Marknadsområdeschef ekonomi, norr
Careerguide Media Group AB
Verkställande direktörer m.fl.

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/marknadsomradeschef-ekonomi-norr. Vi ser fram emot din ansökan! Drivs du av att få människor att växa och av att utveckla värdeskapande ekonomitjänster till entreprenörer med tillväxtambitioner? Trivs du i det kundorienterade sammanhanget och i en bransch i ständig teknik- och affärsutveckling? Då kan du vara den vi söker! En roll för dig som vill göra verklig skillnad för företagare och medarbetare Med hela norra Sverige som spelplan blir du en nyckelperson i vår fortsatta utveckling och en central kraft i att vi är företagarnas förstahandsval och den bästa arbetsplatsen för alla våra medarbetare. Här får du chansen att kombinera en strategisk och affärsnära roll med fokus på coachande ledarskap av marknadsområdets Affärschefer. Med över 1000 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi på Ludvig och Co en oslagbar kompetensbredd för landets företagare. Tillsammans med oss och kollegorna i marknadsområdet driver du utvecklingen framåt med full kraft. Ditt uppdrag – leda, driva och utveckla affären i norra Sverige Du leder marknadsområdets sex Affärschefer och agerar förebild ur ett ledarskapsperspektiv genom ett närvarande och proaktivt ledarskap som bidrar till utveckling av andra ledare, kundaffären och Ludvig och Co. Ditt marknadsområde har tillväxtambitioner varför antalet affärschefer ska bli fler över tid.: • Du har det övergripande ansvaret för marknadsområdets tillväxt, resultat, kundnöjdhet och medarbetarnöjdhet. • Rollen innebär att ta ett strategiskt grepp kring leverans till kund och lönsamheten i hela marknadsområdet. • En del av tillväxten kan – utöver den organiska - komma att inbegripa förvärvsarbete och marknadsbearbetning. • Du bidrar till utvecklingen av Ludvig och Co’s centrala strategi i forum tillsammans med andra ledare i motsvarande roll. Marknadsområdet består av cirka femtio kollegor med spetskompetens inom ekonomi och redovisning på orterna Östersund, Sundsvall, Härnösand, Luleå, Skellefteå, Umeå, Robertsfors, Lycksele och Örnsköldsvik. Din placeringsort är flexibel, utifrån marknadsområdets orter. Vi tror på ett engagerat och inspirerande ledarskap, som visar en tydlig riktning. Vi ser därför att du har god förmåga att leda såväl på distans som genom fysiska träffar, vilket innebär resor några gånger per månad. Väx som ledare i en organisation där utveckling är på riktigt Du är med och skapar den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare med ett ledarskap som utgår från våra ledarbeteenden: • Vilja och Våga. • Inspirera och Engagera. • Lära och Utveckla. Genom återkommande ledarträffar och ledarutbildningar, i en organisation med fokus på ständigt lärande, fortsätter du växa i din roll. Är du den vi söker? För att lyckas i rollen: • Ska du framgångsrikt ha drivit och utvecklat kundaffären inom redovisnings- och ekonomitjänster i sammanhang där kundnytta, kvalité och lönsam tillväxt är självklart. • Ska du kunna påvisa mycket goda ledaregenskaper. Ditt ledarskap karaktäriseras av en genuin vilja att få andra människor att växa. Du prioriterar, agerar samt ger ansvar, förtroende och stöd. Du skapar engagemang hos andra med din närvarande ledarstil och förmåga att kommunicera på ett inspirerande sätt. Du vill fortsätta utvecklas i den ledande rollen och utmanar både dig själv och andra för att bidra till vår gemensamma utveckling. Redo att leda framtidens redovisningsaffär i norr? Sök rollen idag! Urval och intervjuer sker löpande varpå vi vill be dig söka tjänsten omgående. Mellan vecka 29-31 tar vi en paus i rekryteringen på grund av semester och återupptar den därefter. Sista ansökningsdag är den 31:a augusti.

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Fastighetsmäklare Jämtland
Careerguide Media Group AB
Fastighetsmäklare

