Order Coordinator
Nordic Nest AB
Inköps- och orderassistenter

Vi på Nordic Nest Group befinner oss nu på en resa till att bli den mest älskade destinationen inom skandinavisk design och livsstil - nu finns en spännande möjlighet att vara med på vår resa! Nu söker vi en Order Coordinator som vill vara med och skapa världens bästa sortiment till våra kunder tillsammans med resten av teamet! Vad innebär rollen? Som Order Coordinator kommer du att ha en administrativ och koordinerande roll på vår inköpsavdelning där du fungerar som en länk mellan våra leverantörer, våra avdelningar inom operations samt vårekonomiavdelning. Du lägger löpande inköp och säkerställer att vårt lagerförda sortiment alltid finns i lager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att... Arbetar med att optimera varuinköp mot aktuella försäljningsprognoser I dialog med Category Leads utveckla de olika leverantörernas leveransprecision och leveranskvalité. Arbetar med löpande inköp via vårt order- och prognossystem. Ansvarar för hantering av orderbekräftelser. Ansvarar för hantering av pris- & antalsdiffar på leverantörsfakturor Regelbunden kontakt med leverantörer för att följa upp lagda orders samt leveransprecision. Arbeta systematiskt för att minimera leveransförseningar & leveransavvikelser. Uppföljning av kostnader för avvikelser för inkommande varor. Förbättringsarbete kopplat till order & leverans Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du är en god administratör med ett utpräglat servicetänk. Som person är du noggrann, strukturerad och trivs i en administrativ roll med många kontaktytor. Du tycker om att arbeta i en miljö med stundvis högt tempo och kan snabbt ställa om ditt fokus genom att skifta arbetsuppgifter. Vidare ser du det som en självklarhet att samarbeta med teamet för att vi tillsammans ska nå gemensamma resultat. Du en lagspelare som förstår att nyckeln till att skapa magiska resultat är genom att arbeta tillsammans. Du har en positiv och lösningsfokuserad attityd och trivs i en energirik arbetsmiljö som präglas av ett högt tempo, högt till tak och starkt målfokus tillsammans med likasinnade kollegor. Vi har en företagskultur där vi värdesätter att våga utmana nuläget och testa nytt. Vi tror därför att du har en förmåga att fatta beslut som tar oss närmre våra bolagsmål, och vi är säkra på att vi på detta sätt kan skapa de allra bästa resultaten tillsammans. Är du redo att bli en del av teamet? Tjänsten är ett vikariatpå heltid med start snarast enligt överenskommelse och med slutdatum 10/8. Placering är på vårt härliga huvudkontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi arbetar med ett löpande urval och har som ambition att tillsätta tjänsten så snart vi hittat rätt person. Vi tror på en kombination mellan personliga egenskaper och tidigare erfarenheter till denna roll, därför använder vi personlighetstester och logiktest i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. För frågor kring tjänsten välkomnas dessa till Marcus Bjaaland, Head of Assortment, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Bussförare till Ystad
Bergkvarabuss AB
Buss- och spårvagnsförare

Bergkvaras verksamhet kännetecknas av närhet, mänsklighet och handlingskraft. Det kollektiva resandet utvecklas snabbt med ett stort fokus på hållbarhet och teknisk utveckling. Vi är med och driver den utvecklingen. ARBETSUPPGIFTER Att köra buss är ett roligt och flexibelt jobb för dig som trivs med kundkontakter. I rollen som bussförare träffar du barn, ungdomar och vuxna som alla har olika önskemål med sin resa. Som bussförare är det en självklarhet att du framför bussen med säkerhet och precision. I lika hög grad är du även företagets ansikte utåt, med ett positivt och lojalt uppträdande med ambitionen att alltid ge våra resenärer bästa service och en trevlig och säker färdupplevelse. KVALIFIKATIONER God svenska är ett krav, liksom D-behörighet och YKB. ÖVRIGT Intervjuer och urval kommer ske löpande. Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Bergkvara är en av de största aktörerna inom den svenska kollektivtrafiken. Vi bedriver busstrafik och spårburen trafik inom upphandlad kollektivtrafik samt skoltrafik och kommersiell linje- och beställningstrafik med buss. I vår verksamhet ryms även all typ av fordonsservice för tunga nyttofordon. Koncernen är etablerad på ett 40-tal orter runt om i Sverige, har drygt 2000 medarbetare och omsätter ca 2,5 mdkr.

