Undersköterska till Domherren
Boxholms kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Boxholm – där livet är nära I Boxholms kommun bor du med allt du behöver inom räckhåll. Här bor cirka 5 500 invånare som uppskattar närheten till både service och natur. Tänk dig att ha butiker, skolor, förskolor, simhall och pendeltåg – allt inom bara några minuters promenad från centrum. Och när du vill byta småstadslivet mot storstadspuls, tar du dig enkelt till Linköping med pendeltåget – på bara 30 minuter. Dessutom har du naturen bokstavligen runt knuten – perfekt för återhämtning, friluftsliv och livskvalitet i vardagen. I Boxholm får du det bästa av två världar: det lugna, trygga och naturnära – med storstadens möjligheter bara ett stenkast bort. Samtidigt pulserar samhället av ett levande föreningsliv och människor med starka drivkrafter. Här finns ett rikt utbud av idrott, kultur och ideella initiativ som engagerar både unga och äldre. Tillsammans bygger vi en kommun där gemenskap, engagemang och framtidstro växer starkare för varje dag. Vi söker en engagerad och ansvarstagande undersköterska som vill vara en del av vårt team på Korttidsboendet Domherren. Du ska ha ett rehabiliterande förhållningssätt. Här får du möjlighet att arbeta i en verksamhet som värdesätter både professionalitet och mänsklig värme. Hos oss spelar du en central roll för att säkerställa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter/brukare. Om rollen Som undersköterska hos oss kommer du att vara en viktig del i det dagliga vårdarbetet. Ditt arbete kommer att innefatta omvårdnad, rehabilitering, stöd och hjälp med dagliga aktiviteter för våra patienter/brukare. Du kommer att samarbeta nära med sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeuter för att ge bästa möjliga vård och omsorg. Arbetsuppgifter: • Utföra omvårdnadsinsatser enligt fastställda rutiner och individuella vårdplaner. • Stödja patienter/brukare i dagliga aktiviteter som personlig hygien, måltider och mobilisering/träning. • Dokumentera och följa upp vårdåtgärder i vårt journalsystem. • Delta i teammöten och samarbeta med kollegor för att säkerställa en god och sammanhållen vård. Vad erbjuder vi dig? Vi på Domherren har en stark gemenskap där vi stöttar varandra och jobbar tillsammans för att skapa en positiv arbetsmiljö. Här erbjuds du inte bara en chans att växa i din profession, utan även möjlighet till kompetensutveckling och fortbildning för att stärka din roll i vårdteamet. Några av fördelarna med att arbeta hos oss: • Vi erbjuder 37-timmarsvecka. • Vi arbetar i en inkluderande och öppen kultur där alla får möjlighet att bidra och utvecklas. • Vi är ett härligt gäng med engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetet. • Här finns gott om möjligheter för att utvecklas i din roll. • Friskvårdsbidrag på 2000 kr per år. • Vi har nära till allmänna kommunikationer. På några minuter tar du dig till och från arbetsplatsen till tåg- och busstation.  Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska eller har motsvarande utbildning. Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är meriterande, men inget krav. Du är ansvarstagande, flexibel, lyhörd och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Du har lätt för att samarbeta, är noggrann i ditt arbete och har ett positivt förhållningssätt. Mer information och ansökan Tjänsten är ett vikariat på 78,15 % med start så snart som möjligt och till och med den 30 augusti 2026.  Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen till oss på Domherren – en plats där ditt engagemang gör skillnad!

3 juli 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Junior fastighetsförvaltare till globalt företag i Finspång
Poolia Sverige AB
Fastighetsförvaltare

Om tjänsten Som junior fastighetsförvaltare får du arbeta brett med varierande uppgifter inom fastighetsförvaltning. Du kommer att stötta teamet i det dagliga arbetet och successivt ta ett större eget ansvar. Du får möjlighet att delta i projekt, hantera enklare avtal och hyresfrågor samt vara en kontaktperson för både interna och externa parter. Rollen ger dig en god inblick i fastighetsbranschen och möjlighet att utvecklas tillsammans med teamet. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med önskad start i mitten av augusti. Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen som junior fastighetsförvaltare kommer du; -Stötta i förvaltning och utveckling av fastighetsbeståndet -Delta i projekt och samordna enklare fastighetsrelaterade initiativ -Hjälpa till med hantering av hyres- och avtalsfrågor -Vara kontaktperson för hyresgäster, leverantörer och interna intressenter -Bidra till dokumentations- och administrationsarbete Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen så bör du ha en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande – eller har arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen Du är nyfiken, engagerad och vill utvecklas inom fastighetsförvaltning Du är strukturerad, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med andra Du har god kommunikativ förmåga och trivs med många kontaktytor Erfarenhet av fastighetsrelaterade system och administration är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Junior fastighetsförvaltare till globalt företag i Finspång
Poolia Sverige AB
Fastighetsförvaltare

