Lokalvårdare till Joyweek
Joyweek AB
Städare

Är du en serviceinriktad och noggrann person som trivs med att skapa trivsamma och rena arbetsmiljöer? Vi på Joyweek växer och söker därför lokalvårdare för både deltids- och visstidsanställningar, för uppdrag ute hos våra kunder. Kunderna består av kontorskunder samt gymlokaler. De du kommer arbeta ute hos är främst placerade i Knivsta, samt till viss del Uppsala. Hos oss är du med och bidrar till hållbara och effektiva arbetsplatser där trivsel och kvalitet står i fokus. Arbetsuppgifter Som lokalvårdare kommer du att ansvara för: Städning av kontorsutrymmen Städning av gymlokaler Underhåll av gemensamma ytor som konferensrum och kök Se till att arbetsmiljön alltid är inbjudande och välkomnande Vi söker dig som: Tidigare erfarenhet som lokalvårdare är meriterande Har ett öga för detaljer och trivs med att hålla rent och snyggt Är flexibel och kan anpassa dig efter olika kunders behov Kan föra dig på svenska/engelska Arbetsvillkor och anställningsform Deltid eller visstidsanställning, med varierande arbetstider beroende på arbetsplats Tjänsterna är placerade ute hos Joyweeks kunder i Knivsta/Uppsala Vi har kollektivavtal Vi begär utdrag ur belastningsregister och arbetstillstånd Om oss Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Deltid alternativt Visstidsanställning Plats: Knivsta/Uppsala Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande.

27 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Skaderådgivare / Kundmottagare till Werksta Uppsala
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Werksta Uppsala söker nu en Skaderådgivare / Kundmottagare för att stärker vårt team och förbättra vår service ytterligare. Vi söker en person som kan bidra till vår strävan att alltid leverera högsta kundnöjdhet och kvalitet. Vem är du? Vi söker dig som har en naturlig förmåga att lyssna och kommunicera, med ett starkt kundfokus. Du är strukturerad, ansvarstagande och tar gärna egna initiativ. Tidigare erfarenhet inom kundservice eller skaderådgivning är meriterande, men inte ett krav. Du har goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift. Du har god datavana och är snabb på att lära dig nya system. B-körkort är ett krav. Huvudsakliga arbetsuppgifter Möta och vägleda kunder i skadeprocessen, både fysiskt på plats och via telefon. Hantera och administrera skadeanmälningar och kalkyler. Säkerställa att kunder får korrekt och tydlig information om processen och förväntade tidsramar. Kontrollera och följa upp pågående ärenden för att säkerställa hög kundnöjdhet. Samarbeta med verkstadspersonalen för att säkerställa smidiga interna processer. Vi erbjuder dig Werksta erbjuder dig en spännande och utvecklande arbetsmiljö där du tillsammans med oss kan bidra till en högre kundnöjdhet och effektivitet. Du blir en del av en engagerad organisation som sätter medarbetarna och kunderna i fokus. På vår karriärsida kan du läsa mer om vad vi kan erbjuda dig. Koncernen Werksta Werksta Uppsala är en del av Werksta-koncernen, Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja, med över 39 verkstäder och 750 anställda. Vi strävar efter hög kundnöjdhet och kvalitet i allt vi gör, och vill vara både försäkringsbolagens och kunden första val. Koncernen inkluderar även Autoklinikka, Finlands största skadeverkstadskedja, samt 16 verkstäder i Norge. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Frej Nordin 072-773228 vid frågor. Vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Customer Onboarding & Internal Projects Manager
Kaisa Technologies AB
Supporttekniker, IT

About Kaisa: At Kaisa, we design and automate personalised customer experiences. Our global team is at the heart of our success — a talented, diverse group driven by innovation, collaboration, and impact. We don’t just build products; we create solutions that empower businesses. What makes Kaisa stand out? Our values, which guide us every day: Innovate with Agility — We move fast, think creatively, and adapt seamlessly. Win Together — Success is a team effort, and we celebrate it as one. Own It — Accountability drives progress, and we take pride in our work. Champion Sustainability and Diversity — We foster inclusivity and make responsible choices. Spread the Vibe — A positive atmosphere fuels great ideas and connections. About the Role: Join Kaisa's dynamic Business Operations team and be a driving force in our continued growth! As our Customer Onboarding & Internal Projects Manager, you'll orchestrate seamless onboarding experiences for new clients, ensuring their success and solidifying our reputation. You'll also spearhead critical internal projects, collaborating across departments to optimise processes and achieve strategic goals. If you're a results-oriented project manager with a passion for customer satisfaction and a knack for problem-solving, we want to hear from you! Key Responsibilities: Lead and execute end-to-end customer onboarding projects: Translate client business needs into actionable project plans, define clear scopes, and visualise timelines and milestones. Drive project success: Deliver projects on time and within budget, proactively identifying and mitigating risks to ensure seamless execution and customer satisfaction. Collaborate and communicate effectively: Serve as a primary point of contact for internal and external stakeholders, providing regular project updates and fostering clear communication. Optimise internal processes: Identify areas for improvement, implement project management methodologies to streamline workflows, and educate stakeholders on best practices. Foster a positive and customer-centric culture: Contribute to a collaborative and supportive team environment, embodying Kaisa's commitment to exceptional service. Qualifications: Proven experience in project management, ideally with a focus on customer onboarding or technical implementation. Excellent communication, interpersonal, and presentation skills. Strong technical aptitude and ability to quickly grasp new technologies. Proficiency in translating business requirements into clear project scopes and deliverables. Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced, dynamic environment. A passion for customer success and a commitment to delivering exceptional service. Bonus points: Familiarity with API and JavaScript, experience with ISO/IEC 27001, and previous experience in a customer-facing technical support or onboarding role. Benefits: Comprehensive health care allowance. Generous retirement contribution. Weekly group training sessions to support your well-being. Flexible and remote work options for optimal work-life balance. Regular team events in France, Sweden, and the UK, fostering strong team connections. A supportive and collaborative team environment that values both your professional and personal growth.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Däckskiftare till Niemi Bil Uppsala
Niemi Bil 2 AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om rollen: Nu är snart däcksäsongen här, och vi söker arbetsamma däckskiftare som kan stötta däckverkstadens arbete med att byta däck på våra kunders bilar! Att jobba som däckskiftare är ett bra första steg som verkstadsarbetare. Du jobbar i ett sammansvetsat team som arbetar nära vår verkstad. Det är ett fartfyllt och roligt fysiskt arbete som passar utmärkt för dig som söker dig mot att jobba på verkstad i framtiden. Du kommer bli en del av omtänksamt och nära sammansvetsat team, som alltid ställer upp för varandra, och strävar efter att alltid ha kul på jobbet. Tillsammans når vi vårt mål att ha branschens högsta kundnöjdhet. Vem vi söker: Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och kunskap. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Däcksäsongen är kort men intensiv, vilket betyder att det stundtals kommer vara mycket att göra, och du behöver kunna utföra ditt arbete med hög kvalitet, även om det stundtals kan vara stressigt. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av verkstad eller däckarbete, du kommer få utbildning och stöd på arbetsplatsen. Det viktigaste är att du är noggrann och mån om att göra ett bra jobb. Obs! Tjänsten är tidsbegränsad, och varar från och med mitten av mars till och med mitten av april. Vi tillsätter tjänsten så fort vi hittar rätt person, så sök gärna så snart som möjligt! Vi värdesätter jämställdhet och mångfald – vi tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Krav: B-körkort (manuell) Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Mer information? Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Verkstadschef Mikael Höglund, [email protected] Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Uppsalahem söker en studentmedarbetare till kundtjänst
Uppsalahem AB
Kundtjänstpersonal

Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem. Ditt uppdrag hos oss Uppsalahems kundtjänst söker nu en studentmedarbetare som kan arbeta extra vid sidan av sina studier samt täcka upp för ordinarie personal i sommar. I denna roll blir du en viktig del av vårt team, där ditt främsta uppdrag är att ge personlig service till våra hyresgäster via telefon, mejl och andra digitala kanaler. Du välkomnar och hjälper både hyresgäster och kollegor, samtidigt som du hittar lösningar på deras ärenden – antingen genom din egen kunskap eller genom att hänvisa dem till rätt avdelning. Din servicekänsla gör arbetet både givande och utvecklande, och du bidrar till att våra kunder känner sig välkomna och trygga i kontakten med Uppsalahem. Arbetet är varierande och innebär nära samarbete med hela organisationen. Vem är du? För att lyckas i den här rollen är du engagerad, nyfiken på människor och en skicklig kommunikatör som uttrycker dig tydligt och professionellt. Du trivs i en föränderlig miljö, samarbetar gärna med andra och tvekar inte att ta initiativ och hjälpa till där det behövs. Vi söker dig som: Är studerande på universitet, högskola eller yrkeshögskola Uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift Har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365 Det är meriterande om du tidigare erfarenhet från kundtjänstyrket. Har du även erfarenhet av att arbeta i fastighetsbranschen är det ett plus. Vi på Uppsalahem Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora, små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare och gamers. Vill du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas? Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på www.uppsalahem.se. Här kan du även läsa mer om vilka förmåner vi erbjuder. Om anställningen Omfattning: Upp till 15 timmar/veckan på terminerna. Heltid under sommaren Arbetstider: Flexibelt mellan 08:00 och 17:00 (mån-fre) Anställningsform: Du kommer kontrakteras för en termin i taget. Vikariat under sommaren. Start: Enligt överenskommelse Placering: Cykelfabriken Nyfiken? Vill du veta mer om tjänsten? Då ska du kontakta Kommunikationschef, Linda Ryttlefors, [email protected], eller HR studentmedarbetare, Hanna Delbom, [email protected]. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-03-24. Vi ser fram emot att höra från dig!

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Förvaltningsadministratör Uppsala
SBC Sveriges Bostadsrättscentrum AB
Backofficepersonal m.fl.

Välkommen hem! På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor. Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice. Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem! Ditt jobb och ansvarVi söker nu efter en Förvaltningsadministratör till vårt team i Uppsala. Det är en bred roll med mycket ansvar där vi söker efter dig som är en serviceinriktad person med sinne för detaljer, en stark kommunikativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Som Förvaltningsadministratör hos oss får du en central roll med ansvar för din egen kundbas bestående av bostadsrättsföreningar. Du blir deras kontaktperson och stöttar dem inom en rad olika områden, bland annat: • Hantera lägenhetsförteckningar, panter och lägenhetsöverlåtelser, samt andrahandsuthyrningar • Sköta aviseringar, intäktsavstämningar, vidarefakturering och debitering av avgifter/hyror. • Ansvara för garage- och parkeringshantering inklusive kontraktsskrivning. Du har dagligen kontakt med styrelser, boende, hyresgäster och mäklare. Kontakten sker via mejl, telefon eller vår digitala plattform. Du bör kunna arbeta bra både självständigt och i grupp. Detta har du Vi söker dig som trivs i en roll med kombinationen av kundkontakt och administration. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet från kundnära roller och är van att jobba med kundservice. Vi förväntar oss inte att du måste ha tidigare erfarenhet från branschen utan vi lägger störst vikt vid personliga egenskaper och kommer kunna lära dig mycket kring branschen på plats. Vi tror att du som lägst har en gymnasial utbildning gärna inom ekonomi och att du har god systemvana, är lösningsorienterad, analytisk och rådgivande. Vi söker dig som är social, har lätt för att bygga goda relationer och med en positiv inställning har en vilja att lära nytt. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Har du med dig erfarenhet från förvaltningsbranschen och har erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar är det starkt meriterande. Fakta kring tjänsten Storgatan 32, 753 31 Uppsala Heltid Hybridarbete Flexibel arbetstid Övertid kan förekomma Vad händer framåt Vi arbetar löpande med våra rekryteringsprocesser. Detta betyder att vi går igenom ansökningarna från att de kommer in. Kommande steg i processen om du går vidare består av intervjuer, tester, bakgrundskontroll* samt referenstagning. * Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. _____________________________________________ Om oss SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB är landets största oberoende företag av förvaltningstjänster för bostadsrätter. Bolaget grundades 1921 och är idag en helhetsleverantör som erbjuder expertis för bostadsrättsföreningar: ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. SBC tar varje år fram branschkompassen Sveriges Bostadsrättrapport och är en aktiv röst i media. SBC, som är en del av den internationella Odevogruppen har idag 4 600 kunder, 450 anställda och omsatte 640 mkr år 2024.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

26 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

26 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025