Få Sveriges högsta lön som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

30 april 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Automation Tester
Techster Solutions AB
Systemtestare och testledare

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: We are looking for an Automation Tester who can develop tests and review automation scripts, executes them in our CI/CD pipeline, analyses the result and makes reports to stakeholders. A strong team player with collaborative mindset is needed. The position is for an assignment in Volvo Construction equipment in Salesforce platform. Required competencies: Azure DevOps tool Salesforce Basic Knowledge Knowledge of test methodologies Experience with test automation tools (preferably. Copado Robotic Automation Test tool) Excellent communication and troubleshooting skills Fluent in English Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

30 april 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Pensionerad (55+) Handyman / Montör
Goveteran KB
Träarbetare, snickare m.fl.

Om tjänsten Ingen erfarenhet? Inga problem! Vi söker en senior Montör / Handyman till våra privatkunder. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för den här rollen, snarare än tidigare erfarenheter. Om du har viljan och engagemanget tror vi att du kommer att lyckas utmärkt i detta jobb. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara hjälpa kunder med småfix i deras bostad och kanske montera kundens produkter enligt ritningar och instruktioner. Du kommer att arbeta hos våra privatkunder i Stockholm där inget uppdrag är det andra likt. Din profil Vi värderar din personlighet högre än dina erfarenheter och nuvarande kunskaper. Vi tror att du som söker har förmågan att lära dig det som arbetet kräver, så länge du är motiverad, strukturerad och har öga för kvalitet. Vi ser gärna att du: • Pensionerad (eller åtminstone 55+) Handyman / Montör och vara händig till 1000. • Har god fingerfärdighet och tycker om att arbeta med att sätta ihop olika komponenter enligt ritningar. • Behärskar svenska i tal och skrift. • Har grundläggande datorkunskaper och tekniskt intresse. Vi ser fram emot att få träffa dig och diskutera möjligheterna till en spännande karriär i det här högteknologiska företaget! Övrigt Anställningsform: 6 månaders visstidsanställning som kan gå över till en tillsvidareanställning om alla parter är nöjda med samarbetet. Arbetstider: Dagtid Startdatum: Omgående

29 april 2025
Sista ansökan:
29 september 2025
Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

29 april 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Pensionerad (55+) städare
Goveteran KB
Städare

GOveteran är Sveriges första företag för pensionärer inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi erfarna hemstädare till vårt team. Dina arbetsuppgifter Tjänsten innebär ett roligt och varierat arbete inom hemstädning, främst mot stora hushåll där vi erbjuder en helhetslösning. I ditt ansvar ser du till att hela hemmet tas hand om, och arbetsuppgifterna innebära att damma ytor, dammsuga, moppa golv och putsa fönster. Vidare kan även uppgifter såsom tvätta, stryka och vika kläder förekomma. Även hålla ordning i garderober, lådor och hyllor samt vattna blommor. Du arbetar självständigt i kundernas hem och har ansvar för flera uppgifter utöver den ordinarie städningen. Övriga arbetsuppgifter kan innebära att barnpassning, matlagning, hjälpa till med ärenden, ta emot gäster och förbereda inför event. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innehålla: Grundläggande städuppgifter Organisering av kundens hem Vid behov övriga städuppgifter som exempelvis fönsterputs, ugnsrengöring och kylskåpsrengöring Vara behjälplig vid ärenden Eget ansvar för kundens hela hem Din profil I rollen som städare söker vi erfarna hemstädare som brinner för att leverera service i världsklass. Vi söker dig som är flexibel, positiv och engagerad i ditt arbete. Du är prestigelös och gillar att skapa ordning och reda och är öppen för att hjälpa till där det behövs. Vi ser även att att du är initiativtagande och självgående. Utöver detta ser vi att du: Har flera års erfarenhet inom hemstädning eller andra hushållsnära tjänster, exempel som Housekeeper, Au-pair eller liknande Talar och förstår svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider, måndag - fredag mellan klockan 8-17 Erfarenhet från heminredning och arbeta med dekoration är meriterande Det är även starkt meriterande om du har körkort (B), och tillgång till egen bil Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition - det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda.

29 april 2025
Sista ansökan:
29 september 2025
Pensionerad (55+) Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Goveteran KB
Fastighetsskötare

Fastighetsskötare/-tekniker Du utför tillsyn och skötsel av anläggningar, tekniska installationer och utrustningar i byggnader och på fastigheter. Kvalifikationer: Vi söker dig som har några års erfarenhet från fastighetsarbete eller liknande arbetsuppgifter inom andra branscher där du löst olika former av tekniska/praktiska problem. Du kanske arbetar som fordonstekniker, servicetekniker, automationstekniker etc. Meriterande är erfarenhet och kunskap inom värme, ventilation, styr och regler samt utbildning inom fastighet och teknik. All rapportering av utförda arbeten sker digitalt, vilket betyder att du har vana att arbeta med smartphone/dator. Du ska vara självgående och ha lätt att ta till dig instruktioner och kunna arbeta med många olika uppdrag samtidigt. B-körkort manuell krävs. Beredskap ingår som en del i yrkesrollen. Arbetet innebär mycket kontakter med hyresgäster, kunder och leverantörer varför det är viktigt att du är serviceinriktad, strukturerad och har en positiv framtoning. Bakgrundskontroll kommer genomföras. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Som person är du engagerad, nyfiken samt har ett intresse för teknik och tycker om att lösa problem. Du har även förmågan att självständigt strukturera och organisera ditt arbete. Du är duktig på att följa instruktioner såväl som att instruera andra. Stämmer detta in på dig så kan Fastighetssnabben erbjuda dig en tjänst i en organisation som präglas av stolta medarbetare som trivs tillsammans, ställer upp för varandra och kunderna. Hos oss blir du en del av en växande verksamhet med kontor som täcker en stor del av Sverige. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas och vi eftersträvar mångfald.

29 april 2025
Sista ansökan:
29 september 2025
Relationsskapande innesäljare till Rekal
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en relationsbyggare som är redo att arbeta i en roll med mycket kundansvar? Gillar du att arbeta lösningsorienterat och med många kontaktytor? Som innesäljare hos Rekal erbjuds du en självgående och omväxlande roll med fina utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Rekal. Om företaget Rekal är ett av Sveriges ledande företag inom hygien- och rengöringslösningar för professionell användning inom bland annat restaurangbranschen, livsmedelsindustrin och sjukvårdssektorn. Rekal har en lång erfarenhet av att tillhandahålla högkvalitativa produkter och system för hygien och rengöring. I deras moderna produktionsanläggning i Gnesta arbetar teamet med att kontinuerligt utveckla och tillverka innovativa produkter som är noggrant anpassade för den nordiska marknaden och dess höga krav på hygien och kvalitet. Arbetsuppgifter I rollen som innesäljare på Rekal ansvarar du för att utveckla kundrelationer och driva försäljning på ett självständigt och professionellt sätt. Ditt uppdrag är att öka kundnöjdheten genom utmärkt service, djup produktkunskap och en rådgivande merförsäljning som bygger långsiktiga relationer. Du tar emot och följer upp kundkontakter dagligen, bland annat från olika kampanjer eller förfrågningar. Som innesäljare agerar du som en pålitlig partner för kunderna och fokuserar på att bygga stabila relationer genom att presentera lösningar anpassade till deras specifika behov. Samtidigt är du en del i att utveckla Rekals arbete för att förbättra kundnöjdheten och identifiera nya affärsmöjligheter i pågående kundrelationer. Som innesäljare ingår du i kundtjänstteamet men samarbetar också nära med Rekals kundansvariga, servicetekniker, lager och inköpsavdelning. Vi söker en person som är social, pedagogisk och har en naturlig känsla för mjuk försäljning. Du trivs i samtal med kunder, ser deras behov och föreslår lösningar som skapar mervärde – utan att kunden känner sig pressad. Försäljningen hos Rekal bygger på förtroende, kvalitet och långsiktiga relationer, vilket är den inställning som vi söker för rollen som innesäljare. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Ett par års erfarenhet i en kundnära roll, gärna inom restaurangbranschen • Meriterande med erfarenhet inom försäljning med telefon som verktyg • God datavana med erfarenhet av att arbeta administrativt i olika system • Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift För att lyckas i rollen som innesäljare hos Rekal ser vi att du är en relationsskapande person som har god förmåga att kommunicera och ge kunder rådgivning av högsta kvalité. Du får energi av att ha många kontaktytor såväl internt som externt och en vilja att ständigt utvecklas. Då rollen som innesäljare innebär att hantera flertalet kunder ser vi att du är en ordningsam och noggrann person som har förmågan att arbeta självständigt och som kan strukturera upp ditt arbete såväl långsiktigt som kortsiktigt. Samtidigt krävs det att du är flexibel och prestigelös och kan hantera förändringar av kundförfrågningar, upplägg och arbetsuppgifter. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Gnesta Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Timvikarie inom hemtjänsten - Oxelösund
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt nya kontor i Oxelösund. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Oxelösunds kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Undersköterska inom hemtjänsten Kväll MÅN-FRE, Oxelösund
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder kvällsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Kvällsschema: kl 16:00 - ca 22:00. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du kommer att arbeta hos vår nya verksamhet i Oxelösund, där det finns möjligheter till utveckling. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat. Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025