Kontaktperson/ledsagare
Vännäs kommun
Personliga assistenter

Så roligt att just du funderar på att söka ett jobb hos oss! Vi har hand om den kommunala servicen för Västerbottens, till ytan, minsta kommun. Sett till befolkningsmängd är vi däremot fjärde störst och här bubblar det av möjligheter, gemenskap och framtidstro. Med bara lite drygt 20 minuter med tåget från Umeå är Vännäs en perfekt mix av det enkla, naturnära livet och den stora stadens myllrande möjligheter. Som medarbetare i vår organisation spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Vi bygger välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Vård- och omsorgsförvaltningen söker kontaktpersoner och ledsagare till personer med funktionsnedsättningar. Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan!   Arbetsuppgifter Kontaktpersonen fungerar som en vän några timmar per vecka/varannan vecka. De flesta med tid och engagemang kan bli kontaktpersoner. Syftet med stödet är att personen med funktionsnedsättning ska få ett större socialt nätverk och kunna komma ut på aktiviteter. När och var ni träffas och vad ni ska hitta på bestämmer ni tillsammans. Ni kan till exempel gå på bio, gå ut och äta, promenera, träffas hemma hos varandra eller baka tillsammans. Som ledsagare följer du med en person med funktionsnedsättning på aktiviteter utanför hemmet. Det kan till exempel handla om att följa med på promenad, biobesök, bowling, bad, sportevenemang. Arbetstiden styrs av brukarens behov och önskemål samt antalet timmar som är beviljade.   Kvalifikationer Vi söker en trygg person som vill hjälpa funktionsnedsatta till ett mer aktivt liv. Det är ett plus om du har erfarenhet av människor med funktionsnedsättning. Framför allt är det viktigt att du har tid och engagemang för uppdraget.     Våra förmåner Som medarbetare i Vännäs kommun får du flera förmåner. https://vannas.se/kommun-och-politik/ledigajobb/formaner-i-vannas-kommun

9 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Främst natt personal sökes till ung man i Holmsund, Umeå
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Holmsund! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Kunden är en man i 30-års åldern som bor i Holmsund (1.5 mil utanför Umeå) Med ett omfattande vårdbehov så är det dubbel assistans dygnet runt. Assistansen utförs i hemmet. Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Du får gärna dela kundens intresse för film, data och historia. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker just nu assistenter för tillsvidareanställning samt vid behov med varierande arbetstider. Vi söker både dag och natt personal, dubbelassistans dygnet runt. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse   Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.   Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!   Välkommen med din ansökan!

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Ductus i Luleå söker kompetenta Java- och .NET-utvecklare
OnePartnerGroup Norr AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du redo att bli en viktig del av ett härligt lag och använda din kompetens i spännande projekt hos några av Sveriges mest kända företag och myndigheter? Ductus söker dig som vill vara med och skapa framtidens IT-lösningar för människor och organisationer. Ductus brinner för utveckling – inte bara av system och teknik, utan även utveckling av medarbetare och kunder. För Ductus är en hälsosam arbetsmiljö, ett aktivt kunskapsutbyte och trevlig samvaro en självklarhet och verksamheten präglas av enkelhet, medmänsklighet och nyfikenhet för ny teknik. Sök redan idag och bli en del av Ductus!   Om rollen Som erfaren Java- och .NET-utvecklare kommer du få möjlighet att arbeta hos någon av Ductus kunder i en utvecklande miljö med hög kompetensnivå. Tack vare att du kommer använda dina förmågor hos olika kunder, i olika projekt och med varierande tekniker ges du goda möjligheter att både bredda och spetsa till din redan gedigna kompetens. Tjänsten är på heltid och tillträde sker efter överenskommelse. Du arbetar på plats i Luleå minst tre dagar i veckan och har därutöver möjlighet att arbeta på distans.   Om dig Ductus söker dig som har: Mer än 3 års erfarenhet av Java- och .NET-utveckling. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.   Meriterande är: Erfarenhet av API-utveckling, middleware (t.ex. köer och relationsdatabaser), kodhantering (t.ex. GIT) och kontainerhantering (t.ex. Docker). Eftergymnasial utbildning inom systemutveckling, datavetenskap eller liknande. Som person är du en nyfiken, ansvarstagande lagspelare som gillar att både lära av andra och dela med dig av dina kunskaper. Det bör komma naturligt för dig att bemöta både kunder och medarbetare på ett vänligt och professionellt sätt.   Vad erbjuder Ductus? Ductus vill att du ska trivas och erbjuder en arbetsplats där du får utrymme att växa genom löpande kompetensutveckling som du själv är med och påverkar. Din närmaste chef kommer att stötta dig genom frekventa 1:1-samtal där ni stämmer av läget och följer upp utvecklingsplanen. För den som vill finns också regelbundna tillfällen att träffas och diskutera allt från teknik och arkitektur till utvecklingsfrågor inom systemutveckling – ett utmärkt sätt att inspireras och dela kunskap med kollegor. Ductus ser gemenskap och sammanhållning som en viktig del i en välmående arbetsplats och förutom att Ductus har väldigt roligt tillsammans på jobbet så arrangeras också sociala aktiviteter utanför arbetstid, för de som kan och vill. Trevlig arbetsmiljö, balans i livet och god hälsa är nycklar till att må bra och nå sin fulla potential och Ductus är ett företag som vill skapa bästa möjliga förutsättningar för det. Därför erbjuds bland annat flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och gemensamma träningspass.   Ansökan I denna tjänst samarbetar Ductus med OnePartnerGroup. Vi tillämpar löpande intag då behovet är stort varför det är att föredra att skicka in din ansökan till OnePartnerGroup så snart som möjligt. För frågor om tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Peter Nilsson Sandlund, 070-549 94 82 - [email protected] eller Fredrik Nilsson, 073-047 57 61 - [email protected] Bli en del av Ductus team och var med och skapa framtidens IT-lösningar! 🚀

9 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Fastighetsmäklare, Umeå
Ludvig & Co AB
Fastighetsmäklare

Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdrag. Hos oss blir du en del av en lättsam, hjälpsam och prestigelös grupp där vi stöttar varandra, lyfter fram varandras styrkor och har kul tillsammans. Vill du arbeta i en miljö där både utveckling och arbetsglädje står i centrum så ska du söka till oss. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: Du är registrerad fastighetsmäklare. Du har arbetat minst några år som fastighetsmäklare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för skogs- och lantbruksfastigheter men kanske även är nyfiken på kommersiella fastigheter. Det är meriterande om du är skogsmästare, lantmästare, agronom eller jägmästare, alternativt utbildar dig till detsamma. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Restaurangmedarbetare
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 3 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (50–75%) eller extra (5–10 h/vecka) – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop?  Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter   : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt.  Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig?  Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss?  Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Hallvärd till Niemi Bil Umeå
Niemi Bil 2 AB
Butikssäljare, fackhandel

Om jobbet Är du omtänksam, social och nyfiken på både bilar och människor? Då kommer du passa perfekt som Hallvärd på Niemi Bil i Umeå!  Som en av Sveriges snabbast växande bilfirmor, söker vi dig som vill vara med på vår resa mot bilsveriges nöjdaste kunder. Här väntar en bred och utvecklande roll där ingen dag är den andra lik – perfekt för dig som gillar att ha många bollar i luften och vill få inblick i hela bilaffären. Att vara Hallvärd är ett utvecklande arbete där du har möjlighet att lära dig, och ta ansvar i takt med att vi växer tillsammans. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna, Gävle och Luleå där vi även har vårt huvudkontor. Om rollen I din roll som Hallvärd blir du en nyckelspelare i vårt team, och får både kundkontakt och stort eget ansvar. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och leverantörer för att se till att både bilhallen och bilarna är i toppskick. Rollen som Hallvärd är mångsidig och innefattar allt från uppgifter som att hålla bilar och lokaler i toppskick, till fotografering och webbannonsering. Du bygger relationer med kunder samtidigt som du bidrar till försäljningen i nära samarbete med säljteamet. Utöver detta ansvarar du också för att inbytestesta och värdera våra inbytesbilar samt bilinköp. Detta kräver både gedigen fordonskunskap och en skicklig förhandlingsförmåga – du behöver kunna bemöta kunder och affärspartners med både kunskap och fingertoppskänsla.  Din dag kan handla om att förbereda bilar för visning, hantera kundförfrågningar, prismärka fordon, förhandla, testa och kontrollera att bilar är redo för sina nya ägare – och mycket, mycket mer. Kort sagt: hos oss är ingen dag tråkig! Rollen är ett utmärkt första steg för dig som vill utvecklas och få bred erfarenhet av både försäljning och kundkontakt. Vi söker dig som: Har minst två års arbetslivserfarenhet och goda kunskaper i svenska och engelska (fler språk är meriterande). Har B-körkort. Tidigare erfarenhet av försäljning eller service är ett plus. Vi söker dig som har lätt att lära sig nya saker, är ambitiös, och älskar att göra det där lilla extra – oavsett om det är för dina kollegor eller för kunderna. Tidigare erfarenhet inom bilbranschen är inget krav. Med en stark känsla för lagarbete och ansvar har du lätt för att skapa goda relationer. Du är bra på att kommunicera, noggrann och strukturerad, med en förmåga att se både helheten och detaljerna. Du vet hur man prioriterar rätt i arbetet för att hålla hög kvalitet, och för att klara eventuella tidsfrister. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och viljan att lära sig. Därför söker vi dig som delar vårt stora hjärta för bilar och som alltid levererar ditt bästa för att göra kunden nöjd. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökande och värdesätter mångfald samt en jämn könsfördelning i vårt team. Övrigt Du kommer arbeta på vår anläggning i Umeå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Kontakt För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Tomas Lybeck, +4673-049 86 51 eller e-post: [email protected] Om Niemi Bil Vår koncern består av flertalet olika bolag inom mobilitet, logistik, service och eftermarknad, mjukvaruutveckling samt bilhandel där Niemi Bil är det största bolaget sett till omsättning. Idag har vi verksamhet i Umeå, Kiruna, Uppsala, Skellefteå, Gävle och Luleå, där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner genomgående för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling som arbetsgivare och företag, och genom att göra saker så bra som möjligt varje dag så kommer vi lyckas med det. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto Niemi Bil är en modern arbetsgivare, där vi tror på att ett bra jobb erbjuder högt tempo, fantastiska kollegor, och stora möjligheter till personlig utveckling. Förhoppningsvis är det just du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande inom samtliga områden gällande kundnöjdhet! För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald på arbetsplatsen, och tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Alla ska känna sig välkommen på Niemi Bil, oavsett om man är kund eller kollega. Niemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Vår ambition är att bli rikstäckande och branschledande inom kundnöjdhet.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
District Partner Account Manager till Dstny
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär och vill arbeta i ett bolag där samarbete, innovation och entreprenörsanda genomsyrar allt? Dstny är en ledande leverantör av molnbaserade kommunikationslösningar – en bransch i ständig utveckling där du får jobba nära både teknik och affär. Som Partner Account Manager får du ansvar över ett eget distrikt och blir en viktig del av ett engagerat team. Här får du chansen att vara med och påverka – både din egen vardag och bolagets fortsatta tillväxt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dstny. Om företaget Dstny levererar kommunikationslösningar och företagstelefoni som fungerar med alla enheter och alla operatörer för små och stora företag. De arbetar utifrån visionen att driva framtiden inom företagskommunikation och arbetar ständigt med att utveckla sina tjänster för att göra de säkrare och enklare att använda. Dessutom tar de fram nya funktioner, både på egen hand och tillsammans med partners för att förenkla arbetsdagen för slutanvändare. Dstny är en europeisk ledare och innovatör inom säker molnkommunikation och samlar verktyg för kommunikation inom företag i en och samma plattform, molnet. Dstny har 1000 anställda i 7 europeiska länder och huvudkontoret ligger i Bryssel. Arbetsuppgifter Som Partner Account Manager (PAM) kommer du att arbeta med både befintliga och nya partners för att driva försäljning och utveckla partneraffären, med särskilt fokus på IT-bolag. Du ansvarar för ett eget distrikt, från Gävle och norrut, och arbetar remote med möjlighet att utgå från valfri ort. Från start kommer du att ta över ett antal etablerade partners, samtidigt som du arbetar med att identifiera och utveckla nya relationer i ditt distrikt. Du kommer att bygga starka relationer med återförsäljare, genomföra utbildningar kring Dstnys produkter och tjänster samt delta aktivt i kundmöten tillsammans med partners för att stänga affärer. I rollen ingår även att hålla dig uppdaterad om marknadstrender inom IT och tech för att kunna coacha och stödja dina partners i att öka försäljningen. Du blir en del av det svenska försäljningsteamet på 12 personer. Teamet är utspritt mellan kontoren i Göteborg och Stockholm och ni har ett nära samarbete, jobbar tight över gränserna och delar mål och budget. Du samarbetar också tätt med marknadsteamet i lokala insatser för att driva leads, samt med Customer Success Managers, som har ett ökat fokus på att stötta partners i deras affärer. Hos Dstny står samarbete och kultur i centrum, här får du vara med och påverka och bidra till att bygga både teamet och affären framåt. Utveckla och stärka relationer med befintliga partners samt identifiera nya partners Genomföra sambesök med partners och deras slutkunder för att driva affärer Ansvara för utbildningar om produkter och tjänster för återförsäljare Delta i förhandlingar och coacha återförsäljare genom säljprocessen Samarbeta nära med interna team såsom produktutveckling och leveranssupport för att skapa lösningar för dina partners Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom IT, SaaS eller telecom Kunskap i CRM-system Giltigt körkort Goda kunskaper i både svenska och engelska Ett stort teknikintresse, vilket är meriterande Meriterande med erfarenhet av indirekt försäljning (partnerförsäljning) För att trivas i rollen som Partner Account Manager ser vi att du har ett entreprenöriellt tänkande och en dynamisk inställning. Du är handlingskraftig, ser möjligheter snarare än hinder, och är villig att prova nya vägar och lära dig av erfarenheter. Du trivs i en miljö där du kan bidra till att forma och utveckla verksamheten och gillar att bygga starka relationer med kollegor och kunder. En affärsmässig attityd och förmågan att anpassa dig till förändringar är avgörande, liksom att du värdesätter en kultur som uppmuntrar innovation och nytänkande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Norrland, fördelaktig bostadsort är Umeå med omnejd Lön: Fast lön + bonus Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Umeå på Ålidhem

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Umeå på ÅlidhemVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek på Ålidhem centrum och i närområdet finns det matbutik, bostadsområde, vårdcentral. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 2 farmaceuter samt 1 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet måndag till fredag 9-18. Stängt lördagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till apotekschef Hannahs team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Amanda Törmänen på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

7 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Demopersonal till livsmedelsbutiker i Umeåområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som demopersonal kommer du att representera vår kund och deras välkända produkter i livsmedelsbutiker runt om i Umeåområdet. Din uppgift är att väcka intresse och skapa nyfikenhet kring kundens varumärke och produkt. Du tar gärna första steget till kundkontakt och gillar att interagera med kunder. För dig kommer försäljning naturligt och du är duktig på att förmedla budskap.  Din profil Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsplatser med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har ett intresse för hälsa och mat. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och vill vara vår kunds ansikte utåt Har god kommunikationsförmåga och kan presentera information tydligt Du har en hög social förmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt Har erfarenhet från en liknande roll eller arbete i butik Krav Körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning som pågår under veckorna 39 till 41. Arbetstiderna är förlagda onsdag till fredag mellan kl. 16.00 och 19.00. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Sommarjobba som tidnings - paket distributör Åsele
SvHL Norr KB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Ser du dig själv som en nattuggla som fungerar allra bäst när andra sover? Då kan det här vara jobbet för dig. Vi på Svensk Hemleverans söker nu sommarvikarier till vår verksamhet med placeringsort Åsele, tjänsten innefattar en 60% deltids vikariat. Som distributör har du ett av våra viktigaste jobb. Det är du som tar oss över mållinjen, som tar våra produkter hela vägen hem, varje dag. I rollen ansvarar du för att leverera tidningar, brev och paket hem till slutkunden. Arbetet utförs nattetid 6 nätter per vecka mån-lör, så att våra prenumeranter varje morgon kan läsa och ta del av nyheterna, till dagens första kopp kaffe. Arbetstiderna utförs mellan tiderna 03:00 - 08:15 beroende på distriktets omfattning. Jobbat kan kännas krävande, särskilt vid start så vi söker de som är tålmodig och noggrann. Du arbetar med högerstyrd bil som är automatväxlande, men områdesvis kan det krävas att gå till fots. Vi erbjuder dig vackra soluppgångar, konditionsträning på arbetstid, tid för reflektion samt samhörighet och gemenskap med kollegorna. Arbetet ställer inte några krav på förkunskaper. Vi värdesätter i stället din inställning och förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du behöver vara noggrann och ha en hög servicekänsla samt bra kondition, vara minst 18 år och kunna kommunicera på svenska eller engelska. B-körkort är ett krav Vi är en värderingsstyrd koncern som eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Svensk Hemleverans erbjuder snabba och prisvärda hemleveranser i en effektiv och hållbar logistikkedja med huvuduppdraget att dela ut morgontidningen. För att göra mest nytta i varje leverans tar vi även med oss brev och paket. Våra utdelningsområden är Östergötland, norra Småland, Uppland, Gotland, Sörmland, Norrbotten och norra Västerbotten. Vi är en del av NTM som är en av Sveriges största koncerner för lokal media, en stiftelseägd koncern med hjärtat i den lokala journalistiken. Vi har höga ambitioner i vårt dagliga arbete och som arbetsgivare. Vi arbetar aktivt med vår arbetsmiljö, kompetens och ledarskap för att skapa en välmående verksamhet. Vi värdesätter mångfald och utvecklas genom att ta vara på våra medarbetares skilda erfarenheter och perspektiv, men vi samlas under en gemensam värdegrund: Vi är lyhörda, målinriktade och nyfikna och därför snabba till förändring. Vi har en positiv anda och vi är förlåtande, toleranta och inkluderande.

7 maj 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025