Stora Coop Sörböle Skellefteå Vikariat Vice Avdelningsansvarig Kött, Chark
Coop Nord Ekonomisk Fören
Butikssäljare, dagligvaror

Hos oss på Coop står värdskap och matglädje i fokus. Vi söker dig med känsla för mat och försäljning och som vill vara med och utveckla vår butik! Brinner du precis som vi, för service och sälj? Vill du bli en del i vårt lag? Vi söker en vice avdelningsansvarig för Kött, Chark och Ost. Tjänsten är ett vikariat på heltid och innebär i huvudsak att i samråd med Avdelningsansvarig ansvara för Kött, Chark och Ost. Tillträde under augusti enligt överenskommelse. Varaktighet tom 31 maj 2026. I din roll ansvarar du för att kunderna möter en fräsch butik och ett gott värdskap från dig och övriga medarbetare. Du bidrar till att vi har effektiva rutiner och att vi säljer med lönsamhet. Som säljare arbetar du i huvudsak med arbetsuppgifter inom varuområdet men även med övriga förekommande arbetsuppgifter inom butiken. Har du god erfarenhet av branschen, varukunskap och fallenhet för service? God erfarenhet av arbete i livsmedelsbutik är ett krav. Vi erbjuder ett omväxlande och tempofyllt arbete. Frågor? kontakta säljchef Marie Nordqvist tfn 0910-58 38 08 Du är lyhörd för trender i matkultur och vad som händer inom branschen och på din lokala marknad. Du trivs i och stimuleras av en händelserik vardag och har förmåga att ur det skapa en positiv arbetsmiljö. Du är drivkraftig och kommunikativ och vill samarbeta mot ett gemensamt mål för butiken. Verklig framgång bygger på att vi älskar vårt jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! Vi är en stor organisation med många butiker. Det innebär att det också finns många möjligheter att vidareutvecklas. Om du vill och har potential kan du växa med oss! Coop Nord strävar efter att få allsidigt sammansatta personalgrupper med avseende på kön, kulturellt ursprung och ålder. Facklig kontakt Handels 0771-666 444 Besök vår hemsida www.coopnord.se för mer information om Coop Nord vår organisation och vårt hållbarhetsarbete. Coop Nord är en av Sveriges största konsumentföreningar. Vi ägs av över 300 000 medlemmar och driver fler än 80 Coop-butiker i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Några av våra butiker drivs i franchiseform, som Coopföretag. Varje dag hittar våra medlemmar och kunder prisvärd, hållbar matglädje till fest och vardag i våra butiker. Vi arbetar med något livsviktigt – mat. Vill du vara en del i vårt lag?

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Utesäljare
Crenna Plåt AB
Företagssäljare

Crenna Plåt AB är Sveriges största tillverkare av rektangulära ventilationskanaler och har marknadens bredaste sortiment av ljuddämpare. Vi har idag tillverkning på fyra orter och är totalt ca 120 medarbetare. Sedan 2020 är Crenna ett helägt dotterbolag till Lindab Sverige AB och ingår i den internationella Lindab koncernen. Nu söker vi en utesäljare i region syd och väst med placering i antingen Göteborg eller Ängelholm som vill representera ett starkt varumärke med högkvalitativa produkter och vara med och bidra till Crennas fortsatta tillväxt. Om rollen Som utesäljare hos Crenna ansvarar du för försäljning av Crennas produkter och tjänster inom ditt geografiska område. Du arbetar självständigt för att driva utveckling och bearbetning av både nya och befintliga kunder och med att bygga långsiktiga kundrelationer. Du arbetar kundanpassat för att förstå kundernas behov och föreslå anpassade produkter & lösningar för att säkerställa högsta service till våra kunder. Vid behov ingår också att kunna göra offerter, läsa ritningar, göra enklare skisser samt ljudberäkningar. Du har möjlighet att utgå antingen från vårt kontor i Ängelholm eller i Mölndal och kommer att ingå i ett säljteam bestående av både utesäljare och innesäljare på andra orter. Som utesäljare rapporterar du till Försäljnings- och marknadschef. Din profil Du har tidigare erfarenhet av försäljning Du har med fördel tidigare erfarenheter inom ventilationsbranschen men det är inget krav Du har goda matematiska kunskaper Du har en god kommunikationsförmåga och och har lätt för att skapa goda relationer Du har en stor social förmåga och trivs med många kontaktytor i olika miljöer Du är driven, resultatinriktad och har förmågan att självständigt driva dina processer framåt För denna roll krävs att du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt B-körkort. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 31 augusti 2025. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista anställningsdag. ___________________________________________________ Lindab Koncernen har positionen som en av branschens marknadsledande företag inom byggplåt och ventilation. Lindab är en internationell koncern som utvecklar, tillverkar, marknadsför samt distribuerar produkter och systemlösningar för byggbranschen inom bygg- och ventilationssektorn. Under 2024 var vi 4 900 stolta medarbetare i 20 länder i Europa tillsammans omsatte 13 323 MSEK. Huvudkontoret hittar du där företaget har sina rötter, i Grevie på Bjärehalvön i nordvästra Skåne.

