Till en av våra kundervår kund inom fordonsindustrin i Linköping söker vi en erfaren konsult tillför ett spännande uppdrag i Linköping Linköping.Kunden utvecklar avancerade ADAS- och autonom körningstekniker med fokus på maskin inlärning och datorseende. Rollbeskrivning Du kommer arbeta med hela utvecklingscykeln, från kravinsamling till kundacceptanstest, med C och C++ på mål-HW. Du ska arbete med: Kravhantering för system och mjukvaruutveckling. Utveckling och testning av system och mjukvara. Avancerad algoritmutveckling inom signal- och bildbehandling, inklusive spårning. Expertis inom följande områden är meriterande: Datorseende och bildbehandling. Utveckling, träning och utvärdering av djupa neurala nätverk. Maskininlärning och spårningsalgoritmer. Om dig Vi söker en konsult med djup eller mycket hög kompetens inom området, med minst 3–7 års erfarenhet av liknande uppdrag. Du trivs med att utforska nya idéer och bidra till produktutveckling genom innovation och kunskapsdelning. Uppdragsperiod: asap – 28 mars 2025, med möjlighet till förlängning. Språk: Engelska och Svenska. Ansök gärna om du är intresserad av detta uppdrag!
Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Då enav våra fantastiska Servicerådgivare ska axla en ny rollsom förälder söker vi en stjärna till vårt team i Linköping! Är du ett serviceproffs som brinner för kundmötet, att skapa hållbara planeringar och att vara spindeln i nätet? Då passar du in hos oss. Som Servicerådgivarepå Forsbergs… ...har du kontakt med verkstadens kunder genom hela processen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt säkerställa att önskemålen uppfylls. Allt handlar om ditt intresse, planering, kommunikation och försäljning! I vår verkstad utförs service, reparation, eftermontage, skadereparation och iordningställande av våra husbilar och husvagnar. En husbil är likt ett hus inrett med el och värmesystem och har allt ifrån sov- och badrum till vardagsrum och kök. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder via telefon, e-post och personliga möten samt ta emot och lämna ut bilar och vagnar. Du kommer även att sälja tillbehör och hantera vår butik, planera och följa upp leveranser av försäljningsfordon, bedöma garantianspråk, beställa reservdelar, hantera gods,bearbeta kundreklamationer och vägleda kunderna i tekniska frågor.Datorn och dess system är ditt främsta arbetsverktyg. Du har därtill ett ansvar för att verkstadens produktivitet och drift optimeras i nära samarbete med vår Servicechef. Du ingår i Eftermarknadsteamet......och totalt är ni 3 härliga Servicerådgivare i Linköping. Utöver dina kollegor i kundmottagningen har du även ett stort gäng Fordonstekniker och säljare som närmsta kollegor. Ni samarbetar dagligen över avdelningarna för att få till en så sömlös och smidig kundresa och medarbetarupplevelse som möjligt. Därtill har du alla kollegor ute på våra 7 center runt om i Sverige. Vi söker dig som... ...som har ett intresse för att lösa problem och är en god kommunikatör. Vi ser gärna att du har dokumenterad arbetslivserfarenhet av liknande arbete som servicerådgivare/kundmottagare. Det är viktigt att du har förståelse för vikten av god service och bra kundbemötande. Teknisk kompetens meriterande. Som person är du drivande och bidrar med nytänkande och ständiga förbättringar. Du är duktig på att balansera kraven i arbetslivet. Vi sätter stort värde i att vårda vårt team så det är en förutsättning att du besitter en god social kompetens och är van att jobba både självständigt men också i grupp. Det är viktigt att du är en problemlösare, då du i tjänsten kommer att möta många olika typer av situationer. Du är lyhörd och vet vad du behöver göra för att skapa en personlig relation med kunden och tillgodose deras behov. Ett krav att du har goda datakunskaper och innehar minst B-körkort. C1 körkort är meriterande. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta Dennis Bursäter, Servicechef Bilverkstad, på [email protected] Tjänsten är ett föräldravikariat som löper under ca 1-1,5 år, med chans till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstid är vardagar dagtid, och enstaka helger kan förekomma vid event och/eller extraöppet. Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.
