Har du ett starkt affärsdriv och vill leda verksamheten med ett engagerande ledarskap? Nu söker vi söker dig som brinner för resultat, kvalitet och service. I vår verksamhet blir jobbet både inspirerande och utvecklande. Välkommen till Coor - hos oss är du skillnaden! Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Om rollen I rollen som platschef har du det övergripande ansvaret för budget, resultat, kvalitet och kunddialog för flera enheter inom din region. Du arbetar tätt tillsammans med driftchefer och team för att säkerställa att ni når era mål inom områden som kundnöjdhet, medarbetarengagemang och en sund ekonomi. Rollen innefattar även att utveckla kundrelationer och driva förbättringsarbete inom din region. Om dig Vi söker dig som är en naturlig ledare med starkt affärsfokus och ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer. Du har ett proaktivt och lösningsorienterat arbetssätt och är duktig på att identifiera nya möjligheter och skapa förbättringar. Som ledare är du trygg, kommunikativ och coachande, och du drivs av att motivera ditt team mot gemensamma mål. Vi ser att du har: - Flerårig ledarskapserfarenhet inom fastighetsbranschen. - Goda kunskaper om fastighetsteknik och Aff-avtal. - Dokumenterad erfarenhet av att leda flera geografiskt spridda enheter. - Erfarenhet av budget- och resultatansvar. - Stark förmåga att skapa och utveckla framgångsrika kundrelationer. - Goda ledaregenskaper med erfarenhet av förändringsarbete. - Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. - Körkort B samt flexibilitet för resor inom regionen. Vi erbjuder Coor är en långsiktig arbetsgivare som erbjuder utvecklingsmöjligheter i en trygg och innovativ miljö. Vi kombinerar stabiliteten av ett stort bolag med entreprenörsanda och nytänkande. Hos oss arbetar vi aktivt för att skapa en stark servicekultur och engagerar oss i medarbetarnas utveckling. - Fast lön enligt kollektivavtal samt avtalspension och försäkringar. - Förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag. - Utbildnings- och utvecklingsmöjligheter inom din roll. Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidare - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% - Arbetstid: Vardagar, kontorstider - Startdatum: Efter överenskommelse - Provanställning: 6 månader Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning och vi använder personlighetstester, läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Övrig information Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du en nyfiken driftledare med fastighetskompetens? Ser du teamets samlade styrka som en tillgång för att nå gemensamma mål? Då är det kanske dig vi söker! Vilka är vi? Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag där vi ger våra medarbetare förtroende. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären och din tekniska kompetens. Inom våra leveranser värdesätter vi kompetens, engagemang och samarbete för att kunna leverera service i toppklass. Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Om rollen Som driftledare koordinerar du arbetet och säkerställer att vi levererar hög kvalitet till kunden. Du leder och stöttar ditt team för att nå goda resultat och bygger starka relationer genom nära samarbete med både kollegor och kund. Du är en viktig del av leveransen där du driver det dagliga arbetet med möten och planering och är aktivt ute i kundens anläggningar för att hitta och arbeta med förbättringar och förbättringsförslag. Vidare är du ett stöd för gruppen gällande fastighetstekniska frågor, där du hanterar felanmälningar, bokningar och förfrågningar från kund. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ansvara för daglig samordning och ledning av gruppens verksamhet - Hantera arbetsorder i Faciliate och Maximo - Hantera leverantörs- samt kundfakturor - Säkerställa en professionell och tillfredsställande leverans gentemot slutkund - Följa upp kvalitet och aktivt arbeta med avtalsuppföljning Vad söker vi hos dig? - Flerårig erfarenhet inom fastighetsbranschen - En avklarad fastighetsteknisk utbildning eller motsvarande kompetens - God svenska i tal och skrift - B-körkort - God datorvana i Office 365 samt är bekväm med digitala arbetsredskap - Ledarskapserfarenhet inom fastighetsbranschen - SBA kompetens är meriterande Som person har du förmåga att bygga ett framgångsrikt team som arbetar tillsammans för att nå uppsatta mål. Vi ser att du är en självgående och strukturerad person som tar egna initiativ. Du bör ha lätt för att styra, planera och föra verksamheten i rätt riktning. Du behöver vara kommunikativ och ha högt kundfokus, kunna hantera många bollar i luften och ha lätt för att samarbeta. Du har förmågan att arbeta under ett högt tempo i en dynamisk och föränderlig miljö. Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100 % - Arbetstid: Måndag till fredag 07-16. Beredskap ingår. - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Simon Turtle, [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du en serviceinriktad och positiv drifttekniker? Är du intresserad av ett varierande och utvecklande arbete tillsammans med ett engagerat team på ett stort och innovativt företag? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vilka är vi?Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Vad kommer du att få arbeta med?Som drifttekniker kommer du att arbeta brett och varierande inom fastighetsrelaterade tjänster i en dynamisk miljö. Du kommer tillhöra ett arbetsteam som har god samverkan mellan kompetenserna i en stöttande, trivsam och inkluderande arbetskultur. I dina arbetsuppgifter som drifttekniker ingår huvudsakligen att: - Utföra löpande ronderingar, tillsyn och skötsel av fastigheter - Felsökning och underhåll av tekniska anläggningar - Ansvara för att felanmälningar blir utförda i tid och med rätt behov/kunskap - Kommunikation med underentreprenörer och kollegor, muntligt och skriftligt - Medverka vid upprättande och uppföljning av underhållsplaner och förbättringsförslag - Göra riskbedömningar i arbetsmiljön och komma med förslag till utveckling - Utföra uppdragsbaserade arbeten utöver avtal - Vara kundfokuserad och ha en affärsmässig god kundrelation Vem är du?Du är en initiativrik och målinriktad lagspelare med modet att kunna ta beslut för att ha framfart i arbetet. Du är en trygg och social person som bidrar till en god stämning i teamet och har en positiv och lyhörd kommunikation med medarbetare, kund och underleverantörer. Du arbetar strukturerat och noggrant. Vi söker dig som har: - Utbildning inom fastighets-/driftteknik eller motsvarande erfarenhet - Arbetslivserfarenhet inom drift-/fastighetsteknik - Erfarenhet av något/flera av följande områden: el, styr- och regler, ventilation och kyla, VVS-tekniska anläggningar - B-körkort - God dator- och systemvana - God förmåga i tal och skrift i svenska - God förståelse för engelska Meriterande om du har: - Utbildning inom mobila arbetsplattformar, fallskyddsutbildning, heta arbeten, anläggningsskötare eller andra relevanta områden - Erfarenhet av Maximo, Faciliate - Erfarenhet av fastighetsdrift i sjukhusmiljö Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100 % - Arbetstid: Måndag till fredag 07-16. Beredskap ingår. - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta rekryterande chef: [email protected] hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du en serviceinriktad och positiv drifttekniker? Är du intresserad av ett varierande och utvecklande arbete tillsammans med ett engagerat team på ett stort och innovativt företag? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vilka är vi?Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Vad kommer du att få arbeta med?Som drifttekniker kommer du att arbeta brett och varierande inom fastighetsrelaterade tjänster i en dynamisk miljö. Du kommer tillhöra ett arbetsteam som har god samverkan mellan kompetenserna i en stöttande, trivsam och inkluderande arbetskultur. I dina arbetsuppgifter som drifttekniker ingår huvudsakligen att: - Utföra löpande ronderingar, tillsyn och skötsel av fastigheter - Felsökning och underhåll av tekniska anläggningar - Ansvara för att felanmälningar blir utförda i tid och med rätt behov/kunskap - Kommunikation med underentreprenörer och kollegor, muntligt och skriftligt. - Medverka vid upprättande och uppföljning av underhållsplaner och förbättringsförslag - Göra riskbedömningar i arbetsmiljön och komma med förslag till utveckling - Utföra uppdragsbaserade arbeten utöver avtal - Vara kundfokuserad och ha en affärsmässig god kundrelation Vem är du?Du är en initiativrik och målinriktad lagspelare med modet att kunna ta beslut för att ha framfart i arbetet. Du är en trygg och social person som bidrar till en god stämning i teamet och har en positiv och lyhörd kommunikation med medarbetare, kund och underleverantörer. Du arbetar strukturerat och