Spännande uppdrag för sjuksköterskor hög lön och full frihet!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha mer flexibilitet, högre lön och en arbetsgivare som verkligen bryr sig? Som sjuksköterska hos VårdIX får du möjligheten att själv styra din arbetssituation och ta del av branschens bästa villkor. Vi erbjuder bemanningsuppdrag inom primärvården, där du får trygga anställningsvillkor och ett engagerat team som stöttar dig genom hela uppdraget. Därför ska du välja VårdIX: Konkurrenskraftig lön – individuell lönesättning baserad på erfarenhet och uppdrag Trygga anställningsvillkor – vi erbjuder tjänstepension, sjuklön och försäkringar Frihet och flexibilitet – arbeta när och var det passar dig bäst Resor och boende – vi löser det praktiska så att du kan fokusera på jobbet Utbildningar och utveckling – håll dig uppdaterad med relevanta kurser Personlig kontakt – en engagerad konsultchef som alltid finns där för dig Bli en del av VårdIX – bemanningsföretaget som sätter vårdpersonalen i första rummet! Hör av dig till oss redan idag. Ring oss på 030 444 999 eller ansök direkt via länken: https://vardixse.recman.page/sign-up Välkommen till VårdIX – där din kompetens och trivsel står i fokus! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Säsongsanställning inom Utemiljö hos Pema Partner i Norrköping
Jobandtalent Sweden AB
Fastighetsskötare

VÅRT ERBJUDANDE Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbara nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Vi söker nu serviceinriktade och drivna säsongsmedarbetare till säsongen 2025 i vårt uppdrag inom utemiljö i Norrköping. I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och våra kunder. Vi söker nu dig som vill jobba i en utvecklande miljö med stor variation i arbetsuppgifter. Tjänsten har placeringsort i Norrköping. Som person bör du vara noggrann, initiativtagande, ansvarsfull samt ha kvalitetskänsla och god samarbetsförmåga. I ditt arbete träffar du många människor så det krävs att du är serviceinriktad och har ett öppet och utåtriktat förhållningssätt. Eftersom vi är ett sammansvetsat gäng har varje individ ett ansvar för stämningen på arbetsplatsen så därför bör du som söker vara social, engagerad och trivas med att träffa nya människor i din arbetsroll. Hos oss erbjuds du ett givande och utvecklande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt. ARBETSBESKRIVNING Du kommer bland annat jobba med drift av utemiljö och skötsel. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Ogräsrensning av rabatter och buskar Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor Trimning Klippning och beskärning av häckar, buskar och träd Plantering samt nyplanteringar av rabatter, växter och buskar Gräsklippning Sophantering DINA KVALIFIKATIONER Vi ser att du har erfarenhet av yttre skötsel i liknande uppdrag och god växtkännedom. Har du utbildning inom trädgårdsskötsel så är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som social, engagerad, pålitlig och stor samarbetsförmåga med kundfokus. B-körkort är ett krav. ANSÖKAN Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön med kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner som friskvårdsbidrag. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning för säsongsarbete för perioden april till september 2025. Placeringsort är i Norrköping Tillträde: 2025-04-01 Intervjuer kan komma att ske löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag om du är intresserad! Bifoga tre referenser tillsammans med ditt CV och personliga brev. Frågor gällande tjänsten besvaras av driftchef Johan Eriksson: Mail: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Mötesbokare i Norrköping (20 000 - 40 000:-/mån)
Placitum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Butiksdemonstratör Linköping
Sweden In-Store Marketing AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det kan även förekomma enklare matlagning. Tjänsten är en timanställning och passar utmärkt för dig som redan jobbar på timmar och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan, dock inget måste. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Läs mer på www.instoremarketing.se

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Säkerhetshandläggare / Informationssäkerhetsadministratör
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Arbetsuppgifter Vill du arbeta med säkerhet på högsta nivå? Vi söker en Säkerhetshandläggare / Informationssäkerhetsadministratör till en spännande roll hos vår kund inom försvarsindustrin. Här får du möjligheten att göra verklig skillnad genom att säkerställa att rätt personer har rätt access – och att säkerheten alltid är på topp! I denna roll blir du en nyckelspelare inom säkerhetsprövningar och utredningar. Ditt arbete kommer att bidra till att skydda känslig information och säkerställa att verksamheten alltid har rätt säkerhetsförutsättningar. Du kommer bland annat att: Genomföra grundutredningar inklusive bakgrundskontroller och säkerhetsprövningsintervjuer. Vara en del av en supportfunktion kopplad till säkerhetsfrågor och vara en expertresurs inom området. Arbeta med struktur och noggrannhet för att hantera känslig information med hög integritet. Kvalifikationer Du har erfarenhet av system- eller säkerhetsrelaterat arbete. Du är erfaren i säkerhetsprövningssamtal och av att genomföra säkerhetsprövningar. Du har en stark integritet och förmåga att hantera känslig information på ett professionellt sätt. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en passion för säkerhet och en skarp analytisk förmåga. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa i ca 6 månader med goda chanser till överrekrytering. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Butiksplock
Sweden In-Store Marketing AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker en medarbetare som vill plocka upp varor i butik. Du är självgående, noggrann, morgonpigg och glad. Körkort och egen bil är ett krav. Milersättning utbetalas. Tjänsten är en timanställning. Upplärning innan start, sen jobbar du själv med löpande kontakt med din Teamledare på distriktet.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Projektledare inom industrialisering och produktion
Jobbusters AB
Produktionschefer inom tillverkning

