Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna.  Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna.  Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Undersköterskor, vårdbiträde till Eveo i Strängnäs, MÅS-området
Carico AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får göra skillnad i människors vardag? Nu söker vi trygga och engagerade undersköterskor och vårdbiträden till Eveos hemtjänst i Strängnäs, MÅS-området! Här får du arbeta i ett varmt och omtänksamt team där allas insats räknas. Vi tror att arbetsglädje, respekt och gemenskap gör stor skillnad – både för våra kunder och kollegor. Arbetsuppgifter inom hemtjänst i Strängnäs, MÅS-området Stödja och hjälpa kunder i deras hem med personlig omvårdnad, hygien, förflyttningar och påklädning. Utföra serviceinsatser som städning, tvätt, inköp och matlagning. Bidra med social närvaro och samtal, erbjuda sällskap och uppmuntra till aktivering. Dokumentera utförda insatser digitalt och arbeta enligt de rutiner som gäller. Samarbeta med kollegor, anhöriga och andra aktörer för att ge kunderna bästa möjliga omsorg. Skapa trygghet, delaktighet och livskvalitet i kundens vardag. Kvalifikationer och personliga egenskaper för dig som vill arbeta som undersköterska eller vårdbiträde Meriterande om du har erfarenhet av att medicindelegation. Erfarenhet av omsorg eller utbildning inom vård/omsorg är meriterande men inget krav. Du är ansvarstagande, lyhörd och har ett närvarande bemötande. Du kan samarbeta med andra och trivs i sociala miljöer. Du har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. B-körkort är ett krav för att ta dig mellan kunderna i MÅS-området. Flexibilitet, struktur och lösningsfokus är egenskaper vi värdesätter. Vi erbjuder dig som vill jobba inom hemtjänst i Strängnäs En meningsfull och betydelsefull tjänst där du gör skillnad för andra människor varje dag. Arbete i ett engagerat och stöttande team där gemenskap och trivsel är viktigt. Löpande introduktion och kontinuerligt stöd från erfarna kollegor och ledning. Flexibla arbetstider – dag, kväll och helg efter schema. Kollektivavtal, trygga villkor och möjlighet till friskvårdsbidrag. Personalaktiviteter och ett företag som satsar på en god arbetsmiljö. Arbetsmiljö och värderingar hos Eveo i MÅS-området Vi ser styrkan i olikheter, månar om varandra och arbetar ständigt för en inkluderande arbetsmiljö. Hos oss bidrar du till trygghet, glädje och delaktighet. Vi uppmuntrar engagemang och egna idéer, och din utveckling är viktig för oss. Hos Eveo blir du en del av ett team där vi hjälper varandra att växa och trivas. Ansök om att arbeta som undersköterska eller vårdbiträde i Strängnäs redan idag! Vi rekryterar löpande – sök omgående för chans till meningsfullt arbete i ett engagerat team. Välkommen med din ansökan! Läs mer om oss

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Skjutstativsförare sökes
Insitepart AB
Truckförare

Dina Arbetsuppgifter och profil Som skjutstativsförare kommer du att arbeta med att hantera gods i vårt lager med hjälp av skjutstativtruck. Du ansvarar för att lasta, lossa, plocka och placera varor på rätt plats i lagret, ofta på höga höjder. Arbetet kräver noggrannhet, säkerhetstänk och god planeringsförmåga. Vi söker dig som är noggrann då det är viktigt att säkerställa hanteringen utav varorna och minimera fel. Du ska vara ansvarstagande då man behöver följa säkerhetsrutiner och ansvara för ett säker arbetsmiljö. Vi ser även att du är självständig då många moment sker på egen hand.  Arbetstiderna är både dag 06:00-15:00 och kvällstid 15:00-00:00 med omgående start. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor. Giltigt truckkort A+B och erfarenhet av skjutstativstruck God fysik Kan arbeta både dagtid och kvällar beroende på behov hos kund Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning.   Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Avarn söker skyddsvakter till Region Mitt på behov
Avarn Security AB
Väktare och ordningsvakter

