Dumperförare Nyköping
Nator Personal AB
Lastbilsförare m.fl.

Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu nya medarbetare som vill ansluta till vårt team. Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Dumperförare sökes för uppdrag i Nyköping Vi söker nu en självgående dumperförare med C-kort till ett spännande uppdrag i Västerås. Är du en självgående och pålitlig förare som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då kan detta vara rätt jobb för dig! Arbetsuppgifter Som dumperförare kommer du att vara en viktig del av teamet på arbetsplats och bidra till att hålla arbetet effektivt och tryggt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att framföra dumpern på ett säkert och noggrant sätt. Som dumperförare kommer du i allra högsta grad vara med och bidra till att ni på arbetsplatsen möter era deadlines. Vi söker dig som: Innehar C- eller CE-körkort Kan kommunicera på svenska eller engelska Är van att arbeta i ett högt tempo och hantera deadlines utan att bli stressad Har en god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra Är noggrann och trygg i din körning Meriterande Har yrkeserfarenhet som dumperförare Arbetsvillkor: Arbetstiderna kan variera men generellt är arbetet mån-fre, kl. 07:00–16:00. Uppdraget har start omgående, lön enligt avtal. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Telefonister

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 2 veckor.Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Behovsanställning sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 23:00 alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Kostansvarig till nybyggt äldreboende i Strängnäs
Humana AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge våra äldre möjligheten till ett bra liv? Vill du göra skillnad för våra äldre och skapa matglädje varje dag? Bli vår nya Kostansvarige! Äldreboendet Södra Stadsskogen i Strängnäsär under uppbyggnadoch öppnar 1 maj 2025. Boendetärett stort, härligt och modernt ochinrymmer 100 lägenheter, fördelade på 5 våningsplan. Om tjänsten Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana Södra Stadsskogenfår du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dagtid, måndag-fredag. Heltid. Lön: Enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: I slutet av april 2025. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetsbeskrivning Som Kostansvarig hos oss får du vara med och skapa magiska måltider som berör och ger våra boende en härlig upplevelse. Du får vara med och utveckla hela måltidssituationen, från meny till servering, och säkerställa att maten är både näringsrik och smakrik. Dina arbetsuppgifter Menyplanering: Skapa säsongsbaserade menyer som tilltalar våra boendes smaklökar och samtidigt är hållbara. Inköp: Planera och genomföra inköp av råvaror med fokus på kvalitet och hållbarhet. Tillredning: Tillreda vissa delar av måltiderna, tex tillbehör, efterrätt, mellanmål. Samarbete: Arbeta nära servicepersonal, måltidsombud, omvårdnadspersonal och hälso- och sjukvårdspersonalför att säkerställa att alla behov tillgodoses. Kvalitet: Ansvara för att hygienrutiner följs och att maten håller hög kvalitet. Utveckling: Leta ständigt efter nya sätt att förbättra och utveckla vårt måltidsarbete. Vi söker dig som Har erfarenhet av matlagning och måltider inom äldreomsorgen. Har kunskap om specialkost och konsistensanpassningar. Är kreativ, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med andra. Är noggrann och strukturerad. Har ett genuint intresse för mat och människor. Vi erbjuder dig Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad för andra. Möjligheten att vara kreativ och utvecklas i din roll. Ett härligt arbetslag med högt i tak. Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare – en person som är ansvarstagande och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du har en förmåga att se helheten och du är inte rädd för att ta initiativ. Erfarenhet av arbete med mat och måltider, kanske som kock, köksansvarig eller liknandesamt erfarenhet av arbete inom äldreomsorgär ett krav. Vidare är det viktigt att du är en relationsbyggare med god samarbetsförmåga och har ett positivt synsätt. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Projektledare; [email protected] 076-136 60 54

