Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 143 miljoner under 2023 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 143 miljoner under 2023 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi fortsätter att växa, vi söker en till säljare till vår butik i Linköping! Söker du ett roligt, utmanande och givande jobb som säljare? Då har du hittat rätt!BabyWorld erbjuder ett varierande jobb med största fokus på sälj. Jobbet innebär främstförsäljning ochdaglig kundkontakt, men även ta betalt i kassan, samt fylla på produkter. Vi söker dig som är driven, flexibel och kan ta egna initiativ. Du ska vara social och ha lätt att prata med kunder.BabyWorld är en kedja som erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa babyprodukter genom försäljning på nätet och i våra 9 fysiska butiker.Hos oss hittar du de trendigaste och senaste varumärkena inom babyprodukter, leksaker och kläder. Vi som jobbar hos BabyWorld har ett stort engagemang där vårt viktigaste mål är att alltid överträffa kundens förväntningar med god service, kunskap och snabba leveranser. Vi levererar kunskap, kvalitet och omsorg med personligt engagemang till alla våra kunder. Vi tror att du som söker Vet vad det innebär att ge högklassig service Längtar efter varje nytt kundmöte Gillar personlig försäljning Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål Är flexibel,stresstålig och trivs att arbeta i högt tempo Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande Om du tidigare jobbat med sällanköpsförsäljning o/e inom retail så är det ett plus men inget krav. Du får relevant utbildning om produkterna vi säljer. Om våra önskemål passar in på dig och du vill jobba med oss så tveka inte – Sök! Vi kan komma att tillsätta tjänster löpande. Omfattning: Varannan helg + extra vid behov.
Direkt Optik är en del av nexeye och har 38 butiker i Sverige. Nexeye består utöver Direkt Optik av märkena Hans Anders i Nederländerna och Belgien (400 butiker) samt Eyes+More med inte mindre än 170 butiker i Tyskland, Nederländerna, Belgien och Österrike. Nexeye-gruppen står för tillväxt och expansion och har ambitionen att öppna ännu fler nya butiker i Europa. Butiksmedarbetare DirektOptik Som medarbetare hos oss på Direkt Optik så ska du ha ett öga för färg och form och kunna ge råd i vilka situationer vilka glasögon eller bågar passar bäst. Väx och utvecklas med oss på DirektOptik Exempel på ansvarsområden Utföra den dagliga driften i butiken Vara lyhörd inför kundens behov och önskemål. Föreslå förbättringsåtgärder. Arbeta enligt de rutiner som finns framtagna för butiken Montera glasögon och utföra lättare reparationer Ordning och reda Kvalifikationer Erfarenhet från arbete inom butik är meriterande Du har en god kommunikationsförmåga och tycker om försäljning Du har ett estetiskt öga där du på ett proffessionellt sätt kan sälja in bågar för alla tillfällen. Du har tidigare arbetat inom retail Erfarenhet från optikbranschen är meriterande Personliga egenskaper Du är en ordningsam, positiv person som gillar att ge råd, sälja och arbeta med människor. Du drivs av försäljning och av att skapa god lönsamhet. Att sprida energi och god stämning omkring dig tycker du om. Du har mycket stor social kompetens och är lyhörd för kundernas behov . Vad erbjuder vi? Som butiksmedarbetare har du lön enligt Handels avtal. Dessutom får du: Bonussystem baserat på teamets resultat Personalrabatt på glasögon eller solglasögon; Friskvårdsbidrag Fantastiska kollegor Tjänsten är ett vikariat tom 2025-09-30 deltidstjänst på ca 30tim/v, med fasta schematider. Flytt av arbetspass eller inhopp vid sjukdom kan förekomma. Intervjuer kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa?Vår kund består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Dom hjälper varandra, de utmanar varandra och dom strävar tillsammans för att nå dess gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! ArbetsuppgifterSom Transportbilssäljare ansvarar du för att genomföra bilaffärer på en hög nivå med försäljning av både nya och begagnade bilar. I arbetet ingår att guida kunder genom våra produkter, provkörningar och ge information kring tillbehör och finansieringslösningar. Rollen innefattar också att bemöta våra kunder, skapa affärskontakter och ge högsta möjliga kundnöjdhet. Det huvudsakliga målet är att, med en positiv och professionell inställning bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att rapportera till Platschefen på anläggningen.Nyckelkompetenser/förmågor: Ett par års erfarenhet inom transportbils försäljning B-körkort Goda kunskaper i Svenska och Engelska, i tal och skrift Förmåga att bearbeta och vårda kundrelationer Mål- och resultatinriktad Förmågan att självständigt organisera ditt dagliga arbete och du trivs i en roll med högt tempo och varierande arbetsuppgifter Du är prestigelös samt tycker om att verka i team Förtroendeingivande, disciplinerad och social Brinnande intresse för att skapa affärer AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
