Om företaget Vi på Effektiv söker nu engagerade lagermedarbetare till vår kund i Eskilstuna. Vi söker både personer på heltid men även deltid som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Vad erbjuder rollen? I rollen som lagermedarbetare kommer du att arbeta med varierande uppgifter inom logistik och lagerhantering. Du kommer att ha ett stort ansvar i ditt dagliga arbete och förväntas bidra till ett smidigt flöde i lagret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: -Plockning och packning av varor -Returhantering och sortering -Hantering av inkommande och utgående gods -Truckkörning -Säkerställa att arbetet utförs effektivt och enligt säkerhetsrutiner Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av arbete inom lager eller logistik och det är meriterande om du även har ett truckkort. Du är flexibel när det gäller arbetstider – dag- och kvällsskift förekommer. Du behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift, vilket är viktigt för att kunna kommunicera och ta del av arbetsinstruktioner. Som person är du ansvarstagande, målmedveten och har en hög arbetsmoral. Du trivs i ett fysiskt arbete med högt tempo, är i god fysisk form och ser värdet i att vara en del av ett team där alla bidrar. Du arbetar noggrant, är självgående men fungerar också bra i samarbete med andra. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 22 juni 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Madelene på [email protected] Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period. Sökord Lagermedarbetare, Lagerpersonal, Logistikmedarbetare, Lagerjobb, Logistik, Terminalarbetare, Orderplockare, Truckförare
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Vi är ett företag i Gnesta som söker en ny medarbetare till vår produktion. Vi tillverkar alla slags skyltar, dekaler, banderoller etc. Det vi nu är i stort behov av Är någon som är van att hantera Migsvets i aluminium CNC fräsbearbetning på 3 axligt planbord Kapa/bearbeta aluminium B-körkort (lätt lastbil) Extra plus om du har kunskaper i Autodesk Fusion & Enroute. Det är en heltidstjänst med provanställning 6 månader. Vi har kollektivavtal /grafiska branschen. Vi värdesätter ett glatt humör , att du kan arbeta självständigt och är problemlösare. Tempot kan vara rätt högt i emellanåt så gärna stresstålig. Gå gärna in på vår hemsida www.cosign.nu samt även www.layout-dekor.se (som är vårt andra företag i samma byggnad) Det går bra att mejla in cv/ansökningar eller om man har några frågor angående anställningen till [email protected]
Vi söker nu en utvecklingsfokuserad och engagerad Avsnittschef inom Underhåll. I rollen får du jobba nära driftavdelningen med samma inriktning där processer som ugnar, formatering av plåt bland annat ingår. Vi står mitt i vår omställning till fossilfri stålproduktion och du får vara med på resan mot en starkare och mer hållbar framtid. Du får ta ansvar i en nyckelroll där du får kombinera tekniskt kunnande med ledarskap och får möjlighet att göra verklig skillnad både för verksamheten och för klimatet. Placeringsort Oxelösund. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och omkring 2030 kommer vi att vara i stort sett fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Som avsnittschef vid Underhåll Plåt - Efterbehandlingen, ansvarar du för att leda, utveckla och effektivisera det förebyggande underhållet samt stötta det avhjälpande underhållet inom ett av våra underhållsavsnitt. Här jobbar du nära Värmebehandlingen, processer - ugnar, formatering av plåt och så vidare. Ansvaret ligger mera koncentrerat mot samma driftavdelning snarare än över hela enheten. Du arbetar nära produktionen och planerar och följer upp underhållsinsatser för att säkra tillgängligheten på våra anläggningar. I rollen ingår personalansvar och med ett starkt fokus på säkerhet och ständiga förbättringar så coachar, stöttar och utvecklar du ditt team för att nå uppsatta mål. Du är också en viktig del i det strategiska förbättringsarbetet och våra projekt där du förväntas aktivt bidra för att stärka driftsäkerhet, tillgänglighet, kostnadseffektivitet och hållbarhet tillsammans med ditt team. Dina huvudsakliga ansvarsområden Leda och utveckla ett underhållssystem med både tekniker och utförare. Planering, prioritering och uppföljning av underhållsåtgärder - både förebyggande och akut avhjälpande. Säkerställa krävd tillgänglighet och hög driftsäkerhet för våra produktionsanläggningar. Bidra till att driva förbättringsarbete inom säkerhet, kvalitet, leveransförmåga, hållbarhet och effektivitet. Se över roller i din organisation. coacha och utveckla personal. Samarbeta tätt med produktionen, teknik och andra funktioner. Om dig Vi söker dig som delar våra grundläggande värderingar – drivande, äkta och steget före - och vill vara med och skapa värde tillsammans med andra. Du är drivande - du arbetar målmedvetet, tar initiativ och samarbetar för att nå framgång. Du är resultatorienterad och får saker att hända. Du är äkta - du sätter säkerheten först, visar respekt för andra och agerar med integritet. Du ligger steget före - du tänker långsiktigt, är nyfiken och innovativ. Du strävar ständigt efter att förbättra dig själv, ditt team och vår gemensamma verksamhet. Du har god teknisk förståelse. Trivs i en ledarroll och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Erfarenhet från industriellt underhåll är ett stort plus liksom vana vid LEAN/TPM och förbättringsarbete. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Förinspelade frågor 3. Intervju 4. Tester 5. Kom och träffa oss 6. Referenstagning 7. Hälsoundersökning 8. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna Catrin Stocker, Chef avdelning Underhåll Plåt, tfn 076-766 82 70, mail - [email protected] Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0155-254 000. Några ord från din blivande chef "Jag som blir din blivande chef heter Catrin Stocker och drivs av ständiga förbättringar och utveckling - både i det stora perspektivet och genom vardagens små framsteg. För mig är det viktigt att vi tillsammans utmanar oss att tänka nytt, tar lärdom av våra erfarenheter och att vi stöttar varandra genom förändring och framdrift. Så vill du vara med när vi utvecklar vårt underhåll mot en fossilfri framtid så har du nu chansen." SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.
Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
HSNG är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott och hälsokost på den nordiska marknaden. Vi har några av Nordens starkaste varumärken och mest välbesökta siter inom sin bransch, Gymgrossisten.com, bodystore.com, fitnessamarket.se och proteinfabrikken.no. Din roll Nu söker vi dig som är dansk eller finsk-talande!Är du även en serviceinriktad problemlösare som brinner för att skapa nöjda kunder?Här får du en nyckelroll i att leverera förstklassig kundupplevelse!I denna roll kommer du att arbeta med kundservice där du besvarar frågor via e-post, chatt och sociala medier till kunder som kommunicerar på danska eller finska. Du hjälper till att hantera klagomål och reklamationer på ett professionellt och lösningsorienterat sätt och guidar våra kunder genom våra produkter, tjänster och processer.Du kommer även att jobba med problemlösning genom att snabbt och effektivt identifiera och lösa kundproblem. Vid mer komplexa ärenden ser du till att dessa eskaleras till rätt avdelning för att hitta bästa möjliga lösning.För att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda, följer du upp deras ärenden och samlar in värdefull feedback. Vi uppskattar också om du aktivt kan föreslå förbättringar av våra processer baserat på kundernas behov – du gör skillnad!I rollen ingår även administrativa uppgifter, som att dokumentera kundkontakter i vårt CRM-system, uppdatera kundinformation och skapa rapporter om olika ärenden.Om du är en person som trivs med att leverera service i världsklass, samtidigt som du är noggrann och strukturerad, är det här jobbet för dig! Du erbjuds Hos oss erbjuds du möjlighet att jobba i ett toppmoderna lokaler där du redan från start får vara med och påverka din vardag. Vi är också en organisation med korta beslutsvägar och engagerad personal. Vi tror att du presterar som bäst när du har kul på jobbet! Vi anordnar aktiviteter, erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, massage på jobbet och du får också riktigt bra personalrabatter på våra siter Gymgrossisten.com och Bodystore.com. På arbetsplatsen finns även ett gym att tillgå! Finsktalade: 50-100% Dansktalande: 50% tjänst Är du en serviceinriktad problemlösare som brinner för att skapa nöjda kunder?Du strävar ständigt efter att leverera förstklassig kundupplevelse!Vi ser att du har en gymnasieutbildning i grunden och gärna arbetat med människor eller service.Du talar finska eller danska flytande. Erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande är meriterande – och är du intresserad av träning, hälsa eller sportnutrition är det ännu bättre!Som person är du lösningsorienterad, flexibel och trivs i ett högt tempo där du får fatta snabba beslut. Du har en empatisk förmåga och är lyhörd inför kundens behov samtidigt som du är ansvarstagande och självgående. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna samarbetar med teamet och bidrar till att utveckla både arbetssätt och kundupplevelser.Här får du chansen att jobba i en dynamisk miljö där dina idéer och initiativ värdesätts. Låter detta intressant? Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) redan idag! Vi genomför löpande intervjuer under rekryteringsperioden, så vi rekommenderar dig att vara ute i god tid med din ansökan då vi kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdatum. För frågor om tjänsten vänligen kontakta [email protected]. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet i våra rekryteringsprocesser genomför vi personlighetstester i ett tidigt skede. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen. Vi jobbar även med arbetsprover och referenstagning. Varmt välkommen med din ansökan! For the stronger, healthier and happier version of you! Brinner du också för en hälsosam livsstil och vill vara en del av ett team fullt med lagspelare? På HSNG – Health and Sports Nutrition Group HSNG AB strävar vi efter att erbjuda produkter i världsklass inom träning, hälsa & kost. Vi är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott & hälsokost på den nordiska marknaden. HSNG AB består av Gymgrossisten.com, Bodystore.com & Proteinfabrikken.no. HSNG:s produkter säljs också i dagligvaruhandeln genom Fitnessmarket.se. Stronger, healthier and happier! Våra värderingar genomsyrar allt vi gör och betyget är att vi flertal gånger utnämnts till ett av Sveriges mest framgångsrika företag. HSNG ägs av det industriella investmentbolaget Orkla och är ett av tolv fristående portföljbolag.
Vi söker nu en drivande och engagerad avsnittschef för Underhåll Kranar & Märkmaskiner som vill vara med på vår resa mot en starkare och mer hållbar framtid. Vi söker dig som inte nöjer dig med business as usual, utan som vill mer. Vi står i en resa med tuffa produktionsmål och vi deltar i flera olika parallella projekt kopplat till omställningen. I denna roll behöver du vara modig och våga utmana befintligt läge och får chansen att påverka i en nyckelroll där du kombinerar tekniskt kunnande med ledarskap. Vill du vara med och göra skillnad? Varmt välkommen med din ansökan! Placeringsort Oxelösund. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och omkring 2030 kommer vi att vara i stort sett fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Som Avsnittschef ansvarar du för att leda, utveckla och effektivisera det förebyggande underhållet samt stötta det avhjälpande underhållet inom ett av våra underhålls avsnitt med fokus på våra traverser och märkmaskiner i produktionen. Du arbetar nära produktionen över hela enheten med kunder på samtliga driftavsnitt och planerar och följer upp underhållsinsatser för att säkra tillgängligheten på våra anläggningar. I rollen ingår personalansvar och med ett starkt fokus på säkerhet och ständiga förbättringar så coachar, stöttar och utvecklar du ditt team för att nå uppsatta mål. Du är också en viktig del i det strategiska förbättringsarbetet och våra projekt där du förväntas aktivt bidra för att stärka driftsäkerhet, tillgänglighet, kostnadseffektivitet och hållbarhet tillsammans med ditt team. Dina huvudsakliga ansvarsområden Leda och utveckla ett underhållssystem med både tekniker och utförare. Planering, prioritering och uppföljning av underhållsåtgärder - både förebyggande och akut avhjälpande. Säkerställa krävd tillgänglighet och hög driftsäkerhet för våra produktionsanläggningar. Bidra till att driva förbättringsarbete inom säkerhet, kvalitet, leveransförmåga, hållbarhet och effektivitet. Samarbeta tätt med produktionen, teknik och andra funktioner. Se över roller, coacha och kompetensutveckla din organisation långsiktigt. Om dig Vi söker dig som delar våra grundläggande värderingar – drivande, äkta och steget före - och vill vara med och skapa värde tillsammans med andra. Du är drivande - du arbetar målmedvetet, tar initiativ och samarbetar för att nå framgång. Du är resultatorienterad och får saker att hända. Du är äkta - du sätter säkerheten först, visar respekt för andra och agerar med integritet. Du ligger steget före - du tänker långsiktigt, är nyfiken och innovativ. Du strävar ständigt efter att förbättra dig själv, ditt team och vår gemensamma verksamhet. Du har god teknisk förståelse och trivs i en ledarroll och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Erfarenhet från industriellt underhåll är ett stort plus liksom vana vid LEAN/TPM och förbättringsarbete. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Förinspelade frågor 3. Intervju 4. Tester 5. Kom och träffa oss 6. Referenstagning 7. Hälsoundersökning 8. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna Catrin Stocker, Chef avdelning Underhåll Plåt, tfn 076-766 82 70, mail - [email protected] Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0155-254 000. Några ord från din blivande chef "Jag som blir din blivande chef heter Catrin Stocker och drivs av ständiga förbättringar och utveckling - både i det stora perspektivet och genom vardagens små framsteg. För mig är det viktigt att vi tillsammans utmanar oss att tänka nytt, tar lärdom av våra erfarenheter och att vi stöttar varandra genom förändring och framdrift. Så vill du vara med när vi utvecklar vårt underhåll mot en fossilfri framtid så har du nu chansen." SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.
Om tjänsten Vi söker kontinuerligt Certifierade VVS-Montörer åt en kunds räkning i Eskilstuna. Vi söker certifierade VVS-Montörer till ett företag i Eskilstuna. Som VVS-montör jobbar du självständigt men kan samt förekomma grupparbete. Du kommer utföra VVS-arbeten inom många olika typer av uppdrag - flesta jobben är hos privatpersoner men även byggföretag. Ingen dag är därmed den andra lik. I arbetet kommer du dessutom att planera, samordna och ansvara för materialbeställning åt företagets kunder. Mestadels av jobben är service jobb. Din profil Vi ser att du som person är självgående med ett stort lösningsfokus. Du är initiativtagande och driftig i din personlighet. Du är en person med god människokännedom och god social kompetens. Du har en hög service känsla samt förstår hur viktigt noggrannhet är. Du är van vid att planera ditt arbete och har bra struktur. Du har ett eget driv och stort intresse i att utvecklas inom området. • Certifierad VVS-Montör • Godkänd VVS-utbildning • Svenska i tal och skrift (Flerspråk är ett plus) • Körkort B Om verksamheten Fiks Group AB erbjuder inhyrning av personal under korta eller längre perioder. Fiks skall upplevas som en naturlig samarbetspartner i Sverige när behov av personal uppstår. Genom en nära relation mellan företag och personal arbetar vi tillsammans för att nå våra uppsatta mål. Vi vill skapa nöjda kunder och nöjd personal. Vi rekryterar kompetent personal, utvecklar och bemannar kundens verksamhet. Vår snabbhet och kompetens är vår styrka och er möjlighet. Fiks Group är ett auktoriserat bemanningsföretag i ALMEGA. Vi har funnits sedan 1997 i Eskilstuna men är nu runt hela Sverige. Vi bemannar era behov!
Om tjänsten Vi söker kontinuerligt Bil plåtslagare åt en kunds räkning i Eskilstuna. Bil plåtslagare till kund i Eskilstuna som kommer att arbeta med Skade reparationer. Arbetet kommer att innefatta allt från enkla reparationer till lite mer avancerade struktur skador och mått riktning av olika slags karosseri skador. Din profil Som person är du självgående och ser alltid kundens behov som en självklar utgångspunkt. Du är social, positiv och uthållig och gör det som krävs för att varje kund ska bli nöjd. Du har några års dokumenterad erfarenhet som bil plåtslagare och plåtslagarutbildning. Körkort B är ett krav. Om verksamheten Fiks Group AB erbjuder inhyrning av personal under korta eller längre perioder. Fiks skall upplevas som en naturlig samarbetspartner i Sverige när behov av personal uppstår. Genom en nära relation mellan företag och personal arbetar vi tillsammans för att nå våra uppsatta mål. Vi vill skapa nöjda kunder och nöjd personal. Vi rekryterar kompetent personal, utvecklar och bemannar kundens verksamhet. Vår snabbhet och kompetens är vår styrka och er möjlighet. Fiks Group är ett auktoriserat bemanningsföretag i ALMEGA. Vi har funnits sedan 1997 i Eskilstuna men är nu runt hela Sverige. Vi bemannar era behov!
Välj ett jobb för att visa detaljer