Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt jobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt team på XXL Gävle i Valbo köpstad! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nu söker vi säljare som, i en crossales-roll, ska arbeta över våra avdelningar. Du kommer först och främst på vår Skid- och cykelavdelningen där säljer vi produkter och utrustning till cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster såsom till exempel skidvalla och montering av extrautrustning till cykel. I rollen som säljare är ditt främsta mål att våra kunder får en trevlig kundupplevelse och är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar varuhuset. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och att hålla butiken snygg. Vi söker dig som vill jobba deltid vikariat och extra vid behov men även under sommaren som semestervikarie. Som butikssäljare är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som säljare på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Brinner du för att skydda vår planet och har en talang för försäljning? Naturskyddsföreningen i Stockholm söker nu modiga och utåtriktade värvare till vårt dynamiska team. Vill du ta ställning för en frisk och levande planet och en hållbar framtid? Vill du jobba 6 timmar per dag, livet är trots allt inte bara arbete. Utvidga ditt nätverk, arbeta med fantastiska kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning eller kommunikation Har hög social kompetens och älskar att engagera människor Är modig och inte rädd för att möta nya människor på stan. Din roll: Möta människor på stan och inspirera dom att bli månadsgivare och medlemmar. Kommunicera effektivt och engagerande om våra viktiga miljöfrågor. Bidra till att öka vår medlemsbas och därmed vårt genomslag för miljön. Vi erbjuder: Två olika anställningsformer. En flexibel anställning för dig som vill ha det. Möjlighet till fast anställning med månadslön och SL-kort. Marknadens kanske bästa sälj och marknadsutbildning. Daglig coachning och träning. Goda karriärmöjligheter. Join the good Guys – save the planet. Ansök nu! Om Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation och en folkrörelse som sedan 1909 står upp för naturen. Vi sprider kunskap, bildar opinion och påverkar beslutsfattare – lokalt, nationellt och globalt. Klimat, skog, jordbruk, miljögifter, vatten, hav och hållbar konsumtion är våra viktigaste arbetsområden. Bra Miljöval är vår miljömärkning och Sveriges Natur vår medlemstidning. Välkommen att bli medlem, engagera dig eller skänk en gåva. Tillsammans har vi kraft att förändra. Naturskyddsföreningen vill vara en inkluderande folkrörelse som speglar samhället, och vi vill att det ska genomsyra hela vår verksamhet. Vi vill vara en arbetsplats som är attraktiv för alla, eftersom vi tror att en variation av perspektiv, erfarenheter och bakgrund gör oss ännu starkare. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Övrigt Tjänsten är antingenen tillsvidareanställning på 75% med månadslön. Du arbetar fem dagar i veckan. Eller en visstidsanställning på mellan tre och fem dagar i veckan. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Naturskyddsföreningen tillämpar provanställning. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Frågor Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vid frågor om rekryteringsprocessen eller tjänstens innehåll, kontakta: Raluca Roiescu, F2F chef, 073-782 01 65, [email protected] Göran Beskow F2F säljledare 073-675 57 17 [email protected] Fackliga kontaktpersoner Unionen: @Jakob Svensson, 072-014 87 84 Saco:@Petra Holgersson, 072-565 44 05
Är du den vi söker? JCDecaux expanderar- vill du vara med? JCDecaux har nyligen vunnit Sveriges största reklamavtal som innefattar tunnelbanereklam på de mest centrala stationerna och utomhusreklam i lokaltrafiken över hela Storstockholm. De står inför en mycket spännande utveckling och expansion med produkter som blir helt unika för den svenska mediemarknaden. Satsningen positionerar dem som marknadsledare inom utomhusreklam i Sverige, vill du vara med och spela en viktig roll i denna resa? Är du en driven och analytisk person med ett stort intresse för logistik och förbättringsarbete? Vill du samordna och effektivisera logistikprocesser från inköp och lagerhantering till leveranser och materialplanering? Säkerställa smidiga, kostnadseffektiva flöden i linje med uppsatta mål och nyckeltal? Då är du den vi söker! Arbetsbeskrivning Produktionsledarens huvuduppgift är att säkerställa att uppsatta mål uppnås på ett effektivt sätt, med hög kvalitet och inom budget. Du kommer att arbeta i en entreprenörsdriven miljö där du kommer få ansvara för bolagets inköp och logistikåtaganden. Det innebär att du planerar och genomför inköp baserat på behov och produktionsplanering. Du ansvarar för inköpsprocesser, förhandlingar och ramavtal. Du har ett ansvar för att ta fram budget gällande underhåll och reservdelar samt utföra kvalitetskontroller och optimera kostnader. Du arbetar aktivt för att planera en effektiv lagerhantering och identifiera förbättringsområden gällande materialflöden. Genom att analysera lagerdata och identifiera flaskhalsar kan du föreslå effektivare lösningar och nya rutiner. Regelbundna inventeringar är en viktig del av ditt arbete för att säkerställa att lagernivåerna är korrekta och att materialet finns tillgängligt när det behövs. Du ansvarar för att