Kundrådgivare till vårt inhouse sales team på Furry Family! Plats: Stockholm/Vasastan (på plats – sorry inget distans) Omfattning: 100% Start: Helst igår, men vi nöjer oss med imorgon. Är du en säljare av rang? En social, driven doer som älskar att tävla och att vinna? Då kanske vi är en match made in heaven! Vi på Furry Family letar efter en ny kundrådgivare till vårt grymma inhouse sales team, och det kan vara just dig vi behöver! Vad jobbet handlar om: Hos oss är det action från första minut! Med telefonen som ditt främsta verktyg kommer du: Ta kontakt med leads (vi fixar dem åt dig!) och erbjuda våra fantastiska produkter. Hjälpa nya kunder att hitta rätt i en djungel av produkter. Hjälpa våra befintliga kunder! Kort sagt – du är en matchmaker och säljare i högsta kaliber! Vad vi erbjuder (förutom ett härligt kontor och gulliga hundar som kollegor): En härlig arbetsplats med goa kollegor som älskar högt tempo. Karriärmöjligheter i ett växande företag – utvecklas med oss! Fast lön + hög provision – dina resultat syns i plånboken. En rolig och familjär kultur där vi trivs, firar och hittar på saker tillsammans. Är du rätt för rollen? Vi söker en person som är energisk, driven och full av idéer – och som älskar att snacka! Vi vill också att du: Har erfarenhet av försäljning via telefon och är en hejare på det. Gillar att tävla och jaga resultat, oavsett om det är på jobbet eller i padelhallen. Är serviceinriktad och älskar att lösa kunders problem. Har en bakgrund inom idrott – lagkänsla och vinnarskalle är alltid ett plus. För att lyckas i rollen behöver du: En telefonvana och förmågan att hålla igång härliga samtal. Drivs att nå mål och slå rekord (vi älskar rekord!). Flytande svenska i tal och skrift (kontakt sker även via epost med kunder). Om oss: Vi på Furry Family är Sveriges största och snabbast växande bolag inom vår nisch – premiumhundmat på prenumeration! Sedan starten har vi snabbt tagit marknaden med storm och hjälpt tiotusentals hundar att få hälsosam och hållbar mat direkt hem till dörren. 2024 omsätter vi ca 40 miljoner kronor, och 2025 är året då vi verkligen gasar – vårt mål är att växa snabbare än någonsin och sätta Furry Family på kartan som den självklara destinationen för hundägare. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag som kombinerar innovation med passion. Här hittar du ett team som älskar att prestera och ständigt strävar efter att bli ännu bättre. Vi tror på att tänka stort, våga ta chanser och alltid hålla kunden i fokus. Hos oss är det högt tempo, mycket energi och en gemensam drivkraft att bygga något riktigt stort. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där ambition, framåtanda och framgång går hand i hand – och vi har riktigt kul på vägen! Vill du vara med på resan? Då har du kommit rätt! Vill du bli vår nästa stjärna? Skicka in din ansökan nu! Vi kör löpande urval – så vänta inte! Ansök via formuläret! Vi ser fram emot att höra från dig!
"Vill du vara med ocharbeta med relationsbyggande försäljning till nyblivna kunder? Har du erfarenhet av att arbeta medkundvård och försäljning?Då har våran kund en spännande roll att erbjuda dig! Var?Stockholm När? Så snart som möjligt Anställningsform?Konsultuppdrag på 12 månader Om Rollen: I rollen kommer du att arbeta med försäljning och customer service.Rollen innebär att stärka kundrelationer genom att kontaktanyblivna kunder, återkoppla till passiva kunder samt hantera inkommande samtal. Du kommer att arbeta i ett större team där ni har ett nära samarbete med företagets backoffice-funktion. Vem är du? Du har nyligen tagit gymnasieexamen och har hunnit samla på dig lite erfarenhet som kundtjänst eller eller säljare. Du är duktig på att hantera människor och brinner för att ge kunden bästa möjliga service. Som person är du utåtriktad, ansvarstagande och duktig på att hitta lösningar på dem problem du står inför. Krav: Gymnasieexamen God kommunikationsförmågai Svenska och Engelska 1-3 års erfarenhet av kundvård eller försäljning Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Erik Lagerbladpå [email protected] eller 076-221 08 51.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Account Manager till DigitalOWL DigitalOWL söker en erfaren och resultatorienterad Account Manager som vill vara en del av ett dynamiskt och växande team! Vi är en ledande aktör inom digitala lösningar och hjälper företag att öka sin synlighet och växa genom innovativa tjänster. Vad vi erbjuder På DigitalOWL arbetar vi med att sälja: Skräddarsydda hemsidor som stärker företag. Marknadsföringstjänster som driver resultat. AI-utveckling för framtidens affärsbehov. Leadsgenerering för att ge företag fler affärsmöjligheter. Vi kombinerar arbete med varma leads – kunder som redan är intresserade av våra tjänster – med kalla leads där vi bygger relationer från grunden. Din roll som Account Manager I rollen som Account Manager kommer du att: Prospektera nya kunder och identifiera affärsmöjligheter. Hantera varma leads och omvandla intresse till försäljning. Bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Genomföra både fysiska och digitala möten med kunder. Ansvara för din egen budget och leverera resultat i linje med våra mål. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B. Är telefonvan och har vana av att boka möten och hantera kundsamtal professionellt. Är självständig och har förmågan att prospektera och bygga upp din egen kundbas. Har dokumenterat goda resultat och ett driv att överträffa mål. Är flexibel, lösnings orienterad och bekväm för kundbesök. Vi erbjuder: Provisionsbaserad lön med goda möjligheter att påverka din inkomst. Möjligheten att arbeta med innovativa och eftertraktade tjänster. Ett stöttande team och verktyg för att lyckas i rollen. Goda möjligheter att utvecklas i takt med företaget. En arbetsmiljö där vi värdesätter gemenskap och framgång. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka ditt CV för att ansöka. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker en skicklig och erfaren Content Manager för ett spännande och hemligt projekt inom informationssäkerhet. Projektet handlar om att utveckla och implementera träningsmaterial för en global organisation, med fokus på säkerhetsmedvetenhet och utbildning. Som Content Manager kommer du att leda utvecklingen av engagerande och interaktivt innehåll för företagets nya Learning Management System (LMS). RollenDenna roll är projektbaserad, från omgående till juni 2025, med möjlighet till förlängning. Vi söker en person som är skicklig på att skapa både visuellt tilltalande och pedagogiskt effektivt innehåll, särskilt inom områden som informationssäkerhet, dataskydd och IT-säkerhet. Arbetsuppgifter: Skapa och utveckla träningsinnehåll i samarbete med experter inom informationssäkerhet och instruktionsdesign. Designa interaktiva eLearning-moduler, videor, simuleringar och tester som förmedlar komplexa säkerhetskoncept på ett engagerande sätt. Strukturera och integrera innehåll i företagets LMS för en optimal användarupplevelse. Säkerställa att allt innehåll uppfyller höga tillgänglighetsstandarder och är visuellt tilltalande. Utvärdera och förbättra träningsmaterial baserat på feedback och mätningar. Kvalifikationer: Erfarenhet inom utveckling av eLearning-material, gärna i säkerhetsrelaterade ämnen. Goda kunskaper i Adobe Creative Suite, inklusive Premiere Pro, samt eLearning-verktyg som Articulate Storyline eller Adobe Captivate. Erfarenhet av att arbeta med Learning Management Systems och implementeringsprojekt. Stark förmåga att omvandla teknisk information till lättbegripligt och pedagogiskt innehåll. Förmåga att arbeta både självständigt och i nära samarbete med ett projektteam. Övrigt: Placeringsort: Malmö (möjlighet till distansarbete 1-2 dagar i veckan efter onboarding). Omfattning: Heltid, projektanställning. Tillträde: Omgående.
Vi söker nu en erfaren kommunikatör till ett spännande uppdrag inom en organisation med hög samhällsrelevans. Rollen innebär att bidra med kommunikationsexpertis i projekt med stort fokus på samhällsutveckling. Du kommer att arbeta med strategisk och operativ kommunikation, planera och genomföra målgruppsanpassade kommunikationsaktiviteter samt stödja talespersoner i deras arbete. Arbetsuppgifter Planera och genomföra kommunikationsinsatser som stödjer projektens framdrift och stärker organisationens varumärke. Vara rådgivande och operativ i kommunikationsarbetet, med fokus på målgrupper som påverkas av projekten. Säkerställa en röd tråd i extern kommunikation och samarbeta nära andra kommunikatörer och projektteam. Bidra till att skapa tydlighet och engagemang kring komplexa frågor. Din profilVi söker dig som har: Högskoleexamen inom medie- och kommunikationsvetenskap, journalistik eller beteendevetenskap. Minst 5 års erfarenhet av att arbeta med kommunikation i projekt som berör allmänheten. Dokumenterad erfarenhet av att självständigt planera och genomföra målgruppsanpassad kommunikation. Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat med fokus på mål och resultat. God erfarenhet av att anpassa innehåll för digitala kanaler och använda webbpubliceringsverktyg som EpiServer samt Adobe CS-paketet. Vi värdesätter även: Erfarenhet från arbete inom myndighet eller offentlig verksamhet. Förmåga att kommunicera komplexa frågor anpassat till olika målgrupper. God samarbetsförmåga, flexibilitet och initiativförmåga. Placering och omfattningUppdraget utgår från kontoret i Sundbyberg och omfattar 100 % av en heltidstjänst. Distansarbete är möjligt upp till 50 % av arbetstiden. Inrikes resor kan förekomma i begränsad omfattning. SäkerhetsprövningObservera att uppdraget kräver säkerhetsprövning. Arbetet kan påbörjas först efter att processen är genomförd och godkänd. AnsökanSkicka in CV och en tydlig beskrivning av din erfarenhet kopplad till kravspecifikationen. Vi ser fram emot din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer