Produktionsingenjör/tekniker till SPM Instrument
Wrknest AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Om tjänsten Som Produktionstekniker hos SPM blir man en del av ett erfaret team där du har möjlighet att påverka och utveckla produktionen i en högteknologisk miljö. SPM Instrument är ett globalt företag med över 55 års erfarenhet inom mätteknik och tillståndsövervakning, där innovation och teknisk spetskompetens står i centrum. I den här rollen arbetar du brett – från att säkerställa effektiv produktion och kvalitetssäkring till att utveckla testsystem och automatiseringslösningar. Du samarbetar nära utvecklingsavdelningen, produktionsteamet och montörer för att optimera produktionsprocesserna och bidra till företagets tekniska utveckling. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Produktionstekniker har du en varierad arbetsdag där du arbetar både strategiskt och operativt med att utveckla nya och förbättra befintliga produktionsprocesser. Du kommer bland annat att: Ansvara för produktionsberedning, kalkylering och strukturlistor i affärssystemet (Monitor G5) Utveckla och dokumentera instruktioner samt säkerställa att produktionsflödet är optimerat Arbeta med programmering och utveckling av testsystem och automatiserade lösningar Stödja produktionen vid tekniska frågor och utbilda montörer i nya arbetssätt Driva förbättringsprojekt och implementera LEAN-principer för att öka effektiviteten Delta i produktionssättningen av nya produkter och säkerställa att produktionsutrustningen fungerar optimalt Motivera och driva investeringar i ny produktionsutrustning, inklusive robotisering och automation Du blir en viktig länk mellan produktutveckling och produktion och får chansen att påverka både processer och tekniska lösningar. Vi söker dig som Vi letar efter en erfaren Produktionsingenjör/tekniker med en bakgrund inom elektronik och/eller automation. Du trivs i en roll där du får arbeta både praktiskt och analytiskt och har en naturlig nyfikenhet på ny teknik. Krav: Minst 5 års erfarenhet av produktionsteknik, gärna inom elektronik Erfarenhet av CAD (2D och 3D) samt teknisk dokumentation Grundläggande kunskap i programmering (C# är starkt meriterande) Erfarenhet av att arbeta med testsystem, automatisering eller robotisering Kunskap om LEAN och effektivisering av produktionsprocesser Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av skärande bearbetning/CNC Kunskap inom kablage, ellära och mjuklödning (IPC J-STD-001E) Erfarenhet av affärssystem, gärna Monitor G5 Kännedom om ATEX-direktivet Vi söker dig som har ett analytiskt tänk, är lösningsorienterad och har en god samarbetsförmåga. Du trivs med att arbeta nära både produktion och utveckling och har en vilja att bidra till förbättring och innovation. Denna roll förutsätter även att du har en prestigelös inställning. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Strängnäs Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Om SPM Instrument SPM har i över 55 år varit världsledande inom mätteknik och tillståndsövervakning. Våra innovativa lösningar hjälper företag över hela världen att förutse och förhindra driftstörningar i sin produktion. Med en kombination av avancerad teknik och djup expertis arbetar de ständigt med att utveckla deras produkter och processer. Hos SPM får du arbeta i en organisation med högt tekniskt kunnande, där både innovation och långsiktighet står i fokus. De erbjuder en utvecklande arbetsmiljö där du får vara en del av ett engagerat team och bidra till att ta deras produktion till nästa nivå. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Däckmontör till Strängnäs
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en Däckmontör till Strängnäs! Är du redo för en utmaning inom fordonsbranschen? Sök idag! Om rollen som DäckmontörSom Däckmontör i Strängnäs kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Du kommer att ansvara för att montera, balansera och reparera däck samt ge utmärkt kundservice. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att främja säkerhet och prestation för våra kunders fordon. Montering och balansering av däck Inspektion och reparation av däck och fälgar Användning av relevant utrustning och verktyg Upprätthålla en ren och säker arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av däckmontage är önskvärt men inte ett krav Grundläggande kunskaper om bilmekanik är en fördel B-körkort är ett krav för denna roll Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och självgående person med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära sig och utvecklas inom branschen. God kommunikationsförmåga och en serviceorienterad attityd är avgörande för att bygga starka relationer med våra kunder. AnsökanVi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt för en chans att bli en del av vårt team. Om Vår Kund i SträngnäsVår kund i Strängnäs är en erkänd aktör inom fordonsbranschen, känd för sin kompetens och tillförlitlighet. Här erbjuds en modern och säker arbetsmiljö där personalutveckling och trivsel prioriteras. Bli en del av en arbetsplats där teamwork och strävan efter kvalitet är centralt.

