Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu två engagerade omsorgsassistenter till Toftagården röd. Toftagården röd är en gruppbostad med särskild service enligt LSS, särskilt riktad till äldre personer. Arbetet som omsorgsassistent handlar om att utföra stödinsatser till personer i deras vardag. Arbetet bedrivs i enlighet med upprättad genomförandeplan, rutiner och handlingsplan. Stödinsatserna sker i åtta lägenheter till personer som har behov av en väl anpassad fysisk miljö, omsorg, aktivering samt stimulans både socialt och fysiskt. Det finns möjlighet till aktivering och stimulans i gemensamma lokaler i syfte att behålla förmågor och få social gemenskap med andra. I arbetsgruppen är vi utvecklingsorienterade och samarbetar för att skapa en god livskvalité för omsorgstagarna. Vi träffas också på gemensamma team- och arbetsplatsträffar. Arbetstiderna är förlagda till dag, kväll och helg. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarskännande, samarbetsvillig och engagerad. Du arbetar med ett tydligt omsorgstagarfokus och är trygg i din yrkesroll. Vi önskar att du har erfarenhet från arbete med funktionsvariationer. Det är meriterande om du har kunskaper om intellektuell funktionsnedsättning och fysiska funktionshinder samt vana av somatik och vård i livets slut. Eftersom arbetet kräver dokumentation behöver du ha grundläggande datorvana. För att bli aktuell för tjänsten krävs godkänd utbildning från vård- och omsorgsprogrammet, barn- och fritidsprogrammet, vårdarutbildning med påbyggnad, skötarutbildning, barnskötare med lägst två års utbildning eller annan utbildning som vi anser lämplig för verksamheten, t.ex. beteendevetenskaplig eller pedagogisk utbildning på högskolenivå om minst 120 hp. För att bli aktuell för anställning behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister för kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret/enskild person (442.3) enligt 9 § 1 st. Beställning av utdrag ur belastningsregistret kan göras på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/. ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av ålder, kön och utländsk bakgrund. Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation. Du söker tjänsten genom länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. CV- och annonsförsäljare undanbedes.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Om du vill ha ett värdefullt arbete med chans till att skapa glädje och göra skillnad i en persons liv? Då har du hittat rätt. Vi söker en timvikarie till vår manliga kund i Ljungby. Vår kund tycker mycket om musik och att hitta på olika aktiviteter i vardagen. Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill jobba som timvikarie vid behov, olika omfattning. har goda kunskaper i svenska Har körkort har erfarenhet av att kommunicera med hjälp av TAKK eller liknande är aktiv och påhittig Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har erfarenhet av lågaffektivt bemötande har B-körkort delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Timanställning vid behov. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Arbetspassen är förlagda 15:30-08:10 vardagar och 08:00-08:00 (dygn) helg. Jour förekommer. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: För och efternamn + mailadress
Torups och Gunnarps församlingar i Falkenbergs pastorat Dessa mindre landsbygdsförsamlingar tillhör båda Göteborgs stift och ligger i Hylte och Falkenbergs kommuner, med Torup och Ätran som centralorter. Båda är landsbygdsförsamlingar inom bekvämt avstånd till Falkenberg, Halmstad och Göteborg, med bra kollektivtrafik och rikt föreningsliv. Torups församling omfattar Torups, Drängsereds och Kinnareds kyrkor samt Rydöbruks kapell, ett arkitektoniskt spann från 1100-talet till 1957. I Gunnarps församling finner du Fegens kapell, invigt 1960, och även Gällareds, Gunnarps och Krogsereds kyrkor, med många kulturhistoriska skatter. Här väntar skogar, sjöar, vandringsleder och små samhällen med starka traditioner, men också en öppenhet för förändring. Vi är stolta över fina orglar, blomstrande barn- och konfirmandverksamhet, våra körer och musikaliska bredd, diakonala engagemang och goda relationer med föreningsliv och övriga samhället. Just nu pågår ett utvecklingsarbete med gudstjänstlivet. Kom och var med! Falkenbergs pastorat är en nydanande, välmående och gedigen arbetsplats som är