Technical Account Manager till Nordlo
Asta Agency AB
Företagssäljare

Om företaget Med 900 kollegor på 45+ kontor i Sverige och Norge levererar vi tjänster inom IT-infrastruktur till kunder inom både offentlig och privat sektor. Vi utvecklar våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom ett brett tjänsteerbjudande och skalbara lösningar. Vi finns till för att stärka våra kunder och effektivisera deras verksamhet. För att du ska må bra i vår organisation är ditt välmående viktigt för oss. Vi tror på en mångfald och arbetar aktivt för en jämlik och inkluderande företagskultur. Hos oss är det också självklart att du som anställd: Får en god balans mellan arbetstid och fritid Är delaktig och har möjlighet att påverka Har ett nära samarbete mellan team och kollegor Får ett lyhört och närvarande ledarskap Om tjänsten Som TAM har du ett tekniskt ansvar för ett antal kunder där ditt huvudansvar är att tillsammans med kundansvarig och kundteam driva kundens digitaliseringsresa. Det innebär att ni har gemensamt ansvar för att underhålla och utveckla kundernas tekniska miljöer för att ge kunderna de bästa förutsättningarna att nå sina affärsmål. 70 härliga medarbetare jobbar idag på Nordlos Evolves centralt belägna kontor i Stockholm och Göteborg. Du kommer bland annat att: Agera strategisk rådgivare till dina kunder Ansvara för dina kunders projekt tillsammans med ditt kundteam Ta fram proaktiva tekniska förslag som utvecklar kunderna Driva leveransmöten tillsammans med kund Planera aktiviteter och projekt tillsammans med kund Kvalifikationer och egenskaper Vi lägger stor vikt vid din personlighet. Som person är du kommunikativ och engagerad. Du har lätt för att ta egna initiativ och trivs med att vara länken mellan tekniken och kunden. Du har ett öppet sinne, ett flexibelt arbetssätt och delar gärna med dig av insikter till såväl kunder som kollegor. Sannolikt blir du ofta beskriven som en nyfiken, social och anpassningsbar person och en person som känner dig trygg i olika situationer. I övrigt vill vi att du: Har minst 5 års erfarenhet i roll som senior tekniker Har byggt upp en god övergripande kunskap inom IT, har god teknisk förståelse och en övergripande kunskap kring IT miljöer så som: Traditionell IT-drift, Cloudlösningar såsom Microsoft 365 och nätverkskommunikation Har eftergymnasial utbildning inom IT/teknik eller motsvarande erfarenhet Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Sales Representative