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/fastighetsmaklare-jamtland-1. Vi ser fram emot din ansökan! Är du en relationsskapare som vill arbeta för Sveriges största förmedlare av skog- och lantbruksfastigheter? Trivs du bäst med varierande arbetsuppgifter och när du hela tiden kan utmana dig själv? Vi söker dig som fastighetsmäklare till något av våra kontor i Östersund eller Hede. Ludvig och Co Fastighetsförmedling och Skog, Södra Norrland Hos oss i blir du en del av ett team med omkring 10 kollegor inom affärsområde Fastighetsförmedling och SkogSödra Norrland, som innefattar Jämtlands, Västernorrlands samt delar av Gävleborgs län.Vi värdesätter ett bra samarbete med ett tydligt fokus på resultat där vi alla drar åt samma håll och där vi har roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har mig, Ida Steffansson, som din närmaste chef. Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: • Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. • Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. • Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdragochbidra till Ludvig och Co Fastighetsförmedlings pågående tillväxtresa. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: 💙Möjlighet till distansarbete. 💙Friskvårdsbidrag 5000 kr. 💙Utfyllnad av föräldralön. 💙 Internutbildningar för att vidareutvecklas i din roll. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: • Du är registrerad fastighetsmäklare alternativt utbildar dig till detsamma. • Du har skoglig utbildning som skogsmästare, lantmästare, agronom, jägmästare eller liknande. • Du har hög social kompetens, är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners. Vill du bli vår nästa kollega? Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser fram emot att din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Musiklärare 4-9 Odensalaskolan
Östersunds kommun
Grundskollärare

Odensalaskolan är Östersunds kommuns största grundskola med över 600 elever från F-9. Skolan är nybyggd och de sista eleverna flyttade in så sent som hösten 2024. Ett viktigt fokus för oss är att tillsammans jobba fram en gemensam skolkultur som präglas av samarbete, engagemang och elevernas bästa i centrum. Vårt mål är att tillsammans med vårdnadshavare och elever skapa en god verksamhet med hög kunskapsnivå och stor social kompetens, som ska ge våra elever de bästa försättningarna för att klara sig bra i livet. Tillsammans kan vi göra skillnad varje dag. Vi har stort fokus på lärande och utveckling för såväl elever och personal.  Ditt nya jobb Vi söker dig med Lärarutbildning eller annan adekvat utbildning inom musik. Du kommer att ingå i ett team av lärare där ni tillsammans planerar och ansvarar för elevernas utbildning och utveckling. Ert fokus ligger på att skapa de bästa förutsättningarna för varje elev i en trygg och tillitsfull miljö.  Vanliga arbetsuppgifter • Planera och genomföra undervisning enligt läroplanen  • Samarbeta med arbetslaget kring undervisning  • Betygsätta eleverna  • Dokumentera i verksamhetssystem • Skapa god miljö för lärande  Din kompetens • Lärarutbildning eller annan adekvat utbildning inom musik • Du har god datorvana • Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande: • Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom skolan  • Meriterande är behörighet i ämnet musik eller annan erfarenhet av undervisning inom musik • Du har god kunskap om skolans styrdokument och kan omsätta dessa i det dagliga arbetet Vi söker dig!  Till vårt team söker vi nu en lärare som har förmågan att se varje elev och anpassa undervisningen efter individens behov. Du är strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt och har en god förmåga att växla mellan olika undervisningssituationer och arbetsuppgifter. Du som har ett tydligt ledarskap i klassrummet och ser vikten av att skapa en trygg, inkluderande och inspirerande lärmiljö. Som person är du relationsskapande och har lätt för att bygga förtroendefulla kontakter med elever, kollegor och vårdnadshavare. Du har en god samarbetsförmåga och bidrar gärna till ett kollegialt lärande och till skolans gemensamma utveckling. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaperna för tjänsten.  Så går rekryteringen till I den här rekryteringen kommer vi att be dig om ett utdrag från belastningsregistret. Intervjuer kan ske löpande. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med. Det ber vi dig komplettera med om det blir aktuellt med en intervju. Östersunds kommun har före annonsering övervägt val av annonseringskanaler och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare. Vad erbjuder vi? Östersunds kommun erbjuder dig förmåner så som betald semester från första anställningsåret, semesterväxling, friskvårdsbidrag eller friskvårdstimme. Via vår förmånsportal får du ta del av oberoende pensionsrådgivning och en mängd rabatter och erbjudanden. Du kan dessutom få snabbt och professionellt stöd från olika specialister, som till exempel psykologer, jurister och ekonomer, genom tjänsten Personalstöd. Du kan läsa mer om våra förmåner på vår hemsida: https://www.ostersund.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/sa-har-jobbar-vi/lon-och-formaner.html   Om Barn- och utbildningsförvaltningen Förändra världen på riktigt! Att jobba med Östersunds alla barn och ungdomar är att vara med och bygga samhället och förändra vår värld, både globalt och lokalt. Det är viktigt. På riktigt. Här arbetar vi med förskola, grundskola och den anpassade grundskolan.