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Biträdande verksamhetschef till nytt äldreboende i Strängnäs
Humana AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och bygga upp ett nytt äldreboende? Visöker en engagerad biträdande verksamhetschef som tillsammans med ansvarig verksamhetschefvill vara med och forma framtidens äldreomsorg. Är du en driven sjuksköterska eller en engagerad socionom som brinner för att göra skillnad för våra äldre?Då kan du vara den vi söker! På äldreboendet Södra Stadsskogen i Strängnäs kommer Humana erbjuda trygg omsorg dygnet runt i en modern och hemtrevlig miljö. Boendet beräknas stå klart maj 2025. På Humana Södra Stadsskogen kommer det finnas 100 moderna lägenheter fördelat på 10 avdelningar. Boendet har en stor gemensam samlingssal där man kan hålla större aktiviteter som till exempel filmvisning och musikunderhållning. I verksamheten finns även ett aktivitetsrum, bibliotek, gym/rehab samt en trädgård med växthus, promenadslinga, boulebana, gunga och grillplats. Vad vi erbjuder En meningsfull roll: Du får möjlighet att göra en verklig skillnad i människors liv och vara med och skapa ett tryggt och värdigt boende för våra äldre. Ett modernt boende: Vårt hus är utrustat med den senaste tekniken och erbjuder våra boende en hög livskvalitet. Ett starkt team: Du blir en del av ett engagerat team med höga ambitioner. Utvecklingsmöjligheter: Vi erbjuder dig möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Om tjänsten Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dagtid, vardagar. Heltid. Lön: Enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse.Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Din roll Som biträdande verksamhetschef kommer du att vara en viktig del av ledningsgruppen och ha ett övergripande ansvar för vissa delar av verksamheten.Du kommer att: Leda och utveckla: Leda och motivera ditt team för att nå gemensamma mål. Säkerställa hög kvalitet: Se till att våra boende får en trygg och säker vård. Samarbeta: Arbeta nära både kollegor och externa samarbetspartners. Vem är du? Vi söker dig som är: Legitimerad sjuksköterskaeller utbildad socionommed erfarenhet från äldreomsorg. Ledare:Du har ett naturligt ledarskap och trivs med att ta ansvar. Relationsbyggare: Du har lätt för att skapa goda relationer med både kollegor och boende. Engagerad: Du brinner för att göra skillnad. Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Projektledare; [email protected] alt.076-136 60 54

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Vill du göra någon nytt? Jobba med sälj i Barcelona! Vi står för ditt flyg!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

30 januari 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Bilskadereparatör till vår kund i Eskilstuna!

Nu söker vi en Bilskadereparatör till i Eskilstuna! Är du den vi söker? Ansök idag! Om rollen som BilskadereparatörSom Bilskadereparatör hos vår kund i Eskilstuna kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att kundernas fordon återställs till ursprungligt skick. Du kommer att arbeta med olika typer av skador och fordon, och det krävs att du följer biltillverkarens anvisningar noggrant. Tillsammans med ditt team strävar ni efter att erbjuda service i världsklass. Utföra reparationer på olika fordonsmodeller Använda rätt tekniker och verktyg för bilskadehantering Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflödet Underhålla en säker och effektiv arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Utbildning inom bilskadereparation eller motsvarande praktisk erfarenhet Tidigare erfarenhet av arbete med bilreparationer B-körkort är ett krav Förmåga att arbeta både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och pålitlig medarbetare med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära och utvecklas. Du har goda kommunikationsfärdigheter och en serviceinriktad inställning för att bygga långsiktiga kundrelationer. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Vår Kund i EskilstunaVår kund i Eskilstuna är en framstående aktör inom fordonsbranschen, känd för sin höga standard och tillförlitlighet. Arbetsplatsen erbjuder en trygg miljö med fokus på personalutveckling och trivsel. Bli en del av en arbetsplats där samarbete och strävan efter kvalitet är centralt.

29 januari 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Samordnare för Patientnära Analyser, Eskilstuna
Unilabs AB
Biomedicinska analytiker m.fl.

