Projekt Manager konsult
Kristersson, Robin
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vill du leda stora, tvärfunktionella projekt från idé till verklighet? Vi söker nu en Project Manager som tar fullt ägarskap för projektets genomförande – med särskilt fokus på kvalitet, säkerhet, tid och budget. Du blir en nyckelperson i ett internationellt sammanhang där samarbete, struktur och proaktivitet är avgörande när en ny anläggning ska byggas. Om rollen Som Project Manager leder du den dagliga projektverksamheten och ansvarar för att projektet levereras i tid, inom budget och med rätt kvalitet. Du är en del av ett större projektteam och rapporterar till Project Director, som har det övergripande ansvaret från designstadiet (stage 2 eller 3) fram till kommersiell start. Tillsammans med Project Director säkerställer du att samtliga projektparter – från huvudkontoret i Nederländerna till leverantörer, entreprenörer och tvärfunktionella team inom bolaget – samarbetar effektivt.   Dina ansvarsområden Projektledning och samordning Äga och driva projektet – från planering till genomförande Skapa ett motiverat, samarbetsvilligt och lärande projektteam Säkerställa att projektet uppfyller krav på kvalitet, säkerhet och miljö Arbeta proaktivt med risker, kommunikation och avvikelser Leda interna och externa projektmöten samt koordinera teamen Ha ett helikopterperspektiv, men kunna kliva in när det behövs Planering och uppföljning Äga och förvalta projektets schema – från detaljerad planering till uppföljning Säkerställa att schemat används aktivt av alla projektmedlemmar Driva schemaläggningsprocessen så att projektets status alltid är aktuell och korrekt Ekonomi och kontrakt Arbeta nära Project Controller och Project Director i budgetarbete Äga investeringsbudgeten tillsammans med Project Director Följa upp kontrakt, förstå vad som ingår/inte ingår och hantera förändringar Involvera juridik och specialister vid behov, men ta fullt ansvar som PM Kvalitet och rapportering Upprätta och följa en kvalitetssäkringsplan Säkerställa att alla parter förstår och följer projektets kvalitetskrav Rapportera korrekt, i tid och utan fördröjning – både internt och till styrgrupp Månadsvisa statusmöten, SteerCo-möten och rapporter (med stöd av rapportfunktion) Ledarskap & styrning Agera som del av projektteamet och vara närvarande på plats Styr och kommunicera enligt projektets governance (PM + PE + SME) Eskalera och agera snabbt vid avvikelser från godkända beslut Bygg ett tryggt och inkluderande team   Om dig Vi söker dig som är en trygg projektledare med erfarenhet från större projekt i komplexa miljöer – gärna inom industri, logistik eller bygg. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har god förmåga att driva projekt framåt även under förändring. Vi tror att du har: Minst 5 års erfarenhet av projektledning Mycket god förmåga att prioritera, kommunicera och strukturera Erfarenhet av schema- och budgetansvar Förståelse för kontrakt och kommersiella villkor Goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av arbete i internationell miljö Certifiering inom projektledning (t.ex. PMP, IPMA, PRINCE2) Erfarenhet av bygg- eller logistik projekt   Företaget är en global aktör inom temperaturkontrollerad logistik, med banbrytande teknologi och en passion för hållbara lösningar. Våra projekt kännetecknas av hög innovationstakt, avancerad automation och nära samarbete mellan internationella och lokala team.

31 maj 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Restaurang lärare - utbilda framtidens kockar och kallskänkor i Eskilstuna
Arbetslivsresurs Ar AB
Lärare i yrkesämnen

