Verksamhetschef Om företaget Jobbex Omsorg är ett familjeägt vård- och omsorgsföretag inom LSS. Vi bedriver gruppbostad, servicebostad och egen daglig verksamhet i Katrineholm, Flen och Vingåkers kommun för vuxna individer inom personkrets 1. Vi anser att alla människor oavsett bakgrund, erfarenheter eller förutsättningar har rätt till ett bra liv. Därför lever vi efter filosofin och visionen att skapa ett meningsfullt, jämlikt och inkluderande liv för människor med vissa funktionsvariationer. Arbetsuppgifter Som tillståndsbärande verksamhetschef har du en central roll med stor möjlighet att påverka både verksamheten och din egen arbetsmiljö. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar: Vara tillståndsbärare och ansvara för att verksamheterna uppfyller kraven enligt gällande lagstiftning, föreskrifter och tillståndsvillkor. Planering, ledning och utveckling av verksamheten enligt lagar och föreskrifter. Ansvar för budget, arbetsmiljö, personalfrågor och daglig drift. Utforma insatser som möter våra brukares behov, vilket kräver nyfikenhet, kreativitet och problemlösningsförmåga. Arbeta nära och leda ett team bestående av ca 18 medarbetare och vikarier. Samarbete med övrig organisation bestående av ägare och VD, ekonomi- och administration, verksamhetsutvecklare och hälso- och sjukvårdspersonal. Vi söker en verksamhetschef som inte bara leder verksamheten utan också aktivt handleder personalen i pedagogiska metoder och arbetssätt på plats i verksamheterna. Genom din kunskap, erfarenhet och ditt engagemang bidrar du till att personalen utvecklas i sitt pedagogiska bemötande och stärker kvaliteten i våra insatser. Arbetet utförs primärt på plats i våra tre verksamheter, där din närvaro är avgörande för att leda, stödja och utveckla medarbetarna. Det kan vid enstaka tillfällen, finnas möjlighet att arbeta hemifrån när arbetsuppgifterna tillåter. Krav, kvalifikationer och erfarenhet Relevant högskole- eller universitetsutbildning som krävs för uppdraget och vid tillståndsprövning, exempelvis socionom eller beteendevetare. Erfarenhet av arbete inom LSS och möte med individer (vuxna i personkrets 1) med funktionsnedsättning. Erfarenhet av arbete med individer med utåtagerande beteenden. Kunskap och erfarenhet av att handleda pedagogiskt arbete, såsom lågaffektivt bemötande, AKK, tydliggörande pedagogik, motiverande samtal och liknande metoder. Flera års erfarenhet av att leda och utveckla verksamheter inom stöd och service. Administrativa färdigheter och erfarenhet av ekonomisk uppföljning. B-körkort för manuellt växlade bilar. Personliga egenskaper Personlig lämplighet och förmåga att arbeta nära verksamheten är avgörande. Du är en lyhörd och tydlig ledare som skapar engagemang genom ditt närvarande ledarskap. Din starka kommunikativa förmåga och erfarenhet av att skapa och upprätthålla relationer är också viktiga egenskaper. För att trivas i rollen behöver du dessutom vara handlingskraftig och resultatorienterad. Vi söker en person som inte bara har rätt kompetens och erfarenhet utan också är en naturlig match med oss i organisationen och har de personliga egenskaper som kompletterar vårt team och kan bidra till vår organisations långsiktiga mål och värderingar. Om du drivs av att göra verklig skillnad för vuxna med intellektuell funktionsnedsättning inom personkrets 1, är vi nyfikna på att lära känna dig närmare! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, pedagogiska kunskaper och tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen (vuxna i personkrets 1). Vi erbjuder Hos Jobbex Omsorg får du möjligheten att arbeta i en miljö som ger mervärde genom interaktioner med andra och deltagande i olika aktiviteter. Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och engagerar oss i våra medarbetares utveckling genom vår egna digitala utbildningsplattform och årliga teambuildingaktiviteter. Friskvårdsbidrag och regelbundna utbildningsevenemang är en del av vårt engagemang för medarbetarnas hälsa och utbildning. Dessutom firar vi traditioner som jul med gemensamma arrangemang, vilket bidrar till en känsla av gemenskap och tillhörighet bland personalen. Tillträde 1 september eller enligt överenskommelse. Anställningsvillkor och omfattning Tillsvidareanställning, heltid/dagtid, sex månaders provanställning tillämpas. Lön Individuell lön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Urval sker löpande, så skicka gärna din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Kontaktinformation Agnetha Eriksson, HR [email protected] Jobbex Omsorg är ett svenskt omsorgsbolag som erbjuder boendeverksamheter och dagliga verksamheter enligt LSS. Jobbex-koncernen har ett 50-tal engagerade medarbetare runt om i Mälardalen som varje dag jobbar efter vår vision "Hos oss finns en plats för alla". Läs mer på www.jobbexomsorg.se
Vård och omsorg i Trosa kommun har under många år bedrivit verksamhet i framkant där kvalitén är hög och medarbetarna engagerade. Vi ger individcentrerad omvårdnad där du får arbeta med något av det bästa och mest berikande som finns – att tillgodose våra medborgares individuella behov av vård och omsorg så att de ska känna trygghet och meningsfullhet. I Trosa kommun skapar vi familjär stämning och har god sammanhållning. Närheten inom kommunen möjliggör goda samarbeten, vi har en nära dialog med sjuksköterskor och rehabteam. Hos oss blir du en del av ett team som trivs och har roligt på jobbet. Här erbjuds även möjlighet att påverka, testa nya arbetssätt och utveckla verksamheten. Vi växer och vi vill förstärka vårt team ytterligare. Just nu söker vi undersköterskor till Hemtjänsten i Trosa. Välkommen in med din ansökan! VAD INNEBÄR DITT UPPDRAG SOM UNDERSKÖTERSKA? Dina arbetsuppgifter innebär personlig omvårdnad, vardagliga sysslor, läkemedelshantering och diverse ansvarsområden. Du arbetar aktivt med fast omsorgskontakt, genomförandeplaner och social dokumentation där goda relationer och ett salutogent förhållningssätt är i fokus. Du kommer att ta dig runt till våra brukare i Trosa eller Vagnhärad med tjänstecykel eller tjänstebil. Som medarbetare hos oss är du med och formar framtidens hemtjänst, med nyfikenhet på smarta lösningar. För din egen utveckling erbjuder vi löpande intern fortutbildning på vårt kliniska träningscentrum (KTC) där den högteknologiska vårddockan Anne är vår trogna patient. VEM SÖKER VI? Du som söker är/har: • utbildad undersköterska • erfarenhet av social omvårdnad, hälso- och sjukvårdande insatser av äldre samt vana att arbeta med människor med demensdiagnos • god data- och dokumentationsvana • bra på att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift Det är meriterande om du är/har: • b-körkort • vana av att få delegerade uppgifter från legitimerad personal • dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kontaktmannaskap och individuella genomförande planer Du ha ett genuint intresse för människor och omvårdnad. Som person är du nyfiken och öppen för att lära dig mer. Du har en förmåga att läsa av människor, anpassa ditt beteende och agera professionellt i varje situation. Att skapa positiva möten för både brukare och anhöriga kommer naturligt för dig. Du tar egna initiativ och kommer gärna med nya idéer och förslag. Om dina kollegor skulle beskriva dig skulle de säga att andra känner sig trygga med dig och att du inger förtroende. Du är mån om att bidra till en positiv stämning i ditt arbetslag och gemensamt skapa en bra arbetsmiljö. VAD ERBJUDER VI? En arbetsplats där vi alltid vill lära oss nya saker och uppmuntrar till egna initiativ och förslag. Vi hittar på aktiviteter som stärker vår gemenskap. Hos oss ges du möjlighet att påverka ditt arbete och skapa värde för boende. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar en trygg miljö för våra boende. Är du rätt person ges du stora möjligheter till utveckling. Du blir inbjuden till en introduktionsdag för alla nyanställda i Trosa kommun där du får ta del av kommunen. Under introduktionsdagen får du lära dig mer om hur kommunen arbetar samt träffa de olika verksamhetscheferna och andra kollegor inom kommunen. • van handledare vid introduktion • introduktionsdag • kompetenshöjande utbildningsinsatser • friskvårdsbidrag och tillgång till ett stort utbud av Sunt Liv aktiviteter • chefsförsörjningsprogram för blivande ledare INFORMATION OM ANSTÄLLNINGEN Anställningsform: Tillsvidare, provanställning kan komma att tillämpas Omfattning: Heltid, vi arbetar dagtid, kvällstid och varannan helg Tillträde: Enligt överenskommelse REGISTERUTDRAG Den som erbjuds tjänst inom Vård- och omsorgskontoret i Trosa kommun ska visa upp utdrag ur sitt belastningsregister. Ett sådant utdrag behöver beställas av personen själv, via följande länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Det är viktigt att valet ”HVB hem” görs vid beställning av utdraget för att alla eventuella brott ska komma med i utdraget. ÖVRIGT Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervju redan innan sista ansökningsdatum gått ut. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan till Trosa kommun!
Vill du leda ett säljteam, bygga något från grunden och vara en nyckelspelare i vår expansion? Vi söker en självgående och driven teamleader som vill ta sitt nästa steg inom fältförsäljning. Vad vi erbjuder: ✅ Provisionsbaserad lön – Du tjänar både på din egen försäljning och får en kickback på teamets prestation. ✅ Garantilön - Du har en grund på din försäljning ✅ Milersättning – Vi ser till att du inte går back på resor. ✅ Stöd i rekrytering – Vi hjälper dig att bygga ditt team. ✅ Dagliga möten med säljchef – Du får stöd, coaching och strategier för att driva teamet framåt. Vem vi söker: ✔ Erfarenhet av fältförsäljning – Du vet vad som krävs för att lyckas. ✔ Körkort ✔ Ledaregenskaper & driv – Du är redo att ta ansvar och bygga något stort! Meriterande: Egen bil Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vår tillväxtresa!
Är du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av fast hög provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi söker dig som: Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Kökort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön: provision + dagligbonus (10 000–50 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!
Välkommen till Terrassen! Söker du ett roligt, fartfyllt och utvecklande arbete? I så fall har du kommit rätt! Som kock hos oss arbetar du med allt från prepp och servering till att vara med och skapa nya smakkombinationer. På Terrassens meny hittar du allt från klassisk svensk husmanskost till nya, välkomponerade och utmanande smaker - med andra ord lite av allt! Vem söker vi? Vi söker någon med kockutbildning och arbetserfarenhet. Den anställde bör ha god vana av att arbeta i restaurangkök. Upplärningen påbörjas så snart som möjligt. Arbetstiderna är varierande men främst förlagda på eftermiddagar, kvällar och helger. Som anställd hos oss blir du en del av ett litet, sammansvetsat team som alltid prioriterar utveckling och de anställdas välmående. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!
Hej! märk din ansökan med: FAST TJÄNST STRÄNGNÄS i ämnesraden på ditt mail. Ansökningar som inte har gjort detta kommer inte att behandlas. Vi på Hemstädaren söker 1 heltidsanställd, tjänsten kommer med provanställning och krav på körkort och bil. om jobbet: Dina främsta arbetsuppgifter kommer att handla om flyttstädningar och hemstädningar. Vi tar noggrannhet på största allvar och ser därför att du har erfarenhet sedan tidigare för att du ska veta vad uppdraget går ut på innan du söker men vi kommer även lära upp dig på plats. Arbetet handlar som sagt främst om hemstädningar och flyttstädningar, det är viktigt att du har god förmåga att samarbeta med dina kollegor och inte tycker att det är jobbigt att varken ta eller ge feedback under städningar - det viktiga ska vara att slutresultatet blir bra. Du som saknar körkort och erfarenhet kan alltså inte söka denna tjänst. Du behöver även ha bil, iallafall inledningsvis, och ersättning för både mil och för att du kört egen bil utgår. om dig: Vi ser gärna att du är en lagspelare och att du har god fysik. Är du dessutom positiv och lätt lärd kommer detta arbete passa dig bra. Städning handlar om god service, detaljer och en vilja att göra kunden glad. lön enligt överenskommelse. Helgarbete kan förekomma men främst är arbetet förlagt under vardagar. Schema: Vi är villiga att anpassa ditt schema! Dock har verksamheten ett behov av längre arbetsdagar under de såkallade flyttveckorna (sista veckan i en månad och första veckan i ny månad.) Exempel på hur ett schema skulle kunna se ut måndag - fredag: v1 7.30 - 16.30 (en timmas lunch) v.2 7.30 - 13.30 v.3 7.30 - 13.30 v.4 07.30 - 18:00 (en timmas lunch) Ansök genom att maila oss och vänta inte med ansökan då vi kommer fylla platserna så fort lämpliga kandidater hör av sig till oss.