noggrant. Vi söker dig som har: - Utbildning inom fastighets-/driftteknik eller motsvarande erfarenhet - Arbetslivserfarenhet inom drift-/fastighetsteknik - Erfarenhet av något/flera av följande områden: el, styr- och regler, ventilation och kyla, VVS-tekniska anläggningar - B-körkort - God dator- och systemvana - God förmåga i tal och skrift i svenska - God förståelse för engelska Det är meriterande om du har: - Utbildning inom mobila arbetsplattformar, fallskyddsutbildning, heta arbeten, anläggningsskötare eller andra relevanta områden - Erfarenhet av Maximo, Faciliate - Erfarenhet av fastighetsdrift i sjukhusmiljö Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% - Arbetstid: Måndag - fredag 07:00-16:00. Beredskap ingår - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta rekryterande chef: [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Vill du göra skillnad varje dag? Vi söker en engagerad projektledare inom fastighetsdrift som vill bidra till att regionens dagliga verksamhet fungerar smidigt. Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Om rollen I rollen som projektledare kommer du att ansvara för driften av projekt, framför allt inom bygg och installation samt relaterat till underhållsplaner - tillsyn, skötsel och planerat underhåll - för fastigheterna. Exempel på arbetsuppgifter: - Operativ projektledning och samordning - Kalkylera projekt samt upprätta anbud till kund - Upprätta leverantörsavtal och hantera beställningar relaterade till projekt - Löpande kommunicera med beställare och övriga intressenter kring status, tidplan, ekonomi och framdrift för pågående projekt - Aktivt arbeta med förbättring av rutiner och arbetssätt - Agera byggarbetsmiljösamordnare (BAS-P, BAS-U) Vem är du? För att trivas i rollen som projektledare inom fastighetsdrift ser vi att du är en trygg och noggrann person som tar fullt ägarskap för ditt arbete. Du har en naturlig förmåga till att ta egna initiativ och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du trivs med att samarbeta och besitter en enkelhet i att skapa goda relationer med människor där du har en genuin förståelse för deras olika behov. Du är lösningsorienterad, engagerad och hanterar komplexa situationer med ett lugn och ett leende. Flexibilitet och anpassningsförmåga är en självklar del av din personlighet, och du uppskattar att arbeta både självständigt och i team. Din positiva inställning och ditt starka engagemang gör att du alltid strävar efter att leverera service av högsta kvalitet. Vi söker dig som har: - 3-5 års erfarenhet av projektledning inom teknisk installation eller motsvarande - God förståelse och dokumenterad kunskap inom Entreprenadjuridik såsom AB/ABT eller motsvarande - Teknisk högskoleutbildning inom fastighetsförvaltning, fastighetsutveckling, byggnad eller motsvarande - Erfarenhet av verksamhetsutveckling och förändringsledning - Vana vid kunddialoger och styrgruppspresentationer - Dokumenterad kompetens inom Bas-P/Bas-U - God förståelse för projektekonomi och processer - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Körkort B Meriterande: - Projektledarutbildning eller motsvarande - Tidigare erfarenhet av arbete med underhållssystem, Maximo eller liknande - Projekterfarenhet samt erfarenhet av fastighetsteknik på sjukhus och skolor Vad vi erbjuder? - En trygg, säker och trivsam arbetsplats - Introduktion till ditt nya arbete för att ge dig en bra start - Lön enligt kollektivavtal - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Chans att utvecklas både inom din arbetsgrupp och andra delar av företaget Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med inledande provanställning på 6 månader Placering: Område Gävle Arbetstid: Vardagar, kontorstider Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning, läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Övrig information och kontaktuppgifter Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Simon Turtle via mejl på [email protected]. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Vill du göra skillnad varje dag? Vi söker en engagerad projektledare inom fastighetsdrift som vill bidra till att regionens dagliga verksamhet fungerar smidigt. Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Om rollen I rollen som projektledare kommer du att ansvara för driften av projekt, framför allt inom bygg och installation samt relaterat till underhållsplaner - tillsyn, skötsel och planerat underhåll - för fastigheterna. Exempel på arbetsuppgifter: - Operativ projektledning och samordning - Kalkylera projekt samt upprätta anbud till kund - Upprätta leverantörsavtal och hantera beställningar relaterade till projekt - Löpande kommunicera med beställare och övriga intressenter kring status, tidplan, ekonomi och framdrift för pågående projekt - Aktivt arbeta med förbättring av rutiner och arbetssätt - Agera byggarbetsmiljösamordnare (BAS-P, BAS-U) Vem är du? För att trivas i rollen som projektledare inom fastighetsdrift ser vi att du är en trygg och noggrann person som tar fullt ägarskap för ditt arbete. Du har en naturlig förmåga till att ta egna initiativ och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du trivs med att samarbeta och besitter en enkelhet i att skapa goda relationer med människor där du har en genuin förståelse för deras olika behov. Du är lösningsorienterad, engagerad och hanterar komplexa situationer med ett lugn och ett leende. Flexibilitet och anpassningsförmåga är en självklar del av din personlighet, och du uppskattar att arbeta både självständigt och i team. Din positiva inställning och ditt starka engagemang gör att du alltid strävar efter att leverera service av högsta kvalitet. Vi söker dig som har: - 3-5 års erfarenhet av projektledning inom teknisk installation eller motsvarande - God förståelse och dokumenterad kunskap inom Entreprenadjuridik såsom AB/ABT eller motsvarande - Teknisk högskoleutbildning inom fastighetsförvaltning, fastighetsutveckling, byggnad eller motsvarande - Erfarenhet av verksamhetsutveckling och förändringsledning - Vana vid kunddialoger och styrgruppspresentationer - Dokumenterad kompetens inom Bas-P/Bas-U - God förståelse för projektekonomi och processer - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Körkort B Meriterande: - Projektledarutbildning eller motsvarande - Tidigare erfarenhet av arbete med underhållssystem, Maximo eller liknande - Projekterfarenhet samt erfarenhet av fastighetsteknik på sjukhus och skolor Vad vi erbjuder? - En trygg, säker och trivsam arbetsplats - Introduktion till ditt nya arbete för att ge dig en bra start - Lön enligt kollektivavtal - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Chans att utvecklas både inom din arbetsgrupp och andra delar av företaget Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med inledande provanställning på 6 månader Placering: Område Hudiksvall Arbetstid: Vardagar, kontorstider Tillträde: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning, läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Övrig information och kontaktuppgifter Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Simon Turtle via mejl på [email protected]. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Coor har fått det stora förtroendet att leverera fastighetsservice till ett flertal sjukhus i Gävleborg. Med fokus på kompetens, engagemang och samarbete söker vi nu en avtalscontroller som brinner lite extra för just administration! Vilka är vi? Coor är en trygg arbetsgivare med många utvecklingsmöjligheter inom din kompetens och i karriären. I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag över flera områden där huvuddelen består av teknisk drift och förvaltning. I vårt åtagande ställs det höga krav på oss gällande kunskap, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos sjukhusets medarbetare samt besökare.Om uppdragetCoor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Vad kommer du att få arbeta med? Som avtalscontroller inom vår fastighetsleverans i Gävleborg hanterar du enklare fakturering, inköp och övriga ärendehanteringar. Vi söker dig som vill utvecklas eller som är i början av din karriär inom ekonomi/administration. Din uppgift blir att effektivt planera, koordinera och administrera förfrågningar och säkerställa att vi levererar enligt kundens förväntningar med stor professionalism och hög servicekvalitet. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Kontrollera tidskrivning och övrig information inför stängning av arbetsorder i Maximo - Ansvara för att administrera avtal - Säkerställa att all fakturering och uppdatering är korrekta i Maximo - Hantera enklare uppgifter inom bokföring - Arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår serviceleverans Vem är du? Du är engagerad och flexibel med ett högt servicefokus där du besitter förmågan till att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter. Att prioritera och lösa problem som uppstår är något du hanterar med enkelhet. Strukturerat arbete och långsiktig planering är något du trivs med. Du har ett starkt driv och stor uthållighet och trivs extra bra med att fokusera på att nå uppsatta mål. Din sociala kompetens är tongivande vilket är viktigt då rollen innebär mycket kontakt med både vårdpersonal, kollegor och leverantörer. En positiv grundattityd och förmågan att skapa goda relationer värdesätts högt. Vi ser att du har: - Administrativ vana att hantera olika typer av datorsystem - Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem - Har goda kunskaper i svenska samt engelska i både tal och skrift - Har god datorvana i Office 365 främst i Excel och Power Point Meriterande: - Erfarenhet av Faciliate - Erfarenhet av IBM Maximo - Erfarenhet av Rillion (f.d. Palette) - Erfarenhet av arbete inom fastighetstekniska leveranser Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: 07:00-16:00 - Startdatum: 1 december - Provanställning: 6 månader Din arbetsplats är på Hudiksvalls sjukhus. För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester och utför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Övrig information Vid frågor kontakta rekryterande chef: Simon Turtle, [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande så sök redan i dag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons. All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. Välkommen med din ansökan! På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Coor har fått det stora förtroendet att leverera fastighetsservice till ett flertal sjukhus i Gävleborg. Med fokus på kompetens, engagemang och samarbete söker vi nu en avtalscontroller som brinner lite extra för just administration! Vilka är vi? Coor är en trygg arbetsgivare med många utvecklingsmöjligheter inom din kompetens och i karriären. I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag över flera områden där huvuddelen består av teknisk drift och förvaltning. I vårt åtagande ställs det höga krav på oss gällande kunskap, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos sjukhusets medarbetare samt besökare. Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Vad kommer du att få arbeta med? Som avtalscontroller inom vår fastighetsleverans i Gävleborg hanterar du enklare fakturering, inköp och övriga ärendehanteringar. Vi söker dig som vill utvecklas eller som är i början av din karriär inom ekonomi/administration. Din uppgift blir att effektivt planera, koordinera och administrera förfrågningar och säkerställa att vi levererar enligt kundens förväntningar med stor professionalism och hög servicekvalitet. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Kontrollera tidskrivning och övrig information inför stängning av arbetsorder i Maximo - Ansvara för att administrera avtal - Säkerställa att all fakturering och uppdatering är korrekta i Maximo - Hantera enklare uppgifter inom bokföring - Arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår serviceleverans Vem är du? Du är engagerad och flexibel med ett högt servicefokus där du besitter förmågan till att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter. Att prioritera och lösa problem som uppstår är något du hanterar med enkelhet. Strukturerat arbete och långsiktig planering är något du trivs med. Du har ett starkt driv och stor uthållighet och trivs extra bra med att fokusera på att nå uppsatta mål. Din sociala kompetens är tongivande vilket är viktigt då rollen innebär mycket kontakt med både vårdpersonal, kollegor och leverantörer. En positiv grundattityd och förmågan att skapa goda relationer värdesätts högt. Vi ser att du har: - Administrativ vana att hantera olika typer av datorsystem - Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem - Har goda kunskaper i svenska samt engelska i både tal och skrift - Har god datorvana i Office 365 främst i Excel och Power Point Meriterande: - Erfarenhet av Faciliate - Erfarenhet av IBM Maximo - Erfarenhet av Rillion (f.d. Palette) - Erfarenhet av arbete inom fastighetstekniska leveranser Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: 07:00-16:00 - Startdatum: 1 december - Provanställning: 6 månader Din arbetsplats är på Gävle sjukhus. För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester och utför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Övrig information Vid frågor kontakta