Om Vällingby Ögonklinik Kliniken är etablerad sedan 15 år. Hos oss arbetar erfarna ögonläkarspecialister, barnögonläkare och ortoptist på mottagningen. På vår nyöppnade operationssal utför ögonkirurgerna kataraktopertioner och refraktiva linsbyten. Vi har välutbildad personal som förbereder inför läkarbesök, assisterar samt har egen mottagning. Det är ögonsjuksköterskor, operationssjuksköterskor, undersköterskor, optiker och optikerassistenter. Vi har ett härligt team med ett gott samarbete sinsemellan. Vår klinik är modernt utrustad både tekniskt och materialmässigt för undersökningar och behandlingar inom respektive specialitet. Vi arbetar till största del på uppdrag av Region Stockholm men har även en privat del för refraktiva linsbyten. Vi söker: Vi behöver ett tillskott till vårt härliga team! Vi söker dig som är positiv och serviceinriktad och har erfarenhet inom ögon eller operationsverksamhet. Hos Vällingby Ögonklinik får du en varierande och utvecklande tjänst, här arbetar du tillsammans med engagerade kollegor som vill ge patienterna den bästa möjliga vårdupplevelsen. Vi värdesätter hög kvalitet, professionellt bemötande och en god teamkänsla. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter: Förbereda patienter för ögonläkare vid mottagningsarbete Assistera kirurg och operationssköterska på operation Steril och instrumenthantering Reception Kundservice via telefon Administrativa uppgifter Kvalifikationer Erfarenhet av arbete inom ögon och/eller operation Förmåga att arbeta i team såväl som självständigt Serviceinriktad Goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt Anställning Vikariat 6 månader med möjlighet till förlängning, 4-5 dagar i veckan eller timanställning enligt överenskommelse Arbetstider vardagar 7.30 – 16.30, fredagar 7.30- 16.00 Tjänstepension Ansökan Observera att ansökningar som inte uppfyller de krav på erfarenhet inom ögon/operation inte kommer att behandlas. Sista ansökningsdag: 2025-07-27 Välkommen med ansökan till klinikansvarig, Jenny Ludwig
Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss, apotekschef Eman Kurshid berättar: Varmt välkommen till Apotek Hjärtat Hallstahammar! För närvarande består vårt team av tre farmaceuter och tre apotekstekniker. Vi vill utöka vårt team med en engagerad farmaceut till. Vi erbjuder dig som söker tjänsten möjligheten att utvecklas inom det område som du brinner för. Möjlighet till rollen som läkemedelsansvarig erbjuds om du är intresserad. Apotekets öppettider är vardagar 09:00–18:00, lördagar 09.30-14:00, och vi håller stängt på söndagar. För mig som apotekschef är det viktigt att du är noggrann, samarbetsvillig, flexibel, lösningsorienterad och har ett genuint intresse för kvalité. Förmågan att trivas i ett varierande arbetstempo är även av betydelse. Jag värdesätter att varje medarbetare trivs, känner sig sedd och lyhörd. Kunden är vår primära fokuspunkt så snart de kliver in på apoteket. Vi har ett bra kundflöde av både egenvårdskunder och receptkunder i alla åldrar. Detta bidrar till att arbetsdagen blir omväxlande. Jag uppskattar att du, som söker tjänsten, prioriterar kunden, har en passion för kundmöten och rådgivning. Tillsammans arbetar vi för att alltid utvecklas och förbättras. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Vi ser framemot din ansökan! Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-15 Kontaktperson: Eman Kurshid, tel: 073-5976537 Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Vi behöver fler vardagshjältar inom vård och omsorg! Vill du jobba med något meningsfullt där du verkligen har möjlighet att göra skillnad för dina medmänniskor och samhället? Har du förmågan att anpassa dig till olika situationer och miljöer? Då kan det vara dig vi söker! Just nu söker vi timvikarier till hela vård och omsorg. I Kungsörs kommun arbetar vi för att se till att de människor vi möter oavsett ålder, färdigheter och omsorgsbehov får en meningsfull vardag samt en god omvårdnad. Vi arbetar dag, kväll, helg och natt. Vård och omsorg i Kungsörs kommun omfattar bland annat äldreomsorg, OFS-verksamhet (området för funktionsstöd) och socialpsykiatri. ARBETSUPPGIFTER Som timvikarie arbetar du exempelvis som undersköterska, vårdbiträde, stödassistent, stödbiträde eller boendestödjare