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS Facility Services har ett spännande samarbete inom Integrated Facility Management med en kund som är verksam inom fordonsindustrin. Kundens produktionssiter finns på ett flertal orter runt om i Sverige. För att säkerställa en stabil, träffsäker och kvalitativ leverans, så förstärker vi nu vårt kundteam med en Teknisk Chef. Om oss Vi tar hand om våra kunders fastigheter, medarbetare och besökare. Vi är experter på fastighetstjänster och vi levererar servicelösningar till företag och offentlig verksamhet i hela Sverige. Vi säkerställer att fastigheter och arbetsplatser är så effektiva och inspirerande som möjligt. Med våra tekniska tjänster skapar vi förutsättningar för produktivitet samtidigt som vi minimerar risker. Om rollen Som Teknisk Chef för ett av våra största kontrakt, kommer du att leda och utveckla vår tekniska leverans hos kund för att säkerställa säkra, effektiva och störningsfria processer. Ditt uppdrag är att styra, samordna och optimera organisationen. Du kan förvänta dig en omväxlande och stimulerande arbetsdag med meningsfulla arbetsuppgifter. Du ingår i ett härligt gäng med kunniga och passionerade kollegor vid din sida, som alla sätter kunden i centrum. Du ingår i kontraktets ledningsgrupp och du rapporterar till Key Account Director. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande 6-månader provanställning. Möjliga placeringsorter: Göteborg, Skövde, Eskilstuna. Rollbeskrivning • Stötta Ledning och Chefer på kontraktet i tekniska frågor. • Säkerställa att vi har rätt kompetens på rätt plats i enlighet med uppdraget. • Utforma och implementera ett strukturerat och proaktivt arbetssätt som är i linje med • ISS way of working och kontraktets mål. • Sakkunnig inom produktions- och underhållstekniska frågeställningar. • Samordna kontraktets siter för att säkerställa enhetlig, kvalitativ och effektiv leverans av interna och externa resurser och kompetenser. • Bistå vid rekrytering av teknisk personal. • Bistå vid kundmöten i samband med teknisk leverans. • Tjänsteresor förekommer. Personalledning • Indirekt leding av Tekniska Chefer på kontraktets siter i Sverige och utomlands. • Inspirera och leda genom tydlig kommunikation och coaching. • Bistå Linjechefer med prestationsbedömningar och förslag till kompetensutveckling för tekniska tjänster. • Driva en kultur av kontinuerlig förbättring och kunskapsdelning i samarbete med lokala, regionala och globala intressenter. • Utveckla intern talang och säkerställa ett starkt ledarskap inom tekniska tjänster på kontraktet. Du har: • Ingenjörsexamen i teknik eller motsvarande industriell erfarenhet. • Lång och bred underhålls- och/eller drifterfarenhet, helst från fastigheter, tillverknings- eller processindustri. • Ledarerfarenhet – minst 5 år. • Bevisade färdigheter i strategi- och processutveckling. • Bevisad erfarenhet av förändringsledning. • Vana att arbeta med externa kunder och partners. • Meriterande är certifiering via EFMNS - European Expert in Maintenance Management. • Starka kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska. • Hög IT-mognad och systemvana samt mycket goda kunskaper i Office-paketet. Du är: • Systematisk, reflekterande och proaktiv – med en stark säkerhetsmedvetenhet. • En praktisk ledare som bygger relationer samt skapar engagemang och förtroende. • Villig att bidra till både dagliga operationer och långsiktig utveckling. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar är fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I processen ingår intervjuer i flera steg, referenstagning, tester och bakgrundskoll. OBS! Med anledning av GDPR, hanterar vi inte ansökningar inkomna via mejl. Ansvarig Rekryterare: Pernilla Dahlbäck – [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en noggrann och engagerad person som trivs med fysiskt arbete? Vill du jobba med däckbyte och däckservice i Strängnäs? Sök tjänsten som Däckmontör & Däckskiftare idag! Vi söker nu serviceinriktade och ansvarsfulla däckmontörer och däckskiftare till en av våra kundföretag i Strängnäs. Här får du möjlighet att arbeta i en bransch som utvecklas och där din arbetsinsats gör skillnad – särskilt under intensiva säsonger för däckbyte. Dina arbetsuppgifter inom däckmontage och däckskifte Skifta och montera däck på personbilar, lätta lastbilar och andra fordon. Genomföra balansering och kontroll av däck samt fälgar. Inspektera däck för slitage, skador och rapportera eventuella avvikelser. Bidra till att upprätthålla en säker och trivsam arbetsmiljö. Lasta, lossa samt organisera däcklager vid behov. Krav och kvalifikationer för Däckmontörer & Däckskiftare i Strängnäs Erfarenhet av däckskifte, fordonsservice eller annat liknande arbete är meriterande. God fysik då arbetet innebär en del tunga lyft. Du är noggrann, effektiv och trivs med att arbeta under tidspress vid högsäsong. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Meriterande erfarenheter för däckmontörs- och däckskiftarjobb Praktisk förståelse för däck, hjul och fordonsunderhåll. Erfarenhet från tidigare arbete på verkstad eller i däckhotell. Certifikat/utbildning inom däckteknik är ett stort plus. Vana av kundkontakt och serviceyrken. Personlig profil Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och har hög arbetsmoral. Du uppskattar lagarbete och bidrar med positiv inställning även under stressiga perioder. Som däckmontör och däckskiftare arbetar du noggrant med säkerhet och kvalitet i fokus. Du är ansvarstagande och har lätt för att självständigt strukturera ditt arbete. Ansökan – Däckmontörer och däckskiftare i SträngnäsÄr du intresserad av tjänsten eller har frågor? Kontakta vår rekryterare Marco via e-post: [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningar mellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.