Som anställd inom Avarn Security får du en spännande vardag där din uppgift är att stärka våra kunders trygghet och förebygga incidenter samt värna för en tryggare miljö. Vi arbetar aktivt med att skapa en inkluderande arbetsmiljö, där alla ska känna sig välkomna oavsett ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller religionstillhörighet. Du ska vara en god och hjälpsam kollega, som bidrar till att skapa trivsel på jobbet. Självklart delar du våra värderingar. Det är vårt jobb att skapa trygghet. För allmänheten och våra kunder representerar du en trygg famn, där de kan söka stöd och få hjälp. Våra kunder har gett oss ett stort ansvar och det ställs vissa formella krav på våra medarbetare. Oavsett tjänst så är ditt arbete viktigt. Intresserad hur det är att jobba som skyddsvakt? Klicka här  Tjänsteställe: Eskilstuna, Västerås, Flen, Södertälje, Örebro med omnejd  Arbetstider: Behovsanställning  Varaktighet: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning  Tillträde: Omgående alt till hösten 2025, mer information får du vid eventuell intervju.  Kvalifikationer: Vi söker nya medarbetare som är säkerhetsmedvetna, serviceinriktade, stresståliga, ansvarsfulla och positiva personer med en inre trygghet och en naturlig drivkraft att vilja hjälpa till. Vi lägger stor vikt på din förmåga att arbeta i grupp men även att du självständigt kan lösa problem.  Som skyddsvakt på våra objekt  arbetar du i olika miljöer med väldigt varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor, har ett tydligt serviceinriktat engagemang och är tekniskt kunnig.  Våra allmänna krav är att du som söker ska: Ha fyllt 18 år och vara ostraffad*, du behöver även ha en gymnasieutbildning med godkända betyg, god hälsa och fysik. Ordnad ekonomi och B-körkort.  Krav för tjänsten • Tidigar erfarenhet av att jobba i bevakningsbranschen eller liknande • Körkort B • Svenskt medborgarskap  Meriterande: Väktarutbildning Vu1 och Vu2, ordningsvaktsutbildning eller annan övrig utbildning Vad vi erbjuder om du blir antagen • Vid behov skyddsvaktsutbildning via BYA. Har du rätt profil för avarn och går vidare i processen men inte innehar föreskriven utbildning (Skyddsvakt) står vi för din utbildning! Skyddsvaktsutbildning (8 dagar) genomförs på BYA Bevakningsbranschens Yrkes- och Arbetsmiljönämnd. Deltagande vid denna är en förutsättning för anställning inkl. godkänd säkerhetsprövning och godkänd HAS utbildning. • Intern vapenutbildning efter godkänt HAS samtal • En viktig roll i en verksamhet där trygghet och säkerhet står i fokus. • Möjligheten till en långsiktig karriär hos oss  För att bli erbjuden anställning hos oss är det en förutsättning att du deltar och blir godkänd på de utbildningar som krävs. Utöver det behöver du även en godkänd säkerhetsprövning.  Ansökningar hanteras löpande - välkommen med din ansökan så snart som möjligt - dock senast 2025-08-01  Sök tjänsten via vår hemsida - ej via mejl. Anställningen är säkerhetsklassad och vi gör en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt bestämmelserna i säkerhetsskyddslagen. Du måste därför vara svensk medborgare. Tester kommer även att tillämpas för denna tjänst. * All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt.  För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas.

23 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Customer service

Är du en serviceinriktad problemlösare som brinner för att skapa nöjda kunder? Här får du en nyckelroll i att leverera förstklassig kundupplevelse! I denna roll kommer du att arbeta med kundservice där du besvarar frågor via e-post, chatt och sociala medier. Du hjälper till att hantera klagomål och reklamationer på ett professionellt och lösningsorienterat sätt och guidar våra kunder genom våra produkter, tjänster och processer. Du kommer även att jobba med problemlösning genom att snabbt och effektivt identifiera och lösa kundproblem. Vid mer komplexa ärenden ser du till att dessa eskaleras till rätt avdelning för att hitta bästa möjliga lösning. För att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda, följer du upp deras ärenden och samlar in värdefull feedback. Vi uppskattar också om du aktivt kan föreslå förbättringar av våra processer baserat på kundernas behov – du gör skillnad! I rollen ingår även administrativa uppgifter, som att dokumentera kundkontakter i vårt CRM-system, uppdatera kundinformation och skapa rapporter om olika ärenden. Om du är en person som trivs med att leverera service i världsklass, samtidigt som du är noggrann och strukturerad, är det här jobbet för dig! Din profil: Är du en serviceinriktad problemlösare som brinner för att skapa nöjda kunder? Du strävar ständigt efter att leverera förstklassig kundupplevelse! Vi ser att du har en gymnasieutbildning i grunden och gärna har byggt på med kurser eller erfarenhet inom kundservice, kommunikation eller feedbackhantering. Minst två års erfarenhet inom kundservice är ett krav, och om du dessutom har arbetat med förbättringsarbete eller haft ansvar för kundfeedback är det ett stort plus. Erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande är meriterande – och är du intresserad av träning, hälsa eller sportnutrition är det ännu bättre! Som person är du lösningsorienterad, flexibel och trivs i ett högt tempo där du får fatta snabba beslut. Du har en empatisk förmåga och är lyhörd inför kundens behov samtidigt som du är ansvarstagande och självgående. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna samarbetar med teamet och bidrar till att utveckla både arbetssätt och kundupplevelser. Här får du chansen att jobba i en dynamisk miljö där dina idéer och initiativ värdesätts. For the stronger, healthier and happier version of you! Brinner du också för en hälsosam livsstil och vill vara en del av ett team fullt med lagspelare? På HSNG – Health and Sports Nutrition Group HSNG AB strävar vi efter att erbjuda produkter i världsklass inom träning, hälsa & kost. Vi är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott & hälsokost på den nordiska marknaden. HSNG AB består av Gymgrossisten.com, Bodystore.com & Proteinfabrikken.no. HSNG:s produkter säljs också i dagligvaruhandeln genom Fitnessmarket.se. Stronger, healthier and happier! Våra värderingar genomsyrar allt vi gör och betyget är att vi flertal gånger utnämnts till ett av Sveriges mest framgångsrika företag. HSNG ägs av det industriella investmentbolaget Orkla och är ett av tolv fristående portföljbolag.