och ger stöd, service och omvårdnad utifrån individens behov. Äldreomsorgen omfattar: • Äldreboende • Demensboende • Hemtjänst • Trygghetsboende OFS-verksamheten omfattar: • Bostäder med särskild service • Daglig verksamhet • Personlig assistans • Korttidsvistelse och korttidstillsyn för barn • Avlösarservice och ledsagning Socialpsykiatrin omfattar: • Stödboendet • Boendestöd KVALIFIKATIONER För en anställning inom vård och omsorg behöver du vara 18 år och behärska svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska, eller om du är under utbildning till undersköterska och har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Inom hemtjänsten och boendestöd behöver du ha B-körkort och kunna cykla i tjänsten. För att trivas hos oss behöver du vara självständig, pålitlig och ta stort eget ansvar. Du har ett positivt förhållningssätt och servicekänsla samt förståelse och respekt för alla människors behov. Du är en person med stort engagemang för målgruppen och du har alltid brukaren i fokus. Inom vård och omsorg ställer vi upp för varandra och söker därför dig som är lagspelare med mycket god förmåga att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Villkor Urval och anställning kommer ske löpande under annonseringstiden. Inför anställning till tjänster där vård- och omsorgsarbete ingår behöver du kunna visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Utdraget: "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret" beställer du själv från polisen och det ska visas upp i original. Du behöver använda ditt BankID i tjänsten. ÖVRIGT Kungsör är en lugn och trygg kommun med närmare 8 700 invånare. Kungsör präglas av en kunglig historia och en sällsynt vacker och unik natur. Centrala Kungsör ligger högt och bebyggelsen sträcker sig ner mot Mälaren. På landsbygden finns ytterligare en tätort, Valskog. Kommunen växer och förändras hela tiden, vi planerar, utvecklar och förbättrar nya och befintliga områden. Kungsör ligger mitt i Västra Mälardalen, E20 passerar strax utanför tätorten och tågen på Svealandsbanan stannar centralt. Till grannkommunerna reser du snabbt, till Arboga, Köping och Eskilstuna tar det cirka 15 minuter, Västerås och Örebro finns inom 45 minuter och Stockholm når du på en timme med snabbtåg. I kommunen är vi cirka 700 medarbetare. Tillsammans ser vi till att de viktiga delarna i ett samhälle fungerar. Här är det nära till allt och det finns stora möjligheter för dig att utvecklas och bidra till att skapa framtidens Kungsör. Information Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Kungsörs kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Om företaget Costco är en global detaljhandelsaktör känd för sina kvalitetsprodukter och en kundupplevelse utöver det vanliga. Vårt mål är att alltid ge våra medlemmar förstklassig service och ett brett sortiment av produkter – och det inkluderar självklart vårt apotek. Din roll Nu söker vi dig som vill vara en del av en unik apoteksmiljö. Hos oss på Costco Apotek får du arbeta i en stängd apoteksmiljö, vilket innebär att du får mer tid och ro att fokusera på det som är allra viktigast – våra kunder och deras behov. Som farmaceut hos oss har du en varierad vardag där du arbetar med receptexpedition, rådgivning, produktmottagning och kvalitetsarbete. Du ansvarar för att kontrollera utgångsdatum, delta i inventering samt rapportera till Läkemedelsverket (NPA). Vi är ett engagerat team som samarbetar tätt och alltid finns där för varandra. Huvudsakliga arbetsuppgifter Receptexpedition och rådgivning Mottagning och kontroll av produkter, inklusive utgångsdatum Inventering och lagerhantering Vem vi tror att du är Du är legitimerad farmaceut och har minst ett års erfarenhet från apotek. Du tycker om att jobba tillsammans med andra och är serviceinriktad, noggrann och flexibel. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du erfarenhet av LMA-ansvar är det meriterande, men inte ett krav. Kvalifikationer: Legitimerad farmaceut Minst 1 års erfarenhet av arbete på apotek Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: LMA-ansvar (minst 2 års erfarenhet) Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Clevry med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Vårt erbjudande Primärvårdscentrum Östergötland består av 33 regiondrivna vårdcentraler, Vårdcentrum Finspång, Barnhälsovårdsenheten, 1177- och jourcentraler kväll och helg och Allmänmedicinskt utbildningscentrum. Vi bedriver en bred primärvårdsverksamhet där vi erbjuder vård till alla genom hela livet; nyfödda, barn, ungdomar, vuxna, äldre och patienter i livets slutskede. Vårdcentralen Kungsgatan ligger mitt i Linköpings stadskärna nära Centralstation. Vårdcentralen har cirka 13 000 patienter listade och på vårdcentralen bedrivs primärvård med specialist-mottagningar inom bland annat diabetes, astma/KOL och inkontinens. Vårdcentralen har cirka 45 medarbetare och har bland annat BVC, psykolog, fotvårdsterapeut, rehabsamordnare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och vårdadministratörer. Vi erbjuder våra patienter en vård av god kvalitet och med en god tillgänglighet. Det är en välfungerande verksamhet med framtidstro, god handledning, bra samarbetsklimat och patientnöjdhet samt en trevlig atmosfär i nyrenoverade lokaler. Nu söker vi dig som vill vara med och förstärka vår verksamhet ytterligare. Arbetsbeskrivning Vi erbjuder dig ett utmanande och omväxlande arbete på vår läkarmottagning med fantastiska kollegor som kommer utveckla dig. Vi tror att du söker dig till primärvård för att du är intresserad av bredden av specialistområdet allmänmedicin och kan tänka dig en framtid inom primärvården. Som underläkare hos oss har du en egen personlig handledare samt lättillgänglig och erfaren kollega i närheten för stöttning och konsultation. Det här är en särskild visstidsanställning på 100 % under 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstid vardagar klockan 08.00-17.00. Om dig Du är underläkare, fullgjort termin 11 på läkarprogrammet. Då du arbetar i ständig dialog med patienter, närstående, kollegor och andra verksamheter är det ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift (c1 nivå). Erfarenhet av arbete i Cosmic är meriterande. Vi söker dig som är lyhörd, god kommunikativ förmåga, är flexibel i ditt sätt att arbeta och har lätt för att samarbeta med andra över professionsgränser. Vidare kan du planera, organisera och prioritera ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Ansökan och anställning Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Peter Jönsson på 070 521 28 96 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
På njurmottagningen utreds och behandlas patienter med olika njursjukdomar. Här utförs även utredningar och uppföljningar i samband med njurtransplantation, donation och dialysbehandlingar. Vi har ett nära samarbete med transplantationscenter i Uppsala. ARBETSUPPGIFTER Vi behöver en sjuksköterska till vårt team på njurmottagningen och dialysenheten. Som sjuksköterska hos oss erbjuds du en utvecklande och varierande tjänst där du kommer att arbeta både självständigt och i team. Som sjuksköterska hos oss kommer du bland annat att arbeta med • egna mottagningsbesök • telefonrådgivning • planering • provtagning • uppföljning och behandlingar • dialysbehandling. Hos oss får du • arbeta dagtid måndag till fredag samt en till två lördagar av fem • en gedigen introduktion • arbeta i ett kompetent team med erfarna sjuksköterskor, undersköterskor och läkare • ett varierat arbete på både njurmottagning och dialysmottagning. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är ansvarstagande, strukturerad och engagerad och trivs i nära samarbete med andra professioner i en omväxlande vardag. Du är trygg i din yrkesroll samt har förmågan att bemöta alla människor på ett professionellt och empatiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. I rollen som sjuksköterska ska du • vara legitimerad sjuksköterska med minst fem års yrkeserfarenhet, gärna inom njurområdet • kunna kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift. För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av mottagningsarbete samt god kunskap och erfarenhet av njursjukvård. Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden har löpt ut. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Peter Jönsson på 070 521 28 96 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Peter Jönsson på 070 521 28 96 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Välj ett jobb för att visa detaljer