Om tjänsten Som junior fastighetsförvaltare får du arbeta brett med varierande uppgifter inom fastighetsförvaltning. Du kommer att stötta teamet i det dagliga arbetet och successivt ta ett större eget ansvar. Du får möjlighet att delta i projekt, hantera enklare avtal och hyresfrågor samt vara en kontaktperson för både interna och externa parter. Rollen ger dig en god inblick i fastighetsbranschen och möjlighet att utvecklas tillsammans med teamet. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med önskad start i mitten av augusti. Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen som junior fastighetsförvaltare kommer du; -Stötta i förvaltning och utveckling av fastighetsbeståndet -Delta i projekt och samordna enklare fastighetsrelaterade initiativ -Hjälpa till med hantering av hyres- och avtalsfrågor -Vara kontaktperson för hyresgäster, leverantörer och interna intressenter -Bidra till dokumentations- och administrationsarbete Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen så bör du ha en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande – eller har arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen Du är nyfiken, engagerad och vill utvecklas inom fastighetsförvaltning Du är strukturerad, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med andra Du har god kommunikativ förmåga och trivs med många kontaktytor Erfarenhet av fastighetsrelaterade system och administration är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Systemingenjör
Combitech AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du, parallellt med intressanta och utmanande tekniska uppdrag, sätta din kompetensutveckling i fokus? Sök då rollen som Systemingenjör hos oss på Combitech i Linköping. Vad vi erbjuder På Combitech fokuserar vi på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Det gör vi bland annat genom att på riktigt satsa på din kompetensutveckling, göra det lätt för dig att kombinera jobbet med vardagen och erbjud många schysta förmåner. Samtidigt som du får vara med och bidra i teknikens absoluta framkant! Vad rollen innebär Som Systemingenjör hos oss kommer du att få vara med och utveckla system i nära samarbete med kunden, ute hos kunden eller via något av våra många åtagande på Combitechs kontor. Många av våra kunder verkar i den absoluta framkanten inom sin bransch, så vi drivs av att hjälpa våra kunder att nå sina visioner för framtiden. Du kommer att tillhöra en organisation som har uppdrag inom allt från avancerade säkerhetssystem inom bilindustrin, till alla tänkbara delar inom flygindustrin, till vår speciella satsning kring system baserade på maskininlärning och AI. Baserat på dina erfarenheter, styrkor och ambitioner hittar vi tillsammans rätt uppdrag och utmaningar för dig! Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker efter sista ansökningsdagen till följd av sommarsemester. Vi ser fram emot din ansökan! Vad vi söker Vi söker dig som har en hög motivation och en lösningsorienterad attityd, för att stärka vår leverans i kommande uppdrag. Vi tror även att du har en analytisk förmåga och stark kvalitetsmedvetenhet. Som person kan du leda ditt eget arbete och ta en betydande del i projektens tekniska väg framåt. Vi vill att du har examen från någon universitetsutbildning inom teknik, informationssystem eller datavetenskap. Du har minst 5 års dokumenterad erfarenhet av systemarbete, gärna med en bakgrund inom mjukvaruutveckling. Vi letar efter engagerade medarbetare och värdesätter inte enbart tidigare erfarenheter. För oss är de personliga egenskaperna viktiga och vi är mycket lyhörda för dina intressen och karriärmål. Kontaktperson: Jörgen Dahlqvist +46 73 4185053 Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.

3 juli 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Personliga assistenter till man i Linköping
Bonzi Personligt Stöd AB
Personliga assistenter

På Bonzi arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten  Vi på Bonzi söker nya kollegor som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund som bor i centrala Linköping. Det kommer även finnas utrymme till att arbeta mer vid sjukdom eller semester. Arbetsuppgifter: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft förekommer vid förflyttningar Social samvaro Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Kl. 19.30-07.55  Söndagar 1 tjänst  Kl. 08.30-19.30 Varje måndag  1 tjänst  Om kunden Kunden är en man i 60 -års åldern med Kunden behöver din hjälp som assistent i sin vardag på grund av sina symptom av sjukdomen Myoklonisk och  Epilepsi. Dagarna är oftast ganska lugna och han befinner sig mest i hemmet ibland tycker han om att åka iväg och hitta på saker.I hemmet finns hjälpmedel såsom lift , duschstol och manuell rullstol. Är du den vi söker: Vi och vår kund tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om  att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du empatisk, socialt lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande samt pålitlig.  Som personlig assistent får du en unik möjlighet att hjälpa andra att få en smidigare och mer meningsfull vardag. Är du även en person som har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation så har du alla möjligheter till att bli en bra assistent. Så sök tjänsten redan i dag och bli en viktig del av kundens liv! Meriterande är om du har: Kan tala Persiska Krav: Yrkesmässig erfarenhet av arbete som personlig assistent eller annat arbete inom vård och omsorg. Fysisk stark, manuella förflyttningar förekommer. Omfattning: 2 tjänster Tillträde: Slutet av augusti Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd:  Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även  du som har rätt till  någon form av anställningsstöd  genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets. För att kunna jobba som personlig assistent ,ledsagare eller avlösare måste du vara minst 18 år. Många av våra kunder önskar att man uppvisar ett belastningsregister vid eventuell anställning. Detta beställer du enkelt Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans,  ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.

3 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Almia söker geriatriksjuksköterska till Linköping
Almia AB
Geriatriksjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som geriatriksjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom äldrevård. Du kommer att vårda äldre patienter, hantera åldersrelaterade hälsoproblem och samarbeta med multidisciplinära team. Arbetsmiljön är omväxlande och anpassas efter kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Geriatriksjuksköterska till Linköping intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almia söker barnmorska till Linköping
Almia AB
Barnmorskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som barnmorska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom mödrahälsovård. Du kommer att stödja kvinnor före, under och efter förlossning, genomföra kontroller och samarbeta med vårdteam. Arbetsmiljön är omväxlande och anpassas efter kund och enhet. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Barnmorska till Linköping intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Almia söker medicinsjuksköterska till Linköping (höst)
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som medicinsjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom medicinsk vård. Du kommer att vårda patienter med olika medicinska tillstånd, administrera medicinering och samarbeta med vårdteam. Arbetsmiljön är omväxlande och skiftar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Medicinsjuksköterska till Linköping intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 juli 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Mjukvaruutvecklare
Combitech AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du utveckla dina programmeringskunskaper samtidigt som du arbetar med spännande och utmanande projekt? Sök rollen som mjukvaruutvecklare hos oss på Combitech i Linköping! Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att växa inom ditt intresseområde, och där vi fokuserar på att investera i din kompetensutveckling och göra det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Din roll som mjukvaruutvecklare Som mjukvaruutvecklare hos Combitech i Linköping får du möjlighet att arbeta i en miljö som präglas av innovation och framkantsteknologi. Du kommer att utveckla mjukvara till avancerade system, där du arbetar nära tillsammans med våra kunder för att förstå deras behov och leverera skräddarsydda lösningar. Du får chansen att arbeta direkt hos våra kunder, vilket ger dig insikt i deras verksamhet och möjligheten att snabbt anpassa lösningar efter deras specifika krav. Alternativt arbetar du från något av våra kontor där vi driver projekt i egen regi. Våra projekt spänner över flera teknologier och industrier, inklusive säkerhetssystem inom bilindustrin, flygindustrins olika delar, samt vår satsning på system baserade på maskininlärning och artificiell intelligens. Detta ger dig en bred erfarenhet och möjlighet att delta i banbrytande utveckling. Du kommer att vara en nyckelspelare i att hjälpa våra kunder nå sina framtidsvisioner, samtidigt som du utvecklar din egen kompetens och bygger erfarenhet inom ditt område. Utifrån dina erfarenheter, styrkor och ambitioner arbetar vi tillsammans för att hitta rätt uppdrag och utmaningar som passar dig, vilket ger dig möjligheten att växa och utvecklas i din karriär. Du kommer att vara en del av en organisation som värdesätter både det tekniska och det mänskliga, och som uppmuntrar till personlig och professionell utveckling. Vem är du? Vi ser gärna att du har en högskoleexamen inom teknik, datavetenskap eller motsvarande. Du har minst 5 års dokumenterad erfarenhet av programmering i exempelvis C/C++, Java eller Python. Har du även erfarenhet av inbyggda system, så är det meriterande. Vi söker dig som trivs med att ta initiativ och arbeta självständigt, samtidigt som du har förmågan att samarbeta effektivt i team. Din analytiska förmåga och kvalitetsmedvetenhet gör att du strävar efter att leverera högkvalitativa lösningar. Vi värdesätter din förmåga att tänka kreativt och hitta innovativa lösningar på tekniska utmaningar. På Combitech letar vi efter engagerade medarbetare som delar vår vision om att göra skillnad. Din personliga utveckling är viktig för oss och vi är lyhörda för dina individuella intressen och karriärmål. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team, där du kan växa och bidra med dina unika färdigheter och perspektiv. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker efter sista ansökningsdagen till följd av sommarsemester. Vi ser fram emot din ansökan! Kom & gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson Jörgen Dahlqvist +46 73 4185053 Vi undanber oss rekryteringssamarbeten

3 juli 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Lärare i fritidshem till Ektorspringen
Norrköpings kommun
Fritidspedagoger

Är du behörig lärare i fritidshem som tycker att värdegrundsarbetet och kollegialt lärande är viktigt? Då kan du vara den vi söker! Vilka är vi? Ektorpsringen är den centrala skolan i stadsdelen Ektorp. Vi är en skola under uppbyggnad som går från F-3 till F-6 skola, genom att utöka verksamheten succesivt. Från och med hössterminen 2025 har vi årskurser upp till årskurs 5. Vi finns i nybyggda lokaler som invigdes 2019 och lokalerna är väl anpassade till verksamheten och det finns gott om grupprum. På vår skola är värdegrunden centralt för allt vårt arbete, där vi arbetar för att varje elev ska lyckas i sin utbildning genom att sträva efter hög måluppfyllelse. Vi arbetar med att stödja elevernas förmågor och kunskapsutveckling utifrån individens egna förutsättningar. Till stöd för detta arbetar vi med tydliga strukturer för lektionernas utformning och innehåll, vårt mål är att alla elever ska utvecklas så långt som möjligt! Nu söker vi två lärare som vill vara med i det gemensamma arbetet att bygga skolan genom det pedagogiska arbetet och värdegrundsarbete! Dina arbetsuppgifter I dina arbetsupgofter ingår att planera, genomföra och utvärdera utbildning för elever på fritidshemmet.  Under skoltid arbetar du elevstödjande på grupp- eller individnivå, och efter skoltid arbetar du med undervisning på fritidshemmet. Du har ett nära samarbete med dina kollegor, där ni genom strukturerade pedagogiska konferenser och i vardagen, utbyter erfarenheter och hjälper varandra bli bättre i ert yrke.   Värdegrundsarbetet är pågående på skolan, där du förväntas bidra med att implementera och vidhålla arbetet.  Då skolan är under uppbyggnad, kan fler ansvarsområden/arbetsuppgifter tillkomma efter dialog med rektor. Detta kan ske dels utifrån verksamhetens behov, och ditt egna intresse.  Vem är du? Vi söker dig som är behörig lärare i fritidshem. Vi ser positivt om du har behörighet även i bild, men det är inget krav.  Du har erfarenhet av arbete med undervisning i fritidshem samt av arbete elever med npf.  Då du ska arbeta för att eleverna har en god språkutveckling, krävs det att du har god kunskap i svenska. Du har även god kunskap om elever med npf och IF.  Som person är tydlig i din kommunikation, och har lätt för att lyssna på och ta hänsyn till andras åsikter och perspektiv. Du har lätt för att spjälka upp och analysera information effektivt. Vidare har du lätt för att skapa goda relationer och samarbeta med de du möter i ditt arbete, där ditt fokus alltid är elevens bästa.  Du är flexibel och kan lätt ställa om vid behov. Vid stressiga situationer kan du behålla ditt lugn. Välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 1 Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Arbetstid: Dag Möjlighet till distansarbete: Nej Sista ansökningsdatum: 8 augusti  Kontakt: rektor Hanna Sjöberg, [email protected]  Övrig information: Vi har valt att ta bort det personliga brevet, och ersätta det med urvalsfrågor relevanta för tjänsten. Det gör det lättare att göra en objektiv bedömning av din kompetens. Du skickar in ditt CV som vanligt. KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

3 juli 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025