Nu söker vi en driven biltestare till vår kund i Eskilstuna! Har du fordonsteknisk utbildning och är redo för en ny utmaning? Sök redan idag! Vill du arbeta med kvalitetssäkring och utveckling inom fordonsbranschen? Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull biltestare till en växande kund med verksamhet i Strängnäs. Biltestare i EskilstunaSom biltestare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra tester och inspektioner på begagnade fordon enligt specifika rutiner och kvalitetskrav. Dokumentera resultat och rapportera avvikelser till ansvariga team. Utföra provkörningar och utvärdera fordons funktion, säkerhet och prestanda. Samarbeta med tekniker och andra team för att säkerställa hög standard på levererade fordon. Krav och kvalifikationer för biltestare Genomförd fordonsteknisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen. God förmåga att dokumentera och rapportera resultat tydligt och noggrant. Tekniskt intresse och förståelse för olika bilmodeller samt moderna fordonssystem. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Meriterande erfarenheter som biltestare Erfarenhet av arbete med kvalitetssäkring eller testning av fordon. Kunskaper inom felsökning och diagnos av bilars elektronik och mekanik. Certifieringar inom fordonsdiagnostik är starkt meriterande. Vana att arbeta enligt standardiserade rutiner. Personlig profil Vi söker dig som är självgående, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett genuint intresse för kvalitet och utveckling av arbetsprocesser. God kommunikationsförmåga och laganda värderas högt. Du ser möjligheter och vill bidra till verksamhetens ständiga förbättring. AnsökanHar du frågor om tjänsten som biltestare eller vill veta mer kontakta vår rekryterare Marco på [email protected] Ansök så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande! Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningarmellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.
Nu söker vi en driven biltestare till vår kund i Strängnäs! Har du fordonsteknisk utbildning och är redo för en ny utmaning? Sök redan idag! Vill du arbeta med kvalitetssäkring och utveckling inom fordonsbranschen? Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull biltestare till en växande kund med verksamhet i Strängnäs. Biltestare i SträngnäsSom biltestare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra tester och inspektioner på begagnade fordon enligt specifika rutiner och kvalitetskrav. Dokumentera resultat och rapportera avvikelser till ansvariga team. Utföra provkörningar och utvärdera fordons funktion, säkerhet och prestanda. Samarbeta med tekniker och andra team för att säkerställa hög standard på levererade fordon. Krav och kvalifikationer för biltestare Genomförd fordonsteknisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen. God förmåga att dokumentera och rapportera resultat tydligt och noggrant. Tekniskt intresse och förståelse för olika bilmodeller samt moderna fordonssystem. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Meriterande erfarenheter som biltestare Erfarenhet av arbete med kvalitetssäkring eller testning av fordon. Kunskaper inom felsökning och diagnos av bilars elektronik och mekanik. Certifieringar inom fordonsdiagnostik är starkt meriterande. Vana att arbeta enligt standardiserade rutiner. Personlig profil Vi söker dig som är självgående, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett genuint intresse för kvalitet och utveckling av arbetsprocesser. God kommunikationsförmåga och laganda värderas högt. Du ser möjligheter och vill bidra till verksamhetens ständiga förbättring. AnsökanHar du frågor om tjänsten som biltestare eller vill veta mer kontakta vår rekryterare Marco på [email protected] Ansök så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande! Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningarmellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.
Välj ett jobb för att visa detaljer