23 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Automationselektriker sökes!
Arena Personal Sverige AB
Industrielektriker

Information om tjänsten Arena Personal söker nu för kunds räkning en Automationselektriker, uppdraget är en direktrekrytering och du anställs direkt hos vår kund i industribranschen. Du kommer att tillhöra Underhållsavdelningen och tillsammans med dina kollegor arbetar du för att säkerställa en stabil drift och bidra till viktiga funktioner för tillverkningsenheten. Du arbetar på plats hos vår kund och dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag 07:00-15:00 med betalt måltidsuppehåll, du ingår eventuellt även i beredskapsstyrkan. Arbetsuppgifter En stor del av arbetet kommer att innefatta utveckling och optimering av automationen. Uppgifterna kan variera från att hantera enkel lokal utrustning till mer komplexa överordnade system. Du utför både akut och förebyggande underhåll samt programmerar och hanterar produktionens automation med fokus på optimal drift. Du driver även utvecklingsarbetet av styr- och reglerteknik. Du ansvarar för arbetsmiljö- och skyddsarbete, och rapporterar löpande eventuella olyckor och tillbud.  Krav för tjänsten Gymnasieutbildning inriktning automationselektriker eller likvärdig arbetslivserfarenhet Kunskap inom industriell automation och arbetat med Siemens Elsäkerhetsutbildning Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande för tjänsten Kunskap i ritningsläsning Kunskap i Officepaketet Tidigare erfarenheter av underhåll av maskiner, tungt underhåll Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.  Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

23 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
CE Lastbilschaufför
ELLE Åkeri AB
Lastbilsförare m.fl.

Är du erfaren lastbilsförare som är redo för nya utmaningar? Gillar du att köra ganska korta sträck och vara hemma varje dag om man bor i närheten av Eskilstuna terminalen då har du kommit rätt! Vi på vårt åkeri söker erfaren chaufför. Vad gör vi? Vi utgår från Eskilstuna terminalen kopplar trailer från tåget(trailern med kapel) lossar den i närheten och ofta åker till Södertälje eller i närheten av Stockholm för att lossa och lasta, sedan lämna trailern på Eskilstuna terminalen igen. Arbetstiderna varierar man kan börja morgon eller eftermiddag. Vem är du? Vi söker dig som är driven och som brinner för chaufförsyrket, som är seserviceinriktad och gillar att köra. Som person är du lugn, gillar olika situationer i arbetsdagen, lösa problem och följa reglerna. Du ska ha kunskap om godsäkring samt ha tålamod med olika tempo i arbetsdagen. KRAV: YKB Förarekort CE Körkort Erfarenhet med kör och vilotider Kontakta oss för mer information

23 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 november 2025
Kjell & Company Nyköping söker säljare med servicekänsla och teknikintre...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 50% i vår butik i Nyköping. Möjlighet till fler timmar finns, inte minst för dig som har möjlighet att ta dig till någon av våra kompisbutiker i Norrköping, Södertälje eller Linköping. Tjänsten förutsätter att du kan arbeta såväl dagtid som kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar XXXX, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025