28 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Bilskadereparatör till vår kund i Eskilstuna!

Nu söker vi en Bilskadereparatör till i Eskilstuna! Är du den vi söker? Ansök idag! Om rollen som BilskadereparatörSom Bilskadereparatör hos vår kund i Eskilstuna kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att kundernas fordon återställs till ursprungligt skick. Du kommer att arbeta med olika typer av skador och fordon, och det krävs att du följer biltillverkarens anvisningar noggrant. Tillsammans med ditt team strävar ni efter att erbjuda service i världsklass. Utföra reparationer på olika fordonsmodeller Använda rätt tekniker och verktyg för bilskadehantering Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflödet Underhålla en säker och effektiv arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Utbildning inom bilskadereparation eller motsvarande praktisk erfarenhet Tidigare erfarenhet av arbete med bilreparationer B-körkort är ett krav Förmåga att arbeta både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och pålitlig medarbetare med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära och utvecklas. Du har goda kommunikationsfärdigheter och en serviceinriktad inställning för att bygga långsiktiga kundrelationer. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Vår Kund i EskilstunaVår kund i Eskilstuna är en framstående aktör inom fordonsbranschen, känd för sin höga standard och tillförlitlighet. Arbetsplatsen erbjuder en trygg miljö med fokus på personalutveckling och trivsel. Bli en del av en arbetsplats där samarbete och strävan efter kvalitet är centralt.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Redovisningskonsult till Klara Consulting Eskilstuna!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 480 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Just nu söker vi en Redovisningskonsult till vårt kontor i Eskilstuna som vill vara med och utvecklas med oss. Här får du en betydande roll i ett växande och framåtblickande team! Du ansvarar för en egen kundportfölj och arbetar nära kunderna för att leverera skräddarsydda lösningar av högsta kvalitet. Ditt arbete omfattar löpande redovisning, bokslut, deklarationer och rådgivning inom redovisning samt skatt. Det finns stora utvecklingsmöjligheter att växa i nuvarande position eller på andra positioner i koncernen. Hos oss väntar en inspirerande och stöttande arbetsmiljö där du får vara med och forma framtiden! Välkommen till en varm och familjär atmosfär med cirka 20 engagerade medarbetare i Eskilstuna och Strängnäs. På kontoret i Eskilstuna blir du en del av ett härligt team på 16 personer som brinner för att stötta varandra och våra kunder. Vi värdesätter öppenhet, samarbete och framför allt – arbetsglädje! Du erbjuds: En varierad roll med stor frihet under ansvar och stora möjligheter att utvecklas Möjlighet att påverka och bidra till både teamets och koncernens utveckling En trygg arbetsgivare med stora kontaktytor En härlig gemenskap där vi värdesätter balansen mellan arbete och fritid samt har roligt tillsammans I rollen som redovisningskonsult kommer du till exempel att: Ha ett övergripande ansvar för egna kunder Löpande redovisning, upprätta årsbokslut, årsredovisning och deklarationer Rådgivning inom redovisning och skatt Medverka i uppstart med nya kunder, onboarda, analysera behov och föreslå en väg framåt Här har du dessutom stora möjligheter att forma din karriär! Vi erbjuder en flexibel och trivsam arbetsmiljö med stort fokus på din personliga och professionella utveckling. Hos oss får du chansen att verkligen göra skillnad, både för kunder och kollegor! Vem är du? Vi söker dig som har ett genuint intresse för redovisning och ekonomi - som har samlat på dig några års erfarenhet inom redovisningsområdet. Kanske känner du nu att det är dags för en ny utmaning där du kan växa och utvecklas vidare? Då är detta tjänsten för dig! Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet inom redovisning Har god erfarenhet inom redovisning och självständigt hanterar löpande redovisning och rapportering till kund, har erfarenhet av bokslut, årsredovisning samt inkomstdeklarationer Talar och skriver svenska obehindrat Det är extra meriterande om du: Har arbetat som redovisningskonsult på byrå Låter detta som rätt steg för dig? Sök redan idag och bli en del av detta härliga team där vi kombinerar kompetens med stark gemenskap! Nedan ser du en bild från årets konferens med Gatsby -tema, kanske är du med på vår nästa? Praktisk information Start: Efter överenskommelse Placering: Eskilstuna Anställningsform: Heltid, tillsvidare Lön: Fast enligt överenskommelse Rekryteringsprocessen hanteras av Klara Consulting. Vid frågor, vänligen maila Andrea Ramshorn eller Gabriella Palmqvist på, [email protected] eller [email protected]. Om Klara Consulting Eskilstuna AB Klara Consulting i Eskilstuna, tidigare Net Office Ekonomi AB, har i över 25 år hjälpt företag och organisationer med allt från löpande bokföring till avancerad rådgivning inom redovisning och skatt. Vårt mål är att erbjuda våra kunder trygghet och kvalitet, och vi arbetar ständigt för att utveckla våra tjänster för att möta deras behov. Som en del av Klara Consulting koncernen är vi en del av en större helhet och kan erbjuda våra medarbetare goda utvecklingsmöjligheter och en stabil plattform för att växa vidare inom ekonomi och redovisning. För mer information, besök gärna våran hemsida Klara Consulting.