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Anbudskoordinator till Kinnarps Malmö
Poolia Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker dig som har intresse av att jobba med hela anbudsprocessen och som trivs i en analytisk, strukturerad och affärsnära roll. Är du en person som har enkelt för att kommunicera ditt budskap på ett professionellt sätt samt även har kunskap inom LOU? Då tror vi att du kommer trivas hos oss i din nya roll inom Kinnarps i Malmö! Kinnarps är en av Europas ledande helhetsleverantörer av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer. Om tjänsten Vi erbjuder en tjänst i ett professionellt, stabilt och framåtlutat team med stor potential och med målsättning att bidra till att växa och ta marknadsandelar. Du kommer att jobba tillsammans med entusiastiska kollegor för Kinnarps fortsatta tillväxt och ett starkare, konkurrenskraftigare varumärke och har ett nära samarbete med nyckelpersoner inom företaget. Vi söker en resultatdriven, strukturerad och passionerad anbudskoordinator som aktivt vill vara med och bära ut marknadens bästa erbjudande för framtidens arbetsmiljöer. Hos oss arbetar vi med att proaktivt sälja värdeskapande inredningslösningar som gör en positiv skillnad för både människor och organisationer. Du jobbar affärsnära med hela anbudsprocessen, från identifiering av anbud till att producera, projektleda och kvalitetssäkra anbud både i offentlig och privat sektor. Tyngdpunkten i tjänsten ligger inom LOU. I rollen ingår även implementering och uppföljning av befintliga avtal. I tjänsten som Anbudskoordinator kommer du främst arbeta med: • Ha en proaktiv dialog med upphandlare och beslutsfattare • Identifiera och kvalificera relevanta upphandlingar samt koordinera anbudsarbetet • Samla in, organisera och kvalitetssäkra material och dokumentation för att säkerställa att anbud uppfyller föreskrivna krav samt i övrigt följer företagets riktlinjer och policys vid upphandling. • Koordinera och färdigställa anbud i exempelvis TendSign, Mercell och Proceedo. • Arbeta med prisuppdateringar, sortimentjusteringar och avtalsförvaltning • Följa upp, analysera och sammanställa resultat från inlämnade anbud för att öka ”träffsäkerheten” och bidra till förbättring av processer • Hålla sig uppdaterad kring formella krav, riktlinjer och lagstiftning inom området Upphandling Tjänsten innebär ett nära samarbete med den lokala säljorganisationen i Malmö. Du rapporterar till Säljsupportchefen och blir en viktig del i ett affärsnära team med starkt samarbete. Vem är du? Vi söker dig som nyligen tagit examen eller har arbetat några år inom exempelvis upphandling, inköp eller försäljning. Du har ett strukturerat arbetssätt, gillar att ta ansvar och har en god kommunikativ förmåga – både i skrift och tal. Vi ser gärna att du har: • Eftergymnasial utbildning (t.ex. YH/KY eller högskola) inom inköp, offentlig upphandling, ekonomi, juridik eller liknande. • 1–3 års relevant arbetslivserfarenhet av anbudsprocesser. • Erfarenhet eller god förståelse för LOU och offentlig upphandling. • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. • Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word, Excel och PowerPoint. Vi använder också Caesar CRM och Configura. • Erfarenhet av upphandlingssystem är meriterande. • Erfarenhet av att arbeta självständigt, end-to-end. • God affärsförståelse och praktisk erfarenhet av försäljningsekonomi. Vi tror att följande personliga egenskaper är viktiga i tjänsten: • Självständig, med eget ”driv”, som löser uppgifter på egen hand, end-to-end. • Att vara flexibel, effektiv och kunna prioritera arbetsuppgifter på kort- och lång sikt • Kreativ och intresserad av att finna nya och bättre arbetsmetoder och upplägg • Strukturerad, noggrann och ansvarstagande • Relationsbyggare • Mål- och resultatinriktad • Affärsmässig • Analysförmåga • Lösningsorienterad Kinnarps siktar på framtiden och stor vikt kommer läggas vid din personlighet i denna rekrytering. Vid den aktuella rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat. Tjänsten kräver att du har B-körkort. Kinnarps tillämpar 6 månaders provanställning. Om verksamheten Läs mer på www.kinnarps.se ÖVRIGT ====== Tillträde: Enligt överenskommelse. Placeringsort: Östra Hindbyvägen 63, Malmö Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Heltid, dagtid

