Vi söker flyttpersonal till vårt härliga team. Har du god social förmåga, bra fysik, är självgående och trivs med att arbeta i team? Då kan du vara rätt person för oss! Vi utför alla typer av uppdrag inom bohag och kontorsflytt. Det finns stora möjligheter för rätt personer att utvecklas inom företaget! Vill du/kan du kombinera arbetet som flyttkarl och även jobba med flyttstädning hos oss så är det också varmt välkommet. OBS! Bifoga ditt CV. Ett personligt brev och ett obligatoriskt foto i din ansökan. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Nu söker Libera dig med CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag i Uppsala! Uppdraget Som CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods, livsmedel eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 5-10 stopp per arbetspass. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna. Tjänsten är placerad med utgångsläge Uppsala, leveranser kan komma att ske runtom i Uppsala, Stockholm eller Mälardalen. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom CE-körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken körning du blir anställd för. Vanligtvis dag eller kväll, sällan nätter. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Submit söker nu efter lagerarbetare till vår samarbetspartner i Enköping. Arbetsuppgifter: Som lagerarbetare arbetar du med att plocka varor enligt order och säkerställa att rätt produkter kommer fram i tid. Plock och paketering In - och utlevereras Profil: Vi söker en driven och engagerad lagspelare som trivs med att arbeta i högt tempo. Du är en person som ständigt utvecklas ochDu fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Noggrannhet och ansvarskänsla är en självklarhet för dig. Du kommer att använda dig av en plocktruck (A1). Det är därför mycket meriterande om du har erfarenhet av det sen innan. Krav: God fysisk form Svenska i tal och skrift Truckkort A + B Meriterande: Tidigare erfarenhet av kyl- och fryslager Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Plats: Enköping Start: April Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Söndag-Torsdag, 08:00-17:00/09:00-18:00/10:00-19:00 Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Arbetsuppgifter Vi söker en Faktureringsadministratör som skall vara en del av vår kunds växande billing team. Billing teamet är på en spännande resa med många nya områden och initiativ. Vill du vara med på resan att organisera, kvalitetssäkra och optimera teamets dagliga arbete så är det här rätt uppdrag för dig. Teamets främsta fokus just nu är att ständigt förbättra billingprocessen och säkerställa att deras externa och interna kunder får en bra upplevelse samt stödja verksamheten i alla pågående projekt och initiativ. Billing är en del av Business Finance SE där du kommer rapportera till Billing manager. Billing teamet är ansvarig för att säkerställa och genomföra kvalitetsmässiga faktureringar för både Enterprise och Privat kunder. Arbetsuppgifter · Hantera dagliga uppgifter inom Billing · Hantera billingrelaterade second-lineärenden · Ta fram rapporter för verksamheten · Lösa och/eller eskalera incidenter inom företaget · AdHoc utredningar inom Billing · Daglig kontroll av systemens fallouts och suspense Kvalifikationer Du har 1-2 års erfarenhet av faktureringsadministration. Du har erfarenhet av att arbeta i olika system. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo och som är proaktiv, flexibel och självgående. Du är social och trivs i en roll som kräver mycket kontakt runt om i organisationen. Du arbetar noggrant och strukturerat. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa under 1,5 år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Uppsala. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Om tjänsten Som Laboratoriechef kommer du att ansvara för att organisera, leda och utveckla laboratoriets verksamhet för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Rollen innebär också att skapa och upprätthålla ett komplett kvalitetsledningssystem (QMS) samt att bygga ett starkt och kompetent team som kan hantera framtidens utmaningar. Du rapporterar direkt till bolagets COO. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att ha ett övergripande ansvar för laboratoriets dagliga drift och kvalitetssäkring. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat: Leda och koordinera laboratoriepersonal för att uppnå verksamhetens mål. Bygga upp och underhålla kvalitetsledningssystem (QMS). Utveckla, implementera och utvärdera laboratoriets rutiner och processer. Säkerställa att nödvändig utrustning och material finns tillgängligt samt fungera som kontaktperson gentemot leverantörer. Hantera budget, underhåll och inköp av laboratorieutrustning. Driva förbättringsarbete och kontinuerligt se till att laboratoriet följer nationella och internationella standarder. Säkerställa att säkerhetsrutiner följs och att personalen har rätt kompetens och utbildning. Vi söker dig som har För att lyckas i rollen har du en stark bakgrund inom mikrobiologi eller analytisk kemi, med erfarenhet av att bygga och underhålla kvalitetsledningssystem. Du är en naturlig ledare som kan motivera och utveckla ditt team. Du har åtminstone: Examen inom Biologi, Mikrobiologi, Biokemi, Medicin, Bioteknik eller Analytisk kemi. Minst 5 års erfarenhet av arbete i forsknings- eller analyslaboratorium. Dokumenterad erfarenhet av laboratorieledning och kvalitetsarbete. Stark kommunikativ och organisatorisk förmåga. Vi ser det som meriterande Erfarenhet från arbete i internationella eller multikulturella miljöer. Kunskap om HPLC och andra analysmetoder. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad, kvalitetsmedveten och lösningsorienterad, med förmågan att hantera förändringar och utveckla nya arbetssätt. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Så snart som möjligt Plats: 100% närvaro på plats på kontoret i Mälardalen Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Kunden är ett dynamiskt och växande företag som satsar på att utveckla sitt laboratorium för att möta framtidens behov. Här erbjuds en miljö med stora möjligheter att påverka och driva arbetet framåt med hög grad av självständighet. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Nu har du chansen att bli en viktig del av Structor Projektutvecklings fortsatta utveckling i Uppsala där du som individ har goda möjligheter att utvecklas. Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet som konsult inom branschen, har en god marknadskännedom och nätverk och som drivs av att arbeta självständigt och affärsdrivet. Verksamheten utgår idag från Structors kontor i Uppsala där vi sitter tillsammans med flera andra Structorbolag mitt i Uppsala på Dragarbrunnsgatan 45. Om Structor Projektutveckling Structor Projektutveckling AB är konsultbolag inom Structorgruppen och en av Sveriges ledande kunskapsbolag inom stadsutveckling, fastighetsutveckling, infrastruktur, fastighetsbildning, affärsutveckling. Vi har idag kontor i Stockholm, Uppsala och Västerås. Bolaget har en dynamisk organisation med hög delaktighet och korta beslutsvägar. Verksamheten präglas av hög kompetens, erfarenhet och engagemang. Om Structorgruppen Structorgruppen är ett nätverk av självständiga partnerägda konsultbolag som verkar i nätverk under namnet Structor eller Structorgruppen. För dagen består gruppen av 37 specialistbolag med mer än 500 medarbetare över hela landet. Majoriteten av aktierna i det enskilda bolaget ägs av aktiva konsulter medan Structor AB, gruppens sk servicebolag, äger en minoritetspost. Structor AB ägs i sin tur av delägare i de enskilda Structorbolagen, Structorstiftelsen samt grundarna av Structorgruppen. Ledordet för Structorgruppens enskilda bolag är att Vi ser möjligheter. Detta i kombination med specialistkompetens, enkelhet och småskalighet har gjort gruppen till ett av Sveriges större och ledande kunskapsgrupper inom samhällsbyggnadsområdet. Max en busslast medarbetare per bolag innebär delaktighet och korta beslutsvägar. Medarbetare och kunder får det mindre bolagets snabbhet och engagemang samtidigt som det finns tillgång till gruppens samlade kompetens och resurser när det behövs. Om teamet & rollen På kontoret i Uppsala sitter idag flera Structorbolag. Structor Projektutveckling består av 30 medarbetare varav 4 medarbetare i Uppsala. Förstärkning med en senior konsult/projektutvecklare är nästa steg för att vidareutveckla verksamheten i Uppsala. I rollen som senior projektutvecklare förväntas du vara förankrad i marknaden, allokera uppdrag för dig själv och andra medarbetare samt leda uppdrag på ett självständigt sätt. Parallellt med dina projekt kommer du få vara med och utveckla bolagets verksamhet tillsammans med bolagets övriga medarbetare. På Structor Projektutveckling kommer du få jobba med kompetenta kollegor, intressanta kunder, spännande projekt och samhällsutmaningar. Om dig Vi ser att du har jobbat minst 15 år i branschen varav minst 10 år som konsult och då huvudsakligen i ledande roller och besitter god fackkunskap. Du har ett brett och etablerat nätverk inom branschen och i Uppsala med omnejd. Din spetskompetens ska ligga inom något av våra affärsområden: stadsutveckling, fastighetsutveckling, infrastruktur, fastighetsbildning, affärsutveckling. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. I denna rekrytering kommer stort fokus att ligga på dig som person. För att både trivas och lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt driv och har många idéer som du är orädd att lyfta, testa och genomföra. Du är duktig på att identifiera kundbehov och att bygga relationer. Du är kommunikativ vilket lett till goda kundrelationer och andra samarbeten. I din yrkesroll är du trygg och erfaren i att leda andra och dig själv. Du sätter igång processer och uppnår resultat på ett självgående sätt och ser till både din egen och bolagets utveckling. Structor Projektutveckling erbjuder dig Som medarbetare på Structor Projektutveckling får du delta i många utvecklande gemensamma aktiviteter för att lära dig mer om ditt fackområde, branschen och dig själv som konsult. Utöver bolagets egna kompetensgrupper och gemensamma utbildningar gör vi bland annat studiebesök, studieresor och annat roligt och utvecklande tillsammans. Utöver detta erbjuds du: Vinstdelning – 25% av vinsten delas ut till medarbetarna Attraktiv pensionslösning Flexibel arbetsplats med kontor på flera orter Moderna kontor och digitalt välutvecklad plattform för arbete och interaktion Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet från just godsmottagning. Du kommer att arbeta hos vår kund med godsmottagning men även truckkörning och andra förekommande uppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Stötta i påfyllning av inkommande gods, interna trucktransporter, plock av order Du har självklart inga problem att jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda på ständig dag eller kväll. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A och B 1-4 är ett krav samt goda kunskaper med motviktstruck och skjutstativtruck. Vi ser helst att du har tidigare vana från godsmottagning och arbete i affärssystem. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Vill du leda ett säljteam, bygga något från grunden och vara en nyckelspelare i vår expansion? Vi söker en självgående och driven teamleader som vill ta sitt nästa steg inom dörr-till-dörr försäljning (B2C)! Vi finns idag i Göteborg och Västerås men är redo att ta oss an nya städer – och vi behöver rätt person för att göra det möjligt. Vad vi erbjuder: Provisionsbaserad lön – Du tjänar både på din egen försäljning och får en kickback på teamets prestation. Garantilön - Du har en grund på din försäljning Milersättning – Vi ser till att du inte går back på resor. Stöd i rekrytering – Vi hjälper dig att bygga ditt team. Dagliga möten med säljchef – Du får stöd, coaching och strategier för att driva teamet framåt. Vem vi söker: Erfarenhet av dörr-till-dörr försäljning – Du vet vad som krävs för att lyckas. Körkort & Bil – Rörlighet är en nyckel i den här rollen. Ledaregenskaper & driv – Du är redo att ta ansvar och bygga något stort! Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vår tillväxtresa!
Vi söker ny kollega till köket! Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntingar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats. Men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passar bra hos oss tror vi att du har tidigare erfarenheter från arbete i kök är flexibel och innovativ trivs med högt tempo uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder sprider positiv energi omkring dig är bra på att säkerställa kvalitet uppskattar att vår mat tillagas efter recept är snabb, noggrann och effektiv kan och vill bjuda på dig själv Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!
Rasta Ekolskrog är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Ekolskrog har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost och en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket Preem. ArbetsbeskrivningSom restaurangbiträde på Rasta är du en viktig del av teamet och ser till att våra gäster får en trevlig upplevelse. Du arbetar i en varierad och serviceinriktad miljö där du möter gäster, hanterar mat och dryck samt bidrar till en ren och trivsam restaurang. Tempot kan vara högt, men med rätt inställning och ett gott samarbete skapar vi tillsammans en välkomnande atmosfär där både gäster och kollegor trivs. Arbetsuppgifter Rollen som Restaurangbiträde innebär primärt tillredning av smörgåsar och salladsberedning, servering av dagens rätt, lättare tillagning av vår á la carte samt kassatjänst. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en restaurang såsom städning och disk m.m. Kvalifikationer och Erfarenhet Fyllda 20 år – För att kunna vara serveringsansvarig krävs det att du har fyllt 20 år. Serviceinriktad inställning – Förmåga att bemöta gäster på ett trevligt och professionellt sätt. Stresstålighet & flexibilitet – Restaurangmiljön kan vara hektisk, särskilt under rusningstid. Körkort- Kollektivtrafik finns inte för att ta sig till arbetsplaten Möjlighet att jobba helger- Vi har öppet året om, morgon till kväll. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Vid behovsanställning. Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Förmåner: Möjligheter till personlig utveckling och att bli en del av ett passionerat team. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer