Inspireras du av att träffa nya människor? Vill du kunna styra din egen tid mot uppsatta mål? Vill du kunna påverka din inkomst? Då tror vi att denna tjänst kan vara något för dig! Isolerab söker en pålitlig och initiativtagande person till vårt härliga säljteam! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro och Norra Stockholm är vi mycket stolta över våra första 13 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader. Jobbet som fältsäljare på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Gävle. Rollen som fältsäljare innebär i huvudsak uppsökande försäljning men även besiktning och rådgivning. Att möta kunder, både befintliga och nya är en stor och viktig del i arbetet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. För oss är det viktigt med gemenskap och att ha roligt på jobbet. Som fältsäljare får du: Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm En attraktiv lönemodell Vem söker vi? Med fokus på att anställa rätt medarbetare vill vi positionera oss som en av de stabilaste spelarna i branschen. Och när vi säger rätt medarbetare menar vi dig som har initiativförmåga, energi och en positiv inställning till livet. Vi söker dig som gillar människor, att ge service och göra kunden nöjd. Om du också har en god kommunikativ förmåga och kan strukturera och organisera ditt arbete för att nå uppsatta mål så vill vi gärna träffa dig. Din tidigare erfarenhet och utbildning är mindre viktig för oss. Har du rätt inställning så ger vi dig verktygen för att lyckas. Vi ser fram emot din ansökan! Urval Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag.
Sjuksköterskor för Sommaruppdrag inom Särskilt boende i Hudiksvall! Perioden: 2025.06.23 - 2025.08.17 Arbetstid: dagtid måndag-fredag Erfarenhet: 5 år som Allmänsjuksköterska trygg i din yrkesroll. Journalsystem: Treserva övrigt: B-körkort Sista ansökningsdatum: 2025-03-31 Flexibilitet, trygghet och bättre lön – jobba som konsult med oss! Anmäl dig nu! 070-302 12 20 [email protected] Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Om företaget Edsbyn skapar energi och fokus på alla typer av arbetsplatser. Med högt tempo och fokus ger vi oss ut på en förbättringsresa tillsammans med våra viktigaste kunder och partners, för att utveckla och kvalitetssäkra morgondagens erbjudanden för arbetsplatsen. Med närproducerat material, som blir hållbara och cirkulära möbler i vår produktionsenhet i Edsbyn, lägger vi grunden för morgondagens arbetsplats. Våra kunder finns främst i Storstadsregionerna i Sverige och Norge, samt en exportverksamhet till England och övriga Europa. Om teamet Är du redo att bygga, leda och utveckla HSQE-teamet i vårt hälso-, säkerhets-, kvalitets- och miljöarbete i en produktionsnära miljö. HSQE teamet har ansvaret att skapa förutsättningar för ett proaktivt och systematiskt kvalitets- och miljöarbete tillsammans med produktionsledning och produktutveckling. Teamet säkerställer också vårt arbete med arbetsmiljö- och säkerhet samt utför interna revisioner, kund revisioner samt lagefterlevnad och regelverk inom ISO9001 och ISO14001. Teamet är ett stöd för organisationen i det dagliga arbetet. Ditt uppdrag Som HSQE Manager hos oss får du en nyckelroll i att utveckla och förbättra främst våra kvalitets- och verksamhetsprocesser, med fokus på att leverera säkra, högkvalitativa produkter. Sätta upp och driva strategiska kvalitetsaktiviteter med tydliga processer och rapporteringsrutiner gällande avvikelse och reklamationer i avvikelsesystem. Äga framtagande och stödja organisationen i upprätthållande av rutiner gällande kvalitet samt säkerställa produktkvaliteten via en nära dialog med produktionsledningen och kunder. Du säkerställer också vårt HSE arbete där du tillsammans med teamet utför revisioner såsom ISO, interna revisioner, kund revisioner. I rollen ingår också att vara kontaktperson för myndigheter inom HSQE området. Din profil För att trivas i rollen tror vi att du drivs av utmaningar och ser värdet i att arbeta produktionsnära tillsammans med andra. Din förmåga att samarbeta och bygga relationer är viktig eftersom rollen innebär nära samarbete med både interna och externa parter. Du är nyfiken och har en förmåga att skapa ett väl fungerande team. En viktig egenskap är att du har förmåga att självständigt identifiera vad som behöver göras samt sätter omgående i gång aktiviteter runt detta. Du är kreativ, hittar lösningar, tar stort eget ansvar och ägarskap för processerna samt tar initiativ att driva dessa. Du skapar struktur och har koll på såväl detaljer som helhetsbilden och du motiveras av att arbeta mot uppsatta tidsbestämda mål. Utbildning och erfarenhet För att lyckas i rollen hos oss har du: Dokumenterad akademisk utbildning inom relevant område och/eller gedigen erfarenhet inom främst kvalitetsområdet och även ledningssystem. Kunskap om, samt arbetat med kvalitetssystem, rotorsaksanalyser och metodik (5 why, Six sigma, fiskbens diagram etc.) Kunskap om, samt arbetat med de materialslag som är relevanta för möbeltillverkning såsom trä, metall, plast, textil och glas. Erfarenhet från tillverkningsindustri som ger dig den praktiska förståelsen att navigera i en produktionsintensiv miljö. Erfarenhet av att arbeta med lagefterlevnad i en säkerhetskultur där man skapar beteendesäkerhet. Erfarenhet av att arbeta med efterlevnad av ISO standarder och miljökrav. Goda kunskaper i office-paketet, speciellt Excel Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av att leda projekt Tjänsten är en tillsvidare anställning som omfattar 100%. Placeringsort är Edsbyn med viss möjlighet att arbeta på distans. Vi hanterar ansökningar löpande. Sista ansökningsdag är den 27 april. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Conny Bolin, Produktionschef via mejl [email protected] samt vår HR-partner Thomas Simonsson på via mejl [email protected]
Inledning Nu finns en chans att bli en del av det sammansvetsade gänget på Åkarnas hydraulservice i Hudiksvall. Åkarnas hydraulservice är erkänt duktiga påbyggare i branschen och har även fått pris för sina snygga och kreativa påbyggnader. Är du kreativ, har ett eget driv och är ansvarstagande kan det här vara tjänsten för dig. Elektriker Som elektriker hos Åkarnas kommer du vara den som installerar elkomponenterna i varje påbyggnad och kommer därmed arbeta mellan alla projekt löpande. Där ingår påkoppling i lastbilarnas egna elsystem. Du kommer arbeta tillsammans med ytterligare en elektriker och tillsammans dela på de arbetsuppgifter som uppkommer. Arbetsuppgifter Inkoppling i befintligt elsystem Koppling & dragning fordonsel (24v & 12v) För att lyckas i rollen ser vi att du bör ha B-körkort Lösningsorienterat sinne Tekniskt intresse Meriterande är det om du har erfarenhet av Kopplingsschema Lödning av elkomponenter Som framgår ovan bör du vara tillfreds med att slutföra dina arbetsuppgifter från ax till limpa, hitta kreativa lösningar, lämna ifrån dig väl utförda arbeten och ha en god dialog med dina kollegor. Hos Åkarnas kommer du bli en del i ett familjärt bolag med en härlig sammanhållning och korta beslutsvägar med stoltheten att bygga några av Sveriges snyggaste lastbilar. Ansök redan idag! I den här rekryteringen tar vi hjälp av Hälsinglands Rekrytering, frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Simon Lindqvist, 076-800 11 09 eller [email protected] Har du inget CV men vill söka tjänsten? Ring Simon – 076 800 11 09 Om företaget Åkarnas hydraulservice har funnits i nuvarande ägarform sedan 1993 och är en erkänt duktig påbyggare i Sverige. Beläget i egna lokaler på Ullsätersvägen i Hudiksvall har de sedan 2011 plats för 9st påbyggnationer åt gången. Under höst och vinter 2021/2022 utökas lokalerna med större kontor, lager, nya personalutrymmen och en slutmonteringshall. I verksamheten sysslar man med allt från att löda elkopplingar till kantpressning, svetsning och plasmaskärning för att bygga skräddarsydda detaljer till varje ny lastbil som ska färdigställas till kund. Besök gärna Åkarnas hydraulservice på Facebook för att få en inblick i slutförda projekt och verksamheten i stort.