3 juli 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Säljare till Västberga - Vikariat 20 t/v
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en energispridare som älskar fart, fläkt och fulla butikshyllor? Då kan du vara den vi söker! Arbetet i ett Rustavaruhus är fartfyllt och omväxlande, tempot är högt, men glädjen är högre! I kassan, bland hyllorna och mitt i våra kampanjer är det du som skapar kundupplevelsen. Du möter våra kunder med ett leende och ser till att butiken är snygg, påfylld och inspirerande. Ena dagen hjälper du en kund att hitta rätt badbalja, nästa dag bygger du om en hel avdelning. Ingen dag är den andra lik – och det älskar vi! Du behöver inte kunna allt från början – vi lär dig! Men vi tror att du: Gillar att snacka med folk och göra deras dag lite bättre Trivs när det går undan och löser problem med ett "det fixar jag!" Har möjlighet att jobba morgon, dag, kväll och helg Sprider positiv energi och vill växa med oss Har du jobbat i butik tidigare? Toppen! Men viktigast för oss är att du har rätt inställning. Vad är det som gör Rusta till – ja, Rusta? 💛 Våra värderingar är inte bara ord på ett papper – de är något vi faktiskt jobbar efter varje dag: Enkelhet – Vi gillar raka vägar och smarta lösningar. Varför krångla till det? Mod – Vi vågar testa nytt och vi lär oss längs vägen – det är så vi utvecklas. Engagemang – Vi bryr oss på riktigt, tar ansvar och gör vårt bästa – varje dag. Tillsammans – Hos oss vinner laget, inte jaget. Vi stöttar varandra och lyckas ihop. Så här går det till när du söker Utöver ditt CV vill vi lära känna dig genom: Några urvalsfrågor du svarar på när du ansöker Ett kort test (bara lugn – det är inget matteprov) Intervju på plats i varuhuset Digital referenstagning En bakgrundskoll – inget konstigt, bara rutin Vill du förbereda dig? Här är ett tips: Tips inför chatten med Hubert Vad en bakgrundskontroll är? Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller Är du pepp? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte till sista sekunden. Anställningsform: Vikariat Omfattning: Deltid (20 timmar/vecka) Startdatum: Omgående Slutdatum: 31 december 2025 med chans till förlängning Lön: Enligt kollektivavtal Vi längtar efter att få lära känna dig – Varmt välkommen med din ansökan!