2 juli 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Almia söker sjuksköterska till kirurgen Östersund
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Kirurgen. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Almia söker sjuksköterska till ortopeden Östersund
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Ortopeden. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Almia söker sjuksköterska till infektionsavdelning Östersund
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Infektionsavdelning. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almia söker röntgensjuksköterska till radiologen Östersund
Almia AB
Röntgensjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som röntgensjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom bilddiagnostik. Du kommer att utföra röntgenundersökningar, hantera avancerad utrustning och samarbeta med radiologer. Arbetsmiljön är omväxlande och skiftar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan växa med Almia. Finner du tjänsten som Röntgensjuksköterska till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Allmänläkare till Feelgood Privathälsa Östersund
Feelgood Svenska AB
Specialistläkare

Feelgood Privathälsa Östersund är en privat vårdgivare som främst tar emot patienter med sjukvårdsförsäkring via försäkringsbolag, som är våra kunder. Vi bedriver utredning och behandling inom allmänmedicin och ortopedi. Försäkringsbolagen har ett stort rikstäckande vårdgivarnätverk med utredningsresurser som vi kan använda när det behövs. På mottagningen erbjuds hälsoundersökningar samt andra individanpassade och behovsstyrda vårdtjänster såsom körkortsintyg, andra typer av friskintyg och även medicinska invaliditetsintyg för privatpersoner och företag. En omfattande resemedicinsk verksamhet med vaccinationer ingår också i vårt utbud. Vårt stora fokus är hög kundnöjdhet och tillgänglighet. Vi håller till i fina lokaler på Campus-området i Östersund. På enheten jobbar ca 25 medarbetare med olika kompetenser inom hälsa-, sjukvård och arbetsmiljö, varav sex läkare med olika specialiseringar. Det finns en välfungerande back office som administrativt stöd samt undersköterska som sköter provtagning på plats och assisterar vid mindre ingrepp. Feelgood har även nationella stödfunktioner såsom ekonomiavdelning, kundsupport och IT-stöd. Som läkare hos oss Som specialistläkare inom allmänmedicin jobbar du med mottagningsarbete med målgrupp i åldrarna 16 år och uppåt i ett tight team. Du träffar patienter som kommer via sin sjukvårdsförsäkring, där korta ledtider är ett nyckelord, och privata kunder som söker sig till oss för reseråd, vaccinationer och olika intyg. Vi arbetar inte mot barn-, mödrahälsovård eller äldrevård. Ditt fokus är att se den yrkesverksamma patienten i sin helhet. Medicinsk ledningsansvarig inom affärsområde Privathälsa I tjänsten ingår uppdrag som medicinsk ledningsfunktion för försäkringsaffären inom Feelgood Privathälsa. Ledningsfunktionen ansvarar för att kvalitetssäkra inre medicinska processer och rutiner samt agera medicinsk rådgivare för Feelgoods Medicinska Ledningsgrupp, -chefer och övriga läkare inom Feelgood Privathälsa. Anställningsform: Tillsvidareanställning på 75%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstid: Arbete förläggs dagtid måndag till fredag, eller enligt överenskommelse. Arbete på plats på mottagningen. Ingen jourtjänstgöring. Har du frågor kontakta verksamhetschef Helena Hultner Mail: [email protected] Mobil: 073 043 35 71 Ansökan: Urval och intervjuer sker fortlöpande och annonsen kan avslutas innan sista ansökningsdag går ut. Samtal från annonsförsäljare och rekryteringsföretag undanbedes. Varmt välkommen med din ansökan! Vi söker dig som är leg. läkare specialiserad inom allmänmedicin och brinner för en god vård och hög patientnöjdhet Vi ser att du: - Har en positiv inställning och uppskattar teamarbete - Är kommunikativ, ser vikten av ett högt fokus på kund och patientnöjdhet - Är självständig och beslutskapabel - Är affärsmässig och gärna tar initiativ till att förbättra och bredda våra tjänster - Är trygg i att hantera frågeställningar inom allmänmedicin Meriterande är tidigare erfarenhet av vårdförsäkringar och privat sjukvård samt erfarenhet av medicinskt ledningsarbete. Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 800 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 140 platser i Sverige vilket omfattar ca 8 000 kunder och 1 miljon medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

2 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Psykolog till Ätstörningsenheten, Vuxenpsykiatrin

