Team Manager Linköping
Responda Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion.  Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Låstekniker till SafeTeam
Bravura Sverige AB
Finmekaniker

Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam. Om företaget SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus. SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet. Arbetsuppgifter Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam. Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Företagssäljare
Kristersson, Robin
Företagssäljare

Står nu inför en spännande expansion och i samband med detta söker vi två affärsdrivna företagssäljare med dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning – gärna inom telecomsektorn. Om rollen Som företagssäljare hos oss kommer du att arbeta med försäljning av välrenommerade produkter och tjänster inom telecom mot företagskunder. Detta är en heltidstjänst med fast lön och en attraktiv rörlig provisionsmodell. Start sker omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som: - Har minst 2 års erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning, gärna inom telecom - Är självgående, målinriktad och trivs i en roll med stort eget ansvar - Har stark kommunikativ förmåga och god vana av att bygga långsiktiga kundrelationer -Drivs av att skapa resultat och ser möjligheter i varje kundmöte Vi erbjuder - En nyckelroll i uppbyggnaden av vårt nya kontor i Linköping - Starka, efterfrågade tjänster inom telecom - Heltidstjänst med fast lön och generös provisionsmodell - Snabb uppstart - vi ser gärna att du kan börja omgående - Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget - Ett engagerat team med högt driv och positiv kultur Har du rätt profil eller känner du någon som borde se detta, hojta till! Frågor om denna tjänst kontakta Lukas Bock, försäljningschef Tele: 0722120327 Mail: [email protected] Mail: [email protected] Jobbtyp: Heltid

29 april 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Svetsare till Siemens i Finspång
Randstad AB
Svetsare och gasskärare

Arbetsbeskrivning Vi söker en svetsare/Maskinoperatör – Bli en del av vår kunds redan dynamiska team! Vill du vara med och spela en viktig roll i vårt framgångsrika team? Vi söker nu en EB-svetsare/maskinoperatör för att stärka vårt lag och ta vårt arbete till nästa nivå. Om du har ett starkt engagemang för arbetsmiljö, kvalitet och säkerhet, är detta en fantastisk möjlighet för dig! Din profil Vi söker en person som tar stort ansvar och är medveten om de risker som kan förekomma kopplat till arbetsmiljö samt som kan arbeta skift ( 2 skift ). Du har en god analytisk förmåga och kan se detaljer samtidigt som du är ordningsam och kvalitetsmedveten. Du arbetar strukturerat och har ett sinne för ordning och reda, vilket gör att du alltid strävar efter att hålla högsta standard. Som lagspelare är du ödmjuk, flexibel och har ett hänsynsfullt bemötande både gentemot dina medarbetare och kunder. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.  Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Mikael Carinci på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Dina ansvarsområden Som svetsare/maskinoperatör kommer du att: Tvätta detaljer som ska EB-svetsas. Utföra krympning och avspänningsglödgning. Avmagnetisera detaljer för att säkerställa bästa möjliga resultat. Genomföra EB-svetsning på detaljer för att säkerställa högsta kvalitet. Arbeta med delmontage av rotor och AGT-detaljer. Delta aktivt i förbättringsarbetet inom avdelningen och utveckla rollen, arbetsmetoder och   processer tillsammans med kollegor. I dina arbetsuppgifter som svetsare så kommer du att behöva vara kunnig inom dessa olika svetsvarianter! TIG, MMA, MAG och rörtrådssvetsning. Medverka i avdelningens förbättringsarbete och utveckla rollen, arbetssätt och processer tillsammans med övriga medarbetare Kvalifikationer Varför du bör söka denna tjänst Vi erbjuder en möjlighet att vara en del av ett kompetent och engagerat team där vi sätter arbetsmiljö och kvalitet i första rummet. Här får du vara med och påverka och utveckla arbetssättet i en spännande och växande verksamhet. Hos oss får du både utmaningar och stöd i din utveckling, med möjlighet till både lärande och karriärtillväxt. Vi värdesätter ett nära samarbete och en god arbetsmiljö där alla strävar mot samma mål. Du har goda kunskaper i att läsa och förstå ritningar. Du har goda kunskaper i det svenska språket muntligt/skriftligt. Engelska språket är meriterande. Du har även goda kunskaper i matematik! Du är riskmedveten och tar ett stort ansvar kopplat till arbetsmiljö. Du har en god analytisk förmåga, är ordningsam och kvalitetsmedveten. Du arbetar strukturerat samt har sinne för ordning och reda (5-S). Du är en lagspelare med ödmjukhet, flexibilitet och hänsynsfullt bemötande både mot medarbetare och kund Har möjlighet att arbeta 2 skift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