samordna både inkommande och utgående leveranser. Detta inkluderar att planera transporter, kommunicera med transportörer och säkerställa att leveranserna sker enligt överenskomna tidsplaner. Övriga viktiga arbetsuppgifter är: Planera materialbehov enligt produktionsplan och nya avtal Granska leverantörer och godkänna fakturor enligt företagets rutiner Utföra leverantörsutvärderingar och hållbarhetsrapportering (ESG) Ansvara för SAP och delta i systemskiften Internrapportering inom koncernen Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du är van att jobba i ett högt tempo och gillar att arbeta fram nya arbetsprocesser och rutiner för att optimera verksamhetens dagliga arbete. Du har ett öga för detaljer och gillar att arbeta strukturerat och ordningsamt och har en hög arbetsmoral. Du har inga problem att arbeta självständigt men är samtidigt en lagspelare då avdelningen består av ett lojalt team med hög arbetsmoral som arbetar nära varandra och där varje enskild persons spetskompetenser tas tillvara på. Avdelningen samarbetar nära driftansvariga ute på fältet och du rapporterar till Asset Manager. Vi söker dig som har Högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom inköp, lager och logistik Minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet God erfarenhet av arbetsledning, budgetansvar och avtalshantering Teknisk och administrativ kompetens Erfarenhet av IT-system som SAP och Medius är meriterande Mycket goda kunskaper i Excel Projektledningsförmåga Engelska, flytande i tal och skrift Personliga egenskaper Strukturerad och tydlig Proaktiv och handlingskraftig God samarbets- och kommunikationsförmåga Affärsorienterad och förtroendeingivande Om företaget JCDecaux är med 11 900 anställda i mer än 80 länder världens största företag inom utomhusreklam. I Sverige startade JCDecaux sin verksamhet 1989 och idag finns företaget i våra 25 största städer. Värt att veta! JCDecaux är kollektivanslutna till Unionen Tjänsten är på heltid och startar med 6 månaders provanställning På JCDecaux värdesätter man samarbete och det dagliga utbytet som sker när man ses på kontoret – därför är tjänsten helt på plats och inte möjlig att utföra på distans Arbetsplatsen är lokaliserad på Östermalm och där arbetar ca 40 medarbetare. Ansök enkelt med ditt CV eller alternativt med din Linkedinprofil På Inhouse rekryterar vi kompetensbaserat för en mer rättvis process. Du ansöker därför enkelt med ditt CV/Linkedinprofil här direkt på hemsidan. Vi önskar inte ett personligt brev och du kan inte heller söka via mail. Processen kommer innehålla arbetspsykologiska tester. Vänta inte med att skicka in din ansökan, då urval och intervjuer sker löpande. För mer information eller frågor, kontakta Marcus Jönsson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam i Kiruna! Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Servicerådgivare på Niemi Bil kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad på Ställverksvägen, där vi jobbar med de bilar vi köper in och säljer från våra olika anläggningar runtom hela landet. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar. Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet! Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag. Vem är du som söker? Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet av bilar oavsett märke, och att du är mekaniskt intresserad. Men det är inget krav, det viktigaste är att du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad. Att du är bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor är viktigt, då du kommer att jobba nära vår försäljningsanläggning. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Meriterande kompetenser (ej krav) Lämplig fordonsutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Kiruna. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Mer information? Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Stefan Patomella, [email protected], 073 823 89 10. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam i Uppsala! Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Servicerådgivare på Niemi Bil kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar. Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet! Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag. Vem är du som söker? Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet av bilar oavsett märke, och att du är mekaniskt intresserad. Men det är inget krav, det viktigaste är att du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad. Att du är bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor är viktigt, då du kommer att jobba nära vår försäljningsanläggning. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Meriterande kompetenser (ej krav) Lämplig fordonsutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Uppsala. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Mer information? Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Verkstadschef Mikael Höglund, [email protected], +46 70-191 65 25. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Job Description We are looking for a Category Manager Marketing for our well-known client within retail in Stockholm. Group Indirect Procurement is a newly established function within the company. The purpose with the function is to achieve cost efficiencies, capture procurement synergies and reduce supplier risks within indirect goods and services across Brands and Functions within the Group. As a Category Manager within the area of marketing procurement, you'll lead and develop specific categories of spend. Your role involves strategic opportunity assessment, category strategy, category planning, and sourcing. You'll drive fact-based procurement initiatives, analyzing spend and contracts while exploring supplier markets. You will also implement strategies to ensure long-term success. You will play a crucial role in their organization and your responsibilities will include: Identifying opportunities for improvement within your category, conducting spend analysis, and assessing the development of spend categories. Creating and executing a category plan, including strategic sourcing initiatives, to optimize procurement processes and maximize value. Monitoring and managing supplier relationships, both existing and potential, in alignment with business needs. Ensuring long-term contract compliance and performance, securing sustainable results. Implementing strategic changes to drive innovation and improvement in your category, often including different level of change management. Building and maintaining relationships with stakeholders across the organization, leading Category teams, and influencing decision-makers. Qualifications You hold a university degree in Procurement, Business Admin, Industrial Eng., and Management. You have extensive experience within marketing procurement, specifically in media, production, digital services, and events. You have proficiency in category management, sourcing, and negotiation, complemented with strong analytical capabilities, including conducting spend analysis and opportunity assessment. You are fluent in English, both oral and written. Personal Qualities You can build and maintain professional stakeholder relationships across brands and functions. You are result driven and understand the importance of structured change management to achieve expected results. You have patience to secure long term sustainable results, while at the same time set and meet deadlines to secure progress. Company DescriptionOur client who operates in retail is a Swedish listed company. They have clear values regarding respect for the individual, strong faith in employees and teamwork. They have stores all over the world and a number of offices in Stockholm where you will be located. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and Application Full time position, 40h/week. The position will start as soon as possible, and the assignment is expected to run until 2025-06-30 with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Stockholm. Submit your application in English today, as interviews are ongoing.
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna. Om rollen Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Din profil · Du har erfarenhet inom försäljning · Du innehar B-körkort · Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Vad kan vi erbjuda dig? · Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor · Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget · För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid · Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader · Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal. Om oss Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Driven Säljare till Tellsome i Malmö. Vill du jobba i en inspirerande miljö där du får möjlighet att påverka din egen lön och utvecklas i din yrkesroll? Tellsome söker nu entusiastiska säljare som vill vara med och växa tillsammans med oss! Om TellsomeVi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på den svenska marknaden. Våra ljusa och moderna lokaler är belägna precis bakom Lilla torg i Malmö, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam arbetsmiljö. Du kan få en inblick i vår vardag genom att besöka vår Instagram, @Tellsome. Vad vi erbjuder Heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Generösa provisioner och bonusar Garantilön Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Tävlingar med vinster som presentkort, bonusar, el-scooter och resor En säljcoach som har blivit utnämnd till Sveriges bästa säljare inom operatören Tre och har slagit försäljningsrekord genom tiderna. Denna coachning kommer att hjälpa dig att prestera på topp och maximera din lön! Om rollen De bästa säljarna på Tellsome har en lön på upp till 80,000 kr, med en snittlön på 24,000 kr. Du kommer att arbeta med marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer" och ha stöd från ett team av 8 dedikerade agenter som hanterar all administration. Arbetstider: 09:00 och 17:00, måndag till fredag. Finns även möjlighet att jobba kvällar och helger för att utöka din lön! Vi söker dig som Har hög social kompetens och är tävlingsinriktad Brinner för försäljning och har hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och erfarenhet av att göra affärer via telefon Är van vid att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Erfarenhet inom telemarketing är en fördel men inget krav Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer få viktig information via sms och mail när du går vidare i processen, så se till att ha koll på din mobil. Intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen till en intervju. AnsökanVill du starta din karriär hos oss omgående? Skicka din ansökan idag och bli en del av Tellsome-familjen!