Arbetsuppgifter Vill du vara med och driva industrialiseringsprojekt i en högteknologisk och samhällsviktig bransch? Här får du en nyckelroll i att optimera och utveckla produktionsprocesser, med möjlighet att påverka och göra verklig skillnad. Som projektledare inom industrialisering och produktion kommer du att leda och koordinera projekt som säkerställer en effektiv och optimerad produktion. Du arbetar nära flera funktioner, såsom produktionsteknik, planering, inköp, kvalitet och tillverkning, samt har breda kontaktytor inom både utveckling och programverksamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, koordinera och genomföra utvecklings- och produktionsprojekt Driva industrialisering och effektivisering av produktionsprocesser Säkerställa att projektmål och mätetal uppnås och följs upp Identifiera och hantera risker inom projekten Skapa och upprätthålla goda relationer med interna och externa intressenter Rapportera projektstatus till styrgrupp och ledning Kvalifikationer Du har en relevant högskoleutbildning inom teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har minst 3 års erfarenhet av projektledning inom tillverkande industri Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du har erfarenhet av produktionsledning, produktionsteknik eller industrialisering Personliga egenskaper För att trivas i rollen som projektledare är du målmedveten och trivs med att driva projekt från start till mål. Du är en engagerad och driven ledare som tar initiativ och får saker att hända. Du har en förmåga att arbeta både strategiskt och operativt i en dynamisk miljö. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa i ca 6 månader med goda chanser till överrekrytering. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Kundrådgivare till Danske Bank!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder! OM DANSKE BANK: Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster. OM TJÄNSTEN: I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper. I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal. VEM ÄR DU? Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete. För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt. Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens. VI SÖKER DIG SOM: - Har en fullständig gymnasieutbildning - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har goda dator- och systemkunskaper Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav. PRAKTISK INFORMATION: Start: 1/4 Placering: Linköping Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag till fredag mellan 07:45 – 18:00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.

4 mars 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Xamera söker en Recruitment Business Manager till vårt Linköpingskontor!
Xamera AB
Personal- och HR-specialister

Om tjänsten Xameras Linköpingskontor söker nu en driven och engagerad Recruitment Business Manager (RBM) som vill vara med och forma framtidens matchningar mellan unga ingenjörer och Sveriges mest innovativa företag! Som RBM är ditt ansvar att leda hela rekryteringsprocessen och säkerställa att både kunder och kandidater får en förstklassig upplevelse. Du bygger starka och långsiktiga kundrelationer, arbetar aktivt för att öka inflödet av nya uppdrag och skapar matchningar som verkligen gör skillnad. Genom att förstå kundernas behov och kandidatens potential stärker du Xameras position på marknaden. Du coachar och utvecklar dina konsulter och säkerställer en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Dessutom representerar du Xamera i externa sammanhang och samarbeten för att sprida vår vision och bygga vårt varumärke. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva rekryteringsprocesser från urval och intervjuer till färdig matchning och uppföljning. Coacha och utveckla konsulter genom regelbundna avstämningar, coachning och hantering av arbetsrättsliga frågor för att skapa en trygg och utvecklande arbetsmiljö. Bygga och underhålla kundrelationer, identifiera nya affärsmöjligheter och arbeta aktivt med merförsäljning för att öka affärsvolymen och kundnöjdheten. Vi söker dig som: Har erfarenhet inom rekrytering, försäljning eller konsultbranschen och vill ta nästa steg i din karriär. Relevant eftergymnasial utbildning. Är affärsdriven och har en naturlig förmåga att bygga starka kundrelationer och se möjligheter där andra ser utmaningar. Har erfarenhet av rekrytering eller tjänsteförsäljning – en stark merit. Är en skicklig kommunikatör som gillar att skapa kontakt med nya människor och har förmågan att förstå både kundens och kandidatens behov. Är resultatinriktad, tävlingsinriktad och trivs med att arbeta i en miljö där ditt driv och engagemang gör skillnad. Vilka är vi? Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Vår vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor genom att tänka nytt. Vi utmanar traditionella rekryteringsmetoder och fokuserar på att skapa rätt matchningar från början. Detta tillvägagångssätt har gjort oss till Årets Rekryteringsföretag 2024. Vad erbjuder vi? Engagerade kollegor som delar ditt driv och din passion. En spännande utvecklingsresa där du växer både professionellt och personligt. Ett stort nätverk av kunder, kandidater och branschkollegor. Ett dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. En positiv och inkluderande arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet och stöttar varandra att nå nya höjder. Startdatum: Intervjuer sker löpande. Ansök idag! Skicka din ansökan via länken nedan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Andrea på [email protected]. Vi tillsätter tjänsten löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!

4 mars 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Kjell & Company söker butikschef till Norrköping!
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Eleonora, People and Culture Kjell & Company

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025