rekryterande chef: Simon Turtle, [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande så sök redan i dag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons. All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. Välkommen med din ansökan! På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Brinner du för service och för teknik inom fastighet? Coor har fått det stora förtroendet att leverera service till Locums sjukhusuppdrag inom Gästrikland där vi nu söker en hisstekniker som vill fortsätta utvecklas vidare tillsammans med oss. Det här är ett spännande uppdrag där du får vara en viktig del i Coors mycket kompetenta team inom vår expanderande fastighetsleverans! Vilka är vi?Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Vad kommer du att få arbeta med?Som hisstekniker kommer du att arbeta brett och varierande inom fastighetsrelaterade tjänster i en dynamisk miljö. Du kommer tillhöra ett arbetsteam som har god samverkan mellan kompetenserna i en stöttande, trivsam och inkluderande arbetskultur. I dina arbetsuppgifter som hisstekniker ingår huvudsakligen: - Självständigt planera samt utföra tillsyn, skötsel, underhåll och felsökning av samtliga av fastigheternas hissar varav ett flertal akuthissar - Drift, utveckling och optimering av fastighetens hissar - Göra riskbedömningar - Delansvar för att proaktivt arbeta med att förbättra anläggningen i form av rapporter gällande förbättringsförslag samt underhållsbehov - Tillsammans med övriga kollegor säkerställa sjukhusets framtida drift och utveckling. - Skapa hållbara resultat genom våra tjänster och lösningar Vem är du?Du är en initiativrik och målinriktad lagspelare med modet att kunna ta beslut för att ha framfart i arbetet. Du är en trygg och social person som bidrar till en god stämning i teamet och har en positiv och lyhörd kommunikation med medarbetare, kund och underleverantörer. Du arbetar strukturerat och noggrant. Vi söker dig som har: - Gymnasieutbildning med inriktning el eller kompletterande kurser med motsvarande innehåll - Minst 5 års erfarenhet av underhåll samt inneha goda kunskaper inom felsökning av hissar - Goda kunskaper inom olika styrsystem för hissar - God datorvana - Mycket god kunskap i svenska i tal som skrift - Körkort B Det är meriterande om du har: - Erfarenhet av el, styr- och regler, ventilation och kyla, VVS-tekniska anläggningar - Goda kunskaper i det engelska språket Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% - Arbetstid: Måndag - fredag 07:00-16:00. Beredskap ingår - Startdatum: 1 december - Provanställning: 6 månader - Placering: Gävle För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Therese Pålsson, [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du en tekniker med stort intresse för teknisk säkerhet? Vill du arbeta med säkerhetssystem och vara en del av vår växande sjukhusleverans? Om uppdraget Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Om rollenI rollen som säkerhetstekniker kommer du att arbeta med service/underhåll och till viss del installation av kundens säkerhetssystem. I rollen förekommer arbete i samtliga delar inom området säkerhet. I denna roll får du arbeta på en spännande arbetsplats där ens dagliga arbete bidrar till stor nytta för kunden. Du arbetar i ett team med nöjda medarbetare, där arbetsmiljön präglas av arbetsglädje och god sammanhållning. Arbetet sker inom vår leverans i Gävleborgsregionen. Vem är du? Du är en kompetent tekniker med en förmåga att förstå tekniska samband och den påverkan säkerhetssystemen har på verksamheten. Som person är du en fena på samarbeta och gillar att utvecklas, du har gott tålamod, är driven, engagerad och intresserad av teknisk säkerhet och systemlösningar. Du skapar framgång med proaktivt förbättringsarbete och brinner för yrket. Du är positiv, serviceinriktad och har kunden i fokus, samt är ett föredöme när det gäller säkerhet. God kommunikationsförmåga är viktig då vi samarbetar tätt med kunder, kollegor och arbetar i ett lag. Vi ser att du har: - En fastighetsteknisk bakgrund med utökad utbildning inom lås/larm/passage - Erfarenhet av liknande tjänst inom området - Mycket god systemvana - God svenska i tal och skrift - B-körkort Vi erbjuder - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100 % - Arbetstid: Måndag till fredag 07-16. Beredskap ingår. - Startdatum: 1 december - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Välj ett jobb för att visa detaljer