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

28 februari 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Säljpartner på distans
Studieinst Sverige AB
Företagssäljare

Vill du bli egen eller kanske redan har ett eget företag och gillar lönsamma affärer, arbetat inom B2B och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Hur ser en arbetsdag ut? Som exempel har du en konsult med specialistkunskaper som du ringer och erbjuder till företag. Eller i en annan bransch där det är hög omsättning på personal och erbjuder en annan passande befintlig konsult. Du bör vara självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Möjligtvis har du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan liknande säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke TimeToBook söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Vill bli egen eller redan har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du vill vara egen eller har eget företag. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med TimeToBook. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/

27 februari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Rekryteringsgruppen söker C- & CE-Chaufförer sökes till Katrineholm!

Rekryteringsgruppen söker C/CE-chaufförer till Katrineholm! Har du ett C eller CE-körkort och vill vara en del av ett dynamiskt och växande team? Här kan du hitta din nästa utmaning! Nya möjligheter för C/CE-chaufförer i KatrineholmSom C eller CE-chaufför hos oss i Katrineholm kommer du att spela en central roll i vårt transportteam. Ditt ansvar är att säkerställa att varor och material transporteras effektivt och säkert till olika destinationer i och omkring Katrineholm. Viktiga ansvarsområden Säker och effektiv utförande av dagliga transportuppdrag Lastning och lossning av gods med precision och noggrannhet Övervakning av godssäkring och transportförhållanden Löpande fordonsunderhåll och kontroll för säker körning Krav och kvalifikationer för tjänsten Giltigt C eller CE-körkort är ett måste YKB (Yrkeskompetensbevis) är ett krav Relevant erfarenhet inom lastbilstransport är meriterande Kännedom om och efterlevnad av gällande trafiksäkerhetsregler Goda språkkunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Den idealiska kandidaten Vi söker dig som är pålitlig, noggrann och med ett starkt säkerhetstänk. Du är självgående men uppskattar även teamarbete när så krävs. En lösningsorienterad attityd och förmåga att hantera utmanande situationer är viktiga personliga egenskaper. Vad erbjuder Rekryteringsgruppen till sina C/CE-chaufförer i Katrineholm?Som en del av vår arbetsmiljö erbjuder vi konkurrenskraftiga löner, pensionsförmåner, semester- och övertidsersättning samt försäkringar i enlighet med kollektivavtal. Du kommer att ha stöd av en dedikerad konsultchef under hela din anställning. AnställningsförhållandenTjänsten är en hel- eller deltidsanställning med varierande arbetstider, inklusive möjligheten att arbeta dag- och kvällsskift måndag till fredag. Anställningen börjar med en provanställning. Är du redo att ta steget vidare i din karriär som C/CE-chaufför i Katrineholm! Skicka in din ansökan redan idag! Sökord: "C-chaufför, CE-chaufför, transport, Katrineholm, jobb, Rekryteringsgruppen, logistik, lastbilschaufför, distribution" Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för kunden. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
C- & CE-Chaufförer sökes till Nyköping!

Rekryteringsgruppen söker C/CE-chaufförer till Nyköping! Har du ett C eller CE-körkort och vill vara en del av ett dynamiskt och växande team? Här kan du hitta din nästa utmaning! Nya möjligheter för C/CE-chaufförer i NyköpingSom C eller CE-chaufför hos oss i Nyköping kommer du att spela en central roll i vårt transportteam. Ditt ansvar är att säkerställa att varor och material transporteras effektivt och säkert till olika destinationer i och omkring Nyköping. Viktiga ansvarsområden Säker och effektiv utförande av dagliga transportuppdrag Lastning och lossning av gods med precision och noggrannhet Övervakning av godssäkring och transportförhållanden Löpande fordonsunderhåll och kontroll för säker körning Krav och kvalifikationer för tjänsten Giltigt C eller CE-körkort är ett måste YKB (Yrkeskompetensbevis) är ett krav Relevant erfarenhet inom lastbilstransport är meriterande Kännedom om och efterlevnad av gällande trafiksäkerhetsregler Goda språkkunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Den idealiska kandidaten Vi söker dig som är pålitlig, noggrann och med ett starkt säkerhetstänk. Du är självgående men uppskattar även teamarbete när så krävs. En lösningsorienterad attityd och förmåga att hantera utmanande situationer är viktiga personliga egenskaper. Vad erbjuder Rekryteringsgruppen till sina C/CE-chaufförer i Nyköping?Som en del av vår arbetsmiljö erbjuder vi konkurrenskraftiga löner, pensionsförmåner, semester- och övertidsersättning samt försäkringar i enlighet med kollektivavtal. Du kommer att ha stöd av en dedikerad konsultchef under hela din anställning. AnställningsförhållandenTjänsten är en hel- eller deltidsanställning med varierande arbetstider, inklusive möjligheten att arbeta dag- och kvällsskift måndag till fredag. Anställningen börjar med en provanställning. Är du redo att ta steget vidare i din karriär som C/CE-chaufför i Nyköping? Skicka in din ansökan redan idag! Sökord: "C-chaufför, CE-chaufför, transport, Nyköping, jobb, Rekryteringsgruppen, logistik, lastbilschaufför, distribution" Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för kunden. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Data Centre Engineering Operations Chief Engineer
Amazon Data Services Sweden AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Eskilstuna, SE Amazon Web Services (AWS) is looking for a detail-oriented individual to join our Data Centre Engineering Operations Team. Data Centre Chief Engineer (CE) is responsible for ensuring that all electrical, mechanical, and fire/life safety equipment within the data centre is operating at peak efficiency. This involves planned preventative maintenance of equipment, daily corrective work, and emergency response. The CE serves as an expert technical resource interacting with onsite Engineering Operations Technicians (EOT) and any third party vendors. They are expected to be a singular focal point for all facility operations within a given data centre and to support AWS. Key job responsibilities - Management and leadership of DCEO Engineering Team - Establish performance benchmarks, conduct analyses, and prepare reports on all aspects of the critical facility operations and maintenance - Responsible for the on-site management of shift technicians, senior shift technicians, sub-contractors and vendors - Oversee operation and management of routine and emergency services on a variety of critical systems such as: switchgear, generators, UPS systems, power distribution equipment, chillers, cooling towers, computer room air handlers, building monitoring systems, etc. - Data Centre capacity planning and reporting - May assist in the design and build out of new facilities - Work with IT managers and other business leaders to coordinate projects, manage capacity, and optimize plant safety, performance, reliability and efficiency - Deliver quality service and ensure all customer demands are met - Responsible for asset and inventory management - Respond to out of hour’s emergency calls – second level escalation point for Data Centre facilities related issues / failures. BASIC QUALIFICATIONS - NVQ Level 3 in Electrical/Mechanical Engineering (or equivalent) - Degree qualification in an applicable engineering discipline (or currently enrolled in one) - 3+ years of Data Centre Engineering/Operations Experience - Experience working on Data Centre Infrastructure; UPS/Generators/Chillers - High/Low Voltage Authorised Person (AP) experience PREFERRED QUALIFICATIONS - High/Low Voltage Authorised Person (AP) experience - 6+ years of Data Centre Engineering/Operations Experience - Fundamental knowledge of network design and layout as well as low voltage (copper/ fibre) cabling

26 februari 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025