Operatörer
Habia Cable AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Habia specialiserar sig på skräddarsydda kablar och kabelsystem för de mest utmanande applikationerna. Med djupa rötter i Tyskland och Skandinavien och en global närvaro levererar vi kabel- och systemlösningar utöver det vanliga till ett brett spektrum av industrisegment. Vi möjliggör livräddande behandlingar, fossilfri elproduktion, banbrytande försvars- och säkerhetsteknik, mer produktiv och hållbar industriell utrustning, renare bilar och flygplan – allt detta ökar välbefinnandet i våra samhällen. Vi föddes officiellt 2022 när HEW-KABEL, med bas i Wipperfürth, Tyskland, och Habia Cable, med huvudkontor i Stockholm, gick samman. Idag sysselsätter företaget närmare 1000 personer i fabriker i Sverige, Tyskland, Polen och Kina, har kunder i 60 länder och omsätter 200 M årligen. Tillsammans med våra kunder möjliggör vi framtidens teknik Som en del av Habia-familjen har du möjlighet till personlig utveckling i en dynamisk, internationell miljö. Du kommer att arbeta nära kollegor och kunder för att lösa stora och små utmaningar, samtidigt som du själv stöttas av ett mycket erfaret team av problemlösare. Om tjänsten I rollen som processoperatör arbetar du i olika tillverkningsprocesser i produktionsflödet. Inom respektive område hanteras ett antal automatiserade maskiner där en del av arbetsmomenten utförs manuellt. Du kommer vara en viktig del av tillverkningen. Att arbeta med hög säkerhet, god kvalitet samt utifrån de riktlinjer som finns kopplade till vår verksamhet är viktigt i vår produktion. Vem är du? Vi söker efter dig som har gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning. Tidigare arbetslivserfarenhet från arbete inom tillverkningsindustri anses meriterande, särskilt inriktning mot kabeltillverkning. Högt säkerhetstänk, vana med ritningsläsning, erfarenhet av IFS, 5S och förbättringsarbete är andra meriterande kunskaper. Vi ser även att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift medan kunskaper i engelska är ett plus. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Hög arbetsmoral och att ta ansvar för egna arbetsuppgifter, samtidigt en god förståelse för vikten av samarbete i gruppen. Att ställa upp för andra är naturligt för dig och du hjälper till att säkerställa effektiviteten i produktionsflödet. Egenskaper hos dig får gärna vara ansvarsfull, noggrann, tålmodig, strukturerad och sinne för kvalitet. Du ser möjligheter istället för problem. Är du intresserad? Välkommen med din ansökan, urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 19 mars. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper som kännetecknas av ditt starka engagemang och förmågan att skapa förtroende och bygga relationer. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid och gäller visstidsanställning 6 månader med start så snart som möjligt och innebär skiftgång. Placeringsort: Söderfors. På Habia värdesätter vi mångfald. Alla anställningserbjudanden baseras på jobbkrav, kvalifikationer och individuell kompetens, utan hänsyn till etnicitet, kön, religion, familjestatus eller någon annan status som skyddas av lagar eller förordningar på de platser där vi är verksamma. Om du har frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen vänligen kontakta: Eva Berlin Årne, tel. 070-376 42 80 Monica Elfving, tel. 070-661 21 16 Patrik Hurtig, tel. 070-284 89 79 Facklig representant: Linda Friberg, IF Metall, tel. 070-582 86 98

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Testingenjör till Prevas Uppsala
EdZa AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Har du erfarenhet av rollen som testingenjör och är sugen på att testa på konsultlivet hos ett kompetent och härlig gäng där du får jobba med spännande uppdrag och kompetenta kollegor? Gillar du att ha en varierad vardag och möjlighet att utvecklas och nå din fulla potential? Då kan konsultlivet hos Prevas vara platsen för just dig! Om teamet och rollen Hos Prevas Uppsala kommer du ingå i ett team bestående av omkring 20 medarbetare med olika utbildningsbakgrunder, senioritet och spetskompetenser. I din roll som testingenjör hos Prevas så kommer du att få ett varierat jobb med en stabil utgångspunkt. Prevas sköter stor del av deras utvecklingsarbete i sina lokaler på Kungsgatan 62 som ligger ett stenkast ifrån Uppsala centralstation. Det finns en enkel mekanikverkstad, ett elektroniklabb och ytor för montage av prototyper i samma våningsplan som utvecklingen sker. Som testingenjör kommer du att få ansvara att leveransen av instrument/produkt lever upp till de krav som ställs. Uppgifterna är varierande och teori varvas med praktik. Det rör sig bland annat om att testa av prestanda på delsystem men även att felsöka i de fall att instrumentet/produkten är utanför specifikationerna. Inget instrument/produkt är det andra likt så det kan röra sig om att felsöka en kabelhärva på en enhet och ett flödessystem med pumpar och ventiler på ett annat. Utöver test och felsökning vid avvikelser så kan tjänsten även innehålla att vara delaktig i FAT. (Factory Acceptance Test), samt att vara delaktig i tekniska diskussioner med kunder. Utvecklingen sker både/antingen hos kund och på Prevaskontoret. Om dig Vi söker dig som trivs i konsultrollen och som inte räds för att utvecklas! Du trivs att arbeta med kunder och i projekt där du gärna tar dig an en rådgivande roll och trivs med att leda kunder till rätta beslut. Du är en team player vilket både dina Prevaskollegor och dina kunder märker av, samt är prestigelös och har fokus på att lösa saker tillsammans. Ingenjörsbakgrund inom relevant område som exempelvis maskinteknik, elektro, teknisk fysik alt. erfarenhet från liknande yrke Arbetslivserfarenhet av rollen som testingenjör där du arbetat med liknande arbetsuppgifter Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi ser det som meriterande om du har ett starkt nätverk och kan dra in egna uppdrag. Att har arbetat med PLC-programmering ser vi även som ett stort plus. Om Prevas Prevas är ett tekniskt konsultföretag som erbjuder lösningar, tjänster och produkter till företag inom en rad olika branscher. I Uppsala arbetar Prevas primärt inom Medicinteknik och Life Science med utveckling av produkter som på ett eller annat sätt skapar samhällsnytta. Analytiska instrument inom patientvård eller forskning är ett exempel och Prevas har vana av helhetsåtaganden, vilket innebär att deras kunder kan komma med en enkel idé eller skiss så tar de det därifrån hela vägen till färdig produkt. Medicintekniska företag lägger helt enkelt sin framtid i Prevas händer och vi vill gärna att du är med och skapar den! Att vara Prevaskonsult Prevas har en stark tro på att det är viktigt att varje anställd hos de får fortsätta utvecklas. Därför sätter Prevas upp individuella mål med alla sina anställda och anpassar bland annat kunduppdrag och arbetsuppgifter därefter. Givetvis är de också kollektivavtalsanslutna och ser till att deras arbetsvillkor hålls både schyssta och trygga för sina konsulter. För Prevas är det grundläggande att du känner att du fortfarande utvecklas och att du känner att just dina behov blir tillgodosedda. Som Prevaskonsult erbjuds du utöver spännande uppdrag hos olika kunder och kompetensutveckling, även möjligheter att delta i aktiviteter såsom afterworks, fredagsfrukostar och konsultluncher på Prevas bekostnad. De ser det som värdeskapande för lagandan och för att man som Prevaskonsult ska få chansen att lära känna varandra både på och utanför arbetstid. Vi ser fram emot din ansökan! Denna rekrytering kommer att hållas av Ed:Za group. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men om du har några frågor kan du kontakta [email protected]

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Scientist - Affinity Evaluation qPCR
Olink Proteomics AB
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Who we are Olink, part of Thermo Fisher Scientific, is transforming the understanding of human diseases through advanced proteomics. We are driven by a commitment to innovation, quality, and transparency, providing exceptional solutions and support for human protein biomarker discovery. For many years, the critical role of proteins in human biology has been recognized, but technological constraints limited comprehensive research into their potential across various biological processes and diseases. With our innovative Olink solutions, scientists can now measure thousands of human proteins simultaneously using just a few microliters of blood. Our highly specific and validated assays cover a wide dynamic range, empowering groundbreaking research. Our services include flexible protein biomarker solutions, with a robust library of thoroughly validated assays covering ~5000 proteins. As we expand globally, we continue to play a pivotal role in shaping the future of scientific discovery. To learn more, visit www.olink.com. Position Description We are seeking a highly motivated and experienced Scientist to join our Affinity Evaluation qPCR Section within the Highplex Department, enabling the development of new highplex products. As Scientist you will participate in research and development of product ideas and products as well as routine screening in accordance with project plans and work schedules. The position involves laboratory work, analysis and documentation. In this role you would report to the Section Manager Affinity Evaluation qPCR and be based in our Uppsala headquarters. Primary Responsibilities Actively lead and/or participate in section-, project- and department activities, and the development of product concepts and ideas. Participate as project member in meetings and project planning. Independently plan and execute laboratory work in accordance with set project plans and work schedules as well as evaluating and documenting results. Handle and prepare antibodies, antigens and biological samples for experiments. Perform PEA-experiments, mainly using qPCR as a readout. Develop new and continuously improve existing procedures, protocols and analysis methods. Perform verification studies and contribute to analyzing data shared with customers. Qualifications Ph.D. in a relevant life sciences field (e.g., Molecular Biology, Biochemistry, Biotechnology, Immunotechnology) or equivalent experience. Two or more years of working experience from an industry setting. Documented lab experience. Extensive scientific and technical knowledge in molecular biology, proteomics and biochemistry. Experience with assay development of antibody-based test methods as well as working with and optimizing PCR/qPCR and DNA sequencing (NGS). Experience of lab automation, pipetting robots and different conjugation chemistries is advantageous. Proven experience of data analysis. Experience with R and handling of large data sets is a preferable. Good general computer skills and expert level knowledge of Excel. Experience of working in, and driving projects. Good communication skills in written and spoken English, Swedish skills is a plus. Soft Skills As a person youare a team player who treats people with respect and finds it easy to communicate with others, both within the team and cross-functionally. You love to solve problems by thinking outside the box and drive development initiatives forward in cooperation with others. Finally, you are a positive person who is flexible in terms of your daily tasks. If you are a driven scientist with a passion for developing innovative protein assays and want to be part of a team at the forefront of biotechnology, we encourage you to apply. Please submit your resume and a cover letter detailing your relevant experience and why you are the ideal candidate for this position. The last application date is on the 30th of March. The selection process is ongoing and the position could get filled before the last application date.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
C-Chaufför (Spetsbyte) nattkörning i Enköping
Submit AB
Lastbilsförare m.fl.