3 juli 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Elgiganten Varberg söker kassapersonal
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor  Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.    Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service  • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor  • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Generöst bonusavtal  • Förmåner inom friskvård och personalköp  • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter  Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 50%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Category Manager Automotive Motonet
Motonet AB
Inköpare och upphandlare

Vill du ta nästa steg i karriären och ansvara för ett starkt och väletablerat produktsortiment inom Automotive? Motonet söker nu en Category Manager med inriktning på fordon, reservdelar och tillbehör, som ska ta ansvar över och vidareutveckla ett befintligt sortiment – med målet att optimera, effektivisera och framtidssäkra erbjudandet till våra kunder.  Du blir en del av den svenska ledningsgruppen och arbetar nära kollegor i både Sverige och Finland. Rollen innebär ett ansvar för din produktkategori – vilket inkluderar resultatansvar med delaktighet i inköp, sortimentsstrategier och leverantörskontakter – med stort fokus på att lyfta försäljningen både online och i varuhus. Huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla ett befintligt sortiment inom Automotive (bil, MC, ATV mm) Analysera och optimera produktutbudet utifrån säsong, efterfrågan och geografiska behov Helhetsansvar för försäljning och lönsamhet inom kategorin Förhandla och följa upp leverantörsavtal i samarbete med finska kollegor Arbeta med inköp, prisstrategier och produktdata Skapa och granska marknads- och kampanjmaterial Följa och analysera konkurrenter inom kategorin Hantera lagerstyrning, livscykelhantering och produktpåfyllnad Delta i arbetet med fortsatt etablering och utveckling av Motonet i Sverige Det här söker vi i dig Gedigen erfarenhet från detaljhandel, gärna inom Automotive Vana av att arbeta med inköp, sortimentsstyrning och kommersiella mål Erfarenhet av att förhandla med leverantörer och driva sortimentsutveckling Eftergymnasial utbildning inom relevant område, eller motsvarande erfarenhet B-körkort och möjlighet att resa 1–2 dagar i veckan inom Sverige och Norden Analytisk, affärsdriven och lösningsorienterad Prestigelös och flexibel – trivs med både strategiskt och operativt arbete Tar initiativ och driver frågor självständigt Van att arbeta i ett högt tempo och anpassa dig till förändring  Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: friskvårdsbidrag, tjänstepension och prestationsbaserad bonus. Här ges du en möjlighet att vara en av nyckelspelarna i och bidra till Motonets uppbyggnation i Sverige! Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 31 juli och vi kommer att hantera ansökningarna löpande så se till att skicka in din ansökan direkt! Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryteringsansvarig [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!
Value Sales Sweden AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Vill du kickstarta din karriär inom försäljning? Eller drömmer du om att bli entreprenör i framtiden? Om oss Vi på Value Sales är ett snabbt växande säljbolag som brinner för att utveckla framtidens toppsäljare. Vi grundade företaget med ambitionen att ge unga människor en språngbräda in i försäljningsvärlden – oavsett tidigare erfarenhet. Med ett starkt fokus på utbildning, teamkänsla och personlig utveckling har vi hjälpt många att ta första steget mot sin drömkarriär. Om tjänsten I din roll som fältsäljare kommer du att representera välkända varumärken och aktivt möta kunder genom personliga kundbesök. Du har möjlighet att välja mellan att resa runt i Sverige tillsammans med teamet eller utgå från din hemort och arbeta lokalt. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Att sälja produkter/tjänster genom kundbesök i bostadsområden Att skapa relationer med nya kunder – både kalla och varma Att samarbeta med ditt team och delta i dagliga coachmöten Detta är en heltidstjänst som inleds med en 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, ca kl. 13.00–21.00. Vad vi erbjuder dig Möjlighet att resa och upptäcka olika delar av Sverige – eller arbeta från din hemort Garantibonus Generös provisionsmodell utan tak – du styr din egen lön Kontinuerlig säljutbildning och personlig coachning En stark företagskultur där vi lyfter varandra varje dag Karriärmöjligheter inom företaget – vi rekryterar våra ledare internt Om dig Vi söker dig som är: Driven, nyfiken och har ett stort intresse för människor Orädd inför att ta kontakt med nya personer Villig att lära dig och utvecklas varje dag Flytande i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men absolut inget krav – vi utbildar dig från grunden! Vill du vara med på en resa där du utvecklas varje dag och samtidigt har kul på jobbet? Sök nu här i annonsen – vi ser fram emot att lära känna dig!