Ätstörningsenheten i Östersund erbjuder evidensbaserad specialistvård för patienter med ätstörningar. Enheten ingår i Område Psykiatri vid Östersunds sjukhus under Region Jämtland Härjedalen. Hos oss arbetar du i ett multiprofessionellt team där vi kombinerar vår specifika kompetens för att ge patienterna en sammanhållen och trygg vård. Vi har en arbetsmiljö som präglas av nära samarbete, tydlig kommunikation och ett lösningsfokuserat arbetssätt. Vi värdesätter en öppen och prestigelös kultur där vi stöttar varandra och gemensamt driver verksamheten framåt. Vårt arbete vilar på Regionens kärnvärden: välkomnande, handlingskraftig och pålitlig. Invånare i Jämtlands län som är i behov av specialistpsykiatri får sin behandling i öppen- eller heldygnsvård inom område psykiatri på Östersunds sjukhus. Enheternas medarbetare har ett stort ansvar i att utveckla och förbättra vården i samarbete med områdets ledning. Sammanlagt finns ca 270 medarbetare inom området. Vi erbjuder en tjänst där du får möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling och handledning. Som anställd i Region Jämtland Härjedalen har du tillgång till friskvårdsförmåner i form av friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag, samt välutrustade träningslokaler med både individuell träning och gruppträningspass. ARBETSUPPGIFTER Som psykolog på Ätstörningsenheten arbetar du inom specialistpsykiatrisk öppenvård och ingår i ett multiprofessionellt team med gemensamt ansvar för att bedöma, behandla och följa upp patienter med ätstörningsproblematik. Du möter patienter med olika typer av problematik och varierande svårighetsgrad, där psykiatrisk samsjuklighet kan förekomma. Arbetet kan därmed innefatta både bedömning och behandling av samsjukliga tillstånd samt hänsynstagande till dessa i planering och genomförande av vårdinsatser. Behandlingsarbetet utgår från Enhanced Cognitive Behaviour Therapy for Eating Disorders (KBT-E), en evidensbaserad och strukturerad modell för behandling av ätstörningar. Metoden kombinerar kognitiva och beteendefokuserade inslag med psykoedukation och stöd för långsiktig återhämtning. Behandlingen ges individuellt eller i grupp, både fysiskt på mottagningen och digitalt. Inom ramen för öppenvården kan även förstärkta insatser ges, exempelvis i form av dagvård med högre intensitet flera dagar per vecka. I uppdraget ingår handledning samt aktiv medverkan i enhetens kvalitets- och utvecklingsarbete. Du samverkar med andra enheter inom psykiatrin samt med relevanta samverkansparter för att säkerställa en sammanhållen och personcentrerad vårdkedja. KVALIFIKATIONER Du ska vara legitimerad psykolog. Meriterande är utbildning i och/eller erfarenhet av att arbeta enligt KBT-E samt med bedömning och behandling av ätstörningsproblematik. ÖVRIGT Vi ser gärna att du inkommer med din ansökan så snart som möjligt då intervjuer kommer att ske löpande. Hör våra kollegor själva berätta om sitt arbete på Vuxenpsykiatrin i Östersund via  https://regionjh.se/psykiatri Ny i kommunen eller i länet? Rekryterande chef kan svara på frågor om boende där vi som arbetsgivare har vissa möjligheter att erbjuda det. För mer information till dig som ny i länet på resan mot flytt till Jämtland Härjedalen ta del av Ta stegets inflyttarweb:  https://tasteget.nu/ Vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt men bestämt ytterligare erbjudanden. Som sökande ska du lämna utdrag ur belastningsregistret i samband med erbjudande av tjänst.

2 juli 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Klinisk Kemi söker Undersköterska/Laboratoriebiträde
REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Laboratoriemedicin inom Region Jämtland Härjedalen är en avancerad diagnostikorganisation med mycket expertkompetens. Organisationen genomgår en förändring och expansion, och vi söker nu nya kollegor som vill vara med i vår intressanta utvecklingsresa där vi bedriver avancerad medicinsk diagnostik samt forskning och utveckling. Laboratoriemedicin är en ackrediterad verksamhet med ett stort och varierat diagnostiskt panorama. Här arbetar, och samarbetar, många olika yrkesgrupper och professioner; sjuksköterskor, biomedicinska analytiker, läkare, specialistläkare, kemister, mikrobiologer, undersköterskor, medicinsk biolog, laboratoriebiträden, IT-specialister och medicinska sekreterare. Vi ger patienter och remittenter en hög grad av service. Klinisk Kemi omfattar sektionerna Allmän kemi, Hematologi och Preanalys med provtagning, provinlämning och reception. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en Undersköterska/Laboratoriebiträde eller motsvarande för arbete inom vårt preanalytiska flöde. Du kommer att arbeta på vår provinlämning och med vår skickeprovshantering. Beroende på personlig lämplighet och verksamhetens behov kan även provtagning, receptionsarbete samt analysarbete motsvarande patientnära analyser bli aktuella. Arbetstiderna är för närvarande vardagar, dagtid. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är Undersköterska eller har annan utbildning och/eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Erfarenhet av laborativt arbete, provtagning samt skickeprovshantering är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

2 juli 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025