Mötesbokare i Norrköping (20 000 - 40 000:-/mån)
Placitum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Semestervikariat till Arken Zoo Katrineholm
Zoo Support Scandinavia AB
Butikssäljare, fackhandel

Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet.   Om anställningen Du erbjuds en anställning vid behov i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Katrineholm. - Vikariat, 10 timmar/v med möjlighet att jobba mer vid behov. - Vikariat från 2025-06-01 till 2025-08-31 - Anställningsavtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal.   Arbetsuppgifter Tjänsten innebär bland annat: - Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och att du alltid hjälper kunden till rätt val av produkt. - Att du är en driven säljare som älskar mötet med kunden. - Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning  - Klippning av klor på hund, katt och smådjur Kvalifikationer Vi söker dig som har en passion för husdjur, särskilt hund och katt. Du ska vara en utpräglad servicemänniska och ha en viss erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln. Djurvårdsutbildning från gymnasiet, djurparker etc. är en merit men inget krav.   Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast.  Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta butikschef Johanna Klockars på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-05-27. Välkommen med din ansökan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Sales Executive - Cloud, Data & AI solutions
Redeploy AB
Företagssäljare

Own the full sales cycle. Get rewarded with a solid commission model. Earn uncapped commission. Sell solutions that matter - in cloud, data and AI. At Redeploy, we design, build, scale and maintain modern solutions across Cloud, Data and AI, helping ambitious companies across the Nordics transform how they work with technology. As a trusted partner to Microsoft, AWS and Databricks, we deliver platforms that are built for impact and built to last. What sets us apart is the way we work. Curiosity runs deep here, as does the drive to keep learning and sharing. You’ll join a team that values ownership, collaboration and high technical standards, and where people genuinely care about doing things well. For our clients. And for each other.  What you’ll do As a Sales Executive at Redeploy, you’ll have a clear focus: bring in business that makes a difference - to our clients and to us. You’ll take full ownership of the sales process, from identifying new opportunities to closing deals, and you’ll do it in close collaboration with delivery leads, solution architects and domain experts. We work closely with strategic partners like Microsoft, AWS and Databricks, and that shows in the solutions we deliver. You’ll be selling both professional services and long-term managed services - with cloud, data and AI at the core Your main responsibilities: Drive new business with SME, mid-sized and enterprise clients across the Nordics Manage the entire sales process - from prospecting to signed agreement Build and maintain a strong pipeline, using Cinode to track and prioritise opportunities Collaborate closely with technical and delivery teams to shape offers and proposals Navigate multiple stakeholders on the client side - commercial, technical and operational Stay involved post-sale to ensure smooth handover and long-term client satisfaction Represent Redeploy in meetings, events and briefings – both remote and on-site What you’ll grow into You’re joining us at a pretty exciting time. We’re in a strong growth phase with high ambitions, not just in terms of numbers, but in how we grow as a team and shape the way we go to market. You’ll help define how we build client value and develop our partnerships with Microsoft, AWS and Databricks. This role gives you real ownership and the chance to make a clear impact – both on Redeploy and on the digital journeys of some of Sweden’s most forward-leaning companies. You’ll drive your own pipeline, grow business directly and through partners, and be rewarded through a competitive commission structure that recognises strong performance. What we’re looking for  You’ve sold high-tech solutions before, maybe at a consultancy, SaaS company or product-focused tech firm. You’re structured, driven and easy to trust. You ask good questions, and you listen just as well. You take ownership of your work, but know how to lean on others to get the best outcome. We believe the best deals come from trust and teamwork - across sales, tech and delivery. That’s why we’re looking for someone who thrives on challenge, values genuine collaboration, and is serious about delivering real results. You don’t just want to win deals, you want to make sure what we deliver actually works. What experiences you bring 5+ years of B2B sales experience within consulting, SaaS or tech A strong track record of meeting or exceeding sales targets in the Swedish market Experience selling complex, high-tech solutions to multi-stakeholder buying groups Comfortable managing the full sales cycle, from prospecting to closing Fluent in Swedish (native level) and English – both spoken and written Open to hybrid work and in-person meetings with clients when needed  Curious to learn more before applying? Have a look around our career site to explore our culture, people and way of working. And if you have any questions, feel free to reach out to our Talent Acquisition Manager, Francisca Andersson.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Kjell & Company Falun/Borlänge söker säljare med servicekänsla och tekni...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 3-6 timmar i veckan i våra butiker i Borlänge och Falun med möjlighet till större tjänst under sommaren. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar och vill ha ett långsiktigt extrajobb under terminstid! En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company

20 maj 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Säljare till Dalarna
Säljpoolen i Sverige AB
Företagssäljare