About Minnovation Minnovation aims to be a top-tier HR consulting firm, providing tailored expertise and advisory services to businesses and individuals across the Nordic and broader European regions. Our services include training, staffing, recruitment, and outsourced manpower solutions. With a team of industry experts, each bringing over 15 years of experience in HR management, finance, business development, and project management, we support both local and international companies. Our diverse and multilingual team deeply understands European and Chinese business practices, offering seamless HR and administrative solutions. Job Description We are looking for a highly motivated Sales Representative who is eager to grow in their career, has a strong sales drive, and is willing to travel. While an HR background is not required, an interest in learning about the industry and engaging with HR solutions is essential. As a Sales Representative, you will play a crucial role in driving Minnovation’s business growth by identifying potential clients, managing relationships, and promoting our HR services. You will work closely with customers in the Asian market, and with the leadership team to expand our presence in the Nordic and European markets. Key Responsibilities: Develop and maintain strong relationships with new and existing clients to promote Minnovation’s HR services. Proactively identify business opportunities, generate leads, and drive sales growth. Conduct market research to understand client needs and tailor HR solutions accordingly. Engage in direct client interactions, from initial contact to closing deals. Collaborate with internal teams to ensure high-quality service delivery. Attend industry events, networking sessions, and client meetings to enhance market presence. Provide regular sales reports and updates to the CBDO. Travel as required for client meetings and business development activities. Requirements: Bachelor’s degree or equivalent experience in Business, Sales, Marketing, or a related field. Strong sales drive, enthusiasm, and willingness to develop a career in sales. 1+ years of B2B sales experience preferred, though ambitious early-career candidates are encouraged to apply. Interest in HR consulting and workforce solutions; prior experience in HR or recruitment is a plus but not required. Excellent communication, negotiation, and relationship-building skills. Self-motivated, goal-oriented, and capable of working independently in a fast-paced environment. Fluency in English and Chinese is required; proficiency in other languages is an advantage. Willingness to travel as part of the role. What We Offer: A dynamic and international work environment with a supportive team. Clear career growth opportunities and professional development support. Hands-on experience in the HR consulting industry. A chance to work closely with senior leadership and contribute to business expansion. A flexible and inclusive company culture that values diversity and the entrepreneurial spirit Opportunities to shape your own role and contribute to strategic decisions in a growing company. Applications will be reviewed on a rolling basis. Interested candidates can apply below! We look forward to welcoming you to our team!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Account Manager till Norteam
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en driven säljare med passion för att bygga långsiktiga kundrelationer och överträffa dina mål? På Norteam söker vi dig som vill vara en nyckelspelare i deras växande team. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att växa både professionellt och personligt. De sitter i toppmoderna lokaler med fantastiska faciliteter, inklusive gym, spelrum, och sociala utrymmen. Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag – är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av resan? Arbetsuppgifter Som Account Manager på Norteam ansvarar du för hela säljcykeln – från att identifiera nya affärsmöjligheter till att bygga långsiktiga kundrelationer. Du bokar och håller i intromöten, genomför behovsanalyser tillsammans med deras tech-team och presenterar skräddarsydda lösningar anpassade efter kundens behov. Efter att offert har lämnats och affären är i hamn, fortsätter du att utveckla och vårda relationen med kunden. Rollen innebär att du får möjlighet att arbeta med företag av olika storlek och från en rad olika branscher. Ditt fokus ligger på att förstå varje kunds unika utmaningar och leverera lösningar som skapar värde och hög kundnöjdhet. Du driver ditt arbete självständigt och håller dig uppdaterad om branschtrender och marknadsförändringar för att kunna identifiera nya möjligheter. Arbetet innefattar både prospektering och aktivt nätverkande, liksom hantering av inkommande leads. Du är dessutom delaktig i, eller ansvarig för, förhandlingar av villkor och avtal. Du rapporterar till Norteams Chief Sales and People Officer, som leder arbetet med att bygga ett affärsdrivet och målinriktat säljteam där samarbete och utveckling står i fokus. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper och din potential det viktigaste. Det innebär att du är en person med ett starkt inre driv och med rätt mindset där du inte ger upp i första taget. Du motiveras av att vara en del av ett entreprenöriellt bolag där varje enskild aktivitet kan ha en stor påverkan på företagets framfart. Givet att det är längre säljprocesser ser vi att du är uthållig och kan hålla dig motiverad över längre tid. Vi tror även att du har en hög affärsförståelse och en förmåga att tänka strategiskt, samtidigt som du har en god kommunikativ förmåga och inger ett förtroende hos kunderna. Därtill är du en lagspelare och tror på laget före jaget. Utöver dina personliga egenskaper ser vi även att du: Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska Meriterande med eftergymnasial utbildning, fördelaktigt inom ekonomi Något eller några års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna inom B2B Meriterande med branscherfarenhet inom IT Om Norteam Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag med fokus på molnbaserade lösningar. Norteam erbjuder en rad olika IT-tjänster, från firstline support och IT-projektledning till egenutvecklade SaaS-plattformar. Norteams vision är att IT inte bara ska vara ett stöd utan också en drivkraft för att stärka kundernas konkurrenskraft genom ökad effektivitet och hållbarhet. Norteam är ett företag som värderar starka prestationer och gemensamma framgångar med en målsättning om att vara en trygg IT-partner som hjälper deras kunder att uppnå sina mål med rätt verktyg och lösningar. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Norteam. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Bromma, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse, flexibla lönealternativ med både fast och prestationsbaserad del #Specialist