30 januari 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Department Lead - Customer Care
Nordic Nest AB
Övriga administrations- och servicechefer

Det flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt. Nu söker vi en inspirerande och engagerad ledare till en av våra kundserviceavdelningar inom Customer Care. I rollen som Department Lead för team International kommer du bidra till att skapa världens bästa kundupplevelse. Vad innebär rollen?Som Department Lead för team International är ditt främsta uppdrag att leda teamet för att vi tillsammans ska skapa en kundnöjdhet i världsklass. Du leder ett team på mellan 20-40 personer (beroende på säsong) genom att ha ett helhetsansvar för den operativa driften på din avdelning. Ditt team arbetar med att hjälpa våra kunder via telefon, mail och chatt och ditt uppdrag är att se till att de dagliga samt långsiktiga målen uppnås. I din roll som Department Lead rapporterar du till Head of Customer Care. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar innefattar; Personalansvar för din avdelning. Säkerställa kundnöjdheten i varje moment på avdelningen. Schemaläggning och tidsattestering. Utvecklingssamtal och uppföljningssamtal. Leda, engagera och motivera ditt team. Bidra till utveckling och förbättring av verksamheten genom att testa nya idéer. Säkerställa effektivisering och automatisering av våra processer. Bidra till förbättringar av verksamheten genom att ge och ta konstruktiv feedback. Arbeta efter uppsatta KPIer. Vi på Nordic Nest Group ser att ett ledarskap som är nära verksamheten, som stöttar, coachar och utvecklar teamet är en självklarhet. Vi förväntar oss att du kommer arbeta med att ständigt förbättra verksamheten och att utveckla det dagliga arbetet, både på din avdelning såväl som att bidra till förbättringsarbete inom Customer Care som helhet. Vem är du?Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och ser att du är en naturlig och inspirerande ledare som har mycket energi och driv. Genom engagemang och ansvar har du i dina tidigare arbeten nått goda resultat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att leda andra, samt har ett genuint intresse för affärer och e-handel. Ditt hjärta ligger i att skapa en kundupplevelse i världsklass, vilket förutsätter att du har ett synsätt att alltid se lösningar till alla problem samt en mycket skicklig kommunikationsförmåga. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har mycket god förmåga att prioritera och organisera i ditt dagliga arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då kommunikation både internt och externt sker på båda språken. Då vi arbetar i en organisation med hög förändringstakt är det viktigt att du vågar fatta beslut likväl som du är flexibel med det faktum att förutsättningarna kan ändras. För att lyckas i rollen behöver du älska att jobba i ett högt tempo, hela tiden se möjligheterna att utvecklas och viktigast av allt, förstå att teamet är nyckeln till vår framgång. Är du redo att bli en del av teamet?Tjänsten är ett vikariat på heltid med start enligt överenskommelse och fram till 2026-09-01. Placering är på vårt härliga huvudkontor i Kalmar. Vi tror på en kombination mellan personliga egenskaper och tidigare erfarenheter till denna roll, därför använder vi personlighetstester och kunskapstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Låter detta som rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum, så vänta inte med din ansökan! För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Heinebäck, Head of Customer Care, på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Jobba hos vår barn kund i centrala Kalmar
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent till en av våra barn kunder boendes i centrala Kalmar. På kunds önskemål söker vi en kvinnlig personlig assistent i åldern 20-50 år. I jobbet innebär det att du hjälper vår kund med allt i vardagen. Kunden är ett barn som kräver mycket aktivering och stimulans och mycket utav din arbetstid kommer att innebära att du gör aktiviteter tillsammans med flickan. Som assistent är du inkännande, påhittig och full med energi. Kunden har ingen kommunikation så det krävs att du som assistent är extra lyhörd och har erfarenhet eller är intresserad av att lära dig tecken som stöd. Som assistent jobbar du i kundens hem och behöver därför vara lyhörd och arbeta aktivt utifrån kundens behov och önskemål. Kunden går i skolan på dagtid så här kommer du att jobba främst kvällar och helger, men också extra vid behov på lov och helgdagar. Tjänsten vi söker till innebär att du kommer arbeta extra på helger och även vissa vardagar, med chans till en fast anställning. Finns även möjlighet att arbetamer under skollov/lediga dagardå kund är hemma från skolan. Inför kommande sommarmånader finns det även möjlighet att arbeta mer då kund kommer att vara ledig från skolan inågra veckor. Du som söker kan även ha en annan sysselsättning under dagtidoch kombinera med detta arbete. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning/erfarenhet är meriterande.Du som söker är positiv, initiativtagande och behärskar det svenska språket. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning med chans till visstidsanställning Omfattning: Extra på helger och kvällar Arbetstid: Främst helger, men även extra under kvällar, lov och helgdagar. Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 28/2-2025 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Magda Fahlén | 010 130 34 46 | [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
SSK sökes för vinter & våruppdrag på sjukhus i Kalmar, Västervik och Osk...
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Hej!Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Kalmar, Västervik och Oskarshamn på diverse olika SSK uppdrag vintern/våren 2025. Kommande behov -Det finns vinteruppdrag där även du som specialistutbildad SSK kommer att kunna hitta något passande. - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt. korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Jobb på olika avdelningar på sjukhusen finns att ansöka utefter dina preferenser. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska senaste 4 åren. -2 chefsreferenser Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeopleför att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Leg. sjuksköterska sökes till Västervik kommun sommar + höstuppdrag
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Aktuellt Behov Jobb 1 Västerviks kommun SÄBO/hemsjukvård sjuksköterska v.25--v.34OrtVästervikOmfattning100.0%Startdatum2024-06-17Slutdatum2024-08-25 Jobb 2 Västerviks kommun säker sjuksköterska till SÄBO/hemsjukvård V.36-44OrtVästervikOmfattning100.0%Startdatum2024-09-02Slutdatum2024-11-03 Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska Adekvat svenska i tal såväl som skrift B-körkort