Säljare till Dalarna Vill du representera några av Sveriges mest älskade varumärken på ett lokalt företag och kunna utveckla din karriär i en global koncern? Skånemejerier söker nu en engagerad säljare i Dalarna med lämplig bostadsort i Falun eller Borlänge. Vi erbjuder Som säljare hos oss och som en del av världens största mejerikoncern, Lactalis Group, får du här möjlighet att kombinera det lokala med det globala och arbeta med välkända varumärken som Skånemejerier, Allerum, Bravo, Lindahls, Salakis, Président och Galbani. Vi värnar om arbetsglädje, gott ledarskap, givande samarbeten och en välkomnande, stabil och inkluderande arbetsmiljö. Arbetsuppgifter I denna nyckelroll kommer du att arbeta med införsäljning av vårt bassortiment, lansering av nyheter och säkerställande av säljcyklernas volymer. Rollen som säljare innebär nära samarbete med våra kunder och ett stort ansvar för att våra produkter når ut till marknaden med rätt kvalitet och volym. Du kommer driva våra kategorier Ost, Mejeri och Juice i butik och du kommer säkerställa att våra mål för distribution och försäljning nås. I denna roll utgår du från hemmet. Som säljare ansvarar du också för att: Planera och genomföra besök hos kunder samt följa upp säljcykler enligt företagets riktlinjer Implementera nyheter och säkerställa rätt sortiment och utrymme enligt avtal och planogram Verka för att driva bassortiment och tilläggssortiment Sälja in kampanjer och driva synlighet i butiker för att öka försäljningen Hantera beställningar och säkerställa lagerstatus Optimera försäljningen genom kategoristyrning och kontinuerlig analys av marknadens behov Vara en ambassadör för Skånemejerier Vi söker dig som Har erfarenhet av försäljning, gärna från dagligvaruhandeln eller butik Är målinriktad, självgående och strukturerad Har en god kommunikativ förmåga och gillar att bygga relationer Har gymnasieutbildning som grund och gärna relevant erfarenhet från branschen Övrig information På Skånemejerier arbetar vi för en säker och drogfri arbetsmiljö. Slutkandidater kommer därför att genomgå utdrag ur belastningsregistret och drogtest. Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Victor Gustafsson. Du når Victor på 036-3363462. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Skånemejerier Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och en del av världens största mejerikoncern Lactalis. Vi är ett företag som värnar om värdena i det närproducerade och styrkorna i att samarbeta globalt. Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål – att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott. I vårt sortiment finns närproducerade mejerivaror, Sveriges mest köpta juice och ostspecialiteter från Sverige och Europa, under ett paraply av älskade och välkända varumärken. Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt engagerade team!

20 maj 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Senior Tender Manager - HVDC
Hitachi Energy Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

The opportunity We are doing something unique in the power industry – our technology enables greater amounts of power to reach customers with minimal environmental impact. As pioneers and market leaders in the field we deliver groundbreaking technology to customers all over the world! You will be part of the product group HVDC within Hitachi Energy, with your base location in either Ludvika or Västerås in Sweden. The HVDC technology has been on the market for the past 60 years and is used to transmit power over long distances with minimal losses, using overhead lines, underground and submarine cable systems. Please find out more about our world leading technology at https://www.hitachienergy.com/offering/product-and-system/hvdc “We're looking for a skilled and established Senior Tender Manager to drive high-impact HVDC project tenders in a global and multicultural environment. You'll guide a large, diverse and multifaceted team of professionals by shaping the bid strategy and leading them in compiling high quality tenders through to submission and final negotiations. Join us in accelerating the energy transition and building a more sustainable world - Apply and let's connect!” – Martin Östling, Hiring Manager. How you’ll make an impact You should like to grow with the challenge that comes with the sales of large complex projects. You should be enticed by working with complex tenders in a high performing international environment. As Senior Tender Manager your task will be to craft our bid strategy for a specific project, ensuring it is implemented and fulfilled, manage our client relations and ultimately that Hitachi Energy’s total offering is consolidated and conveyed. You will be working closely with the business unit Grid Integration’s global sales team and be responsible for managing the entire bid process with the ultimate aim to present Hitachi Energy’s offer to the end client and securing the project based on best competitiveness. You will be leading a tendering team of technical, legal, tax, insurance and commercial experts in digesting and translating client requirements and needs into a competitive overall solution based on the Hitachi Energy portfolio. Living Hitachi Energy's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background A minimum of 5-10 years of relevant experience from for example project management of large scale projects, large scale system sales or large scale system tendering. Enjoy working in teams in a high demand environment and are used to dealing with international business clients. Technical and commercial experience of HVDC systems, or similar, is an advantage as you will be working with HVDC. Used to handle many tasks simultaneously and to work structured and methodically. Fluency in English, both written and spoken. Communicative and outgoing, especially since the position entails interaction with a wide variety of stakeholders, both internal and external across all organizational levels. More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t wait – apply today! Recruiting Manager Martin Östling, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Partner Christian Falevik, [email protected]

20 maj 2025
Sista ansökan:
15 november 2025
Electrical Lead, Gavle
Collen AB
Övriga förmedlare

Location: Gävle, Sweden Key requirements: 3rd level Building Services/Engineering degree and/or trade background in relevant discipline Minimum 5 years' plus experience in a site-based MEP role Experience working on hyperscale data center Reporting to the Building Services Manager, your key responsibilities are: • To liaise with design teams and MEP sub-contractors • Ensure MEP sub-contractors receive the information needed to progress the MEP installation in accordance with the program • Organize and chair weekly co-ordination meetings with the MEP sub-contractors and design teams • Ensure MEP sub-contractors produce the following documents: Coordinated MEP drawings Procurement schedules Programmes Progress reports Requests for information • Attend project team meetings as required • Track the progress of MEP sub-contractors against the main programme and report any variances to the Contracts Manager • Liaise with the utility suppliers to arrange for power, gas and telco connections • Provide the project team with up to date information on current MEP developments • Carry out site inspections of the MEP works to ensure the installation conforms to the relevant standards • Regularly check the installation against the MEP specification and drawings • Report any non-conformity to the project team and MEP contractors • Coordinate the production of the following documents at practical completion: As built drawings &M manuals • Coordinate training for the client with the MEP contractors at practical completion • Be aware of their legal, practical and regulatory responsibilities, and have a detailed understanding of Health and Safety • In conjunction with the Health & Safety Department, ensure that MEP sub-contractors submit a safety statement and site specific method statement • Liaise with the safety department when coordinating the MEP sub-contractors • Ensure MEP sub-contractors are made aware of Collen health & safety policies and procedures and that health & safety is discussed at co-ordination meetings • Reprimand and report anyone observed carrying out unsafe work practices to the Health & Safety Department, site manager, and as required, their employer • Check and confirm adequacy of commissions within the site specific method statements relating to MEP works on site i.e., working with live electrical services, site deliveries, etc and co-ordinate these works on site • Assist the Health & Safety Department in the collation of the project's safety file Please submit applications in English

20 maj 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Kassamedarbetare sökes till ICA-Butik i Motala med omnejd
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Kassamedarbetare sökes till ICA-Butik i Motala med omnejd! Vi söker dig med erfarenhet av kassaarbete från dagligvaruhandeln. Även tidigare erfarenhet av arbete på ICA-butik är meriterande och som genom det fått en stor förståelse för ICAs arbetssätt och vision. För detta uppdrag är ICA bakgrund inget krav men meriterande. Om tjänsten Som Butiksmedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift service och kundbemötande. Varuplock på övriga avdelningar och sedvanliga arbetsuppgifter i kassa förekommer som arbetsuppgifter. Uppdraget är på en ICA-butik i näraprofilen i närheten av Motala. Går du vidare i uppdraget ges mer information om arbetsplatsen.  Vi ser att du har:   Erfarenhet av kassaarbete från livsmedelsbutik, med fördel från ICA.   Tillgänglig heltid under perioden v. 27 & v. 28   Relevant utbildning Omfattningen är heltid under två veckor v. 27 & v. 28 2025. Lön enligt Handels Kollektivavtal.   Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se.    Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook för de senaste nyheterna!  Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

20 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Tekniskt säljstöd / innesäljare till Stockholm
Säljpoolen i Sverige AB
Företagssäljare

