Inför vår däcksäsong 2025 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Silex Microsystems is the world’s leading pure-play MEMS foundry, customizing solutions for prominent global clients in industries such as pharmaceuticals, consumer electronics, and automotive. We are currently looking for an experienced Service Technician to join our Plasma Area, to ensure the up-time of our machines and improve the overall maintenance work in the area. About the team The Plasma Area is a vital part of our production, where various materials (thin films) are added or removed from silicon wafers. Machines used in this area include PVD, PECVD, ALD, Plasma Etch Systems and evaporators. All systems utilize high vacuum and most of them use high energy plasma to achieve the desired process reactions. There are a total of ten Service Technicians in the plasma area, with a total of four Technicians covering the day shift. About the role As a Service Technician at Silex, you will play a crucial role in ensuring our high-tech equipment is operational in production through maintenance, operations, and service tasks, all conducted in clean-room environments. Your responsibilities will span various fields, including electronics, pneumatics, mechanical engineering, chemistry, gases. You will collaborate with skilled colleagues, including area managers, process engineers, and operators. Each day begins with a handover from the previous shift, after which tasks are planned and divided among the Service Technicians. There will be a mix of planned and unplanned service activities and we are continuously working to improve the up-time of our machinery to reduce unplanned tool stops. We want you to identify improvement needs and then drive improvement projects in the Plasma Area, related to maintenance. You will work Monday to Friday, 08:00 to 16:30, with some flexibility. In this role, you will Identify the need for improvement for the area regarding service and maintenance and run improvement projects, coordinated with the rest of the team. Create work instructions, clear routines and documentation. Perform preventive maintenance on equipment. Carry out diagnostics, troubleshooting, and repairs on machinery. Be responsible for scheduled and unscheduled service activities. Coordinate service activities within the area alongside the area manager and other service technicians. Support new installations as well as modifications and upgrades of existing machines. Ensure that equipment and machinery follow Silex’s policies for providing a safe work environment. We are looking for someone who Has a technical education, preferably on University level. Has work experience in electrical, technical, or mechanical fields including troubleshooting of industrial machines for at least five years. Is proficient in English, both written and spoken. Swedish is a plus. Is meticulous, structured, and detail-oriented. Has the drive and willingness to learn more and grow with Silex. More about the recruitment process We process applications on a rolling basis, so we encourage you to submit your application as soon as possible. To apply, please attach your CV and answer a few questions. Our process is competency-based and will include a personality and logic test and reference checks. We will also conduct a background check and drug test prior to employment, and as an employer we perform random alcohol and drug tests for all employees. We look forward to your application and to welcoming you on this journey!
Nu söker vi dig som har erfarenhet av maskiner till HSNG i Eskilstuna, kanske passar du som Koordinerande Maskintekniker? Om HSNG: HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. Vi har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com och bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no. Om tjänsten: Delegera och planera arbetet för skiftet Säkerställa att skiftet och operatörerna levererar enligt produktionsplan Eskalera ärenden till närmaste chef Jobba tätt tillsammans med Team Leader och Produktionschef i förbättringsarbeten. - Att i daglig produktion uppnå satta produktionsmål och optimera maskinens kapacitet. - Att skapa förutsättningar för operatörerna att köra maskinerna på bästa kända arbetssätt. - Att utveckla ett standardiserat körsätt med fokus på kontinuerliga förbättringar. - Att tillsammans med operatörer och ansvarig chef sätta ramar och leda förbättringsarbete. - Att produktionen har rätt reservdelar på lager och i samsyns med ansvarig chef beställer nya om och när det behövs. - Att vid produktionsstopp eller störningar omgående informera produktionschef samt agera utifrån gällande rutiner och arbeta mot att så snart som möjligt återfå maskinerna i drift. - Att reglerna kring Arbetsmiljö och Livsmedelssäkerhet följs och alltid finns i åtanke när vi arbetar med förändringar i Produktion. - Verka för allmän ordning och reda, både på avdelningen och lager. Meriterande Intresse för maskiner och automation Erfarenhet av pneumatisk drift Detta är en tjänst där du kommer bli anställd för bemanning via Arena Personal. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag så återkopplar vi så snart vi kan!