På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Vi söker en engagerad och strukturerad samordnare till vårt team för Patientnära Analyser, med placering på Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Som samordnare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra projekt och aktiviteter genomförs effektivt och enligt plan. Vår främsta uppgift är att stödja våra kunders patientnära analysverksamhet som finns inom både sluten- och öppenvård. I tjänsten ingår bland annat att: - Tillsammans med PNA-teamet utveckla processer, rutiner och den dokumentering som utgör grunden för kvalitetssäkringsstödet i den patientnära verksamheten - Planera och koordinera avdelningens projekt och aktiviteter - Kommunicera med interna och externa intressenter - Administrera vår PNA hemsida - Övervaka och dokumentera externkontroller - Vi behov arbeta i PNA-supporten under vardagar, dagtid, via telefon och mail bland annat gällande felsökning av instrument, övervaka metodkontroller etc. - Vara insatt i distributionen av PNA-reagens i Sörmland inkl sammanställa inventering Vi satsar på individuell kompetensutveckling och att våra medarbetare har en bred kompetens för att klara flera olika arbetsuppgifter. Som samordnare i PNA-teamet kommer du att tillsammans med driftchef leda arbetet på PNA-supporten. Du kommer även arbeta nära Unilabs kemist inom PNA, Regionens laboratoriemedicins service och våra läkare. Du får ett omväxlande arbete där din problemlösningsförmåga ställs på sin spets. Den dagliga verksamheten bedrivs med korta beslutsvägar och stor laganda. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Till den här tjänsten söker vi dig som är serviceinriktad och känner tillfredställelse när du ser att ditt arbete direkt hjälper vårdgivare att komma till rätta med eventuella problem och därmed få fram de analyssvar de behöver. För att vara rätt person för tjänsten tänker vi att du behöver ha förmågan att jobba målinriktat, strukturerat och att du är mycket noggrann i ditt arbete. Du tycker om att ha flera processer i gång samtidigt för att på så sätt arbeta effektivt. Då vi ser kvalitetskänsla och hög servicenivå som en självklarhet hos våra medarbetare, är detta egenskaper som även du besitter. Vidare tror vi att du är öppen förändringar och förbättring, då vi är en organisation som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi söker dig som - Är utbildad legitimerad biomedicinsk analytiker eller motsvarande bakgrund. - Behärskar svenska i tal och skrift. - Är förtrogen med moderna IT lösningar både gällande program och instrumentering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR På avdelning för patientnära analyser är vi ett team på tre medarbetare som arbetar tillsammans med våra läkare, IT-resurser och andra stödfunktioner för att få verksamheten att fungera. Vi ligger i framkant gällande PNA-stöd och alla våra instrument är nätverkskopplade. Vi har i dag över 700 nätverkskopplade instrument vilket gör att vi kan övervaka kvalitén på vårdens PNA-analyser. Vi utvecklar ständigt nya arbetssätt och har en hög kompetens inom vårt fält. Tjänsten är placerad vid Mälarsjukhuset i Eskilstuna, där vi totalt är ca 100 medarbetare och en del i Laboratoriemedicin Region Sörmland på ca 150 medarbetare Unilabs är idag en ledande aktör inom laboratoriemedicin och radiologi och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorie, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 10 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 900 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se INTRESSERAD? För frågor om tjänsten kontakta Driftchef Lisa Andersson, [email protected] eller 010-27 52 158 Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.

