Testingenjör till världsledande företag
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Är du i början av din karriär som ingenjör och har ett stort intresse för test och felsökning? Vill du vara en stor del av att driva utvecklingen framåt och få arbeta i en spännande roll med stort ansvar? Då har du hittat rätt! Om företaget Företaget utvecklar och producerar morgondagens banbrytande pulserande kraftsystem. De unika produkterna och applikationerna härstammar från år av forskning. Med patenterad teknologi förändrar företaget spelplanen för en hel bransch. Företagets teknologi håller på att bli den nya marknadsstandarden bland världens största leverantörer av strålbehandlingsutrustning, industriell röntgen och andra industriella tillämpningar. Företagets kunder finns världen över inom segmenten Science, Industry och MedTech. Kundernas krav varierar inom dessa olika områden, men gemensamt för alla är att de har höga krav på god kvalitet. Om tjänsten Tjänsten som Testingenjör innebär att du kommer att arbeta med testning och felsökning av modulatorer under produktionsfasen på plats i Uppsala. Du kommer att vara en viktig del av ett team som gemensamt utför produktionstester, acceptanstester och installationer av våra produkter. Teamet består för närvarande av 8 ingenjörer och är en del av avdelningen för Operations. Ditt arbete kommer huvudsakligen vara praktiskt och involverar olika moment såsom att ansluta ström och kylvatten, påfyllning av transformatorolja, anslutning av instrument samt uppbyggnad av testmiljöer. Detta görs innan själva testprocessen kan påbörjas. Under testerna kommer du att använda mätinstrument och samla in data i testprotokoll. I tjänsten kan även samarbete med granngruppen inom installation och avslutande testning av produkter hos kunder förekomma vilket kallas Site Acceptance Test. Dina huvudsakliga ansvarsområden Genomföra sluttester av modulatorer innan de levereras till kunder, vilket ibland kan göras i samarbete med kunden. Utföra felsökning och lösa problem som kan uppstå under testprocessen. Hantering samt analys av RF system Tillhandahålla support och utbildning till våra kunder. Ditt arbete kommer att spela en viktig roll för att säkerställa produktkvalitet och kundnöjdhet. Du kommer att ha möjlighet att samarbeta med olika teammedlemmar och arbeta i olika delar av världen för att säkerställa att våra produkter lever upp till högsta standard. Skallkrav Högskoleingenjör- eller Civilingenjörsutbildning inom elektronik, mekatronik, medicinteknik, teknisk fysik, maskinteknik eller annan relevant bakgrund Svenska och engelska i tal och skrift 0-2 års arbetserfarenhet som ingenjör Meriterande Arbetserfarenhet som testingenjör Programmeringskunskaper inom tex C/C++, Python Kunskap inom PLC Truckkort/Traverskort Personliga egenskaper Driven, våga utmana och driva arbetet framåt Kommunikativ Lösningsorienterad och flexibel Självständig Strukturerad Övrig Information Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Heltid Plats: Uppsala med möjlighet att arbeta hemifrån vid behov Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 6 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Personlig assistent till kvinna i Uppsala
Vivant Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Uppsala Vi söker dig om är kvinna medelåldern som vill bli personlig assistent till våran kund i Uppsala. Kvinnan har diagnosen ALS och är i behov av assistans dygnet runt, i ditt arbete innebär det personlig omvårdnad, förflyttningar och följa med kunden på hennes vardags aktiviter. Kunden ser som ett plus om ni delar samma relgion kristendomen, hon regelbundet besöker kyrkan och är väldigt delaktig i församlingen. Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: 50-70 % Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Rekryteringsprocessen Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/

