytande i tal och skrift - Du kommer i tid, tar ansvar och har hög närvaro - Du trivs med att utvecklas och är öppen för feedback - Tidigare erfarenhet av kundkontakt är meriterande, men inget krav Om anställningen: - Plats: På vårt kontor i Helsingborg, 2 minuters gång från Helsingborg C - Arbetstid: Heltid, måndag till fredag kl. 08.00–17.00 - Distansarbete eller flexibla tider är inte aktuellt – vi arbetar alltid tillsammans på plats Vi erbjuder: - En stabil och trivsam arbetsmiljö - Kollegor som stöttar, utvecklar och utmanar varandra - Praktisk utbildning och coachning inom kundkommunikation och sälj - Möjlighet att växa i takt med företaget Skicka in din ansökan idag! Välkommen till Fibio

1 juli 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Dansktalande säljare sökes omgående till välkänt varumärke med garantilön!
Uniq Dialog i Malmö AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om jobbet Arbetstider: Måndag–fredag, 08.00–16.55 (heltid) Lön: Fast timlön + provision Hos oss får du trygghet med en garanterad lön och möjligheten att öka din inkomst baserat på dina prestationer. Detta ger dig stabilitet samtidigt som du har chansen att påverka din egen lön. Anställningsform: Tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader Arbetsuppgifter I rollen som telefonförsäljare kommer ditt huvudsakliga ansvar vara att återuppbygga relationer med tidigare kunder som har valt att säga upp sitt abonnemang på matkassar från det företag vi representerar. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Att kontakta tidigare danska kunder Att presentera aktuella erbjudanden och återväcka deras intresse för matkassar Att förmedla företagets höga kvalitet och service Att lyssna aktivt på kundernas feedback för att förstå deras behov och besvara eventuella frågor Du blir en viktig del av att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer mellan kunderna och det företag vi representerar. Låter det intressant? Ansök redan idag och ta första steget mot en utvecklande karriär! Om arbetsplatsen Uniq Dialog har sedan 2007 varit en av Malmös mest dynamiska och välrenommerade arbetsplatser för unga som är på väg ut i arbetslivet. Vi har bland annat blivit utsedda till Årets Jobbraket i Malmö, kvalificerat oss till Veckans Affärers lista över Sveriges 442 superföretag och mottagit Gasellpriset tre år i rad. Vi är medlemmar i branschorganisationen Kontakta och arbetar aktivt för att främja seriös och kvalitativ distansförsäljning. Hos oss får du den bästa starten eller vidareutvecklingen av din karriär som säljare, med stöd från våra erfarna coacher som hjälper dig hela vägen. Vem är du? Vi söker dig som: ✔ Talar flytande danska ✔ Motiveras av utmaningar och möjligheten att påverka din egen lön ✔ Är energisk, kommunikativ och målinriktad ✔ Har viljan och tålamodet att utvecklas Vad erbjuder vi? ✅ Fast garantilön ✅ Produkt- och säljutbildningar ✅ Daglig coachning och utvecklingsmöjligheter ✅ En energifylld och inspirerande arbetsplats ✅ Tävlingar och roliga utmaningar ✅ Kollektivavtal och trygghet ✅ Välkända varumärken att representera ✅ Gratis parkering precis utanför kontoret ✅ Ett team som stöttar dig att nå dina mål Vi vill att du ska lyckas och utvecklas hos oss – är du redo att ta nästa steg? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team! 🚀

1 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Teknisk säljare
J1 Bemanning AB
Företagssäljare