29 april 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Linköping

We are looking for new home cleaners to join our team in Linköping. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Linköping. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

28 april 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Teknisk projektledare till statlig myndighet
Centric Professionals AB
Övriga IT-specialister

Till en statlig myndighet i Norrköping söker vi en erfaren teknisk projektledare för att stötta huvudprojektledaren i ett större införandeprojekt inom teknisk övervakning. Projektet syftar till att upphandla och implementera en ny lösning som omfattar elektronisk övervakning i hem och samhälle, och som kombinerar mjukvara, hårdvara och distribuerad utrustning. Lösningen kommunicerar via telenät och GPS-teknik och ska anpassas efter beställarens specifika behov. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som teknisk projektledare ansvarar du för att kvalitetssäkra leveransen från leverantören, säkerställa att lösningen möter krav- och avtalsvillkor samt leda delar av projektgenomförandet. Rollen kräver både tekniskt djup och förmåga att koordinera aktiviteter mellan olika interna och externa parter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Säkerställa att leverantören uppfyller samtliga krav och avtalsvillkor - Driva och ansvara för tekniska leverantörsdialoger - Leda och stödja projektmedarbetare i det praktiska genomförandet - Koordinera aktiviteter och samverka med andra delprojekt och IT-avdelningen - Förbereda inför överlämning av lösningen till förvaltning tillsammans med leverantören Din profil och kvalifikationer Kravprofil: - Gedigen erfarenhet av teknisk projektledning inom komplexa IT- och teknikprojekt - Mycket hög teknisk förståelse - Erfarenhet av att införa lösningar som omfattar både mjukvara och hårdvara - Dokumenterad erfarenhet av arbete i större IT-organisationer - Van att leda införandeprojekt i samarbete med externa leverantörer, gärna med internationell anknytning - God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska - Genomgången projektledarutbildning Vi söker dig som: - Har genomfört liknande större och komplexa projekt med mycket hög kvalitet - Är van att ta ett huvudansvar i projekt och driva arbetet självständigt - Har hög generalistkompetens alternativt mycket djup specialistkompetens inom teknisk projektledning Kompetensnivå Senior nivå, med ansvar för ledning av större grupper och stor självständighet i arbetet. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]