regnbågscertifierad och arbetar med hållbar utveckling. Dina uppgifter Gudstjänster, kyrkliga handlingar, konfirmandarbete och själavård Vara nav i arbetslaget och länk till områdeschefen Tillsammans med andra utveckla gudstjänst- och församlingsliv utifrån församlingsinstruktion och verksamhetsram Representera kyrkan i både traditionella och ovanliga sammanhang utanför den kyrkliga miljön På uppdrag av kyrkoherden deltar du i församlingsrådens möten Medverka i pastoratets övriga utvecklingsarbete, t ex för hållbar miljö, ökad dopfrekvens, konfirmandarbete och HBTQ Du får gärna ha med dig specialkompetens eller särskilda områden som du vill utveckla Vi söker dig som -tycker om att arbeta som församlingspräst på landet och samtidigt vara del av pastoratets större gemenskap -har intresse både för församlingskontext och den större organisationen -kan arbeta både självständigt och i samarbete med arbetslag och ledning -skulle beskriva dig själv som trygg, positiv och prestigelös i mötet med andra, olika fromhetstraditioner, diakonala behov och utvecklingsarbete -vill utveckla gudstjänst- och församlingsliv tillsammans med arbetslag och ledning -har integritet, god social kompetens och förmåga att navigera mellan olika roller -har arbetsglädje, kraft och kreativitet -gärna utmanar dig själv och kan ta initiativ till nya mötesplatser utanför kyrkan -ser värdet av lokala sammanhang, organisatorisk struktur och samarbete med övriga samhället -är positiv både till att bygga församling, värna och skapa nya traditioner Sista ansökningsdag den 15 augusti. Intervjuer inplanerade till torsdag den 21 augusti. Välkommen med din ansökan!
Hej Jag är pigg och glad kille på snart 19 år som bor i Tullinge tillsammans med min familj. Eftersom jag har en CP-skada sedan födseln, epilepsi och tilläggshandikapp så har jag behov att assistans dygnet runt för att kunna leva mitt liv. Jag har redan ett gäng fantastiska assistenter vid min sida och söker nu efter ytterligare en assistent till mitt team. Förutom att gå i skolan, tycker jag om att vara hemma och hänga med min familj, spela spel, baka och att gå promenader. Ibland vill jag göra utflykter och då är mina favoritställen Tom Tits och Skansen. Arbetsuppgifter Personlig assistans handlar om att ge service - att assistera mig så att jag kan leva som vilken tonåring som helst, vilket innefattar allt som ingår i mitt vardagliga liv. Mina funktionsnedsättningar gör att jag behöver hjälp med i stort sett allt; så som måltider, hygien, aktiviteter, träning, andningsgymnastik och kommunikation. Jag har slem- och andningsproblem, vilket gör att du måste vara lyhörd och observant för mina behov. På dagarna går jag i skolan och efter skolan åker jag oftast hem och hittar på roliga saker med hjälp av min assistent. En del av ditt arbete innebär att assistera mig vid motorisk träning. Vem är du som söker? Du ska ha hög arbetsmoral och tycka om att ha mycket att göra oavsett tid på dygnet. Jag vill att du engagerar dig i ditt arbete och ställer upp både för mig och teamet, är prestigelös och lyhörd för mina behov samt har en professionell och positiv inställning till arbetet - du är otroligt viktig i mitt liv! Jag söker någon som är social, flexibel, ansvarstagande och som jobbar med hjärtat. Jag ser gärna att du tar initiativ och att du är tydlig i din kommunikation. Jag har lyfthjälpmedel men arbetet innebär ändå fysiska moment, så det är bra om du har en god fysik. Det är ett plus om du har någon slags vårdutbildning eller erfarenhet av inhalering, sondmatning, BPAP och/eller host- och sugmaskin, men det är inget krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av yrket personlig assistent sedan tidigare. Tjänst: Ca 28 tim/vecka (Ca 71%) Huvudsakligen dagtid: kl.07-16:10, kvällar: kl.16-21.40 och helg kl.08-16. Bambi erbjuder: Individuell lönesättning, lång introduktion, friskvårdsbidrag, handledning och kompetensutveckling för att du ska kunna växa i din roll som personlig assistent. Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal. Glöm inte att beställa utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn med funktionsnedsättning! Välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi en personlig assistent för att stärka upp i teamet kring vår kund, som är en kille på 18 år och som har en ovanlig diagnos FOP. Vi söker dig som kan arbeta extra på timmar vid behov. Vår kund behöver hjälp i sin vardag, runt sina fritidsaktiviteter och sin personliga hygien. För vår kunds räkning söker vi därför främst en man som assistent för att vår kund ska känna sig bekväm. Du erbjuds trevliga kollegor och en aktiv kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Assistentens roll och erfarenhet Det är till stor fördel om du gillar PC, PS och Xbox då det är en stor del av kundens intresse. Om du har erfarenhet av likande arbete ser vi det som meriterande. Vi söker dig som är positiv, lyhörd, noggrann och ansvarstagande. Du behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra. Meriterande erfarenheter • Erfarenhet av personlig assistans men inget krav • Gillar PC, PS och Xbox. • Svenska i tal och skrift är ett krav. • Körkort • Ej pälsdjurs allergiker – Katt och hund finns i hemmet Arbetstid/tjänstgöringsgrad • Start enligt överenskommelse. • Timanställning. Om lön • Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal. • Vi erbjuder friskvård. På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Assistans AB SAAND Service & Omsorg är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Botkyrka, Eskilstuna, Järfälla, Malmö, Södertälje, Värmdö, Västervik, Örebro och med huvudkontoret i Linköping. ********************** Vi söker två kvinnliga personliga assistenter – Start omgående Vill du göra skillnad i någon annans vardag? Vi söker två engagerade personliga assistenter till vår uppdragsgivare, en kvinna med intellektuell funktionsvariation och balanssvårigheter som följd av en stroke. Hon förstår tal men har begränsad förmåga att uttrycka sig verbalt. Om rollen: Som personlig assistent kommer du att: Stötta vår uppdragsgivare i hennes dagliga liv och aktiviteter, både i hemmet och utanför. Vara ett tryggt stöd i vardagen och bidra till att skapa en meningsfull och harmonisk tillvaro. Om dig: Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med personer med autismliknande funktionsvariationer. Talar svenska eller bosniska, eftersom vår uppdragsgivare har en anknytning till Bosnien. Är ansvarstagande, lyhörd och empatisk, med ett genuint intresse för att hjälpa andra. Meriterande om du har tillgång till egen Bil, B-körkort. Tidigare erfarenhet av autism liknande tillstånd. Arbetstider: Tiderna är förlagda Mån - Fre 7-15, 15-22 och 22-07. Helgerna arbetar man 07-17 och 17-07. Om SAAND Assistans: SAAND Assistans är ett företag med lång erfarenhet av att erbjuda personligt anpassade lösningar och skapa trygga arbetsförhållanden för våra assistenter. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår engagerade och omtänksamma arbetsgemenskap. Vi erbjuder; · Individuell lönesättning · Friskvård · Kompetensutveckling. Välkommen in med din ansökan!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ samt ser vad som behövs göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en glad kille i 30 års åldern bosatt i Simrishamn har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har B-körkort då man som assistent kör kundens bil har god fysik är simkunnig är glad, energisk, nyfiken och gillar att hitta på nya saker Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har erfarenhet av teckenkommunikation delar kundens intressen såsom till exempel bad och utflykter. Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete vid behov, akut sjukfrånvaro eller planerad frånvaro under dagtid, kvällstid och nattetid på vardagar och helg. Arbetstiderna är ca kl. 09:00-16:00, 16:00-08:30, 08:00-18:30 och 16:00-09:30. På natten är det jourtid ca 7,5 timme. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta uppdragschef: Emilia Östlund [email protected]
Just nu söker vi en personlig assistent för att stärka upp i teamet kring vår kund under sommaren där du som assistent även har chans till fortsättning i höst. Vår kund är en kille på 18 år och som har en ovanlig diagnos FOP. Vi söker en assistent som kan jobba på ett rullande schema 50–75% med sovande jour. För vår kunds räkning söker vi främst en man som assistent för att vår kund ska känna sig bekväm. Vår kund behöver hjälp i sin vardag, runt sina fritidsaktiviteter och sin personliga hygien. Kunden bor hemma hos sina föräldrar, du som assistent arbetar där kunden befinner sig. Dagliga promenader i ur och skur är något som kunden gärna gör, så det är bra om du gillar att vara ute. Andra aktiviteter som han gillar är t.ex. bowling, ibland