30 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Scientist Affinity
Olink Proteomics AB
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Who we are Olink, part of Thermo Fisher Scientific, is transforming the understanding of human diseases through advanced proteomics. We are driven by a commitment to innovation, quality, and transparency, providing exceptional solutions and support for human protein biomarker discovery. For many years, the critical role of proteins in human biology has been recognized, but technological constraints limited comprehensive research into their potential across various biological processes and diseases. With our innovative Olink solutions, scientists can now measure thousands of human proteins simultaneously using just a few microliters of blood. Our highly specific and validated assays cover a wide dynamic range, empowering groundbreaking research. Our services include flexible protein biomarker solutions, with a robust library of thoroughly validated assays covering ~5000 proteins. As we expand globally, we continue to play a pivotal role in shaping the future of scientific discovery. To learn more, visit www.olink.com. Position Description As a Scientist within the Affinity Department, R&D Proteomics Sciences Division, you will contribute to research and early product development in a culture that values creativity and inclusion. This role is centered on LC-MS methods for protein characterization and involves hands-on wet-lab work. You will be part of a skilled team of approximately eight experts specializing in proteomics and antibody development. Additionally, you will collaborate with colleagues across R&D teams to achieve company objectives effectively. The role focuses on method development, troubleshooting, and benchmarking of both new and existing protein binders. This position offers the opportunity to tackle challenging projects, engage with cross-functional teams, and contribute to the development of innovative new products based on Olink’s Proximity Extension Assay (PEA) technology. Primary Responsibilities Develop and implement mass spectrometry methods for protein characterization in both purified and complex samples, leveraging advanced LC-MS techniques to support the sustainability and expansion of Olink products Work independently in the Protein Characterization team with active communication across internal and external interfaces Lead and have accountability for ongoing internal or external projects Plan, execute, report, and scientifically communicate outcomes of R&D studies within own area Interpret internal or external issues related to affinity reagents and recommend solutions, based on data driven insight Independently support colleagues in development or research activities Work in accordance with Olink’s quality system and relevant instructions for laboratory work Comply with company instructions and routines including environmental health and safety Qualifications/skills Ph.D. in a relevant life sciences field (e.g., Analytical Chemistry, Biochemistry, Biotechnology) or equivalent experience. At least three years industrial or equivalent R&D experience as an independent scientist using LC-MS methods for protein analysis Knowledge of single and multiplex immunoassay techniques Solid theory of mass spectrometry for relative and absolute protein quantitation of proteoforms Scientific understanding of the current field of proteomics and bioinformatics Data analysis skills using R or Python for scientific validity Effective communication and writing skills for presentation and documentation in English To enjoy working in the Affinity Department and in R&D you are open-minded and inclusive. You are action-oriented and driven with critical thinking ability. Finally, you have strong problem-solving skills, using novel approaches and perspectives where needed. We offer a competitive salary, comprehensive benefits package, and a dynamic work environment. If you want to help to deepen the understanding of real-time human biology and are looking for an exciting new challenge, we encourage you to apply. The last day for applying is on 2025-04-20 but please submit your application as soon as possible. PLEASE NOTE: We would like to kindly ask you to send in an anonymous CV without name, email address, picture or any other personal information on the CV. Thank you!

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Personlig assistent till kvinna med hund
Vivant Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Uppsala. Nu söker vi flera assistenter som vill arbeta hos våra kund i centrala Uppsala, Kunden har en hund av större ras så det är väldigt viktigt att man är hundvan och förstår att det kommer finnas en större hund i bostaden så vi ser gärna att du är en hund människa. Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. För denna tjänst krävs det att du: - har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - tål pälsdjur då hund ibland finns i hemmet - tidigare erfarenhet inom vården Arbetstid och tjänstgöringsgrad: 20 tim / veckan Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Inför anställning hos Vivant Assistans För anställning hos Vivant Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Vivant Assistans är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Senior Redovisningskonsult till Ekonomicenter i Uppsala!