Din profil Vi söker en engagerad och tekniskt kunnig individ som brinner för försäljning och teknisk support. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom teknisk försäljning och trivs med att ge kunder den teknisk support och rådgivning som behövs.  Du är självgående, har god kommunikationsförmåga, teknisk förståelse, flexibel, lösningsorienterad, resultatorienterad, och trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö.  Som person är du ödmjuk, engagerad, strukturerad och har ett systematiskt sätt att arbeta. Du ser en charm i att arbeta i ett litet bolag med snabba beslutsprocesser och motiveras av att vara med och växa och realisera affärsområdets potential.  Vi ser gärna att du har relevant utbildning inom teknik eller försäljning samt erfarenhet av att arbeta med tekniska produkter. Du är driven, målinriktad och har en positiv attityd gentemot utmaningar. Dina arbetsuppgifter Vidare kommer du att vara i kontakt med kunder för att hjälpa dem hitta deras behov från dess förutsättningar och där med offerera rätt teknisk lösning.  Försäljningen innebär att offerter följs upp vilket ofta innebär teknisk support så kund lockas till affär med oss.  Det är viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och kan kommunicera teknisk information på ett enkelt och begripligt sätt.  Efter att vi har fått en affär lämnas projektet över till Projektteamet (Projektöverlämning) som skall utföra och leverera.  Vid projektöverlämning skall all viktig kundöverenskommelse förmedlas. Det är viktigt att kommunicera och vara behjälplig även efter Projektöverlämning så kunden får det som beställt. Om oss Vi är det lokala bemanningsföretaget med mycket erfarenhet och ambition att fortsätta utvecklas tillsammans med dig och våra kunder. Våra kunder finns i huvudsak inom industri- och lagersektorn i kommunerna Gislaved, Gnosjö och Värnamo. Vi erbjuder dig möjlighet att hitta ditt drömjobb

1 juli 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Säljare till Fibio med kundfokus och möjlighet till utveckling!
Fibio Nordic AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Fibio är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla och prisvärda mobilabonnemang. Vi är stolta över att ha högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot, och vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi är också en av få mobiloperatörer som erbjuder miljömärkta abonnemang certifierade med Bra miljöval, vilket betyder att våra kunder kan göra ett bra val både för plånboken och miljön. Om jobbet Som säljare hos oss kommer du att: Ringa till potentiella kunder och hjälpa dem hitta bättre abonnemang som passar deras behov och önskemål. - Arbeta mot tydliga mål där du får möjlighet att utvecklas som säljare och lära dig en av världens mest värdefulla färdigheter – att sälja - Jobba tillsammans med ditt team för att fortsätta vara ett av de bästa på marknaden, samtidigt som du skapar resultat och förbättrar din lön och kunskaper - Du kommer också att lära dig försäljning från grunden, allt från att hålla en bra och tydlig kommunikation, till att lägga upp effektiva argument, hantera invändningar och skapa höga resultat med nöjda kunder Arbetet sker på plats på vårt kontor i Helsingborg, som ligger bara två minuters promenad från Helsingborg C. Vi erbjuder toppmoderna lokaler och faciliteter, där du kommer att arbeta i en inspirerande och professionell miljö. Anställningen är på heltid, vardagar 8-17, och det finns inte möjlighet till flexibla arbetstider eller distansarbete – allt jobb görs här på kontoret tillsammans med ditt team. Vad vi söker hos dig: - Du har en god social förmåga samt är kommunikativ - Du har driv och vill utvecklas både i ditt yrkesliv och personligt - Du är van vid datorer och kan svenska flytande - Du är professionell, kommer i tid, har hög närvaro och verkligen vill lära dig säljyrket  - Du har en positiv attityd och en stark vilja att lyckas - Du är villig att investera tid och engagemang för att utvecklas, och tar ansvar för din utveckling. Erfarenhet är meriterande, men absolut inget krav. Många av våra medarbetare har ingen tidigare erfarenhet, det som krävs är vilja, attityd och engagemang. Vi erbjuder: - Utbildning & utveckling: Vi tror på att hjälpa dig att växa! Hos oss får du utbildning och support för att bli riktigt duktig på försäljning. Du lär dig allt från kommunikation till argumentation och invändningshantering för att skapa nöjda kunder och höga resultat. - Karriärmöjligheter: Hos oss finns det alltid chans att ta nästa steg i karriären. Vi jobbar snabbt och målmedvetet, och vill att du ska växa med oss. - Lön: Du får en garantilön och en prestationsbaserad provisionsmodell där din lön går upp ju bättre du presterar. Goda resultat belönas ordentligt! - Feedback & kollegor: Vi är ett härligt team som gillar att fira framgångar och ge varandra feedback för att bli ännu bättre. Här hjälps vi åt och har kul tillsammans. Om du älskar försäljning och vill vara en del av ett företag som verkligen bryr sig om sina kunder och gör ett bra val för miljön, då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan idag! Välkommen till Fibio

1 juli 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025