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare
Value Sales Sweden AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Vill du kickstarta din karriär inom försäljning? Eller drömmer du om att bli entreprenör i framtiden? Om oss Vi på Value Sales är ett snabbt växande säljbolag som brinner för att utveckla framtidens toppsäljare. Vi grundade företaget med ambitionen att ge unga människor en språngbräda in i försäljningsvärlden – oavsett tidigare erfarenhet. Med ett starkt fokus på utbildning, teamkänsla och personlig utveckling har vi hjälpt många att ta första steget mot sin drömkarriär. Om tjänsten I din roll som fältsäljare kommer du att representera välkända varumärken och aktivt möta kunder genom personliga kundbesök. Du har möjlighet att välja mellan att resa runt i Sverige tillsammans med teamet eller utgå från din hemort och arbeta lokalt. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Att sälja produkter/tjänster genom kundbesök i bostadsområden Att skapa relationer med nya kunder – både kalla och varma Att samarbeta med ditt team och delta i dagliga coachmöten Detta är en heltidstjänst som inleds med en 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, ca kl. 13.00–21.00. Vad vi erbjuder dig Möjlighet att resa och upptäcka olika delar av Sverige – eller arbeta från din hemort Garantibonus Generös provisionsmodell utan tak – du styr din egen lön Kontinuerlig säljutbildning och personlig coachning En stark företagskultur där vi lyfter varandra varje dag Karriärmöjligheter inom företaget – vi rekryterar våra ledare internt Om dig Vi söker dig som är: Driven, nyfiken och har ett stort intresse för människor Orädd inför att ta kontakt med nya personer Villig att lära dig och utvecklas varje dag Flytande i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men absolut inget krav – vi utbildar dig från grunden! Vill du vara med på en resa där du utvecklas varje dag och samtidigt har kul på jobbet? Sök nu här i annonsen – vi ser fram emot att lära känna dig!

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Säljare på resande fot - Inget lönetak!
Value Sales Sweden AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Vill du kickstarta din karriär inom försäljning? Eller drömmer du om att bli entreprenör i framtiden? Om oss Vi på Value Sales är ett snabbt växande säljbolag som brinner för att utveckla framtidens toppsäljare. Vi grundade företaget med ambitionen att ge unga människor en språngbräda in i försäljningsvärlden – oavsett tidigare erfarenhet. Med ett starkt fokus på utbildning, teamkänsla och personlig utveckling har vi hjälpt många att ta första steget mot sin drömkarriär. Om tjänsten I din roll som fältsäljare kommer du att representera välkända varumärken och aktivt möta kunder genom personliga kundbesök. Du har möjlighet att välja mellan att resa runt i Sverige tillsammans med teamet eller utgå från din hemort och arbeta lokalt. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Att sälja produkter/tjänster genom kundbesök i bostadsområden Att skapa relationer med nya kunder – både kalla och varma Att samarbeta med ditt team och delta i dagliga coachmöten Detta är en heltidstjänst som inleds med en 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, ca kl. 13.00–21.00. Vad vi erbjuder dig Möjlighet att resa och upptäcka olika delar av Sverige – eller arbeta från din hemort Garantibonus Generös provisionsmodell utan tak – du styr din egen lön Kontinuerlig säljutbildning och personlig coachning En stark företagskultur där vi lyfter varandra varje dag Karriärmöjligheter inom företaget – vi rekryterar våra ledare internt Om dig Vi söker dig som är: Driven, nyfiken och har ett stort intresse för människor Orädd inför att ta kontakt med nya personer Villig att lära dig och utvecklas varje dag Flytande i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men absolut inget krav – vi utbildar dig från grunden! Vill du vara med på en resa där du utvecklas varje dag och samtidigt har kul på jobbet? Sök nu här i annonsen – vi ser fram emot att lära känna dig!

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Norsktalande Teknisk Innesäljare | Sandvik | Stockholm
Manpower AB
Företagssäljare

Är du en norsktalande teknisk innesäljare med stark servicekänsla och intresse för teknik? Vill du arbeta med kundsupport i en global industrikoncern? Vi på Manpower söker nu en norsktalande teknisk innesäljare till Sandvik i Stockholm, Järfälla. I detta spännande konsultuppdrag via Manpower blir du en nyckelperson i kunddialogen mot gruv- och anläggningsindustrin. Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Ort: Stockholm, Järfälla Start: Under september/oktober Uppdragslängd: Konsultuppdrag under 6 månader, med mycket god möjlighet till förlängning eller övergång till anställning hos Sandvik Arbetstider: Måndag-fredag kl. 07:30-16:00 Om jobbet som Norsktalande Teknisk Innesäljare: I rollen som teknisk innesäljare hos Sandvik blir du första kontaktpunkt för norska kunder inom gruv- och anläggningsindustrin. Ditt fokus ligger på att leverera professionell och lösningsorienterad service, driva kundärenden i mål och bidra till nya affärsmöjligheter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med säljavdelningen och har löpande kontakt med kunder via telefon och mejl. Det är en varierad och operativ roll i ett nära och erfaret team där du får utvecklas i din tekniska förståelse och kunddialog. Exempel på arbetsuppgifter: * Ta emot och hantera kundärenden, ordrar och supportärenden från norska kunder. * Ge teknisk och administrativ support inom Sandviks produktportfölj inom Mining. * Arbeta nära säljteamet och bidra till att uppnå försäljningsmål. * Identifiera affärsmöjligheter i kontakten med nya och befintliga kunder. * Dokumentera kunddialog och ärenden i affärs- och CRM-system. * Kommunicera med kunder främst via telefon och mejl - vid behov även genom fysiska möten. Den vi söker: Vi söker dig som har erfarenhet av teknisk kundservice eller innesälj och som trivs i en lösningsorienterad och kommunikativ roll. Du har en positiv inställning, är nyfiken och gillar att samarbeta. Du förstår tekniska produkter och processer och är strukturerad i ditt arbetssätt. För att lyckas i rollen behöver du kunna kommunicera obehindrat på norska, samt behärska svenska och engelska. Vi ser att du har: * Minst 2 års erfarenhet av teknisk kundservice, innesälj eller liknande. * Mycket god kommunikativ förmåga - både muntligt och skriftligt. * Förmåga att tala och förstå norska obehindrat. * God systemvana, särskilt inom Office 365. * En positiv och serviceinriktad inställning. * Ett strukturerat arbetssätt och god samarbetsförmåga. Meriterande: * Erfarenhet av affärssystem och CRM-system, särskilt Salesforce. * Eftergymnasial utbildning inom teknik eller annat relevant område. * Tidigare erfarenhet från gruv-, anläggnings- eller verkstadsindustrin. * Vana av försäljningsarbete eller samarbete med säljteam. * Operativ erfarenhet från arbete som tekniker, operatör eller inom underhåll. Om Manpower: Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Ansökan: Urval sker löpande, så börja med att klicka "Ansök nu" nedan och ladda upp ditt CV idag. Vi kan inte ta emot ansökningar via mejl. Varmt välkommen med din ansökan!

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025