Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Du har B-körkort och gärna tillgång till egen bil då utlåning till andra butiker kan förekomma. Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidat. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Om företaget Servicefinder är en svensk digital marknadsplats som kopplar samman konsumenter med tjänsteföretag. De grundades 2006 med målet att göra det enkelt för privatpersoner och företag att hitta samt jämföra lokala tjänsteleverantörer inom en mängd olika branscher, såsom bygg, renovering, städning, trädgårdsarbete, flytt och mycket mer. Genom Servicefinders plattform kan användare beskriva sina behov och få offerter från kvalitetssäkrade leverantörer, vilket skapar en konkurrenskraftig process som ofta leder till lägre priser och bättre tjänstekvalitet. Med sitt fokus på enkelhet, kvalitet och trygghet strävar Servicefinder efter att vara en självklar plattform för alla som söker professionella tjänster. I Stockholm sitter de i rymliga lokaler i Sturegallerian som de delar tillsammans med Prisjakt. Om tjänstenHos Servicefinder tillhör du ett team av säljare som fokuserar på nykundsförsäljning. Teamets mål är att få affären att nå nya nivåer och de söker därför nya säljare till sitt team. Som säljare ansvarar du för hela säljcykeln inom B2B vilket innebär identifiering och analys av kunder fram till att avtalet är signerat. Försäljningen sker främst via telefon, men du har även hjälp av system och demoverktyg för att nå ut till kunderna. Du samarbetar nära avdelningen för Customer Experience som du även lämnar över kunden till efter signerad offert. Ansvar för hela säljcykeln, från kundanalys till signerat avtal. Telefon som främsta arbetsverktyg. Du arbetar med B2B-försäljning och skapar goda kundrelationer. Nära samarbete med teamet samt avdelningen för Customer Experience. Kvalifikationer och egenskaper På Servicefinder prioriteras din personlighet främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och ansvarstagande person med en naturlig förmåga att kommunicera och skapa relationer. Du är inte rädd för att ta ”nej” som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling. Som en del av teamet på Servicefinder får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från kollegor och ledare. Med rätt nyfikenhet, attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär. Dessutom söker vi dig som har: Tidigare erfarenhet av försäljning, det är meriterande om du har jobbat med B2B-försäljning eller med telefon som verktyg sedan innan. God system- och datorvana. Flytande kunskaper i svenska och engelska. En idrottsbakgrund (Meriterande) Övrig information Start: Augusti/September 2025 Plats: Östermalm, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Grundlön + Provision/Bonus Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna! Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan! Önskat startdatum 7/6-2025
VFG Utbildning bedriver gymnasieutbildning, vuxenutbildning, trafikskola samt olika former av uppdragsutbildning inom transport- och anläggningsbranschen. Företaget omsätter ca 120 miljoner och har 90 anställda. Kontor/utbildningar finns i Växjö, Karlshamn, Skövde och Jönköping. VFG Utbildning är ett växande företag med stark entreprenörsanda och korta beslutsvägar. Till hösten 2025 etablerar vi oss i Skövde under namnet Trafique Sweden AB. För att kunna möta våra kunders växande behov söker vi därför: - Dig som med ett starkt självledarskap och glädje för att skapa kontakter och som vill vara med och bidra till VFG Utbildnings fortsatta tillväxt och framgång. - Dig med ett antal års erfarenhet av kontaktskapande, med fördel från transport- eller anläggningssektorn där du även har ditt nätverk. - Dig med vana att arbeta självständigt och strukturerat. - Dig som är van att arbeta långsiktigt och skapa goda relationer både med företag, kommuner och andra aktörer. - Dig som är utåtriktad, en social kameleont, och du delar gärna med dig av dina kunskaper. - Du kommer att vara den del av företagets ansikte utåt varav stor vikt läggas på dina personliga egenskaper. Du ska dela Trafique Swedens värdegrund som är att "Stötta, Motivera och Engagera". Företaget växer och behöver förstärka organisationen inom försäljning/marknadsföring. Vi arbetar i dag med kompetensutbildning inom tunga fordon och efterfrågan är stor. Tjänsten innebär att du ska vara med kunden hela vägen genom utbildningsprocessen, dvs från planering till genomförande. Du kommer att arbeta tätt ihop med ansvarig chef. Tjänsten är heltid, och utgår från Skövde och Jönköping med omnejd. En del av dina arbetsuppgifter och ansvarsområden: - Planera och genomföra kundbesök hos företag, befintliga och nya kontakter. - Aktivt arbeta för att utvidga företagets kundstock. - Förhandla och teckna avtal med företag eller andra aktörer. - Planering av utbildningar, kundevent etc. - Deltaga i mässor, bokbord eller liknande. - Kontakt med berörda myndigheter. Ser fram emot att läsa er ansökan. Tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt datum då urval sker löpande.
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag Avonova söker mötesbokare som triggas av resultat och som vill utvecklas inom försäljning. Du bör trivas i en energisk arbetsmiljö med högt tempo. I den här rollen kommer du att ansvara för utgående försäljning och mötesbokning hos oss. I praktiken innebär det att du kommer att mätas på din förmåga att identifiera, ta kontakt med och boka möten med beslutsfattare inom svenskt arbetsliv. Avonova är med sina 1400 medarbetare Nordens ledande leverantör av företagshälsovård. Som mötesbokare kommer du att arbeta med vår produkt Avonova Assist, en innovativ digital lösning som bidrar till professionella arbetsgivare, mer engagerade medarbetare, lägre sjukfrånvaro och full kontroll över dokumentation i förhållande till lagstiftning. Vår produkt bygger på ett egenutvecklat system, samt en rad tjänster inom HR, hälsa och arbetsmiljö. Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning och har förmågan att ge det lilla extra för att uppnå bra resultat. Du har hög social kompetens och kan samspela med och prata med olika personlighetstyper. Du är en tydlig säljare med hög arbetsmoral! Hos oss är det högt i tak, och det är något vi värnar om – då trivs vi som bäst. Arbetsuppgifter En vanlig dag innebär att med hjälp av våra system prospektera efter, och kontakta beslutsfattare på företag för att skapa nya kundrelationer. Vi bearbetar den svenska marknaden från vårt säljkontor i Göteborg. Detta görs främst med telefon som verktyg, baserat på vår egenutvecklade försäljningsmetod som du får grundlig utbildning i. Vi erbjuder även ett unikt säljutbildningsprogram där du får både grundutbildning och regelbunden kompetensutveckling inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder. För rätt person finns fantastiska möjligheter att växa och utvecklas då företaget är inne i en expansiv fas. Vi har en helt unik produkt och är nyskapande inom vår bransch! Vi erbjuder: - Avonova-skolan där du får en introduktion till våra tjänster och Avonova som organisation - Grundlig försäljningsutbildning och handledning i arbetet med ett starkt och välkänt varumärke - En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga mål - Konkurrenskraftig grundlön samt en mycket bra månatlig provisionsmodell - Bra pensions- och försäkringslösningar - En energisk och ambitiös arbetsmiljö - Kollegor med lång erfarenhet inom försäljning Du är/har/trivs med: Erfarenhet av mötesbokning/försäljning med telefonen som verktyg - Att arbeta med uppsökande försäljning mot nya kunder - Ett starkt driv och en vilja att uppnå goda resultat - Lösningsorienterad och har en stark arbetsmoral - Erfarenhet av att använda olika datasystem och älskar telefon som arbetsverktyg - En god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Arbetet utförs från vårt kontor i Göteborg. Arbetstid 8.00-17.00, måndag-fredag. Tveka inte att kontakta oss om detta låter som något för dig! Ansökan Vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Intervjuer påbörjas efter semesterperioden. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linus Gulldén på [email protected]. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Vi behöver nu deltids- butikssäljare till vårt team i Falkenberg. Har du erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar eller montering/balansering av däck och vill vara med på en fantastisk resa med stor utvecklingspotential så ser vi detta som ett stort plus när du söker. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, cyklar eller andra av våra produktgrupper? Hos oss på thansen är det viljan som räknas om du vill komma långt i karriären. Vi har en platt struktur där alla kan hjälpa till att sätta sin prägel på thansen-konceptet. Som säljare i thansen möter vi kunden med ett leende varje dag, brinner för service och är lagspelare. En del av vårt serviceutbud omfattar bland annat reservdels försäljning, däck försäljning och montering i vår verkstad, montering av bilbarnstolar, cykelställ, vindrutetorkare, takboxar och ställ m.m. Erfarenhet eller relevant certifikat kopplat till detta är meriterande men inget krav. Utbildning kommer att tillhandahållas. Vi erbjuder: •Ett spännande jobb i ett starkt växande företag •Stora möjligheter till personlig utveckling •Lön enligt kollektivavtal • Förmånliga personalrabatter Önskade kvalifikationer: •Erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar , däck •Du behärskar svenska i tal och skrift •God förståelse för IT är meriterande Vi rekryterar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag om du är intresserad! Sökande måste vara över 18 år. Om oss På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment. I dagsläget har vi ett medarbetarteam på över 1 800 engagerade medarbetare, varav drygt 850 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
Kwick Expense är ett innovativt scale-up-bolag i stark tillväxtfas. Vi söker dig som vill ta nästa steg i en affärsnära och utvecklande roll inom försäljning – där du får vara med och bygga vidare på en B2B-säljfunktion. Här får du stor frihet, mycket ansvar och möjlighet att växa tillsammans med ett bolag som förändrar hur företag hanterar sina utgifter. På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Account Manager. Rollen passar dig som är självgående, relationsskapande och redo att ta plats i ett litet men snabbfotat team, där varje affär gör skillnad. Om tjänstenSom Account Manager hos Kwick Expense ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Fokus ligger främst på nykundsbearbetning inom både offentlig och privat sektor, där du bygger upp relationer och driver affärer. I början handlar det mycket om att lära sig produkten på djupet och kontakta potentiella kunder via telefon. Du jobbar nära dina kollegor, rapporterar till VD och får en tät introduktion med mycket feedback, coaching och möjlighet att växa in i rollen. På sikt kommer det finnas möjlighet till att vara med och forma säljavdelningen, ta ansvar för onboarding av nya kollegor och utveckla försäljningsstrategin. Kwick Expense har redan nått ut och fått stort förtroende på marknaden – du kliver alltså in i en fungerande modell från start. Prospektera och kontakta nya kunder inom både privat och offentlig sektor Driva hela säljprocessen, från första kontakt till stängd affär Vid behov genomföra fysiska kundmöten (i början cirka 2 dagar/månad) Bidra till fortsatt utveckling av säljstrategi och kundresa Bidra till Kwick Expense produktutveckling genom insikter från kunder Din profil Vi söker dig som är affärsdriven, förtroendeingivande och har lätt för att skapa kontakt, oavsett om det är med en byggfirma eller en bankdirektör. Du har arbetat i en roll som Account Manager och har erfarenhet av kundmöten, känner dig trygg med att arbeta i digitala system samt har förståelse för ekonomiska processer. Du har: Erfarenhet av att driva kunddialoger och försäljningsprocesser Vana av att arbeta i digitala affärssystem och hantera kostnader/redovisning God struktur, initiativförmåga och ett högt eget driv Meriterande om du arbetat med SaaS-tjänster och har erfarenhet från offentlig sektor eller upphandling Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vad Kwick Expense erbjuder dig Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett scale-up bolag. Du kommer till en platt organisation, högt i tak och stor respekt för allas tid och kompetens. Du får en roll där du är med och formar både din vardag och bolagets framtid. Fast grundlön med generös provisionsmodell Friskvård och betald semester Tjänstetelefon, dator och senaste tekniken Stor möjlighet att på sikt utvecklas i rollen Sociala aktiviteter, AW:s, sommar- och julfester Om Kwick Expense Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom. Du anställs direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt arbete hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varu- och dryckesplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande jobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är ett sommarjobb på 15-20 timmar i veckan under sommaren. Arbetstiden är förlagd dagtid vardagar. Det ska bli så kul att höra från dig! KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil
Ellos Group är en av Nordens ledande e-handelsgrupper med e-handelsplatserna Ellos, Jotex och Homeroom samt betalvarumärket Elpy. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva och hållbara erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Med innovation, kreativitet och hållbarhet söker vi ständigt nya vägar i stort och smått. Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder och på utvalda marknader i Europa. Ellos Group har ca 500 medarbetare och omsätter runt 3,3 miljarder SEK. https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.ellosgroup.se%2F&data=05%7C01%7C%7C75dbb43e6d0642160ab708da43ad11dd%7C805ac62a0d8e455d90b15eb5c04a72d0%7C1%7C0%7C637896707890999722%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=V3QXUDT%2B30ROV99RtcRbxa2S4PdUaBsEr%2FHxU0xKhoI%3D&reserved=0 Ellos söker en Customer Engagement Specialist! Vi söker dig som brinner för att skapa engagerande och personliga kundresor – från första kontakt till långsiktig lojalitet. Du har erfarenhet inom CRM och ett skarpt öga för hur rätt budskap ska nå rätt person vid rätt tillfälle. Du trivs i en roll där du får driva framåt, utforska nya möjligheter och ständigt optimera med hjälp av marknadsledande CRM verktyg. Om rollen Som Customer Engagement Specialist kommer du att arbeta innovativt med att skapa engagerande email- och sms-kampanjer med fokus på personalisering. Du arbetar i tätt samarbete med CRM Manager och agerar brygga mellan strategi och operativt genomförande – med stort ansvar får du vara med och forma strategin och bygga kundlojalitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Planera relevanta email- och sms-kampanjer med fokus på personalisering - Koordinera CRM-aktiviteter i tätt samarbete med kollegor inom marknadsavdelningen - Arbeta datadrivet med analys, A/B testning och optimering av CRM-flöden och kundresor - Utveckla och utmana Ellos CRM-arbete med utgångspunkt i CRM-strategin Vi ser gärna att du har följande bakgrund: - Högskoleutbildning inom ekonomi/marknadsföring/e-com och erfarenhet från liknande befattning inom CRM - God kompetens och intresse av e-handel och kundbeteenden - Vana vid att arbeta med CRM-system och marketing automation-verktyg - Erfarenhet inom planering och koordinering av e-mail och SMS utskick med fokus på segmentering och personalisering - Stark analytisk förmåga – du trivs med att arbeta med kunddata och dra affärsinsikter - God kommunikativ förmåga på både svenska och engelska Du är nyfiken, engagerad och gillar att ta ansvar för både detaljer och helhet. Du samarbetar enkelt över funktioner och motiveras av att ständigt förbättra kundupplevelsen. Noggrannhet och kvalitet genomsyrar ditt arbetssätt, samtidigt som du är flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö. Vad kan Ellos erbjuda dig? Hos Ellos blir du en del av ett engagerat och datadrivet team med fokus på att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen till kvinnan mitt i livet. Du får: - En unik möjlighet att bli en del av Ellos Group – en av de tre största e-handelsaktörerna i Sverige - På Ellos befinner du dig i framkant av e-handelsinnovation - Möjlighet att arbeta och utvecklas tillsammans med engagerade och kunniga kollegor - En arbetsplats med fokus på trivsel och balans mellan jobb och fritid, samt utvecklingsmöjligheter - Personalrabatt erbjuds i alla våra e-handelsbutiker Tjänsten är placerad på Ellos Groups huvudkontor i Borås, med möjlighet till visst distansarbete enligt nuvarande policy. Frågor om tjänsten? Kontakta CRM Manager Alice Samuelsson, via mail till [email protected]. Vill du arbeta med CRM i ett marknadsledande e-handelsbolag vill vi gärna höra från dig! Välkommen med din ansökan senast den 11 juli, urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Allt hos WITTENSTEIN Sverige handlar om drivteknik. Med passion och oöverträffade expertkunskaper förbluffar vi kunderna i Sverige med lösningar från WITTENSTEIN. Företaget ligger i Lomma i Sverige. Vårt team hjälper kunder inom packaging, automation och en mängd andra branscher. Vi skapar ofta entusiasm för våra produkter och kliver in på nya marknader. Läs mer på: https://www.wittenstein.se/ Företaget expanderar och vi söker nu en: FÖRSÄLJNINGSINGENJÖR / AREA SALES MANAGER ÖSTRA SVERIGE Vill du arbeta tillsammans med en global teknik- och kvalitetsledare? Trivs du med att bygga kundrelationer och hjälpa till att lösa problem som resulterar i en högre och stabilare produktionskapacitet för våra kunder? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen Som Teknisk Säljare hos Wittenstein ansvarar du för försäljningen i östra Sverige motsvarande området från Jönköping till och med Mälardalen. Din målgrupp består främst av OEM-kunder (maskinbyggare), där du driver hela försäljningsprocessen – från prospektering och införsäljning till offert och uppföljning. Du kommer att arbeta både med etablerade kunder och utöka deras deras behov och nykundsbearbetning där du söker upp, etablerar och bygger upp nya samarbeten. Eftersom du kommer att utgå från hemmakontor, eller om du så önskar företagshotell, så är det av största vikt att du är något av: "En egenföretagare inom företaget." Du är helt enkelt duktig på att planera din egen tid med utåtriktade aktiviteter för maximal effektivitet och försäljningsresultat. Även att du har en god känsla för att göra affärer och att hitta kundernas behov och föreslå de bästa lösningarna där kunderna alltid vinner i längden! Du är helt enkelt en positiv problemlösare med mycket driv! Erfarenhet och utbildning: Vi söker i första hand dig med erfarenhet av försäljning inom industrin. Du har utbildning och erfarenhet inom servoteknik, elteknik, automation, maskinteknik eller har uppnått liknande kompetens och erfarenhet på annat sätt. Har ett starkt tekniskt intresse och förmåga att förstå kundernas problemställningar och behov. Erfarenhet av CRM system. Kunnighet och erfarenhet av att använda Linked In. Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Det krävs även B-körkort, då resor inom regionen ingår i tjänsten. Personliga egenskaper: En aktiv och drivande personlighet. Tekniskt intresse, nyfikenhet och vilja att lära. Sinne för affärer och problemlösning. Ordningssamhet och planeringsförmåga. Vi erbjuder En spännande resa hos ett marknadsledande företag inom automationsprodukter. Du får möjlighet att utvecklas i en mycket trivsam företagsmiljö. Som säljare hos oss kommer du verkligen att kunna ge dina kunder de bästa och mest konkurrenskraftiga lösningarna! Ansökan I denna rekryteringen samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på 0739-465 805. Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi fortlöpande kommer att göra intervjuer. Ansökan gör du enkelt direkt på www.karisma.se dock senast 15 juli.
Välj ett jobb för att visa detaljer