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
B2B Säljare till Telia uppdrag
Dital AB
Telefonförsäljare m.fl.

Dital – ett företag som ständigt växer När vi startade verksamheten 2009 var vi endast tre anställda – idag är vi 26, har tre DI Gasell-utmärkelser i ryggsäcken och finns i både Kalmar och Karlskrona. Vi har utvecklats i stadig takt men vi är långt ifrån klara! Vi utvecklas och växer hela tiden, och letar nu efter ännu fler säljare som vill växa tillsammans med oss. Om jobbet – Familjärt team, provision utan tak och utveckling Hos oss jobbar du självständigt mot din egen budget samtidigt som du är en del av ett familjärt team som alltid stöttar och hjälper varandra i strävan att nå vårt gemensamma kontorsmål. Här kan du känna dig trygg, med både trygga anställningsavtal och försäkringar samt en fast grundlön – men här finns inget tak. Vi erbjuder personlig coachning, vidareutbildning inom försäljning och självledarskap, goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget och självklart – provision utan tak! Hur långt du kan gå eller hur mycket du kan tjäna är med andra ord helt upp till dig. Exklusiv partner till Telia Sedan 2013 är vi exklusiv partner till Telia och säljer Telias kommunikationslösningar till företag. Bra för kunden, och för dig. I din roll, där du kontaktar nya och befintliga Telia-kunder för att presentera helhetslösningar gällande mobilabonnemang, bredband och växellösningar, kan du därmed alltid garantera kvalitet och trygghet. Telia har nämligen överlägset bäst täckning samt flest nöjda kunder – och du har fina erbjudanden att presentera för de företag du kontaktar. Vi erbjuder: Fast grundlön med provision utan tak Betald försäljningsutbildning och produktutbildning Vidareutbildningar inom försäljning och självledarskap Utmanande säljtävlingar där du kan vinna attraktiva priser Personlig coachning varje dag för att hjälpa dig att lyckas Goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget Roliga arbetsdagar i en trivsam arbetsmiljö Tryggt anställningsavtal och försäkringar Vi finns i nyrenoverade lokaler vid stortorget, mitt i centrum, nära både kommunikation och lunchställen. Våra arbetstider är måndag-fredag 08:00-16:00 med möjlighet att sluta 12:00 på fredagar. Och du? Vi lovar att du kommer få både trevliga kollegor och nya vänner hos oss. Behöver du någon tidigare erfarenhet? Nej, vi erbjuder utbildning och coachning oavsett tidigare erfarenhet. Det är meriterande, men inget måste. Det som däremot är ett måste är att du är nyfiken, ambitiös och målmedveten. För att lyckas i rollen behöver du också vara en god lyssnare och ha förmågan att skapa goda affärsrelationer. Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas, men tar för givet att du tar stort ansvar för att nå dina målsättningar och göra våra kunder nöjda. Dina anställningsvillkor Företagsrådgivare Heltid Tillsvidareanställning Fast grundlön med provision utan tak Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:00 Krav: Behärskar svenska i tal och skrift. Hör av dig till oss! Låter det som något för dig? Sök direkt utan CV via jobb.dital.se! Vi återkommer till dig inom ett par veckor.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Drifttekniker till KunskapsPorten
Bravura Sverige AB