Jobbannons C-chaufför sökes till nattskörningar med bas i Enköping. Arbetsuppgifter: Lastning & lossning daglots – Lastbil Ge god service till våra kunder Din Profil: I din roll kommer du att ansvara för Åkeriets fordon och gods vilket kräver respekt, noggrannhet och stort ansvarstagande, vi har stor tillit till våra medarbetare. Har du vad som krävs? C-behörighet Yrkeskompetensbevis (YKB) ADR-intyg (meriterande) (Inte ett krav) Behärskar Svenska språket Truckkort (meriterande) (Inte ett krav) Personliga egenskaper: Samarbetsvillig, serviceinriktad och självgående. Arbetstiderna är kan variera Vardagar som Helger. Vi hittar lösningar efter individens behov. Spetsbyten och Längre/kortare körningar. Start: Omgående Lön enl. ÖK

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Timvikarier Enköping
MIAB AB
Städare

MIAB söker lokalvårdare inom flera av våra uppdrag inom den privata sektorn. I rollen som lokalvårdare kommer du att planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra lokalvården på tilldelat område. Lokalvårdare innebär kundkontakt vilket ställer höga krav på känslan för service med omtanke, som också är MIABs ledord. Svenska språket är ett krav med att kunna tala, läsa och kommunicera med enkelt språk. Om dig Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet av lokalvård. SRY eller likvärdig utbildning är meriterande. Arbetslivserfarenhet Krav 1 – 2 års erfarenhet Språk Svenska (krav) Kompetenser Yrkesbevis SRY el. Yrkesbevis PRYL (meriterande) Kontaktinformation Eventuella frågor mejlas till [email protected]

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Interimchef sökes omgående – Uppsala
Sway Sourcing Sweden AB
Personal- och HR-chefer