Vi på Arbetslivsresurs rekryterar åt kund Arbetslivsresurs vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Om tjänsten Vill du vara med och forma framtidens kockar och kallskänkor? Arena Utbildning söker en engagerad yrkeslärare till vår enhet i Eskilstuna. Som restauranglärare hos oss får du en central roll i att utbilda och inspirera våra elever. Du ansvarar för att planera, förbereda och genomföra undervisning som kombinerar teoretiska och praktiska moment i ett kök . Undervisningen följer Skolverkets kursplaner och våra interna riktlinjer och har alltid fokus på att möta branschens behov och krav. I ditt uppdrag ingår även att: Planera och följa upp APL-platser (arbetsplatsförlagt lärande), samt bygga och utveckla samarbeten med lokala restauranger och företag. Använda din branschkunskap för att skapa en realistisk och relevant utbildning som speglar yrkets krav och verklighet. Ge eleverna både teoretiska grunder och praktiska färdigheter som de kan använda direkt i yrkeslivet. Vi ser gärna att du bidrar med goda yrkeskunskaper inom både bageri och konditori , livsmedelshantering eller andra områden relaterade till branschen. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 1 års yrkeserfarenhet inom som kock, kallskänka eller annan erfarenhet i kök Erfarenhet av att utbilda vuxna eller arbeta med APL. Dokumenterad pedagogisk skicklighet. Personliga egenskaper Vi söker dig som är: Vänlig och empatisk Organiserad och drivande Flexibel och lösnings orienterad Vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor och elever. Möjlighet att göra skillnad i elevernas liv och ge dem verktyg för framgång i arbetslivet. Stöd för din egen utveckling som lärare och yrkesperson. Möjlighet att använda och utveckla dina praktiska och pedagogiska färdigheter. Rekrytering sker löpande.

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Lagermedarbetare till Eskilstuna
Arena Personal Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Nu söker vi Lagermedarbetare till flera av våra kunder i Eskilstuna!  Du kommer att: • Nå uppsatta mål, personliga likväl som gruppens • Följa de processer som finns samt även bidra till förbättring av dessa processer • Skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen • Dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegor och chefer • Vara noggrann och serviceinriktad • Följa de regler, policys och rutiner som gäller på arbetsplatsen • Värna om din egen hälsa och ha god fysik Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare med högt säkerhets- och kvalitetstänk. Du har tidigare erfarenhet från arbete inom lager eller produktion. Då den största delen av verksamheten är automatiserad ser vi att du har ett tekniskt intresse och lätt för att lära dig system och processer. Extra meriterande är god datorvana och kunskap i relevanta system. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och ser att du är en lagspelare som motiveras av tydliga mål. Du presterar väl och motiveras av att få feedback. Krav för tjänsten: • Du kan arbeta skift. • Du bidrar med arbetsglädje och trivsel på den gemensamma arbetsplatsen. • Dina språkkunskaper i svenska är goda såväl muntligt som skriftligt, engelska är meriterande. Övrigt Placeringsort: Eskilstuna Typ av anställning: konsultuppdrag 6 månader med god chans till förlängning Anställningsform: Heltid och deltid, skift Vi kommer besvara sin ansökan via mejl. Att vara konsult Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Erbjudande: • Bra kollegor och sammanhållning • Varierande arbetsuppgifter • Man är aktiv hela tiden, det finns alltid något att göra • Gemenskap • Bra lagledare • Bra utvecklingsmöjligheter och möjlighet att göra karriär även om man är ung och inte har någon speciell utbildning. Vi kommer besvara sin ansökan via mejl

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Sjuksköterska till nyöppnade äldreboendet Humana Södra Stadsskogen
Humana AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Humana Södra Stadsskogens äldreboende som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana (verksamhetens namn) får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Södra Stadsskogen kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Du är även en viktig del i verksamhetens och dina medarbetares kompetensutveckling då du vid behov även utbildar och handleder omvårdnadspersonalen. Exempel på arbetsuppgifter  Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation och avvikelser Vara med vid inflyttning av nya kunder och ansvara för delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter Om anställningen Arbetstid: Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid samt arbete på vardag och helg.  Tjänstgöringsgrad: 100%. Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg Möjligheten att vara en del i vårt fantastiska HSL-team som består av sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeut En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Vem är du? För denna tjänst så krävs det att du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från äldreomsorg. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem (ICF alt. VIPS) Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har:  Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Verksamhetschef Christine Vojnovic mail: [email protected] Projektledare Jeanette Stenberg mail: [email protected]

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Företagssköterska sökes till Katrineholm
Dedicare Sverige AB
Företagssköterskor

Nu söker vi sjuksköterska/företagssköterska för uppdrag inom företagshälsan till kund i Katrineholm. Vi söker dig som jobbat inom företagshälsovården sedan tidigare och vill jobba 60% från och med V33/34. Du kommer att utgå från kundens kontor i Katrineholm men kan även komma att behöva täcka upp på andra orter. Därav är körkort ett krav för tjänsten. Vi söker dig som vill jobba dagtid. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom företagshälsovården Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande: Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