Inledning Nu finns en chans att bli en del av det sammansvetsade gänget på Åkarnas hydraulservice i Hudiksvall. Åkarnas hydraulservice är erkänt duktiga påbyggare i branschen och har även fått pris för sina snygga och kreativa påbyggnader. Är du kreativ, har ett eget driv och är ansvarstagande kan det här vara tjänsten för dig. Montör Som montör hos Åkarnas kommer du att vara en del av 18 medarbetare där dina dagar kommer bestå av att färdigställa fabriksnya lastbilar till slutkund efter deras önskemål om utrustning. Tex godskranar, lastväxlare, plogutrustning, timmerbilar etc. Åkarnas är auktoriserade påbygggare av väl uppskattade varumärken som HIAB, Palfinger, Loglift-Jonsered, Joab, Ilsbo-Sörling, Zettergbergs, bara för att nämna några. I arbetet kommer du arbeta parvis med dina kollegor för att färdigställa era projekt och kommer att ansvara för en påbyggnation (lastbil) i taget. Arbetsuppgifter Montage enligt kundorder (lastväxlare, skyddsplåt, kran etc.) Svets efter ritning (MIG/MAG, Tig, MMA) Hydraulik För att lyckas i rollen ser vi att du bör ha B-körkort Lösningsorienterat sinne Tekniskt intresse Meriterande är det om du har erfarenhet av Ritningsläsning Svetsning Som framgår ovan bör du vara tillfreds med att slutföra dina arbetsuppgifter från ax till limpa, hitta kreativa lösningar, lämna ifrån dig väl utförda arbeten och ha en god dialog med dina kollegor. Hos Åkarnas kommer du bli en del i ett familjärt bolag med en härlig sammanhållning och korta beslutsvägar med stoltheten att bygga några av Sveriges snyggaste lastbilar. Ansök redan idag! I den här rekryteringen tar vi hjälp av Hälsinglands Rekrytering, frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Simon Lindqvist, 076-800 11 09 eller [email protected] Har du inget CV men vill söka tjänsten? Ring Simon – 076 800 11 09 Om företaget Åkarnas hydraulservice har funnits i nuvarande ägarform sedan 1993 och är en erkänt duktig påbyggare i Sverige. Beläget i egna lokaler på Ullsätersvägen i Hudiksvall har de sedan 2011 plats för 9st påbyggnationer åt gången. Under höst och vinter 2021/2022 utökas lokalerna med större kontor, lager, nya personalutrymmen och en slutmonteringshall. I verksamheten sysslar man med allt från att löda elkopplingar till kantpressning, svetsning och plasmaskärning för att bygga skräddarsydda detaljer till varje ny lastbil som ska färdigställas till kund. Besök gärna Åkarnas hydraulservice på Facebook för att få en inblick i slutförda projekt och verksamheten i stort
Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor? Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer. Lite kort om Preem Preem är Sveriges största drivmedelssbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se Vi har också ett rikstäckande servicenät med flera hundra drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker Säljare! Om rollen som Säljare Rollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av freshfood, uthyrning av släp, försäljning av biltvätt och andra varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Din viktigaste roll blir dock att ge varje kund ett bemötande i världsklass, vi söker därför dig som är utstrålar glädje, är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av medarbetare utöver de som finns på din station. Du blir en viktig del av Preems varumärke För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som Säljare har du en av Preems viktigaste roller är Preems ansikte utåt och du kommer att vara en viktig ambassadör för Preems varumärke. Vad ser vi att du behöver för att lyckas? Vi tror mycket på engagemang och viljan att lyckas. Det viktigaste är att du brinner för och tycker det är roligt att ge våra kunder en upplevelse i världsklass. Vi ser även att du gillar att arbeta i team och ser vikten i att knyta goda relationer. Det är dock meriterande om du arbetat med service kanske på bensinstation, restaurang eller inom liknande verksamheter. En drivmedelsstation för alla På Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor. Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre. Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle. Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station. Anställningsvillkor Lön: Enligt kollektivavtal Startdatum: ENLIGT ÖVERENSKOMMELSE Anställningsform: BEHOVSANSTÄLLNING Arbetstider: Vardagar, kvällar och helger Ta reda på mer! Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss
Nu söker vi en boendestödjare till vårt team på Nytida Kungsgården. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad. Kungsgården söker sommar vikarier samt tim vikarier. Om Kungsgården Kungsgården är en liten verksamhet med 6 stycken anställda. Kungsgården ligger naturnära med bussförbindelse, det finns fik samt livsmedelsaffär. Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt vaken natt. Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Övrigt Anställningsform: Sommarvikariat samt timvikarier. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag:Löpande Sista ansökningsdag:20250430 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Camilla Hagman Enhetschef Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Välj ett jobb för att visa detaljer