Vi söker en interimchef för en myndighets ekonomienhet under perioden 1 april – 30 juni 2025. Tjänsten kan vara på heltid eller deltid (minst 50 %). Viss möjlighet till distansarbete finns, men huvuddelen av arbetet ska utföras på plats i kundens lokaler i Uppsala. Ekonomienheten har för närvarande 18 medarbetare. Kompetenskrav och erfarenhet Den person som erbjuds uppdraget ska uppfylla följande krav: • Minst treårig högskoleutbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande • Minst tre års erfarenhet som chef med fullt personalansvar (inom de senaste fem åren) • Minst tre års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete inom en statlig myndighet • Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt • Goda kunskaper i engelska • Tillgänglig för uppdraget från och med 1 april 2025 • Två referensuppdrag CV ska innehålla en kortfattad beskrivning av tidigare chefstjänster. Personliga egenskaper • Ansvarstagande och lösningsorienterad med god prioriteringsförmåga • Tydlig och förtroendeingivande ledare • Förmåga att ge stöd till medarbetare, exempelvis vid prioritering av arbetsuppgifter • Snabb på att sätta sig in i nya arbetsuppgifter Tillträde och ansökan Uppdragets varaktighet: 1 april 2025 – 30 juni 2025 Omfattning: Heltid Sista svarsdag: 12 mars 2025 Ort: Uppsala Kontaktperson: 07900 627 11 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Project Manager
Olink Proteomics AB
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Who we are Olink, part of Thermo Fisher Scientific, is transforming the understanding of human diseases through advanced proteomics. We are driven by a commitment to innovation, quality, and transparency, providing exceptional solutions and support for human protein biomarker discovery. For many years, the critical role of proteins in human biology has been recognized, but technological constraints limited comprehensive research into their potential across various biological processes and diseases. With our innovative Olink solutions, scientists can now measure thousands of human proteins simultaneously using just a few microliters of blood. Our highly specific and validated assays cover a wide dynamic range, empowering groundbreaking research. Our services include flexible protein biomarker solutions, with a robust library of thoroughly validated assays covering ~5000 proteins. As we expand globally, we continue to play a pivotal role in shaping the future of scientific discovery. To learn more, visit www.olink.com. Position Description We are on an exciting growth trajectory, and we are thrilled to announce an opportunity for a passionate and skilled Project Manager to join our Project Management Office (PMO). Our PMO, a dedicated team of 8 project managers, spearheads the most strategic and impactful projects aligned with our visionary goals. As a Project Manager at Olink, part of Thermo Fisher Scientific, you will be at the forefront of innovation in proteomics, driving a variety of projects including New Product Introductions (NPI) and diverse business initiatives. Your role will be pivotal in ensuring the continued success and advancement of our cutting-edge products. This position is based at our Uppsala office and reports directly to the Head of PMO. If you are ready to make a significant impact and contribute to the future of proteomics, we would love to hear from you! Primary Responsibilities As Project Manager you will be responsible for leading and delivering strategic projects according to set timeframe and budget. This could include, but is not limited to, the following tasks: Develop a timetable for the projects according to set goals. Lead projects towards agreed goals according to set schedule, quality and budget. Collaborate with project stakeholders internally and externally. Responsible for communication with the Steering Committee. Continually work to improve, educate and lead within Olink's project processes. Develop, manage and drive improvements through engagement, support teamwork and apply structured models in project management. Qualifications/skills Relevant degree in a related field (Bsc, MSc, PhD in Engineering, Life Sciences) Certification in Project Management (e.g PMP, IPMA etc) is highly beneficial. At least a few years of experience in project management or product management within the Life Science industry. Experience of NPI projects is highly advantageous. Professional proficiency in both Swedish and English is mandatory and necessary to be successful in this role. As a person you are responsive, curious and committed. You are a solution-focused leader who thrives in a dynamic and fast-paced environment. Furthermore, you are a team player who is good at communicating with different stakeholders and who can see things from different perspectives. To be successful in this role you should also be pragmatic and meticulous when needed and be able to see things from a long-term, strategic perspective. The selection process is on-going, and the position might get filled before the last day of application so please apply as soon as possible, however no later than 2025.03.30. If you want to help to deepen the understanding of real-time human biology and are looking for an exciting new challenge, we encourage you to apply!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Jobba som Personlig Assistent i sommar!

Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

3 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
DevOps Engineer
Camai Consulting AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vi söker en erfaren DevOps-konsult för ett uppdrag hos en kund i centrala Uppsala. Kunden planerar att bygga sitt första Kuberneteskluster för att drifta två omfattande och nationella IT-infrastrukturer. Systemen hanterar stora mängder data och metadata kopplade till forskningspublikationer och digitaliserade historiska samlingar. De befintliga systemen har en hög belastning med över 10 miljoner requests per dag och en total lagringsvolym på cirka 130 TB. Uppdraget omfattar: Design och implementering av ett Kuberneteskluster från grunden. Säkerställande av en stabil och säker drift av infrastrukturen. Kunskapsöverföring till befintliga tekniker inom Kubernetes och dess ekosystem. Optimering av klustret för hantering av både administrationsgränssnitt, datalagring, fritextindex och publika sökgränssnitt. För den här rollen ser vi att du har: Gedigen erfarenhet av att bygga och drifta Kuberneteskluster. God erfarenhet i arkitektur av kuberneteskluster för olika typer av miljöer Genomfört flera olika implementationer av kubernetesklusterfrån grunden God kunskap kring vilken typ av hårdvara som behövs för att bygga väl fungerande kuberneteskluster Kunskap inom containerisering, orkestrering och DevOps-processer. Erfarenhet av lagringslösningar och skalbar infrastruktur. Förmåga att utbilda och vägleda teammedlemmar i ny teknik. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Uppsala Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Arbetskonsulent
Arbetslivsresurs Ar AB
Arbetsförmedlare

Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025