30 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Sjuksköterska /Distriksköterska
Vårdcentralen Flen AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Kom och jobba hos oss i Sörmland, vårdcentralen ligger nära tågstationen, Vårdcentralen söker sjuksköterska /distriksköterska. Har du även diabetesspecialist utbildning är det meriterande. Vi är 16 medarebtare med olika kompetenser. Arbetet på Vårdcentalen är omväxlande och du mött patienter från olik akulturer och i olika åldrar Arbetsuppgifterna betåst av rådgivning, egenmottagning me bedömning och behandling av patienter, mötena sker via mottagningsbesök, telefonrådgivning, samt virituella besök. Just nu har vi Systeam Cross som journalsystem men i september byter vi till Cosmiq Krav Leigtiemrad sjuksköterska plus om du har vidare utbildning till distriktsköterska eller specialistsjuksöterska

30 maj 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Dansktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna sökes!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice!  Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig.  En riktig nyckelroll där du får göra skillnad!  Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter.  Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%.  Vem är du?  Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo.  Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande.  Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande.  Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Fältsäljare till JMS Vattenrening!

Har du erfarenhet av försäljning och vill ta nästa kliv i karriären i rollen som säljare? Till JMS Vattenrening söker vi nu dig som har ett starkt eget driv och som vill vara med och utveckla deras verksamhet i Södermanland. I rollen som säljare hos JMS vattenrening arbetar du målfokuserat och nära verksamheten med visionen att leverera driftsäkra vattenfilter med hög kvalité till rätt pris. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker för JMS Vattenrenings räkning en säljare. JMS Vattenrening marknadsför och säljer vattenreningssystem till främst enskilda hushåll, fritidshus och lantbruk med egen vattentäkt. Företaget startade 1994 i Örebro och finns idag på mer än 20 orter över hela landet. Du kommer in i ett spännande läge där du får vara med och påverka deras framfart i regionen. Inledningsvis kommer du få en gedigen introduktion där du går bredvid dina kollegor för att lära dig företagets produktsortiment och tillvägagångssätt i säljprocessen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos JMS Vattenrening. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och JMS Vattenrenings önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med stor frihet under ansvar Möjligheten att påverka såväl verksamheten som din egen utveckling Arbetsuppgifter JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer i rollen som säljare ansvara för kunder och försäljningen i regionen. I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med prospektering samt att boka och genomföra kundmöten. Ute hos kund kommer du med hjälp av utrustning demonstrera och visa för kund hur vattenkvalitén kan förbättras med hjälp av företagets produkter. Du arbetar även aktivt med uppföljning av kunder samt att bygga starka relationer med dessa. Du kommer in i ett spännande skede i organisationen där du får vara med och utveckla organisationen framåt. Vi söker dig som: har en avslutad gymnasial utbildning och har några års erfarenhet av direktförsäljning. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och innehar B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska, då det krävs i det dagliga arbetet. Vidare ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är en person med ett stort eget driv som tycker om att arbeta resultatorienterat. Vidare är du noggrann och arbetar strukturerat för att planera dig egen tid på kort och lång sikt. START: Omgående OMFATTNING: Heltid LÖNEMODELL: Fast + rörlig del URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster #jms-vattenrening, #b2c, #fältsäljare Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

30 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

30 maj 2025
Sista ansökan:
25 november 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Eskilstuna

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Eskilstuna Vi söker en driven och engagerad farmaceut till Kronans Apotek Tuna Park. Apoteket är beläget lite utanför Eskilstuna och i närområdet finns det köpcentrum, matbutik, bostadsområde, vårdcentral. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder samt kunder med hudproblem. Apoteket har även ett behandlingsrum där en Auktoriserad Hudterapeut arbetar. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 4 farmaceuter samt 3 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 08-18 på vardagar, 09-16 på lördagar och 10-16 på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på omfattning heltid och du välkomnas till apotekschef Malin Pahlbäcks team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Malin Pahlbäck på tel. 070-0829506 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

29 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025