ta en fika på stan och dataspel. Du erbjuds trevliga kollegor och en aktiv kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Assistentens roll och erfarenhet Det är till stor fördel om du gillar PC, PS och Xbox då det är en stor del av kundens intresse men inget krav. Om du har erfarenhet av likande arbete ser vi det som meriterande. Vi söker dig som är positiv, lyhörd, noggrann och ansvarstagande och kan bli en fin kompis. Du behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra. Meriterande erfarenheter • Erfarenhet av personlig assistans men inget krav • Gillar PC, PS och Xbox. • Svenska i tal och skrift är ett krav. • Körkort • Ej pälsdjurs allergiker – Katt och hund finns i hemmet Arbetstid/tjänstgöringsgrad • Start enligt överenskommelse men snarast. • Sommarvikariat med chans till fortsatt tjänst på deltid i höst. Vi kommer att begära in ett belastningsregister så beställ gärna det i förväg https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Cirrusgården har varit verksamt som boende för barn och unga sedan 2013. Vi söker nu en ny lagspelare till vårt fantastiska team av medarbetare. I tjänsten som platsansvarig handledare kommer du utöver de vardagliga sysslorna som handledare ansvara för arbetsfördelning, planering och logistik. Du är på plats alla vardagar och är den som har det övergripande ansvaret för att veckans planering ska fungera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 50%, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Du kommer att arbeta på ett 4-veckors rullande schema (80h på 4 veckor) Arbetspassen är huvudsakligen förlagda måndag till fredag inom tidsspannet 6.30-12.00. Cirrusgården är ett boende för pojkar 14-19 år som av olika anledningar behöver extra stöttning i vardagen. Vår främsta styrka är ungdomar med diagnoser inom NPF, ungdomar där hemförhållanden inte fungerar längre och ungdomar som inte har en fungerande skolgång. Målgruppen kan vara utagerande såväl fysiskt som verbalt, Vi arbetar inte med ungdomar som har problematik med droger och/eller kriminellt beteende. Vår verksamhet är bemannad dygnet runt, året runt. Sovande jour tillämpas. Vi söker dig som har kunskap och/eller erfarenhet av ungdomar med NPF, sociala svårigheter, utsatthet eller psykisk ohälsa. Du har ett genuint intresse för människor. En viktig del av arbetet är att motivera och stötta ungdomarna till en fungerande sysselsättning. För att trivas i denna roll tror vi att man är van att vara spindeln i nätet. Man är duktig på att planera och samtidigt snabbt kunna anpassa planeringen utifrån nya förutsättningar. I vår verksamhet sker förändringar snabbt vilket kräver att man är lösningsfokuserad och flexibel utan att tappa helheten. Vi tror att du är en trygg, stabil och tålmodig vuxen som gillar att arbeta tillsammans med andra. Du är duktig på att bygga relationer och ser det som en självklarhet att respektera såväl ungdomar som kollegor. Du har inga problem att följa instruktioner och klarar av att sätta gränser och hålla fast vid beslut. Vi arbetar miljöterapeutiskt och med lågaffektivt bemötande. På Cirrusgården arbetar vi med en form av medlevarskap, det innebär att vi som arbetar här bor ihop med ungdomarna och gör alla i ett hem förekommande sysslor. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och beaktar alltid verksamhetens behov. Vi ser gärna äldre sökande till denna tjänst. KRAV: Utdrag ur polisens belastningsregister för arbete på HVB hem. Flytande svenska i tal och skrift, dokumentation ingår i arbetet. B-körkort VI VILL ENDAST HA ANSÖKNINGAR VIA E-POST: [email protected] Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden.
Jag är en kvinna på 55 år, bosatt i Lycksele. Just nu håller jag på att bygga upp ett nytt assistansteam. Jag söker därför en trygg och engagerad assistent som kan arbeta 35 tim/v. På min fritid tycker jag om att ta promenader, baka, titta på film, gå på olika aktiviteter och shoppa. Jag använder rullstol och behöver hjälp med det mesta i min vardag, både personlig omvårdnad och hushållssysslor. Jag söker dig som är positiv, lugn, ansvarsfull och tycker om att samarbeta. Det är viktigt att du behärskar svenska i tal och för mig är personkemi och gemensamma intressen viktigt. Jag vill känna mig trygg med dig, och att vi kan ha det trevligt tillsammans i vardagen. Tjänsten tillsätts omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer