Svetsare till verkstad – Heltid
Submit AB
Svetsare och gasskärare

Vi på Submit AB söker just nu efter flera erfarna svetsare till vår kunds verkstad i Strängnäs Här får du möjlighet att arbeta med byggnadssmide i en verkstad med högt tempo tillsammans med ett härligt team. Om jobbet: Du kommer främst att arbeta med svetsning, kapning, slipning och borrning. Arbetet är varierande och du kommer att vara en del av ett team där alla bidrar till att uppnå de bästa resultaten på ett effektivt sätt. Företaget i fråga tillverkar stålkonstruktioner till byggbranschen. Profil: -Initiativtagande och ansvarsfull. -Trivs med varierande arbetstider. -God samarbetsförmåga Krav: -Genomförd svetsarprövning i MIG/MAG och/eller MMA -Erfarenhet som smed eller relevant utbildning -Behärskar svenska språket i tal och skrift -B-körkort Meriterande: -Truckkort -Flera språk -Genomförd svetsarprövning i metod 136 & 138 Arbetsplats: Strängnäs Start: Omgående Arbetstid: 06.30–16.00 (mån–tors), 06.30–13.00 (fre) Lön: Enligt kollektivavtal Ansök redan idag! Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Technical Service & Sales Engineer
Deprag Scandinavia AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Som en av de ledande tillverkarna av skruvteknik, monteringssystem, tryckluftmotorer, tryckluftsverktyg och turbingeneratorer fortsätter vi att växa. Vad är hemligheten bakom vår framgång? Mångårig erfarenhet och omfattande expertis kombinerat med smarta medarbetare som med nya idéer driver vårt företag framåt. För att stödja vår dynamiska tillväxt i Sverige söker vi dig som Technical Service & Sales Engineer. Dina arbetsuppgifter Inom serviceområdet: Installation, konfiguration och driftsättning av skruvsystem och komponenter från vårt automationssortiment. Identifiering och åtgärdande av tekniska problem, både på plats och via fjärrsupport. Nära samarbete med DEPRAG HQ i Amberg, Tyskland. Planering och genomförande av förebyggande underhållsåtgärder på utrustning. Justering och verifiering av skruvsystem. Inom försäljningsområdet: Försäljning av standard- och kundanpassade automationslösningar. Teknisk rådgivning till våra kunder i Sverige och Norge. Förvärv av nya kunder och vård av befintliga kundrelationer. Utveckling av tekniska koncept för kunder i nära samarbete med DEPRAG HQ i Amberg, Tyskland. Framtagning av offerter med tillhörande dokumentation och presentationer. Projektförhandling från början till slut, inklusive eftermarknadssupport. Din profil Avslutad utbildning inom maskinteknik eller motsvarande kvalifikationer. Praktisk erfarenhet av service av industriell utrustning. Utmärkt teknisk förståelse och en passion för maskinteknik. Mycket goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska. God kommunikativ förmåga och förhandlingsskicklighet. Engagerat, konstruktivt och lösningsorienterat arbetssätt. Hög prestationsförmåga, initiativkraft och flexibilitet. Vilja att resa. Entreprenörskap och affärstänkande. Vi erbjuder Ett mycket intressant och varierande arbetsfält. Ett högt mått av självständighet och eget ansvar. En arbetsmiljö präglad av partnerskap och samarbete. Konkurrenskraftig ersättning. En befintlig kundbas med stor tillväxtpotential. Möjlighet till ett långsiktigt samarbete. Företagsbil även för privat bruk. Möjlighet till distansarbete. Vänligen skicka in dina fullständiga ansökningshandlingar (CV, personligt brev, betyg) helst på engelska via e-post till: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Däckskiftare vår 2025
Arena Personal Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Inför vår däcksäsong 2025 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett. Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Verksamhetschef till hemtjänsten i Katrineholm och Nyköping
Attendo Sverige AB
Chefer inom äldreomsorg