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vill du vara med och utveckla Saps vitvaruverksamhet inom region Östergötland med huvudfokus Linköping, där vi utför reparationer, service och förebyggande underhåll mot hushållsmaskiner samt gemensamma tvättstugor. Tjänsterna bedrivs framförallt mot Stångåstaden AB bostäder, där du blir en av våra nyckelspelare för driften av dess fastighetsbestånd. Vad vi söker i dig Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet inom verksamhetsområdet. Positiv och lätt för samarbete både internt och externt där kunden är i fokus Villig att ta egna initiativ och vara drivande med noggrannhet i dina arbetsuppgifter God administrativ förmåga Dokumenterad erfarenhet inom liknande uppdrag Behörighet inom EL/VVS är meriterande B-körkort är ett krav & Du kommer arbeta mot fastigheter i Linköping Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi är fackligt anslutna till Fastighetsanställdas förbund. Frågor gällande tjänsten besvaras av; Jimmy Andersson via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Nu söker vi en Servicemekaniker till vår kund Hedin Automotive BMW i Kista. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos kund. Om tjänsten Som Servicemekaniker/servicetekniker hos vår kund är du en nyckelspelare i att säkerställa att kunders krav och förväntningar inte bara uppfylls, utan överträffas. Du kommer att arbeta med: Service och reparationer av fordon. Felsökning och problemlösning. Bidra till hög kundnöjdhet genom att leverera arbete av högsta kvalitet. Även om ditt fokus ligger på reparationer och underhåll, kommer du också ha kontakt med kunder och spela en viktig roll i att bygga långsiktiga relationer. Din vilja att utvecklas och lära är viktigare än att du redan har alla svar. Kvalifikationer Vi tror att du som söker har: Fordonsteknisk utbildning. B-körkort. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Meriterande (inget krav): Erfarenhet av att arbeta med BMW/MINI-bilar eller el- och hybridfordon. Kunskaper i Kobra eller andra relevanta IT-system. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du är en självständig person som trivs med att ta initiativ och hitta lösningar på problem. Du planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt och har en positiv inställning som smittar av sig på andra. Som lagspelare värdesätter du goda relationer med både kunder och kollegor, och du har ett genuint intresse av att hjälpa andra och bidra till en stark teamkänsla. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Hedin Automotive Hedin Automotive är ett dotterbolag till Hedin Mobility Group som är en av Europas största privatägda mobilitetsleverantörer. Hedin Automotive är en av Sveriges största marknadsplatser för fordon och fordonstjänster med 124 anläggningar runt om i landet och ca 3000 medarbetare. Visionen är att bli branschens ledande bilföretag med de bästa produkterna och den bästa servicen. Hela koncernen sysselsätter fler än 13000 personer och har cirka 270 anläggningar i 14 länder. Hedin Mobility Group representerar över 40 varumärken och är importör/distributör för ett antal märken på flera europeiska marknader.
EMJ Installation & Bemanning AB söker tio drivna och duktiga Elektriker. Arbetsplatserna ligger oftast centralt i Stockholm. Vi söker för kunds räkning flera drivna, självgående Elektriker som har god erfarenhet inom ny produktion, entreprenad, kontorsanpassningar, unika el projekt. Om tjänsten: Vi erbjuder en varierande och utmanande arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du kommer att jobba både självständigt och i team samtidigt som du har en nära dialog med kunden. Vi söker dig som: Har minst 3-5 års erfarenhet som Elektriker. ECY-certifikat. Är ansvarstagande och kan arbeta självständigt. Alltid levererar bästa möjliga finish på sitt arbete. Har ett gott kundbemötande och är en problemlösare. Vi erbjuder: En trygg anställning med bra villkor. Ett härligt team med kollegor som stöttar och hjälper varandra. Marknadsmässig lön CV skickas till [email protected] eller [email protected]
Vill du vara en del av en arbetsplats som alla delar ett starkt intresse för fordon och maskiner? Då söker vi just dig! Arbetsuppgifter Du kommer vara en viktig del av ett team och får möjligheten att fortsätta utveckla din tekniska expertis. Tillsammans med dina kollegor kommer du vara en del av ett engagerat team som ställer upp för varandra, där du kommer få arbeta med alltifrån service och förebyggande underhåll till felsökning och reparationer av tunga fordon. Din profil Som person tror vi att du har en god förmåga att planera din tid och är lösningsorienterad. Du eftersträvar kvalitet och utför ditt arbete noggrant, du är lyhörd och har en positiv attityd. För att matcha rollen tror vi att du har minst ett par års erfarenhet av fordonstekniskt arbete som innefattat felsökning och krävt god datorvana. Du behärskar svenska samt engelska obehindrat i tal och skrift och innehar B-körkort. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 0760097746. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan!
Aktivitetsansvarig hos O'Learys Ystad Om tjänsten: Vi söker nu en entusiastisk och engagerad aktivitetsansvarig hos O’Learys Ystad. Som aktivitetsansvarig spelar du en nyckelroll i att säkerställa att våra aktiviteter fungerar smidigt och att våra gäster får en enastående upplevelse varje gång de besöker oss. Rollen innefattar arbete dag- och kvällstid samt helger. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O'Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Ansvara för att våra aktiviteter levererar en hundraprocentig upplevelse Driftansvar för alla aktiviteter på enheten, inklusive bowling, shuffleboard, minigolf, dart, biljard och arkadhall. Säkerställa att alla aktiviteter hålls i en hög standard av renlighet och ordning Underhålla kontakt med våra spelleverantörer och hantera eventuella tekniska frågor Ta emot gäster, hantera bokningar och introducera gäster till aktiviteterna Stötta baren med enklare dryckeshantering och servera drycker till aktiviteterna Ansvara för underhåll, påfyllning och städning av alla aktiviteter för att säkerställa en hög standard. Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från serviceyrken såsom reception, restaurang eller bar med god kassavana Meriterande erfarenhet från tidigare arbete med bowling eller liknande aktiviteter Förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och att arbeta effektivt under stress Noggrann, flexibel och kan anpassa sig till förändrade arbetsförhållanden Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start:Enligt överenskommelse Omfattning:50-75% Arbetstider:Varierande, kvällar, helger och dagtid Plats:Ystad Om O’Learys: O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Välj ett jobb för att visa detaljer