Tekniskt säljstöd / innesäljare till Stockholm Har du ett tekniskt intresse och trivs i en rådgivande roll inom försäljning? Vill du arbeta i ett stabilt företag med marknadsledande produkter och lösningar inom pumpteknik? Då kan tjänsten som tekniskt säljstöd / innesäljare vara rätt för dig! Om AxFlow AxFlow är en ledande leverantör av pumpar, dosersystem, omrörare, mixrar, ventiler och annan processutrustning för industriella tillämpningar. Vi är en del av koncernen AxFlow Group med över 70 företag i 30 olika länder och erbjuder både produkter, service och kundanpassade lösningar till kunder inom bl.a. kemisk industri, papper och massa, livsmedel, läkemedel och vattenrening. Med teknisk kompetens i fokus hjälper vi våra kunder att optimera sina processer – alltid med kvalitet och hållbarhet i åtanke. Om tjänsten Som tekniskt säljstöd / innesäljare blir du en viktig del av vårt försäljningsteam. Du ansvarar för att ge teknisk rådgivning till våra kunder, ta fram offerter, hantera inkommande förfrågningar och stötta våra utesäljare i deras arbete. Du har daglig kontakt med både kunder och leverantörer och är en nyckelperson i att säkerställa hög servicegrad och teknisk precision i våra leveranser. Arbetsuppgifter Offertarbete och orderhantering Dimensionering och val av utrustning Teknisk rådgivning till kunder och säljare Kontakt med leverantörer och produktspecialister Uppföljning av kundärenden och projekt Administrativt arbete i affärssystem och Office-program Din profil Teknisk utbildning, gärna inom maskinteknik eller kemiteknik Erfarenhet av industriell försäljning av teknisk utrustning är meriterande Kunskap om pumpar och pumpteknik är ett stort plus God datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet Du är noggrann, serviceinriktad och tycker om att arbeta i team Vi erbjuder Som tekniskt säljstöd / innesäljare hos oss erbjuds du en stabil arbetsgivare med starkt varumärke och teknisk spetskompetens. Du blir en del av ett team med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat där du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och teknik. Placering är på vårt kontor i Stockholm / Årsta. Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Ulf Hammar. Du når Ulf på 08-51481646. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om AxFlow AxFlow är en av Sveriges största leverantörer av industripumpar, pumpsystem och tillbehör. AxFlow representerar världsledande tillverkare av industripumpar, något som garanterar hög teknisk standard och produktkvalitet. Genom kunnande och erfarenhet som vi uppnår genom nära samarbete med våra kunder och leverantörer kan vi erbjuda de bästa lösningarna när det gäller pumpar, system och kringutrustning. Vi strävar efter ett långsiktigt och stabilt samarbete med våra kunder samt hög servicenivå. AxFlow-koncernen har verksamhet i 30 marknader i Europa, Sydafrika, Nya Zeeland och Australien, har cirka 1400 anställda och en årlig omsättning på 412 miljoner euro. För mer information om AxFlow-gruppen, besök www.axflow.com.

20 maj 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Innesäljare till Solna
Mezmer & Partners AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Mezmer & Partners AB grundades 2018 och har sedan dess utvecklats till ett dynamiskt förvaltnings- och holdingbolag. Med starkt fokus på långsiktig tillväxt och hållbara resultat samarbetar vi tätt med våra investerare och portföljbolag för att skapa värde för alla våra intressen. Vår callcenter-verksamhet hanteras av vårt helägda dotterbolag Superb Group AB. Superb Group samarbetar med några av Sveriges främsta varumärken, inklusive landets största elleverantör och levererar högkvalitativa tjänster inom försäljning. Vi är stolta över våra höga kvalitetsstandarder, engagerade medarbetare och långvariga kundrelationer, som tillsammans utgör grunden för vår fortsatta framgång och tillväxt. Om jobbet Letar du efter ett jobb som kombinerar utvecklingsmöjligheter med en attraktiv lönemodell? Vi söker nu drivna innesäljare till vårt kontor i Solna, ett stenkast från pendeltåget och Mall of Scandinavia. I rollen kommer du att arbeta med att kontakta privatpersoner för att sälja elavtal. Du representerar Sveriges största elleverantör, vilket ger dig starka förutsättningar att lyckas redan från start! Hos oss får du mer än bara ett jobb - du får en chans att växa, påverka din egen lön och bli en del av en arbetsplats där engagemang och laganda står i centrum. Vi firar våra framgångar tillsammans och ser till att arbetsdagarna präglas av både fokus och glädje! Vad vi erbjuder: Grundlön + provision: Vi erbjuder en fast grundlön baserad på erfarenhet och en provisionsmodell som ger dig möjlighet att nå höga lönenivåer Arbetstider med balans: En preliminär 35-timmars arbetsvecka (ca 09.00–17.00) gör att du får mer tid till fritid och återhämtning. Vi utgår även efter semesterlagen Stöd och gemenskap: Vi erbjuder kontinuerlig utbildning, coaching och teamaktiviteter för att främja din utveckling. AW, säljtävlingar osv tillsammans med fantastiska kollegor Omfattning: Heltid Vi söker dig som: Är både kommunikativ och serviceinriktad med en naturlig förmåga att bygga relationer och leverera hög kundnöjdhet Har ett starkt engagemang och driv för att nå dina mål Talar och skriver flytande svenska Erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav. Vi ger dig rätt förutsättningar för att lyckas Anställning och start: Vi erbjuder en 6 månaders provanställning, som därefter övergår till en tillsvidareanställning. Startdatum sker löpande. Ansökan: Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart du har möjlighet. Vi ser fram emot att läsa den! Välkommen med din ansökan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025