Brinner du som ledare för att helhjärtat ge trygghet och omsorg till de som behöver stöd i vardagen? Då har du kommit rätt! Vi på Attendo, söker nu en verksamhetschef till hemtjänsten i Katrineholm och Nyköping. Om rollen Som verksamhetschef leder du arbetet på enheten med ansvar för den dagliga driften och verksamhetsplaneringen. Du ger medarbetarna de bästa förutsättningarna, för att bidra med en god och kvalitativ omsorg. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning. Du ingår i en kompetent och engagerad ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll och du rapporterar direkt till Regionchef. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ledarstil. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvar för den dagliga operativa verksamheten, personal och schemaläggning Bedriva systematiskt kvalitets- och verksamhetsutveckling Säkerställa att avtal, uppdrag och regelverk efterföljs Bedriva löpande kontakt med kunder, medarbetare och anhöriga Ekonomi och budget kopplat till verksamheten Säkerställa beläggning utifrån budget och uppsatta mål Samarbeta med stödfunktioner inom koncernen Vem är du? Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för verksamheten i enlighet med kvalifikationskraven nedan. Därtill är du en trygg ledare med tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen. Som ledare är du kommunikativ, förtroendeingivande och sätter kunden i centrum. För att lyckas i rollen är du resultatorienterad och trivs med ett arbete som ställer krav på flexibilitet och utförs i ständig förändring. Du tillämpar ett coachande, lösningsfokuserat arbetssätt och tycker om att arbeta med och mot uppsatta mål. Dessutom har du förståelse för och kunskaper i ekonomi och kan följa upp och analysera verksamhetens resultat. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Relevant högskoleutbildning Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift B-körkort och egen bil Meriterande om du därtill har Erfarenhet av hemtjänst och äldreomsorg Erfarenhet av att leda verksamheter i utveckling och förändring Arbetat i en större organisation och/eller företag i stark tillväxt Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. För slutkandidat kommer vi förutom referenser ta en kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Sista ansökningsdag den 30 April, rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden. Om tjänsten Vi tillämpar provanställning Placering: Katrineholm och Nyköping Tjänstgöringsgrad: heltid, tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan - Tillsammans för framtidens omsorg!

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Lagermedarbetare till Eskilstuna och Strängnäs
Arena Personal Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Har du erfarenhet inom lager och/eller logistik och vill ta nästa steg i karriären? Nu söker vi drivna lagermedarbetare till Strängnäs och Eskilstuna. Plats: Eskilstuna eller Strängnäs Arbetsuppgifter: Utföra lagerarbete hos kund enligt deras specifika behov och krav Plocka, packa och förbereda varor som kommer till inleverans Hantera och sortera inkommande och varor som finns hos kunden Rapportera eventuella avvikelser eller brister i kundens lagerhanteringssystem Upprätthålla en hög standard av ordning och renlighet på arbetsplatsen hos kund Kunna hålla ett högt arbetstempo genom hela arbetsdagen. Vi söker dig som är fysiskt stark och kapabel att utföra tunga lyft är flexibel och anpassningsbar till olika arbetsmiljöer och kundkrav har goda kommunikationsförmågor och förmåga att samarbeta med kunder och kollegor har god förmåga att följa instruktioner och arbeta självständigt Krav: Truckkort, specifikt för truckarna A1-A4 och B1-B4 Erfarenhet av lagerarbete är meriterande

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Maskintekniker till HSNG
Arena Personal Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Nu söker vi dig som har erfarenhet av maskiner till HSNG i Eskilstuna, kanske passar du som Koordinerande Maskintekniker? Om HSNG: HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. Vi har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com och bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no. Om tjänsten: Delegera och planera arbetet för skiftet Säkerställa att skiftet och operatörerna levererar enligt produktionsplan Eskalera ärenden till närmaste chef Jobba tätt tillsammans med Team Leader och Produktionschef i förbättringsarbeten. - Att i daglig produktion uppnå satta produktionsmål och optimera maskinens kapacitet. - Att skapa förutsättningar för operatörerna att köra maskinerna på bästa kända arbetssätt. - Att utveckla ett standardiserat körsätt med fokus på kontinuerliga förbättringar. - Att tillsammans med operatörer och ansvarig chef sätta ramar och leda förbättringsarbete. - Att produktionen har rätt reservdelar på lager och i samsyns med ansvarig chef beställer nya om och när det behövs. - Att vid produktionsstopp eller störningar omgående informera produktionschef samt agera utifrån gällande rutiner och arbeta mot att så snart som möjligt återfå maskinerna i drift. - Att reglerna kring Arbetsmiljö och Livsmedelssäkerhet följs och alltid finns i åtanke när vi arbetar med förändringar i Produktion. - Verka för allmän ordning och reda, både på avdelningen och lager. Meriterande Intresse för maskiner och automation Erfarenhet av pneumatisk drift Detta är en tjänst där du kommer bli anställd för bemanning via Arena Personal. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag så återkopplar vi så snart vi kan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Allmänmedicin specialist läkare sökes till uppdrag
VårdIX AB
Specialistläkare

Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Är du sjuksköterska? Välj Vårdix för flexibla uppdrag!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025