29 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Projektledare till strategisk upphandling av HR-system i Strägnäs 50%! 🔍
Sway Sourcing Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Vill du driva ett strategiskt och operativt projekt som gör skillnad? Vår kund i Strägnäs söker nu en erfaren projektledare för att leda upphandlingen och införandet av ett nytt HR-system. Om uppdraget Du kommer att spela en central roll i att analysera behov, upprätta kravspecifikationer och säkerställa en lyckad upphandling enligt LOU. Uppdraget är indelat i två faser: Fas 1: Behovsanalys, framtagning av kravspecifikation, besvarande av frågor under anbudstiden samt utvärdering av anbud. Fas 2: Stöd vid införandet av HR-systemet, vid behov. Arbetsuppgifter: Ta fram och följa en projektplan i samråd med beställaren. Leda och samordna aktiviteter inom projektet, inklusive arbete med referens- och specialistgrupper. Samarbeta med inköpsenhet för upphandlingsprocessen. Kommunicera status och framsteg till styrgruppen och andra intressenter. Säkerställa att kravspecifikationen reflekterar organisationens behov och tekniska krav. Vi söker dig som har: Mycket hög kompetens inom projektledning och erfarenhet av att leda komplexa projekt inom offentlig sektor. Dokumenterad erfarenhet av upphandling enligt LOU och kännedom om den aktuella marknaden. God förståelse för PM3 och tekniska specifikationer för HR-system. Minst tre års erfarenhet av liknande uppdrag i närtid. Förmågan att växla mellan strategiska och operativa arbetsuppgifter. Praktisk information: Start: ASAP Längd: Till 31/12-2026, med möjlighet till förlängning till 31/12-2027. Omfattning: 50% Plats: Strängnäs, med möjlighet till distansarbete. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bidra till en framgångsrik utveckling av HR-processer? Ansök idag och bli en del av ett projekt som gör skillnad! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Förvaltare med personalansvar till Örebro och Katrineholm
Victoriahem AB
Fastighetsförvaltare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten Vårt fastighetsbestånd i Örebro och Katrineholm består av ca 1300 lägenheter. Som förvaltare med personalansvar hos oss ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt perspektiv, samt att detta görs enligt vår förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du har personalansvar för 10 personer varav 2 förvaltare, 5fastighetstekniker, 2 fastighetsskötare och 1 miljövärd.Du leder, fördelar och utvecklar det dagliga arbetet med drift och underhåll och det ställs höga krav på att du är en god ledare och förebild samt är proaktiv och initiativrik. Du driver projekt med varierad komplexitet och lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person är flexibel och lösningsorienterad. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Arbetsledning och formellt personalansvar för förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötareoch miljövärd Ansvarig för rullande ROT-projekten samt för övriga standardhöjande åtgärder Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Arbeta fram investeringsbeslut Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och kan prioritera rätt. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Din profil För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen. I dina tidigare roller har du fått erfarenhet av personalledning och att driva projekt - kunskaper och erfarenheter som du vill fortsätta utveckla tillsammans med oss. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort och tillgång till egen bil ett krav för tjänsten. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och testerär en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Filip Malmqvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Sjuksköterska eller Biomedicinsk analytiker till Blodcentralen, Eskilstuna.
Unilabs AB
Biomedicinska analytiker m.fl.

På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Hos oss på blodcentralen kommer du att arbeta i ett team med fokus på våra blodgivare. Du kommer att bemanna vår blodcentral men även arbeta med produktframställning. I framtiden kan även arbete på serologi Transfusionsmedicin och arbete på Kemlab var aktuellt beroende på din utbildning. Vi satsar på individuell kompetensutveckling och vi vill att våra medarbetare har en bred kompetens och kan klara flera olika arbetsuppgifter för att på så vis skapa ett starkt team. Därför är lagarbete och gott samarbetsklimat är viktigt för oss. VEM På Unilabs väger personlighet och intresse lika tungt som kompetens och erfarenhet, vi lägger därför stor vikt vid din personliga lämplighet. Du bör vara en lagspelare med god samarbetsförmåga, ha en stark kvalitetskänsla och alltid jobba mot en hög servicenivå i ditt arbete. Blodgivarna är alltid i fokus för oss, för att kunna serva med blod till patienterna inom vården på bästa sätt. Vi prioriterar nytänkande och initiativförmåga och vill därför att du upplever att du passar in i en sådan miljö. Vidare ser vi att du är öppen för kontinuerlig förändring och utvecklingsarbete utifrån Lean då det är något vi försöker arbeta efter. Vi måste vara: - Legitimerad sjuksköterska eller biomedicinskanalytiker. - Behärskar svenska i tal och skift. - Kunna arbeta kvällar Meriterande är att ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. VAR Tjänsten är placerad på Mälarsjukhuset, klinisk kemi & transfusionsmedicin där vi idag är ca 70 medarbetare och är en del i Laboratoriemedicin Region Sörmland på totalt omkring 150 medarbetare. Yrkeskategorierna är biomedicinska analytiker, biologer, undersköterskor, sjuksköterskor, kemister och läkare. Unilabs verksamheter inom radiologi och laboratoriemedicin är i dag en naturlig del av den svenska vårdkedjan. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1300 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.

28 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025