Om bolaget och tjänsten Ekonomicenter i Uppsala är en väletablerad redovisningsbyrå med 30 års erfarenhet, som erbjuder tjänster inom redovisning och ekonomisk rådgivning. Byrån arbetar nära sina kunder och fokuserar på att leverera hög kompetens och personlig service. Sedan 2024 är Ekonomicenter en del av Klara Consulting, en av Sveriges ledande och snabbast växande koncerner inom ekonomitjänster, med kontor runt om i hela landet. På kontoret i Uppsala välkomnas du av 7 engagerade och glada kollegor. Hit söker vi nu en senior redovisningskonsult som är redo att ta stort ansvar, bidra med sin expertis och växa tillsammans med oss i en inspirerade och utvecklande arbetsmiljö. Du erbjuds: En arbetsplats med korta beslutsvägar - en stor möjlighet att vara med och påverka! Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och fräscht kontor i fina Uppsala Flexibla arbetstider och hybridmöjligheter Bra förutsättningar för att kunna bli en auktoriserad redovisningskonsult - vi är medlemmar i FAR Utvecklingsmöjligheter i en växande koncern Arbetsuppgifter I rollen som Redovisningskonsult på vårt kontor i Uppsala får du en betydelsefull roll där det finns stora möjligheter att både ta ansvar och påverka. Du får möjlighet att jobba brett med de mer avancerade delarna i redovisningsflödet, samtidigt som du stöttar och vägleder de mer juniora kollegorna i deras utveckling. Du kommer att arbeta med allt från bokslut och årsredovisningar till rapportering och skatterådgivning. Genom ditt arbete kommer du att få en djup förståelse för våra kunders ekonomiska flöde och ha en viktig roll i att säkerställa en hög kvalitet på alla våra redovisningstjänster. Du kommer till exempel att: Vara projektledare för vissa större bolag Upprätta bokslut, årsbokslut och årsredovisningar Genomföra viss löpande redovisning Ge rådgivning och strategisk vägledning till kunder Vem är du? För att trivas i rollen är du en flexibel, noggrann och ansvarstagande person. Du har ett samarbetsinriktat arbetssätt och trivs med att arbeta i ett mindre, nära team. Du är kommunikativ, social och trivs med kundkontakt. Dessutom har du en naturlig mentorskapsådra och finner det både utvecklande och givande att stötta och vägleda juniora kollegor i deras professionella utveckling. Vi söker dig som: Har minst 4 års erfarenhet av arbete med redovisning i K2 - regelverk Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi Tidigare har arbetat på redovisnings- eller revisionsbyrå Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Det är extra meriterande om du: Är auktoriserad redovisningskonsult Har erfarenhet av K3 - regelverk Har erfarenhet av systemen Fortnox, Hogia eller Capego Låter det här som något som stämmer bra in på dig? Sök sök sök!! Praktisk information Start: Efter överenskommelse Placering: Uppsala, Hybrid Anställningsform: Heltid, tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta Andrea Ramshorn på [email protected] I samband med rekryteringsprocessen kan kunskaps- och personlighetstester komma att användas. Om Klara Consulting Vi är en en snabbt växande koncern med omkring 480 medarbetare och kontor runt om i hela landet. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Nätverkstekniker till kund i Uppsala
D-Source AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

OM JOBBET Vi söker en Nätverkstekniker till ett uppdrag. Du kommer att ingå i ett mindre team som arbetar med konfiguration, drift och nyinstallation av nätverk, servermiljöer och datahallskomponenter. OM FÖRETAGETMyndighet i Uppsala ERFARENHETER OCH EGENSKAPER Du ska tala och skriva obehindrat på svenska Du ska ha minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete med Nätverkskonfiguration (t ex Cisco, Unify eller Checkpoint) Du ska ha erfarenhet av arbete enligt agila metoder Du ska ha erfarenhet av liknande roll inom offentlig sektor ÖVRIGT Start: omgående Du kommer att arbeta i uppdragsgivarens lokaler i Uppsala, möjlighet till visst distansarbete finns efter överenskommelse. OM D-SOURCE Your source to IT D-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? INGET JOBB FÖR DIG? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Sommarvikarie till distribution natt i Tierp
Svensk Hemleverans HB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vill du vara med och främja demokratin och sprida det fria ordet? Är du en person som föredrar att arbeta självständigt och som får energi av egentid? Ser du dig själv som en nattuggla som fungerar allra bäst när andra sover? Då kan det här vara jobbet för dig. Vi på Svensk Hemleverans söker nu sommarvikarie till vår verksamhet. Som distributör har du ett av våra viktigaste jobb. Det är du som tar oss över mållinjen, som tar våra produkter hela vägen hem, varje dag. I rollen ansvarar du för att leverera tidningar, brev och paket hem till slutkunden. Arbetet utförs i regel på natten, så att våra prenumeranter varje morgon kan läsa och ta del av nyheterna, till dagens första kopp kaffe. Du arbetar med företagsbil. Arbetet är 6 nätter /veckan, Period under Juli/Augusti01:30-05:30, kan bli längre Vi erbjuder dig vackra soluppgångar, konditionsträning på arbetstid, tid för reflektion samt samhörighet och gemenskap med kollegorna. Arbetet ställer inte några krav på förkunskaper. Vi värdesätter i stället din inställning och förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du behöver vara noggrann och ha en hög servicekänsla, vara minst 18 år och kunna kommunicera på svenska eller engelska. B-körkort är ett krav Vi är en värderingsstyrd koncern som eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Svensk Hemleverans erbjuder snabba och prisvärda hemleveranser i en effektiv och hållbar logistikkedja med huvuduppdraget att dela ut morgontidningen. För att göra mest nytta i varje leverans tar vi även med oss brev och paket. Våra utdelningsområden är Östergötland, norra Småland, Uppland, Gotland, Sörmland, Norrbotten och norra Västerbotten. Vi är en del av NTM som är en av Sveriges största koncerner för lokal media, en stiftelseägd koncern med hjärtat i den lokala journalistiken. Vi har höga ambitioner i vårt dagliga arbete och som arbetsgivare. Vi arbetar aktivt med vår arbetsmiljö, kompetens och ledarskap för att skapa en välmående verksamhet. Vi värdesätter mångfald och utvecklas genom att ta vara på våra medarbetares skilda erfarenheter och perspektiv, men vi samlas under en gemensam värdegrund: Vi är lyhörda, målinriktade och nyfikna och därför snabba till förändring. Vi har en positiv anda och vi är förlåtande, toleranta och inkluderande.

27 mars 2025
Sista ansökan:
22 september 2025
Motviktsförare sökes till Bålsta!

Uppdraget Libera söker nu efter rutinerade motviktsförare till kund i Bålsta. Du som söker kommer att arbeta främst med truckkörning av motviktstruck (B1) och arbetsuppgifterna består av plock med hjälp av trucken. Det är högt tempo det krävs att man har en stor vana av att köra motviktstruck. Körningen sker utomhus och det är dieseltruck man jobbar med. Vem du är Du bör vara målinriktad, flexibel och ansvarstagande. Det är även av högsta vikt att du är noggrann och stresstålig. För att klara av arbetet bör du ha erfarenhet från lager sedan tidigare och är van att arbeta med högt tempo. Körkort samt truckkort är ett krav och du skall även kunna kommunicera flytande på svenska. Meriterande om du innehar kort för hjullastare. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Konsult inom produktionsstyrning till Scandiflash
Bravura Sverige AB
Produktionschefer inom tillverkning

Är du tillgänglig omgående, har erfarenhet av produktionsstyrning och vill vara med och driva effektiviseringar i en högteknologisk tillverkningsmiljö? Scandiflash söker en konsult inom produktionsstyrning som kan optimera arbetsflöden, förbättra processer och utveckla användningen av affärssystemet Monitor. Här får du en nyckelroll i att skapa struktur och långsiktiga lösningar på ett spännande företag! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Scandiflash. För detta uppdrag är vi också öppna för dig som har eget konsultbolag och arbetar som interimskonsult. Om företaget Scandiflash är ett svenskt företag som utvecklar och tillverkar blixtröntgensystem för att studera snabbrörliga objekt och dynamiska händelser. Dessa system genererar extremt korta röntgenpulser på 20 nanosekunder, vilket möjliggör avbildning av händelser med hastigheter över 10 km/s, och används inom områden som försvarsindustrin, kollisionstester, fluidmekanik och geologi. Företaget har levererat hundratals system i över 30 länder och har sitt huvudkontor för utveckling och produktion i Uppsala. I oktober 2024 förvärvades Scandiflash av Scandinavian Astor Group, en svensk industrikoncern inom försvarssektorn, för att stärka sin position inom högteknologiska lösningar. Arbetsuppgifter Som konsult hos Scandiflash arbetar du direkt med produktionschefen och operatörerna för att utveckla och effektivisera produktions- och inköpsverksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: • Förbättra den dagliga produktionsstyrningen med hjälp av affärssystemet Monitor för att optimera kapacitet, informationsflöde och processkontroll. • Implementera datadrivna beslutsstöd i Monitor för att underlätta strategiska och operativa beslut. • Spåra materialflöden och lager för att optimera kapitalbindning, leveransprecision och produktkvalitet. • Koordinera arbetsflöden och aktiviteter med fokus på effektivisering, exempelvis utveckling av arbetsplatser för smidig montering av produkter. • Sätta upp och hantera säkerhetslager, tillverkningsordrar samt besluta om orderstyrda eller lagerstyrda processer. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet av produktionsstyrning, produktionsledning eller produktionsplanering, gärna på ett mindre tekniskt företag. • Erfarenhet av att driva förbättringsprojekt inom produktion. • Erfarenhet av att arbeta i ERP-system, starkt meriterande om du har erfarenhet av Monitor. • Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi söker dig som är utvecklingsorienterad och har en stark drivkraft att förbättra, effektivisera och optimera processer inom produktion. Du är strukturerad och noggrann, samtidigt som du är en initiativtagare som tar ansvar och driver arbetet framåt. För att lyckas i rollen behöver du ha en god analytisk förmåga och vara lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta i grupp och har lätt för att samarbeta med både operatörer och ledning. Dessutom har du en pedagogisk förmåga och kan på ett tydligt och engagerande sätt förklara processer och förändringar för att skapa förståelse och delaktighet i organisationen. Övrig information Start: Omgående Plats: Uppsala Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025