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Aktivitetsvärd
Stiftelsen Idre Fjäll
Guider och reseledare

Aktivitetsvärd till Aktivitetscenter Idre Fjäll är ett riktigt fjällparadis. Magisk fjällmiljö med fantastiskt roliga aktiviteter och såklart härliga människor! Vill du tillsammans med oss vara med på häftiga äventyr, skapa härliga skratt med kollegorna och inte minst skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster i sommar? Ta chansen att bli en i teamet på Aktivitetscenter.  Rollen Denna roll innebär att du informerar våra gaster om utbudet pa fjallet och i närområdet, salja aktiviteter, enklare mat, fika och glass, boka bowling, gymentre och hyra ut aktivitetscentrets sporthall. Du kommer även arbeta i aktivitetsområdet utomhus som erbjuder utomhusbad med rutschkanor, padelbanor, parkour, utegym och ett café.    Profil Du gillar att jobba effektivt med ett glatt humör för att bidra med den bästa servicen till våra sommargäster. Du har en god känsla för service och gästkontakt. Du är van att arbeta självständigt samtidigt som du gärna bidrar med positiv energi till teamet. Du är en noggrann och ansvarsfull person som kan arbeta i ett högt tempo. Du alskar motet med gasten och gor det lilla extra for att ge basta mojliga service Tjänsten & Ansökan Hos oss på Idre Fjäll har du möjlighet till ett stort utbud av aktiviteter. Dessutom erbjuder vi möjlighet att hyra personalbostad och du har tillgång till frikostiga personalförmåner. Tjänsten är en säsongsanställning. Intervjuer sker löpande varför vi gärna vill ha din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till vår Teamledare Mia Pettersson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Säljkoordinator
Jonas Nilsson Fastighetsförmedling AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Vi behandlar inte ansökningar via jobbsajter. Ansök via vår webbsida. Se länk. Om dig Brinner Du för försäljning? Då är detta rätt tjänst för Dig! Vi söker efter en driven, fokuserad och resultatinriktad person. Har Du tidigare försäljningserfarenhet är det meriterande. Det gäller speciellt uppsökande försäljning inom B2B och B2C. Du ska kunna skapa och leverera nya säljuppdrag tillsammans med våra registrerade fastighetsmäklare. Det är viktigt att du har god social kompetens, är engagerad och skicklig på att identifiera affärsmöjligheter i olika situationer. Du måste ha körkort och ständig tillgång till en bil. Dina arbetsuppgifter Du ska kunna skapa och leverera nya affärer genom bl.a. uppsökande försäljning och nätverksbyggande mot kunder. En säljkoordinator arbetar i team tillsammans med våra registrerade fastighetsmäklare. Lön och förmåner Lön är baserad på provision. Det finns möjlighet till att tjäna en av branschens topplöner. Tre månaders garantilön ingår i början av anställning. Arbetstiderna är flexibla med stort eget ansvar. Friskvård, tjänstepension och andra förmåner ingår också. Om JNF Jonas Nilsson Fastighetsförmedling AB är en fastighetsmäklarfirma i Norrbotten och Västerbotten. Vi förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus, tomter och kommersiella fastigheter. Huvudkontoret finns i Luleå med lokalkontor i Umeå, Piteå, Skellefteå, Kiruna och Jokkmokk. Vi har en unik mäklartjänst med en försäljningsmetod och aktivitetsnivå som inte liknar någon annan på marknaden. Vi har mycket gott rykte hos våra kunder och vår ambition är att alltid jobba nära våra uppdragsgivare och spekulanter. Vi var ett av Sveriges Superföretag 2018, 2019, 2020 och 2021 enligt Dun & Bradstreet. Vi var ett av Sveriges Gasellföretag 2018 i tidningen Dagens industri.

22 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare till XXL i Skellefteå
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Hungrig säljare som vill göra skillnad sökes till vår sportavdelning i Skellefteå. Detta är ett sommarjobb med möjlighet till förlängning efter sommaren.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025