Fastighetsskötare

Vill du bli en viktig del av Kalmars nya bad- och friskvårdsanläggning, Vattnets Hus? Har du erfarenhet av tekniska serviceyrken och trivs i en roll där du självständigt tar ansvar för att lösa problem och säkerställa en trygg drift? Vi söker dig som ärflexibel, har en hög servicekänsla och lätt för att samarbeta med både kollegor och leverantörer. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos KunskapsPorten. Om företaget KunskapsPortenär en fastighetskoncern som grundades 2007 och är idag närmre 100 anställda. Bolaget har från start haft en strategisk inriktning på profilfastigheter. Kunskapsporten förvärvar och bygger främst skolbyggnader, sportarenor och badhus. De har byggt upp ett kunnande kring lärande lokaler som gör att de går in i projekt med stor entusiasm avseende nya skolbyggnader eller andra lärande lokaler. Ambitionen är att skapa de bästa lokalerna i Sverige. KunskapsPorten har sitt huvudkontor i Malmö men i den här rollen arbetar du lokalt i Kalmar på Vattnets Hus.”Att utveckla kreativa miljöer är drivkraften för oss. Vi vill vara engagerade i våra fastigheter och skapa liv och aktiviteter. Våra hus ska lyfta den verksamhet som ryms i dem.”Joakim Ollén,VD KunskapsPorten AB Arbetsuppgifter I rollen som drifttekniker på Vattnets Hus i Kalmar ansvarar du för att säkerställa den dagliga driften och underhållet av anläggningen. Dina arbetsuppgifter omfattar hantering av felanmälningar och serviceärenden, dagliga ronderingar samt både planerat och avhjälpande underhåll.Du ansvarar för att fastighetstekniska system fungerar optimalt och att försörjningssystem och installationer uppfyller både fastighetsägarens krav och hyresgästernas förväntningar. I rollen ingår också att hålla kontakt med leverantörer, följa underhållsplaner och ge teknisk support till fastighetsskötare. Du bliren viktig del på Kalmars nya bad- och friskvårdsanläggning, Vattnets Hus. • Tillsyn och ansvar för fastighetstekniska system• Kontakt med leverantörer• Följa underhållsplan för fastigheterna•Arbetstiden är normalt mellan 07:00-16:00, även obekväm arbetstid och jour kan förekomma Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Flera års arbetslivserfarenhet av en roll med liknande arbetsuppgifter eller inom liknande tekniskt serviceyrke Erfarenhet från arbete med kommersiella fastigheter eller inom industrin är meriterande Erfarenhet från badhusdrift är meriterade Vi söker dig som är lösningsorienterad och har en stark förmåga att identifiera och åtgärda tekniska problem på ett effektivt sätt. Du är ansvarstagande och arbetar självständigt med ett tydligt fokus på att säkerställa en trygg och välfungerande drift. Din servicekänsla är hög, och du har en naturlig förmåga att samarbeta medkollegor och leverantörer på ett professionellt och hjälpsamt sätt. Vidare ärdu flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter samt har lätt för att anpassa dig till förändringar. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: KalmarLön: Enligt överenskommelseÖvrigt:Arbetstiden är normalt mellan 07:00-16:00, även obekväm arbetstid och jour kan förekomma Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Personlig assistent till tjej i Trekanten
Assistanspoolen Omsorg Sweden AB
Personliga assistenter

Är du en ansvarsfull och engagerad person, med erfarenhet inom autism? Vill du dessutom ha ett roligt och stimulerande arbete, där du får möjlighet att göra skillnad i en annan människas vardag? Nu söker vi timvikarer som även vill jobba i sommar! Till det här uppdraget söker vi personliga assistenter till en av våra barn kunder, en autistisk 14-årig tjej, som bor i Trekanten. Då flickan även har utåtagerande beteende behöver du som assistent vara lyhörd och orädd, samt duktig på att läsa av signaler då hon saknar tal. Du förväntas att aktivera och stimulera utifrån kundens behov och förmåga. Vi vill att du ska vara en bra lagspelare, då du kommer att ingå i ett team där viss tid är dubbelassistans tillsammans med annan kollega. Passen kommer vara förlagda till eftermiddag/kväll på vardagar då kunden då går i skola dagtid. Helger och lov - dag och kvällspass, samt vaken natt alla dagar. Timvikarer vid behov. Då kunden är en barnkund, så behöver vi utdrag från belastningsregistret. Körkort krävs för uppdraget. Ansök idag! Urval görs löpande. Vilka är vi på Assistanspoolen? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete.Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Servis sökes till Gränsö Slottscafé sommarsäsong 2025
Gränsö Slott AB
Kafé- och konditoribiträden

Är du den vi söker för att komplettera vårt sommarteam i Gränsös sommarcafé? Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom servering, kunskap inom alkohollagstiftningen samt är över 20 år då vi söker serveringsansvariga till cafét (enligt alkohollagstiftningen är 20 år minimum ålder för serveringsansvarig) I vårt charmiga Slottscafé serveras sallader, bakverk, vällagad mat, goda drycker och annat gott till våra cafégäster. Vi söker dig som älskar mötet med gästen, att ge service i toppklass och alltid vill leverera det lilla extra. I caféet säljer du goda kalla och varma drycker men tillreder också mat så du bör ha en känsla för detaljer, gillar att vara kreativ och älskar sälj och högt tempo. Du håller ordning och reda och är en ansvarsfull person. En fördel är om du har någon form av erfarenhet från café eller annan form av service och bemötande, men inget måste- är du rätt person så står vi för utbildningen! Arbetstiden är förlagddagtid, vardag och helg under maj tom augusti. Goda möjligheter till vidare anställning inom företaget. Vi har alltid öppet! Vi är en familjeägd anläggning där vi välkomnar dig med din unika personlighet för att skapa trivsel såväl hos personal som hos gäster.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025