28 april 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Teknikinformatör
Sigma Technology Information AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Är du en erfaren teknikinformatör, redo för nästa steg i karriären? Vill du använda din tekniska erfarenhet för att göra avancerad teknik lättillgänglig för olika målgrupper? Hos oss på Sigma Technology Information får du kombinera tekniskt kunnande med möjligheten att utvecklas och testa nya projekt i en prestigelös och stöttande miljö. Som teknikinformatör arbetar du med att analysera komplex teknisk information, ställa rätt frågor till olika experter för att sedan omvandla informationen till målgruppsanpassade texter, instruktioner och beskrivningar. Du har en stark känsla för hur teknisk dokumentation bör byggas upp för att vara både funktionell och lättillgänglig. Uppdragen varierar mellan olika branscher och produkter, vilket ger dig möjlighet att använda din erfarenhet från tidigare projekt och anpassa dokumentationen efter skilda krav och standarder. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av att skapa teknisk dokumentation. Har mycket god teknisk förståelse och trivs med att fördjupa dig i hur system och produkter fungerar. Är skicklig på att strukturera information enligt etablerade principer för informationsarkitektur. Är van att skriva för olika målgrupper och anpassa både språk och informationsnivå efter användarens behov. Är metodisk, noggrann och gillar att arbeta strukturerat. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Är kommunikativ, prestigelös och trivs med många kontaktytor. Erfarenhet av följande är meriterande: XML, DITA, STE och S1000D. Adobes programvaror Regulatoriska texter. B-körkort är ett krav eftersom vi arbetar nära våra kunder. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, ditt engagemang och din vilja att utvecklas tillsammans med oss på Sigma. Eftersom du kommer att arbeta som konsult trivs du också med att samarbeta med många olika människor, i en internationell arbetsmiljö. Vi erbjuder Vi är ett tryggt och stabilt företag där du får möjlighet att jobba med både spännande projekt och fantastiska människor. Hos oss får du inte bara möjlighet att växa i din roll – vi ser till att du har roligt på vägen! Vi är stolta över vår öppna och inkluderande företagskultur där vi värdesätter: Gemenskap och trivsel. Vi tycker att det är viktigt att du trivs på jobbet och att vi har roligt tillsammans! Möjlighet att utvecklas inom olika tekniska områden och branscher med stöd från erfarna kollegor och en engagerad chef. Balans i livet med en trygg anställning med flexibla arbetsvillkor och balans mellan jobb och fritid. På Sigma Technology Information tror vi på långsiktighet – både i våra kundrelationer och med våra medarbetare. Kontakt Ansök redan idag och bli en del av Sigma Technology Information – en arbetsplats där teknik möter utveckling och gemenskap. För frågor om tjänsten, kontakta oss. Vi ser fram emot att höra från dig! För mer information kontakta: Sanna Wredenskog, +46 763401028 [email protected]

28 april 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Sjuksköterska för vaccination sommaren 2025 - Kisa
Vaccinova AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i Kisa! Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek Apoteksgruppen, DOZ Apotek och Apotek Hjärtat. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

28 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Bartender hos O’Learys Norrköping

Bartender hos O’Learys Norrköping Om tjänsten: Som bartender hos oss på O’Learys Norrköping är du huvudsakligt ansvarig för servering till gästerna i våra barer. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Som bartender är du även behjälplig till flera delar som berör restaurangen såsom servis, aktiviteter, disk etc vid behov. Tillsammans med baransvarig ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö i barerna samt driva och utveckla barerna framåt för att våra barer ska fungera så optimalt som möjligt! Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Motta och kvalitetssäkra de varor som levereras till baren Ansvara för att göra drycker som beställs till baren och följa recept Servera bargäster med passande drycker och leverera trevligt bemötande till gästerna Aktivt arbeta med merförsäljning till gästerna Använda mätglas till den sprit som hälls upp Följa rutiner, checklistor och manualer för baren Hålla rent och snyggt i barområdet, inklusive ytor och utrustning Ansvara för att inte servera minderåriga eller gäster som är för berusade enligt alkohollagen Rapportera överservering till ansvarig eller vakt Ansvara för att hålla sig uppdaterade kring nya recept och trender inom bar samt att implementera och efterleva dessa tillsammans med baransvarig Assistera i andra delar av verksamheten, såsom disk, servis och vid spelreception/bowlingdator Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från ett serviceyrke, meriterande från restaurang/bar samt kassavana Relationsskapande och gillar att arbeta som en del av ett team Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Flexibel, serviceminded och lyhörd Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på mail: [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Arbetstider: Fredagar och lördagar samt vid specifika event Plats: Norrköping Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Garderobiärer hos O’Learys Norrköping
O'learys Trademark AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Garderobiärer hos O’Learys Norrköping Om tjänsten: Vi söker nu en glad och utåtriktad person som är redo att ta sig an vår garderob och bidra till en trivsam och professionell atmosfär på O’Learys Norrköping. Som garderobiär har man som arbetsuppgift att säkerställa en smidig drift av garderoben och leverera enastående service till våra gäster. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Välkomna och bemöta gäster Ansvara för att hålla ordning och reda i garderoben och hantering av betalningar Återlämna gästernas kläder vid slutet av kvällen Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet inom restaurang/bar Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på mail [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov till 25% Arbetstider: Fredagar och Lördagar 18-03.30 samt extra vid specifika event Plats: Norrköping Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025