Ta chansen att sätta din prägel på nyetablerade Apoteket Tornby! Vi söker en passionerad och målinriktad Apotekschef till vårt nyetablerade apotek vid Tornby handelsplats i Linköping! Här har du en unik chans att från grunden bygga upp ett framgångsrikt apotek – från att skapa ett sammansvetsat team till att vinna kundernas förtroende och bli deras självklara val vid Tornby. Apoteket beräknas öppna i augusti/september, och du får möjlighet att sätta din egen prägel, skapa nya kontaktpunkter och driva apotekets tillväxt på en av regionens mest dynamiska handelsplatser. Ditt uppdrag Som Apotekschef vid Apoteket Tornby leder du vägen mot framgång. Ditt fokus kommer ligga på att sätta kunden i centrum, attrahera rätt medarbetare, optimera lagret och leverera kundmöten som är i absolut toppklass. En viktig del av rollen är även att etablera samarbeten och stärka apotekets närvaro på den lokala marknaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Bygga upp och stärka apotekets närvaro på den lokala marknaden Säkerställa att apoteket levererar högsta kvalitet och service för våra kunder Ansvara för försäljning och resultatmål för att driva apotekets utveckling. Optimera lagerhållning och processer för att säkerställa en effektiv verksamhet Skapa och upprätthålla en kultur av samarbete och tillväxt inom teamet och regionen. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet från apoteksbranschen och brinner för att skapa en kundupplevelse i världsklass. Du behöver inte vara farmaceut, men några års erfarenhet från branschen, exempelvis som apotekstekniker eller säljledare, är ett krav. Har du dessutom ledarerfarenhet och är säljinriktad är det meriterande. Vi ser gärna att du: Är engagerad och har förmågan att inspirera och leda ett team. Är resultatinriktad och har en stark förståelse för försäljning. Är lösningsorienterad och trivs med att bygga nya strukturer och rutiner. Är kommunikativ och kundfokuserad, med en passion för att skapa långsiktiga kundrelationer. Har förmågan att identifiera och utveckla samarbeten för att stärka apotekets position När det känns rätt Vi ser fram emot att höra från dig! Ansök redan idag och bli en del av vårt team. Urval och intervjuer sker löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Oral Care hemtandvård i Östergötland söker nu en tandsköterska. Vi letar efter en passionerad och engagerad person som vill vara en del av vårt dedikerade team. Är det dig vi söker? Stabil organisation Oral Care är en av de största privata vårdgivare inom tandvård med över 35 års branscherfarenhet. Vi har över 750 engagerade medarbetare och erbjuder allmäntandvård samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Våra 24 kliniker kliniker finns från Umeå till Malmö, Norge och Nederländerna. Våra fyra grundvärderingar genomsyrar allt vi gör och ligger till grund för vår relationsbyggande kultur. Som Sveriges största mobila tandvårdsföretag är vi en stabil organisation med kollektivavtal, odontologiska experter och forskningssamarbeten.Våra kontor för den mobila verksamheten finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Om tjänsten Vi söker nu en tandsköterska som gillar en flexibel arbetsmiljö där vi behandlar patienten i deras eget hem eller på äldreboendet. Hemtandvård innebär att ett tandvårdsteam, Tandsköterska och Tandläkaren, besöker patienten i dess hemmiljö, i stället för att patienten måste ta sig till en fast klinik för att få behandling. Vi har med oss all utrustning som behövs för behandlingen som ska utföras och för många upplevs det som en stor trygghet att slippa åka i väg till en annan plats för att få tandvårdsbehandling. En av våra medarbetare inom Hemtandvården berättar om vad som får henne att trivas på Oral Care "Det som får mig att trivas på Oral Care är att jag verkligen gör nytta för våra patienter. Sen är hemtandvårdens fördel att jag har flexibla dagar, rör mig mycket och åker till olika ställen jag annars aldrig upptäckt. Jag trivs också väldigt bra med mina kollegor" En vanlig dag som tandsköterska hos oss börjar vanligen på kontoret där du förbereder dagen. Detta innebär att plocka ihop den utrustning som behövs, gå igenom journaler och resrutten för dagen. Efter detta åker du och tandläkaren ut, exempelvis till ett äldreboende där du assisterar tandläkaren i arbetet att utföra nödvändig tandvård. Efter genomförda behandlingar åker man åter till kontoret för sterilarbete, genomgång av utrustning, administration samt för att kolla upp vart färden går följande dag. Vi på Oral Care värderar flexibilitet, vi ser därför att du kan arbeta med olika tandläkare vid behov. Vi välkomnar dig till ett team med ett gott samarbete där vi strävar efter att alltid ställa upp för varandra och tar ett gemensamt ansvar för såväl vårt arbete som vår gemensamma arbetsmiljö. Vi erbjuder visstidsanställning på 12 månader, med möjlighet till förlängning. Start underjanuari 2025. Tjänsten är heltid. Oral Care erbjuder vår framtida kollega: En trygg anställning med kollektivavtal. Få vara med i företagets expanderande resa och sprida branscherfarenheten i landet. Möjlighet att vara en del av ett flexibelt företag med korta beslutsvägar. Goda möjligheter till kompetensutveckling. Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom exempelvis Oral Care-dagarna och after work. Möjlighet att arbeta på ett större privat företag med kvalitet i fokus och med en stabil samt ständigt utvecklande erfarenhet av tandvårdsbranschen. Ett spännande jobb med en rörlig arbetsplats, där ingen dag är den andra lik. Friskvård. För att trivas hos oss ser vi att du som söker: Har en tandsköterskeutbildning Har en bred social förmåga där du utmärker dig genom din förmåga för att skapa, upprätthålla och bibehålla goda relationer. Brinner för att göra skillnad i såväl patientens som dina kollegors vardag och ger ett bemötande utöver det vanliga. Är lösningsorienterad, flexibel. Har tålamod och inger förtroende till patienten. Tycker om att arbeta med äldre. Är trygg i dig själv och din roll. Kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. God kunskap i smittskydd och basala hygienrutiner. Har du tidigare erfarenhet av Opus är detta meriterande. B-körkort är ett krav. Ta chansen att bli en Oral Care:are du också genom att skicka in ditt CV och en beskrivning av dig själv redan nu då urval sker löpande. Vi ser fram emot att få träffa dig!
ArbetsuppgifterSom Operativ Inköparehos vår kund ansvarar du för alla operativa inköpsaktiviteter och leverantörskontakter relaterade till en inköpsorder, såsom inköpsförfrågningar, offertförfrågan, leveransövervakning, returer, reklamationer, fakturor mm. En viktig del av din roll är att övervaka och förbättra leverantörens prestanda. Du är involverad i upphandlingsaktiviteter i både nya och befintliga projekt i nära samarbete med Sourcing Manager och tekniska team. Du förväntas även initiera och driva den kontinuerliga utvecklingen inom ditt ansvarsområde. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet i rollen som Operativ Inköpare. Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling. Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS. Du har mycket goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel. Du är flytande i svenska i såväl tal som skrift. Du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Operativ Inköpare så ser vi att du är engagerad och strukturerad i ditt arbetssätt.Du har förmågan att bygga varaktiga och långsiktiga relationer med leverantörer och interna kunder. Det är också viktigt att du tycker det är enkelt och roligt att samarbeta, både med medarbetare och med leverantörer. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa under minst nio månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). För att bli tilldelad detta uppdrag krävs en godkänd säkerhetsintervju samt svenskt medborgarskap.
Driftchef – spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt, och vi utökar nu med en passionerad Driftchef. Vår kundbas växer stadigt, och vi behöver en nyckelperson som tillsammans med vår platsorganisation ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Ekonomiskt ansvar samt kund- och personalansvar för ditt driftområde som omfattar städuppdrag. Daglig säkerställning av servicekvaliteten och genomförandeplan gentemot vår kund Kontinuerlig dialog med vår kund för att avstämma och optimera vår leverans Leda och stödja gruppledare i frågor om drift, personal, planering samt rekrytering med en medvetenhet om service och ordning Utföra och dokumentera leverantörskontroller samt kontrollera underställd personal Samt övrigt i vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten. Tjänsten är tillsvidare (och inleds med provanställning) med tillträde enligt överenskommelse. KontaktinformationFrågor besvaras av Regionchef Göran Agermo via e-post: [email protected] AnsökanUrval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt. Märk ansökan med: Driftchef
ArbetsuppgifterVår kund är i en expansiv fas och ser ett stort kommande behov av Produktionstekniker framöver. Som konsult hos vår kund välkomnas du in i ett tätt samverkande team som står i centrum mellan konstruktion, logistik och produktion. Här får du möjlighet att arbeta med projekt där du arbeta med beredning av produktionsunderlag för verktyg. I denna rollfår du möjlighet att utveckla olika faktorer som påverkar vår kunds produktion. Det innebär att hantera konstruktionsunderlag, bedöma tillverkningsbarhet, minimera och optimera ledtid och materialåtgång. Du får även möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt kontinuerligt i ditt arbete med att bereda produktionsunderlag för verktyg. Kvalifikationer Du har en eftergymnasial utbildning som ingenjör eller motsvarande utbildning somuppdragsgivaren bedömer som likvärdig. Du har tidigare erfarenhet inom produktionstekniskt arbete så som3D och CAD. Du behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av affärssystem såsom IFS ERP ses som meriterande. Personliga egenskaper Som person är du noggrann och arbetar systematiskt. Du har en vilja att utveckla och självständigt söka den information som anses nödvändig för att genomföra en uppgift på ett systematiskt sätt. Du behöver ha en god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa minst nio månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och kommer ta kontakt med dig inom två veckor om du blir aktuell för en första intervju. För att bli tilldelad detta uppdrag krävs en godkänd säkerhetsintervju samt svenskt medborgarskap.
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du sjuksköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg? En sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorgär en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möta människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med omvårdnadsuppgifter, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Den legitimerade sjuksköterskans specifika kompetens är omvårdnad. Detomfattar både det vetenskapliga kunskapsområdet och det patientnära arbetet grundat i en humanistisk människosyn. Du ansvarar för att våra boendes behov av hälso- och sjukvård tillgodoses. Som sjuksköterska ansvarar du för och leder omvårdnadsarbetet. Detta innebär att självständigt, i teamsamverkan och i partnerskap med den boende och dennes närstående ansvara för bedömning, diagnostik, planering, genomförande och utvärdering av omvårdnaden. En viktig uppgift är också att handleda, stödja och utbilda övrig omvårdnadspersonal och vara ett gott föredöme för dina kollegor. Du arbetar med omtanke i allt du gör med stort eget ansvar och har förmågan att prioritera och leda andra även vid förändrade omständigheter. Flexibilitet och kollegialt samarbete är av stor vikt i uppdraget. Om Gåsen & Stiglötsgatans vårdbeonde Gåsen har 19 lägenheter fördelade på två våningsplan. Verksamheten har inriktning demens och somatik.Stiglötsgatan har 45 lägenheter fördelade på fem avdelningar, varav fyra med inriktning mot personer med demenssjukdom. En avdelning har inriktning somatik. Bägge verksamheterna befinner sig i Skäggetorp. Det finns goda bussförbindelser från Skäggetorps Centrum till stan. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/norlandia-aldreomsorg/vara-aldreboenden Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Vi söker dig som ärlegitimerad sjuksköterska Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet som sjuksköterska inom äldreomsorg Du behöver ha god kunskap om hälso- och sjukvårdens regelverk Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har kunskap att dokumentera utifrån ICF och KVÅ (internationella och nationella klassifikationer och kodverk) Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna. Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: vikariat. Omfattning: heltid. Arbetstid: dagtid, vardagar. Tillträde: om möjligt omgående alternativ enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-02-28 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Biträdande verksamhetschef: Lucdy Gutierrez Telefonnummer: 010-761 3098 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje! Om tjänstenVarje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till att kunden får tips och råd till sitt växtinköp. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av Växtskötsel och kundservice Varumottagning, varuexponering & varuplock Kassaarbete Andra förekommande butikssysslor Vi vill att du ska:Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar där du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Krav på erfarenhet:För att klara av tjänsten så ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter från butiksarbete, meriterande om det är inom växtbranschen. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Vi hoppas och tror att Motalaborna kommer uppskatta sin nya destination för växter och trädgårdstillbehör. Från Blomsterlandets sida känner vi starkt för att bidra med nytt liv – och nya arbetstillfällen.Men redan nu skickar Blomsterlandet ut en uppmaning till alla som älskar växter och kundmöten:- Sök jobb hos oss på Blomsterlandet! Vi behöver kunniga och serviceinriktade medarbetare till vårt växande team i Motala, säger Håkan Wulff.Vi håller just ny på att bygga ett nytt team där vi söker Säljare, Säljare extra och Säsongsmedarbetare. När du gör din ansökan kommer du att få svara på vilken eller vilka tjänster du är intresserad av. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företagetBlomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Nyöppningen ska ske under festliga former till våren, preliminärt redan i början av april.Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Du kommer att arbeta med binderier, arrangemang både begravning, bröllop och annat. Varuexponering, kassa, varuplock samt övrigt förekommande butikssysslor. Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse.För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Vi vill att du I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat som Genomfört Bröllop och begravnings arrangemang eller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Tillsvidareanställning ca 30 timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag.I denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare. Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Välj ett jobb för att visa detaljer