Om jobbet Är du positiv, social och nyfiken på bilar och människor? Nu söker vi en Hallvärd för att förstärka vårat team i Skellefteå. Som en av Sveriges snabbast växande bilfirmor, söker vi en engagerad Hallvärd som vill vara med på vår resa framåt. Här väntar en bred och utvecklande roll där ingen dag är den andra lik – perfekt för dig som gillar att ha många bollar i luften och vill få inblick i hela bilaffären. Vi är lösningsorienterade, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudkontor. Arbetsuppgifterna I din roll som Hallvärd blir du en viktig nyckelperson på anläggningen och får både kundkontakt och nära samarbete med kollegor och leverantörer. Rollen som Hallvärd är verkligen mångsidig och innehåller allt från enklare uppgifter som att hålla bilar och lokaler i toppskick, till mer avancerade moment som fotografering och webbannonsering. Du får möjlighet att bygga relationer med kunder och samtidigt bidra till försäljningen genom att arbeta nära vårt säljteam. Din dag kan handla om att förbereda bilar för visning, hantera kundförfrågningar, prismärka fordon, förhandla och säkerställa att varje bil ser perfekt ut – och det är bara början. Kort sagt: hos oss är ingen dag tråkig! Rollen är ett utmärkt första steg för dig som vill utvecklas mot en framtida säljroll och få bred erfarenhet av både försäljning och kundkontakt. Vi söker dig som: Har minst två års arbetslivserfarenhet och goda kunskaper i svenska och engelska (fler språk är meriterande). Har B-körkort. Tidigare erfarenhet av försäljning eller service är ett plus. Vi söker dig som är lättlärd, ambitiös och ser till att göra det lilla extra – oavsett om det gäller att göra bilar redo för försäljning eller att hjälpa till vid kundleveranser. Tidigare erfarenhet inom bilbranschen är inget krav. Med en stark känsla för lagarbete och ansvar har du lätt för att skapa goda relationer både internt och externt. Du är kommunikativ, noggrann och strukturerad, vilket gör att du ser både helheten och detaljerna. Din förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete gör att du levererar med hög kvalitet och i tid, även i en miljö med många olika kontaktytor. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och kunskap. Därför söker vi dig som delar vårt stora hjärta för bilar och som alltid levererar ditt bästa för att göra kunden nöjd. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökande och värdesätter mångfald samt en jämn könsfördelning i vårt team. Övrigt Du kommer arbeta på vår anläggning i Skellefteå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Ansökan görs via formuläret genom att skicka in CV och personligt brev nedan. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! För frågor om tjänsten, kontakta Isak Holmbom, 070 – 320 09 05, eller e-post: [email protected] Om Niemi BilNiemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling, och genom att göra saker så bra som möjlighet varje dag så lyckas vi med det. Förhoppningsvis är det du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande gällande försäljning och kundnöjdhet!
Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom kommunikation eller marknadsföring och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. Varje vår hjälper vi studenter att hitta meriterande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin marknads- eller kommunikationsavdelning. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom kommunikations- och marknadsområdet finns det vanligtvis jobb som marknadsassistent, Content Creator, kommunikatör, Social Media Manager, analytiker och allt där emellan! Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer